Bericht hierboven
@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt
Bericht hierboven
Verwijderd
Heeft helemaal niemand van deT.net crew dit bericht gelezen:Floris schreef op 17 september 2002 @ 12:07:
Vanmiddag is er een bespreking met een partij welke de ondersteuning en helpdesk voor zijn rekening wil nemen. Wij zullen ons dan meer richten op verkoop en dat is iets wat we wel redelijk kunnen.
Verder kan ik nog geen uitspraken doen, eenvoudigweg omdat het de eerste bespreking is.
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=575880
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=575924
Misschien is het beter om er nu maar mee te stoppen, tenzij alles zo goed geregeld is dat er geen risico's voor jullie zijn. dan kan je het natuurlijk altijd proberen. Als het een tijdje goed draait komen de klanten waarschijnlijk ook wel, maar dan moet er eerst heel wat aan het imago gebeuren.
Ik krijg opeens een Superweb visioenPc123 schreef op 17 september 2002 @ 15:45:
Niet om negatief over jullie te doen ofzo maar ik ben bang dat jullie het bij veel mensen al verpest hebben. Service en betrouwbaarheid is voor veel mensen erg belangrijk.
Misschien is het beter om er nu maar mee te stoppen, tenzij alles zo goed geregeld is dat er geen risico's voor jullie zijn. dan kan je het natuurlijk altijd proberen. Als het een tijdje goed draait komen de klanten waarschijnlijk ook wel, maar dan moet er eerst heel wat aan het imago gebeuren.
Maar ik heb er vertrouwen in dat tweakers het beter op gaat lossen...
* Mr.CeeJay zijn gebied heeft nog geen ADSL dekking
@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt
En waar ik nog wel benieuwd naar was; hoeveel leden heeft tdsl nu eigenlijk al? Ik ben nog nergens iemand tegengekomen die het heeft
maar ik zit te twijfelen, tweakdsl of adsl @ xs4all.
http://www.NUiPhone.nl/
Allemaal nieuwe dingen dus
Bericht hierboven
ik hoop dat je tekent floris
1) is de postcode check van BBned up to date ?
2) welke zijn die honderd plaatsen die ze alsnog gereed gaan maken ?
grote kans dat Haren daar namelijk bij hoort
Behoorlijk update to date.Diaboluzzz schreef op 23 september 2002 @ 17:31:
Ik ben trouwens ERG benieuwd naar twee dingen.
1) is de postcode check van BBned up to date ?
Ja, alleen mijn postcode staat er (nog steeds, na 2x ADSL te hebben aangevraagd) foutief in. Ze zeggen dat het kan, maar stiekum kan het toch niet, blijkt tijdens het porteren
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Ik bedoel, ik doe mee aan die actie en straks heb je weer gemekker
C:\>_
En nu weer aanbiedingen enzo ?
* Attilla "]=
Nu vraag ik me toch af of ikzelf wel in aanmerking kan komen voor Tdsl. Ik heb geen telefoonlijn meer via KPN, maar via UPC. De lijn zelf ligt er wel nog steeds. In principe kan het wel, maar op de site wordt vermeld dat er een KPN-abonnement actief moet zijn. Moet ik zeker weer overstappen!
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
De site is vernieuwd maar echt duidelijk is hij niet.
Zijn er nu ineens geen limieten meer of worden die weer later vastgesteld.
Dan ook nog de keuze van het modem de Telindus 1111 ADSL (ISDN). (voor mij dan)
Als Tweak-dsl over bbnet loopt dan zou de E-Tech router + adsl modem (ISDN) + 4 poorts switch voor mij de voorkeur hebben. Wordt door Cistron, ook bbnet, aanbevolen. Mag dat, de prijs tussen de modems is gelijk.
Het porteren van de lijn van oude IP naar de nieuwe, hoe gaat dat. Wie doet wat.
De tijd om te beslissen is kort. Zeker voor de mensen waarbij het oude contract op aflopen staat. Wat meer duidlijkheid oa in tijd verloop zou niet verkeerd zijn.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Ik denk er over om over te stappen naar zo'n ProDSL account. Upload is 2 maal zo hoog als mijn huide upload bij planet advance adsl en het scheelt ook nog eens in de koste.
Maar is het datalimiet er ook af? want dat vind ik zelf niks..l
Verwijderd
Dat weet dus niemandVerwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 07:27:
Zo he, heb het hele f*ck*ng topic gelezen. En? Hoe staat het er nu mee? Ik lust ook wel zo'n "8192" lijntje.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Daarom lijkt het mij beter om hier maar niet meer te reageren.
Mochten ze van TweakDSL echt iets te melden hebben dan zie ik dit topic wel in I&T verschijnen want daar hoort het feitelijk thuis.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
plan: TweakDSL actie en samenwerking Cambrium
zie ook www.tweakdsl.nl
Bericht hierboven
InterestingFloris schreef op 07 oktober 2002 @ 10:25:
Ik wilde juist de thread een schop verkopen:
plan: TweakDSL actie en samenwerking Cambrium
zie ook www.tweakdsl.nl
Maar waarom zijn de aansluit- en modemkosten bij de tragere variant zoveel hoger dan bij de snellere varianten
De islam kan uw vrijheid schaden
Wokschotel schreef op 07 oktober 2002 @ 10:27:
[...]
Interesting![]()
Maar waarom zijn de aansluit- en modemkosten bij de tragere variant zoveel hoger dan bij de snellere varianten
Dat heeft met de terugverdientijd te maken. Op die goedkope zit eenvoudigweg minder marge, dus duurt het veel langer voor je er hetzelfde bedrag x op hebt terugverdient.
Bericht hierboven
Stel dat je de 8 mbit haalt, kun je gewoon 5 films (divx) tegelijk downend streaming kijken
Blijf toch wel jaloers op de campusnetters met 200mbit
Interessante economische theorie, maar het lijkt me dat de variabele kosten voor jullie bij een goedkoper abonnement ook lager zullen zijn. De initiele werkelijke kosten zijn voor alle abonnementen exact hetzelfde, dus ik maak hieruit op dat het bedrag dat de abonnee aan aansluitkosten moet betalen nog niet de initiele kosten dekt en dus aangevuld wordt met lopende abonnementskosten?Floris schreef op 07 oktober 2002 @ 10:47:
[...]
Dat heeft met de terugverdientijd te maken. Op die goedkope zit eenvoudigweg minder marge, dus duurt het veel langer voor je er hetzelfde bedrag x op hebt terugverdientd
De islam kan uw vrijheid schaden
<hr>
Ik open een nieuwe thread om het nieuwe begin te accentueren, hooop dat je het niet erg vind
Bericht hierboven
Dit topic is gesloten.
![]()