Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Devschuur meeting O Vorige deelOverzicht

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• F.West98
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 14:56

F.West98

Jongste 10 jaar-actieve user

Topicstarter
Het werd weer eens tijd voor de volgende meeting dacht ik zo.

Nou we kennen het natuurlijk allemaal wel:
Aangezien het recept van vorige keer nog steeds wel in de smaak valt, gaan we voor de herhaling. :)

De meeting zal om 16:00 beginnen in Café Olivier, in Utrecht!

Daarna gaan we uit eten naar: Gauchos, zo ongeveer rond 18:30.

Waarom meeting "O"? Omdat het P-Storm leuk leek om eens een qwerty toetsenbord te misbruiken voor een reeks, dus jammer voor alle andere toetsenbordindelingen :P

MeetingManager once again
MeetingManager kan wat probleempjes hebben. Al lang geen tijd voor gehad, zo heeft Google wat fonts verplaatst oid en is de mailstuurfunctionaliteit volgens mij kapot. Dit werkt weer *O* Bij problemen: DM mij.
https://meetingmanage.nl/38/Overzicht

2x Dell UP2716D | i7 6700K | 64GB RAM | Samsung 850 1TB | ASUS ROG Maximus VIII Formula | GTX960 - Alles
Firesphere: Chrome is dubieus. Firefox FTW
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True