Nieuwe KPN / shop reclame op de frontpage

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 1.077 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-03 21:33
Ik heb met deze "banner" geen problemen. Staat onderaan het nieuws van vandaag. Past in de lay-out, maakt geen geluid, knippert niet en bevat geen flash.

Tweakers.net moet geld verdienen net als ieder ander bedrijf. Deze advertentie is een onderdeel van de omzet, Tweakers kan natuurlijk ook gewoon de stekker eruit trekken of zeg ik nou iets doms?

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
Ik heb er helemaal geen problemen mee dat de mannen van tweakers ook wat centjes willen verdienen en ik geef ze geen ongelijk ook. (ze hebben er immers jaren onbetaalde of vrijwel onbetaalde arbeid op zitten.)

Wat ik wel jammer vindt is dat nu de commerciele inslag zo duidelijk te merken is. Binnen enkele weken schiet opeens de commercie uit de pan en wordt Tweakers i.p.v. een gezellige non-commercial zone een dikke vette commerciele site.

Kortom Tweakers B.V. is een feit en er moeten opeens flinke knaken verdient worden. Of i.i.g. alles wordt haast uit de kast gehaald om dit te bereiken. (in verhouding zien)

Fijn vind ik wel dat voor zover ik kan inschatten het nieuws nog steeds objectief is.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

Die IBM skyscraper was nog mee te leven, maar dit is echt zwaar irritand... :(

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 10:25 schreef Praeth het volgende:
[afbeelding]

WTF, meer KPN dan Tweakers.net :r
Lol... dit is echt erg. Niet echt leesbaar meer.

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Die irritante fokking KPN banner kon ik nog mee leven, maar DIT???? * Thefirstikke vind dit echt THE LIMIT :( :( :(

Even voor de duidelijkheid: Het gaat me niet om het feit dat er een keer zo'n irri flash banner is geweest (met geluid nog wel :r ) of dat er nu zo'n lekker tekstblok tussen het nieuws staat, maar het gaat me erom dat ik (en de heren van t.net) niet meer weten waar dit ergens moet eindigen... what's next? eerst op 3 banners klikken voordat je een nieuws item mag lezen?

[update]
Ik zie nu die die skyscraper banner pas... :r Er moet in een maand wel opeens veel geld verdiend worden he?!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:42
Heel fout!!
Gebruik dan bij mensen die resolutie op 1024 hebben die lege ruimte...(of kan dat niet, ik ben webdesign-leek).

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Ik zie nu pas die rool-over frontpage shop links..
waren die er al lang??

• Thefirstikke
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 20:18 schreef Femme het volgende:
Ter compensatie van de KPN tekst wordt er nu bij 25% van de pageviews op de frontpage geen banner getoond.
En mijn views vallen zeker net niet in die 25%? :?

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op maandag 11 maart 2002 20:27 schreef Femme het volgende:
Nouja, dan maar weer 100% banners op de frontpage :) .

Ik moet zeggen dat die tekstbanner snel went.
Nee, jou views vallen gewoon binnen die 100% :)

Professioneel Hyves-weigeraar

• Thefirstikke
  • Niet online
Op dinsdag 12 maart 2002 11:58 schreef Wouter Tinus het volgende:

[..]

Nee, jou views vallen gewoon binnen die 100% :)
Aha :)

P.s.:
* Thefirstikke heeft ook graag een paar knaken per maand over voor een reclame vrij T.net + GoT!!!

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 11:22 schreef Thefirstikke het volgende:
Die irritante fokking KPN banner kon ik nog mee leven, maar DIT???? * Thefirstikke vind dit echt THE LIMIT :( :( :(

Even voor de duidelijkheid: Het gaat me niet om het feit dat er een keer zo'n irri flash banner is geweest (met geluid nog wel :r ) of dat er nu zo'n lekker tekstblok tussen het nieuws staat, maar het gaat me erom dat ik (en de heren van t.net) niet meer weten waar dit ergens moet eindigen... what's next? eerst op 3 banners klikken voordat je een nieuws item mag lezen?

[update]
Ik zie nu die die skyscraper banner pas... :r Er moet in een maand wel opeens veel geld verdiend worden he?!
Als extra banners, nu net zag ik ook weer wat nieuwe fp banners van shop, nodig zijn voor tweakers.net om content te kunnen blijven leveren moet jij zo slim zijn te bedenken dat door verwijdering ervan de pagina op een gegeven moment helemaal leeg zal zijn. Dus zeuren werkt averechts. Ondanks de banners geloof ik in de objectiviteit van tweakers.net, vervaagd dit dan valt men vanzelf bij mij door de mand. Ik ben voor computer-gerelateerde info namelijk niet afhankelijk van tweakers.net, zoals de rest denk ik ook doet vorm ik mijn mening over hardware of wat ook aan de hand van verschillende bronnen.

• WaarAnders
  • Laatst online: 20-07-2025
Op dinsdag 12 maart 2002 00:10 schreef Wouter Tinus het volgende:

[..]

Sad, but true. Bij mijn weten heeft WebAds geen enkele andere plek waar ze serieuze ICT campagnes kwijtkunnen. Zo heb ik het tenminste begrepen via Floris en Daniel, ik kan daar bij WebAds niet in de administatie kijken natuurlijk.
ik wel :)
Tutch http://www.tutch.nl 300,000 468*60
Tweakers Net http://www.tweakers.net 25,000,000 468*60, 120*600, 336*280, 728*90
Wappen.nl http://www.wappen.nl 70,000 234*60, 468*60
ZDnet http://www.zdnet.nl 3,300,000 468*60, 728*90 , 160*600, 336*280, 120*60
kunnen jullie die grote er niet uit kicken?

die shop dingen kunne mooi in dat zwarte gedeelte rechts :)

Verwijderd

Gewoon jammer. Die gare flash die over je hele browserscherm heen flubberde was al erg vervelend, maar dit is wel heel erg zonde.

Begin me gelijk af te vragen wat ze voor deze advertentie krijgen...
Moet wel een grote zak met geld zijn. Anders zou mn frontpage niet zo vernachelen.

;(

• itsme
  • Niet online
:r :r :r Ik zie die shop links nu pas, echt :r , ik vindt die banner van KPN al erg, dan komt deze rotzooi er nu ook al bij. Serieus, tweakers.net is voor mij echt een :r :r :r pagina geworden op deze manier ... het forum blijft hier gelukkig van gespaard, nu maar hopen dat jullie de nieuwe layout niet zo hebben vormgegeven zodat er veel banners in kunnen. Van de frontpage blijf ik nu zo veel mogelijk weg ... ik denk dat anderen dit ook zullen doen, ik ben dus bang voor jullie dat meer banners minder opleveren.

Ook het verhaal van die KPN flash banner vindt ik erg sterk, alsof men hier niet van op de hoogte was ... geloof er geen biet van. Helemaal niet nu er weer een KPN banner staat.

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-01 23:34
Kom op zeg mensen.. Het lijkt wel alsof jullie bezwaar hebben tegen alle inkomsten van T.net
Je mag voor zo'n site als T.net toch wel iets terug doen en zeg eerlijk.. er zijn ergere sites qua advertenties..

Ben blij dat ze het nog in overleg met de gem. bezoeker proberen op te lossen.

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:05
ik vin het echt zonde, de frontpage is ineens veel drukker geworden. Tweakers.net is voor mij een plek waar ik kom als ik ontspanning zoek. nu schiet ik meteen in de stress... Ik hoop dat die betaalde rotzooi er snel komt, dit is echt irriterend.

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• Femme
  • Laatst online: 14-03 17:22

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Sommige mensen reageren hier zo overdreven dat ik betwijfel of het uberhaupt mogelijk is om rekening te houden met deze mensen. Ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat er sprake is van een populair groepsgedreven gedrag om tegen banners aan te schoppen (misschien interessant onderwerp voor sociologie studenten).

Maar goed...

De shop buttons zijn vanaf nu niet meer zichtbaar voor users die zijn ingelogd op de frontpage. Eventjes inloggen en je ziet ze niet meer.

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Inderdaad, ze zijn weg.

Maar ik had er niet zo'n last van. Het leek eerder op een plaatje, best wel subtiel.

Wat me wel mateloos irriteert/de was de flash voicemail reclame van KPN :r

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op dinsdag 12 maart 2002 14:15 schreef Darkvater het volgende:
Wat me wel mateloos irriteert/de was de flash voicemail reclame van KPN
En dat was inderdaad de algemene opinie, zowel binnen de crew als er buiten ;)

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op dinsdag 12 maart 2002 13:50 schreef bas_konings het volgende:
Ook het verhaal van die KPN flash banner vindt ik erg sterk, alsof men hier niet van op de hoogte was ... geloof er geen biet van. Helemaal niet nu er weer een KPN banner staat.
Dan geloof je het niet.

We gaan het echt niet blijven herhalen voor elke user die overal weer een serie samenzweringen achter zoekt...

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 14:09 schreef Femme het volgende:
Sommige mensen reageren hier zo overdreven dat ik betwijfel of het uberhaupt mogelijk is om rekening te houden met deze mensen. Ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat er sprake is van een populair groepsgedreven gedrag om tegen banners aan te schoppen (misschien interessant onderwerp voor sociologie studenten).

Maar goed...

De shop buttons zijn vanaf nu niet meer zichtbaar voor users die zijn ingelogd op de frontpage. Eventjes inloggen en je ziet ze niet meer.
Je hebt wel gelijk hoor maar zeg eens eerlijk zoals dat plaatje van Praeth gaat dat niet te ver ?... Wij blijven lekker klagen totdat wij een paar euro mogen dokken voor de site zodat deze banner vrij is :) jullie je geld wij happy... dit gaat je echt bezoekers kosten op den duur.

Zijn jullie er trouwns bang voor dat als je een betaalde dienst gaat aanbieden het bezoekers aantal terug loopt ?

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 10:29 schreef Lexxie het volgende:
Volgens mij heeft de T.net crew het boek 'Hoe stort ik een site in de afgrond voor dummies' gelezen...
Ik ga hier volledig mee akkoord... er is op het moment meer reclame dan content op de frontpage !!!!

Ok, ik begrijp dat reclame nodig is, maar dit gaat te ver.

edit: Ik vind het wel goed dat de shop links weg gaan als je inlogd btw

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op dinsdag 12 maart 2002 14:25 schreef mgfun het volgende:
Zijn jullie er trouwns bang voor dat als je een betaalde dienst gaat aanbieden het bezoekers aantal terug loopt ?
Waarom zouden bezoekers weglopen als de site in zijn huidige vorm blijft bestaan :?
Op dinsdag 12 maart 2002 14:26 schreef ForMatPrO het volgende:
Ik ga hier volledig mee akkoord... er is op het moment meer reclame dan content op de frontpage !!!! :-r
* ACM loopt er sterk aan te denken elke reactie die nu nog met een : r smilie wordt geplaatst direct te thrashen.

Je kan ook zeggen dat je iets niet mooi vindt zonder direct maar T.net onder te kotsen...

Persoonlijk vindt ik dat dit soort reacties een belediging aan het adres van de T.net-crew zijn. Simpelweg omdat hun werk en inzet ondergekotst wordt...

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op dinsdag 12 maart 2002 14:29 schreef ACM het volgende:

[..]

Waarom zouden bezoekers weglopen als de site in zijn huidige vorm blijft bestaan :?
Omdat er steeds meer reclame bijkomt :?

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op dinsdag 12 maart 2002 14:31 schreef Thunder het volgende:
Omdat er steeds meer reclame bijkomt :?
Euh, met een beetje mazzel is dat niet nodig als er betaalde varianten van de site te bekijken zijn.

Verwijderd

[..]

[..]
Dunno eigenlijk was het zo een wilde ingeving... als je overal met dikke koeie letters op de FP gaat aangeven dat je kunt betalen voor de site kan dat wel eens een afschrikkende reactie opleveren... maar het is idd maar net hoe je het brengt.

Nagoed wat weet ik er ook van, ben ook maar een simpele boere jonge ;)

• Thunder
  • Niet online
Op dinsdag 12 maart 2002 14:34 schreef ACM het volgende:

[..]

Euh, met een beetje mazzel is dat niet nodig als er betaalde varianten van de site te bekijken zijn.
Mja maar er zijn zat mensen die niet willen betalen, en die kunnen om die reden wel weg gaan.

Verwijderd

Tnx Femme! En het valt overigens nog allemaal wel mee vind ik. Er wordt hier sterk overdreven.
Tuurlijk, flashbanners inclusief geluid is bagger, dat weet iedereen, dat hoeft ook niet door IEDEREEN hier herhaal[dt] te worden. KPN banners zijn gewoon bagger.
En? T.net moet aan de uitgaven komen, en dan heeft het geen ene zin om moeilijk te doen over die banners, ze staan er *toch* wel.

Femme, heb je ergens een beta layout staan? Zou gaaf zijn! Door zo enorm te z[ie][ei]ken schiet niemand hier wat op.

my 2 cents. ;)

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op dinsdag 12 maart 2002 14:38 schreef Thunder het volgende:
Mja maar er zijn zat mensen die niet willen betalen, en die kunnen om die reden wel weg gaan.
Waarom?

Ze kunnen dan nog steeds de site bekijken...
Het is niet zo dat ze dan ineens niet meer kunnen reageren. Of ineens maximaal 1 nieuwtje per minuut kunnen openen...

• The System
  • Laatst online: 09-03 11:37
sorry hoor maar ik vind dit alles een hoop gezeik !!

je kunt niet alles negatief bekijken.. als je het nou eens vergelijkt met die skyscraper die we eerst hadden.. dan heb ik een rustige nette niet knipperende redelijk onopvallend en in layout passende advertentie veel liever !
en het onderwerp zal ook veel tweakers aanspreken.. liever dit dan een dash 2-in-1 banner

veel mensen beginnen gelijk te zeuren over de toekomst en dergelijke maar ik wil ze erop wijzen dat dergelijke maatregelen alleen genomen worden omdat ze nodig zijn! we hebben niets aan een t.net dat over 2 maanden niet meer bestaat.. dan liever een text bannertje erbij..

ik vind wel dat de plaatsing niet perfect is.. ik zou zelf de banners van de shop links onder hebben gezet en dan bij elke pagina want normaal staat daar toch geen meuktracker !
en dan is de shop.tweakers.net banner ook weer overbodig waardoor je weer betaalde banners kan laten zien.
en je zou zelfs de shop.t.net en de sponsors in een soort meuktracker menu'tje kunnen zetten zodat het geheel wat overzichtelijk word. de shop ad vond ik trouwens _wel_ mooi! zo'n roll over effect zou ik ook graag zien op de adjes van hardware.nl amd en ctw..
en dan allemaal in een kader (a la meuktracker poll) :)

de kpn banner staat daar prima ! het is niet schreeuwerig of irritant of wat dan ook. oke het is geen schoonheid maar je kunt niet alles hebben :)

Verwijderd

1-ACM, Mijn excuses voor de smiley, ik had hem al verwijderd voordat je gereplyd had. (geef me tenminste 15seconden voor een edit ;))

2-

* ACM loopt er sterk aan te denken elke reactie die nu nog met een : r smilie wordt geplaatst direct te thrashen.
Duidelijk een gevoelige thread voor de T.net crew als hier al mee gedreigd wordt ;)

3-Ivm het aantal bezoekers, het is volgens mij gewoon een feit dat de hitcount lager zal zijn indien er meer reclame komt...
Mensen willen nu eenmaal niet betalen voor online content (ok, de hardcore tweakers wel ;) ) en veel reclame maakt alles wat onoverzichtelijker en irranter. Daarbij zijn er veel alternatieven voor hardware nieuws e.d (ik zeg niet dat ze dan ook van dezelfde kwaliteit zijn)

Reclame op T.net stoort me niet zo, het is gewoon de plaatsing die me stoort,... mischien op een alternatieve plaats proberen?

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op dinsdag 12 maart 2002 14:46 schreef ForMatPrO het volgende:
Duidelijk een gevoelige thread voor de T.net crew als hier al mee gedreigd wordt ;)
Nee, ik stoor me enorm aan het overmatige (zinloze) smilie misbruik af en toe.

5 kotssmilies op rij is gewoon bullshit. Met een stukje tekst is het ook wel duidelijk.
Mensen willen nu eenmaal niet betalen voor online content (ok, de hardcore tweakers wel ;) ) en veel reclame maakt alles wat onoverzichtelijker en irranter.
Met betaalde accounts proberen we dus de toename van reclame te stoppen/verminderen...

• Thunder
  • Niet online
Op dinsdag 12 maart 2002 14:41 schreef ACM het volgende:

[..]
Waarom?
Ze kunnen dan nog steeds de site bekijken...
Het is niet zo dat ze dan ineens niet meer kunnen reageren. Of ineens maximaal 1 nieuwtje per minuut kunnen openen...
Omdat sommige mensen het niet leuk vinden als er ineens allemaal reclame over dingen die ze aan het lezen zijn heenvliegd?
En dat gebeurd[e?] nu al, en het wordt elke keer een stapje erger, maar goed aangezien aangezien er ook genoeg mensen zijn die er wel mee kunnen leven, (Niet zeiken als't gratis is :7 :P) en er geen fatsoenlijk alternatief zal dat ook wel meevallen[Wegstroom bezoekers].

Edit: Sorry voor het meest wazige stukje dat ik ooit heb geschreven :{

Verwijderd

Is het misschien een idee om hier een poll voor te houden ? wie wil er betalen, wie niet en hoeveel ?

(Poll @ FP bedoel ik dan)

• P5ycho
  • Laatst online: 18:05
wat het irritante was voor die shop.tweakers.net links: ik heb de gewoonte op een leeg stuk in de pagina te klikken om te zorgen dat als ik scroll, ik ook het goede scroll... en dat was elke keer precies op die buttons... maargoed dit is meer irritant van mezelf dan van T.net :)

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• Plague
  • Niet online
WOEI!!! Dit was dus MIJN ergernis!! (adds snap ik) :D THX!! *D

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 15:13 schreef Plague het volgende:

[..]

WOEI!!! Dit was dus MIJN ergernis!! (adds snap ik) :D THX!! *D
Uhmm, ik zit hier met mozilla onder linux, niet ingelogd en ik zie geen rollovers? Neuh, echt ik zie ze niet!

Verwijderd

Lang leve de banner blockers. :z >:)

• Plague
  • Niet online
Op dinsdag 12 maart 2002 15:18 schreef Raikane het volgende:
Lang leve de banner blockers. :z >:)
Banner blockers is diefstal..... ;)

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Op dinsdag 12 maart 2002 15:17 schreef MrIpFiReWALL het volgende:

[..]

Uhmm, ik zit hier met mozilla onder linux, niet ingelogd en ik zie geen rollovers? Neuh, echt ik zie ze niet!
Waarschijnlijk moet je javascripts en stylesheets nog gereload worden.

Verwijderd

Af en toe is er ook een banner te zien die zichzelf over het hele beeldscherm uitspreidt. Volgens mij is deze van KPN, e-mail naar voicemail of zoiets!!!

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 15:35 schreef Good_Evans het volgende:
Af en toe is er ook een banner te zien die zichzelf over het hele beeldscherm uitspreidt. Volgens mij is deze van KPN, e-mail naar voicemail of zoiets!!!
Goede morgen...

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

. Ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat er sprake is van een populair groepsgedreven gedrag om tegen banners aan te schoppen (misschien interessant onderwerp voor sociologie studenten).
Ik kan een keer een balletje opgooien maar ik denk niet dat hier veel onderzoek voor nodig is, je zou wat metingen kunnen verrichten om te kijken over er samenhang is tussen de snelheid van de verbinding en het aantal banners, ik denk dat die er wel is.
populair groepsgedreven gedrag Ja wat moet je ermee?
Groepsvorming en gedrag dat er bij zo'n groep hoort is een normaal sociaal verschijnsel. Dat het populair is kun je pas zeggen als alle groepen het gedrag vertonen. Binnen de groep moet je handhaven door gedrag te copieren, dit is niet per se populair gedrag (misschien voor de buitenstaander) maar het meest gangbare gedrag binnen zo'n groep, conform de consensus (waarde en normen) die er binnen zo'n groep heersen.

Ik heb er trouwens totaal geen last van (de banners) en stoort me ook niet als tweakers in de huidige vorm dmv banners kan blijven bestaan dan graag.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• Dryw.Filtiarn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09-2022
Op dinsdag 12 maart 2002 09:45 schreef Wouter Tinus het volgende:

[..]

Die paar .plans die niemand leest?
Hey ik lees trouw alle .plans hoor :)

=( Protected by witchcraft )=

• Devian
  • Laatst online: 16:39
ik vindt het ook jammer dat er steeds meer opzichterige reclame komt.... en die reclame tussen de nieuwsitems door vind ik te ver gaan.

just my 2 cents

* Devian hoopt dat die betaalde variant snel komen gaat

https://wren.co/join/Devian

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 16:32 schreef Devian het volgende:
ik vindt het ook jammer dat er steeds meer opzichterige reclame komt.... en die reclame tussen de nieuwsitems door vind ik te ver gaan.
Hij staat alleen tussen de headlines, niet eens _over_ de tekst :Z

• Devian
  • Laatst online: 16:39
Op dinsdag 12 maart 2002 16:38 schreef MrIpFiReWALL het volgende:

[..]

Hij staat alleen tussen de headlines, niet eens _over_ de tekst :Z
mischien dat ik dat ook bedoel |:(

https://wren.co/join/Devian

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 18:15

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Momenteel is tweakers niet erg open voor input.
Misschien moeten we ons na het nadrukkelijk plaatsen van onze mening niet zo aanstellen en het laten gaan. Femme lijkt me niet iemand die graag zijn site met banners vervuild. Helaas ben ik het er ook niet mee eens namelijk, maar dat weten we nu wel. Ik hoop alleen dat er snel andere/beter manieren zijn om geld te verdienen.

En nou niet zo zeiken allemaal 8-)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E20 - energieprijzen, economische vluchtelingen (Dubai) en tax op vermogen.

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 14:48 schreef ACM het volgende:
Met betaalde accounts proberen we dus de toename van reclame te stoppen/verminderen...
Ehh mag ik hieruit opmaken dat als dadelijk 25% van de tweakers gaat betalen, de overige 75% ook tegen een bannervrije site aan gaat kijken? Daarmee vernietig je dan toch eigenlijk dat hele betaalde site principe???

Overigens vind ik die advertentie tussendoor wel lichtelijk irritant, maar ik scroll er toch vaak overheen (als je iedere dag de FP leest hoef je alleen naar beneden voor de shorts ;) ). Tis iig beter dan al die flashmeuk.

• zakalwe
  • Laatst online: 14-02 14:30
Aan de tekst banner erger ik me niet, maar de KPN banner 'rare-groene bolletjes-over-mijn-scherm-gooien'-banner is simply not done.

Hij is niet gebruikersvriendelijk, ernonomisch of anderzins nuttig. Woonden we met z'n allen in een land waar het rechtssysteem leek op dat van Amerika dan had ik Tweakers gesued wegens veroorzaken van het carpal tunnel syndrome >:) .

Ik druk nu net zolang refresh tot ie weer weg is.
Dus als we er van uitgaan dat ik er toch niet op ga klikken kunnen we hem er net zo goed aflaten, toch?

Verwijderd

http://tweakers.net/ext/chart.dsp?Col=Shop&mode=static

Toch iets wat ik niet kan begrijpen dik 11.000 pageviews voor de shop vandaag, dat was gisteren en eergisteren veel minder zal mij benieuwen of de kpn reclame nu ook zoveel clics heeft gegenereerd, dan heeft kpn namelijk zijn doel gehaald.

• paella
  • Laatst online: 14-03 22:21
Op dinsdag 12 maart 2002 15:32 schreef Plague het volgende:

[..]

Banner blockers is diefstal..... ;)
Wat is een NEE/NEE sticker op je deur dan? Daar betaal je niet voor en toch krijg je geen/minder reclame in de bus.

No production networks were harmed during this posting

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

NEE/NEE houdt ongevraagde reclame en krantjes tegen, die mensen 'zomaar' naar je toe komen brengen. Op Tweakers.net maak jij ZELF de keuze om gebruik te maken van een arsenaal diensten, met het laden van die banners als enige tegenprestratie. Dus jah, het is diefstal om te blocken.

Verwijderd

Niemand En Niemand van jullie weet geloof ik hoe een bedrijf werkt ? Hoeveel mensen kosten en wat de inkomsten kunnen zijn !!!

Het is toch belagelijk dat Floris hard werkt om een ADSL op te zetten (ik ken iemand bij treu en die kent weer Floris dus ik weet dat hij eraan werkt), Daniel super veel dingen moet verzinnen om inkomsten en uitgaven beetje stabiel te houden, Femme (vast ook hard aan het werk :) ), en enz... om een beetje inkomen binnen te halen. T.net crew verdient veel meer met het werk dat ze verrichten. Goed salaris, toekomst... verzekering... enz... kost allemaal geld..

Jullie realiseren geloof ik niet hoeveel vrije tijd inzoiets heeft gezeten. Femme die vroeger hard heeft gewerkt om zoiets op te bouwen. De crew die hard werkt en oplossingen zoekt om T.net in stand te houden en wat krijgen ze ervoor terug ? GEKLAAG GEkLAAG GEKLAAG..... /me Advany vind dat iedereen zich nu ff moet gaan schamen. OK je vind het erg dat er reclame door je content staat maar als beetje inet gebruiker moet je dat kunnen accepteren en negeren. Het belemerd je toch niet om alles op T.net te kunnen doen ? je kan toch gewoon lezen.. WOOO .. het kost je een seconde meer... Wooo T.net probeert eens inkomsten te krijgen stel je eens voor.... gewoon accepteren..

ze denken huis wel na hoor... de crew... die gaan niet zomaar dingen doen.... en drijgen dat je weg gaat.. LOL ... doe eens normaal... noem eens een site net als t.net die niet zoveel reclame bevat... die luisterd naar user feedback ? ... he nee... lukt je niet.. ze doen hun best.. maar alles ook alles kost geld... en CREW VERDIENT HET OM IS GOED GELD BINNEN TE HALEN... en ik vind dat femme :? netje de nieuwe vorm van reclame heeft ingevoegd.. het kost ongeveer een sec meer en t.net heeft iets van 6.000 euro (hoop ik) meer per maand...

een normaal ict-er die 12 uur per dag werkt hoort gewoon te verdienen.. ik ga nu echt niet verder... hopeloos gedrag bij sommige... GROW UP... !!!! ..... CREW ga zo door.. en ik wardeer dat jullie feedback willen en accepteren :)

sorry voor slecht nl maar ik heb nu echt geen zin om dat te verbeteren....

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op dinsdag 12 maart 2002 19:31 schreef Wouter Tinus het volgende:
NEE/NEE houdt ongevraagde reclame en krantjes tegen, die mensen 'zomaar' naar je toe komen brengen. Op Tweakers.net maak jij ZELF de keuze om gebruik te maken van een arsenaal diensten, met het laden van die banners als enige tegenprestratie. Dus jah, het is diefstal om te blocken.
Hmm, wat je zegt over reclame op websites is wel in strijd met het principe van internet. Ik snap dat die inkomsten nodig zijn, maar eigenlijk hebben we collectief een abo op tweakers en betalen we in banners. Mensen die dus banners blocken maken illegale kopieen, iets waar tweakers en t.net zich ook niet al te druk om maken :P

Magoed, ik snap het wel, maar vindt het alles behalve leuk. Bovendien worden users de laatste tijd harder afgezeken dan ooit, wat de algemen sfeer ook niet ten goede komt (oke oke, er zijn ook meer lamers dan voorheen, maar toch...).

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E20 - energieprijzen, economische vluchtelingen (Dubai) en tax op vermogen.

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-03 21:18

Bluppy2

Hip!

ff mijn inbreng in dit geheel:
Ik vind die reclame tussen de nieuwsitems door echt superirritant..
Plaats die reclame dan boven het kopje "Kort nieuws, laatste 10 headlines" in een eigen "kader". Dit kan zo echt niet, de overzichtelijkheid van t.net gaat zo verloren en dat is zonde..
Jullie staan trouwens altijd positief tegenover het overnemen van de t.net headlines... Een simpel javascriptje zorgt ervoor dat ik zo de headlines kan overnemen en op een andere pagina kan zetten.
Met zulke irritante reclames is het w8en op een pagina waar niet alleen de headlines geparsed worden, maar ook de andere links, zodat je gewoon een t.net kloon krijgt, zonder reclame.. Dat willen jullie toch ook niet?
Als jullie er nu eens een stichting naast oprichten waarop mensen geld kunnen opsturen zonder dat je al die belastingtroep hebt, dan is iedereen toch happy? En hebben jullie ook weer wat centen meer..

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op dinsdag 12 maart 2002 19:38 schreef Rahman Advany het volgende:
Niemand En Niemand van jullie weet geloof ik hoe een bedrijf werkt ? Hoeveel mensen kosten en wat de inkomsten kunnen zijn !!!
[*KrAk*]
een normaal ict-er die 12 uur per dag werkt hoort gewoon te verdienen.. ik ga nu echt niet verder... hopeloos gedrag bij sommige... GROW UP... !!!! ..... CREW ga zo door.. en ik wardeer dat jullie feedback willen en accepteren :)
[*KrAk*]
Magoed.. aangezien het een bedrijf is, zijn wij klanten neem ik aan? Dan wens ik wel zo behandelt te worden :)

En ja er zijn alternatieven en iedere site heeft zijn voor en nadelen. Meestal is het bij sites zo dat het bergafwaarts gaat zodra ze te groot worden. Dus, hopelijk maakt t.net niet dezelfde fout. T.net stond vroeger voor iets, en betekende iets.. dat moet niet verloren gaan in bureaucratisch gezwam om een banner of een 99% nagekomen regeltje.. en dat gebeurt nu wel. (Neem het krampachtige beleid op de fora en het eeuwige gemekker om slotjes en UTFS en alle reacties daar weer op.. tis niet meer zoals het was en het zal het pas worden als de non-tweakende people weg zijn... )

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Op dinsdag 12 maart 2002 19:47 schreef nigelator het volgende:

[..]

Magoed.. aangezien het een bedrijf is, zijn wij klanten neem ik aan? Dan wens ik wel zo behandelt te worden :)
Het hele probleem is dat wij een product leveren dat gratis te gebruiken is. De klant voelt zich koning en is tegen alle methoden om het product commercieel bestaansrecht te geven.

Verwijderd

[..]

En ja er zijn alternatieven en iedere site heeft zijn voor en nadelen. Meestal is het bij sites zo dat het bergafwaarts gaat zodra ze te groot worden. Dus, hopelijk maakt t.net niet dezelfde fout. T.net stond vroeger voor iets, en betekende iets.. dat moet niet verloren gaan in bureaucratisch gezwam om een banner of een 99% nagekomen regeltje.. en dat gebeurt nu wel. (Neem het krampachtige beleid op de fora en het eeuwige gemekker om slotjes en UTFS en alle reacties daar weer op.. tis niet meer zoals het was en het zal het pas worden als de non-tweakende people weg zijn... )
Zeggen is makkelijk maar doen is een heel andere verhaal ? Kom jij maar eens met een reeel aanpak hoe je zoiets kunt doen !!! ik kan ook zeggen dat ik wou dat alle software gratis was maar ik zou nooit kunnen verantwoorden hoe ik zoiets moet doen !!!

Verwijderd

[..]

Je wordt ook als klant behandeld. Je krijgt iedere dag het nieuwste nieuws op hardware/software gebied, Nederlandstalig. Je krijgt de mogelijkheid er over te discussieren, en dat allemaal voor nop.

Van TV ben je ook een klant. En daar irriteren de reclames meer als hier op T.net...

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 19:52 schreef Femme het volgende:

[..]

Het hele probleem is dat wij een product leveren dat gratis te gebruiken is. De klant voelt zich koning en is tegen alle methoden om het product commercieel bestaansrecht te geven.
precies.. en ze EISEN allemaal dingen die je als vrienden dienst zou kunnen doen.. maar een dag geen nieuws en ze beginnen te krijsen :P als klanten :)

De site is nou eenmaal groot en het word gerund door mensen die geld moeten krijgen... en je kunt dus niet alles gratis doen... en tweakers.net is nou eenmaal GROOT.

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op dinsdag 12 maart 2002 19:52 schreef Femme het volgende:

[..]

Uhhu, dat is waar, maar dat is ook het principe van internet. Als je dat in de hand wil hebben moet je een tijdschrift of iets dergelijks starten. Of er een complete betaal site van maken. Was het maar weer als 'vroeger' he?

* NiGeLaToR vraagt zich af of het niet slim is lekker op die linkies te clicken en ze zo meer geld waard te maken, waardoor Femme er minder zal hoeven te plaatsen (right?).

Zo, even daden bij woorden gevoegd.. even met aantal machientjes lopen klicken ;) Zo dat viel best mee :)
Op dinsdag 12 maart 2002 19:55 schreef Rahman Advany het volgende:

[..]

precies.. en ze EISEN allemaal dingen die je als vrienden dienst zou kunnen doen.. maar een dag geen nieuws en ze beginnen te krijsen :P als klanten :)
Dat is een verwachtingspatroon wat door tweakers.net zelf gecreerd wordt. Het blijft een moeilijk punt, want zonder dat concept was er niet zo'n succesvolle site, maar nu het minder wordt door bannering gaan mensen toch wel zeuren. Niet zo gek he, zo werkt het nou eenmaal. De oplossing? Die is er niet, er zal een concessie gedaan moeten worden (wat dus in een irritante banner resulteerd, maar dat terzijde) die niet iedereen zal waarderen.

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 19:56 schreef nigelator het volgende:

[..]
Clicks leverd geen geld voor de meeste banners op meen ik me te herinneren in het geval van t.net

Waarom word er geen .plan gemaakt waar alles goed word uitgelegd ?

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op dinsdag 12 maart 2002 20:01 schreef Rahman Advany het volgende:

[..]

Clicks leverd geen geld voor de meeste banners op meen ik me te herinneren in het geval van t.net
Denk dat het werkt zoals het meestal werkt, banner plaatsen kost A en een click erop kost B.. als er dan nog op de site wordt doorgebladerd kan er een bonus bij komen. Magoed, da weetik niet hoe dat bij tweakers is :) Ik heb iig lekker geclickt :)

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 20:03 schreef nigelator het volgende:

[..]

Denk dat het werkt zoals het meestal werkt, banner plaatsen kost A en een click erop kost B.. als er dan nog op de site wordt doorgebladerd kan er een bonus bij komen. Magoed, da weetik niet hoe dat bij tweakers is :) Ik heb iig lekker geclickt :)
volgens mij was het juist zo dat je NIET moest klikken als je niet doorging op die site, omdat dan het percentage van serieuze klikkers omlaag gaat en dan stoppen de adverteerders oid...

• Hugo
  • Laatst online: 09-03 17:04
Even voor de duidelijkheid.

Het internet is informatie tussen 2 partijen uitwisselen door middel van een browser/IRC enzv.

Toen het internet opgezet werd zaten hier kosten aan verbonden. Deze werd in eerste instantie betaald door de overheid vervolgens door de Universiteiten. Diegene die betaalde mocht mee doen.

Vervolgens mocht de massa (jij) ook op dat netwerk. Je moest wel lid zijn van een club (bv Planet Internet) om rond te kunnen kijken. Er was echter in het begin nog niet veel. Uiteraard waren daar de Pr0n sites. Sjips daar moest je toen al ook nog eens apart voor betalen.

Langzaam begon een nog grotere massa (jij, jij en jij) het internet te ontdekken en zagen daar hun kans schoon om hun informatie neer te zetten. Gratis. Daar kozen zij zelf voor. (jij, jij en dus ook jij)

Daar tussen zaten ook bedrijven die graag hun diensten aanboden voor niks. Zo'n bedrijf was meestal kapitaalkrachtig of had een grote injectie gekregen van een incubator. Ze zorgde echter wel voor de eerste banners. Ze hadden immers wel cashflow nodig.

De ene site na de andere kwam erbij. De meest onzinnige en de meest nuttige (Tweakers). Allemaal met banners. Toendertijd waren reclameinkomsten via banners een goudmijn. Helaas viel die droom in duigen. Reclameinkomsten werden minder, incubators stopten met financieren en alles werd duurder.

Vele sites gingen ten onder. (Tweakers niet) Nu moet je eens gaan raden welke sites er bleven?

Denk.. denk... denk... juist ja de sites met een kapitaalkrachtige achtergrond, de sites die alles rustig opgebouwd hadden zonder investeergeld (Tweakers) en de betaalde contentsites (de pr0nsites e.d.).

Dus is het doel van het internet alles gratis aan jou te leveren?? Nope. Jij zorgt bv. door Bannerviews dat een site als Tweakers.net inkomsten heeft.

En nu wens ik dus niks meer te horen dat het concept van het internet *blablablablagratisblablablabla* is.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 20:23 schreef WorkForce het volgende:

[..]
Eindelijk eens iemand die denkt :) en die wat zinnigs zegt :P

• Hugo
  • Laatst online: 09-03 17:04
Op dinsdag 12 maart 2002 20:26 schreef Rahman Advany het volgende:

[..]

Eindelijk eens iemand die denkt :) en die wat zinnigs zegt :P
Thanks. :)

Had eerder in dit topic ook al een aantal dingen gezegd waavan ik vond dat dat nodig even gezegd moest worden. Nu vond ik deze ook even nodig. :)

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew

• localhost
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

localhost

Ook in geel, groen, paars, wit

Op dinsdag 12 maart 2002 00:10 schreef Wouter Tinus het volgende:

[..]

Sad, but true. Bij mijn weten heeft WebAds geen enkele andere plek waar ze serieuze ICT campagnes kwijtkunnen. Zo heb ik het tenminste begrepen via Floris en Daniel, ik kan daar bij WebAds niet in de administatie kijken natuurlijk.
www.zdnet.nl

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 20:40 schreef localhost het volgende:

[..]

www.zdnet.nl
hoeveel nieuws items heeft zoeens site per dag ? t.net heeft bovendien een goede discussie mogelijkheid waar leuk gebruik van word gemaakt.. wel leuke site in algemeen.. :)

Verwijderd

Nou had ik gewoon een vraagje misschien oftopic hoor maar omdat het zo slecht gaat met de inkomsten een bedrijf bied jullie 1 miljoen euro zouden jullie het dan verkopen.

Het is natuurlijk een stel he.

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op dinsdag 12 maart 2002 21:05 schreef Dave Schalk het volgende:
Nou had ik gewoon een vraagje misschien oftopic hoor maar omdat het zo slecht gaat met de inkomsten een bedrijf bied jullie 1 miljoen euro zouden jullie het dan verkopen.

Het is natuurlijk een stel he.
In het verleden (toen de bannermarkt nog floreerde) zijn er wel eens van dat soort gekke bedragen genoemd door bepaalde bedrijven ja, maar zoals je merkt is het niet verkocht :).

• MIster X
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-01 23:41
Laat ik na mijn boze reactie van gisteren, nu eerst eens de crew een compliment geven voor hun harde werk. En de bereidheid om hier en elders met gebruikers in discussie te gaan. Respect hoor. Het zal een dilemma blijven: hoe zo gebruikersvriendelijk mogelijk onkosten te blijven dekken. Jullie zouden er bakken met geld aan moeten verdienen. Maar de opzet leent zich daar maar moeilijk voor. Investeerders? Tja, onafhankelijkheid. Banners? Tja, content. Tegen betaling? Tja, gebruikers. Ik wens jullie alle wijsheid toe.
Op dinsdag 12 maart 2002 14:09 schreef Femme het volgende:
Sommige mensen reageren hier zo overdreven dat ik betwijfel of het uberhaupt mogelijk is om rekening te houden met deze mensen. Ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat er sprake is van een populair groepsgedreven gedrag om tegen banners aan te schoppen ...
Toen ik gisteren die groene ballen in m'n gezicht kreeg :P, dacht ik onmiddelijk: 'Hier ga ik echt wat van zeggen.' Ik was dan ook niet verbaasd dat er al een topic over was geopend (al worden hier verschillende soorten banners genoemd). Ik denk dat geen enkele gebruiker tegen jullie aan wil schoppen, de meesten komen hier omdat ze het een fantastische site vinden, misschien wel de beste. IMO is deze klaagmuur niet het gevolg van 'populair groepsgedreven gedrag'.

• Dryw.Filtiarn
Ik ben erg blij dat de sjopknoppen nu in ieder geval weg zijn als je inlogd. Verder blijf ik het jammer vinden dat die reclame midden in de content staat.

in overleg linkje verwijderd

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 21:55 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:
Ik ben erg blij dat de sjopknoppen nu in ieder geval weg zijn als je inlogd. Verder blijf ik het jammer vinden dat die reclame midden in de content staat.

Voor mensen die dit ook vinden, kwam ik deze site tegen:
->linkje verwijderd i.o de poster Dit schijnt een "mirror" te zijn van de frontpage waar de shop-knoppen en de KPN reclame uitgefilterd zijn...
dit vind ik echt lame... ik zal hier verder niks over zeggen maar ik neem aan dat een van de crew leden dat wel doet

• MIster X
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-01 23:41
-> link verwijderd i.o. de poster<-. Dit schijnt een "mirror" te zijn van de frontpage waar de shop-knoppen en de KPN reclame uitgefilterd zijn...
Lame. En ondertussen wel met een pop-up |:(
Mag dit eigenlijk wel (c)?

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Op dinsdag 12 maart 2002 19:31 schreef Wouter Tinus het volgende:
met het laden van die banners als enige tegenprestratie. Dus jah, het is diefstal om te blocken.
Ik heb niks tegen het laden van wat banners, alleen is een banner tegenwoordig veel meer dan een knipperend gifje... (spyware, t#fus takke trage flash meuk op een wat ouder systeem, vervelende cookies, onfrisse privacy praktijken van bepaalde bedrijven (*kuch* doubleclick.net *kuch*)). Zolang tweakers.net niet garant kan staan voor wat ik aan banners / cookies e.d. mijn systeem binnensleep wil ik daar graag zelf enige controle over hebben.

de betaler vervuilt

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op dinsdag 12 maart 2002 22:01 schreef MIster X het volgende:

[..]

Iedereen schiet z'n doel voorbij, dit wordt meer een overdreven protest actie dan het kenbaar maken dat je het er niet mee eens bent.

Tweakers is dan wel voor tweakers, maar niet van (alle) tweakers!

Beslissingen door 'crew' heb je dus maar te slikken, ook al ben je het er niet mee eens.

• Dryw.Filtiarn

[..]

Dat is inderdaad wel erg |:( ja van die }:O... Was me nog niet eens opgevallen weet je dat. Ik had het pas in de gaten toen m'n popupkiller geluidjes ging maken omdat er popup naar boven kwamen...

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 21:42 schreef Wouter Tinus het volgende:

[..]

In het verleden (toen de bannermarkt nog floreerde) zijn er wel eens van dat soort gekke bedragen genoemd door bepaalde bedrijven ja, maar zoals je merkt is het niet verkocht :).
In het verleden waren de tijden anders maar als nou een bedrijf het zou aanbieden :?

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op dinsdag 12 maart 2002 22:27 schreef Dave Schalk het volgende:
In het verleden waren de tijden anders maar als nou een bedrijf het zou aanbieden :?
Nu kan het simpelweg niet als geheel verkocht worden, het is alleen mogelijk dat de aandeelhouders (een deel van) hun aandelen verkopen. Of een aandeelhouder dat zal doen als een derde partij een aantrekkelijk bod doet (erg onwaarschijnlijk trouwens) hangt natuurlijk af van veel verschillende dingen, waarbij het lot van community en de rest van de crew zeker niet ergens onderaan staat.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Nope, en daarom staat het ip van die site nu ook in de firewall op DROP.

• Dryw.Filtiarn
Op dinsdag 12 maart 2002 22:52 schreef ACM het volgende:

[..]

LOL, wel effectief... Maar als er nu mensen binnen dat bedrijf(als die op hetzelfde IP zitten tenminste) naar tweakers.net willen hebben ze een probleem...

• Mior
  • Laatst online: 08:36

[..]

Ow ehm, even een vraagje dan:

Ik doe op mijn site iets vergelijkbaars, maar die gaat via de xml tracker. Mag ik die erop laten staan? Zo nee dan haal ik hem er metteen af aangezien ik dus geen DROP chain wil :{

Eventueel zet ik er credits bij, geen probleem.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op dinsdag 12 maart 2002 23:21 schreef Phantom het volgende:
maar die gaat via de xml tracker.
Daar is de xml-tracker ook voor :)

Maar jij gaat niet een "precies dezelfde site als de onze" vertonen, zoals die gasten wel deden...

En dan nog met een lame reden ook.

Oftewel, laat lekker staan dat op je site :)
Die xml-tracker is er niet voor niets.

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Ik heb de site bekeken. Zonder banners ziet het er niet uit :(

De Tweakersnet frontpage met banners ziet er 10x beter uit :)

Ik heb de hele discussie gelezen, ga niet herhalen wat al 10x gezegd is: ik stoor mij niet aan de banners.
Willen we deze community :) levend houden, dan zal dat wel zo moeten, of betaalde content.

Klein voorbeeldje dat het nog erger kan (naast de diverse pornosites ;))
Er zijn al meerdere sites genoemd met irritante banners, maar welke echt storend is: ff nieuws lezen op De Telegraaf, dat laat je wel op een analoog / isdn aansluiting.

Conclusie: ga zo vooral door :)

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op dinsdag 12 maart 2002 22:58 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:
LOL, wel effectief... Maar als er nu mensen binnen dat bedrijf(als die op hetzelfde IP zitten tenminste) naar tweakers.net willen hebben ze een probleem...
Daar ga ik iig niet van uit...

Is, voor zover ik kan zien, een gratis webhost ding...

• Thefirstikke
  • Niet online
Op dinsdag 12 maart 2002 12:30 schreef Gringo het volgende:

[..]

Als extra banners, nu net zag ik ook weer wat nieuwe fp banners van shop, nodig zijn voor tweakers.net om content te kunnen blijven leveren moet jij zo slim zijn te bedenken dat door verwijdering ervan de pagina op een gegeven moment helemaal leeg zal zijn. Dus zeuren werkt averechts. Ondanks de banners geloof ik in de objectiviteit van tweakers.net, vervaagd dit dan valt men vanzelf bij mij door de mand. Ik ben voor computer-gerelateerde info namelijk niet afhankelijk van tweakers.net, zoals de rest denk ik ook doet vorm ik mijn mening over hardware of wat ook aan de hand van verschillende bronnen.
Nee, ik vind al die reclame troep echt mateloos irriterent, en dat die banners nodig zijn voor het voortbestaan van t.net is toch niet mijn probleem? moet ik ze dan op eens niet irritant gaan vinden omdat het goed is voor t.net? Dat ze inkomsten nodig hebben om voort te blijven bestaan begrijp ik helemaal, maar dit is (als je het mij vraagt) gewoon NIET de manier om die inkomsten te genereren. En als je m'n post eronder ook nog even las voor de handigheid dan weet je ook dat ik graag voor een reclamevrij t.net zou willen betalen!

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-09-2025

Ruudjah

2022

-> tweakfree <-. Dit schijnt een "mirror" te zijn van de frontpage waar de shop-knoppen en de KPN reclame uitgefilterd zijn...
Ik lag de mensen heel erg hard uit, die dit gemaakt hebben :D.

Klik er maar eens op... Een pop-up ( zo'n grote kom je nauwelijks tegen) met fel knipperende flash-reclame :r
Een disclaimer die meer irri is dan de banner op de frontpage... Plus nog de mislukking van het filteren van de KPN tekstreclame. Heb ik nog niet eens de snelheid (traagheid) genoemd... :D :)

TweakBlog

• DiSiLLUSiON
  • Laatst online: 14-01 15:01
Ik vind het goed, het is minder irritant dan een knipperende flash banner, maar toch net zo opvallend, en 't past perfect in de layout. Klasse.

• DiSiLLUSiON
  • Laatst online: 14-01 15:01
-> linkje op verzoek van de orginele poster verwijderd <-. Dit schijnt een "mirror" te zijn van de frontpage waar de shop-knoppen en de KPN reclame uitgefilterd zijn...
1) Lame.
2) Popup.
3) Sloom.
4) KPN reclame er NIET uitgefilterd, dus er wordt niet eens waargemaakt wat er gezegd wordt.
5) Broodwinnings-roof.

Ik heb er dus geen goede dingen over te zeggen.

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-03 15:15
Op woensdag 13 maart 2002 08:04 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Ik vind het goed, het is minder irritant dan een knipperende flash banner, maar toch net zo opvallend, en 't past perfect in de layout. Klasse.
Die knipperende flash banner is terug...

niet teruggefloten... ;)

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op woensdag 13 maart 2002 08:06 schreef DiSiLLUSiON het volgende:

[..]

1) Lame.
2) Popup.
3) Sloom.
4) KPN reclame er NIET uitgefilterd, dus er wordt niet eens waargemaakt wat er gezegd wordt.
5) Broodwinnings-roof.

Ik heb er dus geen goede dingen over te zeggen.
Ach jah, er zijn mensen die tijd over hebben.. en veel ook.

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

GX

Nee.

[érg érg érg laat]
Ik vind die banner cute O+
[/érg érg érg laat]

zow :P

• Dryw.Filtiarn
Die site die ik eerder al melde heeft het gepresteerd weer terug te keren :(.

[admin break :) ]

Hij is erg traag en daardoor niet meer echt bruikbaar, maar hij is er wel...

Misschien dat iemand ff kan kijken of er iets aan gedaan kan worden?

• TumbleCow
  • Laatst online: 07-12-2025

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

-> [admin break :) ] <-. Dit schijnt een "mirror" te zijn van de frontpage waar de shop-knoppen en de KPN reclame uitgefilterd zijn...
Dit is dus truly ERG lame..

Ik heb ook al aangegeven dat ik de nieuwe kpn-reclame zonde vind. Maar op deze manier maak je het alleen maar erger.

T.net heeft inkomsten nodig om te kunnen bestaan, simpel. Het kan zijn dat ik of andere het niet eens zijn met de manier waarop die inkomsten verkregen owrden, maar dit geeft helemaal NIEMAND en dan ook NIEMAND het recht om het product te gebruiken zonder tegenprestatie.

En dan nog wel op een dergelijke grote schaal.. |:(

Wat is de bedoeling van de makers? Dat alle 'eerlijke' bezoekers voor de rest van de tijd tegen een scherm volgebouwd met lelijke banners moeten kijken, simpel omdat ze moeten compenseren voor een groep die 'gratis' kijkt.

:r <-- En dat is *echt* de eerste keer dat ik die smiley gebruik, en ik hoop dat het de laatste keer moge zijn.

Verwijderd

Besteedt er gewoon geen aandacht aan, los het anders ff op d.m.v. icq ofzo, wieweet wat voor een lol men er nu van heeft, bovendien hoe harder je het wilt aanpakken, hoe harder men het wil proberen te "kraken".

My 2 cents :7

//edit: ow ja, en dat soort linkjes horen dan ook niet vermeld te staan :Y)

• Dryw.Filtiarn
Op donderdag 14 maart 2002 00:47 schreef Lighteye het volgende:
//edit: ow ja, en dat soort linkjes horen dan ook niet vermeld te staan :Y)
Heb je gelijk aan, in mijn laatste reactie is deze al verwijderd door een mod, ik zal mijn eerdere links ook verwijden(als dat nog mag inverband met de tijdslimiet, anders mag een mod het doen voor mij :))

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik heb overigens de volgende tekst ingesteld als content voor het ip waar ze nu mee connecten:
Deze content is en blijft van Tweakers.net,
vertonen hiervan zonder onze toestemming is copyright schending.</p>

Dit hier is/was dus gewoon content diefstal.</p>

• Dryw.Filtiarn
Inmiddels schijnt die gast het opgegeven te hebben... Er staat nu alleen nog een excuus geval t.o. Tweakers.net.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste