Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Zo het is allang half maart geweest maar nog geen 2e w&l meeting. Dus tijd voor de nieuwe meeting lijkt me.

Van mijn part weer bij broers (alleen deze keer WEL reserveren ld en jag :) ) alleen nog ff datum afspreken en wie er allemaal komen lijkt me.

7 april, 14 april? 21 april & 28 april kan ik niet. Of nog wat later? (zaterdag lijkt me het handigst?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het werd ook wel weer tijd :)

Ik vond Broers eigenlijk niet zo heel leuk. Die Ierse bar (Firkin ofzo) waar we eerst heen zijn gegaan vond ik leuker.

Datum maakt mij niet zoveel uit. Op zaterdag kunnen waarschijnlijk wel de meeste mensen, maar ik kan ook wel door de week (ik heb week-ov :P). Als de datum maar een beetje op tijd bekend is kan ik wel vrij nemen.

Kan er misschien ook een slaapplaats geregeld worden voor mensen die ver moeten reizen?
Anders moet ik weer om 21.20 terug, en das niet zo leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
maar in die firkin kan je weer niet eten :)

Alhoewel, dat broers was wel duur... misschien kunnen we ons beter als echte studenten gedragen en naar de mcdonalds/burger/kentuckyfriedchicken gaan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 16:11
lijkt me leuk, i'll be there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal eens kijken of ik nu wel kan komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje snel alweer. Laten we er nog een half jaartje mee wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordy79
  • Laatst online: 20:30

Lordy79

Vastberaden

Bij de eerste meeting was ik nog geen verwoed GoTTeR, maar het lijkt me een leuk idee.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
Ik zou niet weten waarom we zouden moeten wachten, het was leuk en er zit te lange tijd tussen om blase te worden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08-2024
ik vond het de vorige keer erg geslaagd, en ik ben wel in voor een volgende meeting. wel zou ik graag zien dat de datum een paar weken van tevoren bekend is, zodat ik kan zorgen dat ik niet hoef te werken (ik werk meestal zaterdag en zondag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wist niet eens dat er dit soort meetings werden gehouden... maar ik ben dan ook nog niet zo heel lang GoTter... lijkt me wel leuk. Een beetje met mensen spreken die dezelfde interesses hebben als ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-06 13:34

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Lijkt me goed ja.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Laatst online: 10-09 23:26

Jag

Lijkt mij ook goed, alleen geen Mac oid. Dat vind ik zo'n walgelijke tent. Je zit nog net niet op een glijbaan te eten. Stomme sfeerloze tent.

Maar we kunnen nog wel een keer gaan kijken of we iets beters kunnen verzinnen. De Winkel van Sinkel is ook een goede tent, en groot. En het is iig een heel mooi gebouw.

Jag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Count me in

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

ehm... hier wordt over allerlei lokaties gepraat, maar in welke plaats zijn al die lokaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

De locaties meende ik te herkennen uit Utrecht. Als dat zo is kan je beter met een flinke groep naar MrJacks gaan. Goedkoop, goed, etc. Of de italiaan naast de Grote McDonalds is ook goed te doen (trap af, kelder in). Succes er mee!

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

* Lordy79 vindt MacDonalds leuk als snelle-hap-doener... maar niet als gelegenheid om een meeting in te organiseren.

Verder ken ik niets in Utrecht, maar de lokatie komt me goed uit. Me sus woont daar dus heb meteen een slaapplekkie, mocht het vroeg worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
utrecht lijkt me het makkelijkst. Das het centraalst.

Nu data gaan prikken. We zullen het redelijk ver vooruitschuiven dan kunnen mensen er reken mee houden. Ik schuif het vanaf as zaterdag een maand vooruit.

5, 12, 17 of 26 mei. Alleen een van die 4 is waarschijnlijk nog een keer een crew forum en das niet zo handig om tegelijk te hebben maar dat horen we dan nog wel. Laten we eerst is kijken hoeveel mensen er van deze datum kunnen.

5 mei

Wel

Morgoth

Niet

12 mei

Wel

Morgoth

Niet

17 mei

Wel

Morgoth

Niet

26 mei

Wel

Morgoth

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:37

Elvhenk

/me hartje GO

Ik hou het nog even in beraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Confuzer=-
  • Laatst online: 08-08-2024

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Leuk :)

Mensen nog zin om erna naar de dansfabriek te gaan, vorige keer was het de AXL dussss... :)

Wel is onder voorbehoud... er kan ondertussen nog veel gebeuren... :P maar wel is wel waarschijnlijk... ;)

5 mei

Wel

Morgoth
-=Confuzer=-

Niet

12 mei

Wel

Morgoth
-=Confuzer=-

Niet

17 mei

Wel

Morgoth
-=Confuzer=-

Niet

26 mei

Wel

Morgoth
-=Confuzer=-

Niet

The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unicorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04-2024

Unicorn

rogue soeper

Count me in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan voorlopig op alle data wel.

Misschien is het handig als Morgoth de data en de mensen die wel/niet kunnen in zijn openingspost zet.

Ik wil ook wel mee naar de dansfabriek. Maar dan moet ik wel ergens kunnen slapen (nou ja, slapen is niet echt nodig, maar ik heb geen zin om tegels te gaan tellen op het station :)). Of is de dansfabriek ook voor 21.00 open? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faraway
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 16:33

faraway

Dank U...

Helaas, ik had best willen komen maar in mei loop ik in de jungle van Thailand rond te dwalen 8-). (een paar weekjes afkikken;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Tja, wij hebben vorige keer ook tegels lopen tellen op het station tussen allemaal dwaze negers die de hele tijd zaten te zingen en mensen lastig te vallen...

The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool, een 2e meeting! Count me in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allebei de data (7 en 14 april) zijn wat mij betreft ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon
  • Laatst online: 03-06 13:34

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Sandalf kan op allbei de dagen in April terwijl de rest van de mensen kijkt welke dagen in Mei ze kunnen? Nou ja, ik kan denk ik altijd wel.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

April is misschien een beetje kort dag.
Mei lijkt me idd beter en dan kan ik het vrij houden iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Ik kan ook denk ik wel op alle data. Moet ik effe overleggen met mijn collega omdat die dan zaterdag moet werken maar dat is meestal geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed in mei dan: ik kan alleen niet op 26 mei. Verder is alles ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mee mag doen......

5 mei

Wel

Morgoth
-=Confuzer=-

Niet
Practor

12 mei

Wel

Morgoth
-=Confuzer=-
Practor

Niet

17 mei

Wel

Morgoth
-=Confuzer=-
Practor

Niet

26 mei

Wel

Morgoth
-=Confuzer=-
Practor

Niet
Bij deze dan mijn voorkeuren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Waarom hoor ik niks van de overige "vaste" klanten hiero? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgol
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-08 19:25
Ja dat moet je mij ook niet vragen. Ik ben er de laatste tijd niet zo veel. Niet echt veel leuke topics :( Maar ik kom wel als ik kan. Ik vind wel weer heel ver vooruit plannen. Ik ben zoiemand die geen agenda heeft en dus heb ik ook geen afspraken verder dan een paar weken vooruit. Tenzij ik weer een verjaardag ben vergeten zal ik ook komen.

Virgol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toiletman
  • Laatst online: 28-08 19:36
k ben niet echt vaste klant meer, zelfde reden, niet echt topics die 'k interressant vind, of anders topics waar al voor de duizendste keer dezelfde discussie wordt gevoerd :(
en m'n financien staan het op het moment ook niet toe... dus 'k denk niet dat ik ga

Only dead fish go with the flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
hmmz, niemand heeft zin denk ik? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

MAAK dan een leuk topic... !!!...

21 april is er ook die grote tweakermeeting en daar ga ik btw ook naartoe... altijd lache... aatos ging ook zag ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJC
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-05-2024

MJC

Wat is allemaal toegestaan? Honkbalknuppels, messen of geweren? :)

Ik voel de drang niet zo om met een groep anders-denkenden de hele avond te gaan discussieren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgol
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-08 19:25
Een grote tweakers meting?? Maar dan gaan ze het over computers en overklokken hebben. Ik heb nog nooit mijn ook maar iets overgeklokt:) En het intereseert mij ook niet echt.

Virgol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:37

Elvhenk

/me hartje GO

"Overklokken"! ik zit nog steeds te wachten op iemand die het concept aan me uitlegt! LOL (Just kidding Crusader!) :P

Prik maar gewoon een datum Morgoth. Ook met een handvol kan het gezellig zijn en misschien bedenken anderen zich nog wel later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 29 maart 2001 12:52 schreef MJC het volgende:
Wat is allemaal toegestaan? Honkbalknuppels, messen of geweren? :)

Ik voel de drang niet zo om met een groep anders-denkenden de hele avond te gaan discussieren :)
Kratten bier zijn wel toegestaan, andere wapens niet :P

Je hoeft ook niet de hele avond te duscussieren hoor. Het gaat er vooral om dat je elkaar een beetje leert kennen en een leuke avond hebt.

Vorige meeting heb ik maar 1 discussie gehouden, over slingshots, en daar zijn we uitgekomen zonder bloedvergieten :)
Was best wel leuk, omdat je dan makkelijk even een tekening kan maken om je mening duidelijk te maken. En je kan schuiven met bierfiltjes die satelieten voorstellen enzo :)
Pagina: 1