[3d] post je 3d stuff maar weer - part 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.795 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal ook maar ff iets posten

Afbeeldingslocatie: http://213.46.10.59/render.jpg

haar blijf ik nogal bij hangen, wil niet bepaald lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er een beetje onnatuurlijk uit, imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:47

Copyman

Dode muis

Op woensdag 24 april 2002 20:39 schreef Zydell het volgende:
Aahahaha dat logo klopt volgens mij niet, volgens mij lopen die 'punten' aan de zijkant naar achter ipv naar boven... :D
Klopt wel, zal nog een pic maken... schele :+

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mauricesnip/got/bijnatop.jpg

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:15

ddZ

Op woensdag 24 april 2002 21:26 schreef lennardV het volgende:
zal ook maar ff iets posten

[afbeelding]

haar blijf ik nogal bij hangen, wil niet bepaald lukken
Ben het ermee eens dat het er een beetje onnatuurlijk uitziet. De verhoudingen van het hoofd klopt gewoon niet. Verder is de mond wel errug rood..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

copyman: hij klopt volgens mij ook niet, kijk nog eens goed naar het logo, het is geen vlak logo maar 3d, de punten behoren inderdaad naar achteren te lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman

Copyman

Dode muis

Op woensdag 24 april 2002 22:01 schreef boppie het volgende:
copyman: hij klopt volgens mij ook niet, kijk nog eens goed naar het logo, het is geen vlak logo maar 3d, de punten behoren inderdaad naar achteren te lopen
Als je nou eens goed leest wat Zydell schreef:
Aahahaha dat logo klopt volgens mij niet, volgens mij lopen die 'punten' aan de zijkant naar achter ipv naar boven...
Zei hij dus dat die punten volgens hem NAAR ACHTEREN LOPEN in plaats van omhoog/recht/naar boven. In het echt is het idd ook een ring, maar ik houd hem zo, omdat je hem zoals ie nu is het meest tegenkomt. ;)

En wat nog, het is me eerste creatie en ik krijg alleen maar kritiek. Niet zo op de kleine dinkies letten jongens. :P

Punt.

[edit]
wisten jullie al dat ik niet kon typen? ga naar www.copymankanechtnniettypen.nl |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:21
ik ben sinds kort ook maar weer eens 3dmax ingestapt :)
na wat klooien ben ik toch maar eens aan een echte scene begonnen.. het moet een fabriek achtig iets worden.. ik ben nog heel veel aan het uitvinden in max dus ik verw8 er al niet veel van :P

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/lord.mithril/Pics/factory%20wip2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/lord.mithril/Pics/factory%20wip.jpg

het water is een raytrace material.. dat kwam wel t mooiste eruit.. en een beetje creatief met textures zijn en je hebt al gouw iets leuks heb ik gemerkt...

btw nog tips om die loop bruggen goed te texturen want ze willen niet echt mee werken (mischien toch ff ander text gebruiken? )

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zow huiswerk af:) (Is mn 3de bouwsel), een electronische radiografische libelle zullen we maar zeggen.
Is gebouwd in maya 4, weet iemand hoe ik daar goed textures bouw dus met bitmaps ofietsdergelijks en erop plak.

en nu :z want morgen half acht de les OOPS:o

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/elcasa/Libelle.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 12 april 2002 19:28 schreef handige_harrie het volgende:

[..]

Ik vinnem wel stijlvol :)

[patsermode]
Maar je bedoelt deze:
[afbeelding]
[/patsermode]

<knip>
Zou je hiervan AUB een high res versie van kunnen posten ? :) Deze is nml echt omg mooi :D.

Petje af voor alle 3d creaties, ik hoop ooit ook zoeits te kunnen :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn kraan die ik gepost had is echt mijn eerste werk hoor :) Als je goed kijkt bestaat die ook alleen maar uit primitieven(behalve de bovenkant)..

Ik zit al wel ff met 3dmax te klooien maar dat waren alleen primitieven neerzette, exporten naar ASE en dan inladen in mijn programma(mijn 3d-engine:D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 09:33
Op woensdag 24 april 2002 22:09 schreef Copyman het volgende:[edit]
wisten jullie al dat ik niet kon typen? ga naar www.copymankanechtnniettypen.nl |:(
Yo Copyman, je site doet het niet, weet je zeker dat je de link wel goed hebt overgetyped? :P

En Lord Mithril, het lijkt erop alsof het raytrace van je water inhoudt door het water heen? Ik denk dat het mooier is als je in dit geval er ipv de refractie die het dus nu is reflectie van maakt, zodat je brug op het water weerspiegeld. Dat geeft wel een mooi effect en die refractie zie je toch weinig van.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:51
Op donderdag schreef Lord_Mithril wat en liet ie wipjes zien
Ziet er netjes uit. Maar schaduwen vallen door het water. Als je mij begrijpt, de schaduw valt in het echt op de bodem.
Edit: En over het texturen.. het is wel mooi als je op de brug-treden van die uitgesleten voetstappen hebt.
Op donderdag schreef Oogst het volgende:

En Lord Mithril, het lijkt erop alsof het raytrace van je water inhoudt door het water heen?
Oogst zou je die zin eens kunnen uitleggen? :)

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Op donderdag 25 april 2002 15:49 schreef HawVer het volgende:

[..]

Ziet er netjes uit. Maar schaduwen vallen door het water. Als je mij begrijpt, de schaduw valt in het echt op de bodem.
[..]
ja das waar maar tis niet helemaal water tis een soort gif ofzo.. niet helemaal doorzichtig dus dan valt de schaduw erop :)
idd ik volg em ook niet echt..

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:29

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Op donderdag 25 april 2002 04:44 schreef Piet-Jan het volgende:

[..]

Zou je hiervan AUB een high res versie van kunnen posten ? :) Deze is nml echt omg mooi :D.

Petje af voor alle 3d creaties, ik hoop ooit ook zoeits te kunnen :)!
LOL :D dank voor dit geweldige compliment!

Ben al aan het renderen op 1600x1200 (als dat High res. genoeg is?) wil je de tekst in de hoeken ook erop?

Edit: Ik zie nu al dat ie er niet zo mooi gaat uitzien op die resolutie, de texture is daar niet hires genoeg voor.
Ik heb zelf sowieso een 640x480 versie gecentreerd met een zwarte achtergrond, das ook mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1600X1200 Hoeft van mij niet perse :). 1024 is high res genoeg :). Zou top zijn als je em zou kunnen renderen op die res :).

[edit: tekst is prima, staat nice!]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

alsjeblieft :)

Ik heb em geresized naar 1024 en de tekst erbij gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op donderdag 25 april 2002 19:12 schreef handige_harrie het volgende:

Je bent te goed voor deze wereld :)

Rechtermuisklik -> Save As

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
Op donderdag 25 april 2002 19:12 schreef handige_harrie het volgende:

HOGER HOGER HOGER

1280 x 1024

plz
:)

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
OK, was inderdaad een beetje achterlijk uitgelegd. |:( Ik bedoelde: je lijkt nu refractie (zoals bij een lens) te gebruiken, maar dat is denk ik niet zo zinnig, voegt niet echt veel toe volgens mij. Wat je dus volgens mij beter zou kunnen doen is reflectie (zoals bij een spiegel). Dan zie je de bruggetjes in het water gereflecteerd.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:17

Sharky

Skamn Dippy!

Op woensdag 24 april 2002 20:39 schreef Zydell het volgende:
Aahahaha dat logo klopt volgens mij niet, volgens mij lopen die 'punten' aan de zijkant naar achter ipv naar boven... :D
ja inderdaad...lijkt me aardig duidelijk toch? die punten lopen cirkelvormig.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman

Copyman

Dode muis

Op vrijdag 26 april 2002 14:23 schreef sharkyOnline het volgende:

[..]

ja inderdaad...lijkt me aardig duidelijk toch? die punten lopen cirkelvormig.
Ja, dat hoort ook zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Op vrijdag 26 april 2002 09:22 schreef party42 het volgende:

[..]

HOGER HOGER HOGER

1280 x 1024

plz
:)
Dit is wel de laatste. Op hogere resoluties is ie ook echt niet meer mooi.

1280x1024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank u! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Ik ben nog steeds bezig met mijn Walewein project, alleen heet het nu ex-Walewein-project, want het hele Walewein-verhaaltje is geschrapt. Wat het precies wel wordt weet ik ook nog niet, maar in ieder geval wel iets met boeren die ruzie krijgen over grond, denk ik. Het begint met een stel toeristen die gedumpt gaan worden om de omgeving te bekijken (en daarna door de boer worden weggejaagd). Ze worden gebracht met een transport-vliegtuig, maar die moet ik nog ff modellen:
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.vdongen/Toeristentransport%20render%2001.jpg

Ja, die roze zijn vrouwen en die kleintjes kinderen:
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.vdongen/Toeristentransport%20render%2002.jpg

En dit is een koe, maar dat had je waarschijnlijk al wel gezien :D:
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.vdongen/Koe01%20render%2002%20full.jpg

edit:
Allemaal MAX-werk natuurlijk, dat ik maak. (Tenzij het ergens anders mee is gemaakt.)

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool man, allemaal 3dsmax?? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ik ook maar eens wat simpels zien. Ik ben ook nog maar net bezig met 3dmax. Dit was een scene om te experimenteren met gras en water animaties.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~kolk0405/water.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Ik WIP lekker verder in mijn ex-Walewein-project, dit is de toeringcar, oftewel het transportvliegtuig voor de zeven toeristen die er onder hangen:

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.vdongen/Toeristentransport%20render%2004%20full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.vdongen/Toeristentransport%20render%2004%20top.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.vdongen/Toeristentransport%20render%2004%20front%20DoF%20640.jpg
En klik hier voor een grotere versie van die laatste.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Ik ben ook maar eens aan 3d max begonnen. Denken jullie dat je er met de tutorials van inet wel kunt komen, of moet ik echt een boek aanschaffen (illegale versie... kan als 17-jarige natuurlijk geen 8000 piek ophoesten :P ). Ik vond niks uit de search dus gebruik ik dit topic maar snel. En welk boek is dan het beste om mee te beginnen??

PS: Oogst ur the man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:15

ddZ

Op maandag 29 april 2002 20:46 schreef Holy_Paladin het volgende:
Ik ben ook maar eens aan 3d max begonnen. Denken jullie dat je er met de tutorials van inet wel kunt komen, of moet ik echt een boek aanschaffen (illegale versie... kan als 17-jarige natuurlijk geen 8000 piek ophoesten :P ). Ik vond niks uit de search dus gebruik ik dit topic maar snel. En welk boek is dan het beste om mee te beginnen??

PS: Oogst ur the man!
Maar goed dat je geen adres & zo in je profiel hebt staan --> ik had onmiddelijk de BSA op je afgestuurd >:)

En koop een boek. Heb je in het begin veel meer aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit de goede oude tijden waar men nog dagenlang kon hobbyen :D

Afbeeldingslocatie: http://www.twansoft.com/game/Car2_320.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.twansoft.com/game/legospace_320.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.twansoft.com/game/rob_320.gif

Toen nog met truspace 2 of 3 gemaakt *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

Op maandag 29 april 2002 20:06 schreef Oogst het volgende:
Ik WIP lekker verder in mijn ex-Walewein-project, dit is de toeringcar, oftewel het transportvliegtuig voor de zeven toeristen die er onder hangen:

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.vdongen/Toeristentransport%20render%2004%20front%20DoF%20640.jpg%5D
En klik
Hoe krijg je het voor elkaar om de voorgrond zo scherp te krijgen en de achtergrond zo vaag? Het lijkt op zo'n manier veel meer als een "echt" object.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Op maandag 29 april 2002 22:11 schreef RexomniuM het volgende:

[..]

Hoe krijg je het voor elkaar om de voorgrond zo scherp te krijgen en de achtergrond zo vaag? Het lijkt op zo'n manier veel meer als een "echt" object.
Gewoon depth-of-field-blur (DoF-blur), zoals dat ook bij foto-toestellen het geval is. In MAX4 kun je dat maken door dat bij de camera in te stellen, het is gewoon een optie. Het probleem ervan is alleen dat het een multi-pass methode is, want inhoudt dat het plaatje heel vaak gerenderd moet worden voor een mooi vloeiend resultaat. Deze plaat bijvoorbeeld heeft 3d Studio maar liefst 24 keer opnieuw gerenderd en toen samengevoegd, en met bijna vier minuten per frame is dat toch anderhalf uur voor één plaatje.

Het kan ook anders: je kunt het handmatig met blur in Photoshop maken, maar om dat mooi en realistisch te doen is heel veel werk.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

Op maandag 29 april 2002 22:22 schreef Oogst het volgende:

[..]

Gewoon depth-of-field-blur (DoF-blur), zoals dat ook bij foto-toestellen het geval is. In MAX4 kun je dat maken door dat bij de camera in te stellen, het is gewoon een optie. Het probleem ervan is alleen dat het een multi-pass methode is, want inhoudt dat het plaatje heel vaak gerenderd moet worden voor een mooi vloeiend resultaat. Deze plaat bijvoorbeeld heeft 3d Studio maar liefst 24 keer opnieuw gerenderd en toen samengevoegd, en met bijna vier minuten per frame is dat toch anderhalf uur voor één plaatje.

Het kan ook anders: je kunt het handmatig met blur in Photoshop maken, maar om dat mooi en realistisch te doen is heel veel werk.
Hey bedankt. Meteen even geprobeerd en het werkt zelfs! Zonder dat ik lang heb moeten spartelen. :)

Nu nog even leren modellen en ik kan ook leuke dingen maken. :+

Wat zijn trouwens de opties van dat depth of field blur waarmee ik leuke effecten bereik?

Kan je bijvoorbeeld focussen op één object in plaats van handmatig de afstand te moeten invoeren?

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schitterend voertuigen Oogst!!

Hier is mijn laatste WIP veel werk, voornamelijk nog wat detail werk te doen en dan maar texturen.

Afbeeldingslocatie: http://www.fox77graphics.com/xtra/eagle2back.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fox77graphics.com/xtra/eagle2front.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Op maandag 29 april 2002 22:44 schreef RexomniuM het volgende:
Wat zijn trouwens de opties van dat depth of field blur waarmee ik leuke effecten bereik?

Kan je bijvoorbeeld focussen op één object in plaats van handmatig de afstand te moeten invoeren?
OK, even een korte uitleg: DoF-blur werkt door het draaien van de camera in een klein cirkeltje rond één punt. Dit punt ligt of op een instelbare afstand of op de target van je camera. Je kunt dus het beste een target camera neerzetten, dan kun je dat punt heel goed aangeven met de target.

Hij stelt dus scherp op een bepaalde afstand en hoe vaag dingen worden die daarvan afliggen wordt bepaald door de sample radius.

Het aantal passes bepaald de kwaliteit van de blur, hoe meer passes hoe mooier, hoe hoger de sample radius hoe meer passes er nodig zijn.

Je kunt met de knop preview in de camera-options zien hoe het eruit ziet in de viewport, dus je hoeft voor resultaat niet op de render te wachten. Doe altijd een preview om te kijken of sample radius en passes wel goed staan.

Sample bias en pass blending tenslotte laat ik altijd maar gewoon staan zoals ze zijn, want pass blending gaat over hoe de passes worden samengevoegd en dat vind ik zo al goed en de sample bias gaat over hoe er binnen de sample radius wordt bewogen en mijn experimentele ervaring is dat 0,5 de ideale instelling is.

Om de rendersnelheid te verhogen kun je filtering en anti-aliasing ook nog uitzetten, want die worden gecompenseerd door de DoF-blur. Je moet daarmee wel oppassen, want het aantal passes en de grote van de sample radius moeten behoorlijk groot zijn om kartels te vermijden. Klik hier voor een plaatje waarbij deze twee uitstonden met twintig passes. Als je goed zoekt zijn er nog wel kartelrandjes te vinden in het scherpe gebied.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Op dinsdag 30 april 2002 00:08 schreef cris77 het volgende:
Hier is mijn laatste WIP veel werk, voornamelijk nog wat detail werk te doen en dan maar texturen.

[afbeelding]

[afbeelding]
* handige_harrie :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
cool chris77, je laatste race auto toch? :) Ik heb hier ergens zo'n plastic schaalmodel liggen van zo'n oude F1 bak, zijn leuke dingen.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Wat voor materiaal heb je allemaal gebruikt om dat ding zo gedetailleerd na te maken? Plaatjes, modellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Laatst online: 11:38
Op maandag 29 april 2002 20:06 schreef Oogst het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
En klik hier voor een grotere versie van die laatste.
Wow... supergaaf :)
Ik moet echt eens beginnen met 3D max :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-02 21:38

TheNameless

Jazzballet is vet!

Dit is de laatste versie van mijn motor. Aan de kleine details moet ik nog werken. Als iemand nog iets leuks weet, zeg het dan. :D

Afbeeldingslocatie: http://www.alkemade2.myweb.nl/zusuki.jpg

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Laatst online: 18:06

WoutF

Hoofdredacteur
Op dinsdag 30 april 2002 20:16 schreef MayaFreak het volgende:
Dit is de laatste versie van mijn motor. Aan de kleine details moet ik nog werken. Als iemand nog iets leuks weet, zeg het dan. :D

[afbeelding]
Fix ff profiel op die banden :)
En maak eens een paar screens van andere angles enzo, wil ook het dashboard wel zien :)

Maareh, heel erg mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Afvoerputje, komt in m'n keukenscene:

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1598849895

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2447102527

Anw projectje, wireframe-render:

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/3078892931

M'n nagemaakte laserpointer, dit is een w.i.p.:

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1666875653

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:20

Hu9o

Schokkend

Wow is dit allemaal zelf getekend?? echt knap dan!

MAar hoe maken jullie al die tekeneningen?? ik zal wel een paar progjes, maar de caption was te klein om te kunnen lezen hoe ze hete.

Dus kan iemand me vertellen met welke programma's ik zulke tekeningen (hopelijk) kan maken???

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even in de oude doos gekeken en kwam dit tegen (Echt Wel misschien 10 jaar oud) volgens mij nog op een 286 gerendered :)

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1414385028

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Op dinsdag 30 april 2002 22:18 schreef Hu9o het volgende:
Wow is dit allemaal zelf getekend?? echt knap dan!

MAar hoe maken jullie al die tekeneningen?? ik zal wel een paar progjes, maar de caption was te klein om te kunnen lezen hoe ze hete.

Dus kan iemand me vertellen met welke programma's ik zulke tekeningen (hopelijk) kan maken???
Zijn niet echt tekeningen, de plaatjes die je hier ziet zijn plaatjes van 3D objecten gemaakt in programma's als 3DStudio Max & Maya.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Op dinsdag 30 april 2002 22:57 schreef EchtWel het volgende:
Even in de oude doos gekeken en kwam dit tegen (Echt Wel misschien 10 jaar oud) volgens mij nog op een 286 gerendered :)

[afbeelding]
Da's oud.. 800x600 dat moet wel een monsterlijke resolutie geweest zijn voor die tijd :P
Enne, dit lijkt me meer dan 256 kleuren, was dat er toen uberhaupt al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 01:31 schreef Xtuv het volgende:

Da's oud.. 800x600 dat moet wel een monsterlijke resolutie geweest zijn voor die tijd :P
Hmmm... ik had 8 jaar geleden al een 486DX2-66 staan, en dat ding kon makkelijk 1024x768 aan met 16M kleuren.
Dus 10 jaar geleden zal 800x600 wel niet meer zo monsterlijk geweest zijn... en die 256+ kleuren zal ook wel al intrede gevonden hebben :)
Jah, de tijd gaat snel.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 01:31 schreef Xtuv het volgende:

[..]

Zie _Piranha_ hierboven, kan dus best wel gelijk hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Laatst online: 18:24
bestond bryce toen al dan? want dit is duidelijk bryce werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 30 april 2002 22:57 schreef EchtWel het volgende:
Hebben jullie ook nog met povray gespeelt?, daar moest je handmatig scripts schrijven om wat te kunnen renderen, was wel leuk! :P Gelukkig kwam er wat later morray uit, een modelleer proggie voor povray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaf258
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-02 12:21

daaf258

For Aiur

Ik zag dat povray ook weer voorbij kwam. Dus ook maar ff wat gekloot van povray posten :o
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~daaf258/pics/garibaldi_afbeelding_4d.jpg

- specs - audioscrobbler -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Op woensdag 01 mei 2002 20:00 schreef handige_harrie het volgende:
Final:

[afbeelding]

800x600 versie
Damn, die renderistics zijn echt zeer strak ingesteld handige harrie! Prachtig, al die lichtreflectietjes. Hoe lang duurde dat nou uiteindelijk renderen op 800*600?

Ik zelf blijf lekker bezig met mijn ex-Walewein-project. Hier een plaatje van wat voor iets het landschap wordt (het is dus Total Annihilation-style geworden):

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.vdongen/Metals%20ground%20render%2003.jpg

En de hoofdrolspeler is ook af. Het is een boer en hij kan ook vliegen, maar van de vliegende versie komt morgen pas een pic, want het is allemaal lang renderen met DoF. De auto-versie dus:

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.vdongen/Wagen08%20Render%2004%20ingeklapt%20full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.vdongen/Wagen08%20Render%2004%20ingeklapt%20zijkant%20DoF%20640.jpg
En klik hier voor de grotere versie. Voor de geïnteresseerden: dit zijn 12 passes voor de depth-of-field blur.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

muwhahahaha stelletje amateurs, check mijn creatie, en heb dr maar 4 uur over gedaan:
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/clown92/lego.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooie karteltjes zeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Op woensdag 01 mei 2002 22:52 schreef Oogst het volgende:
Damn, die renderistics zijn echt zeer strak ingesteld handige harrie! Prachtig, al die lichtreflectietjes. Hoe lang duurde dat nou uiteindelijk renderen op 800*600?
Thnx! Dat was ook hetgene wat me zo'n drie dagen heeft gekost om mooi te krijgen. Dit is met GI en Caustics. De Cautics had ik al eerder gerenderd (15min denk ik). De rest -dus met GI- kwam ongeveer op 3uur 15min. Das toch wel lang voor een 800x600 plaatje. Ik heb de GI settings wel vrij aardig geoptimaliseerd, eerst was ie na 7uur nog niet klaar :z.

Het meeste werk was de omgeving (en de materials daarvan) en de lichtopstelling. Ik kan deze opstelling nu wel gebruiken voor elk willekeurig object denk ik. Dat is wel mooi.

Ex-walewein ziet er weer puik uit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee, ik wil bij voorbaat even zeggen: "we're not worthy! we're not worthy!"
Zo, hebben we dat ook weer gehad :)

Ik ben samen met een vriend een webbased spel aan het maken (ja, gewoon weer hetzelfde als planetarion etc), waar we nog leuke plaatjes voor nodig hadden. Dus ik ging maar eens modellen...
Ik ben er nog niet helemaal tevreden over, vooral de cabine, en hij moet nog getextured worden...maar geef vooral suggesties :)

Afbeeldingslocatie: http://eriksite.liefdeis.com/pics/3d/semifinal1_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Zeer cool, Gul'Dan, idd nog texturen en zorgen voor belichting en dan komt het allemaal wel goed denk ik. De enige tip die ik weet te bedenken is om die grote ruit vooraan (dat is toch een raam waar de bestuurder achter zit?) te voorzien van wat framewerk, bijvoorbeeld over een paar van de naden.

Ik zelf heb nu ook nog drie renders gemaakt van mijn ex-Walewein-hoofdrolspeler in uitgeklapte vorm, dus vliegend:

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.vdongen/Wagen08%20Render%2004%20uitgeklapt%20zijkant.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.vdongen/Wagen08%20Render%2004%20uitgeklapt%20front.jpg

En één van voren met depth-of-field-blur. Omdat het snel renderde en mijn computer anders toch een paar uur uitstond heb ik 50 passes genomen, dus lekker vloeiend. Vreemd genoeg krijg je dan wel van die vreemde lijnen over de blur, kan dit verholpen worden met een andere bias of zo? Perfect vloeiend is het zo nog niet, maar het is mij met een andere bias nog neit beter gelukt dan dit.

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.vdongen/Wagen08%20Render%2004%20uitgeklapt%20front%20DoF%20640.jpg
En klik hier voor de 1024*768-versie.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Op donderdag 02 mei 2002 11:09 schreef Gul'Dan het volgende:
Okee, ik wil bij voorbaat even zeggen: "we're not worthy! we're not worthy!"
Zo, hebben we dat ook weer gehad :)
...maar geef vooral suggesties :)
Ik zou de die karteltjes bij je machinegun wat aanpassen..
(Had je zelf vast ook wel gezien ;) )
En misschien nog wat heavy-duty (raketten?) op de schouders ofzo..
Al met al ziet het er heel goed uit!

2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Op donderdag 02 mei 2002 12:39 schreef Oogst het volgende:
Zeer cool, Gul'Dan, idd nog texturen en zorgen voor belichting en dan komt het allemaal wel goed denk ik. De enige tip die ik weet te bedenken is om die grote ruit vooraan (dat is toch een raam waar de bestuurder achter zit?) te voorzien van wat framewerk, bijvoorbeeld over een paar van de naden.

Ik zelf heb nu ook nog drie renders gemaakt van mijn ex-Walewein-hoofdrolspeler in uitgeklapte vorm, dus vliegend:

[afbeelding]

[afbeelding]

En één van voren met depth-of-field-blur. Omdat het snel renderde en mijn computer anders toch een paar uur uitstond heb ik 50 passes genomen, dus lekker vloeiend. Vreemd genoeg krijg je dan wel van die vreemde lijnen over de blur, kan dit verholpen worden met een andere bias of zo? Perfect vloeiend is het zo nog niet, maar het is mij met een andere bias nog neit beter gelukt dan dit.

[afbeelding]
* Xtuv is sprakeloos again :)

'k ga weer snel verder in mijn 3Dmax bible :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Laatst online: 20:14

Zoefff

❤ 

Op donderdag 02 mei 2002 12:48 schreef Xtuv het volgende:

[..]

* Xtuv is sprakeloos again :)

'k ga weer snel verder in mijn 3Dmax bible :P
The 3Dmax Bible rulez!!! Nooit geweten dat een bijbel zo interessant kon zijn :o :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 02 mei 2002 00:25 schreef Junt het volgende:
mooie karteltjes zeg ;)
:D thanx man :D, maar ik heb m nog niet gerendert he, t was gewoon een screentje uit 3dsm, maar ik heb m nu wel gerendert, ik kan dr nog helemaal geen zak van maar hij ziet er nu wel lol uit al zeg ik het zelf :)

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/clown92/lego-render.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben nu aan het uitzoeken hoe ik alles er meer "plastic" uit kan laten zien, en hoe ik er een gezichtje enzo op kan zetten :) hopelijk gaat dat nog luken vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Op donderdag 02 mei 2002 12:39 schreef Oogst het volgende:
[afbeelding]
ik persoonlijk denk dat het zo mooier is dan helemaal smooth, vind ik ook een nadeel van blurren, het is vaak TE smooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Op woensdag 01 mei 2002 23:25 schreef VAC het volgende:
muwhahahaha stelletje amateurs, check mijn creatie, en heb dr maar 4 uur over gedaan:
[afbeelding]
UHM deze had ik per stuk ongeveer 6 uur over gedaan dus.... *D

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2485473307
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2100788118
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2174528817

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaaaah maar ik ben een max noobje die er geen hol van kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
als we dan toch aan het lego'en zijn, deze heb ik wel eens gepost, maar het blijft cool,

Afbeeldingslocatie: http://130.161.82.10/gladiool/leopink01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://130.161.82.10/gladiool/leopink02.jpg

mooie motorbike mayfreak. Dat gaat naar photorealistisch, eigenlijk moet je die eens met mentalray renderen ofzo.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless

TheNameless

Jazzballet is vet!

Op donderdag 02 mei 2002 20:48 schreef gladiool het volgende:
als we dan toch aan het lego'en zijn, deze heb ik wel eens gepost, maar het blijft cool,

[afbeelding]
[afbeelding]

mooie motorbike mayfreak. Dat gaat naar photorealistisch, eigenlijk moet je die eens met mentalray renderen ofzo.
Thanx, ik heb dit met de standaard maya 3 renderer gedaan. Voor zover ik weet is er geen ondersteuning voor maya 3 (?). Ik heb wel Pixar Renderman ge... ehm... kregen. Maar die krijg ik niet aan de praat. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
op renderman moet je eerst een jaar studeren dacht ik :)

je hebt toch een mental ray connectie voor maya 3?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless

TheNameless

Jazzballet is vet!

Op donderdag 02 mei 2002 21:30 schreef gladiool het volgende:
op renderman moet je eerst een jaar studeren dacht ik :)

je hebt toch een mental ray connectie voor maya 3?
Renderman is wel vrij pittig ja :)
Ik heb ook thuis Softimage XSI, daar zit ook al Mental Ray ingebouwd en er schijnt een connectie van Maya naar Mental Ray in de maak te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ramdjan/twintowers.png
schamele bijdrage van mij :o
ik ga nog proberen die boven en onderkant net als in het echt te maken en mischien zelfs een omgeving maar dit duurde al een uur om te maken(en wat dingen uit te vogelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 23:59 schreef bolleh het volgende:
[afbeelding]
schamele bijdrage van mij :o
ik ga nog proberen die boven en onderkant net als in het echt te maken en mischien zelfs een omgeving maar dit duurde al een uur om te maken(en wat dingen uit te vogelen)
Misschien een foute vraag, maar komen er ook vliegtuigen in? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eigenlijk wel een cool id voor een 3d groepsproject, manhatten nabouwen inclusief voetgangers enzo en dan een animatie maken waarin de vliegtuigen crashen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Op zich is dat vrij overbodig, want zoiets is in het echt ook al ooit gebeurd, geloof ik. Niet eens zo lang geleden volgens mij en in ieder geval zijn er opnamen van gemaakt, dus waarom je dat dan na zou maken als er al echte beelden van zijn?

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ramdjan/toren.jpg
niet lachen mensen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
testje,

een vent met een pistool, en daaronder zo'n laser.

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1512018199

komt nog een vent bij,
ik wil het eigenlijk een soort SWAT inval laten lijken of zo

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
hmm ff een work in progress shotje van mn great white.

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/artwork/sharktest1.jpg

gemaakt in Lightwave 7 voor wie t wat interesseert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:05
Ik zal je pas eens Noob-werk laten zien :o :o

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jdiezrequejo/bank.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jdiezrequejo/bank%20snachts.jpg

Ik moet heel 3ds max nog leren, heb al verschillende tutorials en bideo-lessen bekeken, en dit is mijn eerste resultaat ik heb gewoon wat zitten kloten met wat textures te geven enzo, Je moet toch wat als je begint :o

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meldor
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-01-2024
Dit is een WIP. Het is niet makkelijk om een ijs-materiaal te maken, maar dit is het voorlopige resultaat.

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1969337215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Op zondag 05 mei 2002 13:17 schreef TheKnightsTemplar het volgende:
Dit is een WIP. Het is niet makkelijk om een ijs-materiaal te maken, maar dit is het voorlopige resultaat.

[afbeelding]
Makkelijk of niet, het ziet er al goed uit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Mijn ring uit lotr is hier wel bekend dacht ik (daarom post ik em ook niet nog eens) maar nou kwam ik gisteren via de maxon (c4d) site iets tegen op een site van een Duitse c4d-gebruiker waarvan me even m'n onderkaak op de grond viel :D

http://www.3dpics.de/pictures/ring1.jpg

Ik had em nog nooit gezien, en of ie nou de mijne heeft nagemaakt of niet (lijkt me sterk), het lijkt er wel erg veel op.

gelukkig is die van mij toch nog iets mooier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik wil ook ff iets 3dn maar weet niks. Ach ik kijk wel ff nar jullie shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is weer zondag :) 3 nieuwe scheepjes voor een spelleke:

Afbeeldingslocatie: http://www.gdeesha.com/game/sp1.gif Afbeeldingslocatie: http://www.gdeesha.com/game/sp2.gif Afbeeldingslocatie: http://www.gdeesha.com/game/sp3.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.gdeesha.com/game/sp4.gif Afbeeldingslocatie: http://www.gdeesha.com/game/sp5.gif Afbeeldingslocatie: http://www.gdeesha.com/game/sp6.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.gdeesha.com/game/sp7.gif Afbeeldingslocatie: http://www.gdeesha.com/game/sp8.gif Afbeeldingslocatie: http://www.gdeesha.com/game/sp9.gif

Zelf de voyager vliegt rond! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Op zondag 05 mei 2002 15:51 schreef handige_harrie het volgende:
Mijn ring uit lotr is hier wel bekend dacht ik (daarom post ik em ook niet nog eens) maar nou kwam ik gisteren via de maxon (c4d) site iets tegen op een site van een Duitse c4d-gebruiker waarvan me even m'n onderkaak op de grond viel :D

Ik had em nog nooit gezien, en of ie nou de mijne heeft nagemaakt of niet (lijkt me sterk), het lijkt er wel erg veel op.

Je hebt gelijk die van jou is mooier. Vraagje:

Hoe kan ik bij de camera tegelijk gebruik maken van de depth of field en de video post??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Op maandag 06 mei 2002 09:01 schreef HawVer het volgende:
Vraagje:

Hoe kan ik bij de camera tegelijk gebruik maken van de depth of field en de video post??
Vraag1. Heb je het over cinema4d?
Vraag2. Wat bedoel je met video post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
mijn laatste WIPje.. hijs niet zo mooi als de mech van Gul'dan maar ik moet nog veel leren :)

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/lord.mithril/Pics/mechnew.jpg

btw nog een vaag probleempje
als ik de linker (op pic rechter) enkel aan het onderbeen wil linken schiet ie opeens naar benee, undo werkt dan ook niet hij blijft gewoon staan :? :? :?

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 06 mei 2002 11:57 schreef Lord_Mithril het volgende:
mijn laatste WIPje.. hijs niet zo mooi als de mech van Gul'dan maar ik moet nog veel leren :)

[afbeelding]

btw nog een vaag probleempje
als ik de linker (op pic rechter) enkel aan het onderbeen wil linken schiet ie opeens naar benee, undo werkt dan ook niet hij blijft gewoon staan :? :? :?
met welk pakket is het gemaakt? Als het max is kan ik je jammergenoeg niet helpen :( Maar je zou je model eens wat minder uit alleen basisvormen kunnen maken, gewoon wat meer detail op doen en niet te veel smoothen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Op maandag 06 mei 2002 13:18 schreef Liquidus het volgende:

[..]

met welk pakket is het gemaakt? Als het max is kan ik je jammergenoeg niet helpen :( Maar je zou je model eens wat minder uit alleen basisvormen kunnen maken, gewoon wat meer detail op doen en niet te veel smoothen
tis idd max
en ik merkte de laatste tijd dat ik een beetje meshsmooth verslaafd ben ja :) ik zal het eens proberen zonder :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
lol ik blijf bezig hier :)

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/lord.mithril/Pics/Vis%20in%20kom.jpg

er komen nog mee dingen omheen en in, tafel beetje aankleden, dingetjes in de kom enzo.
maar ik moet zeggen tis me aardig gelukt.. enne er zit een keer GEEN meshsmooth in :+

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alientje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-01-2008

alientje

Hallo?

Op maandag 06 mei 2002 13:55 schreef Lord_Mithril het volgende:

[afbeelding]

er komen nog mee dingen omheen en in, tafel beetje aankleden, dingetjes in de kom enzo.
maar ik moet zeggen tis me aardig gelukt.. enne er zit een keer GEEN meshsmooth in :+
Hoe heb je dat water zo precies in die kom gekregen?
Ziet er al netjes uit voor de rest maar ik denk dat als je 'm van de zijkant bekijkt dat je meer ziet... ;)

3d-en is leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:17

Sharky

Skamn Dippy!

damn ja!
mail die gast gewoon ff, niet laten merken dat jij ook zoiets hebt gemaakt en hem vragen wanneer hij dat gemaakt heeft ensow....

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Was het niet zo dat ik een tijdje geleden in een ander topic ook al een keer had opgemerkt dat je die ring nagemaakt hebt uit een tutorial :?

Ik vind het niet vreemd dat die Duitse gast die tutorial ook heeft gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Op maandag 06 mei 2002 14:54 schreef Barracuda_82 het volgende:

[..]

Was het niet zo dat ik een tijdje geleden in een ander topic ook al een keer had opgemerkt dat je die ring nagemaakt hebt uit een tutorial :?

Ik vind het niet vreemd dat die Duitse gast die tutorial ook heeft gedaan...
hey misschien heeft degene die de tutorial gemaakt heeft, het ook wel van hem afgekeken dan. :P

>>>(Dit is dus niet serieus bedoeld)<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Op maandag 06 mei 2002 15:05 schreef DeLaVega het volgende:

[..]

hey misschien heeft degene die de tutorial gemaakt heeft, het ook wel van hem afgekeken dan. :P

>>>(Dit is dus niet serieus bedoeld)<<<
Lijkt me sterk als de tutorial van Maxxon afkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste post op dit forum, en gelijk een WIP...

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/h.tilroe/uploads/hentrender1.jpg

Gemaakt voor een challenge van een andere site (Renderosity) in Rhino, met een simpele render uit Flamingo..
Kijken of jullie commentaar hebben... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Op maandag schreef Lord_Mithril:

[afbeelding]

Je kan het glas nog mooier maken door een lichte reflectie toe te voegen. Voor die reflectie kan je het best een bitmap nemen. Met pohotoshop moet je dan met een brush op een zwarte ondergrond een paar verticale witte brede strepen trekken. Dan lijkt het glas nog meer op echt glas :)
Op maandag schreef Hent
Mijn eerste post op dit forum, en gelijk een WIP...

[afbeelding]

Gemaakt voor een challenge van een andere site (Renderosity) in Rhino, met een simpele render uit Flamingo..
Kijken of jullie commentaar hebben... :)
Ziet er netjes uit. Ik ben alleen benieuwd wat het voor moet stellen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er netjes uit. Ik ben alleen benieuwd wat het voor moet stellen? :)
Oeps, dat vergeten erbij te vertellen...het is een fantasieluchtschip, soort van Zeppelin (die lichtblauwe zetpil) met daaronder een gondel met grote raderen die door een nog te maken stoommachine aangedreven wordt. Deze challenge gaat niet zo zeer om het renderwerk, maar om het modeleren. Voor de render plan ik nog wat poserfiguurtjes op het loopdek, zodat het een 1800 nog wat achtig ding wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb weer een hekel aan iets nieuws GLAS >:) Maarja voor eerste testrender is hij best leuk. :7 :)

Afbeeldingslocatie: http://www.renderosity.com/photos/ArtistArticle465.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het lijkt net of het glas niet hol is?!
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.