Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
ill be thereOp zondag 02 juni 2002 18:49 schreef dusty het volgende:
Een paar mensen wisten het ondertussen al, voor de rest: 1 September de 2e jaarlijkse BBQ van W&G zelfde plaats als vorig jaarNu met een tuin die wel representatief is
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
-Tip!Op zondag 02 juni 2002 18:22 schreef waxle het volgende:
zooo...
http://waxle.cheeseheadz.net/meeting3/
De panorama komt nog; daar dient nog het een en ander aan gephotoshopped te worden.
Programmaatje PixAround, werkt ECHt goed
Verwijderd
vertel!Op zondag 02 juni 2002 18:49 schreef dusty het volgende:
Een paar mensen wisten het ondertussen al, voor de rest: 1 September de 2e jaarlijkse BBQ van W&G zelfde plaats als vorig jaarNu met een tuin die wel representatief is
Ik zal eraan denken... heel diep... denken...Op zondag 02 juni 2002 18:49 schreef dusty het volgende:
denken... ja, denken! nog even denken of ik deze keer wel kom, met iedereen die 2x zo oud is als ik...
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Verwijderd
hehe... ow dieOp zondag 02 juni 2002 19:42 schreef Seraph het volgende:
/me vraagt zich af wanneer Bosmonster de foto van de roze homo op het dak van het kartcentrum post
met dat zonnebrilletje ??
Verwijderd
zelfde plaats == waar?Op zondag 02 juni 2002 18:49 schreef dusty het volgende:
Verwijderd
MietjeOp zondag 02 juni 2002 19:35 schreef Prammenhanger het volgende:
[..]
Ik zal eraan denken... heel diep... denken...
denken... ja, denken! nog even denken of ik deze keer wel kom, met iedereen die 2x zo oud is als ik...
/me gaat toch ook gewoon als hij kan
En Heidi is nog maar 18, dus dat valt best mee
Dusty woont in BredaOp zondag 02 juni 2002 20:03 schreef Type het volgende:
zelfde plaats == waar?
Alsjeblieft McVirus
|{ brrr }] |
NO!!! Waar is Kiddy? Need... more... kiddy...Op zondag 02 juni 2002 20:31 schreef Yellow het volgende:
* Yellow|A heeft na gisteren enkele uren minachting en beledigingen slikken van de w&g stijl posse, maar besloten een nieuw user icon aan te laten meten
Alsjeblieft McVirus
okee, de vorige was beter denk ik
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
kloek?
Yes Waxle, het lingo woord is kloek.
/// E D I T uit angst van het correct nickname toepassen front
|{ brrr }] |
Verwijderd
wel n enge user icon btw..Op zondag 02 juni 2002 20:31 schreef Yellow het volgende:
* Yellow|A heeft na gisteren enkele uren minachting en beledigingen slikken van de w&g stijl posse, maar besloten een nieuw user icon aan te laten meten
Alsjeblieft McVirus
ziet eruit als n gozer met de naam Dillen (weetikveelhoejedatschrijft) die gisteravond/vanochtend bij dezelfde bbq was als ik (daar mocht ik van mn ouders zegmaar wel heen..)
Kijk maar eens in het kruidenrekje: dilleOp zondag 02 juni 2002 20:54 schreef Akira het volgende:
[..]
wel n enge user icon btw..
ziet eruit als n gozer met de naam Dillen (weetikveelhoejedatschrijft) die gisteravond/vanochtend bij dezelfde bbq was als ik (daar mocht ik van mn ouders zegmaar wel heen..)
Verwijderd
McVirusSOp zondag 02 juni 2002 20:47 schreef Yellow het volgende:
Natuurlijk, ik luister naar de wijze woorden van McVirus
Yes Waxle, het lingo woord is kloek.
voordat willem169 d'roverbegint, weetjewel front spel nicknames goed
Verwijderd
Net iets onder de 18 tot ouderOp zondag 02 juni 2002 20:32 schreef McVirusS het volgende:
Volgens mij zaten de leeftijden op deze meeting tussen de 18 en de 30 ofzo?Meeste mensen zaten wel aan de goede kant van de 25 volgens mij
.
Bosmonster: 23
Cheatah: 22
Clay: 22
cutter: 29
Dark Blue: 18
disjfa: 24
drm: 19
dusty: 30
FoOl: 17
gitaarwerk: 19
McVirusS: 19
Necromancy: 17
OzBoz: 28
Papa Eend: 19
Pelle: 22
Seraph: 18
Spiney: 23
waxle: 24
willem169: 20
XangadiX: 24
Yellow: 23
Totale leeftijd: 460 jaar
Gemiddelde leeftijd: 460 / 21 = 21,85 jaar
Dat valt toch best wel mee
21,85/16=1,36 valt dus relatief best mee, maar ik denk persoonlijk dat iemand van 16 toch vaak andere interesses zal hebben dan iemand van 21 (alhoewel iedereen hier natuurlijk één ding gemeen heeft)Op zondag 02 juni 2002 21:33 schreef Pelle het volgende:
* Pelle gaat even een gokje doen naar alle leeftijden:
*snipperdesnip*
wie weet kom ik ook nog wel op de bbq, moet even kijken met vakanties enzo. maar eerst nog even een presentatie nederlands gaan bedenken voor morgen

Verwijderd
en? Heb je je eigen leeftijd goed gegokt?Op zondag 02 juni 2002 21:33 schreef Pelle het volgende:
[..]
Pelle: 22
[..]
Volgens mij welOp zondag 02 juni 2002 21:45 schreef FoOL het volgende:
en? Heb je je eigen leeftijd goed gegokt?
Ben ik trouwens de enige met spierpijn? Ben de hele dag al zo stijf als een plank, en dat is niet handig als je allerlei kasten moet demolishen en bureau's moet versjouwen..
Last van m'n nek ook nog, doordat die stomme greppeldel me met 50 km/h de boarding in bashte.. dat belooft wat voor morgen

Oh ja Prammenhanger, leeftijd is alleen een probleem als je dat er zelf van maakt.. waarom denk je waarom cutter, dusty en OzBoz ook gewoon durfden te komen?
Ik had op mijn linkerhand een blaar.. verder zitten zowel mijn rechter als linkerzij onder de blauwe plekken en gaat lopen zwaar beroerd.. maar ok, dat heb ik altijd als ik fanatiek gekart hebOp zondag 02 juni 2002 21:54 schreef Pelle het volgende:
[..]
Ben ik trouwens de enige met spierpijn? Ben de hele dag al zo stijf als een plank, en dat is niet handig als je allerlei kasten moet demolishen en bureau's moet versjouwen..
Sue da bitch.. ik was niet echt getuige maar heb er wel een ronde of 5 last van gehad, dus wil best alsnog als getuige optreden..Last van m'n nek ook nog, doordat die stomme greppeldel me met 50 km/h de boarding in bashte.. dat belooft wat voor morgen
Omdat ik niet bang ben (soms). Ik pas me trouwens makkelijk aanOh ja Prammenhanger, leeftijd is alleen een probleem als je dat er zelf van maakt.. waarom denk je waarom cutter, dusty en OzBoz ook gewoon durfden te komen?![]()
[edit] dat zal ook wel moeten since ik ook genoeg collega's heb van 22-25
Pas de problem ici, als ik niet kan dan kom ik gewoon, 'mkay? Ik wil wel eens weten wie er aan de achterkant van de icq-lijn zit. Even kijken, september, das dus juli, augustus, september. Lijkt me dat ik nog niks gepland heb.Op zondag 02 juni 2002 21:54 schreef Pelle het volgende:
[..]
Oh ja Prammenhanger, leeftijd is alleen een probleem als je dat er zelf van maakt.. waarom denk je waarom cutter, dusty en OzBoz ook gewoon durfden te komen?![]()
Nou ja, één persoon heb ik iig al gemeet. Er zitten trouwens wel eigenaardige graancirkels in die Liquid Tension Cd Pelle, ik ga hem even opnieuw branden... oeps, dat mag ik hier natuurlijk niet zeggen

Als ik al kon achterhalen wie het was en waar ze woont, heeft dat nog weinig zin denk ik.. op zo'n kartbaan ga je volgens mij akkoord met het 'betreden op eigen risico' principe.Op zondag 02 juni 2002 22:00 schreef OzBoz het volgende:
Sue da bitch..
Ik had ook niet anders van je verwacht overigensOmdat ik niet bang ben (soms). Ik pas me trouwens makkelijk aan
* Pelle denkt niet dat hij weet wat Prammenhanger bedoelt..Op zondag 02 juni 2002 22:01 schreef Prammenhanger het volgende:
Er zitten trouwens wel eigenaardige graancirkels in die Liquid Tension Cd Pelle
Graancirkels? Dat is toch met ufo's enzo? Of bedoel je gewoon 'krassen' ?
/edit
Inpakken vordert gestaag, nog even doorbikkelen met een fles spa rood en 2 porties unox noodles, en dan zijn we vrijwel klaar..
Krassen, putten met een doorsnede van 3 mm, graancirkels, what's the differenceOp zondag 02 juni 2002 22:10 schreef Pelle het volgende:
* Pelle denkt niet dat hij weet wat Prammenhanger bedoelt..
Graancirkels? Dat is toch met ufo's enzo? Of bedoel je gewoon 'krassen' ?
Grijns.. demonstratie van mijn hand op ongev. 11 seconden van hoe je een bocht door gaat op een manier waarop je veel snelheid verliest.. dwars. Maar leuk dat je dur nog een filmpje van gebakken hebt. Waar zijn al die andere actie-kart-foto's?Op zondag 02 juni 2002 09:34 schreef Bosmonster het volgende:
[..]
Hier nog een filmpje van wat gekken:
kart.avi (4mb)
Ehh... als ik nou eens zeg dat ik maar op 50% van de capaciteit heb gescanned? wordt men dan boos? Uiteraard hoort elke zelf respecterende designer een goeie scanner te bezittenOp zondag 02 juni 2002 01:44 schreef Pelle het volgende:
[..]nu heb ik natuurlijk ook niet zo'n 1337 scanner als dusty, maar het is nog wel de bedoeling dat iedereen die scorecard ook kan lezen zonder zelf eerst aan het resizen te moeten :)[..]
*hides*
Back In Black!
Dat verklaart dan misschien waarom je budget voor een digitale camera zo klein was.. zo'n kleine k#tcamera, waar je geen foto's mee kon schieten met een oppervlakte groter dan een postzegelOp zondag 02 juni 2002 22:17 schreef dusty het volgende:
Ehh... als ik nou eens zeg dat ik maar op 50% van de capaciteit heb gescanned? wordt men dan boos? Uiteraard hoort elke zelf respecterende designer een goeie scanner te bezittenalleen hobbyisten hebben een slechte scanner
* graaft zich in *
Ligt aan de kleur van je t-shirt denk ik. Ik had precies hetzelfde probleem, op een seconde of 17Op zondag 02 juni 2002 22:17 schreef OzBoz het volgende:
Grijns.. demonstratie van mijn hand op ongev. 11 seconden van hoe je een bocht door gaat op een manier waarop je veel snelheid verliest.. dwars.
Op zondag 02 juni 2002 22:25 schreef Pelle het volgende:
[..]
Ligt aan de kleur van je t-shirt denk ik. Ik had precies hetzelfde probleem, op een seconde of 17
Volgens mij wist je mijn leeftijd en heb je bij mij helemaal niet gegoktOp zondag 02 juni 2002 21:54 schreef Pelle het volgende:
[..]
Volgens mij wel
Min linker elleboog doet nog steeds een beetje pijn, Jij had geluk met je 50Km/h, bij de laatste bocht waar je je snelheid kon opbouwen dan precies over het hobbeltje gaan dat er was waardoor je met je achterkant de uitstekende border raakt van de pits, waardoor je 90 graden draait en met +/- 60Km recht de border in rijdt is ook geen pretje.Ben ik trouwens de enige met spierpijn? Ben de hele dag al zo stijf als een plank, en dat is niet handig als je allerlei kasten moet demolishen en bureau's moet versjouwen.. Last van m'n nek ook nog, doordat die stomme greppeldel me met 50 km/h de boarding in bashte.. dat belooft wat voor morgen
Tweede ronde was ook niet leuk met een nieuwe kart met koude banden een bocht proberen te nemen met 50Km/h en dan erachter komen dat je dan geen grip hebt (weer wat geleerd...) en dan een piroeët van 450 graden maken totdat je stil staat en dan een of andere mafkees zien aankomen rijden met 60Km/uur is ook minder prettig
Omdat ik graag laat zien dat ik in het echt ook gewoon botte opmerkingen maakt als iemand wat doms zegt?Oh ja Prammenhanger, leeftijd is alleen een probleem als je dat er zelf van maakt.. waarom denk je waarom cutter, dusty en OzBoz ook gewoon durfden te komen?![]()
Persoonlijk vindt ik leeftijd niet belangrijk, het gaat erom dat je met zijn allen plezier hebt. Juist bij designers zou je mogen verwachten dat ze niet in zulke hokjes geest verkeren dat leeftijden erg belangrijk zijn om plezier te hebben.
Back In Black!
*lol* waarom zou ik mijn goede digitale video-camera meenemen, waardoor ik er de hele tijd op moet letten dat ie niet gejat wordt door een van die rotterdammers die geen huis kunnen vinden en dan maar alles verkopen wat los en vast zit..Op zondag 02 juni 2002 22:23 schreef Pelle het volgende:
[..]
Dat verklaart dan misschien waarom je budget voor een digitale camera zo klein was.. zo'n kleine k#tcamera, waar je geen foto's mee kon schieten met een oppervlakte groter dan een postzegel![]()
* graaft zich in *
De eerste keer had ik um mee, begon men te klagen dat ik teveel filmde.. daarna had ik um niet bij bij de /14 begon men te klagen dat ik er geen bij had.. nu had ik er weer een bij is het weer niet goed
*lol*
Back In Black!
Verwijderd
Hoogstwaarschijnlijk was ik aan het schreeuwen dat ze aan de kant moesten, want helaas zat er geen toeter op die karts. (of toch wel
/me is trouwens ook behoorlijk bont en blauw.
Over een kleine 2 maanden jaOp zondag 02 juni 2002 21:33 schreef Pelle het volgende:
...
Clay: 22
...
Die crash van jou Pelle was trouwens een mooi schouwspel
En als ik al dat leed hier hoor ben ik best blij dat ik alleen heb toegekeken
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Verwijderd
*me gaat nieuwe nickname bedenken*
Moeten dus de volgende keer maar niet gaan snowboarden, want dat zal dan waarschijnlijk wel het einde van vele W&G'ers betekenen
Maar k, het was zekers wel leuk, volgende keer wat langer blijven alleen
Verwijderd
no way, gewoon gaan snowboarden volgende keerOp zondag 02 juni 2002 23:01 schreef Seraph het volgende:
Moeten dus de volgende keer maar niet gaan snowboarden, want dat zal dan waarschijnlijk wel het einde van vele W&G'ers betekenen...
dan maak ik tijd, wat ik ook te doen heb..!
Pffffff.. nee volgens mij heeft het te maken met de zitjes.. die zijn volgens mij gemaakt voor mensen met een Seraph-postuur... waarschijnlijk kon jij ook net met je voeten bij de pedalen en hoefde je niet als een soort van kikker op de kart te zittenOp zondag 02 juni 2002 23:01 schreef Seraph het volgende:
Wat piept iedereen toch over pijn na het karten ( k Pelle, van jou kan ik het begrijpen), maar ik heb eigenlijk nergens last van of komt dat omdat jullie allemaal al een beetje oud beginnen te worden
...
Maar hier nog een berg die nog herkenbaar zijn :P:
http://www.xs4all.nl/~pcvandam/13/
Verwijderd
Ben toch best wel breed?Op zondag 02 juni 2002 23:16 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Pffffff.. nee volgens mij heeft het te maken met de zitjes.. die zijn volgens mij gemaakt voor mensen met een Seraph-postuur... waarschijnlijk kon jij ook net met je voeten bij de pedalen en hoefde je niet als een soort van kikker op de kart te zitten

HELD! Kijk hier heeft het nageslacht wat aanOp zondag 02 juni 2002 23:16 schreef Bosmonster het volgende:
Op zondag 02 juni 2002 23:30 schreef Seraph het volgende:
[..]
Ben toch best wel breed?![]()
[afbeelding]
Verwijderd
forgot someone?Op zondag 02 juni 2002 21:33 schreef Pelle het volgende:
Bijna iedereen
neuh... jij was te laatOp maandag 03 juni 2002 00:24 schreef PyroDaan het volgende:
[..]
forgot someone?
maare... 1. ik ben 21
enne.... k heb nog steeds pijn in mn armen van t karten.. pfff tikt ook nog nie echt lekker
en ik denk dat nu iedereen op zoek is naar waar je die kleine camera kan vinden
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
hierOp maandag 03 juni 2002 00:37 schreef disjfa het volgende:
[..]
en ik denk dat nu iedereen op zoek is naar waar je die kleine camera kan vinden
Back In Black!
Verwijderd
Dusty, zou je willen melden waar we ons tzt kunnen opgeven voor de BBQ meeting? /me krijgt honger
Ben ik de enige die het opvalt dat de verhouding van die foto's van dusty vernacheld is
Ik vind ze een stuk beter dan die van dustyBosmonster:
Ok... foto's waren beetje kut.. veel bewogen of niet scherp (camera deed beetje vreemd met automatisch scherpstellen).
lol @ bestandsnamen
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

wie zit er links van dusty? (naast cutter)
Die was vrijdag ook op de Adobe Expo dagen
/off
Heb me trouwens suf lopen zoeken naar een zicht tshirt Hangloozz
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Nee dombo, links is waar je duim rechts zit. Cheetah is ut.Op maandag 03 juni 2002 09:41 schreef drm het volgende:
da's disjfa
Rechts is waar je duim links zit, en zeker voor de kijkerOzBoz:
Nee dombo, links is waar je duim rechts zit. Cheetah is ut.

~ Gottfried Leibniz
Ja dat zat hij te vertellen, hij had zelfs een Tweakers.net shirt aan en jij zegt hem niet eens even hallo? Wat ben jij nou weer voor nerdOp maandag 03 juni 2002 09:24 schreef DeFeCt het volgende:
wie zit er links van dusty? (naast cutter)
Die was vrijdag ook op de Adobe Expo dagen
Ik was te druk met het zoeken naar HangloozzOp maandag 03 juni 2002 10:36 schreef McVirusS het volgende:
[..]
Ja dat zat hij te vertellen, hij had zelfs een Tweakers.net shirt aan en jij zegt hem niet eens even hallo? Wat ben jij nou weer voor nerd.
eerlijk gezegd dacht ik dat het meer een /31 typetje was, sorry
Nee ga jij lekker extreem koele Lite-Mods van W&G aanzien voor HKmeubels....je bent lekker bezig meneer de designgod!Op maandag 03 juni 2002 10:45 schreef DeFeCt het volgende:
Je werd wel gemist zaterdag...nu moest ik met de trein en bus naar huis
k zat ook al te denken... maar na enigsinds doorgedacht te hebben begreep ik mOp maandag 03 juni 2002 09:58 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Nee dombo, links is waar je duim rechts zit. Cheetah is ut.
* disjfa zat al te denken hoe t ook al weer was op die adobe expo
disjfa.nl
* DeFeCt vond het in ieder geval niet tegen vallenOp maandag 03 juni 2002 11:40 schreef disjfa het volgende:
* disjfa zat al te denken hoe t ook al weer was op die adobe expo![]()
en die was niet op de adobe-dagOp maandag 03 juni 2002 10:45 schreef DeFeCt het volgende:
Ik was te druk met het zoeken naar Hangloozz
op het laatste moment werd iedereen hier wakker van ' heej, heej, vrijdag is die Adobe-dag! moeten we daar niet naartoe?'
het antwoord was dus nee... te kort dag. Fok.
Uit nijd heb ik m'n Zicht-shirt verscheurd
Idd McVirusS da's een OW waard tssssk een lite-mod aanzien voor een HK-meubelstuk. Pas op heOp maandag 03 juni 2002 10:45 schreef DeFeCt het volgende:
[..]
Ik was te druk met het zoeken naar Hangloozz
bummerOp maandag 03 juni 2002 12:29 schreef Hangloozz het volgende:
[..]
en die was niet op de adobe-dag
volgend jaar beter
Wow, timing toch
|{ brrr }] |
en ik ben 23
en yellow zijn icoon is er niet beter op geworden
en de foto's zijn weer leuk
en defect doet ook van zich spreken (wanneer ga ik hem nou eens in het echt zien)
en het is niet terecht dat Waxle en Ik de schuld krijgen van Yellows tentamen-falen, wij zeiden dat ie dat toch wel deed en dus beter kon gaan zuipen...
en...
Stoer; Marduq
Xangadix ... tja beledigingen schieten tekort
|{ brrr }] |
[Kinda Lord of the Rings mode]Op maandag 03 juni 2002 14:57 schreef XangadiX het volgende:
en defect doet ook van zich spreken (wanneer ga ik hem nou eens in het echt zien)
We will meet, but not yet
[/Kinda Lord of the Rings mode]
no argument hereOp maandag 03 juni 2002 15:07 schreef Yellow het volgende:
* Yellow|A is van mening dat als hij dit tentamen niet gehaald heeft een nekschot verdient om de wereld te redden van het lage IQ
Op maandag 03 juni 2002 15:07 schreef Yellow het volgende:
* Yellow|A is van mening dat als hij dit tentamen niet gehaald heeft een nekschot verdient om de wereld te redden van het lage IQ
Als het een troost is; ik heb um nu voor de 2e keer vernaggeld
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Ik mezelf trouwens wel, ben de laatste die in de filmpje door de bocht komt en er weer bijna uitvliegt.. (iets met maximale snelheid die bocht nemen, je ziet me ook weer even snel kijken of ik de "zijkant van de pits" weer raak of niet.. Reden waarom ik mezelf herkende is omdat er helemaal geen nummer op de kart stond, en laat ik nou precies kart 17 gehad hebben die als enige geen nummer hadOp zondag 02 juni 2002 22:39 schreef Cheatah het volgende:
Ik heb mezelf niet echt herkend in dat filmpje, [..]
Back In Black!
Komt nog een aparte thread over...Op maandag 03 juni 2002 09:03 schreef FoOL het volgende:
\/031! Honderd posts in een dag
Dusty, zou je willen melden waar we ons tzt kunnen opgeven voor de BBQ meeting? /me krijgt honger
Back In Black!
Zo'n camera koop je ook niet voor de kwaliteit heOp maandag 03 juni 2002 09:10 schreef drm het volgende:
XangadiX> 't beloofde Calvin & Hobbes "snowgoons" linkje ;)
Ben ik de enige die het opvalt dat de verhouding van die foto's van dusty vernacheld isVoor zulke foto's zou ik geen C 65,- neerleggen, maar goed ...
[..]
Ik vind ze een stuk beter dan die van dusty
lol @ bestandsnamen
Echter als je naar de prijs/kwaliteit verhouding ga kijken kan je beter die mini camera van mij hebben dan zijn camera met een bibberige hand
Back In Black!
Welke pimp is dat
Verwijderd
heb je nog gevraagd waar die zn kleding heb gekocht, zo'n pakkie wil ik ook wel (roze trainingsbroeken zijn hip
(btw: pas op, we gaan richting HK niveau)
Op dinsdag 04 juni 2002 00:14 schreef Akira het volgende:
[..]
(btw: pas op, we gaan richting HK niveau)
disjfa.nl
't Nieuwe West-side vriendje van ALI-GPrammenhanger:
Welke pimp is dat![]()
Dan volg je hetdisjfa:
dan mag ik weer meelullen
~ Gottfried Leibniz
|{ brrr }] |
Verwijderd
koop er dan meteen ff 2 dudeOp dinsdag 04 juni 2002 15:17 schreef Yellow het volgende:
De pimp was idd eng .. erg verontrustend, ik ben nu eerlijk gezegd erg bang voor Rotterdam, alhoewel ik volgende keer wel in stijl ga en ook m'n roze broek aan doe (ik moet het dan wel eerst even aanschaffen, maar dat zijn genoodzaakte kosten)
(voor mij dus ook he
Verwijderd
Da's van Herbalizer en mij...Op dinsdag 04 juni 2002 00:14 schreef Akira het volgende:
(roze trainingsbroeken zijn hip)
Verwijderd
ik weet, ik heb t eigenlijk van Raging Goblin aka RaGe (PU niveau he...Op dinsdag 04 juni 2002 18:33 schreef Type het volgende:
[..]
Da's van Herbalizer en mij...

zoudie ook hier op got zitten??
dit soort dingen zijn toch echt meer voor /31Op dinsdag 04 juni 2002 19:19 schreef gitaarwerk het volgende:
misschien niew idee.. ipv de fietsnerd
zoudie ook hier op got zitten??
DAt weet ik, maar aangezien we hem hadden gezien op de meeting, is het vanaf hier een leuke aftrap..Op dinsdag 04 juni 2002 19:42 schreef DeFeCt het volgende:
[..]
dit soort dingen zijn toch echt meer voor /31
maar goed..tis amar een gekke gedachte
lache man, ik zag die kerel toen ie nog binnen moest komen bij kartcentrum... zen pakkie is redelijk glimmend.
Hij was er echt trots op zo te zien.. Hij liep helemaal vooraan bijna en iedereen hing om em een..echt een l337 gay
hier issie dan
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/514775
hier sisie.. veel plezier!!
http://home.online.no/~errobs/cobsw.wmv
~ Gottfried Leibniz
nja.. sorryOp woensdag 05 juni 2002 10:27 schreef drm het volgende:
fietsnerd is onnavolgbaar.
Die roze nicht was eng, deed me denken aan zo'n gast die in een roze konijnenpak moet rondhollen, maar dat is met paintballen, nie met karten.
Waarom kom ik trouwens in dat kartfilmpje als aller-aller-allleeeer-laatste de bocht om? was dat omdat ik jullie allemaal net opnieuw aan het inhalen was? (okee, ik zoog, en ik dacht nog wel zo hard te gaan... next time.)
Anyhoe, ik hoor uit verscheidene richtingen dat de volgende meeting in het Utrechtse stadje U. wordt gehouden en dat ik daar enige uitspraken over heb gedaan... Alvorens te juichen, moet ik dat even met Yellow bespreken of wij wel lang genoeg sober kunnen blijven om dat op poten te kunnen zetten.
3000 delig zakmes is wel okee... had nog een half uur aan kunnen hangen hoor, beetje zozo.
hans teeuwen soms?Op woensdag 05 juni 2002 19:33 schreef Spiney het volgende:
3000 delig zakmes is wel okee... had nog een half uur aan kunnen hangen hoor, beetje zozo.
mijn immitatie van de ondanbare plant, dan een beetje op " wat vind je lekker" gericht
http://www.trancebender.com/final.mp3
edit.. > sorry, was em ff kwijt
I'm flatteredOp maandag 03 juni 2002 15:07 schreef Yellow het volgende:
Stoer; Marduq
06-lijn is imho de beste van Mannen van de Radio.. van wat ik gehoord heb. Ook wel het meest lompe volgens mij. Eheh.. De Mirakel Man is ook melig.. 'kijk ik ook door heen.. jaja.. beslagen ruiten? beslagen ruiten ook ja.. wel vaak even met mouwtje schoonpoetsen maar dan kijk ik er gewoon doorheen'Op woensdag 05 juni 2002 19:33 schreef Spiney het volgende:
Cursusje jezelf herkennen nodig, kijk naar de nummer op de kart, en kom erachter dat er geen nummer op stond, laat nou precies alleen ik de enige geweest zijn die in kart 17 heeft gereden, juist de enige kart zonder nummer op de voorkant....Op woensdag 05 juni 2002 19:33 schreef Spiney het volgende:
Waarom kom ik trouwens in dat kartfilmpje als aller-aller-allleeeer-laatste de bocht om? was dat omdat ik jullie allemaal net opnieuw aan het inhalen was? (okee, ik zoog, en ik dacht nog wel zo hard te gaan... next time.)
Back In Black!
hehe, dan heb je nog niet : "wat vind je lekker" en "helderziende" gehoordOp donderdag 06 juni 2002 23:44 schreef OzBoz het volgende:
[..]
06-lijn is imho de beste van Mannen van de Radio.. van wat ik gehoord heb. Ook wel het meest lompe volgens mij. Eheh.. De Mirakel Man is ook melig.. 'kijk ik ook door heen.. jaja.. beslagen ruiten? beslagen ruiten ook ja.. wel vaak even met mouwtje schoonpoetsen maar dan kijk ik er gewoon doorheen'
Verwijderd
Rage heeft het dus van Herbalizer en mijOp dinsdag 04 juni 2002 19:08 schreef Akira het volgende:
[..]
ik weet, ik heb t eigenlijk van Raging Goblin aka RaGe (PU niveau he...![]()
)
Dit topic is gesloten.