We hebben momenteel een ISDN lijn (bri), en aangezien ik veel internet, loopt dat aardig in de papieren 
Recentelijk bleek echter uit de bbned postcode check dat er hier ADSL beschikbaar was
"Mooi. Aanschaffen
Wat is nou je probleem? :?"
Nou, er is geen linesharing beschikbaar, en al helemaal niet met ISDN. Valt wel te overkomen, schakelen we gewoon terug en nemen er een nieuwe analoog bij die je inlevert bij bbned denk je. Probleem is echter, dat die club steeds duurder wordt?
Ik heb drie keer gebeld, en alle drie de keren met een ander antwoord
1e keer, info aanvragen (weet niet meer wie, ergens vorige maand):
• ISDN -> analoog is gratis
• nieuwe analoog is € 45,-
• nieuwe lijn heeft jaar afnameverplichting, ex-ISDN niet
• nieuwe lijn kan ons huidige tel.nr krijgen
Okee, dat gaat dus € 45 kosten. Okee... Nog even een fiat van mijn ouders en gaan met die banaan.
2e keer, na fiat, migratiepoging 1 (ene Marleen, vandaag 18:45)
• ISDN -> analoog is € 45,-
• nieuwe lijn kan NIET ons huidige nr krijgen
Damn... Duurder + nr probleem..
3e keer, proberen of we misschien 2* van nr kunnen wisselen, zodat de nieuwe lijn alsnog ons huidige nr heeft? (ene Joke, vandaag 19:15)
• nieuwe lijn heeft jaar afnameverplichting, ex-ISDN OOK
GVD !@#$%#@ Dan boeit het nr van die nieuwe lijn al niet meer. Is dan toch even duur.
Houden ze bij hoevaak je belt en maken ze het iedere keer duurder of zo?
Ik heb nu dus 3 verschillende verhalen, waarbij de 3e al 12*16 + 45 = € 237,- duurder is dan de eerste...
Is er hier iemand die hier ervaring mee heeft en/of weet hoe het dus ECHT zit? De site van KPN staat echt bol van uitleg (op de meest vreemde en off-topic plaatsen) over hoe je van pots naar bri kunt, maar nergens iets over andersom of nummerveranderingen...
Mijn vader heeft al aangeboden om de aansluitkosten van ADSL te betalen, dan regelde ik de telefoniemigratie. Maar er zit toch wel een errrrrug groot verschil tussen € 45 en € 280
Recentelijk bleek echter uit de bbned postcode check dat er hier ADSL beschikbaar was
"Mooi. Aanschaffen
Nou, er is geen linesharing beschikbaar, en al helemaal niet met ISDN. Valt wel te overkomen, schakelen we gewoon terug en nemen er een nieuwe analoog bij die je inlevert bij bbned denk je. Probleem is echter, dat die club steeds duurder wordt?
Ik heb drie keer gebeld, en alle drie de keren met een ander antwoord
1e keer, info aanvragen (weet niet meer wie, ergens vorige maand):
• ISDN -> analoog is gratis
• nieuwe lijn kan ons huidige tel.nr krijgen
Okee, dat gaat dus € 45 kosten. Okee... Nog even een fiat van mijn ouders en gaan met die banaan.
2e keer, na fiat, migratiepoging 1 (ene Marleen, vandaag 18:45)
• nieuwe lijn kan NIET ons huidige nr krijgen
Damn... Duurder + nr probleem..
3e keer, proberen of we misschien 2* van nr kunnen wisselen, zodat de nieuwe lijn alsnog ons huidige nr heeft? (ene Joke, vandaag 19:15)
• nieuwe lijn heeft jaar afnameverplichting, ex-ISDN OOK
GVD !@#$%#@ Dan boeit het nr van die nieuwe lijn al niet meer. Is dan toch even duur.
Houden ze bij hoevaak je belt en maken ze het iedere keer duurder of zo?
Ik heb nu dus 3 verschillende verhalen, waarbij de 3e al 12*16 + 45 = € 237,- duurder is dan de eerste...
Is er hier iemand die hier ervaring mee heeft en/of weet hoe het dus ECHT zit? De site van KPN staat echt bol van uitleg (op de meest vreemde en off-topic plaatsen) over hoe je van pots naar bri kunt, maar nergens iets over andersom of nummerveranderingen...
Mijn vader heeft al aangeboden om de aansluitkosten van ADSL te betalen, dan regelde ik de telefoniemigratie. Maar er zit toch wel een errrrrug groot verschil tussen € 45 en € 280
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock