The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8
begint het gekanker weer
WAT BOEIT DAT NOU
sorry dat ik me zo irriteer aan deze zeikerds
They made me do it.
Als dit zo door gaat met van die mega irri reclame en er geen andere mogelijkheid wordt geboden om voor de content te betalen zal ik er zelf wel voor zorgen dat ik die reclame niet meer hoef te zien..
Verwijderd
http://www.amsterdam-zuid-oost.nl/downloads/reclame.jpg <-om m'n server beetje te ontlasten: klik nu zelf als je het plaatje graag wil zien...
http://mrfloris.com
heb je er last van dan?Op maandag 11 maart 2002 19:58 schreef Tom S. het volgende:
Ik vind dit echt niet kunnen. Benut dan maar die ruimte die rechts over is beter
ZEIKERD
Boeie dat het lelijk isOp maandag 11 maart 2002 19:59 schreef xiphoid het volgende:
Je bedoeld die irritante banner door de headlines heen? Ja die was me ook al opgevallen. Enorm jammer dat hun subtiele banners nu al door de content heen gezet wordt. Hopelijk een tijdelijk iets. Mijn persoonlijke mening is dat ik het lelijk vind. Sorry als t.net dit liever niet hoort.
het valt op en dat is juist de bedoeling
ik vind dit minder irri dan knipperende flitsende schuivende tsjoepende banners hoor... en dan heb je tegenwoordig ook nog die flash-banners met geluidOp maandag 11 maart 2002 19:58 schreef Jelmer Barhorst het volgende:
van mij mag de betaalde site er erg versneld door gedrukt worden, want die banners komen inmiddels mn strot uit![]()
Als dit zo door gaat met van die mega irri reclame en er geen andere mogelijkheid wordt geboden om voor de content te betalen zal ik er zelf wel voor zorgen dat ik die reclame niet meer hoef te zien..
e man, cool down!Op maandag 11 maart 2002 19:59 schreef ddc het volgende:
[..]
heb je er last van dan?
ZEIKERD
nee man, dit overleef je echt niet hèOp maandag 11 maart 2002 20:00 schreef MikeN het volgende:
Dit is DE DRUPPEL..... AARCH... Banners ok, maar niet tussen de content gaan staan, dat KAN GEWOON NIET.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Professioneel Hyves-weigeraar
overigens is deze 'banner' ook haast niet te filteren ook, zou dat dan de reden zijn?
Op maandag 11 maart 2002 20:02 schreef Wouter Tinus het volgende:
Titel veranderd. Mijn eerste reactie: OMG.
Ik gun iedereen inkomsten en geluk.Op maandag 11 maart 2002 20:01 schreef JT het volgende:
Nou ja, gun t.net ook een beetje inkomsten....die gasten zijn echt geen millionair....
Maar op deze manier lees ik dingen die ik niet lezen wil, en dan haal ik de info wel ergens anders. Tot nu toe waren hun banners subtiel en toch aanwezig, en hoopte ik dat meer sites het zo deden. Nu blijkt het juist andersom te gaan. Jammer.
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew
Ik plaats hierbij een dringende oproep:
Ik wil betalen voor tweakers.net! Om gewoon van die reclameshit af te zijn.
Alsjeblieft, Alsjblieft op m'n blote knietjes
ik wil gewoon een paar euro per maand betalen en dan geen onzin tussen de content door....
aAarGhh
Als je al iets doet van 12Eur per jaar zou dat in mijn geval al meer opleveren ook ...
* Jive klikt namelijk nooit op banners, en heeft zich inmiddels grotendeels aangeleerd eroverheen te kijken/lezen ..
Maar nu is er toch weer een manier gevonden om irritant te zijn, hoe goed het ook past in de layout ..
* Jive schrok zich al de ***** en dacht dat SQL weeres over zijn nek was gegaan.
Op maandag 11 maart 2002 20:04 schreef Xof het volgende:
Jah! samen met nieuwe features!van mij mag de betaalde site er erg versneld door gedrukt worden, [...]
They made me do it.
Krijg jij zo'n dingen niet vantevoren te horen?Op maandag 11 maart 2002 20:02 schreef Wouter Tinus het volgende:
Titel veranderd. Mijn eerste reactie: OMG.
Dit soort dingen bevorderen de leesbaarheid niet, maar de irritatiegraad des te meer.
Ik vraag me af in hoeverre dit niet meer doorklikken gaat kosten dan opleveren...
ach ja, anders hebben jullie shop.tweakers.net nog om wat meer naar voren te brengen voor extra inkomsten
Op maandag 11 maart 2002 20:04 schreef WorkForce het volgende:
vond het wel grappig.. is niet eens irritant. Net alsof het erbij hoort. Zulk soort reclame mag blijven wat mij betreft.
Daar heb je gelijk in, hij is lastiger te filteren.Op maandag 11 maart 2002 20:03 schreef |HunterPro| het volgende:
ach, laat ze, als 't op deze manier kan, zonder popups of andere shit, vind ik 't prima...
overigens is deze 'banner' ook haast niet te filteren ook, zou dat dan de reden zijn?
En gelukkig heeft tweakers nog geen popups, dat scheelt inderdaad enorm.
Als ze een oplossing zoeken om banner-filtering tegen te gaan, dan vind ik dat een super prima plan van ze. Dan nu nog een ander plekje vinden voor de banner
Wie doet de marketing bij tweakers? Props to you!!
Kijk hier kan mening reclame bedrijf nog wat van leren
Op zich ben ik niet helemaal anti textbanners, maar dan wel het liefst op een wat subtielere plek dan de frontpage en met minder tekst dan nu het geval is.
tussen de pricewatch-artikelen... als minibannersOp maandag 11 maart 2002 20:06 schreef xiphoid het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, hij is lastiger te filteren.
En gelukkig heeft tweakers nog geen popups, dat scheelt inderdaad enorm.
Als ze een oplossing zoeken om banner-filtering tegen te gaan, dan vind ik dat een super prima plan van ze. Dan nu nog een ander plekje vinden voor de banner
Nou, dat ging in hetzelfde tempo als dat hier gepost wordt ... voor je het weet staan er al 5 reacties bijOp maandag 11 maart 2002 20:04 schreef Kippenijzer het volgende:
Wel soter trouwens, dat niemand kijkt of er al wat topics over waren, waren er net al een stuk of 6, en allemaal boven elkaar zo'n beetje :-)
Hij blijft zwart? Of lichtgrijs?Op maandag 11 maart 2002 20:07 schreef Femme het volgende:
De KPN textlink draait één week op de frontpage. We zijn niet van plan om op die positie een vaste tekstbanner te draaien, maar helaas slaagt WebAds erg tegenwoordig alleen nog maar in met dit soort vertoningen adverteerders binnen te halen.
Op zich ben ik niet helemaal anti textbanners, maar dan wel het liefst op een wat subtielere plek dan de frontpage en met minder tekst dan nu het geval is.
They made me do it.
uch
nah cut the crap ik vind het absoluut niet erg die banner.. liever een banner dan geen tweakers.net ... want zonder tw.net geen leven he
blup
SSSSttt, je brengt ze op ideeënOp maandag 11 maart 2002 20:07 schreef |HunterPro| het volgende:
[..]
tussen de pricewatch-artikelen... als minibanners
(of je verklapt al de actie van volgende week
Ik snap dat er geld moet komen, maar aangezien we dit niet gewend zijn is het nu eenmaal een tegenvaller..
De plek vind ik ook ongelukig gekozen.
Het leuke imago van tweakers gaat al gauw over naar een "geldverdienende site" (ik snap dat het moeielijk genoeg is om quit te draaien)
Samenvatting:
Ik snap dat het nodig is, maar vindt er vreselijk storend..
Begrijp ik hieruit dat webads bepaald waar jullie de banners moeten plaatsenOp maandag 11 maart 2002 20:07 schreef Femme het volgende:

Moet kunnen wat mij betreft. Niet storend i.i.g. Ook geen traagheid zoals Flash dat wel doet.
duh... webads = verhuurder advertentieruimte T.netOp maandag 11 maart 2002 20:09 schreef MAZZA het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit dat webads bepaald waar jullie de banners moeten plaatsen
Hoi,Op maandag 11 maart 2002 20:07 schreef Femme het volgende:
De KPN textlink draait één week op de frontpage. We zijn niet van plan om op die positie een vaste tekstbanner te draaien, maar helaas slaagt WebAds erg tegenwoordig alleen nog maar in met dit soort vertoningen adverteerders binnen te halen.
bedankt voor die reactie, dit doet me goed om te horen van femme!
Het is trouwens idd wel weer 'kpn' die dus recht in your face komt. Maar ja.
Idd, een andere plek, en niet door je content is toch wel prettig.
Het is inderdaad niet echt een prettig gezicht. Geen enkele banner eigenlijk.
Daarom hoop ik ECHT dat de betaalde content snel komt. Aangezien er nogal wat animo naar is volgens mij. En ik ben best bereid om een klein bedrag te doneren aan mijn bijna 'desktop wallpaper'
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Maar de tekst is wel zwart, da's nogal storend tussen de rest van de paginaOp maandag 11 maart 2002 20:10 schreef MetHod het volgende:
[afbeelding]
Moet kunnen wat mij betreft. Niet storend i.i.g. Ook geen traagheid zoals Flash dat wel doet.
[afbeelding]
ach, ik ken geen ander bedrijf dat blijkbaar zo'n som geld op tafel wil leggen om op zo'n goeie site te komen met de reclameOp maandag 11 maart 2002 20:10 schreef xiphoid het volgende:
[..]
Wat nou duh ? Tuurlijk verhuren ze de advertenties maar het lijkt me toch niet dat ZIJ bepalen dat een banner regelrecht in het midden van een pagina moet staan die niet van hun isOp maandag 11 maart 2002 20:10 schreef |HunterPro| het volgende:
[..]
duh... webads = verhuurder advertentieruimte T.net
Verwijderd
tenminste geen geluid, door de tekst, irritant geknipper.
hooguit op een beetje rotplaats. Maarja, daar kijkt iedereen wel.
best wel begrijpelijk.
maar ze kunnen wél aangeven wat de best betaalde plek zou zijn en waar mensen voor zouden betalen... 't zijn tenslotte marketersOp maandag 11 maart 2002 20:11 schreef MAZZA het volgende:
[..]
Wat nou duh ? Tuurlijk verhuren ze de advertenties maar het lijkt me toch niet dat ZIJ bepalen dat een banner regelrecht in het midden van een pagina moet staan die niet van hun is
ROFL! Had je die al of heb je die net verzonnen ?Op maandag 11 maart 2002 20:11 had MAZZA het volgende in z'n signature:
Did YOU click your tweakers.net banner today ?
Verwijderd
Het zogenaamde Slashdot EffectOp maandag 11 maart 2002 20:13 schreef mgfun het volgende:
Ze gaan eerst iedereen helemaal gek maken, en als we dan op het hoogtepunt zijn waar echt de hele pagina vol staat met banners en andere reclame zooi gaan ze een betaalde dienst leveren waardoor je die banners niet meer te zien krijgt.
Ja maar ik begrijp uit Femme's reactie dat hij ook niet blij is met de plek waar de ad staat. Waarom staat ie daar dan ? Dat vraag ik me af namelijk...Op maandag 11 maart 2002 20:12 schreef |HunterPro| het volgende:
[..]
maar ze kunnen wél aangeven wat de best betaalde plek zou zijn en waar mensen voor zouden betalen... 't zijn tenslotte marketers
Al een paar maanden...Op maandag 11 maart 2002 20:13 schreef speed24 het volgende:
[..]
ROFL! Had je die al of heb je die net verzonnen ?
femme for president!Op maandag 11 maart 2002 20:13 schreef mgfun het volgende:
Ze gaan eerst iedereen helemaal gek maken, en als we dan op het hoogtepunt zijn waar echt de hele pagina vol staat met banners en andere reclame zooi gaan ze een betaalde dienst leveren waardoor je die banners niet meer te zien krijgt.
Irritante dingen..
Op maandag 11 maart 2002 20:09 schreef eendje het volgende:
ik weet wat er aan de hand is! tweakers.net probeert hun gebruikers zo te pesten met kut banners dat ze, als de payversie komt, gelijk allemaal gaan betalen en zo femme z'n 4de bmw betalen!
uch
nah cut the crap ik vind het absoluut niet erg die banner.. liever een banner dan geen tweakers.net ... want zonder tw.net geen leven he
hmm nog meer mensen met zo'n theorie! jaaaa!Op maandag 11 maart 2002 20:13 schreef mgfun het volgende:
blup
Een server is niet gratis
Verbinding met het internet is niet gratis
Rackruimte is niet gratis
Onderhoud is niet gratis
Personeel is niet gratis
Oke, tweakers.net wordt gesponserd maar daarmee dek je echt nog niet alle kosten.
Wees juist blij. Dankzij die reclame bestaat jouw favoriete site nog en is nog niet ten onder gegaan zoals velen al zijn.
Ik blijf Tweakers altijd bezoeken, zelfs al komen er popups. 1 klikje en het is weg. Nogmaals reclame hoort bij het internet.
Ik vergelijk het even met de tv. Daar is op de commerciele zenders ongeveer elk half uur/15 min. reclame. Oke je kan doorzappen maar de HMG en SBS groep stemmen het allemaal redelijk op elkaar af. Dus je ziet toch die reclame. Ga je nu ook bellen naar SBS of HMG dat je wel wilt betalen voor een reclameloze zender??? Dacht het dus niet. En waarom niet? Je negeert op een gegeven moment gewoon de reclame en kijkt naar hetgene wat jou boeit. Zelfde geld voor Tweakers.net. Lees de content en ignore de reclame.
Overigens staan er in de banners vaak zat dingen die best wel intressant zijn om te weten. Dit was er ook 1 van!!
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew
Verwijderd
Had die van jou idd nog niet gelezenOp maandag 11 maart 2002 20:15 schreef eendje het volgende:
[..]
[..]
hmm nog meer mensen met zo'n theorie! jaaaa!
1x kpn en 1x sterrekind
let op dat ej wel dubbel betaald krijgt
als dát niet irritant is...
dan is tweakers hemel
Op maandag 11 maart 2002 20:16 schreef WorkForce het volgende:
Moet toch nog even wat kwijt. Veel mensen lopen maar te zeuren dat reclame zo erg is. Het valt op tweakers.net juist reuze mee. Ga eens naar Webwereld of weet ik wat vopor site. Daar is het allemaal veel erger. En nou zeg ik nog erger ook maar dat is het niet. Het hoort bij het internet.
Een server is niet gratis
Verbinding met het internet is niet gratis
Rackruimte is niet gratis
Onderhoud is niet gratis
Personeel is niet gratis
Oke, tweakers.net wordt gesponserd maar daarmee dek je echt nog niet alle kosten.
Wees juist blij. Dankzij die reclame bestaat jouw favoriete site nog en is nog niet ten onder gegaan zoals velen al zijn.
Ik blijf Tweakers altijd bezoeken, zelfs al komen er popups. 1 klikje en het is weg. Nogmaals reclame hoort bij het internet.
Ik vergelijk het even met de tv. Daar is op de commerciele zenders ongeveer elk half uur/15 min. reclame. Oke je kan doorzappen maar de HMG en SBS groep stemmen het allemaal redelijk op elkaar af. Dus je ziet toch die reclame. Ga je nu ook bellen naar SBS of HMG dat je wel wilt betalen voor een reclameloze zender??? Dacht het dus niet. En waarom niet? Je negeert op een gegeven moment gewoon de reclame en kijkt naar hetgene wat jou boeit. Zelfde geld voor Tweakers.net. Lees de content en ignore de reclame.
Overigens staan er in de banners vaak zat dingen die best wel intressant zijn om te weten. Dit was er ook 1 van!!
Ik zie 'm nu voor het eerst, maar heeft mijn stemming ERG naar beneden gebracht.Op maandag 11 maart 2002 20:14 schreef dominicbout het volgende:
Sinds die ranzige banner er is, bezoek ik tweakers.net al een stuk minder..
Irritante dingen..
Ideetje:
pda.tweakers.net (danx bulldog)
sterrekind is onbetaald, evenals warchild.Op maandag 11 maart 2002 20:16 schreef WaarAnders het volgende:
hoho, w8 ff. dit zijn 2 banners he.
1x kpn en 1x sterrekind
let op dat ej wel dubbel betaald krijgt
Ook ik maar ff mijn ongenoegen uiten over die
[/laat]
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
zat zeker ook geluid bij en zei: "ET phone home part II"?Op maandag 11 maart 2002 20:17 schreef |HunterPro| het volgende:
laatst zat ik op mp3.com muziek te luisteren... wordt me hele IE donker... komt er *(Q#$%(*Y& een lompe ET over me scherm gefietst! OVER DE CONTENT WELTEVERSTAAN!
als dát niet irritant is...
dan is tweakers hemel
blup
Nog even en dit soort zooi staat midden in een nieuwspost...
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
en dan? Wit blokje? lijkt me onzin... knal die dingen er in man, wat boeit 't nou...Op maandag 11 maart 2002 20:18 schreef Femme het volgende:
Ter compensatie van de KPN tekst wordt er nu bij 25% van de pageviews op de frontpage geen banner getoond.
Op zich heb ik niet veel tegen banners, maar zomaar tussen de nieuwsberichten in vind ik te ver gaan. Is een blok tussen de headlines en shorts in (of tussen de shorts en .plan in of tussen .plan en frontpage berichten in ) geen betere oplossing dan?
Ik scroll vrijwel altijd de gehele pagina door, en ook dan zie je zo'n banner. Hij staat dan alleen iets overzichtelijker weggewerkt in de layout en niet op zo'n "brutale" (Zo komt het bij mij over) manier tussen de berichten zelf in.
Verder snap ik niet waarom bedrijven niet zouden kiezen voor een skyscraper. Bijna alle users van T.net draaien op 1024x768 of hoger en Tweaken dus met een zwart vlak aan de zijkant.
* Vleermuis is ook bereid te betalen voor T.net, maar dat vind ik hiervan losstaan.
iddOp maandag 11 maart 2002 20:19 schreef eendje het volgende:
[..]
zat zeker ook geluid bij en zei: "ET phone home part II"?
Gewoon niet compenseren, levert meer op. Compensatie merk ik toch niet omdat je die standaard banner al gewend bent.Op maandag 11 maart 2002 20:18 schreef Femme het volgende:
Ter compensatie van de KPN tekst wordt er nu bij 25% van de pageviews op de frontpage geen banner getoond.
iddOp maandag 11 maart 2002 20:20 schreef MetHod het volgende:
[..]
Gewoon niet compenseren, levert meer op. Compensatie merk ik toch niet omdat je die standaard banner al gewend bent.
Strakke actieOp maandag 11 maart 2002 20:18 schreef Femme het volgende:
Maar op zich zijn deze acties de laatste tijd wel winstgevend volgens mij. Er wordt gigantisch veel over gepraat en er zal ook wel heel wat vaker op geclicked worden dan normaal
(Dit is trouwens wel een heel vlot groeiend topic
Nu lijkt de layout nog minder op wat het was. Het is denk ik duidelijker met banner dan zonder.Op maandag 11 maart 2002 20:18 schreef Femme het volgende:
Ben ik het helemaal mee eens. Tweakers.net moet niet de dupe worden omdat een klein gedeelte van de bezoekers er zich aan ergert.Op maandag 11 maart 2002 20:20 schreef MetHod het volgende:
[..]
Gewoon niet compenseren, levert meer op. Compensatie merk ik toch niet omdat je die standaard banner al gewend bent.
Even aan collega's nagevraagd en het was ze niet eens opgevallen dat het er stond. Zo zie je maar weer.
wat dacht je anders dat de bedoeling wasOp maandag 11 maart 2002 20:22 schreef Murtceps het volgende:
[..]
Strakke actie
Maar op zich zijn deze acties de laatste tijd wel winstgevend volgens mij. Er wordt gigantisch veel over gepraat en er zal ook wel heel wat vaker op geclicked worden dan normaal

Is idd af en toe leeg die plek...
Ach ja, ff m'n leesachterstand op t.net voor vandaag wegwerken... dan ff kijken of er af en toe een bannerloze pagina is
Volgens mij maakt dat niks uit...Op maandag 11 maart 2002 20:18 schreef Femme het volgende:
Men blijft toch wel doorzeiken...
Verwijderd
Is gewoon een advertentie die zich op een rustige manier in de picture werkt en zorgt er niet voor dat mijn cpu met zijn load 25% omhoog schiet of dat ik me ga afvragen welk venster dat geluid aan het maken is.
Betaald abbo ben ik wel voor, mag je misschien nog wel iets meer verwachten, maar om t.net te helpen zal ik het hoe dan ook doen.
Heeft totaal geen zin. Die banners vallen in 2 aparte categorieen. Je composeert nu die banners waar niemand (meer) last van heeft...Op maandag 11 maart 2002 20:18 schreef Femme het volgende:
Gewoon weer normaal zetten dus, en die KPN tekst, tsja, het moet maar...
They made me do it.
Helaas wel jaOp maandag 11 maart 2002 20:24 schreef ACM het volgende:
[..]
Volgens mij maakt dat niks uit...
hmmm... mag ik dan een paar gig dataverkeer van jou lenen? Kost toch niks...Op maandag 11 maart 2002 20:23 schreef Wouter Tinus het volgende:
Zo'n actie is altijd winstgevend, het kost namelijk niets. De vraag is of al die dingen samen genoeg opleveren om alle onkosten voor de hele site te betalen.
Sommige mensen kijken nu eenmaal beter dan anderen denkik dan maar.Op maandag 11 maart 2002 20:22 schreef WorkForce het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens. Tweakers.net moet niet de dupe worden omdat een klein gedeelte van de bezoekers er zich aan ergert.
Even aan collega's nagevraagd en het was ze niet eens opgevallen dat het er stond. Zo zie je maar weer.
En sinds wanneer zitten we niet meer in een democratie...
immers "The needs of the many can only outweigh the needs of the one, if the needs of the one can outweigh the needs of the many as well" ... om Spock maares te quoten metun ijzersterke uitspraak.
Dat wordt inderdaad gesponsordOp maandag 11 maart 2002 20:24 schreef |HunterPro| het volgende:
[..]
hmmm... mag ik dan een paar gig dataverkeer van jou lenen? Kost toch niks...
* WaarAnders ziet de banners niet eens meer
Men ziet waarschijnlijk zoveel banners op internet.... maar op Tweakers.net... nee dan kun je in een topic erover zeiken. Heerlijk toch.Op maandag 11 maart 2002 20:24 schreef ACM het volgende:
[..]
Volgens mij maakt dat niks uit...
Gewoon open houden deze draad, al was het alleen maar als bliksemafleider.
p.s. of je moet ff <blink> ad </blink> doen. Nasty voor Netscape gebruikers
C:\>_
Ik moet zeggen dat die tekstbanner snel went.