hmm lekker idd! skatuh!!!Op donderdag 24 mei 2001 10:44 schreef Lotte het volgende:
[..]
het is vet lekker weer op het balkon.
ga eens naar buiten (alstublieft)kopje thee enzo..
Verwijderd
kanhier trots melden dat ik HELEMAAL ALLEEN door amsterdam heb geskate (van noord naar vondelpark) en niet eens ben neergestort..Op donderdag 24 mei 2001 11:03 schreef GRRR het volgende:
[..]
hmm lekker idd! skatuh!!!PLEURE!!
(en dat dus zonder fiets) dus pleure gaat niet gebeure
Hej de smilies werken niet in mn vorige bericht
Meer screenshots dit keer met commentaar 

Lotte, net nadat ze een strike had gegooid (jawel..) Rasterlijntjes is een cool effect terwijl het niet express is gedaan
[edit: op precies dit moment nam iemand een foto met een flits, vandaar het "oplichten"]

Xanading laat Lotte de camera zien, Teasz is jaloers en denkt dat Xanading Lotte probeert te versieren.

Wat bedoel je DONKER ? Vulpending en "Yellow" (ziet er in mijn mening meer uit als "Black").

Ozboz, Wel herkenbaar

Dennis.com met zijn "compacte" camera.

Dennis.com met zijn "compacte" camera, ander viewpoint.

X. weer aan het opnemen.

Lotte en Tarandino. [edit: Tarandino != Teasz
]

De asbak, Jawel er waren watjes bij die rookten ( Ik niet natuurlijk )

Vulpending zit naast zijn vrienden.

Hey camera waar ga jij met dat gastje naar toe?

Algemeen shotje.

Lotte heeft net een strike gemaakt. ( je kan het aan de broekspijpen zien dat het Lotte is
)
Dit is lotte helemaal niet mafkezen, en nog niet eens iemand die er wat vanzegt
[edit: dubbele foto weggehaald]

Pyrodaan gooit net een spare. ( Filmpje ervan komt nog
)

Lotte, net nadat ze een strike had gegooid (jawel..) Rasterlijntjes is een cool effect terwijl het niet express is gedaan

[edit: op precies dit moment nam iemand een foto met een flits, vandaar het "oplichten"]

Xanading laat Lotte de camera zien, Teasz is jaloers en denkt dat Xanading Lotte probeert te versieren.

Wat bedoel je DONKER ? Vulpending en "Yellow" (ziet er in mijn mening meer uit als "Black").

Ozboz, Wel herkenbaar

Dennis.com met zijn "compacte" camera.

Dennis.com met zijn "compacte" camera, ander viewpoint.

X. weer aan het opnemen.

Lotte en Tarandino. [edit: Tarandino != Teasz

De asbak, Jawel er waren watjes bij die rookten ( Ik niet natuurlijk )

Vulpending zit naast zijn vrienden.

Hey camera waar ga jij met dat gastje naar toe?

Algemeen shotje.

Lotte heeft net een strike gemaakt. ( je kan het aan de broekspijpen zien dat het Lotte is
Dit is lotte helemaal niet mafkezen, en nog niet eens iemand die er wat vanzegt
[edit: dubbele foto weggehaald]

Pyrodaan gooit net een spare. ( Filmpje ervan komt nog
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Verwijderd
duizendmaal dank aan Dusty die zo schitterend mijn hoofd weet op te rekkenOp donderdag 24 mei 2001 11:14 schreef dusty het volgende:
Meer screenshots dit keer met commentaar
[afbeelding]
Dusty weet jij een site waar ik even een mpeg-codec binnen kan halen, want die ASF is echt bagger
Geen dank, de kleurzetting doet ook geen wonderenOp donderdag 24 mei 2001 11:20 schreef Lotte het volgende:
duizendmaal dank aan Dusty die zo schitterend mijn hoofd weet op te rekkenmaar dan anders
Back In Black!
digital-digestOp donderdag 24 mei 2001 11:26 schreef dennisdotcom het volgende:
Dusty weet jij een site waar ik even een mpeg-codec binnen kan halen, want die ASF is echt bagger
Met dank aan OzBoz ( Zocht namelijk een goeie DivX codec staat er ook..)
Back In Black!
Verwijderd
ja heb net windows media player opnieuw geinstalleerd en nu mistie nog een codec oid.Op donderdag 24 mei 2001 11:35 schreef dusty het volgende:
[Op donderdag 24 mei 2001 11:26 schreef dennisdotcom het volgende:
Dusty weet jij een site waar ik even een mpeg-codec binnen kan halen, want die ASF is echt bagger ]
digital-digest
Met dank aan OzBoz ( Zocht namelijk een goeie DivX codec staat er ook..)
Verwijderd
Oh god nee he je hebt toch niet media player 7 geinstalleerd?Op donderdag 24 mei 2001 11:37 schreef Lotte het volgende:
[..]
ja heb net windows media player opnieuw geinstalleerd en nu mistie nog een codec oid.
Pemig.. maak dur niet zo bang johOp donderdag 24 mei 2001 11:39 schreef TeasZ het volgende:
[..]
Oh god nee he je hebt toch niet media player 7 geinstalleerd?
Bij mij kan hij ook geen codec vindenOp donderdag 24 mei 2001 11:54 schreef OzBoz het volgende:
Pemig.. maak dur niet zo bang johmet een druk op de knop is die weer uninstalled. Maar rare is dat het downen van een codecje bij Lotte ook niet hielp..
Sja ik had Lotte de Indeo codec laten downen, maar ook zonder succes. Ik kan um wel afspelen in 6.4 maar die geeft geen info over het gebruikte codec, volgens Dusty was het Indeo.Op donderdag 24 mei 2001 11:55 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Bij mij kan hij ook geen codec vinden
Ben ik nou gek of niet? Het is toch een mpg filmpjeOp donderdag 24 mei 2001 12:14 schreef OzBoz het volgende:
Sja ik had Lotte de Indeo codec laten downen, maar ook zonder succes. Ik kan um wel afspelen in 6.4 maar die geeft geen info over het gebruikte codec, volgens Dusty was het Indeo.
Okay pakken we een betere 
AVI gecompressed met DIV-X.
*zelfs* lotte kan um nu afspelen. ( net gecontroleerd
)
Een aantal :
Yellow kan niet bowlen.
Pyrodaan gooit een spare.
Dusty is ook goed in het missen van pins.
AVI gecompressed met DIV-X.
*zelfs* lotte kan um nu afspelen. ( net gecontroleerd
Een aantal :
Yellow kan niet bowlen.
Pyrodaan gooit een spare.
Dusty is ook goed in het missen van pins.
Back In Black!
Pyrodaan & TeasZ:Op woensdag 23 mei 2001 18:31 schreef PyroDaan het volgende:
[..]
als je die ook naar mij zou willen sturen
(je hebt nog een account op websuit... daar mag je um wel opzetten
Zou ik graag doen, maar niet met m''n 56k modem
as. maandag ben ik op school, rechtstreekse backbone verbinding enzo...als je me er dan ff an herinnerd
Dusty: leuke filmpjes 
en nu nog ff die eerste opnieuw maken, zodat ik die ook kan bekijken
Verwijderd
Dan is de ptt nog sneller ja!Op donderdag 24 mei 2001 13:23 schreef GraasGast het volgende:
Zou ik graag doen, maar niet met m''n 56k modem
Was ik al mee bezig, moest alleen even weg. Ben precies dat filmpje nu aan het uploaden.Op donderdag 24 mei 2001 14:14 schreef dennisdotcom het volgende:
Dusty: leuke filmpjes
Back In Black!
Ik ben benieuwd, kan wel zeggen dat die DivXjes zwaar roeleren.. en die downloadspeed is helemaal geweldig.. wat mij betreft kwak je um er helemaal op..Op donderdag 24 mei 2001 14:55 schreef dusty het volgende:
Movie 1 (DivX codec)
Op Centraal
Volgende movie: "Hoe goed kan Lotte Bowlen ?"
en aanschouw hier hoe goed lotte bowlingballen kan laten stuiteren.
Back In Black!
Verwijderd
die werkt niet. (edit:nu wel moest alleen wat langer wachten..)
heb gelukkig wel al mijn eigen bowlingkwaliteiten, plus die van pyrodaan, yellow en dusty kunnen zien.
Verwijderd
ik heb nog nix kunnen zien, kan iemand me vertellen wat dit: Ongeldige syntaxis (Fout=800401E4) inhoud?
je zal waarschijnlijk niet de juiste decoder hebben geinstalleerd. ik kan ze btw ook niet zien.Op donderdag 24 mei 2001 19:04 schreef PyroDaan het volgende:
ik heb nog nix kunnen zien, kan iemand me vertellen wat dit: Ongeldige syntaxis (Fout=800401E4) inhoud?
Ik neem aan dat je als tweaker toch minstens het DivXOp donderdag 24 mei 2001 19:04 schreef PyroDaan het volgende:
Verwijderd
deze tweaker vetoond zich eigenlijk nergens anders dan in W&G, mijn technische kennis is niet echt groot dus
dit zou je toch wel moeten kunnen installeren. uitpakken en de install draaien en je hebt je DivX codecOp donderdag 24 mei 2001 20:03 schreef PyroDaan het volgende:
deze tweaker vetoond zich eigenlijk nergens anders dan in W&G, mijn technische kennis is niet echt groot dus
[edit: link dood, nieuwe link]
Back In Black!
Verwijderd
volgens mij hoor je de baan niet op te rennen met je bowlingbalOp donderdag 24 mei 2001 16:20 schreef dusty het volgende:
en aanschouw hier hoe goed lotte bowlingballen kan laten stuiteren.
Verwijderd
ik probeerde gewoon een beetje van mezelf erin te stoppen.Op donderdag 24 mei 2001 21:09 schreef GRRR het volgende:
[..]
volgens mij hoor je de baan niet op te rennen met je bowlingbal![]()
making it a work of art
.. verder kan ik gewoon niet bowlen
Bij deze movie is het nog NIETS.. heb er op de tape eentje staan waar ze ongeveer 1/4 van de baan oplooptOp donderdag 24 mei 2001 21:09 schreef GRRR het volgende:
volgens mij hoor je de baan niet op te rennen met je bowlingbal![]()
Back In Black!
hmm leuke filmpjes, erg jammer dat ik erg niet bij was, nu voel ik me zo''n ...ehm... ''Tom''.
echter bij het zien van mcVirus en Lotte''s bowl-prestaties ben ik ook wel een beetje blij, kan nl. voor geen meter bowlen.
"Je kent dan wel de CSS, XHTML en SVG-specificaties uit je hoofd..., maar kan je ook bówlen?"
beloof dat ik een volgende keer er alles aan zal doen er wel bij te zijn
echter bij het zien van mcVirus en Lotte''s bowl-prestaties ben ik ook wel een beetje blij, kan nl. voor geen meter bowlen.
"Je kent dan wel de CSS, XHTML en SVG-specificaties uit je hoofd..., maar kan je ook bówlen?"
beloof dat ik een volgende keer er alles aan zal doen er wel bij te zijn
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Kan nooit een fijn gevoel zijn nee.....alhoewel.....hij heeft wel een leuke vriendinOp donderdag 24 mei 2001 22:21 schreef RM-rf het volgende:
hmm leuke filmpjes, erg jammer dat ik erg niet bij was, nu voel ik me zo''n ...ehm... ''Tom''.
Ik wil wedden dat ook jij op die baan een strike gegooit hadechter bij het zien van mcVirus en Lotte''s bowl-prestaties ben ik ook wel een beetje blij, kan nl. voor geen meter bowlen.
Ehm.....als je het maar naar je zin hebt toch"Je kent dan wel de CSS, XHTML en SVG-specificaties uit je hoofd..., maar kan je ook bówlen?"
Iedereen vond het jammer dat jij er niet bij was.....maar we kunnen natuurlijk ook wel begrip opbrengen voor je situatie enzo.....maar toch....blijft jammer....je hoort er gewoon bij....nouja....more luck next time.beloof dat ik een volgende keer er alles aan zal doen er wel bij te zijn
Dusty: heb net het opcentraal filmpje gekeken en ik moet zeggen: hij is cool! En die van Lotte ook! 
edit: pagina 17
Bij mij pagina 26Op donderdag 24 mei 2001 23:50 schreef dennisdotcom het volgende:
Dusty: heb net het opcentraal filmpje gekeken en ik moet zeggen: hij is cool! En die van Lotte ook!
Je moet sinds vandaag een spatie tussen je smilie code en de punt doen! Anders werkt het niet meerOp donderdag 24 mei 2001 23:53 schreef McVirusS het volgende:
Bij mij pagina 26.
Verwijderd
ah, tnx m8Op donderdag 24 mei 2001 20:42 schreef dusty het volgende:
[..]
dit zou je toch wel moeten kunnen installeren. uitpakken en de install draaien en je hebt je DivX codec
[edit: link dood, nieuwe link]
edit:
maar het lukt nog steeds niet
En je hebt WMP7 mét de DivX codec? Heb je ook de codec uitgevoerd via het startmenu (Run Me First!!!) en daarna gerestart?Op vrijdag 25 mei 2001 02:24 schreef PyroDaan het volgende:
ah, tnx m8
edit:
Gelukkig kom ik niet zovaak voor in het filmpjeOp vrijdag 25 mei 2001 03:19 schreef XangadiX het volgende:
nou ik heb ook een filmpje in elkaar gemixed, ik ga hem morgen nog ff verkleinen maar de hoge kwaliteit divX (30MB) kun je alvast hier downloaden (4 min, met muziek)
edit: typo
Back In Black!
Eheheh... ik vinnum erg goedOp vrijdag 25 mei 2001 03:19 schreef XangadiX het volgende:
nou ik heb ook een filmpje in elkaar gemixed, ...
Verwijderd
c''est supercoolOp vrijdag 25 mei 2001 09:01 schreef OzBoz het volgende:
Eheheh... ik vinnum erg goed

Met de score die je desondanks haalde wel jahOp vrijdag 25 mei 2001 09:28 schreef Lotte het volgende:
meisjes mogen alles. [afbeelding]
Back In Black!
* XangadiX denkt erover om het centraal station ook nog in zijn fillumpje op te nemen...
Premiere doet alleen altijd een beetje moeilijk over divX met editen
Stoer; Marduq
Ik vond um errug kewl.. ondanks dat het niet mijn favoriete Rammstein nummer was.. Maar zou zeker nog doorgaan.. Het wordt eigenlijk tijd dat ik mijn Matrox Marvel G400/TV ook es nuttig ga gebruikenOp vrijdag 25 mei 2001 12:50 schreef XangadiX het volgende:
* XangadiX denkt erover om het centraal station ook nog in zijn fillumpje op te nemen...
(zucht)
okee, ozboz, wat is je favoriete rammstein nummer, misschien dat ik nog ffies een hermontage voor je maak
* XangadiX vraagt zich af of het misschien "buck dich is"
okee, ozboz, wat is je favoriete rammstein nummer, misschien dat ik nog ffies een hermontage voor je maak
* XangadiX vraagt zich af of het misschien "buck dich is"
Stoer; Marduq
Hmmzz.. ik heb um effe geluisterd maar nee.. komt een beetje neer op de comments ''gebukt is genomen'' en das weer zo afgezaagd. Wellicht niet van toepassing op de vredelievende WenGertjes maar ik zou willen gaan voor Du Hast.. al is het alleen om die lekker up-tempo is en een mooi intro heeft, hoef je dat niet bij te snijden. Maareh, je mag ook de onbewerkte zooi op CD gooien en naar mij opsturen, dan probeer ik ff wat te frunnikkenOp vrijdag 25 mei 2001 18:48 schreef XangadiX het volgende:
(zucht)
* XangadiX vraagt zich af of het misschien \"buck dich is\"
Overigens is Du Hast wel een wat minder subtiel nummer.. tis lekker voor op de fiets.. aan de kant voetgangertjes
Verwijderd
de schrik van deventerOp vrijdag 25 mei 2001 18:57 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Overigens is Du Hast wel een wat minder subtiel nummer.. tis lekker voor op de fiets.. aan de kant voetgangertjes
Hey W&G''ers 
Wij van W&L hadden dus blijkbaar op dezelfde dag een meeting in Utrecht maar we zijn jullie niet tegengekomen
Stonden er dus 2 keer die dag dwaze mensen midden op het station
Wij hebben ook pic''s en ik ben nu bezig ff de film te editten...
Ik vind het wel grappig
, hadden we niet samen iets kunnen doen of liggen onze werelden te ver uit elkaar (wel 1 link
)??
(wat ik me eigenlijk afvraag : Dusty, waarom zijn je filmpes zo klein? Ik heb een half uur ofzow gefilmd en naar Divx omgezet... waarom doe je niet iets vergelijkbaars?)
edit :
Ow ik zie het al.. je hebt er allemaal kleine van gemaakt
Wij van W&L hadden dus blijkbaar op dezelfde dag een meeting in Utrecht maar we zijn jullie niet tegengekomen
Stonden er dus 2 keer die dag dwaze mensen midden op het station
Wij hebben ook pic''s en ik ben nu bezig ff de film te editten...
Ik vind het wel grappig
(wat ik me eigenlijk afvraag : Dusty, waarom zijn je filmpes zo klein? Ik heb een half uur ofzow gefilmd en naar Divx omgezet... waarom doe je niet iets vergelijkbaars?)
edit :
The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril
Op vrijdag 25 mei 2001 22:54 schreef -=Confuzer=- het volgende:
edit :
Ik vind dat filmpje van XangadiX echt superwreed.......hulde! ..... een klein nadeeltje.....ik kom er teveel in voor
.
Ohja.....ik denk dat de werelden van W&G en W&L teveel uit elkaar liggen
.
Ohja.....ik denk dat de werelden van W&G en W&L teveel uit elkaar liggen
mwah, aan de filmpes te zien zijn er aardig wat dezelfde soort mensen... ik btw interesseer me bv ook wel voor webdesign, maar niet dat ik er over ga discusieren 
Maandag upload ik de film op me werk en dan kunnen jullie het zelf zien... kheb echter alleen een intro en outro.. geen inmovie geedit...
We kunnen altijd gezamelijk een meeting proberen... meer zielen = meer vreugd
Maandag upload ik de film op me werk en dan kunnen jullie het zelf zien... kheb echter alleen een intro en outro.. geen inmovie geedit...
We kunnen altijd gezamelijk een meeting proberen... meer zielen = meer vreugd
The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril
Vormgeving en Levensbeschouwing heeft toch wel enigzins connecties?
Yup.. misschien als ik ooit klaar ben met alle filmpjes dat ik nog er een "grote" van ga maken (beetje mixen) met alle andere filmpjes die dan beschikbaar zijnOp vrijdag 25 mei 2001 22:54 schreef -=Confuzer=- het volgende:
Back In Black!
Wat denken jullie? Ik krijg net allemaal foto''s binnen van vorige week
Gooi maar online.Op zaterdag 26 mei 2001 15:33 schreef dennisdotcom het volgende:
Wat denken jullie? Ik krijg net allemaal foto''s binnen van vorige week![]()
![]()
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
Ik ga ze zodirect inscannûhOp zaterdag 26 mei 2001 15:39 schreef Taradino het volgende:
Gooi maar online.

Lotte houdt een striptease en iedereen kijkt

Lotte gooit een strike

Die was dus dronken

Moet ik op die foto?

Moet je eens kijken... de jeugd

Op het terras (1)

Op het terras (2)
ff snel van commentaar voorzien
en als je goed in het donker kijkt, dan zie je TeasZ(dat lichtpuntje daar, nee niet die, die andereOp zaterdag 26 mei 2001 21:16 schreef dennisdotcom het volgende:
Lotte houdt een striptease en iedereen kijkt

Verwijderd
en.. Lotte hielt wijselijk haar mond.. onderwijl zwaaiend naar mick green HALLOOp zaterdag 26 mei 2001 22:33 schreef Taradino het volgende:
[..]
en als je goed in het donker kijkt, dan zie je TeasZ(dat lichtpuntje daar, nee niet die, die andere) jaloers aan komen rennen en de gevolgen voor Xangadix zijn dramatisch:
[afbeelding]
[ff offtopic]
Hey lotte, val jij nog te bereiken via icq, behalve die mail ofzo, ik wil die soundtrack nog wel hebben.
[/ff offtopic]
Hey lotte, val jij nog te bereiken via icq, behalve die mail ofzo, ik wil die soundtrack nog wel hebben.
[/ff offtopic]
Verwijderd
ja hoor.Op zondag 27 mei 2001 01:33 schreef Taradino het volgende:
[ff offtopic]
[/ff offtopic]
lola staat online. check je icq maar.
* GraasGast proeft gotkroegsfeer
ssssssssstOp zondag 27 mei 2001 16:03 schreef GraasGast het volgende:
* GraasGast proeft gotkroegsfeer
Verwijderd
ach, in deze topic mag het, we zijn met de meeting tenslotte meerdere kroegen langs gegaan
kroegen? wanneer was dat
* Yellow|A kan hier regelmatig niet in posten, arme PC wordt boos
* Yellow|A kan hier regelmatig niet in posten, arme PC wordt boos
|{ brrr }] |
Gewoon schoppen, werkt bij mij ook (als m''n fan vastloopt)
oh cool.. geef je adres eens, kom ik een keer langs als mijn computer niet werkt misschien werkt het dan ook voor mijOp maandag 28 mei 2001 13:11 schreef GraasGast het volgende:
Gewoon schoppen, werkt bij mij ook (als m''n fan vastloopt)
Back In Black!
LOL@DUSTY 
noooo way zucker!
noooo way zucker!
De filmpjes trappen trouwens redelijk fors kont
|{ brrr }] |
Verwijderd
sekerstewetenwel, toen ik die van xangadix had gezien liep ik de hele dag rammstein te zingen...Op maandag 28 mei 2001 17:55 schreef Yellow het volgende:
De filmpjes trappen trouwens redelijk fors kont
Rammstein,
und die sonne scheint, echt dikke lol