Ja die past erop.Op woensdag 10 april 2002 14:30 schreef Soldier2000 het volgende:
Past de Swiftech MCX 462 A op dit moederbord??
En dan heb ik het over de revise met en zonder de afgeronde hoeken.
Anoniem: 35937
Je moet eerst je jumpertje omzetten naar 133, en dan je bios resetten. Kijken als dat helpt.Op zaterdag 13 april 2002 13:11 schreef Allanzoet het volgende:
[..]
hmmz, als ik het jumpertje op 133 zet boot de pc niet
mp heb ik zelfs op 6 gezet en geheugen op 100 en later op 133 enzo, maar op 133 doet hij niks.
Anoniem: 35278
help nietOp zaterdag 13 april 2002 14:07 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Je moet eerst je jumpertje omzetten naar 133, en dan je bios resetten. Kijken als dat helpt.
hmmz, hoe komt dit nou weer? :
als ik 3Dmark2000/2001 of spellen speel krijg ik na een tijdje een soort vastloper, ik ben bv aan het spelen en ineens zit ik weer in windows. Alles doet het dan nog, maar iedere keer als ik iets doe stop het ineens na een tijdje.
is een schone install de oplossing?
als ik 3Dmark2000/2001 of spellen speel krijg ik na een tijdje een soort vastloper, ik ben bv aan het spelen en ineens zit ik weer in windows. Alles doet het dan nog, maar iedere keer als ik iets doe stop het ineens na een tijdje.
Anoniem: 8514
Voltage cpu...Op zaterdag 13 april 2002 15:46 schreef Allanzoet het volgende:
hmmz, hoe komt dit nou weer? :
staat op 2v, is dat te laag?Op zaterdag 13 april 2002 16:03 schreef NoStra het volgende:
[..]
Voltage cpu...
Ja die past perfect die Swiftech, heb ik er ook op zitten.Op zaterdag 13 april 2002 14:07 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Hoe zeker weet jij dat?? En waar heb je dat gelezen?
Maar goed jij hebt wel de MCX versie in de plaats van de MC versie.Op zaterdag 13 april 2002 17:12 schreef iMpULzIvE_KiLLaH het volgende:
[..]
Ja die past perfect die Swiftech, heb ik er ook op zitten.
En bij de MCX versie heb je afgeronde hoekjes.
Kijk eens of je rond op de socket nog plaats hebt, en kijk eens of er onder die afgeronde hoekjes iets zit van het moederbord wat bij mij dan niet zou kunnen.
Omdat ik hem zelf heb?Op zaterdag 13 april 2002 14:07 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Hoe zeker weet jij dat?? En waar heb je dat gelezen?
(heb ze nl alle 2)
Ja die werkt. Staat al uitgebreidt in dit topic vermeldt.Op zaterdag 13 april 2002 12:22 schreef Brakius het volgende:
Werkt de 1/5 divider nu wel of niet?
ja idd, de mijne heeft afgeronde hoekjes en daar onder zit helemaal niks wat die cooler, als ie helemaal vierkant is wat in de weg zit. MAW hij past dus gewoonOp zaterdag 13 april 2002 17:38 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Maar goed jij hebt wel de MCX versie in de plaats van de MC versie.
En bij de MCX versie heb je afgeronde hoekjes.
Kijk eens of je rond op de socket nog plaats hebt, en kijk eens of er onder die afgeronde hoekjes iets zit van het moederbord wat bij mij dan niet zou kunnen.
Ja ik en het past precies
ik dus ook, en het past primaOp zondag 14 april 2002 11:51 schreef Soldier2000 het volgende:
Is er ook nog iemand die een alpha 8045T heatsink heeft op zijn Epox 8k3a+ bordje
Zo dan weet ik ook weer genoeg allebei de heatsink's passen 
Dan ga ik maar voor de swiftech ook al is hij tweedehands
hij koelt toch iets beter na ik wat reviews heb gelezen.
Dan ga ik maar voor de swiftech ook al is hij tweedehands
Ik heb ook een epox werkend. 
ALleen de geheugen performance is erg slecht.
ram int : 2202
ram float: 1923
Mijn geheugen loopt op 170mhz alles snelste settings
(lekker hoor die crucials)
Ik draai de laatste officiele bios.
Komt het misschien omdat ik tijdelijk met een durontje 1160mz zit?
(morgen komt mijn nieuwe unlockte xp2000+)
Met langzame processor is iid je geheugen performace een stuk lager ja.Op maandag 15 april 2002 15:39 schreef MartNL het volgende:
past de gewone MC462 er ook op
opde Epox 8K3A bedoel ik dan 
edit
sorry had ff niet goed gelezen, ja dus
edit
sorry had ff niet goed gelezen, ja dus
Anoniem: 52654
* Anoniem: 52654 krijgt morgen ook weer een nieuw EPoX bordje thuis...ben zeer benieuwdOp maandag 15 april 2002 15:39 schreef MartNL het volgende:
btw..waar heb jij je XP laten unlocken
Ik heb net een uit ZEER betrouwbare bronnen vernomen wat ik al dacht de 1/5 Divider is NOG niet aanwezig. Wie mijn bron wil controleren moet maar contact met me opnemen via mail.
Ik hoop dat bij jouw het eerste bordje goed is.Op maandag 15 april 2002 16:44 schreef PorscheS2 het volgende:
[..]
* Anoniem: 52654 krijgt morgen ook weer een nieuw EPoX bordje thuis...ben zeer benieuwd
btw..waar heb jij je XP laten unlocken
http://www.eynstein.nl/
Daar verkopen ze unlockte xptjes.
Zou zeker kunnen, ik draai m'n 8K3A+ ook met n duron en mijn scores zijn ook zeer laag, nu komt dit doordat ik m;n timings op normal heb staanOp maandag 15 april 2002 15:39 schreef MartNL het volgende:

Ik heb nu de timing op normaal staan.Op maandag 15 april 2002 17:26 schreef Unagi het volgende:
[..]
Zou zeker kunnen, ik draai m'n 8K3A+ ook met n duron en mijn scores zijn ook zeer laag, nu komt dit doordat ik m;n timings op normal heb staanHmmm wat geeft sandra bij jou aan qua timings? Ik haal die mem scores op 172Mhz met timings op normal
:2281
:2028
En dan op 186mhz.
Anoniem: 8514
Ik heb het al lang gezien... zelfs nu nog kun je beter een Abit KR7a halen...ook al is de chipset ouder...
Misschien een beetje een offtopic post...
Maar veel mensen die twijfelen toch tussen een KR7a een 8K3A en een A7V333, die lezen dit draadje ook.
Als ik nu zou moeten kiezen..had ik toch de Abit gekozen.
Maar veel mensen die twijfelen toch tussen een KR7a een 8K3A en een A7V333, die lezen dit draadje ook.
Ik niet ik heb nog steeds geen spijt van mijn epox.Op maandag 15 april 2002 18:50 schreef NoStra het volgende:
Ik heb het al lang gezien... zelfs nu nog kun je beter een Abit KR7a halen...ook al is de chipset ouder...
Ik ook niet na dat ik er 2 om moest ruilen.Op maandag 15 april 2002 19:43 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik niet ik heb nog steeds geen spijt van mijn epox.
Wat was er dan mee aan de hand?Op maandag 15 april 2002 21:16 schreef MartNL het volgende:
[..]
Ik ook niet na dat ik er 2 om moest ruilen.
Kun je dat niet hier zeggen??Op maandag 15 april 2002 17:15 schreef Unagi het volgende:
Ik heb net een uit ZEER betrouwbare bronnen vernomen wat ik al dacht de 1/5 Divider is NOG niet aanwezig. Wie mijn bron wil controleren moet maar contact met me opnemen via mail.
Hoezo is hij niet aanwezig?? Zegt epox dan voor de lol in de bios dat die 1/5 divider werkt?
ik dus nietOp maandag 15 april 2002 18:50 schreef NoStra het volgende:
Ja, die 1/5 divider werkt echt wel !
Ze waren allebei dood.Op maandag 15 april 2002 23:06 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Wat was er dan mee aan de hand?
Ik keek vandaag ff op de Amdmb.com fora, en vond daar een topic over een probleem dat een gast met een Gf3Ti200 geen timings hoger dan normal kon draaien, de oorzaak was de Detonator drivers, ik draai nu 640x480 op 16 kleuren, MAAR wel 190Mhz Turbo timings (waarschijnlijk moet m'n RAM nog ff wennen aan de gode snelheden. opzich leuk en aardig, maar zonder videokaart drivers kan ik weinig, nu heb ik meteen een mailtje naar EPoX gestuurd en zal er vast verbetering komen. Nu draai ik 6.5x190 op de hoogste timings maar m'n mem scores in Sandra zijn LAGER dan 172Mhz turbo op m'n 8KHA+
en een stuk lager, wat zijn jullie scores op 190 Turbo? mijne waren: 2422 Float/2135 Int 
edit:
STABIEL op 6.5x190Mhz met 23.11 Detonator drivers
Mijne loopt nou op 10*173.Op dinsdag 16 april 2002 19:50 schreef Unagi het volgende:
Ik keek vandaag ff op de Amdmb.com fora, en vond daar een topic over een probleem dat een gast met een Gf3Ti200 geen timings hoger dan normal kon draaien, de oorzaak was de Detonator drivers, ik draai nu 640x480 op 16 kleuren, MAAR wel 190Mhz Turbo timings (waarschijnlijk moet m'n RAM nog ff wennen aan de gode snelheden. opzich leuk en aardig, maar zonder videokaart drivers kan ik weinig, nu heb ik meteen een mailtje naar EPoX gestuurd en zal er vast verbetering komen. Nu draai ik 6.5x190 op de hoogste timings maar m'n mem scores in Sandra zijn LAGER dan 172Mhz turbo op m'n 8KHA+en een stuk lager, wat zijn jullie scores op 190 Turbo? mijne waren: 2422 Float/2135 Int
edit:
Snelste timmings.
2461 FLOAT
2307 INT
btw, heeft iemand trouwens MBM kunnen runnen op zn Epox 8K3A'tje?? Krijg bij mij wanneer ik MBM opstart een spontane reboot 
p.s. het gaat hier over de nieuwste versie van MBM
* Anoniem: 52654 heeft vandaag ook z'n 2e EPoX binnen gehad.....
en wat denk je .......ook dees ik kapot
het eerste bordje wat ik kreeg was gewoon dood, en bij de 2e was het agp slot kaduk
Ik hoef dus geen EPoX meer, k ga nu voor de MSI ultra hopen dat hij het beter doet.
en wat denk je .......ook dees ik kapot
het eerste bordje wat ik kreeg was gewoon dood, en bij de 2e was het agp slot kaduk
Ik hoef dus geen EPoX meer, k ga nu voor de MSI ultra hopen dat hij het beter doet.
vorige versie werkte hier zeer goed.Op dinsdag 16 april 2002 21:26 schreef freekweb het volgende:
btw, heeft iemand trouwens MBM kunnen runnen op zn Epox 8K3A'tje?? Krijg bij mij wanneer ik MBM opstart een spontane reboot
zal de nieuwe eens proberen.
allebei mijn bordjes doen het goed, geen klagen van.
Dat is echt klote.Op dinsdag 16 april 2002 21:28 schreef PorscheS2 het volgende:
* Anoniem: 52654 heeft vandaag ook z'n 2e EPoX binnen gehad.....
en wat denk je .......ook dees ik kapot![]()
Ik weet er alles van ik heb er 2 dood thuis gekregen.
En het derde bord is eindelijk goed.
Zie sign
P.s
Misschien dus nog 1 keer?
Anoniem: 16219
Als ik hier zo voortlees hou ik het maar bij m'n 8KHA+ , effe wachten tot ik goeie RAM heb ...
Of is er een ander bord dat jullie kunnen aanraden ? Gigabyte is veel te duur naar m'n zin ...
Of is er een ander bord dat jullie kunnen aanraden ? Gigabyte is veel te duur naar m'n zin ...
MBM 5 doet idd raar, temps is 89° en dan slaat pc uit.
zal wel opgelost raken
zal wel opgelost raken
ben tot nu toe echt dik tevreden met dit boardje
nu nog ff wachten op geld voor mn nieuwe reepjes Samsung
Ja moet een andere sensor nemen dat prbleem had ik ook stond 89°C en pc begon te piepen.Op dinsdag 16 april 2002 23:40 schreef Gamer het volgende:
MBM 5 doet idd raar, temps is 89° en dan slaat pc uit.
zal wel opgelost raken
(heb nu WinBond 2 P2-Diode had eerst een andere voor m'n TB)
Ik raad alleen maar de 8K3A aan. Ik heb totaal geen problemen met dit bordje hoor. En dan moet je wel rekeing houden dat mensen met klachten veeel meer van zich laten horen dan mensen zonder klachten.Op dinsdag 16 april 2002 23:24 schreef real_raichu70 het volgende:
Als ik hier zo voortlees hou ik het maar bij m'n 8KHA+ , effe wachten tot ik goeie RAM heb ...
Welke mensen hebben NU eigenlijk nog problemen met hun 8K3A(+)? Volgens mij zo goed als niemand. (ik iig niet)
Ik als ik opstart dan vind die de ene keer geen keybord.Op woensdag 17 april 2002 00:40 schreef InterCC het volgende:
[..]
Ik raad alleen maar de 8K3A aan. Ik heb totaal geen problemen met dit bordje hoor. En dan moet je wel rekeing houden dat mensen met klachten veeel meer van zich laten horen dan mensen zonder klachten.
Welke mensen hebben NU eigenlijk nog problemen met hun 8K3A(+)? Volgens mij zo goed als niemand. (ik iig niet)
De andere keer krijg ik een vette blauwe streep.
En als die 1 maal goed opstart dan is die ook stabiel.
Soldier2000 wat zijn jouw SiSoft mem scores?
Zal dadelijk eens testen.Op woensdag 17 april 2002 12:53 schreef Unagi het volgende:
Soldier2000 wat zijn jouw SiSoft mem scores?
Welke biosen gebruiken jullie eigenlijk??
Deze MEM scores zijn ook niet al te hoog als je bedenkt dat je op 166Mhz 2700mb/sec zou moeten halen, en je dit op 190 nog niet eens haalt, dit is vaag, ik draai nu ook 190Mhz en mijn scores liggen zo'n 250mb/sec achter, op dezelfde snelheden, en ik heb ook Samsung/TwinMOS geheugenOp woensdag 17 april 2002 13:48 schreef Soldier2000 het volgende:
Benchmark's Bios 2328 (9x192):
Sisoft CPU Arithmetic benchmark:
[afbeelding]
Sisoft CPU Multimedia benchmark:
[afbeelding]
Sisoft Geheugenbenchmark (turbo settings (19sfsb)):
[afbeelding]
Wcpuid
[afbeelding]
Ik ga dadelijk eens proberen als ik ook op 195fsb kan draaien
Wat zijn jouw scores dan?
Enne 2700mb is theorie he bij PC2700 geheugen in de praktijk haal je dat nooit!
Enne 2700mb is theorie he bij PC2700 geheugen in de praktijk haal je dat nooit!
Ik post straks als ik thuis ben wel ff 2 screenies, een van m'n 8KHA+ op 172Mhz turbo en een van m'n 8K3A+ op 190Mhz turbo. het verschil is redelijk groot.Op woensdag 17 april 2002 15:35 schreef Soldier2000 het volgende:
Wat zijn jouw scores dan?
Enne 2700mb is theorie he bij PC2700 geheugen in de praktijk is dat nooit!
Welke voltages gebruik je soldier2000 ?
Voor mijn CPU 1.9 voltOp woensdag 17 april 2002 19:47 schreef mark9534 het volgende:
Welke voltages gebruik je soldier2000 ?
En voor mijn geheugen 3 volt.
Trok jouw TwinMOS in het begin meteen 3.0V? Mijne wil nie hoger als 2.9 anders krijg ik BSOD's mja kan komen omdat t geheugen nog nieuw is.Op woensdag 17 april 2002 20:12 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Voor mijn CPU 1.9 volt
En voor mijn geheugen 3 volt.
Jij hebt lage scores!!!Op woensdag 17 april 2002 21:08 schreef Unagi het volgende:
Ter vergelijking:
8KHA+, 172x7, snelste timings
[afbeelding]
[afbeelding]
8K3A+, 6x190, snelste timings
[afbeelding]
[afbeelding]
Trouwens kan jouw andere epox geen fsb's aan van 190?? Anders moet je eens testen wat je daar mee haalt. Ben ik zeer benieuwd naar.
M'n 8KHA+ trekt de 190 niet op exact dezelfde settingsOp woensdag 17 april 2002 21:53 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Jij hebt lage scores!!!
Trouwens kan jouw andere epox geen fsb's aan van 190?? Anders moet je eens testen wat je daar mee haalt. Ben ik zeer benieuwd naar.
Jammer dat hij dat niet trekt.Op woensdag 17 april 2002 22:22 schreef Unagi het volgende:
[..]
M'n 8KHA+ trekt de 190 niet op exact dezelfde settingsMja die pics zeggen genoeg, alsie op 172 al sneller is hoe zal 190 dan wel niet zijn.
Je verkijkt je erop hoor. Hij heeft een Duron.. Geen XP..Op woensdag 17 april 2002 21:53 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Jij hebt lage scores!!!
Dan nog zijn het steeds lage scores hoor, vergelijk maar met m'n 8KHA+ op 172Mhz, toch een redelijk verschilOp donderdag 18 april 2002 13:08 schreef InterCC het volgende:
[..]
Je verkijkt je erop hoor. Hij heeft een Duron.. Geen XP..
nou..kep nu mn 3e EPoX borje binnen en dees lijkt goed te werken 
Toch vind ik de algemene preformence een beetje tegen vallen.
vooral mijn raid scores (haal rond de 30000 in sisoft sandramet drivebench).
kep de laatste bios versie (2328 geloof ik), zijn er meer mensen met dit probleem
owh, k heb 2 Maxtor 40 gig schijven ata133, en staan allebij als udma ATA133 in bios
kep de laatste bios versie (2328 geloof ik), zijn er meer mensen met dit probleem
owh, k heb 2 Maxtor 40 gig schijven ata133, en staan allebij als udma ATA133 in bios
Ik wil dat board misschien ook gaan kopen (ondanks een 500 posts lang probs topic
), maar om wat meer inzicht te krijgen in memory-performance:
If it is not too much trouble:
Wil er iemand voor mij (en 'de groep') een screenie posten van Sandra met default clock. Dus 133/133 (cas2) en/of 133/166 (cas2) en/of 133/166 (cas2.5); het liefst met vergelijkbare scores in beeld, dat geeft iets meer inzicht in hoe goed of 'slecht' de scores zijn. Niet dat sandra scores heel belangrijk zijn, maar meer is altijd beter (op hetzelfde systeem).
And for anyone who cares:
Voor mij is het belangrijkste een een no-probs board, maar wel snel natuurlijk (lees: liever stabiel en snel dan snel en stabiel, niet dat dat duidelijker is
). Ik ga persoonlijk dus ook geen FSB 190 draaien, reden om toch EPoX te nemen is voor mij de prijs tov andere KT333 boarden. Ik zou natuurlijk ook een KT266A board kunnen nemen, maar die worden steeds schaarser (vooral met RAID: voor de extra aansluitingen), of zijn even duur.
Wil er iemand voor mij (en 'de groep') een screenie posten van Sandra met default clock. Dus 133/133 (cas2) en/of 133/166 (cas2) en/of 133/166 (cas2.5); het liefst met vergelijkbare scores in beeld, dat geeft iets meer inzicht in hoe goed of 'slecht' de scores zijn. Niet dat sandra scores heel belangrijk zijn, maar meer is altijd beter (op hetzelfde systeem).
And for anyone who cares:
Voor mij is het belangrijkste een een no-probs board, maar wel snel natuurlijk (lees: liever stabiel en snel dan snel en stabiel, niet dat dat duidelijker is
Ik tijwfel nog steeds eigenlijk . Mem performance valt tegen maar stabiliteit is nu goed dus . Ik ga er Corsair XMS PC2700 op prikken en zou eigenlijk die 8K3A ipv 8KHA willen omdat ik dan hoger met FSB kan door die 1/5 divider en PC2700 support ...
Doe er 2 IBM's in en je SiSoft score is heel hoog. Ligt niet aan de raid controller hoor.Op donderdag 18 april 2002 13:48 schreef PorscheS2 het volgende:
nou..kep nu mn 3e EPoX borje binnen en dees lijkt goed te werken
kep de laatste bios versie (2328 geloof ik), zijn er meer mensen met dit probleem![]()
Anoniem: 42287
De raidperformance verbeterde met mijn A7V333 door installatie via latency patch en daarna de raidperformance patch. Verbetering van 32000 naar 42000.
Met welke HD's?Op donderdag 18 april 2002 18:43 schreef frisian het volgende:
De raidperformance verbeterde met mijn A7V333 door installatie via latency patch en daarna de raidperformance patch. Verbetering van 32000 naar 42000.
Hmmz, via latency waar kun je dat downenOp donderdag 18 april 2002 18:43 schreef frisian het volgende:
Dit is 166 mhz turbo settingsOp donderdag 18 april 2002 17:15 schreef Jake het volgende:
Wil er iemand voor mij (en 'de groep') een screenie posten van Sandra met default clock. Dus 133/133 (cas2) en/of 133/166 (cas2) en/of 133/166 (cas2.5)
Dit is 133 mhz turbo settings
Genoeg ?
Goed , ik weet genoeg , ik pak zo'n 8K3A+ dan . Ik haal nu op 146FSB Fast setting CAS2 nog niet de speed die jij 133FSB Turbo haalt ... Tis maar een kleine 100 punten verschil maar tochOp donderdag 18 april 2002 19:30 schreef mark9534 het volgende:
[..]
Dit is 166 mhz turbo settings
[afbeelding]
[afbeelding]
Genoeg ?
uhh, welke versie is dat van sisof sandra??
bij mij geeft hij aan dat mijn mem op turbo settings op 266Mhz loopt, terwijl ik hem toch echt op 166(333) heb gezet in de bios.
mijn score is bdw 2049MBs en 1970MBs
bij mij geeft hij aan dat mijn mem op turbo settings op 266Mhz loopt, terwijl ik hem toch echt op 166(333) heb gezet in de bios.
mijn score is bdw 2049MBs en 1970MBs
hmmz dan hebben we dus dezelfde versieOp donderdag 18 april 2002 20:10 schreef mark9534 het volgende:
Versie 2002.1.8.59
hoe kan dit
mijn mem staat echt op 166 in bios
De raid performance patch heb ik van de volgende site geplukt http://www.viaarena.com/?PageID=66.
De via latencypatch dacht ik van www.viatech.com.
De via latencypatch dacht ik van www.viatech.com.
De raidperformancepatch is in ieder geval alleen bedoeld voor on board raidcontrollers zoals highpoint en promise.
Heb dit van amdmb.com forums geplukt:
are you sure you know how to optimize a RAID 0 array?
VIA latency or Breese 1.9d latency for VIA chipsets installed?
OS chaches optimized?
FAT32 is faster than NTFS
a smaller partition is faster than a bigger
the outermost partition is the fastest
Sandra file bench is very sensitive for fragmented files
Anders kijk daar nog even via de forumsearch naar raidperformance problemen
are you sure you know how to optimize a RAID 0 array?
VIA latency or Breese 1.9d latency for VIA chipsets installed?
OS chaches optimized?
FAT32 is faster than NTFS
a smaller partition is faster than a bigger
the outermost partition is the fastest
Sandra file bench is very sensitive for fragmented files
Anders kijk daar nog even via de forumsearch naar raidperformance problemen
Tis alleszinds iets 
Je moet ook rekenen dat ik echt lage mem scores heb door brak Apacer geheugen . Draai nu FSB 146 met Fast timings op CAS2 , hoger kan ie niet . Scores :
2085/1976 zonder patch
2125/2014 met patch
Je moet ook rekenen dat ik echt lage mem scores heb door brak Apacer geheugen . Draai nu FSB 146 met Fast timings op CAS2 , hoger kan ie niet . Scores :
2085/1976 zonder patch
2125/2014 met patch
K heb net n mailtje terug gehad van n EPoX medewrker, de lage memscores komen doordat de bios gewoonweg nog niet goed is, EPoX is altijd lekker snel met bordjes uitbrengen, maar dit gaat ten koste van de "volwassenheid" van de bios, volgens deze medewerker zullen komende biossen de oplossingen brengen.
P.S. Hij vertelde mij ook dat er zeer binnenkort weer een nieuwe bios komt
Laat Asus daar een voorbeeld aan nemen, die hebben ook nog het nodige huiswerk te doen.
Owk mensen bedankt he , jullie tips hebben dus de doorslag gegeven . Als medewerker van een OC winkel heb ik dankzij jullie al menige klant kunnen helpen met hun Epox 8K3A/+ en geruststellen dat het allemaal wel goed komt . Ook ga ik er zelf eentje nemen ter vervanging van mijn 8KHA+ als mijn Corsair XMS er is . Mede ook omda ik noga sucky soldeer en dus niet kan voltmodden . Iedereen hier bedankt , ik zal vragen of we soms ook de VIA patches op onze website kunnen zetten .
Als ik jou was zou ik ff wachten tot er een betere bios beschikbaar is, anders ga je er alleen maar op achteruit naar mijn mening, en als je ff wacht zal de prijs misschien wel dalenOp donderdag 18 april 2002 22:24 schreef real_raichu70 het volgende:
Owk mensen bedankt he , jullie tips hebben dus de doorslag gegeven . Als medewerker van een OC winkel heb ik dankzij jullie al menige klant kunnen helpen met hun Epox 8K3A/+ en geruststellen dat het allemaal wel goed komt . Ook ga ik er zelf eentje nemen ter vervanging van mijn 8KHA+ als mijn Corsair XMS er is . Mede ook omda ik noga sucky soldeer en dus niet kan voltmodden . Iedereen hier bedankt , ik zal vragen of we soms ook de VIA patches op onze website kunnen zetten .
Het duurt toch nog even eer we terug 8K3A+ krijgen , die vliegen echt like insane de deur uit ...
Zeker genoeg, zoals je al zag aan andere reactiesOp donderdag 18 april 2002 19:30 schreef mark9534 het volgende:
Dit is 166 mhz turbo settings
[afbeelding]
[afbeelding]
Genoeg ?
TNX!, EPoX staat nu bij mij nummer 1 genomineerd als nieuw board.
Jammer dat het ze het zo doen, maar wel goed dat het (waarschijnlijk) te fixen is met BIOS (en dus ook gebeurt).Op donderdag 18 april 2002 22:18 schreef Unagi het volgende:
K heb net n mailtje terug gehad van n EPoX medewrker, de lage memscores komen doordat de bios gewoonweg nog niet goed is, EPoX is altijd lekker snel met bordjes uitbrengen, maar dit gaat ten koste van de "volwassenheid" van de bios, volgens deze medewerker zullen komende biossen de oplossingen brengen.
Aan de ene kant is dat wel leuk, steeds biosupdates. is altijd mooi om te zien dat je weer wat performance hebt als dat je ineens aan je top zit
Zie net dat Asus mijn gebed heeft verhoord en een nieuw beta bios 1006.004 heeft geproduceerd.
Dit topic is gesloten.