Op donderdag 25 april 2002 11:26 schreef drm het volgende:
[..]
Ik kan mezelf ondertussen wel FT2 guru noemen, maar ik kan niet zeggen dat FT2 toereikend is. Op een gegeven moment vraag je ook gewoon meer van je programmatuur

ft2 heb ik ook lang mee gewerkt.. echt toppie,.. helaas kan je daar geen goeie effecten overheen zetten enzo..Dus wat ik dan maar altijd deed is lekker alle sporen apart naar wave converten (IN WINAMP

) en toen afgemixt in steinberg's zooi. Maar ja, je ebnt er te lang mee bezig. Wa tik nu doe is reason aan nuendo hangen. Dan pak ik de softsynths van native-instruments (omdat ie 10x zo goed zijn als die van reason) dan pak ik ff een lekkere drum track in midi en speel ff wat met me gitaar over me mengtfel naar computer in en hopla..nieuwe track

(alleen is er nog nooit wat zinnigs uitgekomen..ik gooi et altijd weg omdat ik nooit tevreden ben!)
(zelfde doe ik met ontwerpen voor websites trouwends!

)
anyway, reason kan je niet vergelijken met fasttracker, omdat in reason alles hebt wat je nodig zult hebben (voor dance/trance/etc) en ft2 slechts een sample-sequencer is. wat evengoed in reason ook zit. Reason is veel completer. Het aanschaffen waard iig, maar zou toch maar ff wachten todat reason 2 komt (multimonitor support inbegrepen

)

wat een lap text weer
(edit: sjit, ik keek niet goed, een pagina verder

/edit)