Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Tja, dat heb je als je je sig overneemt van iemand..Type:
willem169?
spel NICKNAMES nou eens goed man![]()
![]()

Verwijderd
smoesjesOp maandag 29 april 2002 09:20 schreef willem169 het volgende:
[..]
Tja, dat heb je als je je sig overneemt van iemand..![]()
* gitaarwerk heeft iig vrij gekregen van zijn werk
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Je maakt me niet wijs dat ik de enige W&G'er ben die op PinkPop present is, met al dat gelul over coole bandjes hier
dus, wie gaan er naar PP?
Verwijderd
Ik snap het niet:willem169:
Hmm.. /me heeft daar dus bijvoobeeld best wel zin in en wil wel helpen organiseren, geen probleem. Wat mij betreft is karten/lasergamen/poolen/bierzuipen etcetera allemaal wel een optie, en het kan zelfs op 1 dag; Nee dat zou te gek worden, maar ik ben voor alles in.
-ten eerste, waarom denk ik dat hij niet wil dat ik mee ga?
-ten tweede, ik kan dus niet karten.. why try?
-ten derde, lasergamen word dus falen want mijn wapen is altijd kapot (of het nou zo is of niet)
-ten vierde, poolen.. tsja.. ik moet toch iets kunnen maar volgens mij word dit m niet.
-ten vijfde, bierzuipen... maxi word het "drinken" > 'k heb zo`n klein buikkie dat bij t bierspel m'n derde shooter teveel werd.. (daarna voetballen om 3 uur snachts was erg interessant btw)
iig. hij is lief en aardig en heel zorgzaam... vooral klein.
hey willem >>> MELPERDEMELPMELP jij enge pc goeroe!
mzzl Seb.. kzie je zondag wel weer.
vergeef 'm... 't is mijn seniele zwager
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Verwijderd
this goes two waysOp maandag 29 april 2002 21:07 schreef drm het volgende:
HEAD3, die 's nieuw
vergeef 'm... 't is mijn seniele zwager
* Oogst wil wel, maar het valt midden in zijn eindexamens, dus dat gaat toch vrij moeilijkOp maandag 29 april 2002 20:09 schreef GraasGast het volgende:
* GraasGast heeft het gevoel dat hij genegeerd word
Je maakt me niet wijs dat ik de enige W&G'er ben die op PinkPop present is, met al dat gelul over coole bandjes hier
dus, wie gaan er naar PP?
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

we'll see
'vin de lineup niet echt helemaal je van het
|{ brrr }] |
Even ter verduidelijking voor de mensen die drm, head3 en willem169 niet in het echie kennen, dit berichtje is dus niet geschreven door drm, maar door zijn seniele zwager die waarschijnlijk achter drm's pc is gekropen
Willem jij vuile enge goereoe ZEG IK JE!
mijn postje waarin ik jou een beetje aan t plagen ben ga jij gewoon ff veranderen.. geen flauw idee hou je t gedaan hebt maar ik kom er wel achter rotzak hahaha.
voor iedereen hiero zal het wel gesneden koek zijn maar voor mij niet.. pity me.. maja.
srale troost voor mij :"tot woensdag *grin*"
seb.
~ Gottfried Leibniz

< /offtopic >
* drm was vergeten uit te loggendrm: HEAD3:
/edit by Pelle:
Even ter verduidelijking voor de mensen die drm, head3 en willem169 niet in het echie kennen, dit berichtje is dus niet geschreven door drm, maar door zijn seniele zwager die waarschijnlijk achter drm's pc is gekropen

~ Gottfried Leibniz
meestal begint t vrij vroeg in de middagOp woensdag 01 mei 2002 00:19 schreef Tom het volgende:
we'll see
dus als je wil zou ik zeker komen als ik jou was
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Verwijderd
en weer dat "seniele" he?! jonguh jonguh wat ga ik een lol krijgen als we volgende week weer gewoon gaan trainen ;-)
Nu weer ontopic please.HEAD3:
HUHU jij vuile geer, anders log je ff uit als je bij mijn pctje weggaat.. jij weet echt wel dat ik dat niet doorheb met die pokke pc`s!
en weer dat "seniele" he?! jonguh jonguh wat ga ik een lol krijgen als we volgende week weer gewoon gaan trainen ;-)
ok.....Op woensdag 01 mei 2002 12:06 schreef willem169 het volgende:
[..]
Nu weer ontopic please.
wat gaan we nou eigenlijk allemaal doen
ik ben voor paintballen of karten
en hoe laat gaat t beginnen
ik ben voor 14.00
disjfa.nl
* drm kan zich niet herinneren dat Pelle daar ook van de partij was...HEAD3:
</offtopic>
Pelle >
Hoe staat 't met de ideeen wat we gaan doen? 't is nog maar een maandje
~ Gottfried Leibniz
...ik ga es kijken of ik zin en geld heb
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
CHOESO!Op donderdag 02 mei 2002 16:32 schreef Dark Blue het volgende:
Ik zit er over na te denken om ook te komen (zucht,overgehaald door FoOL) en dan meteen papa_eend mee te slepen...
FoOl, joe roel!
iddOp vrijdag 03 mei 2002 12:02 schreef B-Top het volgende:
SCHOP!
maar dark blue, gewoon komen, is gezelli
en over geld moet je niet zeuren, want meetings zijn meestal veel te goedkoop
disjfa.nl
Verwijderd
het eerste meisje dat makkelijk over was te halenOp donderdag 02 mei 2002 16:32 schreef Dark Blue het volgende:
Ik zit er over na te denken om ook te komen (zucht,overgehaald door FoOL) en dan meteen papa_eend mee te slepen...
I know...Op vrijdag 03 mei 2002 12:57 schreef Type het volgende:
[..]
CHOESO!
FoOl, joe roel!
[edit]en lees de signature van willem169 nog eens want volgens mij heb je het nog steeds niet door[/edit]
willem169 was zo flauw de sig niet te behouden.FoOL:
[edit]en lees de signature van willem169 drm nog eens want volgens mij heb je het nog steeds niet door[/edit]
~ Gottfried Leibniz
drm:
willem169 was zo flauw had geen zin meer de sig te behouden.
*kuch*
* drm is zo flauw te vragen waar hij dan gebleven iswillem169:
- [sub]quote:[/sub] [b]drm:[/b] willem169 [s]was zo flauw[/s] had [b]geen[/b] zin meer de sig [b]niet[/b] te behouden
~ Gottfried Leibniz
Maar blij dat er nog mensen zijn die niet 3 jaar lang met dezelfde icon, sig en ondertitel lopen
* Dark Blue moet opeens heel sterk aan ene Clay denken...Op maandag 06 mei 2002 13:40 schreef Bosmonster het volgende:
lang leve de dubbele ontkenning
Maar blij dat er nog mensen zijn die niet 3 jaar lang met dezelfde icon, sig en ondertitel lopen

*goeed...* als jullie het leuk vinden dat ik kom - dat maak ik uit de reacties op... dan komen we ook
Ff met papa_eend regelen vanavond... hij mag niet weten dat ik nu online ben (Heidi loopt te ijsberen om te gaan mogen ressequencen... hnnng hnng *fliep* ) en telkens W&G check...
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
voordat de mensen het vergeten
Op maandag 06 mei 2002 13:40 schreef Bosmonster het volgende:
Ik heb wel andere icon's in mijn profile staanOp maandag 06 mei 2002 13:56 schreef Dark Blue het volgende:
* Dark Blue moet opeens heel sterk aan ene Clay denken...![]()

Maar cookiemonster is mijn grote voorbeeld
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
count me in
|{ brrr }] |
Verwijderd
* TomOp zondag 12 mei 2002 19:26 schreef |HunterPro| het volgende:
/me gaat meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee-eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjj![]()
![]()
![]()
count me in
Op maandag 13 mei 2002 21:29 schreef FoOL het volgende:
[..]
* Tomzegt: Kijk eens op de website, dat levert vast een beter resultaat op
cookiemonsterOp vrijdag 10 mei 2002 09:48 schreef Clay het volgende:
[..]
Maar cookiemonster is mijn grote voorbeelden mijn sig pas ik redelijk vaak aan, dus niet zeuren!
![]()
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/6303541631/ref=ase_abeshaushomepage/102-4999646-1683302
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
iig.. ik ben er kalar voor..
wacht met spanning af
Verwijderd
DOH!
|{ brrr }] |

druk druk druk druk........

* oh,when? komt er net achter dat hij op 1 juni in engeland zit! Dat had ik al een half jaar gepland en was het helemaal vergeten

dat word weer geen meeting
"You're only as good, as what you did last week."
jammerOp donderdag 16 mei 2002 23:15 schreef oh,when? het volgende:
[..] insert schuttingtaal hier [..]
* oh,when? komt er net achter dat hij op 1 juni in engeland zit! Dat had ik al een half jaar gepland en was het helemaal vergeten
dat word weer geen meeting
Sucker! $#(@Op donderdag 16 mei 2002 23:15 schreef oh,when? het volgende:
Jammer dat je er niet bij gaat wezen.. desalniettemin: veel plezier in Engeland en drink een biertje van me daar

Dusse, niet allemaal afhaken nu, en als je het nog niet gedaan hebt, mail mij dan even op j.van.veelen AT gmx.net hoeveel heats je mee wilt karten (0, 1 of 2) en of je mee wilt eten in eetcafe/pizzeria of dat je liever even langs de Mac of BurgerKing loopt.
Oh,when het is een schande
* Yellow|A is waxle en xangadix nog een eetcafe schuldig met op de bar dansend vrouwvolk ...
|{ brrr }] |
Hmm, klinkt intressantOp zaterdag 18 mei 2002 17:46 schreef Yellow het volgende:
* Yellow|A is waxle en xangadix nog een eetcafe schuldig met op de bar dansend vrouwvolk ...
Verwijderd
kan ik me daar ook voor aanmelden?Op zaterdag 18 mei 2002 21:32 schreef McVirusS het volgende:
[..]
Hmm, klinkt intressant.
Dat kan; alleen gaat dat extra kosten, helemaal als ze van de bar ook nog in je lap willen dancenOp zaterdag 18 mei 2002 21:40 schreef FoOL het volgende:
[..]
kan ik me daar ook voor aanmelden?
"I don't believe in tips" - Mr. Pink, Resevoir Dogs
ik hoor net van Traag dat 'onze' meeting (we hebben een eigen project, Thinkquest), ook in dat weekend van 1 juni valt
* HunterPro gaat dus niet mee, aangezien ie dan in Vught zit
helaas!
Dat terrasje hangen vinden we niks, er wordt veelal bier gedronken, en dat lust ik wel, maar Papa Eend niet... (en nee we gaan niet aan de BrEeZaH). Dat karten kan ik niet betalen

Ja, t leven als scholier is niet makkelijk

Traag is idioot als hij iets met jou onderneemtOp maandag 20 mei 2002 17:06 schreef |HunterPro| het volgende:
AAaaargh!
ik hoor net van Traag dat 'onze' meeting (we hebben een eigen project, Thinkquest), ook in dat weekend van 1 juni valt
* Flake gaat dus niet mee, aangezien ie dan in Vught zit
helaas!
Wacht maar tot je student bentOp maandag 20 mei 2002 17:19 schreef Dark Blue het volgende:
Ya ain't seen nuttin' yet
Middelbare school was leuk, hogeschool/uni is echt .. goh! hoe word een mens lui tijdstip in je leven
* Yellow|A McVirus/Fool kan ook mee
Alhoewel of Xangadix of waxle moeten zeker mee want ik verdwaal altijd
|{ brrr }] |
Kijk maar uit, als je oud en wijs bent krijg je ook nog es verantwoordelijkhedenOp maandag 20 mei 2002 17:19 schreef Dark Blue het volgende:
Verwijderd
huh wat bedoel je met ik kan ook mee?Op dinsdag 21 mei 2002 23:39 schreef Yellow het volgende:
* Yellow|A is student en heeft vandaag in de zon gelegen en gaat morgen HELAAS even werken en daarna van 1 urr in de zon zitten op het Neude
Middelbare school was leuk, hogeschool/uni is echt .. goh! hoe word een mens lui tijdstip in je leven
* Yellow|A McVirus/Fool kan ook mee
Alhoewel of Xangadix of waxle moeten zeker mee want ik verdwaal altijd
Verwijderd

Ik zou HEEEEEL graag mee willen, en samen met jullie een beetje karten en shit, heb ook mailtje gekregen, maar ik heb simpelweg geen geld op überhaupt naar jullie toe te komen...
Maak wel pics, dat ik die iig kan zien?
Tsja, dat moeten jullie onderling dan maar uitvechten.. heb van alle twee een bevestigingsmailtje gehad namelijkOp woensdag 22 mei 2002 21:46 schreef Clay het volgende:
Yellow, een van ons moet ook nog afvallen, strax komen we elkaar tegen en da's nu al 3 jaar niet gelukt, het is onmogelijk dat wij elkaar tegenkomen, strax vergaat de wereld nog
AAAhhh nooooo dit zuigt!!!Op vrijdag 17 mei 2002 01:06 schreef Pelle het volgende:
Oh ja, ik heb van een heleboel mensen nog geen reactie via email gehad. Als je niet voor morgen reageert, kan ik geen kart-heat en eet-reservering garanderen
Dusse, niet allemaal afhaken nu, en als je het nog niet gedaan hebt, mail mij dan even op j.van.veelen AT gmx.net hoeveel heats je mee wilt karten (0, 1 of 2) en of je mee wilt eten in eetcafe/pizzeria of dat je liever even langs de Mac of BurgerKing loopt.
* GraasGast komt te weinig in W&G en moet daar nu de gevolgen van inzien geloof ik

ik kan me niet herinneren ooit een mailtje ontvangen te hebben (mischien in een spam-woede-bui per ongeluk uit m'n inbox genuked oid?)
maar ik wil wel meee!! kan dat nog, gezien de reserveringen voor karten/eten ed?
Verwijderd
* Pelle heeft de optie aanstaan dat users die niet op z'n contactlist voorkomen, automagisch ge-ignored wordenOp donderdag 23 mei 2002 00:16 schreef FoOL het volgende:
pelle je reageert maar niet op icq... wil je me nou plz een keer contacten, want op jou mailadres krijg ik steeds returns
Je had overigens ook even kunnen mailen naar het emailadres in m'n icq-profile (en dan bedoel ik dus gewoon ouderwets via een mailprogramma
Mail of ICQ me even (10704944 of j.van.veelen AT gmx.net) over hoeveel heats je wilt karten (1 of 2) en of je mee wilt eten in pizzeria of eetcafe, of dat je gaat snacken in de Mac ofzo..Op donderdag 23 mei 2002 00:08 schreef GraasGast het volgende:
AAAhhh nooooo dit zuigt!!!
Als je na morgenochtend reageert, kan ik niks meer garanderen...

~ Gottfried Leibniz
75% van de organisatie gaat in het weekend van 1 juni, of de week daarna verhuizen, misschien heeft dat er wel mee te maken...drm:
* drm heeft zo zijn twijfels over de organisatie![]()
![]()
Maskers? Zonnebrillen? Bivakmutsen?
|{ brrr }] |
Je komt niet?Op donderdag 23 mei 2002 09:45 schreef DeFeCt het volgende:
* DeFeCt deelt tot zijn spijt mede dat McVirusS zelf voor vervoer zal moeten zorgen.....
Volgens mij komt DeFeCt wel, maar je kunt gewoon niet meerijdenMcVirusS:
Je komt niet?Vind ik echt jammer, en niet alleen omdat je mijn chauffeur mocht spelen
.
< /wishful-thinking >
Nope, DeFeCt komt helaas niet. Het blijkt fysiek onmogelijk te zijn om zowel verplichtingen in Groningen als in Rotterdam tegelijkertijd te volbrengen.Op donderdag 23 mei 2002 11:15 schreef willem169 het volgende:
Volgens mij komt DeFeCt wel, maar je kunt gewoon niet meerijden
* Willem *Blue-eagle:
Wie komen er inmiddels nog wèl naar die meeting?
Hmm, ik weet niet of ik dan wel wil komenOp donderdag 23 mei 2002 11:40 schreef willem169 het volgende:
* McVirusS *
* Pelle heeft bevestigingsmailtjes gehad van:Op donderdag 23 mei 2002 11:30 schreef Blue-eagle het volgende:
disjfa waxle bosmonster cheatah mcviruss gitaarwerk clay cutter seraph necromancy ozboz akira yellow spiney dusty pyrodaan drm willem169 pelle
Zelfs voor DeFeCt de designgod?Op donderdag 23 mei 2002 11:16 schreef Pelle het volgende:
Nope, DeFeCt komt helaas niet. Het blijkt fysiek onmogelijk te zijn om zowel verplichtingen in Groningen als in Rotterdam tegelijkertijd te volbrengen.
ik kannie goochelen!Op donderdag 23 mei 2002 11:45 schreef McVirusS het volgende:
[..]
Zelfs voor DeFeCt de designgod?
In gedachte zal ik bij jullie zijn, mocht dat je vrolijk stemmen
De jongen moet ook af en toe wat zonlicht hebben
|{ brrr }] |
K'woon toch om de hoek, dus ik drop wel ff langsOp donderdag 23 mei 2002 11:30 schreef Blue-eagle het volgende:
go ! go ! go !Bosmonster:
K'woon toch om de hoek, dus ik drop wel ff langs
Hoe meer Rotterdammers hoe beter
Waar woon je precies Bosmonster?
Als je op stadhuisplein zit kijk je mn slaapkamer inOp donderdag 23 mei 2002 13:24 schreef willem169 het volgende:
[..]
go ! go ! go !
Hoe meer Rotterdammers hoe beter
Waar woon je precies Bosmonster?
Hier, toen Rotterdam nog grotendeels leeg was na al die lullige bommetjes stond die flat er al (50's) (sorry voor grote JPG

zo ook weer gedaan...Op donderdag 23 mei 2002 11:44 schreef Pelle het volgende:
[..]
* Pelle heeft bevestigingsmailtjes gehad van:
• disjfa
• waxle
• bosmonster
• cheatah
• mcviruss
• gitaarwerk
• clay
• cutter
• seraph
• necromancy
• ozboz
• akira
• yellow
• spiney
• dusty
• pyrodaan
• drm
• willem169
• pelle
* disjfa hoop dat ie tijd hebt maar waarschijnlijk iig wel `s ochtends
disjfa.nl
Het begint toch pas 's middags?Op donderdag 23 mei 2002 13:31 schreef disjfa het volgende:
* disjfa hoop dat ie tijd hebt maar waarschijnlijk iig wel `s ochtends
Huh? Het is toch ook een lijstje wat ik gegeven heb?Op donderdag 23 mei 2002 13:31 schreef disjfa het volgende:
sjees.. is een lijstje maken ook zooo moeilijk
's ochtends lig ik nog in m'n bed.. maar als jij dan al op het R'dam CS wilt staan, moet je dat vooral niet laten...* disjfa hoop dat ie tijd hebt maar waarschijnlijk iig wel `s ochtends
disjfa:
[snip]
- sjees..
- is
- een
- lijstje
- maken
- ook
- zooo
- moeilijk
als ik het bij jou doe, wordt het er ook al niet duidelijker op

~ Gottfried Leibniz
zaterdag ochtend begint om 14.00 uur bij mijOp donderdag 23 mei 2002 13:45 schreef Pelle het volgende:
[..]
's ochtends lig ik nog in m'n bed.. maar als jij dan al op het R'dam CS wilt staan, moet je dat vooral niet laten...
en drm
disjfa.nl
De zaterdagochtend begint op het moment dat ik wakker wordtdisjfa:
zaterdag ochtend begint om 14.00 uur bij mij
~ Gottfried Leibniz
Bij mij bepaalt meestal de kat datOp donderdag 23 mei 2002 13:59 schreef drm het volgende:
[..]
De zaterdagochtend begint op het moment dat ik wakker wordt
|{ brrr }] |
WTF is dat danYellow:
ff offtopic, wie gaat er volgende week donderdag naar nightmare on webstreet?
Dat vraag ik me ook af...willem169:
WTF is dat dan
~ Gottfried Leibniz
Dit topic is gesloten.