nee ruimte aan het vrijmaken dmv branden en onderwijl an het eten, ik heb alweer 3 cd''s vol met rotzooiOp maandag 21 mei 2001 18:59 schreef PyroDaan het volgende:
ben je lekker aan het monteren Xang?
Stoer; Marduq
nee ruimte aan het vrijmaken dmv branden en onderwijl an het eten, ik heb alweer 3 cd''s vol met rotzooiOp maandag 21 mei 2001 18:59 schreef PyroDaan het volgende:
ben je lekker aan het monteren Xang?
Stoer; Marduq
Stoer; Marduq
Ik heb het in antwerpen gezien, zaterdag dus...Op maandag 21 mei 2001 18:29 schreef GraasGast het volgende:
Cirque de Solei? draait dat nog???
WAAAR???
Verwijderd
voor de liefhebbers heb ik het even op m''n server gezet: PhusionThemeByKidLoco.mp3Op zondag 20 mei 2001 20:56 schreef Boogiepimp het volgende:
[..]
Mooie beeldjes, mooi loopje
Is dat loopje van:
- de eerste Supperclub cd
- Kruder en Dorfmeister
- Yonderboi
- Thievery Corporation
Gok op de eerste, maar luister bovengenoemde zo vaak op shuffle repeat dat ik er echt ff niet op kan komen en ik WIL HET WETEN NU NU NU!
Ik draaf weer helemaal door
[edit: urrel]
Verwijderd
Ik vind het loopje sowieso niet boffenOp maandag 21 mei 2001 19:55 schreef XangadiX het volgende:
sja, maar ik vind het beeld en het loopje echt NIET bij elkaar passen...
Verwijderd
Mmz, ik ga het nummer maar es downen dan, misschien dat dat wel heel koel isOp maandag 21 mei 2001 20:09 schreef PyroDaan het volgende:
smaken verschillen, ik vind het een heel kewl loopje
Stoer; Marduq
Ehm, ja, eigenlijk wel, we konden de gewone namen niet onthouden, geloof ik. Verder heb ik geen omstanders zien kijken als ik weer ''s naar yellow riep hoe we moesten lopen.Op maandag 21 mei 2001 20:21 schreef cutter het volgende:
* cutter vraagt zich af of jullie mekaar de hele dag met de knick hebben aangesproken. En zo ja of er nog omstanders hebben gekeken alsof jullie een dagje uit het gesticht mochten.
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
Verwijderd
Verwijderd
/me werd ook gewoon met nick aangesproken .Op maandag 21 mei 2001 20:21 schreef cutter het volgende:
* cutter vraagt zich af of jullie mekaar de hele dag met de knick hebben aangesproken. En zo ja of er nog omstanders hebben gekeken alsof jullie een dagje uit het gesticht mochten.
Ehm.......duhOp maandag 21 mei 2001 22:56 schreef Lotte het volgende:
[..]
/me werd ook gewoon met nick aangesproken .
Verwijderd
Boogiepimp, leuk voor het net, maar schaamte maakte zich wel een beetje van mij meester toen ik het uit iemands mond hoorde komenOp maandag 21 mei 2001 20:21 schreef cutter het volgende:
Verwijderd
Jamaar van welke CD komt ie nou ook al weeheer?!?!?!Op maandag 21 mei 2001 19:51 schreef PyroDaan het volgende:
[..]
voor de liefhebbers heb ik het even op m''n server gezet: PhusionThemeByKidLoco.mp3
het is trouwens Relaxin''With Cherry
take 4...Op maandag 21 mei 2001 23:54 schreef Boogiepimp het volgende:
[..]
Jamaar van welke CD komt ie nou ook al weeheer?!?!?!
Ga jij ff lekker de rest van je cam capturenOp dinsdag 22 mei 2001 06:27 schreef dennisdotcom het volgende:
Dusty wanneer komt het nou?
Ik heb zo weinig beeld, alleen maar bowling, het moment dat we bij de dom stonden en nog 4 seconden voor dat ene museum (vlakbij de dom).Op dinsdag 22 mei 2001 08:00 schreef OzBoz het volgende:
Ga jij ff lekker de rest van je cam capturen
Verwijderd
ik ben nog steeds benieuwdOp dinsdag 22 mei 2001 08:15 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Ik heb zo weinig beeld, alleen maar bowling, het moment dat we bij de dom stonden en nog 4 seconden voor dat ene museum (vlakbij de dom).
Even een update dan...Op dinsdag 22 mei 2001 06:27 schreef dennisdotcom het volgende:
Dusty wanneer komt het nou?
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Verwijderd
HOERA.. behalve dat ik nu op mijn werk het niet af kan spelen,.. nog een uur of 8 wachtne dusOp dinsdag 22 mei 2001 09:20 schreef dennisdotcom het volgende:
Gelukt! Hij is online. Ik ga nu even mn signature aanpassen. En McVirusS: niet weer naar een mediaserver gaan verplaatsen hè
Als laatste: waarschijnlijk is het wel weer nodig om rechts te klikken en te kiezen voor opslaan als. Denk ik. >> Iszo
Dat is wel klote jaOp dinsdag 22 mei 2001 09:29 schreef Lotte het volgende:
HOERA.. behalve dat ik nu op mijn werk het niet af kan spelen,.. nog een uur of 8 wachtne dus
Ik wil wel.. maar mijn computer niet.. heb ook nog wel wat opnames van jou die probeert te bowlen , aangezien jij nog nergens voorkomtOp dinsdag 22 mei 2001 09:30 schreef dennisdotcom het volgende:
Dat is wel klote ja. Eigenlijk wilde ik helemaal niet met de "eer" gaan strijken maarja omdat Dusty (en Xangadix?) zolang duren.... tja
Back In Black!
Pas op jij hèOp dinsdag 22 mei 2001 09:51 schreef dusty het volgende:
Ik wil wel.. maar mijn computer niet.. heb ook nog wel wat opnames van jou die probeert te bowlen , aangezien jij nog nergens voorkomt
Stoer; Marduq
Verwijderd
Verwijderd
is dat een speciale moderator-smile -->Op dinsdag 22 mei 2001 10:10 schreef OzBoz het volgende:
Diplomatieke stilte...
Er is een site met heel veel smiliesOp dinsdag 22 mei 2001 13:13 schreef PyroDaan het volgende:
is dat een speciale moderator-smile --> [afbeelding] ?
Verwijderd
waxle toch?Op dinsdag 22 mei 2001 13:20 schreef A-TOMIC het volgende:
Wie-owie is die jongen met grijze windjack, rugtas en zwarte bril?
En btw, dat museumpje was dat het Spaans Cultuur iets?
Stoer; Marduq
Verwijderd
museum.. .. aboriginals?? ofzo?Op dinsdag 22 mei 2001 13:31 schreef J-roen het volgende:
[Op dinsdag 22 mei 2001 13:20 schreef A-TOMIC het volgende:
Wie-owie is die jongen met grijze windjack, rugtas en zwarte bril?
En btw, dat museumpje was dat het Spaans Cultuur iets?
]
waxle toch?
enneuhmz, wat was die goede grap?
Die is hard!Op dinsdag 22 mei 2001 18:30 schreef Lotte het volgende:
/me vraagt zich af waarom Jeroen zo geinteresseerd is in Waxle (mede door het roze icoontje)
Verwijderd
Jeroen is na het zien van het filmpje helemaalOp dinsdag 22 mei 2001 18:30 schreef Lotte het volgende:
[..]
/me vraagt zich af waarom Jeroen zo geinteresseerd is in Waxle (mede door het roze icoontje)
Verwijderd
/me wordt hier gewoon en plein publique voor homo uitgemaakt en dan gaan er nog mensen zitten proesten ook :P;(Op dinsdag 22 mei 2001 20:43 schreef GraasGast het volgende:
* GraasGast proest
Het is toch geen schande om homo te zienOp dinsdag 22 mei 2001 20:50 schreef J-roen het volgende:
[..]
/me wordt hier gewoon en plein publique voor homo uitgemaakt en dan gaan er nog mensen zitten proesten ook :P;(
Verwijderd
Het is idd geen schande, was ook maar een geintje johOp dinsdag 22 mei 2001 20:58 schreef DeFeCt het volgende:
[..]
Het is toch geen schande om homo te zien
Nou ramp zegOp dinsdag 22 mei 2001 20:50 schreef J-roen het volgende:
[..]
/me wordt hier gewoon en plein publique voor homo uitgemaakt en dan gaan er nog mensen zitten proesten ook :P;(
Verwijderd
zei ik nou iets verkeerd of begrijpt iedereen mij gewoon verkeerdOp dinsdag 22 mei 2001 21:27 schreef GraasGast het volgende:
[..]
Nou ramp zeg
homo''s kunnen heel cool zijn hoor
ik begrijp je wel hoor:POp dinsdag 22 mei 2001 21:46 schreef J-roen het volgende:
[..]
zei ik nou iets verkeerd of begrijpt iedereen mij gewoon verkeerd
/me kent ook alleen maar koele homo''s
Verwijderd
hoorde ik xangadix daar nou zeggen mooie vrouw??Op dinsdag 22 mei 2001 20:45 schreef dennisdotcom het volgende:
Heeft iedereen het korte filmpje nu gezien (40 seconden -- zie sig.) ?
Verwijderd
hahahaha.Op dinsdag 22 mei 2001 21:51 schreef nelis het volgende:
[Op dinsdag 22 mei 2001 21:46 schreef J-roen het volgende:
[..]
zei ik nou iets verkeerd of begrijpt iedereen mij gewoon verkeerd
* J-roen kent ook alleen maar koele homo''s
]
ik begrijp je wel hoor:P
Dat hoorde je goedOp dinsdag 22 mei 2001 22:05 schreef Lotte het volgende:
hoorde ik xangadix daar nou zeggen mooie vrouw??
of ben ik het alleen die dit soort foute opmerkingen hoort?
lolOp dinsdag 22 mei 2001 22:06 schreef Lotte het volgende:
[..]
hahahaha.
sorry.
maar ja. ehm. dit kan je ook weer verkeerd lezen![]()
doei maar.
voor ik nog vervelender word.
Verwijderd
hahaha. ik heb het nu nog 3 keer gekeken (kan namelijk niet op 1 stukje vastzetten) en zie dan "hee mooie vrouw" (oid door xangadix) en dan een zeer vage xangadix, waxle en ozboz allemaal precies dezelfde kant opkijkenOp dinsdag 22 mei 2001 22:12 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Dat hoorde je goedEr liep een vrouw langs maar ik filmde haar niet want ik filmde ons groepje, toen zei hij: kijk daar heb je een mooie vrouw je hebt haar gemist. Later kwam ze nog een keer toen zei hij nog "nu mis je haar weer".
he, ik dacht dat jij weg zou gaan>:)Op dinsdag 22 mei 2001 22:22 schreef Lotte het volgende:
[..]
hahaha. ik heb het nu nog 3 keer gekeken (kan namelijk niet op 1 stukje vastzetten) en zie dan "hee mooie vrouw" (oid door xangadix) en dan een zeer vage xangadix, waxle en ozboz allemaal precies dezelfde kant opkijken![]()
stelletje mannen ....
Is hele gezonde reactie hoorOp dinsdag 22 mei 2001 22:22 schreef Lotte het volgende:
[..]
hahaha. ik heb het nu nog 3 keer gekeken (kan namelijk niet op 1 stukje vastzetten) en zie dan "hee mooie vrouw" (oid door xangadix) en dan een zeer vage xangadix, waxle en ozboz allemaal precies dezelfde kant opkijken![]()
stelletje mannen ....
Verwijderd
zag er wel grappig uit...Op dinsdag 22 mei 2001 22:35 schreef McVirusS het volgende:
[..]
Is hele gezonde reactie hoor.
Verwijderd
Vond ik ook wel eigenlijkOp dinsdag 22 mei 2001 22:38 schreef Lotte het volgende:
[..]
zag er wel grappig uit...
Verwijderd
ja.Op dinsdag 22 mei 2001 22:40 schreef McVirusS het volgende:
[..]
Vond ik ook wel eigenlijk......pfft en dat soort dingen mis ik dan weer he......maarja.......we hadden gelukkig onze eigen webdesignerbabe bij ons
.
Dat was wel duidelijk hoorOp dinsdag 22 mei 2001 22:41 schreef Lotte het volgende:
[..]
ja.
met haar webdesignerguy
Verwijderd
Op dinsdag 22 mei 2001 22:42 schreef McVirusS het volgende:
[..]
Dat was wel duidelijk hoor.
Dem! Gemiste kans!Op dinsdag 22 mei 2001 22:43 schreef Lotte het volgende:
[..]
ik zoen altijd met vreemde tweakers hoor
![]()
Love begins with a metaphor. Which is to say, love begins at the point when a woman enters her first word into our poetic memory. - Milan Kundera
Back In Black!
Ik kom volgende week nog wel eens langs in dit topicOp woensdag 23 mei 2001 08:47 schreef dusty het volgende:
Weer maar een update-je van mij.
Windows 2000 is geinstalleerd (goed deze keer), Capturen werkt ook!.
Helaas captured hij in NTSC (driver) terwijl ik toch echt een PAL camera hebt.. (mmm...) dus nog even de patch vinden voor dat ding van mij en ik kan alles capturen (in pal)
Dat kan je op het ogenblik wel zeggen jah.Op woensdag 23 mei 2001 09:04 schreef Vulpes_Vulpes het volgende:
Dat systeem van Dusty is wel om te
Back In Black!
Van Got losOp woensdag 23 mei 2001 08:06 schreef OzBoz het volgende:
Sjonge jonge.. na een middag/avond/nacht "van GoT los" kan ik nou niet echt zeggen dat ik de indruk heb wat gemist te hebben. Naja, op wat comments over mooie vrouwen na..Moet me meteen even van het hart dat die Alizee ook wel een lief koppie heeft. Ik ga vandaag verder proberen het wel een hele dag op het werk vol te houden, dit met hulp van mijn vriendjes Allerfree, Nurofen400 en Zyrtec.. *hatsjoe*
Hmm.. zie dat de schildertjes me gaan jennen met een hoogwerker en een radioootje.. let''s play some Rammstein
Verwijderd
No Remorse!Op woensdag 23 mei 2001 10:00 schreef GraasGast het volgende:
[..]
probeer ook eens Atari Teenage Riot Vs. Slayer
Al die nummers op de OST "Spawn" zijn erg gaaf.Op woensdag 23 mei 2001 11:03 schreef Larkie het volgende:
No Remorse!Kewl nummer wel jah beter dan rammstein
Back In Black!
Verwijderd
Wou je hiermee ongestraft/ongezien weg komen nou ik tentamens heb en niet (veel) op Got rondhang?Op dinsdag 22 mei 2001 22:43 schreef Lotte het volgende:
ik zoen altijd met vreemde tweakers hoor
![]()
Je bent wel ongelooflijk jaloers hè?Op woensdag 23 mei 2001 12:16 schreef McVirusS het volgende:
Goedzo TeasZ! Beetje op je vriendin letten hoor!
Verwijderd
Ja! :'(Op woensdag 23 mei 2001 12:18 schreef dennisdotcom het volgende:
Je bent wel ongelooflijk jaloers hè?
Love begins with a metaphor. Which is to say, love begins at the point when a woman enters her first word into our poetic memory. - Milan Kundera
Zo krijg je nooit een hele cd collectie bij elkaar.Op woensdag 23 mei 2001 12:17 schreef TeasZ het volgende:
Wauw een cd die ik werkelijk een keer gekocht heb! Alleen heb ik hem ook weer doorverkocht geloof ik.Maar dat is inderdaad een vette cd! Vette combo''s van bands.
Back In Black!
kom op.. beetje moderne relatie....Op woensdag 23 mei 2001 12:16 schreef McVirusS het volgende:
Goedzo TeasZ! Beetje op je vriendin letten hoor!
Back In Black!
Verwijderd
Ja is wel waar alleen vind ik het veel cooler om een keer een systeempje te bouwen in een oude tuner/versterker kast en daar zo''n display op die id3 tags weergeeft en knopjes om winamp (oid) te bedienen.Op woensdag 23 mei 2001 12:48 schreef dusty het volgende:
[..]
Zo krijg je nooit een hele cd collectie bij elkaar.
Verwijderd
De goeie oude tijdOp woensdag 23 mei 2001 14:40 schreef TeasZ het volgende:
...Baal er eigenlijk wel van dat ik mijn Techno Trance en Turn up the Bass platen en cd''s niet meer heb. Dat was pas vet.. pump up the jam pump it up enz..
Verwijderd
Ouwe reus!De goeie oude tijd
Niemand rookte in groep 7/8 nee!Toen de lucht nog schoon was
Toen ik 11/12 was wel ja!en de sex nog vies.
dat blijft een meesterlijke quoteOp woensdag 23 mei 2001 17:40 schreef Boogiepimp het volgende:
[..]
De goeie oude tijdToen de lucht nog schoon was en de sex nog vies.
Verwijderd
Email hem maarOp woensdag 23 mei 2001 17:49 schreef GraasGast het volgende:
[..]
ik heb pas een cd met mp3''s kunne bemachtigen met de meest dwaaze zut erop...drum&bass enzo
Verwijderd
als je die ook naar mij zou willen sturenOp woensdag 23 mei 2001 17:49 schreef GraasGast het volgende:
[..]
ik heb pas een cd met mp3''s kunne bemachtigen met de meest dwaaze zut erop...drum&bass enzo
Stoer; Marduq
Verwijderd
triple hurrayOp woensdag 23 mei 2001 23:48 schreef XangadiX het volgende:
pomtiedom, nou mijn systeem werkt ook weer dus die filmpjes komen eraan
Back In Black!
Verwijderd
Verwijderd
reuzefijnOp donderdag 24 mei 2001 08:23 schreef PyroDaan het volgende:
fijn dat je computer het weer doet dusty
Ben misschien wel in brabant geboren, maar ben nog steeds een normale mens, omdat mijn ouders wel uit een normaal gebied komenOp donderdag 24 mei 2001 09:39 schreef Lotte het volgende:
reuzefijn
(of keifijn voor een eventuele brabander)
Back In Black!
Back In Black!
Verwijderd
YO sijmen.Op donderdag 24 mei 2001 10:08 schreef Vulpes_Vulpes het volgende:
ROFLMAO
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq