TweakDSL is on-line!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.982 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09 19:51
Op donderdag 13 juni 2002 22:33 schreef Paul Nieuwkamp het volgende:

[..]

En DAT is dus precies de reden waarom ze bij de aankondiging van TweakDSL de mist in zijn gegaan en over de nieuwe forumsoftware angstvallig hun mond hebben gehouden.
Want dan krijg je allemaal gezeik als het uitloopt.
Face it.. Verreweg de meeste dingen lopen uit, al was het alleen maar omdat de planner vaak bij de verkoopafdeling hoort :P :D :)
Daar ben ik het niet mee eens.
Een goed lopend bedrijf zou in de periode die tweakdsl nu ook achter de rug heeft, al lang een goedlopend netwerk + klanten hebben draaien.
er gebeurd gewoon NIETS bij tweakdsl....

Ik krijg steeds sterker het idee dat tweakdsl bestaat uit Floris en nog een paar mensen die het gewoon als "bijbaantje" ernaast doen. ;( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op donderdag 13 juni 2002 22:33 schreef Paul Nieuwkamp het volgende:

[..]

En DAT is dus precies de reden waarom ze bij de aankondiging van TweakDSL de mist in zijn gegaan en over de nieuwe forumsoftware angstvallig hun mond hebben gehouden.
Want dan krijg je allemaal gezeik als het uitloopt.
Face it.. Verreweg de meeste dingen lopen uit, al was het alleen maar omdat de planner vaak bij de verkoopafdeling hoort :P :D :)
Okay, maar je weet toch dat geen dingen moet gaan zeggen die je niet hard kan maken, zeker niet tegen tweakers....
Face it, wij willen niet de zoveelste provider die niet waar kan maken wat hij belooft...

Zeker op zo'n forum als dit, ga je dan af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-09 11:09

IvoB

Prutst er rustig op los

Ik sluit me deels bij Cutebritney aan, ik kan best begrijpen dat dingen uit lopen, maar het is dan ook de bedoeling om de (toekomstige?) klanten op de hoogte te houden. Er zijn al mensen die besteld hebben, daar hoor je om een vage reden niets van.
het lijkt er ook op dat de problemen (deels) bij True liggen, aangzien er in speedtest of Mordax.nl geen reslutaten van zowel true als tweak staan.
De informatie op de site is ondanks vele tips en opmerkingen van GoT-ers niet aangepast, en de melding van de telefoonstoring staat er ook al een maand. (zowel op true als tweak).
Een ander punt van aandacht is de marge die TweakDSL heeft een lijn. Die lijkt me niet groot, aan gezien True er ook tussen zit, en 8 Mbit lijnen sowieso een zware belasting vormen, zeker i.c.m. een hoge limiet om Tweakers over de streep te trekken :) .
Al met al heb ik positieve en negatieve kanten deze zaak belicht, misschien kunnen jullie ook ff je mening geven, om TweakDSL niet een stille dood tegemoet te laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik denk idd ook dat alles veeeel te snel is aangekondigd, en zoals sommigen ook opmerken, zijn ze niet serieus met tweakdsl bezig.
Het had beter nog een tijd stil kunnen blijven, en achter de schermen de eerste mensen (bijv. mensen achter got of andere (betaalde) geinteresseerden) aan te sluiten zodat je je eerste (grote) pilot hebt gehad.
Nu wordt alles ineens teveel, en ik ben er bang voor dat alles als een kaartenhuis instort.........

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Op vrijdag 14 juni 2002 22:51 schreef ZeRoC00L het volgende:
Ik denk idd ook dat alles veeeel te snel is aangekondigd, en zoals sommigen ook opmerken, zijn ze niet serieus met tweakdsl bezig.
Het had beter nog een tijd stil kunnen blijven, en achter de schermen de eerste mensen (bijv. mensen achter got of andere (betaalde) geinteresseerden) aan te sluiten zodat je je eerste (grote) pilot hebt gehad.
Nu wordt alles ineens teveel, en ik ben er bang voor dat alles als een kaartenhuis instort.........
Ik kan niet achter de schermen kijken natuurlijk, maar ik denk dat als er al zoveel gebeurt is er vast nog wel een vervolg komt...

Ik denk dat de communicatie wel beter kan, ook al is floris ziek/moe/ofbedenkmaarwat, ff een paar minuten om te posten voorkomt een hoop stress. En als jullie er een blijvende zaak van willen maken dan is communicatie toch wel erg belangrijk.. (ik weet het, want bij @home doen ze daar niet aan :) )

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Up !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:04
Op vrijdag 14 juni 2002 22:51 schreef ZeRoC00L het volgende:
weet je wat het leuke is? dat er in het begin al mensen waren die kritisch waren tegen dit hele gebeuren. Zo van ' eerst maar eens afwachten' onderschatten jullie het niet' enz enz.....

Maar toen werd er geflamed enz want 'tweakdsl ruled enz enz' met andere woorden. toch een klein beetje: zien jullie nou wel.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Niet online
Op dinsdag 04 juni 2002 12:28 schreef Floris het volgende:
Als het goed gaat, komt er binnen 7 werkdagen een grote update aan. :)
Was: 4 juni
Nu: 18 juni
Dus 10 werkdagen verder.......
Waar is de grote UPDATE ?????????

Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Op dinsdag 18 juni 2002 19:28 schreef ZeRoC00L het volgende:

[..]

Was: 4 juni
Nu: 18 juni
Dus 10 werkdagen verder.......
Waar is de grote UPDATE ?????????
het is vast 'toch iets tegengevallen........' tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Ik las ergens anders dat iemand al zijn ADSL pakket kon ophalen voor TweakDSL, zijn er al mensen die het hebben draaien?

(valse hoop)

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Op dinsdag 18 juni 2002 19:57 schreef -Rob- het volgende:
Ik las ergens anders dat iemand al zijn ADSL pakket kon ophalen voor TweakDSL, zijn er al mensen die het hebben draaien?

(valse hoop)
zeg een stomme vraag misschien, maar waarom ga je dan niet voor cistron :? dit duurt nog wel even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-09 22:08

mymind*

A Beautiful Mind

ff een vraagje:

Bij mij is blijkbaar het lineshare gebeuren niet beschikbaar. Is het zo dat dit later misschien wel het geval is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Op dinsdag 18 juni 2002 20:18 schreef mymind* het volgende:
ff een vraagje:

Bij mij is blijkbaar het lineshare gebeuren niet beschikbaar. Is het zo dat dit later misschien wel het geval is?
das goed mogelijk ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

Op dinsdag 18 juni 2002 19:57 schreef -Rob- het volgende:

(valse hoop)
Vraag het hem:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/528191

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Niet online

Rob

Op dinsdag 18 juni 2002 21:15 schreef Wokschotel het volgende:

[..]

Vraag het hem:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/528191
aha, daar was de thread.
Ik ga die maar in de gaten houden.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB

IvoB

Prutst er rustig op los

Op dinsdag 18 juni 2002 20:30 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

das goed mogelijk ja.
Je kan de planing bekijken:
http://www.cistron.nl/node.php?id=167
http://www.surfnet.nl/diensten/thuiswerkplek/adsl/planning.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

De T.dsl mannen hebben te lang met RC5 meegedaan :) , ze denken: als Distributed.net geen antwoord geeft op vragen van gebruikers en toch zo groot blijft kunnen wij dat ook :P (nofi)

nee, grapje.... maar zou het niet handig/slim zijn om _een_ soort van verklaring te geven ???? Ik denk dat dat een hoop onrust en wantrouwen wegneemt

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Op woensdag 19 juni 2002 05:01 schreef -ProXy- het volgende:
maar zou het niet handig/slim zijn om _een_ soort van verklaring te geven ???? Ik denk dat dat een hoop onrust en wantrouwen wegneemt
Denk dat dat ondertussen voor een boel mensen al te laat is... (inc * Xandrios )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Laatst online: 15:25
Vraagje mensen. Heb hier TweakDSL zelf ook al meerdere malen voor gemaild, maar die schijnen hun e-mail niet echt uit te lezen. Heb nu ADSL bij XS4ALL. Mijn vraag is of ik het modem (welbekende Alcatel) + router (Vigor 2200E) kan blijven gebruiken als ik over zou stappen op TweakDSL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 28 april 2002 01:13 schreef twiekert het volgende:

[..]

reken en maar niet op ;(

ik woon in het gedeelte waar geen ADSL te krijgen is. Op de ede-klaphek centrale met 12.000 aansluitingen.

Ik heb daarop cistron gebeld, en die wisten niet wanneer ik aangesloten zou worden. daarna maar is BBned gemaild en dit antwoord gehad:
[..]

dus... :(
Ik zit dus ook op die centrale: tis de grootste centrale in Ede, en in het Centrum (andere kant van Ede), is wel ADSL/TweakDSL te krijgen :'(

Gelukkig gaan we verhuizen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steije
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-09 13:29
Op woensdag 19 juni 2002 08:22 schreef willem169 het volgende:
Vraagje mensen. Heb hier TweakDSL zelf ook al meerdere malen voor gemaild, maar die schijnen hun e-mail niet echt uit te lezen. Heb nu ADSL bij XS4ALL. Mijn vraag is of ik het modem (welbekende Alcatel) + router (Vigor 2200E) kan blijven gebruiken als ik over zou stappen op TweakDSL.
Floris heeft dat ook dacht ik, je hoeft alleen maar enkele wijzigingen door te voeren in het modem en je kan TweakDSLlen :)

Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB

IvoB

Prutst er rustig op los

idd de analoge alcatel met Vigor kan je gewoon gebruiken. Op de cistron site staat hoe dat moet.

Het blijft wederom erg stil rond TweakDSL... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Op donderdag 20 juni 2002 10:28 schreef IvoB het volgende:

Het blijft wederom erg stil rond TweakDSL... :Z
idd....

TweakDSL is een snelle dood gestorven geloof ik...jammer, het had een goede dienst kunnen worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Niet online
Op zaterdag 22 juni 2002 11:52 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

idd....

TweakDSL is een snelle dood gestorven geloof ik...jammer, het had een goede dienst kunnen worden....
In IT staat een berichtje dat iemand z'n aansluiting heeft :?

[topic=531284/1/25]

Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Op zaterdag 22 juni 2002 14:08 schreef ZeRoC00L het volgende:

[..]

In IT staat een berichtje dat iemand z'n aansluiting heeft :?

[topic=531284/1/25]
zozo, al 1? maar even serieus. Je bent wel knettergek als je zolang moet wachten op een aansluiting, en met onervaren (amateurs) mensen in zee gaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kauffmann
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-07-2023

kauffmann

Dutch Power Chicken

Ik volg al een tijdje de threads over TweakDSL en ik verbaas me over de ervaringen. Volgens mij put niet iedereen hier uit eigen ervaring...

Mijn ervaringen zijn:

1. Binnen twee maanden een werkende aansluiting
2. Deskundige begeleiding aan de telefoon

Overigens heb ik de pech dat ik een ADSL modem heb gekocht waarvan de drivers niet zomaar in te stellen zijn op het protocol van bbned: de AVM Fritz!Card DSL (combo ADSL/ISDN op één pci-kaart). :'(
Maar als het goed is, zit ik a.s. maandag met een technicus van AVM Berlijn aan de telefoon en die gaat het me precies vertellen hoe het moet :) Wordt dus vervolgd, want er zijn meerdere mensen die hierop zitten te wachten. O.a. bij TrueServer zelf.

Overigens: TweakDSL == TrueDSL == TrueServer.
Vergelijk de adressen en telefoonnummers maar eens op de sites. TweakDSL is gewoon een andere naam voor TrueDSL. En TrueDSL is de ADSL dienst van TrueServer. Waarschijnlijk is TweakDSL zo genoemd om veel tweakers.nl klanten te trekken...

Het stenen tijdperk is niet geëindigd wegens een gebrek aan steen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Op zaterdag 22 juni 2002 18:35 schreef kauffmann het volgende:
Ik volg al een tijdje de threads over TweakDSL en ik verbaas me over de ervaringen. Volgens mij put niet iedereen hier uit eigen ervaring...

Mijn ervaringen zijn:

Overigens heb ik de pech dat ik een ADSL modem heb gekocht waarvan de drivers niet zomaar in te stellen zijn op het protocol van bbned: de AVM Fritz!Card DSL (combo ADSL/ISDN op één pci-kaart). :'(
Maar als het goed is, zit ik a.s. maandag met een technicus van AVM Berlijn aan de telefoon en die gaat het me precies vertellen hoe het moet :) Wordt dus vervolgd, want er zijn meerdere mensen die hierop zitten te wachten. O.a. bij TrueServer zelf.

Vergelijk de adressen en telefoonnummers maar eens op de sites. TweakDSL is gewoon een andere naam voor TrueDSL. En TrueDSL is de ADSL dienst van TrueServer. Waarschijnlijk is TweakDSL zo genoemd om veel tweakers.nl klanten te trekken...
Dus jij hebt een PCI-ISDN-ADSL modem?

kun je AUB even posten wanneer je het werkend hebt, of je het werkend krijgt etc etc ?

ennuh, waar heb je hem gekocht, prijs etc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Op zaterdag 22 juni 2002 18:35 schreef kauffmann het volgende:

Mijn ervaringen zijn:

tweakers.NL klanten, tja, dat lijkt me toch sterk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kauffmann

kauffmann

Dutch Power Chicken

ff een tip: jullie hoeven niet het hele bericht te quoten... scheelt een stuk in de lengte!

Het klopt, ik heb een PCI ADSL/ISDN modem. En ik zie een signaal op de lijn. Ik kan alleen nog geen verbinding opbouwen omdat het juiste protocol (RFC1483 LLC/SNAP Bridged oftewel Transparent Bridging) niet zomaar ingesteld kan worden in de drivers.
Volgens een contact bij TrueServer (Ruben) ondersteunen de drivers het protocol gewoon nog niet. Maar navraag bij AVM Nederland leverde een duits telefoonnummer op van een technicus die weet hoe het wel moet. Die vent heb ik gebeld (ene Mehran), en die heeft het telefonetisch bevestigd.
Alleen.. toen ik belde (vrijdagmiddag 17:30) was hij net bezig om hetzelfde te doen, telefonisch, met een collega in Mauritius. Duzzzz.... ik ben maandag aan de beurt.
Vol verwachting klopt mijn hartje!

Uiteraard post ik hier, of in een nieuwe thread in het juist forum, de resultaten.

De kaart heb ik gekocht bij Telec Zoetermeer, de enige groothandel (voor zover ik weet) die AVM levert. Overigens ben ik wederverkoper van Telec, zodat mijn prijs lager ligt dan de prijs op de site van Telec 8-)

Ennuh, ik bedoel Tweakers.net klanten. En dat is een redelijk uitgeselecteerd potentieel kooppubliek dacht ik zo!

Overigens: het modem schijnt wel perfect te werken op MxStream. Door Telec wordt een floppy meegeleverd met de juiste registry-keys voor het PPPoA protocol. De reden dat het zo moet is dat in Duitsland bijna alles over PPPoE gaat. Dus daar gaat men bijna standaard van uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ik neem et niet.. ik hou niet van traffic limits, aangezien ik een groot verbruiker ben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kauffmann

kauffmann

Dutch Power Chicken

Ok, het is gelukt!
Zie: [topic=533465/1/25]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB

IvoB

Prutst er rustig op los

Op maandag 24 juni 2002 17:00 schreef kauffmann het volgende:
Ok, het is gelukt!
Zie: [topic=533465/1/25]
jammer dat die op slot is. Werkt ie inderdaad stabiel? Welke snelheden haal je? Hoeveel heeft het modem je gekost?
Dit is toch wel nuttige info omdat ISDN modems moeilijk te krijgen zijn, en erg duur zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kauffmann

kauffmann

Dutch Power Chicken

Vreemd dat 'ie op slot is... 'k Zou zo gauw ook geen reden weten.
Nodigt niet echt uit om nog iemand te helpen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammus
  • Niet online

brammus

PATGOD

Op maandag 24 juni 2002 20:39 schreef kauffmann het volgende:
Vreemd dat 'ie op slot is... 'k Zou zo gauw ook geen reden weten.
Nodigt niet echt uit om nog iemand te helpen. :(
"Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!"

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB

IvoB

Prutst er rustig op los

misschie had je er geen nieuw topic voor moeten openen, en het hier moeten posten, of in het ADSL+ISDN topic of zo. Er worden namelijk te snel nieuwe topics geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 24 juni 2002 22:35 schreef IvoB het volgende:
misschie had je er geen nieuw topic voor moeten openen, en het hier moeten posten, of in het ADSL+ISDN topic of zo. Er worden namelijk te snel nieuwe topics geopend.
Hij had zijn topic anders moeten verwoorden, het leek nu meer een hoera ik ben jarig topic waardoor er snel reacties ontstonden zoals... euuh ja gefeli. :+

[edit] ik Re-open m wel met een message erbij en ik trash ff wat replies. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Niet online

Rob

Is de monteur voor de telefooncentrale al langsgeweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB

IvoB

Prutst er rustig op los

Op woensdag 26 juni 2002 14:00 schreef -Rob- het volgende:
Is de monteur voor de telefooncentrale al langsgeweest?
Mag wel eens ja, na 2 maanden :o We horen wederom niets meer van de door Floris aangekondigde update. Er zijn enkele mensen aangesloten, en daar blijft het op een 1 of andere manier bij.

P.s. wil iedereen met een TweakDSL aansluiting zich aanmelden bij Speedtest.nl , om een zo goed mogelijk beeld te kunnen krijgen van de te behalen snelheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Niet online
Op woensdag 26 juni 2002 21:51 schreef IvoB het volgende:

[..]

Mag wel eens ja, na 2 maanden :o We horen wederom niets meer van de door Floris aangekondigde update. Er zijn enkele mensen aangesloten, en daar blijft het op een 1 of andere manier bij.
Tja, die kan niet bellen :)
Wegens een storing in onze centrale zijn wij momenteel niet telefonisch bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak.
Je zou trouwens als bedrijf zo'n centrale hebben, lekker rustig als je daar werkt :P

Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kauffmann

kauffmann

Dutch Power Chicken

Tijdens een telefoontje (hij werkt dus wel!) met TrueServer heb ik ze gewezen op die tekst over de telefooncentrale op de site. De reactie was: dat is pure gemakzucht dat dat nog niet is aangepast. Daar wordt ik echt verdrietig van.

Overigens, hoe zou het komen dat er nog maar een paar mensen zijn aangesloten? Zijn er gewoon nog niet zoveel aanmeldingen soms? Ik heb geen reden om aan te nemen dat nieuwe aanmeldingen niet behandeld worden.

Wat betreft de snelheid (abo ProDSL 1024/512):
Download: > 128 KB/s :)
Upload: < 30 KB/s :'(

Ik hou speedtest wel bij, maar de test gaat zelfs vaak fout op de upload (timeout).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB

IvoB

Prutst er rustig op los

Op donderdag 27 juni 2002 09:44 schreef kauffmann het volgende:

Ik hou speedtest wel bij, maar de test gaat zelfs vaak fout op de upload (timeout).
Om te zorgen dat de resultaten in de database worden opgenomen moet te wel aangemeld zijn, andere weet speedtest natuurlijk niet welk abo je hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
  • Laatst online: 29-09 21:38
Dat excuus van die telefooncentrale komt natuurlijk door te weinig personeel, dat ding kan binnen een dag gefixt worden, en is waarschijnlijk ook al lang gebeurd.

Dit ziet er niet professioneel uit, zo verlies je veel klanten, je kan zeiken op UPC dat ze slecht te bereiken zijn, jullie zeggen niet eens een nummer te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios

TweakDSL, reageer hier eens op !

iig, kauffmann, hier zou ik NIET tevreden mee zijn !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 12:32
Tijdens een telefoontje (hij werkt dus wel!) met TrueServer heb ik ze gewezen op die tekst over de telefooncentrale op de site. De reactie was: dat is pure gemakzucht dat dat nog niet is aangepast. Daar wordt ik echt verdrietig van.

Overigens, hoe zou het komen dat er nog maar een paar mensen zijn aangesloten? Zijn er gewoon nog niet zoveel aanmeldingen soms? Ik heb geen reden om aan te nemen dat nieuwe aanmeldingen niet behandeld worden.

lijkt idd meer op 256kb upstream zou ik iig niet pikken

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kauffmann

kauffmann

Dutch Power Chicken

Mailtje naar TrueServer is eruit. Ben benieuwd of ze (snel) reageren... En anders bel ik gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ks_choice
  • Laatst online: 16-06 00:51

ks_choice

Ja, mijn keus ja!

Op dinsdag 04 juni 2002 12:28 schreef Floris het volgende:
Als het goed gaat, komt er binnen 7 werkdagen een grote update aan. :)
Nog steeds geen update gezien?!? Is tweakdsl nu een stille dood gestorven? Of zit er nog leven in het project?? Wie kan hierover iets zinnigs zeggen? Floris???

Pecunia non olet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Op donderdag 27 juni 2002 23:01 schreef kauffmann het volgende:
Mailtje naar TrueServer is eruit. Ben benieuwd of ze (snel) reageren... En anders bel ik gewoon.
Al antwoord gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
Het bericht over de telefooncentrale staat niet meer op de TrueDSL site, nu kunnen jullie m er toch ook vanaf halen.

Misschien zou het handig zijn als een van de modjes wil zeggen of TweakDSL nog bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kauffmann

kauffmann

Dutch Power Chicken

Nog geen bericht terug. Als ik morgen tijd vind, ga ik bellen.

Overigens, het lijkt er op dit moment op dat ze veel last hebben van de stroomstoring van afgelopen middag. Wat ik ook doe, internetten is niet mogelijk via TweakDSL/TrueDSL.
Terwijl andere providers allang de boel weer hebben draaien.
Het zou toch niet zo zijn dat ze om 16:30 uur de deur achter zich dicht trekken en er morgenochtend om 9:00 uur achter komen dat het netwerk er vanaf 17:00 uur uitlag?

Overigens: TweakDSL is alleen maar een andere naam voor TrueDSL. En of het nog bestaat? Zoland TrueServer bestaat wel waarschijnlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Eindelijk weer een update vanuit Tweakers over TweakDSL.

Aangezien jullie allemaal wel hebben gemerkt dat we nogal weinig tijd hebben om op vragen te reageren, het niet onze core-business is en er een aantal dingen niet goed geregeld zijn terwijl we dit wel graag willen, hebben we besloten om met een aantal partijen in gesprek te gaan om de service te verbeteren.

Een aantal punten die op het program staan zijn:
- Mailservers
- Helpdesk gericht op installatieproblemen
- Algemene Helpdesk
- Duidelijkere website

Ik hoop dat we hier zeer binnenkort meer over kunnen vertellen, op het moment kan ik helaas niet echt meer zeggen dan het bovenstaande...

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
:* :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Niet online
Op dinsdag 02 juli 2002 11:39 schreef Floris het volgende:

Aangezien jullie allemaal wel hebben gemerkt dat we nogal weinig tijd hebben om op vragen te reageren, het niet onze core-business is en er een aantal dingen niet goed geregeld
Je weet toch waar je aan begint ?
Als een klant iets koopt, mag ie toch van tevoren vragen stellen ?????

Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Op donderdag 04 juli 2002 10:46 schreef ZeRoC00L het volgende:

[..]

Je weet toch waar je aan begint ?
Als een klant iets koopt, mag ie toch van tevoren vragen stellen ?????
Zeg ik dan dat dat niet mag?

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrain
  • Niet online
Op dinsdag 02 juli 2002 11:39 schreef Floris het volgende:

Aangezien jullie allemaal wel hebben gemerkt dat we nogal weinig tijd hebben om op vragen te reageren, het niet onze core-business is en er een aantal dingen niet goed geregeld zijn terwijl we dit wel graag willen, hebben we besloten om met een aantal partijen in gesprek te gaan om de service te verbeteren.

Een aantal punten die op het program staan zijn:
- Mailservers
- Helpdesk gericht op installatieproblemen
- Algemene Helpdesk
- Duidelijkere website

Ik hoop dat we hier zeer binnenkort meer over kunnen vertellen, op het moment kan ik helaas niet echt meer zeggen dan het bovenstaande...
Reageren op e-mail mag er ook wel bij |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Niet online
Op donderdag 04 juli 2002 10:49 schreef Floris het volgende:

[..]

Zeg ik dan dat dat niet mag?
Nee, dat zeg je niet, maar je zegt wel dat er geen tijd voor is om te antwoorden, dat lijkt me wat vreemd.

Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB

IvoB

Prutst er rustig op los

Het blijft allemaal een beetje vreemde zaak. TweakDSL werd met veel tamtam aangekondigd, diverse beloftes werden gedaan, en uiteindelijk wordt er een matig product op de markt gezet. De website is gewoon slecht, en onvolledig. De layout is op zich prima, en met een klein beetje extra inspanning had hier alles duidelijk opgestaan.
Het excuus dat TweakDSL geen core business is, is een zwak excuus. Als je iets begint moeten je doelstellingen, en plannen vaststaan. TweakDSL.nl staat om onduidelijke reden op Bolder Holding geregistreerd.
De problemen met TweakDSL zullen wel met TrueDSL te maken hebben, maar dat is geen excuus. Is het niet verstandig TweakDSL op te doeken, en klanten te verwijzen naar TrueDSL :? De marge voor Tweak lijkt me sowieso niet groot.

Kortom: het is allemaal een zeer vaag zaakje, en ik zal zeker niet de enige teleurgestelde Tweaker zijn.

Off topic:
(gelukkig ben ik binnenkort een CBM [Cistron Broadband Maxx] klant) 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:34
't zal ongetwijfeld wel al gevraagd zijn in dit topic maar ik ga echt geen 355 berichten doorlezen.

Die 512kbps van surfdsl is toch 512 kilobits per seconde (maximaal)? Als ik me niet vergis komt dat neer op 64 kilobytes per seconde. De downloadsnelheid dus.

Als ik het goed heb lees dan verder anders kan onderstaande genegeerd worden.

€55 voor 64 kilobytes per seconde? Mijn hoogste downloadsnelheid met mijn @Home abonnement van €44,95 is tot nu toe 477 kilobytes per seconde. ('t was slechts een seconde maar toch, gemiddeld zit ik rond de 150+ kilobytes per seconde)

Zijn jullie helemaal van de pot af gerukt met die prijzen?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:30
Op zaterdag 06 juli 2002 19:35 schreef Nitrox_Infinity het volgende:

***BLAAT***

Zijn jullie helemaal van de pot af gerukt met die prijzen?
Dat zijn de normale prijzen hoor (voor ADSL)..... Kijk maar es bij concurrent mxstream...
Ik ga dit toch ook niet vergelijken met mijn BetuweNet kabel-internet abonnement van €22,50 waarmee ik ook de 100kb/sec kan halen?!?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB

IvoB

Prutst er rustig op los

De snelheid van @home is erg onzeker, met MxSloom haal je altijd 53kb/s. En ADSL is veel stabieler dan kabelinternet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Op zaterdag 06 juli 2002 19:56 schreef GFM het volgende:
[..]
Okay, als dat de standaard prijzen zijn voor dsl dan begrijp ik het wel maar als je als internetter dan voor DSL kiest ben je toch helemaal niet lekker bezig?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Laatst online: 16:30
Op zaterdag 06 juli 2002 20:15 schreef Nitrox_Infinity het volgende:

[..]

Okay, als dat de standaard prijzen zijn voor dsl dan begrijp ik het wel maar als je als internetter dan voor DSL kiest ben je toch helemaal niet lekker bezig?
Jawel, ADSL is, zoals al gezegd is, stabieler... Daar betaal je ook voor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
  • Laatst online: 15:46
Op zaterdag 06 juli 2002 20:14 schreef IvoB het volgende:
De snelheid van @home is erg onzeker, met MxSloom haal je altijd 53kb/s. En ADSL is veel stabieler dan kabelinternet.
In sommige gevallen misschien, het is gewoon aan te raden even je postcode in te voeren bij www.mordax.nl en dan te checken hoe goed de verbinding is. Of check anders bij de buren ofzo. In mijn geval is @home stukken sneller voor minder geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Op zaterdag 06 juli 2002 20:19 schreef GFM het volgende:

[..]

Jawel, ADSL is, zoals al gezegd is, stabieler... Daar betaal je ook voor....
Ik denk dat de gemiddelde internetter liever snelheid heeft dan stabiliteit.

En dan nog, als ik grote bestanden download (van het internet, niet via kazaa ofzo) dan heb ik ook wel een stabiele snelheid hoor.
Die snelheid schommelt weliswaar iets (meestal 80kilobytes verschil tussen snelste en langzaamste) maar dan nog haal ik hogere snelheden dan DSL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met die hoge aansluit kosten, hoge maandelijkse lasten, en belachelijke service snap ik echt mensen niet die voor dit tweakdsl willen gaan? het lijkt me dat ze er zelf niet eens serieus mee bezig zijn hiero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Niet online
Op zaterdag 06 juli 2002 20:15 schreef Nitrox_Infinity het volgende:

[..]

En als je geen keuze hebt?
Of keuze tussen brakke kabel en adsl?
Niet iedereen is gezegend met @home |:(

---

Hoe zit het nou met die nieuwsgroepen dan? Of zijn die er gewoon niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Op zondag 07 juli 2002 00:43 schreef Thunder het volgende:
[..]
En als je geen keuze hebt?
Of keuze tussen brakke kabel en adsl?
Niet iedereen is gezegend met @home |:(
Ja okee, dacht daar ff niet aan, in zo'n geval zou ik het wel begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dries Arnolds
  • Laatst online: 25-09 19:24

Dries Arnolds

*bling bling*

Op zondag 07 juli 2002 00:43 schreef Thunder het volgende:
Hoe zit het nou met die nieuwsgroepen dan? Of zijn die er gewoon niet?
Er zijn nieuwsgroepen, een stuk of vijf. Ze beginnen allemaal met true. bv. true.mp3.binaries en true.announce

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB

IvoB

Prutst er rustig op los

*schopje*

Het is wederom akelig stil rond tweakDSL, de grote update die aangekondigd is, blijft uit.
Voor mij is TweakDSL bij deze overleden. Zeer jammer voor de geinversteerde tijd en geld.

P.s. Is het niet verstandig om een samenwerking aan te gaan met Cistron of Concept ICT :? Deze bedrijven leveren zeer goede DSL diensten, en hebben wel al veel klanten online, in tegenstelling tot TrueDSL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Niet online
Wegens een storing in onze centrale zijn wij momenteel niet telefonisch bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak.
Nog steeds ???????????????? :Z

Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Omdat ik genoeg begin te krijgen van de waardeloze uploadsnelheid van UPC (16KB limiet), ben ik ook TweakDSL aan het overwegen. Allemaal hele mooie snelheden voor verantwoorde prijzen; ProDSL spreekt me wel aan :)

Maar krijg je ook iets extra's buiten een supersnelle verbinding om? Een of meer emailadressen? Eigen hostnaam? (http://balusc.tweakdsl.nl, http://balusc.tweakers.net, of iets dergelijks) Webspace?

Er staat hierover best wel weinig info op de homepage :{

[edit]hmm.. http://balusc.tweakers.net is al in gebruik, zie ik zojuist..[/edit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 15:39 schreef BalusC het volgende:
Omdat ik genoeg begin te krijgen van de waardeloze uploadsnelheid van UPC (16KB limiet), ben ik ook TweakDSL aan het overwegen. Allemaal hele mooie snelheden voor verantwoorde prijzen; ProDSL spreekt me wel aan :)

Maar krijg je ook iets extra's buiten een supersnelle verbinding om? Een of meer emailadressen? Eigen hostnaam? (http://balusc.tweakdsl.nl, http://balusc.tweakers.net, of iets dergelijks) Webspace?

[edit]hmm.. http://balusc.tweakers.net is al in gebruik, zie ik zojuist..[/edit]
Let wel op dat je wel de juiste upload krijgt. Ik las een paar berichten terug dat iemand 1024/512 abbo heeft en maar 30KB upload had, dat lijkt meer op 1024/256.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
Behalve de verbinding bij enkele modjes is er volgens mij nog maar 1 persoon aangesloten, die had problemen met de uploadsnelheid. Telefoonisch bereikbaar is TweakDSL niet, ze reageren niet op de e-mail, er is alleen een site met onvolledige informatie. Denk dus wel goed na voordat je je keuze maakt.

TweakDSL was een leuk idee en ik gun jullie het geld dat je hieraan kan verdienen zeker, maar helaas kan ik er weinig anders van maken dan dat TweakDSL volledig mislukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Laatst online: 20-08 18:25
Op zaterdag 06 juli 2002 19:56 schreef GFM het volgende:

[..]

Dat zijn de normale prijzen hoor (voor ADSL)..... Kijk maar es bij concurrent mxstream...
Ik ga dit toch ook niet vergelijken met mijn BetuweNet kabel-internet abonnement van €22,50 waarmee ik ook de 100kb/sec kan halen?!?!?!
Hebben we het hier over betuwenet in huissen? Ik vindt dat maar waardeloos. Je heb op de meeste plekken maar 30kb down en 6 up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Op donderdag 18 juli 2002 15:39 schreef BalusC het volgende:
Maar krijg je ook iets extra's buiten een supersnelle verbinding om? Een of meer emailadressen? Eigen hostnaam? ([url="http://balusc.tweakdsl.nl"]http://balusc.tweakdsl.nl[/url], [url="http://balusc.tweakers.net"]http://balusc.tweakers.net[/url], of iets dergelijks) Webspace?

Wil er hier niemand meer een beetje service verlenen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Op woensdag 24 juli 2002 11:16 schreef BalusC het volgende:

[..]

Wil er hier niemand meer een beetje service verlenen :?
Tip: [url="http://www.cistron.nl"]http://www.cistron.nl[/url] :)

tweakDSL = dood.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Op woensdag 24 juli 2002 11:18 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

tweakDSL = dood.....
Hmmja, daar zat ik inderdaad ook al aan te denken..

[edit]
Vraagjes mbt Cistron en UPC:
Hoe snel krijg je een Cistron aansluiting?
Hoe snel wordt een bestaande Chello abonnement afgesloten?
[edit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
[quote]
Op woensdag 24 juli 2002 11:41 schreef BalusC het volgende:
Hoe snel wordt een bestaande Chello abonnement afgesloten?
Artikel 20 Duur van de overeenkomst
20.1 De Overeenkomst wordt aangegaan voor onbepaalde tijd, met een minimumtermijn van twaalf (12) maanden, tenzij schriftelijk anders is overeengekomen. Daarna kan de Overeenkomst tussentijds tegen het einde van een kalendermaand worden beëindigd door schriftelijke opzegging met inachtneming van een opzegtermijn van ten minste een (1) maand.
20.2 Opzegging per telefoon of e-mail is alleen geldig na schriftelijke bevestiging door UPC, waarbij de opzegtermijn gaat lopen op de datum van dagtekening van de schriftelijke bevestiging van UPC.
overigens lijkt mij dit niet echt de plek om zulke vragen te stellen :?

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Op woensdag 24 juli 2002 12:01 schreef Renegade het volgende:
overigens lijkt mij dit niet echt de plek om zulke vragen te stellen :?
Je hebt gelijk; mijn oorspronklijke onderwerp was dan wel gerelateerd tot TweakDSL, maar het liep toch een beetje offtopic uit.. Daarnaast had ik ook niet meteen in de gaten dat dit topic zich in LA bevindt (had IT in mijn hoofd) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 11:18 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

tweakDSL = dood.....
tweakdsl heeft nooit enig leven gehad en al helemaal geen kans. Zoals meerdere mensen al hadden aangegeven in het begin, maar nee hoor, toen was het allemaal perfect. En je weet hoe ze hier met kritiek omgaan :Z

Als ze toen geluisterd hadden ipv zo hoog van de toren te blazen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• localhost
  • Niet online

localhost

Ook in geel, groen, paars, wit

Op maandag 08 juli 2002 09:13 schreef Dries Arnolds het volgende:

[..]

Er zijn nieuwsgroepen, een stuk of vijf. Ze beginnen allemaal met true. bv. true.mp3.binaries en true.announce
Op welke news server ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB

IvoB

Prutst er rustig op los

Op woensdag 24 juli 2002 18:43 schreef toppertje het volgende:

[..]

tweakdsl heeft nooit enig leven gehad en al helemaal geen kans. Zoals meerdere mensen al hadden aangegeven in het begin, maar nee hoor, toen was het allemaal perfect. En je weet hoe ze hier met kritiek omgaan :Z

Als ze toen geluisterd hadden ipv zo hoog van de toren te blazen..
achteraf praten is altijd makkelijk he... Maar goed, het lijkt me zeker gezien de huidige economische situatie, verstandig TweakDSL op te doeken. Kunnen Floris en Dries zich weer volledig op hun "core business" richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz, beetje jammer dit, ik was altijd wel "fan" van het idee tweakdsl, maar goed, er word dus overduidelijk nix mee gedaan, beetje jammer...

Misschien toch maar Cistron dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb een tijdje geleden gehoort dat er nog wel IETS gaande is achter de schermen O-) Maar dit laat nog even op zich wachten.
Ik wil nu niet goed praten dat tdsl een beetje geflopt is, of nu dood is of wat dan ook, maar just letting you know :)

Ik weet ook niet of dit ook nogsteeds waar is wat ik zeg, want dit is al ff geleden. Dus alle rechten voorbehouden enzo O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Op woensdag 24 juli 2002 23:01 schreef Plague het volgende:
Ik heb een tijdje geleden gehoort dat er nog wel IETS gaande is achter de schermen O-) Maar dit laat nog even op zich wachten.
Ik wil nu niet goed praten dat tdsl een beetje geflopt is, of nu dood is of wat dan ook, maar just letting you know :)

Ik weet ook niet of dit ook nogsteeds waar is wat ik zeg, want dit is al ff geleden. Dus alle rechten voorbehouden enzo O-)
Dan mogen ze dat wel ff laten merken...alle toekomstige klanten stappen nu over op Cistron ed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Niet online
Op woensdag 24 juli 2002 23:02 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

Dan mogen ze dat wel ff laten merken...alle toekomstige klanten stappen nu over op Cistron ed...
Idd.. ik ga volgende maand eindelijk op adsl overstappen, maar helaas dus geen Tweakdsl.

BTW. Wat is dat toch met die adsl bedrijven die bij Trueserver zitten aangesloten?
Metia reageert nooit via email en van een kennis heb ik vernomen dat hij een pakket bij Metia heeft besteld, bevestiging daar op heeft ontvangen, maar verder NOOIT meer iets gehoord heeft.
Tweakdsl precies hetzelfde.
Lekker reclame voor Trueserver dit. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt er nu wel op dat het ERG dood is :?

Stuurde net een mail naar: info@tweakdsl.nl

Kreeg dit terug
This is the Postfix program at host artemis.webmagix.net.

I'm sorry to have to inform you that the message returned
below could not be delivered to one or more destinations.

For further assistance, please send mail to <postmaster>

If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the message returned below.

The Postfix program

<tweakdsl@doublef.dhs.org>: Name service error for doublef.dhs.org: Host not
found
Details:
Reporting-MTA: dns; artemis.webmagix.net
Arrival-Date: Wed, 24 Jul 2002 22:15:04 +0200 (CEST)

Final-Recipient: rfc822; tweakdsl@doublef.dhs.org
Action: failed
Status: 5.0.0
Diagnostic-Code: X-Postfix; Name service error for doublef.dhs.org: Host not
found
En nee er zat echt geen typo in het adres ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 20:16 schreef IvoB het volgende:

[..]

achteraf praten is altijd makkelijk he... Maar goed, het lijkt me zeker gezien de huidige economische situatie, verstandig TweakDSL op te doeken. Kunnen Floris en Dries zich weer volledig op hun "core business" richten.
zucht, dit is dus niet achteraf praten. Maar even rechtzetten. Ik, en meerdere anderen gaven dit al aan bij de start. Maar toen werden we neergeflamed, en kregen zelfs opmerkingen van de crew omdat we de boel hier ondermijnden :r .

en nu blijkt alles uit te komen wat we hebben gezegd.eigen schuld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Tweakdsl is/was enkel reseler van Truedsl. Truedsl treedt op als ISP met verbindingen van BBned. Lijkt me verstandiger of rechtstreeks zaken te doen met Truedsl of met een andere ISP met BBned lijnen.

Tweakdsl neemt zijn taak als reseler niet zo serieus. De techniek wordt verzorgd door Truedsl (onderdeel van Trueserver) en zal naar ik aanneem in orde zijn. Het is enkel het 'service' deel dat Tweakdsl ZOU moeten doen maar niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Laatst online: 29-09 14:17

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

De info op de TrueDSL pagina vind ik ook onvoldoende.
Er staat eerst dat een modem optioneel is, maar bij de aanvraag kan je alleen maar het complete aansluitingspakket incl. monteur @ EUR 495,-- kiezen.

Dus Tweak- als True-DSL is eigenijk geen optie meer.

* KroontjesPen draadje kan dus wel dicht, of we laten het nu maar weg zakken.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Niet online

Rob

Verwijderd schreef op 25 juli 2002 @ 01:32:

Kreeg dit terug[...]

Details:[...]

Blijkbaar wordt het tweakdsk account geforward naar een dhs.org account, deze zijn laatst naar een betaalde dienst overgegaan..... dat betekend dus dat ze niet eens geld hebben om hun dhs.org account van $5 te houden.

Oftewel: Tweakdsl nemen? NIET DOEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
-Rob- schreef op 10 augustus 2002 @ 14:04:
[...]

Blijkbaar wordt het tweakdsk account geforward naar een dhs.org account, deze zijn laatst naar een betaalde dienst overgegaan..... dat betekend dus dat ze niet eens geld hebben om hun dhs.org account van $5 te houden.

Oftewel: Tweakdsl nemen? NIET DOEN
|:( is dat topic net weer lekker uit beeld ga jij reageren.
Maar ff gedeeltelijk ontopic:
DSL is sowieso een dikke rip off als je het vergelijkt met Kabel. Dus sowieso nie doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op 25 juli 2002 @ 01:32:

Kreeg dit terug[...]

Details:[...]

Doubleff.dhs.org is van FlipFlap (de man achter de site). De site is inderdaad dood en moet zijn www.doubleff.com. Blijkbaar is het nieuwe domein niet aan Tweakers.net doorgegeven.

LinkedIn WoT Cash Converter

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-09 23:45
Hoe zit het met TweakDSL? Toch super lang stil voor een bedrijf... moet ik hier nog serieus rekening mee houden als ik wil overstappen op sDSL? Of komt er een officiele mededeling dat het geflopt is en hoef ik niet meer te hopen?

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:24

Daniel

Kapitein NCC-1701
Wij zijn tot de conclusie gekomen dat we TweakDSL niet de aandacht kunnen geven die het nodig heeft: binnen T.net zijn er zaken met een hogere prioriteit. In de afgelopen tijd hebben we gewerkt aan een oplossing die ervoor zorgt dat de bestaande klanten gewoon hun lijn behouden. TweakDSL houdt in de bestaande vorm in ieder geval op te bestaan.
Verdere details kan ik op dit moment helaas niet geven.

• Wokschotel
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

Daniel schreef op 15 augustus 2002 @ 23:27:
Wij zijn tot de conclusie gekomen dat we TweakDSL niet de aandacht kunnen geven die het nodig heeft: binnen T.net zijn er zaken met een hogere prioriteit. In de afgelopen tijd hebben we gewerkt aan een oplossing die ervoor zorgt dat de bestaande klanten gewoon hun lijn behouden. TweakDSL houdt in de bestaande vorm in ieder geval op te bestaan.
Verdere details kan ik op dit moment helaas niet geven.
Da's tenminste een eerlijk antwoord. Jammer dat het niet mocht lukken, maar helaas. Misschien dat de communicatie wat soepeler had gekund, maar da's achteraf praten.

De islam kan uw vrijheid schaden

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 18:18
nu nog hier in belgie zo iets :/

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
The_Dud3 schreef op 15 augustus 2002 @ 23:31:
nu nog hier in belgie zo iets :/
het is alleen voltooid verleden tijd om het zo maar te zeggen... jammer ;(
maarjah, er is duidelijkheid, en dat is het belangrijkst! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.CeeJay
  • Laatst online: 14-08 10:07
kunnen we moderators de topic-title niet ff veranderen ??

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Laatst online: 14:54

crisp

Devver

Pixelated

Mr.CeeJay schreef op 17 augustus 2002 @ 00:34:
kunnen we de topic-title niet ff veranderen ??
In 'TweakDSL is off-line'? ;)
Het is jammer dat dit project zo moet eindigen, maar uiteindelijk vind ik dat de mensen achter dit project ook met de billen bloot moeten, en gewoon openlijk moeten melden dat het project op z'n gat ligt (middels een bericht op de FP ofzo); dan is in 1 keer alle onduidelijkheid uit de wereld en kunnen we het verder laten rusten...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Niet online
crisp schreef op 17 augustus 2002 @ 00:38:
[...]

In 'TweakDSL is off-line'? ;)
Het is jammer dat dit project zo moet eindigen, maar uiteindelijk vind ik dat de mensen achter dit project ook met de billen bloot moeten, en gewoon openlijk moeten melden dat het project op z'n gat ligt (middels een bericht op de FP ofzo); dan is in 1 keer alle onduidelijkheid uit de wereld en kunnen we het verder laten rusten...
Ik was ff aan het zoeken waarom de site van tweakDSL zo flut geupdate wordt...nu weet ik het ,maar waarom wordt de site tweakdsl.nl dan niet geupdate? Kleine moeite lijkt me....
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.