ik lust utrecht wel..
amsterdam is kut..
amsterdam is kut..
Verwijderd
Verwijderd
voornaamste is dat het fijn zou zijn als iemand hier zou willen meewerken die utrecht kent.Op maandag 23 april 2001 14:52 schreef PlayR het volgende:
ik lust utrecht wel..
amsterdam is kut..
Wees op de hoogte of hou je mondOp maandag 23 april 2001 15:13 schreef paparoach het volgende:
wat moet jij met mijn password aangezien die site niet op de got database zit.....
joh!Op maandag 23 april 2001 15:14 schreef paparoach het volgende:
en als ik een willekeurig password invul doet ie het ook
Verwijderd
dat is omdat we je zo interessant vinden...Op maandag 23 april 2001 15:13 schreef paparoach het volgende:
wat moet jij met mijn password aangezien die site niet op de got database zit.....
Verwijderd
herpost zie bovenOp maandag 23 april 2001 15:04 schreef Lotte het volgende:
[..]
voornaamste is dat het fijn zou zijn als iemand hier zou willen meewerken die utrecht kent.
ik kom er nooit.. en weet dus niks te bedenken daar.. dus beetje medewerking van utrechters zou fijn zijn
Verwijderd
goed onderbouwde mening!! ga zo door.Op maandag 23 april 2001 14:52 schreef PlayR het volgende:
ik lust utrecht wel..
amsterdam is kut..
zie sig.Op maandag 23 april 2001 16:52 schreef Shadow3333 het volgende:
[..]
goed onderbouwde mening!! ga zo door.
Ik zal het eens aan wat vrienden van mij vragen die op de utrechtse Techniek dingus hebben gezeteOp maandag 23 april 2001 15:04 schreef Lotte het volgende:
voornaamste is dat het fijn zou zijn als iemand hier zou willen meewerken die utrecht kent.
ik kom er nooit.. en weet dus niks te bedenken daar.. dus beetje medewerking van utrechters zou fijn zijn
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Verwijderd
tweakermeeting 19 mei in utrecht.Op maandag 23 april 2001 17:22 schreef A-TOMIC het volgende:
ik ken/woon in utrecht.
Heb het allemaal niet gevolgd, maar wat is de bedoeling?
dan is de feestcommissie in de huidige samenstelling bij deze ontbonden.Op maandag 23 april 2001 17:24 schreef Lotte het volgende:
[..]
tweakermeeting 19 mei in utrecht.
gezocht worden leuke dingen of plaatsen om te doen/ te hangen.
de feestcommissie kent utrecht niet.
Verwijderd
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
:(:?;(Op maandag 23 april 2001 17:28 schreef wicher het volgende:
[..]
dan is de feestcommissie in de huidige samenstelling bij deze ontbonden.
Verwijderd
bovendien is het oook wel fijn dat we geen algemenetweakermeetingvan21april taferelen krijgenOp maandag 23 april 2001 17:38 schreef Renegade het volgende:
verder wil ik eventueel wel helpen, maar dan lijkt een herstemming van de locatie (hoeveel mensen acoord gaan met Utrecht) me wel verstandig
|{ brrr }] |
Verwijderd
Cool.. dan zal ik 50% van de bezoekers dit keer zijn... wie is de andere 50% ?Op maandag 23 april 2001 19:18 schreef Lotte het volgende:
bovendien is het oook wel fijn dat we geen algemenetweakermeetingvan21april taferelen krijgen
waar exact 2 mensen op kwamen dagen
Back In Black!
Op maandag 23 april 2001 17:34 schreef A-TOMIC het volgende:
okok, overdag? jah, hmmm, laserquest, bowlen, poolen, karten? (berijkbaar te voet) alles is mogelijk.
Of moet ik meer denken aan een chill-out ruimte? Het doel is een meeting voor al jullie "designers"? Kennis overdracht enzo? of puur for fun? Ik wil wel ff kijken wat er te doen valt..
Back In Black!
|{ brrr }] |
|{ brrr }] |
Verwijderd
YO>Op dinsdag 24 april 2001 09:38 schreef Yellow het volgende:
Oh ja poolen en natuurlijk bowlen (alhoewel bowlen minder is)
Uhm ja is goed, ik wil wel meehelpen, ICQ maar of meel maar. Meelen is immergeil.
Stoer; Marduq
Back In Black!
Verwijderd
|{ brrr }] |
wie waren er dan op 21 april ? heb namelijk nooit iets gehoord over 21 april...Op dinsdag 24 april 2001 12:02 schreef Lotte het volgende:
(p.s. als je een email hebt gestuurd moet je ook echt komen !!!.. om dus taferelen a la de 21apriltweakermeeting te vorokomen)
Back In Black!
Love begins with a metaphor. Which is to say, love begins at the point when a woman enters her first word into our poetic memory. - Milan Kundera
|{ brrr }] |
Verwijderd
zie sg.Op dinsdag 24 april 2001 13:04 schreef dusty het volgende:
wie waren er dan op 21 april ? heb namelijk nooit iets gehoord over 21 april...
Ooohhhh, was dat bij SG!Op dinsdag 24 april 2001 13:31 schreef Vulpes_Vulpes het volgende:
Huh 21 April???
Vulpes_Vulpes zit in de feestcommissie en wist ook van niets!
Vulpes voelt zich![]()
![]()
Love begins with a metaphor. Which is to say, love begins at the point when a woman enters her first word into our poetic memory. - Milan Kundera
Verwijderd
LOLOp dinsdag 24 april 2001 08:51 schreef Yellow het volgende:
Getdown mag Yellow helaas niet naar binnen en idem voor de dansfabriek, GOH wat jammer
Verwijderd
wauwOp dinsdag 24 april 2001 13:45 schreef Yellow het volgende:
[afbeelding]
/me dope kaartje van het centrum van Utrecht
Overdag:
Bowlen, terras, poolen, waterfietsen
Eten:
-Mr. Jacks (goedkoop)
-de Bacchant (goedkoop, spareribs all you can eat)
-Standaard fastfood, Burgerkink, McDonalds, Kentucky fried chicken e.d.
-King Arthur
enzovoort
Zaterdag avond
-Tivoli, Los niks staat vast
-de Winkel van Sinkel, Club Risk
Verwijderd
dat kaartje daar klopt geen h*l van,Op dinsdag 24 april 2001 13:45 schreef Yellow het volgende:
[afbeelding]
* wicher|IA dope kaartje van het centrum van Utrecht
zelfde probleem heb ikOp dinsdag 24 april 2001 19:39 schreef A-TOMIC het volgende:
19 mei is het eh? hmm, das precies midden in m''n eindexamen periode, niet mogelik dus...
|{ brrr }] |
vandaar...Op dinsdag 24 april 2001 21:30 schreef Yellow het volgende:
Tja eindexamen week he? Mmm tja ik vind het toch wel wat minder zonder die newbie wicher en zijn andere mede examen kanidaten
Verwijderd
Op dinsdag 24 april 2001 21:42 schreef PyroDaan het volgende:
PyroDaan heeft ook examens en weet ook nog niet zeker of ie kan maar hoopt wel een middagje te kunnen missen.
hoe doe je trouwens je text rood met een sterretje ervoor?
1
| [me=16137]zegt iets[/me] |
Verwijderd
ik denk dat er altijd wel een datum zal zijn waarop er mensen niet kunnen komen... het wordt nog moeilijk een andere datum te fixen....Op dinsdag 24 april 2001 21:30 schreef Yellow het volgende:
Tja eindexamen week he? Mmm tja ik vind het toch wel wat minder zonder die newbie wicher en zijn andere mede examen kanidaten
Maar tja datum he? Mmm denken....
Niet aan te ontkomen natuurlijk, maar als je ver van tevoren plant, dan heb je in ieder geval nooit een goeie smoes... naja, bijna nooit.Op dinsdag 24 april 2001 21:57 schreef Lotte het volgende:
[..]
ik denk dat er altijd wel een datum zal zijn waarop er mensen niet kunnen komen... het wordt nog moeilijk een andere datum te fixen....
|{ brrr }] |
ok danOp dinsdag 24 april 2001 22:06 schreef Yellow het volgende:
Wicher, doed het was een grapje en je bent volgens mij geen newbie meer, bi-technisch gezien dan
|{ brrr }] |
Verwijderd
Maar gelukkig heeft yellow mailOp dinsdag 24 april 2001 22:15 schreef Yellow het volgende:
* Yellow|A is ongelukkig met het feit dat mensen denken dat hij wat heeft tegen mensen
|{ brrr }] |
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Poolen kan toch in die tent naast Stairway? En discobowlen lijkt me stukken beterOp dinsdag 24 april 2001 23:25 schreef PyroDaan het volgende:
... we kunnen dan nog kiezen of we gaan poolen/waterfietsen/of heel iets anders...
JoepieOp dinsdag 24 april 2001 23:23 schreef Lotte het volgende:
na ampel beraad en veel geklooi met icq door de feestcommissie (helaas zonder vv omdat deze een bordspel speelde) is besloten dat het fuif toch doorgaat op de eerder aangegeven datum 19mei.
Back In Black!
* DeFeCt denkt dat wicher newbie genoeg is om nog niet te weten dat hij Yellow met een bak zout moet nemen wil het een beetje te pruimen zijnOp dinsdag 24 april 2001 21:54 schreef wicher het volgende:
maar ff nog wat anders:
* DeFeCt begint zich nogal te irriteren aan de Yellow''s en GraasGasten die hm de hele tijd voor newbie zitten uit te maken
* dusty denkt dat Yellow zelf denkt dat wat Defect denkt dat dat juist is.Op woensdag 25 april 2001 10:36 schreef DeFeCt het volgende:
* DeFeCt denkt dat wicher newbie genoeg is om nog niet te weten dat hij Yellow met een bak zout moet nemen wil het een beetje te pruimen zijn
Back In Black!
* waxle voelt een lowrider punt aankomen...Op woensdag 25 april 2001 10:36 schreef DeFeCt het volgende:
[..]
* DeFeCt denkt dat wicher newbie genoeg is om nog niet te weten dat hij Yellow met een bak zout moet nemen wil het een beetje te pruimen zijn
|{ brrr }] |
* OzBoz denkt dat we dat ook vooral zo moeten houden...Op woensdag 25 april 2001 11:53 schreef Yellow het volgende:
Yellow denkt wat Yellow denkt. Yellow denkt dat mensen met een lowrider fetish toch wel uniek zijn
duh.Op woensdag 25 april 2001 03:18 schreef 2 het volgende:
lol wicher zomaar op z''n pakje getript.(no-offence hoor).
/me is stukken langer geregd dan wicher, kijk maar in profile
dan kan ik me er nog wel aan irriteren...Op woensdag 25 april 2001 10:36 schreef DeFeCt het volgende:
[..]
Verwijderd
bdnktOp woensdag 25 april 2001 13:50 schreef ELANAZ het volgende:
Waar gaat dit nou eiluks over..?
je bent imho allemaal zo newbie als je je gedraagd,
en believe me Wicher,
YOU''RE FOKKIN'' BEJAARD!
Verwijderd
Ga je niet druk maken om wat anderen doen man!Op woensdag 25 april 2001 13:52 schreef wicher het volgende:
[..]
bdnkt
sorry voor mijn gezeur, ik zit me dus een beetje overmatig te irriteren...
over tot de orde van de dag dan maar
|{ brrr }] |
Verwijderd
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
ik ben lui... wat bedoel jeOp woensdag 25 april 2001 20:13 schreef Renegade het volgende:
voor meer info check ff het lowrider topic
Volgens mij bedoelt hij de laatste post uit deze topic.Op woensdag 25 april 2001 23:00 schreef PyroDaan het volgende:
ik ben lui... wat bedoel je
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ok, nu snap ik hetOp woensdag 25 april 2001 20:13 schreef Renegade het volgende:
BTW mensen houden we nog een beetje rekening met de minder valide mens![]()
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
ik wil wel tillenOp donderdag 26 april 2001 10:04 schreef Renegade het volgende:
inderdaad, een rolstoel. Maar wat lage drempels zijn niet zo''n punt, en het park ook niet, maar als we ineens 3 trappen opmoeten om in een kroeg/disco/etc.. in te komen wordt het al wat meer tricky
We tillen gewoon met zijn allen.Op donderdag 26 april 2001 10:29 schreef Lotte het volgende:
ik wil wel tillen
Back In Black!
Zit ik een keer niet achter mijn computer, wordt meteen het hele programma besproken...Op dinsdag 24 april 2001 23:25 schreef PyroDaan het volgende:
yellow, lotte en ik hebben op de icq chat besproken dat we zo rond 13.00 uur verzamelen op Utrecht CS, daarna naar het wilhelmina-park gaan om daar gezamelijk te gaan picnicken en dat we daarnaa wel zien... we kunnen dan nog kiezen of we gaan poolen/waterfietsen/of heel iets anders...
meer nieuws volgt
Back In Black!
Verwijderd
jop.Op donderdag 26 april 2001 11:38 schreef dusty het volgende:
Als we gaan bowlen moeten we toch echt reserveren neem ik aan....
|{ brrr }] |
|{ brrr }] |
Verwijderd
4. 5 of 6 geloof ik.Op donderdag 26 april 2001 11:49 schreef Yellow het volgende:
Ja maar om te reserveren moeten we wel weten wie wil gaan bowlen en dus hoeveel banen we nodig hebben.
Yellow is geen expert op het bowl gebied, dus hoeveel man op een baan?
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq