Toon posts:

Epox 8K3A+ probs

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste
Acties:
  • 322 views sinds 30-01-2008

• Anoniem: 16219
  • Registratie: november 2000
  • Niet online
Is wel een pro van Epox , die maken sneller 20 BIOS updates dan AMD nieuwe proc speeds :)

• MartNL
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 24-01 17:51

MartNL

Mijn epox draait als een trein nou.
Alleen nog wat opstart problemen. :?
(Ik moet soms 3 keer restarten voor een goede start)

Alleen mijn xptje word behoorlijk warm full load zo'n 54 graden. Terwijl die bij mijn msi kt266 maar 38 full load werd.En dat met een swiftech cooler. (7volt)

Maar goed hij loopt nu op 1800 echte mhz. :9
Daar ben ik wel blij mee.

Anoniem: 42287

Op donderdag 18 april 2002 21:48 schreef PorscheS2 het volgende:
maar geen extra preformence ermee geboek't helaas :'(
Probeer ook eens atto, geeft meteen een beeld van de write/read performance bij verschillende file sizes

Anoniem: 52654

Op donderdag 18 april 2002 20:13 schreef PorscheS2 het volgende:

[..]

hmmz dan hebben we dus dezelfde versie :?

hoe kan dit :? :?

mijn mem staat echt op 166 in bios :(
iemand een idee :? waarom bij aangegeven wordt dat het mem op 133Mhz loopt ipv 166Mhz :?
K draai trouwens XP ;)

Anoniem: 47893

Op vrijdag 19 april 2002 00:47 schreef MartNL het volgende:
Mijn epox draait als een trein nou.
Alleen nog wat opstart problemen. :?
(Ik moet soms 3 keer restarten voor een goede start)

Alleen mijn xptje word behoorlijk warm full load zo'n 54 graden. Terwijl die bij mijn msi kt266 maar 38 full load werd.En dat met een swiftech cooler. (7volt)

Maar goed hij loopt nu op 1800 echte mhz. :9
Daar ben ik wel blij mee.
Als ik het goed heb, pakt je bios je processor perfect zodra je deze geunlockt hebt (dus hoef je niet meer te resetten)...

• Exirion
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op verzoek een slotje wegens de vele posts. Topicstarter opent een nieuwe.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee