Nieuwe KPN / shop reclame op de frontpage

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.079 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Topicstarter
beetje vaag:

link naar een gigantisch screenshot, wat vrij traag laadt.. modemers beware!

Droomt u ook van een GIGAntisch snel netwerk? - Met Gigabit Ehternet van KPN Telecom koppelt u gemakkelijk de LANs van uw regionale vestigingen. 24 uurs actieve netwerkmonitoring, centraal netwerkbeheer, kostenvoordelen tot 40 procent plus: interne IP-telefonie. Dat en meer kan met de diensten Local Connect en Metro Connect van KPN Telecom. Vraag het gratis informatiepakket aan. Klik hier voor meer informatie.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• Korras
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025
yup, wou 't ook net posten. zal niks aan te doen zijn. ik kijk liever tegen een baar banners dan dat tweakers.net failiet gaat...

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-09-2025

Ruudjah

2022

Vind het wel een originele manier van adverteren... Komt iig niet zo dringerig over, maar ik ging het wel lezen (ook omdat het nieuw is btw). En: het past prachtig in de lay-out! Klasse!

TweakBlog

• Murtceps
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-03-2024
Idd, gewoon weer een reclame er tussendoor. Wat maakt het uit, er moet toch geld binnenkomen, alleen jammer dat de reclame steeds vaker tussen de nieuwsposten of er zelfs overheen staat. :(

• Dennis
  • Laatst online: 22:29
GADVERDAMME

begint het gekanker weer :r :r

WAT BOEIT DAT NOU
sorry dat ik me zo irriteer aan deze zeikerds :( :r

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik vind dit echt niet kunnen. Benut dan maar die ruimte die rechts over is beter :(

They made me do it.

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:14
van mij mag de betaalde site er erg versneld door gedrukt worden, want die banners komen inmiddels mn strot uit :r :r
Als dit zo door gaat met van die mega irri reclame en er geen andere mogelijkheid wordt geboden om voor de content te betalen zal ik er zelf wel voor zorgen dat ik die reclame niet meer hoef te zien..

Verwijderd

Ik wou het ook posten, maar jullie waren eerder, hier staat een plaatje:
http://www.amsterdam-zuid-oost.nl/downloads/reclame.jpg <-om m'n server beetje te ontlasten: klik nu zelf als je het plaatje graag wil zien...

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

Je bedoeld die irritante banner door de headlines heen? Ja die was me ook al opgevallen. Enorm jammer dat hun subtiele banners nu al door de content heen gezet wordt. Hopelijk een tijdelijk iets. Mijn persoonlijke mening is dat ik het lelijk vind. Sorry als t.net dit liever niet hoort. Ik begrijp dat geld moet stromen. Maar ik zie liever een tweakers.net site dan een banners.net site. Vorgie week die KPN bolletjes door het beeld, nu dit. Nog even en ik moet betalen om er geen last van te hebben?

http://mrfloris.com

• Dennis
Op maandag 11 maart 2002 19:58 schreef Tom S. het volgende:
Ik vind dit echt niet kunnen. Benut dan maar die ruimte die rechts over is beter :(
heb je er last van dan?
ZEIKERD

• Dennis
Op maandag 11 maart 2002 19:59 schreef xiphoid het volgende:
Je bedoeld die irritante banner door de headlines heen? Ja die was me ook al opgevallen. Enorm jammer dat hun subtiele banners nu al door de content heen gezet wordt. Hopelijk een tijdelijk iets. Mijn persoonlijke mening is dat ik het lelijk vind. Sorry als t.net dit liever niet hoort.
Boeie dat het lelijk is
het valt op en dat is juist de bedoeling

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 19:58 schreef Jelmer Barhorst het volgende:
van mij mag de betaalde site er erg versneld door gedrukt worden, want die banners komen inmiddels mn strot uit :r :r
Als dit zo door gaat met van die mega irri reclame en er geen andere mogelijkheid wordt geboden om voor de content te betalen zal ik er zelf wel voor zorgen dat ik die reclame niet meer hoef te zien..
ik vind dit minder irri dan knipperende flitsende schuivende tsjoepende banners hoor... en dan heb je tegenwoordig ook nog die flash-banners met geluid :{

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:24
Dit is DE DRUPPEL..... AARCH... Banners ok, maar niet tussen de content gaan staan, dat KAN GEWOON NIET.

• HunterPro
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 19:59 schreef ddc het volgende:

[..]

heb je er last van dan?
ZEIKERD
e man, cool down!

Verwijderd

Argh, en ook al die irritante flashbanner met die groene bollen erbij :(

• Dennis
Op maandag 11 maart 2002 20:00 schreef MikeN het volgende:
Dit is DE DRUPPEL..... AARCH... Banners ok, maar niet tussen de content gaan staan, dat KAN GEWOON NIET.
nee man, dit overleef je echt niet hè |:(

• Dennis
Op maandag 11 maart 2002 20:00 schreef |HunterPro| het volgende:
ik vind dit minder irri dan knipperende flitsende schuivende tsjoepende banners hoor... en dan heb je tegenwoordig ook nog die flash-banners met geluid :{
We can talk :) :)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:18

JT

VETAK y0

Nou ja, gun t.net ook een beetje inkomsten....die gasten zijn echt geen millionair....

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:24

MAZZA

Barbie is er weer!

Da's wel weer ff wat anders dan een banner idd :{ Maar hopen dat dit heel wat $$$$ oplevert voor de B.V. :)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Titel veranderd. Mijn eerste reactie: OMG.

Professioneel Hyves-weigeraar

• HunterPro
  • Niet online
ach, laat ze, als 't op deze manier kan, zonder popups of andere shit, vind ik 't prima...

overigens is deze 'banner' ook haast niet te filteren ook, zou dat dan de reden zijn? :P

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

Op maandag 11 maart 2002 20:02 schreef Wouter Tinus het volgende:
:D

• xiphoid

xiphoid

I am just me

Op maandag 11 maart 2002 20:01 schreef JT het volgende:
Nou ja, gun t.net ook een beetje inkomsten....die gasten zijn echt geen millionair....
Ik gun iedereen inkomsten en geluk.
Maar op deze manier lees ik dingen die ik niet lezen wil, en dan haal ik de info wel ergens anders. Tot nu toe waren hun banners subtiel en toch aanwezig, en hoopte ik dat meer sites het zo deden. Nu blijkt het juist andersom te gaan. Jammer.

• Kippenijzer
  • Laatst online: 11-03 17:51

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Wel soter trouwens, dat niemand kijkt of er al wat topics over waren, waren er net al een stuk of 6, en allemaal boven elkaar zo'n beetje :-)

• Xof
  • Laatst online: 14-03 11:41

Xof

:r

Nu vraag ook ik me af wanneer het betaalde gedeelte van t.net komt zonder banners.

• Ultra
  • Niet online
Tis nu ipv lichtgrijs zwart :(

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:24
Zow, ik heb de folder aangevraagd......
Hebben die mensen bij de telefooncentrale ook wat te lezen ;)

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:17
vond het wel grappig.. is niet eens irritant. Net alsof het erbij hoort. Zulk soort reclame mag blijven wat mij betreft. :)

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 28-02 08:42

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

Ik ben van mening dat het ook niet meer zo langer kan. Ik ben zeker geen zeikerd, maar reclamebanners door de content heen :r.
Ik plaats hierbij een dringende oproep:
Ik wil betalen voor tweakers.net! Om gewoon van die reclameshit af te zijn.
Alsjeblieft, Alsjblieft op m'n blote knietjes ;(

ik wil gewoon een paar euro per maand betalen en dan geen onzin tussen de content door....

aAarGhh

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-01 22:57

Jive

MooMooMastah

* Jive vind dat er best een bannerloze abbo voor t.net mag komen ...

Als je al iets doet van 12Eur per jaar zou dat in mijn geval al meer opleveren ook ...

* Jive klikt namelijk nooit op banners, en heeft zich inmiddels grotendeels aangeleerd eroverheen te kijken/lezen ..

Maar nu is er toch weer een manier gevonden om irritant te zijn, hoe goed het ook past in de layout ..

* Jive schrok zich al de ***** en dacht dat SQL weeres over zijn nek was gegaan.

Jive's Box
Jive @ DNET

• Dennis
Op maandag 11 maart 2002 20:04 schreef Xof het volgende:
:r
:r :r :r

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-09-2025

Ruudjah

2022

van mij mag de betaalde site er erg versneld door gedrukt worden, [...]
Jah! samen met nieuwe features!

TweakBlog

• Gardocki
  • Niet online
Ik ben al weer een beetje bijgekomen.. Ik kan nu weer rationeel nadenken. Nou wil ik weleens weten of dit het geld waard is. Want dit is echt een doorn in het oog van de rustige lay-out van T.net.

They made me do it.

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 20:02 schreef Wouter Tinus het volgende:
Krijg jij zo'n dingen niet vantevoren te horen?

Dit soort dingen bevorderen de leesbaarheid niet, maar de irritatiegraad des te meer.

Ik vraag me af in hoeverre dit niet meer doorklikken gaat kosten dan opleveren...
ach ja, anders hebben jullie shop.tweakers.net nog om wat meer naar voren te brengen voor extra inkomsten ;)

• Dennis
Op maandag 11 maart 2002 20:04 schreef WorkForce het volgende:
vond het wel grappig.. is niet eens irritant. Net alsof het erbij hoort. Zulk soort reclame mag blijven wat mij betreft. :)
:)

• Dennis
Zolang het niet tussen de artikelen staat vind ik dat niemand moet zeiken :{

• xiphoid

xiphoid

I am just me

Op maandag 11 maart 2002 20:03 schreef |HunterPro| het volgende:
ach, laat ze, als 't op deze manier kan, zonder popups of andere shit, vind ik 't prima...

overigens is deze 'banner' ook haast niet te filteren ook, zou dat dan de reden zijn? :P
Daar heb je gelijk in, hij is lastiger te filteren.
En gelukkig heeft tweakers nog geen popups, dat scheelt inderdaad enorm.
Als ze een oplossing zoeken om banner-filtering tegen te gaan, dan vind ik dat een super prima plan van ze. Dan nu nog een ander plekje vinden voor de banner :)

• HunterPro
  • Niet online
kan iemand van 't MT misschien vertellen wat voor extra 'marge' aan deze vorm van reclame (in %'en voldoet :Y)) hangt? Want het moet zeker aantrekkelijk zijn geweest... :P

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

Deze banner levert tweakers meer geld op dan gedacht werd :) Spontaan wil iedereen betaalde content.

Wie doet de marketing bij tweakers? Props to you!!

Kijk hier kan mening reclame bedrijf nog wat van leren :D

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De KPN textlink draait één week op de frontpage. We zijn niet van plan om op die positie een vaste tekstbanner te draaien, maar helaas slaagt WebAds erg tegenwoordig alleen nog maar in met dit soort vertoningen adverteerders binnen te halen.

Op zich ben ik niet helemaal anti textbanners, maar dan wel het liefst op een wat subtielere plek dan de frontpage en met minder tekst dan nu het geval is.

• HunterPro
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 20:06 schreef xiphoid het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, hij is lastiger te filteren.
En gelukkig heeft tweakers nog geen popups, dat scheelt inderdaad enorm.
Als ze een oplossing zoeken om banner-filtering tegen te gaan, dan vind ik dat een super prima plan van ze. Dan nu nog een ander plekje vinden voor de banner :)
tussen de pricewatch-artikelen... als minibanners :Y)

• Speed24
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 20:04 schreef Kippenijzer het volgende:
Wel soter trouwens, dat niemand kijkt of er al wat topics over waren, waren er net al een stuk of 6, en allemaal boven elkaar zo'n beetje :-)
Nou, dat ging in hetzelfde tempo als dat hier gepost wordt ... voor je het weet staan er al 5 reacties bij :)

• Gardocki
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 20:07 schreef Femme het volgende:
De KPN textlink draait één week op de frontpage. We zijn niet van plan om op die positie een vaste tekstbanner te draaien, maar helaas slaagt WebAds erg tegenwoordig alleen nog maar in met dit soort vertoningen adverteerders binnen te halen.

Op zich ben ik niet helemaal anti textbanners, maar dan wel het liefst op een wat subtielere plek dan de frontpage en met minder tekst dan nu het geval is.
Hij blijft zwart? Of lichtgrijs?

They made me do it.

• Bezulba
  • Laatst online: 11-03 19:36

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik weet wat er aan de hand is! tweakers.net probeert hun gebruikers zo te pesten met kut banners dat ze, als de payversie komt, gelijk allemaal gaan betalen en zo femme z'n 4de bmw betalen!

uch :)

nah cut the crap ik vind het absoluut niet erg die banner.. liever een banner dan geen tweakers.net ... want zonder tw.net geen leven he ;)

blup

• Speed24
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 20:07 schreef |HunterPro| het volgende:

[..]

tussen de pricewatch-artikelen... als minibanners :Y)
SSSSttt, je brengt ze op ideeën :)

(of je verklapt al de actie van volgende week :r ;) )

• Pwigle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-02 16:44
Sorry maar ik vindt het niet cool..
Ik snap dat er geld moet komen, maar aangezien we dit niet gewend zijn is het nu eenmaal een tegenvaller..

De plek vind ik ook ongelukig gekozen.
Het leuke imago van tweakers gaat al gauw over naar een "geldverdienende site" (ik snap dat het moeielijk genoeg is om quit te draaien)

Samenvatting:
Ik snap dat het nodig is, maar vindt er vreselijk storend..

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

Begrijp ik hieruit dat webads bepaald waar jullie de banners moeten plaatsen :?

• Arnout
  • Laatst online: 21:44
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/ads/fpspacer1.gif
Moet kunnen wat mij betreft. Niet storend i.i.g. Ook geen traagheid zoals Flash dat wel doet.
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/grpx.gif

• HunterPro
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 20:09 schreef MAZZA het volgende:

[..]

Begrijp ik hieruit dat webads bepaald waar jullie de banners moeten plaatsen :?
duh... webads = verhuurder advertentieruimte T.net

• xiphoid

xiphoid

I am just me

Hoi,

bedankt voor die reactie, dit doet me goed om te horen van femme!

Het is trouwens idd wel weer 'kpn' die dus recht in your face komt. Maar ja.

Idd, een andere plek, en niet door je content is toch wel prettig.

• Kunyfyer
  • Laatst online: 10-03 23:03
* Kunyfyer wou 't ook net gaan posten...

• drZymo
  • Laatst online: 01-03 21:24
Ja ik reply ook maar ff.
Het is inderdaad niet echt een prettig gezicht. Geen enkele banner eigenlijk.

Daarom hoop ik ECHT dat de betaalde content snel komt. Aangezien er nogal wat animo naar is volgens mij. En ik ben best bereid om een klein bedrag te doneren aan mijn bijna 'desktop wallpaper' :P (aangezien t.net altijd wel open staat)

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

• Speed24
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 20:10 schreef MetHod het volgende:
[afbeelding]
Moet kunnen wat mij betreft. Niet storend i.i.g. Ook geen traagheid zoals Flash dat wel doet.
[afbeelding]
Maar de tekst is wel zwart, da's nogal storend tussen de rest van de pagina :(

• HunterPro
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 20:10 schreef xiphoid het volgende:

[..]
ach, ik ken geen ander bedrijf dat blijkbaar zo'n som geld op tafel wil leggen om op zo'n goeie site te komen met de reclame :7

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

Op maandag 11 maart 2002 20:10 schreef |HunterPro| het volgende:

[..]

duh... webads = verhuurder advertentieruimte T.net
Wat nou duh ? Tuurlijk verhuren ze de advertenties maar het lijkt me toch niet dat ZIJ bepalen dat een banner regelrecht in het midden van een pagina moet staan die niet van hun is :?

Verwijderd

hm, deze banner vind ik nog best wel meevallen hoor.
tenminste geen geluid, door de tekst, irritant geknipper.
hooguit op een beetje rotplaats. Maarja, daar kijkt iedereen wel.

best wel begrijpelijk.

• HunterPro
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 20:11 schreef MAZZA het volgende:

[..]

Wat nou duh ? Tuurlijk verhuren ze de advertenties maar het lijkt me toch niet dat ZIJ bepalen dat een banner regelrecht in het midden van een pagina moet staan die niet van hun is :?
maar ze kunnen wél aangeven wat de best betaalde plek zou zijn en waar mensen voor zouden betalen... 't zijn tenslotte marketers :P

• Speed24
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 20:11 had MAZZA het volgende in z'n signature:
Did YOU click your tweakers.net banner today ?
ROFL! Had je die al of heb je die net verzonnen ?

• Bulldog
  • Niet online
Echt blij kan ik er niet van worden... en het ziet er ook nog eens ontzettend ranzig uit :(.

Verwijderd

Ze gaan eerst iedereen helemaal gek maken, en als we dan op het hoogtepunt zijn waar echt de hele pagina vol staat met banners en andere reclame zooi gaan ze een betaalde dienst leveren waardoor je die banners niet meer te zien krijgt. ;)

• Jive

Jive

MooMooMastah

Op maandag 11 maart 2002 20:13 schreef mgfun het volgende:
Ze gaan eerst iedereen helemaal gek maken, en als we dan op het hoogtepunt zijn waar echt de hele pagina vol staat met banners en andere reclame zooi gaan ze een betaalde dienst leveren waardoor je die banners niet meer te zien krijgt. ;)
Het zogenaamde Slashdot Effect :(

Jive's Box
Jive @ DNET

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

Op maandag 11 maart 2002 20:12 schreef |HunterPro| het volgende:

[..]

maar ze kunnen wél aangeven wat de best betaalde plek zou zijn en waar mensen voor zouden betalen... 't zijn tenslotte marketers :P
Ja maar ik begrijp uit Femme's reactie dat hij ook niet blij is met de plek waar de ad staat. Waarom staat ie daar dan ? Dat vraag ik me af namelijk...
Op maandag 11 maart 2002 20:13 schreef speed24 het volgende:

[..]

ROFL! Had je die al of heb je die net verzonnen ?
Al een paar maanden...

• HunterPro
  • Niet online
femme for president! :Y)

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Sinds die ranzige banner er is, bezoek ik tweakers.net al een stuk minder..

Irritante dingen..

Download my music on SoundCloud

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op maandag 11 maart 2002 20:09 schreef eendje het volgende:
ik weet wat er aan de hand is! tweakers.net probeert hun gebruikers zo te pesten met kut banners dat ze, als de payversie komt, gelijk allemaal gaan betalen en zo femme z'n 4de bmw betalen!

uch :)

nah cut the crap ik vind het absoluut niet erg die banner.. liever een banner dan geen tweakers.net ... want zonder tw.net geen leven he ;)
Ze gaan eerst iedereen helemaal gek maken, en als we dan op het hoogtepunt zijn waar echt de hele pagina vol staat met banners en andere reclame zooi gaan ze een betaalde dienst leveren waardoor je die banners niet meer te zien krijgt.
hmm nog meer mensen met zo'n theorie! jaaaa! :)

blup

• Hugo
Moet toch nog even wat kwijt. Veel mensen lopen maar te zeuren dat reclame zo erg is. Het valt op tweakers.net juist reuze mee. Ga eens naar Webwereld of weet ik wat vopor site. Daar is het allemaal veel erger. En nou zeg ik nog erger ook maar dat is het niet. Het hoort bij het internet.

Een server is niet gratis
Verbinding met het internet is niet gratis
Rackruimte is niet gratis
Onderhoud is niet gratis
Personeel is niet gratis

Oke, tweakers.net wordt gesponserd maar daarmee dek je echt nog niet alle kosten.

Wees juist blij. Dankzij die reclame bestaat jouw favoriete site nog en is nog niet ten onder gegaan zoals velen al zijn.

Ik blijf Tweakers altijd bezoeken, zelfs al komen er popups. 1 klikje en het is weg. Nogmaals reclame hoort bij het internet.

Ik vergelijk het even met de tv. Daar is op de commerciele zenders ongeveer elk half uur/15 min. reclame. Oke je kan doorzappen maar de HMG en SBS groep stemmen het allemaal redelijk op elkaar af. Dus je ziet toch die reclame. Ga je nu ook bellen naar SBS of HMG dat je wel wilt betalen voor een reclameloze zender??? Dacht het dus niet. En waarom niet? Je negeert op een gegeven moment gewoon de reclame en kijkt naar hetgene wat jou boeit. Zelfde geld voor Tweakers.net. Lees de content en ignore de reclame.

Overigens staan er in de banners vaak zat dingen die best wel intressant zijn om te weten. Dit was er ook 1 van!!

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 20:15 schreef eendje het volgende:

[..]

[..]

hmm nog meer mensen met zo'n theorie! jaaaa! :)
Had die van jou idd nog niet gelezen :)

• WaarAnders
  • Laatst online: 20-07-2025
hoho, w8 ff. dit zijn 2 banners he.
1x kpn en 1x sterrekind :o
let op dat ej wel dubbel betaald krijgt :o

• HunterPro
  • Niet online
laatst zat ik op mp3.com muziek te luisteren... wordt me hele IE donker... komt er *(Q#$%(*Y& een lompe ET over me scherm gefietst! OVER DE CONTENT WELTEVERSTAAN!

als dát niet irritant is...
dan is tweakers hemel :Y)

• Dennis
Op maandag 11 maart 2002 20:16 schreef WorkForce het volgende:
Moet toch nog even wat kwijt. Veel mensen lopen maar te zeuren dat reclame zo erg is. Het valt op tweakers.net juist reuze mee. Ga eens naar Webwereld of weet ik wat vopor site. Daar is het allemaal veel erger. En nou zeg ik nog erger ook maar dat is het niet. Het hoort bij het internet.

Een server is niet gratis
Verbinding met het internet is niet gratis
Rackruimte is niet gratis
Onderhoud is niet gratis
Personeel is niet gratis

Oke, tweakers.net wordt gesponserd maar daarmee dek je echt nog niet alle kosten.

Wees juist blij. Dankzij die reclame bestaat jouw favoriete site nog en is nog niet ten onder gegaan zoals velen al zijn.

Ik blijf Tweakers altijd bezoeken, zelfs al komen er popups. 1 klikje en het is weg. Nogmaals reclame hoort bij het internet.

Ik vergelijk het even met de tv. Daar is op de commerciele zenders ongeveer elk half uur/15 min. reclame. Oke je kan doorzappen maar de HMG en SBS groep stemmen het allemaal redelijk op elkaar af. Dus je ziet toch die reclame. Ga je nu ook bellen naar SBS of HMG dat je wel wilt betalen voor een reclameloze zender??? Dacht het dus niet. En waarom niet? Je negeert op een gegeven moment gewoon de reclame en kijkt naar hetgene wat jou boeit. Zelfde geld voor Tweakers.net. Lees de content en ignore de reclame.

Overigens staan er in de banners vaak zat dingen die best wel intressant zijn om te weten. Dit was er ook 1 van!!
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ter compensatie van de KPN tekst wordt er nu bij 25% van de pageviews op de frontpage geen banner getoond.

• Mithrandir
  • Laatst online: 21:59
Op maandag 11 maart 2002 20:14 schreef dominicbout het volgende:
Sinds die ranzige banner er is, bezoek ik tweakers.net al een stuk minder..

Irritante dingen..
Ik zie 'm nu voor het eerst, maar heeft mijn stemming ERG naar beneden gebracht.

Ideetje:

pda.tweakers.net (danx bulldog)

Verbouwing

• HunterPro
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 20:16 schreef WaarAnders het volgende:
hoho, w8 ff. dit zijn 2 banners he.
1x kpn en 1x sterrekind :o
let op dat ej wel dubbel betaald krijgt :o
sterrekind is onbetaald, evenals warchild.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:48

Arno

PF5A

[laat]
Ook ik maar ff mijn ongenoegen uiten over die :r banner van de KPN :(
[/laat]

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op maandag 11 maart 2002 20:17 schreef |HunterPro| het volgende:
laatst zat ik op mp3.com muziek te luisteren... wordt me hele IE donker... komt er *(Q#$%(*Y& een lompe ET over me scherm gefietst! OVER DE CONTENT WELTEVERSTAAN!

als dát niet irritant is...
dan is tweakers hemel :Y)
zat zeker ook geluid bij en zei: "ET phone home part II"? ;)

blup

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:21

SambalBij

We're all MAD here

Jeez... kan dat ding niet bovenaan (tussen 'Home' en dat trueserver logo) ofzo in plaats van pontificaal midden tussen de content??

Nog even en dit soort zooi staat midden in een nieuwspost...

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• HunterPro
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 20:18 schreef Femme het volgende:
Ter compensatie van de KPN tekst wordt er nu bij 25% van de pageviews op de frontpage geen banner getoond.
en dan? Wit blokje? lijkt me onzin... knal die dingen er in man, wat boeit 't nou...

• Vleermuis
  • Laatst online: 03-12-2025
Ik schrok me zojuist ook kapot.

Op zich heb ik niet veel tegen banners, maar zomaar tussen de nieuwsberichten in vind ik te ver gaan. Is een blok tussen de headlines en shorts in (of tussen de shorts en .plan in of tussen .plan en frontpage berichten in ) geen betere oplossing dan?

Ik scroll vrijwel altijd de gehele pagina door, en ook dan zie je zo'n banner. Hij staat dan alleen iets overzichtelijker weggewerkt in de layout en niet op zo'n "brutale" (Zo komt het bij mij over) manier tussen de berichten zelf in.

Verder snap ik niet waarom bedrijven niet zouden kiezen voor een skyscraper. Bijna alle users van T.net draaien op 1024x768 of hoger en Tweaken dus met een zwart vlak aan de zijkant.

* Vleermuis is ook bereid te betalen voor T.net, maar dat vind ik hiervan losstaan.

• HunterPro
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 20:19 schreef eendje het volgende:

[..]

zat zeker ook geluid bij en zei: "ET phone home part II"? ;)
idd :{

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-03 10:26
boeie :) (serieus)

• Arnout
Gewoon niet compenseren, levert meer op. Compensatie merk ik toch niet omdat je die standaard banner al gewend bent.

• HunterPro
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 20:20 schreef MetHod het volgende:

[..]

Gewoon niet compenseren, levert meer op. Compensatie merk ik toch niet omdat je die standaard banner al gewend bent.
idd :)

• Murtceps
  • Laatst online: 23-03-2024
Strakke actie :P

Maar op zich zijn deze acties de laatste tijd wel winstgevend volgens mij. Er wordt gigantisch veel over gepraat en er zal ook wel heel wat vaker op geclicked worden dan normaal :)

(Dit is trouwens wel een heel vlot groeiend topic :o )

• yodax
  • Laatst online: 11-08-2025
Nu lijkt de layout nog minder op wat het was. Het is denk ik duidelijker met banner dan zonder.

• Hugo
Op maandag 11 maart 2002 20:20 schreef MetHod het volgende:

[..]

Ben ik het helemaal mee eens. Tweakers.net moet niet de dupe worden omdat een klein gedeelte van de bezoekers er zich aan ergert.

Even aan collega's nagevraagd en het was ze niet eens opgevallen dat het er stond. Zo zie je maar weer.

• HunterPro
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 20:22 schreef Murtceps het volgende:

[..]

Strakke actie :P

Maar op zich zijn deze acties de laatste tijd wel winstgevend volgens mij. Er wordt gigantisch veel over gepraat en er zal ook wel heel wat vaker op geclicked worden dan normaal :)
wat dacht je anders dat de bedoeling was >:)

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~cucme/leegte.gif

Is idd af en toe leeg die plek...

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Zo'n actie is altijd winstgevend, het kost namelijk niets :P. De vraag is of al die dingen samen genoeg opleveren om alle onkosten voor de hele site te betalen.

• Speed24
  • Niet online
Nou ja, volgens mij is die compensatie al weer afgeschaft ... zie gewoon 100% van de tijd een banner bovenin hoor.

Ach ja, ff m'n leesachterstand op t.net voor vandaag wegwerken... dan ff kijken of er af en toe een bannerloze pagina is :)

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Volgens mij maakt dat niks uit...

Men blijft toch wel doorzeiken... :{

Verwijderd

Ik heb er volstrekt geen problemen mee, na een keer gelezen te hebben negeer je hem toch gewoon. Als ik nu ga kijken valt het me al minder op dan daarnet.

Is gewoon een advertentie die zich op een rustige manier in de picture werkt en zorgt er niet voor dat mijn cpu met zijn load 25% omhoog schiet of dat ik me ga afvragen welk venster dat geluid aan het maken is.

Betaald abbo ben ik wel voor, mag je misschien nog wel iets meer verwachten, maar om t.net te helpen zal ik het hoe dan ook doen.

• Gardocki
  • Niet online
Heeft totaal geen zin. Die banners vallen in 2 aparte categorieen. Je composeert nu die banners waar niemand (meer) last van heeft...

Gewoon weer normaal zetten dus, en die KPN tekst, tsja, het moet maar...

They made me do it.

• Hugo
Op maandag 11 maart 2002 20:24 schreef ACM het volgende:

[..]

Helaas wel ja :{

• HunterPro
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 20:23 schreef Wouter Tinus het volgende:
Zo'n actie is altijd winstgevend, het kost namelijk niets :P. De vraag is of al die dingen samen genoeg opleveren om alle onkosten voor de hele site te betalen.
hmmm... mag ik dan een paar gig dataverkeer van jou lenen? Kost toch niks... :z

• Jive

Jive

MooMooMastah

Op maandag 11 maart 2002 20:22 schreef WorkForce het volgende:

[..]

Ben ik het helemaal mee eens. Tweakers.net moet niet de dupe worden omdat een klein gedeelte van de bezoekers er zich aan ergert.

Even aan collega's nagevraagd en het was ze niet eens opgevallen dat het er stond. Zo zie je maar weer.
Sommige mensen kijken nu eenmaal beter dan anderen denkik dan maar.
En sinds wanneer zitten we niet meer in een democratie...
immers "The needs of the many can only outweigh the needs of the one, if the needs of the one can outweigh the needs of the many as well" ... om Spock maares te quoten metun ijzersterke uitspraak.

Jive's Box
Jive @ DNET

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op maandag 11 maart 2002 20:24 schreef |HunterPro| het volgende:

[..]

hmmm... mag ik dan een paar gig dataverkeer van jou lenen? Kost toch niks... :z
Dat wordt inderdaad gesponsord :z :P

• WaarAnders
  • Laatst online: 20-07-2025
gewoon neergooien die banner
* WaarAnders ziet de banners niet eens meer :z

• Arnout
Op maandag 11 maart 2002 20:24 schreef ACM het volgende:

[..]

Men ziet waarschijnlijk zoveel banners op internet.... maar op Tweakers.net... nee dan kun je in een topic erover zeiken. Heerlijk toch.

Gewoon open houden deze draad, al was het alleen maar als bliksemafleider.

• Vinnie
  • Niet online
Mwoh, die tekstbanner vinnik minder irritant dan de "echte" banners. Dit flitst tenminste niet zo :P

p.s. of je moet ff <blink> ad </blink> doen. Nasty voor Netscape gebruikers >:)

C:\>_

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Nouja, dan maar weer 100% banners op de frontpage :) .

Ik moet zeggen dat die tekstbanner snel went.
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste