2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Komde eens op bezoek?gekkie schreef op zondag 17 december 2017 @ 23:08:
03-02 en 04-02 moet je het maar verplaatsen naar echt belgisch bier in Bruxelles
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Maar hetzelfde geldt voor mij. Ik wacht de datum af en kijk of ik nog kan komen buurten.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Fosdem heh, moet nog ergens een bepaalde bookmark hebben met eetgelegenheden, al is die vast wel weer aan een update toe.
Als je op de reset ww klikt kan ik je wel handmatig een linkje toesturenDark Blue schreef op maandag 18 december 2017 @ 09:44:
Melp, dat moet ik dan even thuis doen, want je mailer werkt niet meer, en hier op het werk heerst een benauwend Facebookbeleid.

Dat je de FB-knop nog ziet is überhaupt een wonder, bij mij wil ie niet goed laden
Ik heb gewoon alle data als optie genoemd, maar veel is "liever niet" omdat ofwel dicht bij tentamens, ofwel op zondag wat niet ideaal is. Also note de revolutionaire vrijdag (16/2)Creepy schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:45:
FWest heeft gelukkig veel plek in zijn agende![]()
Maar hetzelfde geldt voor mij. Ik wacht de datum af en kijk of ik nog kan komen buurten.
"FoutF.West98 schreef op maandag 18 december 2017 @ 11:54:
[...]
Als je op de reset ww klikt kan ik je wel handmatig een linkje toesturen
Dat je de FB-knop nog ziet is überhaupt een wonder, bij mij wil ie niet goed laden
Er ging iets mis bij dit verzoek. Probeer het later nogmaals."
Tudududu.
Ah joh volgens mij heb ik nog een account. Als ik het niet vergeet doe ik het vanavond wel ff.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Ik heb je account dat je relatief recentelijk hebt aangemaakt voor je geactiveerdDark Blue schreef op maandag 18 december 2017 @ 12:06:
[...]
"Fout
Er ging iets mis bij dit verzoek. Probeer het later nogmaals."
Tudududu.
Ah joh volgens mij heb ik nog een account. Als ik het niet vergeet doe ik het vanavond wel ff.
Ik weet niet eens wat dat wasazerty schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 18:31:
[...]
Kom jij af naar FOSDEM? Ik was van plan langs te gaan dit jaar
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Always looking for developers wanting to work with Erlang.

Dus als je je al had aangemeld; update je beschikbaarheid!
Als je je nog niet had aangemeld: doe dat!
Hopelijk straks wel genoeg aanmeldingen om het door te laten gaan
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Hmm dat is inderdaad niet fijn. En dat terwijl ik die mail net gefixt had.Creepy schreef op zondag 4 februari 2018 @ 10:45:
Hmmm.. een wachtwoord reset werkt niet bij een geldige login, maar lijkt wel te werken bij een niet bestaande loginAka: je kan mail adressen testen of ze een account hebben bij je dienst @F.West98
En gelijk een mention dat ik mijn wachtwoord niet kan resetten.....
Blijkt dat kennelijk de mailserver iets geks doet met TLS en er nu een mismatch tussen ciphers is. Heel fijn om dat uit te zoeken...
Hij lijkt weer te werken @Creepy
[ Voor 3% gewijzigd door F.West98 op 04-02-2018 22:00 ]