Op zondag 12 mei 2002 16:15 schreef DeLaVega het volgende:
[..]
Wat hij misschien bedoelt is of er ook mensen zelf wat bedenken vanuit eigen fantasie en schetsen, een Star Wars vliegtuigje is vaak gewoon nabouwen uit primitives.
Vergelijk het ook maar met natekenen.
dat is waar maar je moet(zoals ik) ergens beginnen. ik begon weleens eerder met max maar dat liep nergens op uit omdat ik het vergelijk met de level editor die ik 2 jaar lang gebruikte en daardoor was de grote overstap voor mij erg moeilijk, nu ik eindelijk doorgezet heb heb ik uitgevonden dat het voor mezelf beter is om eerst dingen uit te proberen(zonder tutorials vooralsnog, maar met wat hulp van anderen) en dingen te modelen die ik leuk vind. star wars was dus een logische keuze
en ja star wars model marathon? als ik goed leer te animeren komt er een:
tie fighter, tie bomber, tie interceptor, tie vader, x-wing, a-wing en y-wing in dus ik moet nog 2.5 scheepjes bouwen, heel mischien komen er ook nog walkers in dat ik een veldslag ala ijsplaneet Hoth ga proberen maar dan dus ook met luchtgevechten. gevechten in de ruimte komt er in ieder geval _niet_ in, mischien een korte scene in de ruimte met landingsvliegtuigen maar dat was het dan ook wel

oh ja als er iemand me wil helpen met een geschikte planeet moet ie me maar even contacten op msn @ L_Ramdjan@hotmail.com of icq