Nieuwe KPN / shop reclame op de frontpage

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.077 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mart!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03 19:23
Welke advertentie? :+

Deze reclametekst zal me dus echt niet boeien, alles beter dan popups, popunders en die irritante flashbanners...

Er MOET geld binnenkomen en dan vindt ik dit wel een heel acceptabele manier..

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Volgens mij is dit 21 dagen te vroeg hoor.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Op webwereld heb je ook van die skyscrapers MET geluid :( het wordt verdorie steeds erger met die advertenties, ik blijf erbij: als je op banners klikt dan laat je zien dat je er gevoelig voor bent en blijft het gewoon bestaan en anders sodemieteren de sites er nog maar meer op zodat ze steeds minder bezoekers krijgen.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 11 maart 2002 21:56 schreef DaPoztMaster het volgende:
Vertel me PLEASE dat het een grapjas is die post onder de naam ADVERTENTIE.
Dat is het niet...

Dat is een photoshopedit... (of andere grafische tool ;) )

• Dryw.Filtiarn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09-2022
Op maandag 11 maart 2002 21:57 schreef jelmervos het volgende:
Was het maar waar :'(

=( Protected by witchcraft )=

Verwijderd

Jongens van T.net dit is echt origineel reclame maken.. ECHT TOP !!! :) Dit moet gezegd worden. Het irriteerd niet maar je wilt het wel lezen. het zit net onder ooghoogte dus wat minder (qua marketing) maar echt origineel.. .... wie heeft deze reclame verzonnen ? echt mooi.. man :) zou ik niet snel op gekomen zijn :)

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op maandag 11 maart 2002 21:52 schreef nigelator het volgende:

[..]

Hoo eens even, wie zegt dat ik mijn dure internetverbinding wil bevuilen met veel te grote banners? Internet is toch gratis? Of betekend het dat internet overal commercieel en als reclamemiddel fungeert?
Eens even kijken... (Eigenlijk ben ik niet eens de aangewezen persoon om dit allemaal op te sommen, want ik heb er niet alle verstand van.)

A) Hardware
B) Server ruimte
C) Server support
D) Maandelijkse vaste kosten
E) Kosten voor alle traffic, voor zover niet bij D) inbegrepen.
F) Loon ? Staan er mensen op de loon-lijst van Tweakers.net ? Werken er mensen full-time aan ?

Waar anders dan uit SPONSORING en ADVERTENTIES denk je dat het geld komt ??

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op maandag 11 maart 2002 21:57 schreef nigelator het volgende:

[..]

Hehe, beter opletten, internet was een medium voor iedereen door iedereen. Tot nu toe betaal ik alleen maar.. in abo kosten voor me isp en monitor ruimte met banners. Er is een groep wetenschappers er van overtuigd dat deze discussie de voedingsbodem is voor het einde van internet. Want wie wil uiteindelijk opdraaien voor de kosten? Adverteerders niet meer, tweakers niet, wij niet... ? En ja, bij mij gaat iedere morgen de zon nog gratis op.. kost me nixz..
Je betaalt je ISP voor je dataverkeer, nu nog betalen voor de content... Lijkt me nix mis mee...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:15

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op maandag 11 maart 2002 21:57 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:

[..]

Wees niet bang die heb ik net gephotoshopt. Om te laten zien hoe het gaat worden ben ik bang. (waarschijnlijk niet binnen een week of maand, maar op lange termijn zeker...)
Zou er niet op rekenen, want zoals een aantal al constateerden is de ad-markt behoorlijk aan het uitdunnen.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E20 - energieprijzen, economische vluchtelingen (Dubai) en tax op vermogen.

Verwijderd

Wanneer komt tweakers.net met een betaald abonnement en wat gaat het kosten?

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 21:59 schreef Rahman Advany het volgende:
Jongens van T.net dit is echt origineel reclame maken.. ECHT TOP !!! :) Dit moet gezegd worden. Het irriteerd niet maar je wilt het wel lezen. het zit net onder ooghoogte dus wat minder (qua marketing) maar echt origineel.. .... wie heeft deze reclame verzonnen ? echt mooi.. man :) zou ik niet snel op gekomen zijn :)
Jij wilt zeker een ban >:) ;)

• Murtceps
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-03-2024
Op maandag 11 maart 2002 21:52 schreef nigelator het volgende:
[..]
Hoo eens even, wie zegt dat ik mijn dure internetverbinding wil bevuilen met veel te grote banners? Internet is toch gratis? Of betekend het dat internet overal commercieel en als reclamemiddel fungeert?
Tja, ik denk dat internet tegenwoordig niet meer gratis kan. TV kan ook niet meer gratis. Wanneer iets heel groot wordt dan moet er veel geld bijkomen. Dat geld haal je bij de kijkers(lees internetters) en via reclame inkomsten dus. Ik denk dat het gratis internet wat jij voor ogen hebt niet meer bestaat. Daar is het een te groot medium voor geworden. Het is nu de bedoeling een systeem te vinden om wereldwijd micropayment in te voeren ofzo.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 11 maart 2002 21:59 schreef JumpStart het volgende:
F) Loon ? Staan er mensen op de loon-lijst van Tweakers.net ? Werken er mensen full-time aan ?
Als E niet gesponsoord was, zou T.net al niet eens meer bestaan hebben...

En inderdaad, er staan mensen op de loonlijst. Vrij veel zelfs, als je de nieuwsposters van de frontpage meeneemt.

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:17
Ik ben van mening dat zulke reclames vaker zullen gaan voorkomen om zo de addblockers te slim af te zijn. Een effectieve manier dus om ook bij de blockers naar binnen te komen om views te creeëren.

Het is creatief en origineel. Velen die het voor de eerste keer zien gaan het lezen en zullen dit ook de eerste paar volgende keren gaan doen. Tevens kan er meer informatie in kwijt dan in een banner.

Het knippert/beweegt niet, het valt niet erg op en toch is het er duidelijk aanwezig. Betere reclame is er bijna niet.

Diegene die deze vorm heeft bedacht krijgt van mij een dikke pluim!!

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew

• itsme
  • Niet online
Nou wordt t helemaal belachelijk !!!

Dit kan in mijn ogen echt niet ... als deze vaker voorkomen wijk ik uit naar een andere pagina !!!

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• Gulpener
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

sorrie jongens... maar ik ga mijn hardware/ software nieuws ook wel ergens anders vandaan halen.. Dit is echt bagger..

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 11 maart 2002 22:05 schreef bas_konings het volgende:
als deze vaker voorkomen wijk ik uit naar een andere pagina !!!
En heeft die andere pagina minder banners?

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op maandag 11 maart 2002 22:02 schreef ACM het volgende:

[..]

En inderdaad, er staan mensen op de loonlijst. Vrij veel zelfs, als je de nieuwsposters van de frontpage meeneemt.
:) Mij hoef je niet te overtuigen van de noodzaak van sporsoring en advertenties.

Misschien is het een idee om een artikeltje te schrijven (speciaal voor de anti-add mensen) waarin een beetje (zonder nou per sé exacte getallen te noemen) duidelijk gemaakt wordt wat voor kosten er gemoeid zijn met het runnen van t-net, en de waarde die de huidige serverpark en de hosting bij Trueserver vertegenwoordigen... Hoeveel traffic per maand, hoeveel man-uren er aan loon betaald moeten worden enz. enz.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op maandag 11 maart 2002 21:59 schreef Moartn het volgende:

[..]

Je betaalt je ISP voor je dataverkeer, nu nog betalen voor de content... Lijkt me nix mis mee...
Hmmm, de meningen daarover zijn verdeeld denk ik... ik ga iig niet voor elke site betalen die ik wil bezoeken. Dat is geen internet, das gewoon een betaalsite.
Op maandag 11 maart 2002 21:59 schreef JumpStart het volgende:

[..]

Eens even kijken... (Eigenlijk ben ik niet eens de aangewezen persoon om dit allemaal op te sommen, want ik heb er niet alle verstand van.)

A) Hardware
B) Server ruimte
C) Server support
D) Maandelijkse vaste kosten

Waar anders dan uit SPONSORING en ADVERTENTIES denk je dat het geld komt ??
Kan mij het schelen? HEt gaat mij erom dat reclame het doel voorbij schiet. En dan niet per se deze reclame, deze is misschien nog wel de beste die er tot nu toe is. HEt gaat erom dat mensen voor het geld gaan en niet meer voor de site op zich. Die dus automatisch in z'n eigen succes ten onder gaat.
Op maandag 11 maart 2002 22:02 schreef ACM het volgende:

[..]

Tjah, en toch bestaan 'we', want zonder 'ons' is er geen 'jullie'. Zonder sufferds die per ongeluk die banners aan klikken ook niet en zonder duizenden bezoekers die die 'E' vullen met de banners (want echt veel traffic zal de tekst in verhouding niet genereren). Dus, het cirkeltje is rond en ik zit weer uren 'langs' banners naar tweakers te gluren.. als ik goed kijk zie ik de site nog ;)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E20 - energieprijzen, economische vluchtelingen (Dubai) en tax op vermogen.

• itsme
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 22:06 schreef ACM het volgende:

[..]

En heeft die andere pagina minder banners?
Ja hallo, een half jaar geleden waren er de HELFT MINDER banners, die zijbalk vindt ik al vervelend (rechts bij >800x600) maar die neem ik voor lief, nu staat t gewoon midden tussen t nieuws :r :r :r Ik ga alvast op zoek naar een andere vron :(

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• Hugo
Op maandag 11 maart 2002 22:07 schreef JumpStart het volgende:

[..]

:) Mij hoef je niet te overtuigen van de noodzaak van sporsoring en advertenties.

Misschien is het een idee om een artikeltje te schrijven (speciaal voor de anti-add mensen) waarin een beetje (zonder nou per sé exacte getallen te noemen) duidelijk gemaakt wordt wat voor kosten er gemoeid zijn met het runnen van t-net, en de waarde die de huidige serverpark en de hosting bij Trueserver vertegenwoordigen... Hoeveel traffic per maand, hoeveel man-uren er aan loon betaald moeten worden enz. enz.
Ik denk dat dit met de laatste topics een best wel goed idee is. Hoeft niet super uitgebreid te zijn maar het geeft de tweaker wel inzicht van wat er allemaal achter de schermen gebeurt.

http://www.tweakers.net/achterdeschermen :P

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew

Verwijderd

[..]

En? daarom zouden de mensen die _willen_ betalen toch tegen die banners aan moeten kijken?

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

[..]

Waarom geen exacte bedragen? We betalen immers allemaal mee aan tweakers :) In de vorm van banners dan wel, maar toch.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ik betaal liever een bedrag per maand dan die vreselijke promotie troep :|

dit is niks zo

Verwijderd

ACM hier:
Deze user is PER DIRECT gebanned zonder vorm van proces.

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op maandag 11 maart 2002 22:09 schreef bas_konings het volgende:

[..]

Ja hallo, een half jaar geleden waren er de HELFT MINDER banners, die zijbalk vindt ik al vervelend (rechts bij >800x600) maar die neem ik voor lief, nu staat t gewoon midden tussen t nieuws :r :r :r Ik ga alvast op zoek naar een andere vron :(
Je ontwijkt de vraag... Ik denk dat er weinig andere sites zijn die minder banners hebben dan t.net. Iedereen heeft moeite om voldoende inkomsten binnen te halen...

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 11 maart 2002 22:09 schreef bas_konings het volgende:
Ja hallo, een half jaar geleden waren er de HELFT MINDER banners, die zijbalk vindt ik al vervelend (rechts bij >800x600) maar die neem ik voor lief, nu staat t gewoon midden tussen t nieuws
Ja, dat weten we allemaal wel hoor.

Toen leverden banners nog een beetje geld op, nu is dat echt weinig, ook al heb je een miljoen views per dag.

Wat ik wilde zeggen met die opmerking is niet dat T.net er weinig heeft. Maar dat de meeste andere sites er net zo veel of meer hebben...

• Dryw.Filtiarn
Als ik moet gaan betalen voor internet zal dit betekenen dat ik helemaal het internet laat voor wat het is. Ik wil best geloven dat de kosten enorm zijn, maar dat neemt niet weg dat het internet juist in bedoeld om ALLE mensen de gelegenheid te geven het medium te gebruiken. Wanneer hiervoor betaald moet worden, dan vrees ik dat grote hoeveelheden mensen af vallen vanwege het feit dat de kosten voor deze mensen dan te groot worden.

Ik weet niet op welke basis er dan betaald moet gaan worden. Voor iedere minuut die je op een site zit? Of voor iedere pagina die je opvraagd? Maakt ook niet uit. Maar als ik van mijzelf naga, en dan zit ik nog niet eens zo heel erg gek veel op internet, dan zit ik per dag op zo'n 3 a 4 uur per dag. Het aantal pagina's dat ik opvraag weet ik niet, maar dat zal gok ik toch op een 5000 tot 7500 op een dag (:?).

Wanneer we uit zouden gaan van 0.1 cent per pagerequest en 1cent per minuut betekent dit dat ik in het geval van betalen per pagerequest:

6250 * 0.1 * 7 * 52 = 227500 cent per jaar kwijt ben. Oftewel €2275,-

In het geval van betalen per minuut zou ik kwijt zijn:
3.5 * 60 * 1 * 7 * 52 = 76440 cent per jaar. Oftewel €764.40

Waarschijnlijk zal iedere zichzelf respecterende site voor de methode kiezen die het meeste opbrengt, dus we gaan vrolijk per pagerequest betalen... Nou dank je wel. Geeft mij maar gewoon een Metro/Spits dan voor nieuws, die zijn tenmiste wel gratis...

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op maandag 11 maart 2002 22:13 schreef ADVERTENTIE het volgende:
ACM hier:
HAHAHA ROFL :D

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op maandag 11 maart 2002 22:13 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:
[..]

Geeft mij maar gewoon een Metro/Spits dan voor nieuws, die zijn tenmiste wel gratis...
Maar met 'banners' :P

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Wat levert zo'n ad op per bezoeker per dag? Ik gok ongeveer een halve eurocent. Doe daar nog een halve cent bij voor de banner, in totaal 1 eurocent. Een redelijke prijs voor een betaald abbo op t.net zonder reclame zou zo'n 40 euro zijn. Reken maar uit wat t.net meer oplevert...

0.01 euro * 356 (dat is dus als je elke dag t.net zou lezen, wat toch niemand doet denk ik) = 3,56 euro.

Een jaarabbo zou dus maar iets van 5 euro hoeven te kosten, of zie ik nu iets over het hoofd?

Zelf als die ads het dubbele opleveren, dan zou je 10 euro moeten vragen bijvoorbeeld, dat is ook voor elke tweaker van z'n zakgeld makkelijk op te brengen.

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op maandag 11 maart 2002 22:08 schreef nigelator het volgende:

[..]

Kan mij het schelen? HEt gaat mij erom dat reclame het doel voorbij schiet. En dan niet per se deze reclame, deze is misschien nog wel de beste die er tot nu toe is. HEt gaat erom dat mensen voor het geld gaan en niet meer voor de site op zich. Die dus automatisch in z'n eigen succes ten onder gaat.
[..]
De tijd van vrij-en-blij kostenloos internet is al lang verleden tijd. 8 jaar geleden was het misschien nog zo. En waarom ? omdat toen vrijwel alles wat internet was OF educatief was (universiteiten, hogenscholen, onderzoeksinstellingen) OF van de overheid. Iedereen die toen toegang had kon dat op kosten van de baas.

Feit is dat alle data die je verstuurt en ontvangt geld kost. De glasvezel of koperdraad, de servers, de routers, de backbone, de software, het personeel dat het allemaal werkende houdt, enz. enz.

Data traffic kost geld.

Hosting? Ditto.

Op een moment dat een site groot wordt moet er geld aan te pas komen. Als je dat niet accepteert, dan kan ik je communisme aanraden...

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

imho is het gewoon een belediging voor ieder crewlid om te zeggen dat er bij t.net mensen werken die voor het geld gaan. Als er ergens mensen hard werken met een hart voor "de zaak", dan is het deze site wel.

Probeer nu maar eens te begrijpen dat het al moeilijk genoeg is om voldoende geld binnen te krijgen om alleen al de hoognodige dingen te betalen...

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op maandag 11 maart 2002 22:13 schreef ADVERTENTIE het volgende:
ACM hier:
Kewl.. beetje de dictator uit hangen ;)

(HAd je maar dat zonder vorm van proces erbij moeten zetten :P ).
Op maandag 11 maart 2002 21:57 schreef jelmervos het volgende:
1 April, advertentie in je bil! :+
Op maandag 11 maart 2002 22:16 schreef Moartn het volgende:

[..]

imho is het gewoon een belediging voor ieder crewlid om te zeggen dat er bij t.net mensen werken die voor het geld gaan. Als er ergens mensen hard werken met een hart voor "de zaak", dan is het deze site wel.

Probeer nu maar eens te begrijpen dat het al moeilijk genoeg is om voldoende geld binnen te krijgen om alleen al de hoognodige dingen te betalen...
Ik bedoelde niet de mensen.. ik bedoelde de site op zich.. en er is geen kwestie dat ik moet begrijpen dat er geld moet binnen komen, het gaat erom dat ik zie en weet dat de site zijn eigen ondergang tekend door content te laten wijken voor reclame. Dan draait het om geld, niet om content.

• itsme
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 22:13 schreef Moartn het volgende:
Je ontwijkt de vraag... Ik denk dat er weinig andere sites zijn die minder banners hebben dan t.net. Iedereen heeft moeite om voldoende inkomsten binnen te halen...
Het gaat mij erom dat op deze manier niet meer in één oogopslag nieuws van reclame is te onderscheiden, ik vindt dat erg storend, t forum is (nog???) niet aan dit soort SPAM onderhevig, ik kan duidelijk zien wat reclame is en niet, de frontpage daalt voor mij steeds verder in waarde. Ook al omdat t steeds meer om geld gaat draaien.

Kijk maar naar de shop bijvoorbeeld, duidelijk wordt de naam van tweakers.net gebruikt. En nog belachelijker een winkel als space-promotion, die moeten gewoon helemaal niet op de frontpage mogen adverteren, service is gewoon :r ik heb er verhalen over gelezen om te :r , op deze manier maken jullie reclame voor bedrijven die niet profesioneel zijn, kijk daar dan op zn minst na.

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op maandag 11 maart 2002 22:13 schreef ACM het volgende:

[..]

Wat ik wilde zeggen met die opmerking is niet dat T.net er weinig heeft. Maar dat de meeste andere sites er net zo veel of meer hebben...
Hoeveel traffic genereert T-net in een maand ? En hoeveel kost dit gemiddeld, voor een medium/grootverbruikende website ?

• Hugo
Op maandag 11 maart 2002 22:15 schreef Nikel het volgende:
Wat levert zo'n ad op per bezoeker per dag? Ik gok ongeveer een halve eurocent. Doe daar nog een halve cent bij voor de banner, in totaal 1 eurocent. Een redelijke prijs voor een betaald abbo op t.net zonder reclame zou zo'n 40 euro zijn. Reken maar uit wat t.net meer oplevert...

0.01 euro * 356 (dat is dus als je elke dag t.net zou lezen, wat toch niemand doet denk ik) = 3,56 euro.

Een jaarabbo zou dus maar iets van 5 euro hoeven te kosten, of zie ik nu iets over het hoofd?

Zelf als die ads het dubbele opleveren, dan zou je 10 euro moeten vragen bijvoorbeeld, dat is ook voor elke tweaker van z'n zakgeld makkelijk op te brengen.
Ik heb geen zakgeld.. :'( Ik moet ervoor werken.. :'(

Maar in betaling voor een bannerloze site doet er nu niet toe. Die is er gewoonweg nog niet. En als die komt dan help ik graag mee met betalen en blijf ik heel stiekum de banner site bezoeken om die € 3,60 ook nog eens voor ze op te brengen. :)

• Dryw.Filtiarn
Op maandag 11 maart 2002 22:15 schreef Nikel het volgende:

Ik denk dat het niet helemaal zo werkt. Jij gaat er vanuit dat je een keer de frontpage bekijkt en daar verder niets meer doet. Wanneer je de site meerdere keren per dag bezoekt klopt het dus al niet meer. Laat staan als je net als een groot aantal mensen hier bijna non-stop op T.NET/GoT zit.

• TrailBlazer
  • Laatst online: 07-02 09:48

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Ik vind persoonlijk de reclames op tweakers heel netjes. Dit is een beetje vervelend omdat zo minder snel te zien is wat nieuws is en reclame. Alleen dat ding met die auto van een tijdje terug was super irri.
p.s. Mijn cluppie bij KPN gaat het beheer van dat netwerk beheren. :) :7

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 11 maart 2002 22:16 schreef nigelator het volgende:
Kewl.. beetje de dictator uit hangen ;)

(HAd je maar dat zonder vorm van proces erbij moeten zetten :P ).
Mja, het email adres waar deze user mee registreerde stelt me in staat het hem flink lastig te maken.

Maar ok, daar schieten we toch weinig mee op...

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op maandag 11 maart 2002 22:20 schreef ACM het volgende:

[..]

Mja, het email adres waar deze user mee registreerde stelt me in staat het hem flink lastig te maken.

Idd, ik zie het, das niet zo slim geweest van em :P

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op maandag 11 maart 2002 22:20 schreef ACM het volgende:

[..]

Off-topic, maar ehhh, val hem niet te hard. Eigenlijk (maar ja, dat is "20/20 hindsight" ) had de usernaam 'advertentie' al lang en breed ge-blacklist moeten worden. Net zoals 'Admin', 'Administrator' en zulks...

• Murtceps
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-03-2024
Op maandag 11 maart 2002 22:17 schreef bas_konings het volgende:

[..]

Het gaat mij erom dat op deze manier niet meer in één oogopslag nieuws van reclame is te onderscheiden, ik vindt dat erg storend, t forum is (nog???) niet aan dit soort SPAM onderhevig, ik kan duidelijk zien wat reclame is en niet, de frontpage daalt voor mij steeds verder in waarde. Ook al omdat t steeds meer om geld gaat draaien.
Tja daar zul je niks aan kunnen doen, alles in de wereld draait nu eenmaal om geld... bakken met geld, hoe meer je er van hebt hoe beter.
T-net zal dit echt niet express doen om iedereen even lekker te treiteren met reclame. Er worden nu gewoon allerlei manieren gezocht zodat reclame effectiever is en dus meer opleverd voor de reclame makers. En dus zullen ze van alles proberen om te zien hoe men reageert. Op zich is deze huidige reclame best redelijk mits hij iets duidelijker wordt aangegeven als zijne advertentie.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 11 maart 2002 22:18 schreef JumpStart het volgende:
Hoeveel traffic genereert T-net in een maand ? En hoeveel kost dit gemiddeld, voor een medium/grootverbruikende website ?
Hoeveel traffic precies zou ik niet weten, maar het is in enkele TeraBytes uit te drukken...

En je betaald normaliter per GigaByte. Of voor de gebruikte bandbreedte... (Ook gemiddeld wel 10Mbit ofzo)

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 11 maart 2002 22:22 schreef JumpStart het volgende:
Off-topic, maar ehhh, val hem niet te hard.
Was ik ook niet van plan, ik zal meneer trouwens nog wel even een mailtje sturen :)

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 22:13 schreef Moartn het volgende:

[..]

"Iedereen doet het, dus wij doen het ook!"

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op maandag 11 maart 2002 22:24 schreef ACM het volgende:

[..]

Was ik ook niet van plan, ik zal meneer trouwens nog wel even een mailtje sturen :)
Ik krijg ook al mail, ik verspreid warez. Mzzl!

• Nikel
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 22:19 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:

[..]

Ik denk dat het niet helemaal zo werkt. Jij gaat er vanuit dat je een keer de frontpage bekijkt en daar verder niets meer doet. Wanneer je de site meerdere keren per dag bezoekt klopt het dus al niet meer. Laat staan als je net als een groot aantal mensen hier bijna non-stop op T.NET/GoT zit.
Krijgt t.net meer dan 2 eurocent per unieke bezoeker per dag? Dan heb je het dus over ongeveer 1000 euro per dag, uitgaande van 50.000 unieke bezoeker per dag.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 11 maart 2002 22:27 schreef MrIpFiReWALL het volgende:
En dat zegt ie niet...

Magoed, betaalde accounts zitten er nog steeds aan te komen. Of dat ook daadwerkelijk gaat helpen? Ik weet het niet.

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op maandag 11 maart 2002 22:27 schreef MrIpFiReWALL het volgende:

[..]

"Iedereen moet dokken voor de traffic en de hosting, wij [T-net crew dus] zijn geen uitzondering."

Om het een "Als zij in de sloot springen, spring jij dan ook ?" er aan te geven is trappen op de man in plaats van de bal.

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 22:30 schreef JumpStart het volgende:

[..]

"Iedereen moet dokken voor de traffic en de hosting, wij [T-net crew dus] zijn geen uitzondering."

Om het een "Als zij in de sloot springen, spring jij dan ook ?" er aan te geven is trappen op de man in plaats van de bal.
Gooi het betaalde abo dan de lucht in! Dat hoeft nog niet eens die *extras* te zijn die jullie noemen in een marktonderzoek onder tweakers (ergens in een poll / .plan gelezen). Die extras komen later wel.
En dan heb je het geld binnen, terwijl de bezoeker in z'n vakantietijd misschien niet eens kijkt (kan dat bij een tweaker :? ;))

[edit]
poll += .plan

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Tjah, en toch bestaan 'we', want zonder 'ons' is er geen 'jullie'.
En zonder 'ons' is er ook geen 'jullie'. Conclusie: we zitten in hetzelfde schuitje.

Die banners zijn vervelend, natuurlijk. Dit is echter al een heel stuk beter dan die flash zooi die over het hele scherm danste inclusief geluid, maar feit blijft gewoon dat een site met een omvang als T.net, zelf met sponsoring en grote inzet van bezoekers en vrijwilligers, niet gratis kan draaien. Er moet dus geld verdiend worden, en banners zijn daarvoor de makkelijkste manier.

Verder groeit T.net, en zakt de bannermarkt in (bedrijven krijgen in de gaten dat niemand naar die dingen kijkt). Dus moet je het op andere manieren aantrekkelijk te maken om te adverteren, ook al zijn die minder conventioneel / mooi / onopvallend.

Professioneel Hyves-weigeraar

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
:( Grrrr weer zo'n klalala kpn banner.
Denkt kpn er nu echt meer klanten mee te krijgen ? Denk eerder dat kpn een negatieve naam krijgt. Ik koop geen kpn spul meer na deze klala banners.

Jullie willen meer geld in t laatje ? Leverd tweakshop, pricewatch, normale banners niet voldoende op dan ?
Tweakers.net krijgt steeds meer commerciele middelen. Leuk dat tweakers groter wordt... maar het moet niet ten koste gaan van de kwaliteit... Tweakers.net is voor tweakers en wordt gemaakt door tweakers. Wanneer het een commerciele bende wordt vrees ik dat tweakers niet meer is wat het geweest was.

Tweakers moet onafhankelijk blijven en gewoon gezellig. T hoeft van mij geen mega grote site te worden. Tweakers is prima zoals het is (was)...

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-03 18:17
Waar kan ik afcashen om dit gedrogt noooooit meer te zien ? Ik betaal liever € 5 in de maand dan elke keer naar een ergere add te kijken.

Ik heb heel lang kunnen leven met banners, een site moet immers ook leven, maar dit gaat echt alle perken te buiten.

DIT IS MIJN WEBSITE

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op maandag 11 maart 2002 22:34 schreef MrIpFiReWALL het volgende:

[..]

Gooi het betaalde abo dan de lucht in! Dat hoeft nog niet eens die *extras* te zijn die jullie noemen in een marktonderzoek onder tweakers (ergens in een poll / .plan gelezen). Die extras komen later wel.
En dan heb je het geld binnen, terwijl de bezoeker in z'n vakantietijd misschien niet eens kijkt (kan dat bij een tweaker :? ;))

[edit]
poll += .plan
Zo maar "even" een betaal versie de lucht in gooien doe je niet. Administratie en "afscherming" (Want je wil niet dat de niet-betalers gratis van de banner-loze versie kunnen genieten) zijn niet zo 1-2-3 te implementeren.

Over de vorm kan ook nog wel een flinke discussie gevoerd worden: pay-per-view of vast bedrag per maand? Hoe hoog wordt het bedrag ? Welke methode van betalen ? enz.

Ik zie het banners voor lief nemen en als het me aanstaat eens klikken als betalen. (Dane Elec USB card reader + flash = portable USB storage, dat vond ik ècht interessant bijvoorbeeld.) Dat is nu gewoon mijn bijdrage.

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op maandag 11 maart 2002 22:35 schreef jhead22 het volgende:
Jullie willen meer geld in t laatje ? Leverd tweakshop, pricewatch, normale banners niet voldoende op dan ?
Nope, dat gaat allemaal om relatief kleine bedragen, behalve de banners (dat is nog steeds de grootste bron van inkomsten). Het probleem is echter dat de standaard dingen te weinig opleveren, en echte grote campagnes zeldzaam zijn. Een standaard 468x60 ding is voor mensen die veel geld willen uitgeven gewoon niet de eerste keuze.

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op maandag 11 maart 2002 22:38 schreef havana het volgende:
Waar kan ik afcashen om dit gedrogt noooooit meer te zien ? Ik betaal liever € 5 in de maand dan elke keer naar een ergere add te kijken.

Ik heb heel lang kunnen leven met banners, een site moet immers ook leven, maar dit gaat echt alle perken te buiten.
Hey, jij bent crew :P
Op maandag 11 maart 2002 22:35 schreef Wouter Tinus het volgende:

[..]

En zonder 'ons' is er ook geen 'jullie'. Conclusie: we zitten in hetzelfde schuitje.
Hmm, toch verkijk je je op het feit dat 'wij' jullie klanten zijn.. of waren.. momenteel hanteren jij/jullie de klantvriendelijkheid van UPC:
http://www.tweakers.net/nieuws/20885
(Dat mailtje kwam idd verkeerd aan.)

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Betaalaccounts hoef je niet op korte termijn te verwachten. Naast beveiliging en administatieve, juridische, technische en belastingtechnische aspecten moeten er ook features bedacht en ontwikkeld worden om het aantrekkelijk te maken om zo'n account te nemen.

• Dryw.Filtiarn
Op maandag 11 maart 2002 22:45 schreef Wouter Tinus het volgende:
Betaalaccounts hoef je niet op korte termijn te verwachten. Naast beveiliging en administatieve, juridische, technische en belastingtechnische aspecten moeten er ook features bedacht en ontwikkeld worden om het aantrekkelijk te maken om zo'n account te nemen.
Maar als het niet op korte termijn is, op welke termijn dan wel?

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op maandag 11 maart 2002 22:43 schreef nigelator het volgende:

[..]

Hmm, toch verkijk je je op het feit dat 'wij' jullie klanten zijn.. of waren..
Bezoekers van t-net maken gebruik van een (informatie)dienst. Of liever, meerdere diensten zelfs.: Nieuws, meuktracking, forum, vraag en aanbod, pricewatch, forum, IRC server, gameserver, enz. enz.

Dat het geen goederen zijn maar diensten maakt ons er niet minder klanten op hoor... hoe vreemd dat ook mag klinken.

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

gasten van T.net: Open nou gewoon een bankrekening. Dat storten we daar allemaal ff 1€ op en dan zijn we van die :r banners af :7.

specs

• jhead22
  • Niet online
Dat tweakers op een gegeven moment een klein bedrag gaat vragen voor de site zodat het hun ook geen geld kost etc prima. Maar dan moet het bedrag niet te hoog worden en zeker niet per vieuw of iets dergelijks. Gewoon een vast bedrag per jaar ofzo... Een bedrag die studenten ook kunnen betalen.

Eigenlijk zou de overheid tweakers moeten sponseren aangezien deze site goed voor onze opleiding / werk is.

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op maandag 11 maart 2002 22:46 schreef JumpStart het volgende:

[..]

Bezoekers van t-net maken gebruik van een (informatie)dienst. Of liever, meerdere diensten zelfs.: Nieuws, meuktracking, forum, vraag en aanbod, pricewatch, forum, IRC server, gameserver, enz. enz.

Dat het geen goederen zijn maar diensten maakt ons er niet minder klanten op hoor... hoe vreemd dat ook mag klinken.
Whu? Ik bedoel, dat de bezoekers van t.net de afnemers zijn van diezelfde site en dus klanten van die site. Zonder 'wij' klanten, geen tweakers. En nee, zonder tweakers, ook geen tweakers, maar tig andere websites die floreren onder de miljoenen pageviews die dan ergens anders besteed worden.
Op maandag 11 maart 2002 22:49 schreef jhead22 het volgende:
Dat tweakers op een gegeven moment een klein bedrag gaat vragen voor de site zodat het hun ook geen geld kost etc prima. Maar dan moet het bedrag niet te hoog worden en zeker niet per vieuw of iets dergelijks. Gewoon een vast bedrag per jaar ofzo... Een bedrag die studenten ook kunnen betalen.

Eigenlijk zou de overheid tweakers moeten sponseren aangezien deze site goed voor onze opleiding / werk is.
De overheid vind deze site alles behalve educatief, omdat het gebruik van illegale software hier floreert (tussen de regels door dan wel te verstaan). Nergens anders kun je zo makkelijk leren hoe de meeste downloadmanagers werken en gebruikt dienen te worden, want daar halen we immers al onze backups vandaan, toch? Zolang je maar geen linkie naar een waardeloze site plaatst ;)

• jhead22
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 22:48 schreef executor het volgende:
gasten van T.net: Open nou gewoon een bankrekening. Dat storten we daar allemaal ff 1€ op en dan zijn we van die :r banners af :7.
Helemaal mee eens !

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 22:49 schreef jhead22 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens !
* HunterPro agrees

Verwijderd

/me agrees
/me too

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Jah, en dan al die 1€ dingen apart moeten opgeven aan de belasting. Zo makkelijk is het niet als je een B.V. bent hoor :).

• HunterPro
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 22:53 schreef Wouter Tinus het volgende:
Jah, en dan al die 1€ dingen apart moeten opgeven aan de belasting. Zo makkelijk is het niet als je een B.V. bent hoor :).
gewoon alle bonnetjes opsturen, ben je snel genoeg van het gezeur af bij de belastingdienst, hebben ze weer wat te doen :P

Verwijderd

Admin break: ga jij maar snel weg.

• Nikel
  • Niet online
Dan overleg je dat met de belastingdienst, en dan spreek je af dat je alleen het totaalbedrag hoeft door te geven, dat kan tegenwoordig.

Of je maakt een aparte stichting die dat geld beheert en dan in een keer dat bedrag doorgeeft aan de t.net bv.

• HunterPro
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 22:54 schreef SPAMMY-HATES-SPAM het volgende:
[spam]
ga jij eens HEEL SNEL afkoelen jongeman!

• Dryw.Filtiarn
blablabla
What the fuck? Jezus dit is echt triest :'( Net al zo'n gast en nu nog een :?

Kan nog niet eens fatsoenlijk nederlands ook :P

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op maandag 11 maart 2002 22:49 schreef nigelator het volgende:

[..]

Whu? Ik bedoel, dat de bezoekers van t.net de afnemers zijn van diezelfde site en dus klanten van die site. Zonder 'wij' klanten, geen tweakers. En nee, zonder tweakers, ook geen tweakers, maar tig andere websites die floreren onder de miljoenen pageviews die dan ergens anders besteed worden.
Als ergens anders eenzelfde produkt goedkoper is, dan ga je het ergens anders kopen ja. Maar een pricewatch voor de nederlandse (en belgische) markt ? Een vraag & Aanbod waarbij je, in tegenstelling tot bijv. veilingsite ricardo, géén percentage van het afkoop bedrag hoeft af te staan ?

Die zijn er niet buiten t-net. Vergeet even niet dat het (verbeter me als ik het fout heb) niet de bedoelling zal zijn om T-net volledig "achter de decoder" te plaatsen, er zal altijd een gratis ('het kost wat banners kijken') basis-versie blijven.

• SiliconError
  • Laatst online: 29-10-2025

SiliconError

:(){ :|:& };:

:r :r

Make the hurting stop!
Ik betaal wel voor t.net... OK?

[edit]
OK, dat was m'n eerste reactie...
Maar nu ff serieus, de nieuwsheadlines zijn dus de "main" attractie op t.net.
Als je die functionaliteit vernaait (ik kan er geen ander woord voor vinden, sorry), door er een banner in te proppen, waardoor het overzicht verdwijnt, tjah, sorry hoor, maar dan zoek ik m'n nieuws wel ergens anders.

Banners? OK!
Grote banner aan de zijkant? OK, daar was toch loze donkergrijze ruimte, maar ad's tussen het nieuwsoverzicht?
Dat is voor mij hetzelfde als dat Yorin reclameboodschappen over de ondertiteling zou gaan weergeven bij een topfilm :r

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op maandag 11 maart 2002 22:54 schreef |HunterPro| het volgende:

[..]

ga jij eens HEEL SNEL afkoelen jongeman!
Tis een spam account.. doet bijna net zo'n erg iets als dat ik heb gedaan net, dus Wouter zal em wel een mailtje sturen met een waarschuwing.

• HunterPro
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 22:55 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:

[..]

What the fuck? Jezus dit is echt triest :'( Net all zo'n gast en nu nog een :?
wil je die meuk ff uit je quote halen? Dan kan het berichtje zo gewoon getrashed worden :7

• eXhale
  • Niet online
Hmmzzz,

Zo'n betaal ding lijkt mij ook geen optie, aangezien je dan "gecrackte" accounts krijgt.
Aangezien dat niet echt moeilijk gaat worden, kan de wat "slimmere" tweaker zo iemands login misbruiken.

Krijg je straks nog tweakers/xxx password site's...

• HunterPro
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 22:56 schreef eXhale het volgende:
Hmmzzz,

Zo'n betaal ding lijkt mij ook geen optie, aangezien je dan "gecrackte" accounts krijgt.
Aangezien dat niet echt moeilijk gaat worden, kan de wat "slimmere" tweaker zo iemands login misbruiken.

woei... www.illegaltweakerpasses.com ? :+

'click here for free xxx-tweakers - No CC required!'

:P

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op maandag 11 maart 2002 22:56 schreef eXhale het volgende:
Hmmzzz,

Neeeeej, want daar doen de tweakers niet aan, we zijn heeeeel braaf, toch ? :7

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op maandag 11 maart 2002 22:53 schreef Wouter Tinus het volgende:
Even serieus, hoe zit het dan met donaties ? Want zo zou ik het in feite zien: een som geld geven om jullie te ondersteunen, niet per sé "om die klote banners van KPN weg te houden".

• Nikel
  • Niet online
En hop, shop.t.net reclame ernaast...

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op maandag 11 maart 2002 22:49 schreef nigelator het volgende:
Jah. Zonder barman geen cafe. Zonder bezoekers ook geen cafe. Cafe weg? Bezoekers ergens anders heen. Logisch, maar zolang de bezoekers het gezellig hebben blijven ze komen. Ook al wordt er anderhalve euro gevraagd voor een biertje dat thuis drie dubbeltjes kost, en ook al hangen er grote reclameborden voor drankmerken overal. Of ga je dan ook zeggen dat het een commerciële zooi is en dan het alleen voor het geld gedaan wordt en dat je wel een ander café zoekt :?. Lijkt me niet, want alles cafées werken zo. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat de barman zijn gasten niet waardeert, of dat hij ze niet tevreden wil houden. Maar dat wil ook niet zeggen dat hij relschoppers niet naar buiten schopt of scheldt tegen iemand die hem beledigd.

• Robin
  • Niet online
:{

Het lijkt er wel op dat jullie ongeveer beginnen met dwingen voor betalende users.
Hoe meer reclame jullie op de FP zetten, hoe meer users boos worden en ervoor willen gaan betalen. Ik vind dit dan toch wel een vorm van dwangmatig gaan betalen :? :{

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op maandag 11 maart 2002 23:00 schreef Robin Vreuls het volgende:
:{

Het lijkt er wel op dat jullie ongeveer beginnen met dwingen voor betalende users.
Hoe meer reclame jullie op de FP zetten, hoe meer users boos worden en ervoor willen gaan betalen. Ik vind dit dan toch wel een vorm van dwangmatig gaan betalen :? :{
Mee eens.

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op maandag 11 maart 2002 22:58 schreef Wouter Tinus het volgende:

[..]

Jah. Zonder barman geen cafe. Zonder bezoekers ook geen cafe. Cafe weg? Bezoekers ergens anders heen. Logisch, maar zolang de bezoekers het gezellig hebben blijven ze komen. Ook al wordt er anderhalve euro gevraagd voor een biertje dat thuis drie dubbeltjes kost, en ook al hangen er grote reclameborden voor drankmerken overal. Of ga je dan ook zeggen dat het een commerciële zooi is en dan het alleen voor het geld gedaan wordt en dat je wel een ander café zoekt :?. Lijkt me niet, want alles cafées werken zo. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat de barman zijn gasten niet waardeert, of dat hij ze niet tevreden wil houden. Maar dat wil ook niet zeggen dat hij relschoppers niet naar buiten schopt of scheldt tegen iemand die hem beledigd.
Ja Wouter, maar een vaste klant die wekelijks al zijn geld bij je verdrinkt die 1 keer over de rand pist gooi je er toch ook niet meteen uit?

Anyway, ons Tweakers cafe is door alle neon reclame niet echt gezellig meer :+ Ach, dit waait wel over.. tis ook maar een site, misschien ben ik wel toe een een stapel accounts om 'gewaagde' posts te kunnen plaatsen zonder meteen allerlei strafmaatregelen op me dak te krijgen. En nee, ik wil jou niet provoceren, maar ik wil jullie wel duidelijk maken dat klantbinding de kracht van je voortbestaan is in tijden als deze. En toevallig stuur jij mij net een redelijk suffe waarschuwing voor een nog suffer 'vergrijp' :P
Op maandag 11 maart 2002 22:58 schreef Nikel het volgende:
En hop, shop.t.net reclame ernaast...
Hmmppzzz... tis ad-testing night.. vooral blijven zeuren, dan komen er vast meer :P

• Apache
  • Laatst online: 10-03 10:48

Apache

amateur software devver

aaargh, t'was nog niet erg genoeg dat die linux driver update niet gepost is terwijl elke gelekte windows detonator na 3 minuten in de meuk tracker staat, maar nu dit nog, k'ben niet geregistreerd op de frontpage (nick was al in gebruik, wel inactief maarja ...)

Ik wil nu best 20-40€ betalen/jaar voor bvb een meuktracker die echt veel geupdate word, maar wat je per thema kan aanduiden (bvb linux software, windows patches, etc) en huidige content.

Zoek gewoon iemand die wat kent van belastingontduiking ofzo en open een rekening in zwitserland of luxemburg en laat ons daar op storten, allemaal pure winst :P

If it ain't broken it doesn't have enough features

• Dryw.Filtiarn
Admin break: ga jij maar snel weg.
Ah gelukkig, die is weg...

En ligt het trouwens aan mij of komen er ook steeds meer banners die zichzelf voor het gemak maar resizen?

Zoals deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.webstorm.nl.nu/tweakers/temp/buitenlijn.gif Die van WarChild doet precies hetzelfde overigens...

• Dryw.Filtiarn
De emmer is bijna vol jongens... Nu ook nog reclame van de shop aan de zijkant :'( :'(

Ik hoop dat als ik morgen wakker wordt dat er niet nog meer staat, anders is het afgelopen... Dan ga ik wel naar concurrenten toe.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 11 maart 2002 23:02 schreef nigelator het volgende:
Ja Wouter, maar een vaste klant die wekelijks al zijn geld bij je verdrinkt die 1 keer over de rand pist gooi je er toch ook niet meteen uit?
Mja, dan doen we ook niets...
Hooguit vriendelijk verzoeken het niet weer te doen.

Als je je glazen (express?) op de grond smijt gaan we je es dringender verzoeken er mee op te houden.

En zo kan je nog wel een serie beeldspraken bedenken :)

Die spammy user is banned inclusief een ipban op de anonieme proxy die ie misbruikte...

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Als je het niet eens bent met die waarschuwing dan verzoek ik je om een draad in LA te openen.
Anyway, ons Tweakers cafe is door alle neon reclame niet echt gezellig meer :+
Toch kan ik me voorstellen dat je liever een café met neon-reclame hebt dan helemaal geen café, zeker als alle andere café's ook neon-reclame hebben.

In ieder geval, en dit is ook al gezegd, als we het zouden kunnen zouden we zonder banners draaien. Als we het zouden kunnen zouden we één klein bannertje doen. We willen echt niet mensen wegjagen o.i.d., en al helemaal niet richting een betaalde account dwingen, want die hebben we niet eens (ook niet ergens stiekem al in de beta-test o.i.d.).

Blijkbaar is het op dit moment gewoon onmogelijk om te site in de lucht te houden zonder af en toe dit soort acties toe te laten. Er zijn mensen die voor Tweakers.net werken en 60/70/80 uur in de week maken, die soms drie maanden lang geen geld krijgen omdat de inkomsten kut zijn. Reken maar dat die banner er niet zou staan als we het geld niet hard nodig hadden.

• Arno
  • Laatst online: 20:48

Arno

PF5A

Op maandag 11 maart 2002 23:08 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:
De emmer is bijna vol jongens... Nu ook nog reclame van de shop aan de zijkant :'( :'(
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1531083504

Dat dus :{

Ik vind dit niet netjes na al de kritiek die al is geleverd vandaag :X

/edit
Resized image ziet er niet uit, maar het is duidelijk wat ik bedoel ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op maandag 11 maart 2002 23:08 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:

Ik hoop dat als ik morgen wakker wordt dat er niet nog meer staat, anders is het afgelopen... Dan ga ik wel naar concurrenten toe.
Juist, op deze manier hoeft het van mij ook niet meer...

Het moet leuk blijven, dat is het zo niet meer. :(

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op maandag 11 maart 2002 23:10 schreef ACM het volgende:

[..]

Mja, dan doen we ook niets...
Hooguit vriendelijk verzoeken het niet weer te doen.

Als je je glazen (express?) op de grond smijt gaan we je es dringender verzoeken er mee op te houden.

En zo kan je nog wel een serie beeldspraken bedenken :)

Die spammy user is banned inclusief een ipban op de anonieme proxy die ie misbruikte...
Hehe, ik kreeg dus wel een waarschuwing voor het plaatsen van een halve link naar een waardeloze site met veel reclame waar je zgn warez kon vinden. Kazaaa en Morpheus mogen wel, want daar download je backups, maar die site mag niet... klopt niet.

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op maandag 11 maart 2002 23:04 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:

[..]

En ligt het trouwens aan mij of komen er ook steeds meer banners die zichzelf voor het gemak maar resizen?

Zoals deze:
[afbeelding] Die van WarChild doet precies hetzelfde overigens...
Schoonheids'fuot'je denk ik... Voor banners gelden standaard afmetingen.

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik zie dat shop ding niet. Laat ik hopen dat het een mislukte test was, want anders zou het wel erg ontactisch getimed zijn |:(.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op maandag 11 maart 2002 23:10 schreef Traag het volgende:

[..]

ranzig plaatje
Dat dus :{

Ik vind dit niet netjes na al de kritiek die al is geleverd vandaag :X

/edit
Resized image ziet er niet uit, maar het is duidelijk wat ik bedoel ;)
DAMN, hoe idioot kun je zijn zeg! |:(|:(|:(

Na alle kritiek zou je toch mogen denken dat men er van leert maar nee hoor, NOG meer banners. :r

Wanneer komen de popups? :r

• Dryw.Filtiarn
Op maandag 11 maart 2002 23:10 schreef ACM het volgende:

[..]
Hmm... Worden ze dan toch slimmer? Dit is echt wel heel erg lame...

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Jelmer: ff dimmen graag. Flames heeft niemand iets aan.

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op maandag 11 maart 2002 23:13 schreef Wouter Tinus het volgende:
Ik zie dat shop ding niet. Laat ik hopen dat het een mislukte test was, want anders zou het wel erg ontactisch getimed zijn |:(.
http://www.tweakers.net/g/shop/4_o.gif
Deze dingen oa.. zie plaatje..

Magoed, u'r ignoring me.

Als er nu al mensen zo lang zonder geld werken, dan zijn jullie dus zga bankroet. Wist niet dat het al zo ver was...

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op maandag 11 maart 2002 23:14 schreef Wouter Tinus het volgende:
Jelmer: ff dimmen graag. Flames heeft niemand iets aan.
Oke maar hier wordt ik echt ziek van. :(

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste