Op donderdag 25 april 2002 16:42 schreef Paul Nieuwkamp het volgende:
Ff paar vraagjes over het aanvragen zelf:
<li> telnummer thuis == nummer waarop ADSL komt?
Dat is het aansluitnummer inderdaad, het nummer waarop de ADSL dienst moet worden geactiveerd.</li>
Ik heb nl een nieuwe lijn voor adsl, en dus dat nummer maar ingevuld als nummer thuis. Kijk vooral niet vreemd op als er niet wordt opgenomen :)<li> telnummer zaak heb ik dus maar het WEL bereikbare nummer ingegeven
Hehe, leuk man die nieuwe lijn en prima als er niet wordt opgenomen op dat nummer, als je maar wel ergens bereikbaar bent. :)</li>
<li> Recentie kopie factuur. Hmm. Die hebben we nog niet. Is de werkorder van de aaleg van de nieuwe lijn ook goed?
Eerlijk gezegd weet ik dat niet, we kunnen het altijd proberen toch? :P</li>
<li> Als je dat schermpje krijgt (klik onderaan, printen, opsturen etc), ben je dan klaar met inschrijven (op het opsturen etc na)?
Jah, dan staan al je gegevens in de DB en kan jij eenvoudigweg zelf de laatste handelingen doen. (Opsturen/faxen van de formulieren)</li>
Als ik erop klik, krijg ik wel zo'n venster om uit te printen, maar ik krijg geen vervolgvenster zeg maar.
Misschien moeten we dat nog even verduidelijken dan, bedankt voor de tip.
<li> Dat modem, dat is toch wel een ethernetmodem he? We blijven ten slotte tweakers?
Het is inderdaad een Ethernetmodem, wij willen in principe geen USB aan gaan bieden omdat we dat zelf ook niet de beste oplossing vinden. (Netjes verwoord niet?

)</li>
Woei... Eindelijk van dat ISDN (en nu tijdelijk analoog) af

Inbellen is binnenkort niet meer een noodzaak hoop ik