AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARG!Op zaterdag 01 juni 2002 23:06 schreef dusty het volgende:
Dus JA het was een echte camera
* Dark Blue gelooft nu ook wel dat ie werkt ja
...ik vraag me af wanneer de weirde foto's van mij komen...

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARG!Op zaterdag 01 juni 2002 23:06 schreef dusty het volgende:
Dus JA het was een echte camera
Yamaha R1FoOL:
willem169 mag 1x raden wat ik voorbij Plan C zag rijden toen ik wegfietste![]()
Dank, graag gedaanOp zondag 02 juni 2002 01:47 schreef McVirusS het volgende:
Ohja, Pelle en consorten hartstikke bedankt voor het erg goed regelen van de meeting! Vond ut erg geslaagd.
Owkee, note van willem169: De eerste heat is uiteraard veel, maar dan ook veel representatiever dan de tweede, want ik kan met deze mededeling van PellePelle:
Hier de meer leesbare versies van de scorecards per heat:
...compleet instemmen.Pelle:
Vraag me alsjeblieft niks over m'n klassering in heat 2; het enige dat ik er over kwijt wil is dat vrouwen niet kunnen rijden en dat het niet fijn is dat je met 50 km/u onder de boarding wordt gereden
Pelle:
Voor BreakAway zagen drm en ik nog dezelfde Hayabusa staan als die bij het kartcentrum stond
Ik wil nog ff zeggen dat ik joe een behoorlijk hoog Hansje Teeuwen gehalte vond hebben, moet je overigens niet opvatten als belediging eheh.. download nog ff het 3000-delige zakmesOp zondag 02 juni 2002 01:47 schreef Spiney het volgende:
Zo, heb ik nu al me haakjes afgesloten?
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Het moet ook later wel duidelijk zijn dat het om een /13 meeting gingOp zondag 02 juni 2002 02:19 schreef Pelle het volgende:
Leuk detail trouwens: let op de Run-nummers op de scorecards... en drie keer raden aan welk tafelnummer we zaten in dat eetcafe
je wil ons dood heben
disjfa.nl
* Pelle heeft 'm op z'n werk wel in de download accelerator history staanOp zondag 02 juni 2002 02:40 schreef willem169 het volgende:
Sorry, dat is em dus niet, ik zoek ff verder...
Verwijderd
Jesus.. die gast is GEK! Maar had het filmpje al eens gezien geloof ik
MuhahahahahhaaBosmonster:
Rest van de foto's zet ik later wel online, maar de foto van deze twee lovers wilde ik jullie toch niet onthouden:
omg! Ik durf het bijna niet te zeggen...maar moet ik me op dit moment wéér aangesproken voelen?Op zondag 02 juni 2002 09:48 schreef willem169 het volgende:
[..]
Muhahahahahhaa![]()
Dan moet je eigenlijk ook het "origineel" erbij posten...
Dit was slechts een poging tot semi-immitatie van...
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
too much informationOp zondag 02 juni 2002 10:56 schreef Dark Blue het volgende:
Ondanks dat we bewogen vind ik de foto wel lief
en Papa Eend? Die ligt hier naast me te pitten, glimlachte wel dus ik neem aan dat ie m ook leuk vond![]()
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
|{ brrr }] |
leg eens uitOp zondag 02 juni 2002 11:54 schreef Yellow het volgende:
behalve dat kotsende persoon in de bus... de jongen was erg post ozzfest, het was mijn eerste festival wit (lijk bleek)
Ja strak dingetje was dat en prima fotootjes! Ben ook op zoek nuOp zondag 02 juni 2002 11:54 schreef Yellow het volgende:
* Yellow|A is verbaast over het feit dat er echt foto's uit Dusty ultra mini to the mini camera zijn gekomen
|{ brrr }] |
Hmm afgezien van het feit dat dat best een domme actie was, wat die lap vlees toch erg goed te eten... tipje voor de culinaire kookwonderen onder ons: entrecote met kruidenboter en een snufje suiker is best lekkerOp zondag 02 juni 2002 11:59 schreef Clay het volgende:
Al zou ik als ik jou was Pelle de volgende keer geen suiker over je entrecote gooien
whahaahOp zondag 02 juni 2002 12:08 schreef Yellow het volgende:
Suiker .. er had echt zout en peper moeten staanniet ... suiker
Anyhoet, nadat spiney en ik van waxle en xangadix waren ontsnapt kwamen we in een bus gevuld met dronken ozzfest gangers waarvan er een spontaan opsprong, naar de gesloten deur toerende en bijna alles over de chauffeur heenkotste... niet kloek
* Yellow|A suiker
et was zeker te eten daar !.. in mijn spulletje zit altijd suiker (sate saus) hehe moet kunnen dusOp zondag 02 juni 2002 12:15 schreef Pelle het volgende:
[..]
Hmm afgezien van het feit dat dat best een domme actie was, wat die lap vlees toch erg goed te eten... tipje voor de culinaire kookwonderen onder ons: entrecote met kruidenboter en een snufje suiker is best lekker
Verwijderd
Fout... GSX1300ROp zondag 02 juni 2002 01:54 schreef willem169 het volgende:
[..]
Yamaha R1![]()
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Verwijderd
volgende keer hoop ik er ook bij te zijnOp zondag 02 juni 2002 14:16 schreef Type het volgende:
dus het was leuk...
Goed zo...
/me hoopt er volgende keer ook bij te kunnen zijn...
Hebben jullie me wel gemist, of...?
Verwijderd
Stoer; Marduq
jup..de pics please!!Op zondag 02 juni 2002 15:46 schreef XangadiX het volgende:
b00ga
ja was wel lekker eten&drinken en ook fijne mensen, op twee iemanden na
waxle, waar blijven de foto's ??
(tip: lees de sig)Op zondag 02 juni 2002 15:48 schreef gitaarwerk het volgende:
[..]
hmz.. 2 iemanden??
Stoer; Marduq
Stoer; Marduq
Verwijderd
Op zondag 02 juni 2002 15:56 schreef XangadiX het volgende:
had daar dan OOK foto's van gemaakt!
|{ brrr }] |
Verwijderd
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
ill be thereOp zondag 02 juni 2002 18:49 schreef dusty het volgende:
Een paar mensen wisten het ondertussen al, voor de rest: 1 September de 2e jaarlijkse BBQ van W&G zelfde plaats als vorig jaarNu met een tuin die wel representatief is
-Tip!Op zondag 02 juni 2002 18:22 schreef waxle het volgende:
zooo...
http://waxle.cheeseheadz.net/meeting3/
De panorama komt nog; daar dient nog het een en ander aan gephotoshopped te worden.
Verwijderd
vertel!Op zondag 02 juni 2002 18:49 schreef dusty het volgende:
Een paar mensen wisten het ondertussen al, voor de rest: 1 September de 2e jaarlijkse BBQ van W&G zelfde plaats als vorig jaarNu met een tuin die wel representatief is
Ik zal eraan denken... heel diep... denken...Op zondag 02 juni 2002 18:49 schreef dusty het volgende:
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Verwijderd
hehe... ow dieOp zondag 02 juni 2002 19:42 schreef Seraph het volgende:
/me vraagt zich af wanneer Bosmonster de foto van de roze homo op het dak van het kartcentrum post
Verwijderd
zelfde plaats == waar?Op zondag 02 juni 2002 18:49 schreef dusty het volgende:
Verwijderd
MietjeOp zondag 02 juni 2002 19:35 schreef Prammenhanger het volgende:
[..]
Ik zal eraan denken... heel diep... denken...
denken... ja, denken! nog even denken of ik deze keer wel kom, met iedereen die 2x zo oud is als ik...
Dusty woont in BredaOp zondag 02 juni 2002 20:03 schreef Type het volgende:
zelfde plaats == waar?
|{ brrr }] |
NO!!! Waar is Kiddy? Need... more... kiddy...Op zondag 02 juni 2002 20:31 schreef Yellow het volgende:
* Yellow|A heeft na gisteren enkele uren minachting en beledigingen slikken van de w&g stijl posse, maar besloten een nieuw user icon aan te laten meten
Alsjeblieft McVirus
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
|{ brrr }] |
Verwijderd
wel n enge user icon btw..Op zondag 02 juni 2002 20:31 schreef Yellow het volgende:
* Yellow|A heeft na gisteren enkele uren minachting en beledigingen slikken van de w&g stijl posse, maar besloten een nieuw user icon aan te laten meten
Alsjeblieft McVirus
Kijk maar eens in het kruidenrekje: dilleOp zondag 02 juni 2002 20:54 schreef Akira het volgende:
[..]
wel n enge user icon btw..
ziet eruit als n gozer met de naam Dillen (weetikveelhoejedatschrijft) die gisteravond/vanochtend bij dezelfde bbq was als ik (daar mocht ik van mn ouders zegmaar wel heen..)
Verwijderd
McVirusSOp zondag 02 juni 2002 20:47 schreef Yellow het volgende:
Natuurlijk, ik luister naar de wijze woorden van McVirus
Yes Waxle, het lingo woord is kloek.
Verwijderd
Net iets onder de 18 tot ouderOp zondag 02 juni 2002 20:32 schreef McVirusS het volgende:
Volgens mij zaten de leeftijden op deze meeting tussen de 18 en de 30 ofzo?Meeste mensen zaten wel aan de goede kant van de 25 volgens mij
.
21,85/16=1,36 valt dus relatief best mee, maar ik denk persoonlijk dat iemand van 16 toch vaak andere interesses zal hebben dan iemand van 21 (alhoewel iedereen hier natuurlijk één ding gemeen heeft)Op zondag 02 juni 2002 21:33 schreef Pelle het volgende:
* Pelle gaat even een gokje doen naar alle leeftijden:
*snipperdesnip*
Totale leeftijd: 460 jaar
Gemiddelde leeftijd: 460 / 21 = 21,85 jaar
Dat valt toch best wel mee
Verwijderd
en? Heb je je eigen leeftijd goed gegokt?Op zondag 02 juni 2002 21:33 schreef Pelle het volgende:
[..]
Pelle: 22
[..]
Volgens mij welOp zondag 02 juni 2002 21:45 schreef FoOL het volgende:
en? Heb je je eigen leeftijd goed gegokt?
Ik had op mijn linkerhand een blaar.. verder zitten zowel mijn rechter als linkerzij onder de blauwe plekken en gaat lopen zwaar beroerd.. maar ok, dat heb ik altijd als ik fanatiek gekart hebOp zondag 02 juni 2002 21:54 schreef Pelle het volgende:
[..]
Ben ik trouwens de enige met spierpijn? Ben de hele dag al zo stijf als een plank, en dat is niet handig als je allerlei kasten moet demolishen en bureau's moet versjouwen..
Sue da bitch.. ik was niet echt getuige maar heb er wel een ronde of 5 last van gehad, dus wil best alsnog als getuige optreden..Last van m'n nek ook nog, doordat die stomme greppeldel me met 50 km/h de boarding in bashte.. dat belooft wat voor morgen
Omdat ik niet bang ben (soms). Ik pas me trouwens makkelijk aanOh ja Prammenhanger, leeftijd is alleen een probleem als je dat er zelf van maakt.. waarom denk je waarom cutter, dusty en OzBoz ook gewoon durfden te komen?![]()
Pas de problem ici, als ik niet kan dan kom ik gewoon, 'mkay? Ik wil wel eens weten wie er aan de achterkant van de icq-lijn zit. Even kijken, september, das dus juli, augustus, september. Lijkt me dat ik nog niks gepland heb.Op zondag 02 juni 2002 21:54 schreef Pelle het volgende:
[..]
Oh ja Prammenhanger, leeftijd is alleen een probleem als je dat er zelf van maakt.. waarom denk je waarom cutter, dusty en OzBoz ook gewoon durfden te komen?![]()
Als ik al kon achterhalen wie het was en waar ze woont, heeft dat nog weinig zin denk ik.. op zo'n kartbaan ga je volgens mij akkoord met het 'betreden op eigen risico' principe.Op zondag 02 juni 2002 22:00 schreef OzBoz het volgende:
Sue da bitch..
Ik had ook niet anders van je verwacht overigensOmdat ik niet bang ben (soms). Ik pas me trouwens makkelijk aan
* Pelle denkt niet dat hij weet wat Prammenhanger bedoelt..Op zondag 02 juni 2002 22:01 schreef Prammenhanger het volgende:
Er zitten trouwens wel eigenaardige graancirkels in die Liquid Tension Cd Pelle
Krassen, putten met een doorsnede van 3 mm, graancirkels, what's the differenceOp zondag 02 juni 2002 22:10 schreef Pelle het volgende:
* Pelle denkt niet dat hij weet wat Prammenhanger bedoelt..
Graancirkels? Dat is toch met ufo's enzo? Of bedoel je gewoon 'krassen' ?
Grijns.. demonstratie van mijn hand op ongev. 11 seconden van hoe je een bocht door gaat op een manier waarop je veel snelheid verliest.. dwars. Maar leuk dat je dur nog een filmpje van gebakken hebt. Waar zijn al die andere actie-kart-foto's?Op zondag 02 juni 2002 09:34 schreef Bosmonster het volgende:
[..]
Hier nog een filmpje van wat gekken:
kart.avi (4mb)
Ehh... als ik nou eens zeg dat ik maar op 50% van de capaciteit heb gescanned? wordt men dan boos? Uiteraard hoort elke zelf respecterende designer een goeie scanner te bezittenOp zondag 02 juni 2002 01:44 schreef Pelle het volgende:
[..]nu heb ik natuurlijk ook niet zo'n 1337 scanner als dusty, maar het is nog wel de bedoeling dat iedereen die scorecard ook kan lezen zonder zelf eerst aan het resizen te moeten :)[..]
Back In Black!
Dat verklaart dan misschien waarom je budget voor een digitale camera zo klein was.. zo'n kleine k#tcamera, waar je geen foto's mee kon schieten met een oppervlakte groter dan een postzegelOp zondag 02 juni 2002 22:17 schreef dusty het volgende:
Ehh... als ik nou eens zeg dat ik maar op 50% van de capaciteit heb gescanned? wordt men dan boos? Uiteraard hoort elke zelf respecterende designer een goeie scanner te bezittenalleen hobbyisten hebben een slechte scanner
Ligt aan de kleur van je t-shirt denk ik. Ik had precies hetzelfde probleem, op een seconde of 17Op zondag 02 juni 2002 22:17 schreef OzBoz het volgende:
Grijns.. demonstratie van mijn hand op ongev. 11 seconden van hoe je een bocht door gaat op een manier waarop je veel snelheid verliest.. dwars.
Op zondag 02 juni 2002 22:25 schreef Pelle het volgende:
[..]
Ligt aan de kleur van je t-shirt denk ik. Ik had precies hetzelfde probleem, op een seconde of 17
Volgens mij wist je mijn leeftijd en heb je bij mij helemaal niet gegoktOp zondag 02 juni 2002 21:54 schreef Pelle het volgende:
[..]
Volgens mij wel
Min linker elleboog doet nog steeds een beetje pijn, Jij had geluk met je 50Km/h, bij de laatste bocht waar je je snelheid kon opbouwen dan precies over het hobbeltje gaan dat er was waardoor je met je achterkant de uitstekende border raakt van de pits, waardoor je 90 graden draait en met +/- 60Km recht de border in rijdt is ook geen pretje.Ben ik trouwens de enige met spierpijn? Ben de hele dag al zo stijf als een plank, en dat is niet handig als je allerlei kasten moet demolishen en bureau's moet versjouwen.. Last van m'n nek ook nog, doordat die stomme greppeldel me met 50 km/h de boarding in bashte.. dat belooft wat voor morgen
Omdat ik graag laat zien dat ik in het echt ook gewoon botte opmerkingen maakt als iemand wat doms zegt?Oh ja Prammenhanger, leeftijd is alleen een probleem als je dat er zelf van maakt.. waarom denk je waarom cutter, dusty en OzBoz ook gewoon durfden te komen?![]()
Back In Black!
*lol* waarom zou ik mijn goede digitale video-camera meenemen, waardoor ik er de hele tijd op moet letten dat ie niet gejat wordt door een van die rotterdammers die geen huis kunnen vinden en dan maar alles verkopen wat los en vast zit..Op zondag 02 juni 2002 22:23 schreef Pelle het volgende:
[..]
Dat verklaart dan misschien waarom je budget voor een digitale camera zo klein was.. zo'n kleine k#tcamera, waar je geen foto's mee kon schieten met een oppervlakte groter dan een postzegel![]()
* graaft zich in *
Back In Black!
Verwijderd
Over een kleine 2 maanden jaOp zondag 02 juni 2002 21:33 schreef Pelle het volgende:
...
Clay: 22
...
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Verwijderd
Verwijderd
no way, gewoon gaan snowboarden volgende keerOp zondag 02 juni 2002 23:01 schreef Seraph het volgende:
Moeten dus de volgende keer maar niet gaan snowboarden, want dat zal dan waarschijnlijk wel het einde van vele W&G'ers betekenen...
Pffffff.. nee volgens mij heeft het te maken met de zitjes.. die zijn volgens mij gemaakt voor mensen met een Seraph-postuur... waarschijnlijk kon jij ook net met je voeten bij de pedalen en hoefde je niet als een soort van kikker op de kart te zittenOp zondag 02 juni 2002 23:01 schreef Seraph het volgende:
Wat piept iedereen toch over pijn na het karten ( k Pelle, van jou kan ik het begrijpen), maar ik heb eigenlijk nergens last van of komt dat omdat jullie allemaal al een beetje oud beginnen te worden
...
Verwijderd
Ben toch best wel breed?Op zondag 02 juni 2002 23:16 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Pffffff.. nee volgens mij heeft het te maken met de zitjes.. die zijn volgens mij gemaakt voor mensen met een Seraph-postuur... waarschijnlijk kon jij ook net met je voeten bij de pedalen en hoefde je niet als een soort van kikker op de kart te zitten
HELD! Kijk hier heeft het nageslacht wat aanOp zondag 02 juni 2002 23:16 schreef Bosmonster het volgende:
Maar hier nog een berg die nog herkenbaar zijn :P:
http://www.xs4all.nl/~pcvandam/13/
Op zondag 02 juni 2002 23:30 schreef Seraph het volgende:
[..]
Ben toch best wel breed?![]()
[afbeelding]
Verwijderd
forgot someone?Op zondag 02 juni 2002 21:33 schreef Pelle het volgende:
Bijna iedereen
Totale leeftijd: 460 jaar
Gemiddelde leeftijd: 460 / 21 = 21,85 jaar
Dat valt toch best wel mee
neuh... jij was te laatOp maandag 03 juni 2002 00:24 schreef PyroDaan het volgende:
[..]
forgot someone?
disjfa.nl
hierOp maandag 03 juni 2002 00:37 schreef disjfa het volgende:
[..]
en ik denk dat nu iedereen op zoek is naar waar je die kleine camera kan vinden
Back In Black!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq