[leuk!] W&G meeting numero 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 1.831 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 17:26

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Het idee zwierf al een tijdje rond, maar er waren een paar mensen die vonden dat het maar eens concreet gemaakt moest worden.

De vorige 2 keer kon ik d'r niet bij wezen, en ik hoorde net van OzBoz dat de vorige in september was dus het is hoog tijd voor een nieuwe. Nu is het zo dat * Pelle wel wat W&G'ers in real life kent, en die wonen toevallig allemaal een beetje in (de buurt van) Rotterdam. En dan doel ik vooral op willem169 en drm. Verder heb ik oh,when? op FlashForward gezien en ik denk dat die ook niet te beroerd is om eventueel een handje uit te steken, dus dat moet allemaal wel in orde komen.

Verder weet ik van Hangloozz en DeFeCt en OzBoz dat ze het niet echt heel bizar erg zouden vinden als er een keer een meeting was in dé stad van Nederland, en volgens mij heeft Yellow ook al een keer aangegeven dat Utrecht-Rotterdam best aan de reizen is. Van waxle weet ik dat hij in DH werkt dus dat moet ook wel te regelen zijn.

Maare, om even niet op de zaken vooruit te lopen: ik en willem169 (en drm moet ik informeel nog even vragen) willen de volgende meeting best even op poten zetten, mits deze in Rotjeknor wordt gehouden en er genoeg animo van de diehard /13-doeds voor is.

Er is genoeg te doen; we kunnen voor de verandering een kart-sessie houden, lasergamen, paintballen, poolen, of gewoon in de oude haven bier zuipen. Verder heb je genoeg leuke tentjes om wat te vreten (ik meen dat DeFeCt laatst in DMW is wezen nassen, en dat scheen best lekker te wezen.

Nah, in ieder geval: kom maar op met jullie reacties; OzBoz vond dat maart wel een mooie maand was; alle drukte en kou achter de rug, en dat geeft ook lekker de tijd om alles een beetje te plannen enzo.

Dusse, wie hebben er wel oren naar een 3e W&G-meeting? En wie vind het absoluut k#t om naar R'dam te komen? Op zich maakt het mij niet zoveel uit waar het gehouden wordt, maar ik ga niks organiseren als het niet in R'dam is, dus dan zullen er anderen moeten zijn die die nobele taak op zich willen nemen :)

/edit
Oh ja, een zaterdag leek ons het handigst, dan kan je tenminste een beetje vroeg beginnen en zijn alle working-slaves (including me) ook gewoon vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Zoals gezegd.. ik ben wel voor... begin van de lente vieren in Rdam.. als jij zorgt voor genoeg entertainment ;) dan neem ik de eerste trein wel weer naar huis :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Op dinsdag 25 december 2001 02:38 schreef OzBoz het volgende:
Zoals gezegd.. ik ben wel voor... begin van de lente vieren in Rdam.. als jij zorgt voor genoeg entertainment ;) dan neem ik de eerste trein wel weer naar huis :)
De meeste kroegen gaan om 4 uur dicht.. en het is precies een uur kruipen vanaf de oude haven naar Rotterdam CS, dus die trein van half 6 moet je makkelijk kunnen halen :)
Even een warme versnapering naar binnen werken bij Broodje Perronworst (echt juust, verkoopt zooi uit de vetput en is gewoon 24/7 open) en jij komt tip-top in Deventer aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:58
Op dinsdag 25 december 2001 02:36 schreef Pelle het volgende:

[...]
Hmm.. * Willem heeft daar dus bijvoobeeld best wel zin in en wil wel helpen organiseren, geen probleem. Wat mij betreft is karten/lasergamen/poolen/bierzuipen etcetera allemaal wel een optie, en het kan zelfs op 1 dag :) ; Nee dat zou te gek worden, maar ik ben voor alles in.

Rotterdam, daar moet het wel gebeuren ben ik van mening dus dat is al 2 geturfd :) Zoals gezegd, als er is beslist wat en op welke datum er iets gaat gebeuren ga ik wel meedoen met regelen.

/edit typo & pelle's verhaal; ksnap niet waarom ik hem quotte, dat werd een beetje lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Count me in, maar Rotterdam is wel nogal eindje weg.....kan het echt niet centraler in nederland?

Ik denk dat er nog wel meer W&G'ers zijn die graag willen komen, maar dat r'dam wel ver weg is....

Maar nu ben ik off to paps en mams :) kerst vieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Laatst online: 14:49
Wil ook wel graag komen, R'dam is voor mij niet zo'n probleem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit:
damn, wrong user... zie volgende post van PyroDaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft ook wel weer zin in een meeting Rotterdam is alleen wel een behoorlijk stukje treinen vanaf enschede.
Bij de eerste meeting had OzBoz het regelmatig over hoe ideaal Deventer was wat reistijd betreft enzo. Dat lijkt mij dus ook wel relaxed nu.

Maar als iedereen verder voor Rotterdam is vind ik het allang goed dat Pelle & friends daar iets willen organiseren.

Jurriebur is liev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leeftijd = min. 16 ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Op dinsdag 25 december 2001 12:53 schreef Rmon het volgende:
leeftijd = min. 16 ofzo?
Ik denk niet dat we echt op jou zitten te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 25 december 2001 12:55 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

ik zeg toch ook nix? ik vraag het alleen...lekker ben jij!...
tsss...
ik wil niet komen want kheb waarschijnlijk geen tijd/vervoer en ik weet heus wel dat jullie me daar nie willen hebben dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Op dinsdag 25 december 2001 12:58 schreef Rmon het volgende:
ik zeg toch ook nix? ik vraag het alleen...lekker ben jij!...
tsss...
ik wil niet komen want kheb waarschijnlijk geen tijd/vervoer en ik weet heus wel dat jullie me daar nie willen hebben dus...
Sja, ik zeg gewoon wat ik denk. Bovendien ben jij niet zo'n W&G-er heb ik zo het gevoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

* Yellow|A is er wel voor :)

Zolang er maar een rijkelijke hoeveelheid alcohol is en een manier voor arme Yellow om levend thuis te komen :)

Paintball is wel vet :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 11:31
ik kom alleen als we kolonisten gaan spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je zei niet IK maar je zei WE dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff leuk houden he ;)
R'dam is idd wel een endje weg..
Zal eens kijken.

Bestaat er al een soort van lijst van mensen die binnen het vaste /13 groepje horen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Op dinsdag 25 december 2001 13:01 schreef Rmon het volgende:
je zei niet IK maar je zei WE dus..
Maar ik denk dat er ook een hoop anderen zijn die hetzelfde denken als ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

Ook al heb ik ook niet veel positiefs over Rmon heb te melden vind ik wel dat dennis hier niet echt in de positie is om te bepalen wie er wel en wie er niet op zijn feestje mogen komen, dat bewaar je maar voor je kinderpartijtjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Op dinsdag 25 december 2001 13:06 schreef PyroDaan het volgende:
Ook al heb ik ook niet veel positiefs over Rmon heb te melden vind ik wel dat dennis hier niet echt in de positie is om te bepalen wie er wel en wie er niet op zijn feestje mogen komen, dat bewaar je maar voor je kinderpartijtjes ;)
Ik zeg niet dat ie niet mag komen, alleen hoe het ervoor staat :)
Kinderpartijtjes geef ik trouwens niet meer :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luister..mischien is het onduidelijk..kweet niet..
maar ik kan / wil / mag[van sommige hiero?] niet komen dus...
maarjah..
ik wil alleen weten of het vanaf. min. 16 jaar is..is dat nou zo een moeilijke vraag? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje
Beetje rustig allemaal.. :)
Er is nienamd die iemand gaat tegenhouden te komen. Een minimum leeftijd lijkt me ook niet gepast. Er zijn vast mensen die andere personen liever niet zien komen, maar dat is dan meer hun probleem. (of heeft Pelle een andere visie hierop? :) )

Rmon: chill een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Yep, want er zijn ook een hoop mensen die ook zelf nog maar net 17 of 18 zijn, dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 25 december 2001 13:01 schreef PlayR het volgende:
ik kom alleen als we kolonisten gaan spelen ;)
laat ik die nou net onder de kerstboom hebben gevonden :)

maarre /me vindt best om naar rotjeknor te treinen, mn vader doet t ook elke dag... :)

enne wiez r allemaal fan van sushi? (om maar ff wat vreten te noemen) :9

zaterdag is wel n probleem voor mij...
/me werkt vanaf 6 uur 's ochtends bij de PTT op zaterdag en is dan om n uur of 12.30 klaar ofzo

edit//
of we moeten tot laat doorgaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

ff grouphug?

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje
jeuj, grouphug :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GROUPHUG! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 09:33
Rotterdam, damn, das wel ver voor mij. Maar misschien ben ik ook wel gewoon te lui om te komen.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

hmmm, 'k zou het reuze flauw vinden als jullie de min. leeftijd op 17 zouden doen ;), doe dan op 16.5 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

minimale leeftijd moet wel 17 zijn denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:48
(als ik welkom ben)

dan vind ik rotterdam misschien net iets te lastig
maar Paintballen lijkt me zeker wel een keer leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Op dinsdag 25 december 2001 12:53 schreef Rmon het volgende:
leeftijd = min. 16 ofzo?
Live vanuit de studeerkamer van m'n ouders

Ik ga niet over leeftijden. Ik weet wel dat de mensen waarvan ik vrijwel zeker weet dat ze komen zo'n beetje rond de 20 zijn; sommigen wat ouder.
Leeftijd hoeft helemaal niks te zeggen, maar als je als 15-jarige scholier tussen de pakweg 5 jaar oudere werkslaven zit, dan lijkt me daar niet echt heel erg veel aan. Niet mijn probleem verder, maar persoonlijk zou ik alleen komen als ik zeker wist dat ik het naar m'n zin zou krijgen.

Het lijkt me zowiezo wel handig als iedereen even chilt en alleen voor zichzelf (en voor niemand anders) bepaalt of hij/zij zin heeft om te komen, iets wat grotendeels afhangt van hoe je verwacht in de groep met andere W&G'ers te vallen.

Beetje vaag gezegd misschien, maar ik ga geen mensen uitsluiten of niet uitnodigen, en ik hoop dat anderen dat ook niet gaan doen. En ja, met de een kan ik het beter vinden met de ander, maar dat geldt voor iedereen.

Ennieways, het lijkt me handig om allemaal even een voorkeursdatum (een zaterdag in maart) te gaan noemen, en of het een probleem is om naar R'dam te komen, en zo ja, wat dan het alternatief zou zijn.

Datum maakt mij niet uit; heb geloof ik nog geen plannen voor maart, en dat ik geen probleem heb om naar R'dam te komen spreekt voor zich :)

* Pelle vind het mooi geweest voor nu, we gaan lekker weer aan de rooie wijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Mja, datum maakt mij ook niks uit, maar ik moet het wel vantevoren weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Op dinsdag 25 december 2001 16:47 schreef Tom het volgende:
minimale leeftijd moet wel 17 zijn denk ik..
Nu ik er over na denk: stel we willen naar Plan-C of een willekeurige andere kroeg waar ze een leeftijds-beleid hebben, dan hebben we een probleem. Dan krijg je situaties van mensen die dan buiten moeten blijven staan terwijl de helft al naar binnen is... nee das niet echt handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Op dinsdag 25 december 2001 16:56 schreef Pelle het volgende:

[..]

Nu ik er over na denk: stel we willen naar Plan-C of een willekeurige andere kroeg waar ze een leeftijds-beleid hebben, dan hebben we een probleem. Dan krijg je situaties van mensen die dan buiten moeten blijven staan terwijl de helft al naar binnen is... nee das niet echt handig.
nu was mijn reactie eigenlijk meer om prototype te pesten >:) maar je hebt wel gelijk :) ik zie trouwens tegen die tijd nog wel of ik kom, ben iemand die pas een week vantevoren zoiets beslist, en niet 3 maanden eerder al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

* oh,when? stelt ook de leeftijdsgrens op 17, dit om kleine vervelende mannetjes uit Deventer met Brainpower in hun icon, en rare MSN namen hebben zeker te weten uit te sluiten :+ :P

daarentegen, heb ik helemaal geen bezwaar tegen evt vrouwelijk schoon in de vorm van lange blonde dames, met de juiste rondingen op de goede plekken, bij voorkeur vrijgezel, dan doe ik de rest wel...

* oh,when? draait weer een beetje teveel door, die rode wijn is te verslavend ;)

maar goed...meeting in roffadamn dus..das een goede...en dan stel ik gelijk voor om iets leuk te doen. En de eerste die ook maar over computeren begint, die laat ik hoogstpersoonlijk de mooie wateren van de westersingel onderzoeken.

count me in ( en als er nog iets georganiseerd moet worden ook...)

/edit door owen zijn girlee: als Owen het ook maar waagt een vinger uit te steken, dan zal ie het zodra we thuis zijn weten ook...

"You're only as good, as what you did last week."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ligt aan de dag, en de tijd. Rotterdam lijkt me een leuke stand enzo, maar vanuit Deventer op m`n fiets of met de trein zie ik niet zitten.. de fiets is waarschijnlijk sneller, maar dan ben je nog een dag of wat onderweg.

Paintballen lijkt me cool, maar karten ook :) daar heb ik al lekker mee kunnen oefenen. Als het karten wordt stel ik voor dit in Nijverdal te doen, deze schijnt de grootste indoor kartbaan te zijn, en naar mijn mening en ervaring zowieso de leukste :)
Anders bevalt mij een biertje ook wel :9~

Net als Tom weet ik het pas een paar dagen van tevoren. Waar is de website voor de inschrijvingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Op dinsdag 25 december 2001 17:28 schreef oh,when? het volgende:
/edit door owen zijn girlee: als Owen het ook maar waagt een vinger uit te steken, dan zal ie het zodra we thuis zijn weten ook...
GO GO GO owens girlee!
maar wees gerust, als ik kom dan blijft er weinig blonds over voor owen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
[..]
En de eerste die ook maar over computeren begint, die laat ik hoogstpersoonlijk de mooie wateren van de westersingel onderzoeken.
[..]
Misschien kunnen we een LAN-party houden? :+

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Op dinsdag 25 december 2001 20:14 schreef Scipionyx het volgende:

[..]

Misschien kunnen we een LAN-party houden? :+
Rotterdam is eigenlijk niet eens zo ver met de fiets ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Ik zou het uitermate sip vinden als jullie een lanparty zouden gaan organiseren, count me iig out dan :P (prob. des de meer aanleiding voor jullie om een lan party te houden ;) :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

* Yellow|A weet zich nog iets te herinneren dat Lotte en Yellow's telefoon nummers bij de eerste meeting als referenties voor bezorgde oudrs zijn gebruikt ....

Ik denk dat iedereen waarvan het de ouders niet uitmaakt, gewoon kan komen en iedereen die zijn of haar ouders ervan kan overtuigen ook wel kan komen. Ga zelf wel na of je het leuk vindt lijkt me zo. Ik ga er nog immer van uit dat gekke prototype nerds er zijn.

* Yellow|A gaat weer weg na een CD run gemaakt te hebben en terug naar zijn wijn en nu vodka denk ik maar

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op dinsdag 25 december 2001 17:28 schreef Blue-eagle het volgende:
Ligt aan de dag, en de tijd. Rotterdam lijkt me een leuke stand enzo, maar vanuit Deventer op m`n fiets of met de trein zie ik niet zitten..
Je stapt in Deventer in en in dat pauper Rdam stap je weer uit, makkelijker kunnen ze je het niet maken. Nix overstap etc.. hooguit vertragingen.
Als het karten wordt stel ik voor dit in Nijverdal te doen, deze schijnt de grootste indoor kartbaan te zijn, en naar mijn mening en ervaring zowieso de leukste :)
De grootste maar zeker niet de leukste.. saaaaaai.. is alleen leuk als je een half uur achter elkaar aan het karten bent, anders kom je behalve prototype >:) niemand meer tegen na eenmaal een beetje weggereden te zijn :)

Hoewel ik wel graag een kroeg in duik (denk ook wel in Rotjeknor) kan dat wat leeftijd betreft wel een probleem worden.. en ik wil graag weer es bieren met Yellow-man :)

Overigens vind ik wel dat het een beetje op tijd beslist moet worden wie er mee gaat en niet tot een week van te voren wachten.. das irritant voor het organisatiecommite. En hoewel uitvorige meetingen gebleken is dat toezeggen==komen is bij W&Gers maak ik me er niet al teveel zorgen over maar HK-taferelen als 50 man aanmelden, twee man die komen lijken me niet de bedoeling.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* oh,when? stelt ook de leeftijdsgrens op 17, dit om kleine vervelende mannetjes uit Deventer met Brainpower in hun icon, en rare MSN namen hebben zeker te weten uit te sluiten :+ :P

daarentegen, heb ik helemaal geen bezwaar tegen evt vrouwelijk schoon in de vorm van lange blonde dames, met de juiste rondingen op de goede plekken, bij voorkeur vrijgezel, dan doe ik de rest wel...

* oh,when? draait weer een beetje teveel door, die rode wijn is te verslavend ;)

maar goed...meeting in roffadamn dus..das een goede...en dan stel ik gelijk voor om iets leuk te doen. En de eerste die ook maar over computeren begint, die laat ik hoogstpersoonlijk de mooie wateren van de westersingel onderzoeken.

count me in ( en als er nog iets georganiseerd moet worden ook...)

Erm....nu al onder de plak Owen? hehe....gaat hard....

Maaruh idd....blondjes zijn welkom, Powerbook, laptop en alle aanverwante shit niet.... :)

Heb wel zin om te meetuh, maar kunnen we dan in ieder geval slaap plaatsen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Op woensdag 26 december 2001 00:10 schreef B-Top het volgende:
Heb wel zin om te meetuh, maar kunnen we dan in ieder geval slaap plaatsen krijgen?
Slapen? Dat doe je maar in de trein naar huis ;)
Voor 8 gulden slaap je bij het leger des heils trouwens... helemaal niet zo duur als het lijkt, dat Rotterdam.

LAN-party doe je allemaal trouwens maar met je eigen vrienden.. d'r zou toch niks aan wezen overigens, clan [melp] zou al jullie aarzen zwaar kicken met UT 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Wat betreft karten trouwens: d'r is in Schiedam wel een aardige baan (ff linkje opzoeken.. ah gevonden, hier: http://www.schiedaminkartcentre.nl ... fuck, site is down :( ).

Enniewees, die baan is goed te bereiken met het OV (5 minuten met de trein, te doen met strippenkaarten zelfs), en dan 10 minuutjes lopen.

Lasergamen kan vlak bij de oude haven, paintball kan ook in Schiedam (indoor, ben er nooit geweest) of outdoor maar dat is wel zwaar ruk te bereiken voor de OV'ers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op woensdag 26 december 2001 00:10 schreef B-Top het volgende:
als vervoer etc een probleem word, dan is er wel genoeg ruimte in casa de owen...kunnen wel een paar man hier slapen hoor...

dat mag dus ook geen drempel zijn...

* oh,when? gaat verder aan de rode vodka... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Op woensdag 26 december 2001 00:28 schreef oh,when? het volgende:
als vervoer etc een probleem word, dan is er wel genoeg ruimte in casa de owen...kunnen wel een paar man hier slapen hoor...

dat mag dus ook geen drempel zijn...

* oh,when? gaat verder aan de rode vodka... :)
* oh,when? roels!
Mocht het laat worden, dan tuk ik waarschijnlijk bij willem169 en dan is zijn kamertje toch wel ongeveer vol euhm nee.. erg druk :)

* Pelle vind rooie vodka trouwens geen kerstdrankje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op woensdag 26 december 2001 00:18 schreef Pelle het volgende:

...clan [melp] zou al jullie aarzen zwaar kicken met UT 8-)
dat heb ik van de week gezien met willem...die ging er maar weer vlug vandoor :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 26 december 2001 00:33 schreef oh,when? het volgende:

[..]

dat heb ik van de week gezien met willem...die ging er maar weer vlug vandoor :P :P
UT Heroes hiero???? Vaag...maar we gaan duz zowiezo niet lannen he...want dan iz ut niet relaxen, maar bijklussen :)

Ennuh.....count me dan maar in.....ook voor r'dam dan... :) maaruh official site ff bijwerken en onlijn gooien...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
Rotterdam... de stad van Nederland. Ik ben er!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Hmm.. dat was dan gewoon UT waarschijnlijk.. [melp] doet eigenlijk alleen maar TacOps :)

/edit
Linkje toegevoegd: http://www.tactical-ops.to
Op woensdag 26 december 2001 01:06 schreef B-Top het volgende:
maaruh official site ff bijwerken en onlijn gooien...?
Yep. Zal morgen even wat klussen, met registratiedinges erbij enzo. Zit nu nog bij m'n ouders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Op woensdag 26 december 2001 00:00 schreef OzBoz het volgende:

[..]

Je stapt in Deventer in en in dat pauper Rdam stap je weer uit, makkelijker kunnen ze je het niet maken. Nix overstap etc.. hooguit vertragingen.
Is `t zo makkelijk naar R`dam? Nouja, oke. Dat is dan geen prob... als die NS meewerkt tenminste. :)
[..]

De grootste maar zeker niet de leukste.. saaaaaai.. is alleen leuk als je een half uur achter elkaar aan het karten bent, anders kom je behalve prototype >:) niemand meer tegen na eenmaal een beetje weggereden te zijn :)
Elke kartbaan voldoet wel imho. Het gaat meer om de ervaring dan de baan. Dan win ik misschien nog eens bij het volgende bedrijfs uitje..
Maar een paintball/laser game gaat me ook wel bevallen denk ik :)
Hoewel ik wel graag een kroeg in duik (denk ook wel in Rotjeknor) kan dat wat leeftijd betreft wel een probleem worden.. en ik wil graag weer es bieren met Yellow-man :)
Zijn er dan WD&Gers die jonger zijn dan 16 en ècht daadwerkelijk komen? De meesten lijken me wel ouder eigenlijk.
Overigens vind ik wel dat het een beetje op tijd beslist moet worden wie er mee gaat en niet tot een week van te voren wachten.. das irritant voor het organisatiecommite. En hoewel uitvorige meetingen gebleken is dat toezeggen==komen is bij W&Gers maak ik me er niet al teveel zorgen over maar HK-taferelen als 50 man aanmelden, twee man die komen lijken me niet de bedoeling.
HK/WD&G.. :( :{ eerlijke vergelijking? Ehm, tjah.. niet echt denk ik :P

Als de dat(a/um) vast staa(n/t) dan kan ik direct vertellen of ik kan of niet. M`n leventje loopt nl. nu op een lekker ritme, dus het komende half jaar staat al gepland en vast :Y)

Wie doen de organisatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje
Maart pas...

hmmz is nog wel ff weg..
Eerst januari maar eens met Pelle meeten, dan kan ik altijd nog beslissen of ik hem nog een keer wil zien :)

paintball = leuk, lasergame = leuk en karten is ook leuk, het maakt mij dus niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehrm, nou ik kom al dagelijks in Rotterdam, dus een keertje extra moet geen probleem zijn.

Leeftijd zit ook wel goed :) Karten ok, paintball, lasergamen ok, poolen/snooker ok, bier zuipen ehhhh, nou ja ik kan wel zonder bier ;)

Tja het lijkt me allemaal een prima idee, leuk om een aantal W&G-ers eens IRL te zien :) I'll be there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Op woensdag 26 december 2001 14:18 schreef Blue-eagle het volgende:
Wie doen de organisatie?
Lees de openende post van dit topic nog eens :+
willem169, drm (not official yet), oh,when? (als het nodig is) en ik.
Op woensdag 26 december 2001 14:20 schreef PlayR het volgende:
Eerst januari maar eens met Pelle meeten, dan kan ik altijd nog beslissen of ik hem nog een keer wil zien :)
Wanneer was dat nou ookalweer? 26e? En is er al bekend waar enzo? Kroeg of bij Martin? Wacht, ik kijk zelf wel ff op javahova :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-12-2022

Hangloozz

{ @$%&# }

zal ik als groepoudste ook maar ff reageren? :)

euh, wat wilde ik ook weer zeggen :?
* Hangloozz heeft wat last van de Chianti van gister.

Ik ben graag van de party, mits de dag schikt, dat weet ik waarschijnlijk ook pas een paar weekjes van tevoren.

Qua periode lijkt maart me ook wel aardig; de lente weer in zicht, de temperatuur hoger, de rokjes korter :P
Uitgaande van 'meat' locatie Rotterdam is vervoer geen probleem; ik kom met eigen vervoer wat wel inhoud dat het bier niet al te rijkelijk kan vloeien.
W&G'ers die richting Den Haag moeten kunnen eventueel meerijden, alhoewel de kans bestaat dat ik binnen moet zijn voor het bejaardenhuis sluit en ik dus bijtijds weg moet terwijl de jeugd dan nog hun hersencellen aan het uitmoorden is :P

Als activiteit lijkt lasergamen me wel geinig, of een potje poolen, en als 999-freak staat Catan ook hoog aangeschreven.

Nah wat het uiteindelijk wordt zie ik wel; ik verlaat nu de /13 stal om me richting het Chianti restje te begeven :+

www.jurgroessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje
Op woensdag 26 december 2001 14:23 schreef Pelle het volgende:
Wanneer was dat nou ookalweer? 26e? En is er al bekend waar enzo? Kroeg of bij Martin? Wacht, ik kijk zelf wel ff op javahova :)
26e idd, en wat we precies gaan doen is niet heel erg duidelijk, maar ik denk dat we bij martin de boel gaan verbouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

hmmm

het zou wel handig zijn als er binnekort al een datum wordt geprikt, dit vanwege 2 dingen:

• evt FlashForward die in Maart plaatsvind ( en ik en B-Top ws naartoe gaan )
• In Maart pak ik nog ff 10 dagen wintersport mee...

Pelle...contact me ff via ICQ..voor de site etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 26 december 2001 15:49 schreef oh,when? het volgende:
hmmm

het zou wel handig zijn als er binnekort al een datum wordt geprikt, dit vanwege 2 dingen:

• evt FlashForward die in Maart plaatsvind ( en ik en B-Top ws naartoe gaan )
• In Maart pak ik nog ff 10 dagen wintersport mee...

En b-top is ook nog eens aan het snowboarden zo rond die tijd, dus die zit in die maanden erg vol.....om nog maar te zwijgen over het DRAMA wat SCHEIDEN heet, wat dan waarschijnlijk uiteindelijk echt afgerond gaat zijn....

dussuh.....pelle, do your thing met die site, met date voting ofzo :)

Zo...en nu ga ik kerst happen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Ik wil ook wel mee :) en ik vind (qua activiteiten) alles best als het maar niet te inspannend is, daar word je alleen maar moe van :P ;)

Rotterdam is op zich wel een end weg, maar ook weer niet zo ver dat dat een probleem is. Toch ga ik dan geen laatste treinen halen gok ik zo, dus wat zijn naast de hele nacht wakker blijven de overnachtingsmogelijkheden?

[edit]
ben dom, las alleen 1e pagina :P

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:23

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

oh,when? schreef volgende:
Zo veel vrouwelijk vlees loopt er toch niet rond hier? ken er eigenlijk maar één toeter84. Maar goed, veel plezier in de culturele hoofdstad 2001, ik kom over een jaar of 5/6 nog wel eens terug :'(

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waxle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-02 19:21

waxle

Schavuit & Schobbejak

Paintballen?
misschien kunnen we ook wel Jackass gaan imiteren en dat dan naderhand weer onlijn gaan gooien.

Ik noem maar wat.

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op woensdag 26 december 2001 18:17 schreef waxle het volgende:
Paintballen?
misschien kunnen we ook wel Jackass gaan imiteren en dat dan naderhand weer onlijn gaan gooien.

Ik noem maar wat.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

we jatten lenen 2 winkelwagentjes bij de Appie Heijn, en gaan dan in 2 groepen een race houden vanaf bovenaan de Koopgoot..en dan rijden we naar beneden...

woei.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhhh.....ok.....pijn is koel...maaruh, ik had besloten om mijn rechter been te breken op wintersport....dus iemand anders mag het breken dan in de koopgoot doen.

• Willem

[..]

Whahaha... dat was niet gek ofzo. Heb al 1,5 jaar geen UT meer gespeeld, en dan is CTF (mét instagib) en een aantal guru's echt freaking! :) TacOps rules. Lekker realistisch.

Maar afgezien daarvan reply ik laat want ff 2 dagen kerst gevierd zonder GoT, en nu kunnen we er weer tegenaan... Pelle kon het niet laten om bij m'n ouwelui thuis wat te posten :) Ook het offtopic gehalte is enigszins tot kamertemperatuur gedaald.

Al met al best wel wat animo dus, nu is het wachten op een datum. * Willem doesn't care als het maar niet op een doordeweeksedag is. Maandag + Donderdag school. Liefst zaterdag. 'k Weet niet of dat voor meer mensen geldt :?

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

hmmmm, skateboarden lijkt me ook wel leuk :P
he oh,when? :)

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Hecht er iemand waarde aan het zien van mij :? (gewoon ff domme vraag, maar antwoord uiteraard gewenst ;))

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

* Yellow|A wil best wel gaan MS painten of ballen met iedereen :)

|{ brrr }] |

Verwijderd

paintballen of lasergamen is koel....maar hoeft van mij niet heel nodig een activiteit naast het oud-hollandsch-bier-tanken te zijn :)

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Op donderdag 27 december 2001 07:25 schreef C44 het volgende:
Hecht er iemand waarde aan het zien van mij :? (gewoon ff domme vraag, maar antwoord uiteraard gewenst ;))
* Pelle moet eerlijk zeggen dat hij C44 niet zo goed kent
Denk dat dat oa komt omdat ik me niet zoveel met de 3D-topics bezighoud :)

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Op woensdag 26 december 2001 15:49 schreef oh,when? het volgende:
I'm doin' that right now, maar dan moet je wel antwoord geven he :+

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 07:25 schreef C44 het volgende:
En jij bij mij dan?

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Is er nog iets van hoe lang je hier al moet rondhangen :?

Of gaat het gewoon over de actievere posters :?

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 14:48 schreef rwoudsma het volgende:
Is er nog iets van hoe lang je hier al moet rondhangen :?

Of gaat het gewoon over de actievere posters :?
Volgens mij is het gewoon; heb je zin, ben je >16 kom dan maar als je dat leuk vind.

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op donderdag 27 december 2001 14:50 schreef B-Top het volgende:

[..]

Volgens mij is het gewoon; heb je zin, ben je >16 kom dan maar als je dat leuk vind.
je bedoelt, ben je >= 16 :P

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op donderdag 27 december 2001 14:56 schreef prototype het volgende:

[..]

je bedoelt, ben je >= 16 :P
nee meer iets van
PHP:
1
2
3
4
5
<?
if (($user->leeftijd > 16) &amp;&amp; ($user->name != "prototype")) {
$WGMeeting->status('mag komen');
}
?>

>:) ;) :P

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op donderdag 27 december 2001 14:59 schreef oh,when? het volgende:

[..]

nee meer iets van
PHP:
1
2
3
4
5
<?
if (($user->leeftijd > 16) &amp;amp;&amp;amp; ($user->name != "prototype")) {
$WGMeeting->status('mag komen');
}
?>

>:) ;) :P
je vergeet nog een stuk code oh,when!
de complete code is:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<?
    if (($user->leeftijd () > 16) &amp;&amp; ($user->name () == "prototype")) {
        $WGMeeting->status ($user->name (), "mag komen");
    }
    elseif (($user->leeftijd () == 16) &amp;&amp; ($user->name () == "prototype")) {
        $WGMeeting->status ($user->name (), "VIP MOET KOMEN");
        $WGMeeting->status ("oh,when?", "Tegen deze user zeggen dat de meeting plaatsvindt in afghanistan");
    }
?>

Verwijderd

==16 is ok?ivm met de kroegen waar men heen zou willen ?

.

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op donderdag 27 december 2001 16:08 schreef B-Top het volgende:
==16 is ok?ivm met de kroegen waar men heen zou willen ?

.
* oh,when? moet eerlijk bekennen dat ie niet zo'n kroegenman is..

Dus zie mezelf niet heel de nacht in de kroeg hangen, heb veel meer zin om te gaan dansen ergens...maar ik denk dat daar wel over uit te komen is.

:)

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 16:39 schreef oh,when? het volgende:

[..]

* oh,when? moet eerlijk bekennen dat ie niet zo'n kroegenman is..

Dus zie mezelf niet heel de nacht in de kroeg hangen, heb veel meer zin om te gaan dansen ergens...maar ik denk dat daar wel over uit te komen is.

:)
Dan gaan we allemaal lekker stoelendansen in een kroeg, als compromis :)

Verwijderd

Op prototype na ben ik hier de jongste? ...bleh... maar wel leuk id... rotterdam is alleen zo duur met de trein zonder ov :(
njaz...xie wel of ik kom :P

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 16:57 schreef SFie het volgende:
Op prototype na ben ik hier de jongste? ...bleh... maar wel leuk id... rotterdam is alleen zo duur met de trein zonder ov :(
Nog een almeloer :D

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

* Yellow|A heeft wel een OV maar wordt toch weekend dus heeft dan alleen 40% korting

Toch Utrecht Rotterdam kunnen dus mensen wel mee liften met korting

|{ brrr }] |

• Blue-eagle
  • Niet online
We kunnen ook gewoon iets vinden wat op elke leeftijd wel gangbaar is. Karten dus niet, dan zijn de kleinsten altijd in het voordeel ( :( )
Lasergamen? Paintballen? Bowlen? Bungeen Jumpen? Snowboarden? LANnen? ;)

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Op donderdag 27 december 2001 17:22 schreef Blue-eagle het volgende:
We kunnen ook gewoon iets vinden wat op elke leeftijd wel gangbaar is. Karten dus niet, dan zijn de kleinsten altijd in het voordeel ( :( )
Ligt er maar helemaal aan. Ik weet zeker dat een 16-jarige van 50 kilo het af zou leggen tegen Jos V. uit L.
Bowlen?
De kleinsten mogen met bowlen alleen maar met de roze bal gooien, das ook niet echt een voordeel hoor.
Bungeen Jumpen?
Ook dat is geen voordeel.. want de kleinsten zullen de mess op moeten ruimen die ontstaat als de grote oude mannen het koord hebben overbelast met hun bierpenzen en horecaspoilers :)

Nee, d'r komt een sijt aan met een poll voor activiteit(en) en datum enzo, dus don't worry, het zal allemaal democratisch besloten worden (tenminste, die schijn gaan we wekken :) ).

Verwijderd

Nope, het scheelt een maand of 5 ;)

• Willem
Valt wel mee joh.
Sinds m'n motorongelukje moet ik 2x p. week naar Amsterdam vise versa met de trein :( (En dat is dus 2x 25,- p. week mét korting) Mijn reistijd is ong. 4 uur om 3 uur op school te kunnen zitten.

Verwijderd

En misschien kan jezelfs wel (krijg het bijna niet uit mijn bek) kar-poelen....

Verwijderd

Ik hoor net dat Qul met zijn Kleuter/Koter clan naar Disneyland parijs gaat..mensen die hun kinderen willen inschrijven mail naar:
qultmp@hotmail.com
qul@softhome.net

[whaha Qul this is take back!]

[btw ik zou persoonlijk Qul [12] Niet vertrouwen met mn kind [heb ik nog lang niet lol]maarjah...]

:+
>:)

• Willem
Op donderdag 27 december 2001 19:34 schreef Rmon een ongeloofelijk blaatverhaal:

[...]
WTF heeft dit met het topic, of überhaupt met W&G te maken :?

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

't zal vast wel in de zevende dimensie iets ermee te maken hebben, maar op het aardse vlak waar wij zijn denk ik 't niet ...

|{ brrr }] |

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 20:15 schreef Yellow het volgende:
't zal vast wel in de zevende dimensie iets ermee te maken hebben, maar op het aardse vlak waar wij zijn denk ik 't niet ...
sssht.....anders kicked hij je uit tweaktown :)

• TheDjasp
  • Laatst online: 22-08 12:30

TheDjasp

het wordt toch niks

* TheDjasp weet niet offie diehardcore W&G is :9 , maar is
_iets_ ouder dan 16,
werkslaaf,
en toevallig woonachtig in Rotterdam,

dus * TheDjasp wil graag meeting bijwonen :)

Omdat het KAN, HOEFT het nog niet!
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

* Yellow|A kijkt B-top aan, kijkt de wilde straten van tweaktown op

"gun fight at high noon danmaar ;)"

Djasp: lijkt me dat echte rotterdammers erbij hebben altijd handig is ;)

|{ brrr }] |

• XangadiX
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

kijk, als de XangadiX een kans krijgt om zijn grote vriend Yellow weer eens te zien, dan is ie er natuurlijk bij, maar rotterdam vinnik wat ver weg, en ALS ik dan het micra'tje van mijn moeder meeneem dan wil ik wel de hele nacht doorzuipen aldaar :)

en als er een leeftijdsgrens moet komen dan leggen we die wel op een jaar of 20 hoor, en anders niet :P

Daarbij wil ik O when wel eens zien, want als ik hem er niet uit kan coden dan kan ik hem er toch in ieder geval uitzuipen :)

Stoer; Marduq

• XangadiX

XangadiX

hmm, lekker whiskey cola'tje hier :)

Stoer; Marduq

• Karp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:48
Op prototype na ben ik hier de jongste?
nope, ik ben net iets jonger :D

• brammetje
jeu, ik ben nog net wat ouder dan karp :)

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 22:07 schreef XangadiX het volgende:
kijk, als de XangadiX een kans krijgt om zijn grote vriend Yellow weer eens te zien, dan is ie er natuurlijk bij, maar rotterdam vinnik wat ver weg, en ALS ik dan het micra'tje van mijn moeder meeneem dan wil ik wel de hele nacht doorzuipen aldaar :)

en als er een leeftijdsgrens moet komen dan leggen we die wel op een jaar of 20 hoor, en anders niet :P

Daarbij wil ik O when wel eens zien, want als ik hem er niet uit kan coden dan kan ik hem er toch in ieder geval uitzuipen :)
Dat betekent dat jij duz ook meer moet kunnen drinken dan mij ? >:)

Dacht het nie :)

• XangadiX

XangadiX

Op donderdag 27 december 2001 22:32 schreef B-Top het volgende:

[..]

Dat betekent dat jij duz ook meer moet kunnen drinken dan mij ? >:)

Dacht het nie :)
ik zei dat ik meer kon drinken dan O when, maar ik denk eigenlijk dat ik meer kan drinken dan O when en jij be mekaar, ik heb namelijk 4 jaar intensief getrained in Groningen, maarru, moge de beste winnen :p

trouwens, voor een impressie van de vorige Tweakers meeting>> http://www.xangadix.net/movieclips/tweaker.html

Stoer; Marduq

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.