[leuk!] W&G meeting numero 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 1.834 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 22:42 schreef XangadiX het volgende:

[..]

ik zei dat ik meer kon drinken dan O when, maar ik denk eigenlijk dat ik meer kan drinken dan O when en jij be mekaar, ik heb namelijk 4 jaar intensief getrained in Groningen, maarru, moge de beste winnen :p

trouwens, voor een impressie van de vorige Tweakers meeting>> http://www.xangadix.net/movieclips/tweaker.html
Aha...dus we gaan niet karten, verfballen of lichtjesschieten, neej, het word de W&G drinking contest :)

Bij deze is de min. leeftijd naar 20 gegaan :)

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

Afbeeldingslocatie: http://www.minerva.fk.hanze.nl/media/people/d.nolen/tanker/images/uitje2.jpg

hahahahaha... jullie wilden een zuip wedstrijd met een lid van het Rooms-katholiek bierdispuut te groningen :)

leuk hoor, XangadiX is de tweede van rechts

Afbeeldingslocatie: http://www.xangadix.net/Weblog/images/Tanker.jpg

Stoer; Marduq

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 22:52 schreef B-Top het volgende:

[..]

Aha...dus we gaan niet karten, verfballen of lichtjesschieten, neej, het word de W&G drinking contest :)

>(:()<

Verwijderd

Wooo, nog een meeting? Misschien handig om net als de vorige keer een lijstje te maken van wie allemaal (zouden willen..) komen?

Hey Spud et Jay, will you be there?....

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 23:17 schreef SFie het volgende:

[..]

>(:()<
We knijpen wel een oogje toe.....en we schuiven de portier wel een tientje toe, dat jij dan wel mee mag :)

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 23:37 schreef JunkyJaz het volgende:
Wooo, nog een meeting? Misschien handig om net als de vorige keer een lijstje te maken van wie allemaal (zouden willen..) komen?

Hey Spud et Jay, will you be there?....
Pelle is bezig de oude site uit het stof te halen.

• XangadiX

XangadiX

Op donderdag 27 december 2001 23:54 schreef B-Top het volgende:

[..]

Pelle is bezig de oude site uit het stof te halen.
lief :)

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:39
Op donderdag 27 december 2001 22:52 schreef B-Top het volgende:

[..]

<======== Er moet ook nog een Bob zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX

XangadiX

Behoorlijk Ongezellige Boerelul ?

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 00:04 schreef XangadiX het volgende:
U riep mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 17:10
Op vrijdag 28 december 2001 00:06 schreef Rmon het volgende:
U riep mij?
't is wat...

't ventje heeft het door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:39
Op vrijdag 28 december 2001 00:04 schreef XangadiX het volgende:
gewoon Erik is goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:32

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Zo, daar wassikweer. Erg jammer dat jullie het alleen maar over zuipen kunnen hebben, want daar houd ik helemaal niet van. Zonder alcohol kan het ook gezellig zijn hoor!

/moralistische meuk
Hmm nee met dit soort praat gaat m'n geloofwaardigheid met stappen achteruit :+ Onderstaande foto geeft meer mijn ware aard weer:

Afbeeldingslocatie: http://jj.upnet.nl/got/hips.jpg

Wat ik hier precies doe weet ik ook niet, het was volgens mij om een uurtje of half 5 's nachts en ik denk dat het iets te maken had met 'waarom schenk je niet gewoon die hele fles witte wijn leeg' ofzow :)

Goed, genoeg geneuzel.. ik had vanmiddag een hele mooie erasmusbrug gebouwd voor op de registratie-site, maar na 2 uur werk deed mijn PC: * Pelle reboot in 3-2-1-0 seconds * ofzoiets en toen was ik 'm pleite :(
Zal morgen iets nieuws gaan bouwen, nu geen zin meer.

Lekker een baco'tje drinken en nog een filmpje kijken denk ik, en dan morgen lekker asociaal lang uitslapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

* Yellow|A is onderdaan van de Grote Grozalg uber God/dwerg van bier en tosti's

Dus Oh-when .. XangadiX

* Yellow|A net terug uit Utrecht maar kan nog wel wat van de Grozalgiaanse leer voordragen: De legende van Grozalg
Grozalg was eens nogal een gewone dwerg, als je een dwerg gewoon kan noemen (Sorry Michelle) en hij deed de normale dwergen activiteiten; bier zuipen en in de grond graven om enkele metaal soorten te vinden. Grozalg was in feite niets anders dan een doorsnee figuur in het dwergenrijk.
Na verloop van tijd gebeurde iets dat het dwergenrijk op zijn grondvesten deed schudden: Het bier was op en door een brand (het had wel wat weg van enschede en grolsch) waren alle brouwers en hun geheimen ten gronde gegaan.
Na gehuild te hebben als ene Marcel die er achter komt dat zijn rolkunst niet erg innovatief is en dat de chinezen deze kunst beter beheersen in de vorm van Go-ro-llin', en geschreeuwd te hebben als ene Martijn die wakker word zonder haar kwam Grozalg in een neerwaardse spriraal terecht, jarenlang ging Grozalg alleen door de bergen reizen. In deze reizen gebeurde vrijwel niets, hij experimenteerde met wijn, maar dit goedje was niets voor hem, hij werd door de zurige smaak nogal misselijk. Ondanks de ranzigheid en omdat het het enige goedkope variant was op bier was Grozalg hier maar op aangewezen.
Tot op een zekere dag..... Toen kwam hij GrumDaan de demente gnoom tegen die net bezig was een film te maken, deze film was Waterdicht In den Vat genaamd. Omdat ze in deze vroege tijden niet zoiets als een camera bestond was GrunDaan aangewezen tot het gebruik van magie, er was alleen een klein probleem want zoals eerder vermeld; GrumDaan was nogal dement. Dus toen Grozalg al wankelend binnen kwam strompelen was GrumDaan net bezig met de spreuk "animate beard", waarom... tja weet ik veel , hij was dement en zo..
Maar goed de spreuk raakte Grozalg en zijn nogal grijze baard begon tekens van leven te vertonen, schamele tekens, maar desondanks toch tekens...
Grozalg dacht toen hij dit zag dat hij weer eens te veel wijn had gezopen en strompelde naar buiten naar een Inn, deze Inn, genaamd "Whiskey in Wooter's maag" schonk alleen ranja en wodka, dus omdat Grozalg niet helemaal wist waarmee hij nou bezig was nam hij een comba van ranja en wodka. Na enkele uren en liters kwam het onvermijdelijke; Grozalg moest kotsen zoals ooit de almachtige Sean die over alles heerst, moest kotsen in het Zout op nieuwjaarsavond 1997. Nadat hij had gekotst gingen zijn goddelijke uitspuwsels zich om hem heen verzamelen, en Grozalg vertelde hen zijn tragische verhaal. Ze waren allen zeer ontroert door dit en besloten om Grozalg te helpen, en toen klommen ze allen in Grozalg's baard, spontaan werd zijn baard groen en ranzig, het had wel wat weg van de muts van ene Bart. Na de Inn uit te zijn geknikkerd ging Grozalg weer onderweg, en tijdens deze exodus ging zijn baard telkens meer bewegen en wijsheden tegen Grozalg te verkondigen, maar Grozalg wou eerst een schone baard. Dus hij ging naar een bron die bekend was om zijn schoonheid, het werd ook bewaakt door enkele elven die aan het slapen waren toen Grozalg eraan kwam, het was immers laat. Hij waste zijn baard, maar in plaats dat zijn baard schoon werd veranderde het water in........... BIER heeeel veeeel BIER. Grozalg was enorm blij, de elven daarentegen niet en Grozalg koos het hazepad, toen hij weg rende werd hij omver gerolt door een groot mensachtig wezen genaamt Kajadumus, een meester in het Go-Ro-Llin'. Grozalg stierf en kwam bij de goden, die hem eerst wilde straffen, maar Grozalg maakte handig gebruik van zijn almachtige baard en al snel waren alle goden zo zat dat ze Grozalg tot Interm-godheid verhieven.
Zo is Grozalg nu een aspirant god van al het bier en soms... heel soms als een persoon zonder bier zit komt Grozalg vanuit het godenrijk om die persoon zijn bier te hervullen....

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 01:12 schreef Yellow het volgende:
* Yellow|A is onderdaan van de Grote Grozalg uber God/dwerg van bier en tosti's
* Pelle denkt dat Yellow spannende verhalen vertelt

Edoch, de ITA (International Tosti Association) heeft nog nooit gehoord van Grozalg en derhalve concluderen wij dat het hier gaat om een fictief persoon.

Hier meer informatie over de ITA en het STPP (Standaard Tosti Productie Protocol): http://home.wanadoo.nl/j.van.veelen/standaard_tosti_productie_protocol.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

* Yellow|A vervloekt Pelle tot een leven van Aldi bier drinken

:)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 01:23 schreef Yellow het volgende:
* Yellow|A vervloekt Pelle tot een leven van Aldi bier drinken
* Pelle heeft een neef die Aldi-bier drinkt.. brrrr

(terwijl dit z'n emailadres is: hertogjan@krijgje.niet )

Nee, dat zou ik niet willen Yellow.. is er nog een weg terug want ik heb geen zin in een hollende menigte priesters die me stenigen met aldi-bier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Jawel, een gedicht schrijven naar Grozalg op 1000 met bier genatte bierviltjes, allen met liefde gebruikt in een kroeg met fatsoenlijk bier.

Dan, en alleen dan zal Grozalg komen en je zijn baard laten aanraken....

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 01:31 schreef Yellow het volgende:
Jawel, een gedicht schrijven naar Grozalg op 1000 met bier genatte bierviltjes, allen met liefde gebruikt in een kroeg met fatsoenlijk bier.

Dan, en alleen dan zal Grozalg komen en je zijn baard laten aanraken....
* Pelle bedankt vriendelijk

Als voorzitter van de ITA geniet ik zekere voorrechten die gewone arbeiders en stervelingen niet hebben. En dus zal ik genoodzaakt zijn om de eerstvolgende keer dat ik Grozalg tegenkom zijn baard af te knippen, er een shaggie van te draaien en deze onder het genot van een krat Hertog Jan op te roken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 00:30 schreef willem169 het volgende:

[..]

't is wat...

't
ventje heeft het door.
?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Na een tijd lang bezopen in de goden wereld te hebben geleeft had Grozalg genoeg van al die neplui die zich zogenaamd "goden" noemden, Hij werd vooral misselijk van al die oude griekse en romeinse goden die non-stop wijn aan het zuipen waren en belachelijkheden aan het verkondigen waren. Dus Grozalg ging zich mengen tussen de mensen van onze wereld om te zien of er wel genoeg bier werd genuttigt.........

Dus Grozalg ging naar Ierland waar de mensen van Guiness goed bezig waren het heilige brouwsel te verspreiden, Grozalg zag en was blij. Van hier ging hij naar Engeland, en zag het goede werk dat ze daar aan het doen waren. Van hier was Belgie en Nederland aan de beurt en Grozalg was verheugt... Vol goede moet ging Grozalg naar Duitsland, en daar waren ze zich ook aan het bezatten...

Dus Grozalg ging vol goede moet naar Tweaktown, omdat het zo goed ging in de rest van wereld MOEST Tweaktown ook wel het brouwsel nuttigen...

Grozalg's was verbijsterd, vele Tweaktowners weigerden het heilige brouwsel te nuttigen, en de wanhoop kwam Grozalg nabij.. Maar goed Grozalg was hevig ontsteld, maar hij wist welke wrede snodaard dit had gedaan, het was de gemene nep-god Pelle die uit het godenrijk was geflikkerd omdat hij had Aldi bier gesmeten had in het vat van goddelijk bier. Grozalg zag dat het kwaad al geschiet was, het was alsof een vreemde soort van MKZ of BSE de Tweaktowners had belaagd, want al die idioten waren wijn en breezers aan het zuipen!!

Grozalg zag dit met lede ogen aan en besloot er wat aan te doen...

Dus Grozalg trok door Twaktown en in Webdesign & Graphics kwam hij eidelijk Pelle tegen, en Grozalg's woede was groot en Pelle koos het hazepad na geweldig in elkaar geslagen te zijn door de baard van Grozalg (Zijn baard is een meester in de oude chineze martial art Beh-ard ju-fu), en verschool zich.

Grozalg dacht inmiddels van de wrede snodaard voorgoed af te zijn en besloot een paar W&G'ers het bad van het bier te leren. Na jaren werk had Grozalg het voor elkaar, de W&G'ers hadden hun eigen brouwsel gemaakt en Grozalg vertrok weer naar het godenrijk omdat hij genoeg had van al die ongeloofelijk domme W&G'ers die zich gedroegen als een stel mokkels.

Maar in de afwezigheid van Grozalg sloeg Pelle toe en ging de W&G'ers weer beinvloeden...maar hij kon de woorden van de almachtige Grozalg niet ontdoen en de W&G'ers bleven brouwen. Pelle had nog meer wrede plannen op zak en gaf de W&G'ers "tips", en met deze gruwelijke invloeden werd het brouwsel geschaad en het werd ALDI BIER!!!!

Grozalg was zeer ontsteld hierover en ging vluchtig op zoek naam Pelle, maar die had zich weer verscholen, en Grozalg zal immer blijven zoeken naar de snodaard totdat hij Pelle in den put der eeuwige ranja heeft gegooid.

* Yellow|A denkt na en bedankt ook McSean voor de input

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is vrijdag ochtend, en ik heb de alcohol van gister avond nog in muh bloed, vind je het erg als ik je epistel NIET lees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

* Yellow|A zit nu op zijn werk enge boeken van Macromedia te bekijken en heeft helemaal niks lekkers meer in zijn bloed :'(

"vanavond, oh yes :)"

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

Op vrijdag 28 december 2001 11:18 schreef Yellow het volgende:
* Yellow|A zit nu op zijn werk enge boeken van Macromedia te bekijken en heeft helemaal niks lekkers meer in zijn bloed :'(

"vanavond, oh yes :)"
wat voor enge boeken?

* oh,when? zit nu op zijn werk enge actionscript menuutjes te debuggen en heeft nog wat bloed in zijn alcohol...en vanavond lekker drum 'n bass met illy noiz..yaay :)

"You're only as good, as what you did last week."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

What the web can be
ISBN 9628519891

Een "spannend" boek over de beste websites ter wereld .. get genoeg allemaal gemaakt met flash en dreamweaver.

:) niet lezen

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
// slightly offtopic..
Waarom lullen jullie over dronken kabouters die flashmovies maken met als onderzetter een boek met goede sites terwijl Oh,when z`n bloed heeft ingeruild voor iets nuttigers?

Lees ik het goed dat jullie een competitie willen houden over drank? Dus zoveel mogelijk van dat vuurwater door je keel jassen, en dan zien wie er de meeste liters heeft?

* Blue-eagle is dan wel geen 20, maar gaat dan toch ècht komen kijken naar een stel dronken WD&G`ers.

* Blue-eagle vraagt zich ook af, of deze thread niet beter nu wel naar de HK kan.. zo`n sfeertje hangt hier nu wel 8-)

// offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX

XangadiX

* XangadiX is net wakker en doet helemaal NIETS

tijd voor koffie, en ik houdt wel van die dwergen, maar het waren de elfen uit de heuvels die de Whisky Cola en de Baco hebben gemaakt. Hulde!

en verder, gaat het hier over een W&G uitje en niet over het nuttigen van veel alcehol, hoewel het ene het ander niet hoeft uit te sluiten

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

* Yellow|A knikt instemmend met Xangadix mee

Het gaat om de gezichten achter nicknames weer ees zien :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 00:52 schreef Pelle het volgende:
Wat ik hier precies doe weet ik ook niet...
moet ik hier in plassen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Op vrijdag 28 december 2001 12:36 schreef XangadiX het volgende:
* XangadiX is net wakker en doet helemaal NIETS
NU pas koffie?
Op vrijdag 28 december 2001 12:39 schreef Yellow het volgende:
* Yellow|A knikt instemmend met Xangadix mee

Het gaat om de gezichten achter nicknames weer ees zien :)
Maar nu nog meer duidelijkheid, die kabouters zien we wel weer op de meeting (na de benodigde drankjes :9~ ) Nu nog die site uit de grond trappen waarin je je kunt inschrijven, Pelle doet dat toch? Is die al wakker/aan de koffie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

We hebben het hier ff op de redactie van Dit was het nieuws gegooid...
Op vrijdag 28 december 2001 00:52 schreef Pelle het volgende:
Reactie van bezoekers op de nieuwe BOB-reclame:

"Dus als BOB niet een nieuw mix-drankje is van de Now&Wow, wat heb ik in godsnaam net opgedronken??..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 12:47 schreef oh,when? het volgende:
We hebben het hier ff op de redactie van Dit was het nieuws gegooid...
[..]

"Dus als BOB niet een nieuw mix-drankje is van de Now&Wow, wat heb ik in godsnaam net opgedronken??..."
LOL !!!! muhahaha!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 02:30

dusty

Celebrate Life!

Wat zou een meeting zijn zonder de dusty erbij :P ?

heb nog steeds die meeting site online staan als ik hem even moet resetten en wat nieuwe vragen erin moet proppen moet een van de mensen mij maar mailen dan reset ik um (en zal ik van het nummertje 2 wel een 3 maken :+ )

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 13:51 schreef dusty het volgende:
Wat zou een meeting zijn zonder de dusty erbij :P ?

heb nog steeds die meeting site online staan als ik hem even moet resetten en wat nieuwe vragen erin moet proppen moet een van de mensen mij maar mailen dan reset ik um (en zal ik van het nummertje 2 wel een 3 maken :+ )
Check ff met pelle ff...dat jullie geen dubbel werk doen....zoals ik vanmorgen voor de zoveelste keer weer eens heb gedaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Laatst online: 17:49

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

aangezien ik de eerste twee meetings zeer tegen n zin heb moeten laten voorbijgaan, zeg ik nu alvast toe dat ik voor 99% gegarandeerd er zal zijn.

bovendien, rotterdam is mn oude stad, die ik met plezier zou terugzien.
[duitser-mode] Enkel een beetje jammer dat dat centrum enkel modern is, eigenlijk houden wij duitsers juist meer van die leuke traditionele stadjes als volendam, met molens en frau Antjes enzo ... [/duitser-mode]

over drinken en alcohol, helaas zijn mn 'wilde dagen' achter me, begin me de laatste tijd al aangeschoten te voelen na een half biertje (Bitburger) en vrees dus voor de jonge wildebrassen zwaar voor hen onder te doen (alhoewel een eifeler schnapps-contest ik met gemak wel aan zou durven gaan)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

* Yellow|A een meeting zonder dusty zou sucken

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 12:43 schreef JayAnzee het volgende:
moet ik hier in plassen??
Op vrijdag 28 december 2001 12:47 schreef oh,when? het volgende:
ROTFL :) :)
Gek is dat, hier krijg je wel leuke reacties op dit soort foto's.. in de HK hebben ze ook wel eens dit soort topics (post hier je stomdronken hoofd), maar die gaan dat vaak niet verder als 'tering, wat ben jij lelijk!' (iets wat hier trouwens ook niet op onwaarheid berust :) ).

Maar zoals jullie zien is * Pelle net wakker. De koffie pruttelt, de verwarming staat aan en buiten waait het met windkracht 10.

Ik ga zo straks eerst even wat boodschapjes doen, m'n eurokit ophalen en naar de fietsenmaker, daarna ga ik het project 'maak van de pauperzooi op Pelle's kamer een leefbaar geheel' afronden en daarna ga ik weer verder aan die site knutselen. Meeting is pas in maart dus we hebben tijd zat; I appreciate dusty's offer om zijn site te gebruiken maar echte Rotterdammers zijn eigenwijs genoeg om te denken dat ze het zelf beter kunnen.

En dat RM-rf er ook bij gaat zijn: hoezee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty

dusty

Celebrate Life!

Op vrijdag 28 december 2001 13:53 schreef B-Top het volgende:
[..]
Check ff met pelle ff...dat jullie geen dubbel werk doen....zoals ik vanmorgen voor de zoveelste keer weer eens heb gedaan :(
Ik doe niets totdat iemand van de "organisatie" vraagt of ik wat wil doen :+

Back In Black!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty

dusty

Celebrate Life!

Op vrijdag 28 december 2001 14:09 schreef Yellow het volgende:
* Yellow|A een meeting zonder dusty zou sucken
Thanks, for the compliment ;)

I think.... :+

Back In Black!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 16:37

cutter

Wannabe i7 fanboy

Op vrijdag 28 december 2001 13:54 schreef RM-rf het volgende:
aangezien ik de eerste twee meetings zeer tegen n zin heb moeten laten voorbijgaan, zeg ik nu alvast toe dat ik voor 99% gegarandeerd er zal zijn.

bovendien, rotterdam is mn oude stad, die ik met plezier zou terugzien.
[duitser-mode] Enkel een beetje jammer dat dat centrum enkel modern is, eigenlijk houden wij duitsers juist meer van die leuke traditionele stadjes als volendam, met molens en frau Antjes enzo ... [/duitser-mode]

over drinken en alcohol, helaas zijn mn 'wilde dagen' achter me, begin me de laatste tijd al aangeschoten te voelen na een half biertje (Bitburger) en vrees dus voor de jonge wildebrassen zwaar voor hen onder te doen (alhoewel een eifeler schnapps-contest ik met gemak wel aan zou durven gaan)
Als ik nou ook nog eens iets zuidelijker dan mijn oude studentenstad uitstap is het genootschap der oude lulliii (OzBoz, RM-rf en ik) op DeFeCt na compleet.

RM-rf heeft al wat ervaring met babysitten dus die minimum leeftijd mag van mij van 16 naar 4.

Ik hoor wel wat de plannen tzt mogen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op vrijdag 28 december 2001 14:30 schreef Pelle het volgende:
...Maar zoals jullie zien is * Pelle net wakker. De koffie pruttelt, de verwarming staat aan en buiten waait het met windkracht 10...
* oh,when? is jaloers, want werd wreed wakker gemaakt door de wekker na 2 uurtjes in bed te hebben gelegen..

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Op vrijdag 28 december 2001 14:55 schreef oh,when? het volgende:
* oh,when? is jaloers, want werd wreed wakker gemaakt door de wekker na 2 uurtjes in bed te hebben gelegen..
* Willem werd bruut wakkergemaakt van de moslimgebeden die door de luidsprekers klonken van de moskee 500 meter verderop :( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op vrijdag 28 december 2001 14:58 schreef willem169 het volgende:

[..]

* oh,when? werd bruut wakkergemaakt van de moslimgebeden die door de luidsprekers klonken van de moskee 500 meter verderop :( |:(
>:) >:)

( helaas staat dat ding bijna in me achtertuin...ik schat hemelsbreed 100 meter.. ;( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 14:55 schreef oh,when? het volgende:

[..]

:'(
Me too :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

* Yellow|A is al sinds 8 uur vanochtend wakker en denkt dat sommige mensen moeten ophouden met zeuren

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX

XangadiX

* XangadiX vind dat slaap zoiezo voor mietjes is

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 15:59 schreef Yellow het volgende:
* Yellow|A is al sinds 8 uur vanochtend wakker en denkt dat sommige mensen moeten ophouden met zeuren

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
4 pagina`s hier, en er wordt steeds minder over de meeting geluld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op donderdag 27 december 2001 23:12 schreef XangadiX het volgende:
[afbeelding]

hahahahaha... jullie wilden een zuip wedstrijd met een lid van het Rooms-katholiek bierdispuut te groningen :)

leuk hoor, XangadiX is de tweede van rechts

[afbeelding]
Mij maak je niet bang:

Afbeeldingslocatie: http://www.moodbenders.nl/meeting.jpg

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

* Yellow|A checked zijn mic ...

"oke, hier Yellow live na vrijdag avond in Utrecht"

Rotterdam is natuurlijk wel een grappige stad, maar er staat geen Domkerk... dus..."

"ozboz, je ziet er eng uit daar... daar-en-tegen ziet Yellow er op deze foto nog veel slechter uit..."

Afbeeldingslocatie: http://www.introvert.nl/got/spul04.jpg

"Dood was ik"

Sorry voor de slechte foto, maarja, lang verhaal

:) On topic, wat gaan we nou doen?

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op zaterdag 29 december 2001 03:10 schreef Yellow het volgende:
* Yellow|A checked zijn mic ...

"oke, hier Yellow live na vrijdag avond in Utrecht"

Afbeeldingslocatie: http://www.introvert.nl/got/spul04.jpg

"Dood was ik"

Sorry voor de slechte foto, maarja, lang verhaal
Die lui die om je heen staan staan daar zo van: "Huh..? Wat doet hij nou op de grond?" :D

Maar eeuh.. Lijkt me hartstikke cool om /13ers irl te ontmoeten, maar Rotterdam is voor mij gewoon te ver weg.

Ik woon in Heerenveen btw.. Mochten er meerdere /13ers uit Hveen meewillen, misschien kunnen we dan het 1 en ander regelen..?

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Op vrijdag 28 december 2001 14:58 schreef willem169 het volgende:

[..]

* Clay werd bruut wakkergemaakt van de moslimgebeden die door de luidsprekers klonken van de moskee 500 meter verderop :( |:(
Wow! omg wordt dat ook al gedoogd? blij dat ik in een dorp woon :P het enige wat mij buiten de wekker zou kunnen wekken is de haan van de groenteboer aan de overkant :P

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 08:39

DeFeCt

je wéét toch

* DeFeCt komt terug van een weekje geen GoT en ziet heel veel pixelhuisjes en een draadje over meeting numero 3.

Veel bla bla, stoere foto's, 1000 voorstellen en meer van dat.

Count me in voor een leuk cultureel onderonsje in Las Palmas of een ouderwets 'op hoeveel ronden zet je prototype?' kart eventje...

You want blond, you get blond!

* DeFeCt sleept girly ook mee :)

BTW: Waarom niet op zondag? Zijn alle bijverdienende studentjes van 17 ook vrij.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Op zaterdag 29 december 2001 12:13 schreef DeFeCt het volgende:
* DeFeCt komt terug van een weekje geen GoT en ziet heel veel pixelhuisjes en een draadje over meeting numero 3.

Veel bla bla, stoere foto's, 1000 voorstellen en meer van dat.

Count me in voor een leuk cultureel onderonsje in Las Palmas of een ouderwets 'op hoeveel ronden zet je prototype?' kart eventje...
Hmm of 's avonds Off_Corso is wat mij betreft ook een optie.
You want blond, you get blond!

* DeFeCt sleept girly ook mee :)

BTW: Waarom niet op zondag? Zijn alle bijverdienende studentjes van 17 ook vrij.
Zit je girly ook op GoT? Nee toch...
En zondag's zijn veel evenementencentra gesloten.

Ja ook hier in Rotterdam e.o. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Laatst online: 17:49

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Op zaterdag 29 december 2001 12:13 schreef DeFeCt het volgende:
heb even zitten te kijken, of men in Boijmans nog wat over hun verzameling art Deco advertsing posters had (van o.m. A.M. Cassandre), maar zag dat er een verbouwing aan de gang is, en meen dat die dingen sowieso standaard in het depot liggen, als er echter wel interesse is, kan ik eens bellen of ze ook tours met speciale wensen aanbieden.

overigens las ik dat er tot 3 januari in het Spoorwegmuseum een tentoonstelling is over 'Cassandre en het nederlandse affiche' (maar daar stond geen jaartal bij, kan dus ook vorig jaar zijn geweest). Maar voor de uterregenaren (Yellow) zou dat eigenlijk wel verplichte kost moeten zijn dat aan te zien.

ben eigenlijk wel voor een cultureel-design-kundig onderwerp op de agenda, eventueel een gescheiden agenda dat de 14-jarige intussen een bakje frieten bij de Bram Ladage halen kunnen.

* RM-rf neemt misschien overdag ook zn aanhang mee, maar iedereen die zich gedachten in het hoofd gaat halen; ik verbied mij dochterlief gewoon om ooit met jongens aan te komen die A) een bromfiets hebben, B) in de reclame zitten en C) HK-access hebben

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ik behoorlijk ziek ben heb ik de verhalen/foto's over drank enzo met moeite kunnen bekijken...

Toch denk ik dat ik tijdens de meeting ook wel een glaasje kan meedrinken, vooral sinds ik elke dinsdag en donderdag radicaal aan het oefenen ben zoals een student dat behoord te doen :+

Maar het wachten is nu even op de site van organisator Pelle... als die online is kunnen we misschien inhoudelijk gaan lullen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zooo.....nou....als die drink contest dan ook maar niet meer doorgaat moeten we toch ff wat anders gaan bedenken... :) zovan....doe maar karten ????

Anywayz, zondag is dus ook een slecht idee.....

Het word dus stemmen, en gesproken over, pelle, hoever zijn we ? Of gaan we met hangende pootjes naar Dusty >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 12:42 schreef RM-rf het volgende:

[..]

heb even zitten te kijken, of men in Boijmans nog wat over hun verzameling art Deco advertsing posters had (van o.m. A.M. Cassandre), maar zag dat er een verbouwing aan de gang is, en meen dat die dingen sowieso standaard in het depot liggen, als er echter wel interesse is, kan ik eens bellen of ze ook tours met speciale wensen aanbieden.
/me wilde altijd al eens wat meer zien van dit soort oude advertising stijlen dus is het met RM-rf eens dat dit wel op de agenda mag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Op zaterdag 29 december 2001 13:51 schreef B-Top het volgende:
Anywayz, zondag is dus ook een slecht idee.....
Waarom?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Op zaterdag 29 december 2001 14:06 schreef DeFeCt het volgende:
Waarom?
Omdat dat 3/4 van de organisatie het af laat weten denk ik :) Zondag roelt niet voor de mensen die dan normaal gesproken in de kerk zitten.

/edit
* Pelle is weer wakker dus
4 films zitten kijken vannacht, en het woord alcohol wil ik even niet meer horen :+

Ben er nog niet helemaal uit wat ik ga doen nu; heb vandaag vrij en het ligt al heel lang op stapel om winXP te installen.. dat doen of site bouwen.. hmmmm... site bouwen onder XP, dat gaat roelen :)
Yep, that's what I'll do :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Zaterdag suits me best. Als ik dan `s avonds weer thuis ben tenminste, dan heb ik zondag om uit te slapen, en maandag om te werken. Zaterdag wordt altijd laat :)
Ik hoop niet (plz not!) dat jullie de beslissing nemen om het op een doordeweekse dag te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Op zaterdag 29 december 2001 14:11 schreef Pelle het volgende:
hmmmm... site bouwen onder XP, dat gaat roelen :)
Site bouwen onder .NET, dat roelt pas echt :)

* DeFeCt was teleurgesteld dat hij zijn cadeautjes die op zijn wishlist lijstje stonden niet onder de boom vond. :'(

Pelle:
Misschien een idee om onze wensen voor die tijd ff op cd te zetten? Das pas een snelle file transfer!

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Op zaterdag 29 december 2001 15:13 schreef DeFeCt het volgende:
* DeFeCt was teleurgesteld dat hij zijn cadeautjes die op zijn wishlist lijstje stonden niet onder de boom vond. :'(

Pelle:
Misschien een idee om onze wensen voor die tijd ff op cd te zetten? Das pas een snelle file transfer!
Yep, dat leek mij ook wel een goed plan. Ik hoop dat mijn 8 speed brander straks onder XP ook inderdaad met 8 speed brandt (en niet op 4 speed :(). Ben hard aan het backuppen, ga er straks na een jaar zonder nieuwe windows-install een format eroverheen gooien waar je helemaal eng van wordt :)

Maare, over onze cadeautjes-transfer lullen we wel verder over ICQ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

Pelle:
We gaan toch nix illegaals doen he? :+
xp is wel leuk, maar ik heb net geprobeerd een spelletje te spelen(iets wat ik zelden doe)onder xp em de fps lieten het ff flink afweten, en aan mijn hardware zal het toch echt niet liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online

[..]

[knip]
code:
1
2
3
4
5
6
7
<%@ Import Namespace="System.Blue-eagle" %>

<script language="vb" runat="meeting">
  If Cbln(Blue-eagle.komt) Then
     talkAbout.net = false
  End If
</script>

* Blue-eagle vraagt zich 1 klein dingetje af: is het helemaal de bedoeling dat iedereen zonder hard/soft-ware(z) op zak naar de meeting komt? Dus ook geen GBA voor in de trein, of een laptop voor het weinige vermaak wat je kunt creeëren in een trein?

Anders neem ik wel zakken vol chips mee enzo voor in de trein... (wat toch moet gebeuren lijkt me, voor de meeting :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Op zaterdag 29 december 2001 17:11 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
code:
1
2
3
4
5
6
7
<%@ Import Namespace="System.Blue-eagle" %>

<script language="vb" runat="meeting">
  If Cbln(Blue-eagle.komt) Then
     talkAbout.net = false
  End If
</script>

* DeFeCt vindt het altijd leuk om met vakbroeders van meningen en visies te wisselen.
[me=12612]vraagt zich 1 klein dingetje af: is het helemaal de bedoeling dat iedereen zonder hard/soft-ware(z) op zak naar de meeting komt? Dus ook geen GBA voor in de trein,
Wat denk jezelf? Wordt je geweigerd als je een GBA bij je hebt?
of een laptop voor het weinige vermaak wat je kunt creeëren in een trein?[/me]
Daar heb je toch geen laptop voor nodig? Gewoon mensen aan gaan spreken en vragen of ze alleen een dom voorkomen hebben of dat ze ook werkelijk zo dom zijn als ze eruit zien.
Anders neem ik wel zakken vol chips mee enzo voor in de trein... (wat toch moet gebeuren lijkt me, voor de meeting :) )
Dat kan nooit kwaad :) Wel ff je zakken leegmaken als je je in een kart vouwt :)

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op zaterdag 29 december 2001 17:21 schreef DeFeCt het volgende:

Daar heb je toch geen laptop voor nodig? Gewoon mensen aan gaan spreken en vragen of ze alleen een dom voorkomen hebben of dat ze ook werkelijk zo dom zijn als ze eruit zien.
dan mag Blue-Eagle zijn nick wel veranderen in Blue-Eyes...

>:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Op zaterdag 29 december 2001 17:37 schreef oh,when? het volgende:

[..]

*grin*

de keuze van je slachtoffers vereist enige mensenkennis :)

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

* Yellow|A is een beetje bang voor de NS

"Ik zal wel even kieken in het spoorweg museum ;)"

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Op zaterdag 29 december 2001 17:37 schreef oh,when? het volgende:

[..]

LoL! Helaas, no clones toegestaan :)
Op zaterdag 29 december 2001 17:21 schreef DeFeCt het volgende:

[..]

* DeFeCt vindt het altijd leuk om met vakbroeders van meningen en visies te wisselen.
* Blue-eagle 2
[..]

Wat denk jezelf? Wordt je geweigerd als je een GBA bij je hebt?
Nja, iemand zei al: wie over pc`s begint kick ik eruit...
Waar eindigt het begrip pc? :+
[..]

Tja, omdat ik uit D`ter kom, zit Ozboz waarschijnlijk ook in de trein, dan wil ik niet het risico lopen dat ik dit soort zooi tegen hem vertel :P /kick Blue-eagle from WD&G is `t dan :)
[..]

Dat kan nooit kwaad :) Wel ff je zakken leegmaken als je je in een kart vouwt :)
No comments.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

how's the meeting aanmeldings page going?

/me wil nog wel ff zeggen dat n uur of 3 's middags beginnen met bezigheden (op zn vroegst) veel zieke geesten met bijbaantjes hebben die namelijk op zaterdag, moi dus ook....
nou is een ptt postbode met een ochtendwijk vroeg klaar met werken... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Op zaterdag 29 december 2001 19:51 schreef denki_akira het volgende:
how's the meeting aanmeldings page going?
Slecht.
Vanaf mijn laatste post in dit topic tot nu ben ik bezig geweest met dat hoerige @#()*$# winXP. Met als conclusie dat het zuigt en dat ik maar gewoon win2k moet draaien.

Nu eerst alle benodigde software enzo gaan installen.. kan nog wel even duren doeds.. sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 21:16 schreef Pelle het volgende:

[..]

Slecht.
Vanaf mijn laatste post in dit topic tot nu ben ik bezig geweest met dat hoerige @#()*$# winXP. Met als conclusie dat het zuigt en dat ik maar gewoon win2k moet draaien.

Nu eerst alle benodigde software enzo gaan installen.. kan nog wel even duren doeds.. sorry
:X >:)
windows zuigt, doe die pc nou maar weg en koop n mac ;)
:P

//edit
pelle, zit ik soms in jou ignore list ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op zaterdag 29 december 2001 19:25 schreef Blue-eagle het volgende:

[..]

Tja, omdat ik uit D`ter kom, zit Ozboz waarschijnlijk ook in de trein, dan wil ik niet het risico lopen dat ik dit soort zooi tegen hem vertel :P /kick Blue-eagle from WD&G is `t dan :)
Gewoon zorgen dat je in het gedeelte zit wat naar DenHaag gaat, heb je nergens last van >:)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Op zaterdag 29 december 2001 21:26 schreef denki_akira het volgende:
//edit
pelle, zit ik soms in jou ignore list ofzo :(
* Pelle staat vaak op invisible
* Pelle heeft momenteel na de grote format-actie even geen ICQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Oh yeah.. officieel ben ik nu 12 uur achter elkaar bezig om mijn compu te configureren naar een werkbaar geheel. Niet goed voor je gezondheid kan ik je vertellen.
Iig, site bouwen loopt enigszins in het 100 zo; volgende week zou ik er pas tijd voor hebben als dit zo door gaat. Als er echt onwijs dringende behoefte is aan een live site binnen een week, dan moeten we dusty allemaal even lief aankijken.

Zo niet, dan heb ik over een paar dagen iets fijns en werkends enzo.

* Pelle gaat over een paar uurtjes drm ook eens even op dit topic wijzen, want zo te merken is hij niet echt vaak een onlinert geweest de afgelopen week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 13:51 schreef B-Top het volgende:
Het word dus stemmen, en gesproken over, pelle, hoever zijn we ? Of gaan we met hangende pootjes naar Dusty >:)

toen ik hoorde dat je WinXP over een andere OS ging installen wist ik dat profeet B-Top gelijk zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me net lekker terug uit de Alpjes B-)!! Beetje veel steentjes op de pistes van La Plagne, maar toch lekker geboard...

Anyway, heb geen zin om hele topic door te lezen, maar denk dat ik ook wel kom naar de volgende meeting, alleen Rotterdam, pfff aangezien ik nog 20 FF heb moet ik even kijken hoe ik dat ga financieren, maar iig kijken of het kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

* oh,when? snapt niet waarom iedereen 3 maanden vantevoren een site wil...

• de vorige site was volgens mij pas 6 weken vantevoren open
• de eerste of tweede week van januari is er ook nog voldoende tijd tot de meeting
• de meeste mensen weten/beslissen pas de week voorafgaand of zij komen

ik weet nu al dat er hier mensen zijn die nu volmondig "JA ik kom ook!.." roepen terwijl ze een dag vantevoren moeten afzeggen. Dat zijn vaak nu ook de mensen die nu hard roepen waar de site blijft. Dat is geen verwijt, meer een constatering. Sterker nog, ik weet zelf niet eens of ik kan, maar dat heb ik al eerder deze thread gezegd.

Dus Pelle..neem je tijd. Komt wel goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

* Yellow|A wilde vorige keer best wel komen maar :)

nou 2 van de 3 is toch een voldoende? :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 30 december 2001 14:12 schreef oh,when? het volgende:

• de eerste of tweede week van januari is er ook nog voldoende tijd tot de meeting

ik weet nu al dat er hier mensen zijn die nu volmondig "JA ik kom ook!.." roepen terwijl ze een dag vantevoren moeten afzeggen. Dat zijn vaak nu ook de mensen die nu hard roepen waar de site blijft. Dat is geen verwijt, meer een constatering. Sterker nog, ik weet zelf niet eens of ik kan, maar dat heb ik al eerder deze thread gezegd.

Ik voel me ineens erg aansprakelijk B-) laatste keer zegde ik idd de dag ervoor af...maar dat had wel echt gegronde redenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty

dusty

Celebrate Life!

Op vrijdag 28 december 2001 14:51 schreef cutter het volgende:
[..]
Als ik nou ook nog eens iets zuidelijker dan mijn oude studentenstad uitstap is het genootschap der oude lulliii (OzBoz, RM-rf en ik) op DeFeCt na compleet.
Ik ben je zeer erkentelijk om mij niet bij de oude lulliii te rekenen :P

Back In Black!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty

dusty

Celebrate Life!

Op zaterdag 29 december 2001 19:25 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
Nja, iemand zei al: wie over pc`s begint kick ik eruit...
Waar eindigt het begrip pc? :+
[..]
Volgens mij zei ik dat bij de eerste meeting :+

Back In Black!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty

dusty

Celebrate Life!

Op zondag 30 december 2001 14:12 schreef oh,when? het volgende:

KLopt site was inderdaad ongeveer 6 weken eerder geopend :+

echter waren er maar 2 afmeldingen, mede dankzij de registratie methode :+

Mijn aanbod staat nog steeds om de 2 in een 3 te veranderen en de vragen te veranderen zodat de site meteen open kan :+

Back In Black!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drm
  • Laatst online: 09-06 13:31

drm

f0pc0dert

* drm is Pelle erkentelijk voor het wijzen op dit topic.

Na 1 1/2 week heerlijke vakantie gevierd te hebben :z en effe helemaal geen zak actief met computers gedaan te hebben (1 keer een telefoonnummer opgezocht :D) is het goed zo'n topic te zien :)

Allereerst wil ik iedereen een geweldig nieuw jaar toewensen en dat dat offtopic is kan me lekker helemaal niks schelen *D

</offtopic>

* drm is wel in voor een leuke /13 meeting

Probleem is alleen dat ik de komende tijd bar weinig tijd ga hebben om allerlei dikke organisatietaken op me te nemen.

* drm denkt dat het wellicht leuk is om er een combimeeting /13 & /14 van te maken. Ben ik de enige?

Euhh nog een paar puntjes:
• Rotterdam roelt, want dan kan ik naar huis kruipen :P
• In de lente roeleert ook want dan kleum je je klaften d'r niet af als het een beetje vroeg in de morgen wordt
• Vind het meestal geen probleem om voor de mensen met de grootste problemen om thuis te komen een warm slaapplekje aan te bieden in regio Rotterdam. Mag je wel zelf je spullen meenemen ;) Dus mocht het je echt heel zwaar vallen naar Rotterdam te komen, dan kunnen we misschien wat regelen

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

* Tom doet zondags altijd :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Laatst online: 02-09 11:02

D2k

U riep /14? Dan is ik hier ;)
Op woensdag 02 januari 2002 09:16 schreef drm het volgende:

Na 1 1/2 week heerlijke vakantie gevierd te hebben :z en effe helemaal geen zak actief met computers gedaan te hebben (1 keer een telefoonnummer opgezocht :D) is het goed zo'n topic te zien :)
en jij noemt jezelf tweaker?? :X ;)
Allereerst wil ik iedereen een geweldig nieuw jaar toewensen en dat dat offtopic is kan me lekker helemaal niks schelen *D
</offtopic>
jij ook uiteraard (en de rest van /13)

Probleem is alleen dat ik de komende tijd bar weinig tijd ga hebben om allerlei dikke organisatietaken op me te nemen.

* drm denkt dat het wellicht leuk is om er een combimeeting /13 & /14 van te maken. Ben ik de enige?
kweeenie
zijn er veel /14's die in /13 kijken? (behalve dusty en dennisdotcom???)
Dus is het dan wel een goed id ??
Euhh nog een paar puntjes:
• Rotterdam roelt, want dan kan ik naar huis kruipen :P
• In de lente roeleert ook want dan kleum je je klaften d'r niet af als het een beetje vroeg in de morgen wordt
• Vind het meestal geen probleem om voor de mensen met de grootste problemen om thuis te komen een warm slaapplekje aan te bieden in regio Rotterdam. Mag je wel zelf je spullen meenemen ;) Dus mocht het je echt heel zwaar vallen naar Rotterdam te komen, dan kunnen we misschien wat regelen
rotterdam rulez uiteraard
dan kan ik ook op de knietjes naar huis :+

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drm

drm

f0pc0dert

Op woensdag 02 januari 2002 09:56 schreef D2k het volgende:

en jij noemt jezelf tweaker?? :X ;)
nope. nooit gedaan ook :D
jij ook uiteraard (en de rest van /13)
thnx :)
kweeenie
zijn er veel /14's die in /13 kijken? (behalve dusty en dennisdotcom???)
Dus is het dan wel een goed id ??
Ja is waar. Ik ben in beide fora wel een soort van regular (meer /14 dan /13 maar ala) dus ik vond het wel leuk om een aantal mensen IRL te ontmoeten en daar zitten zowel /13-ers als /14-ers tussen, vandaar.

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Op woensdag 02 januari 2002 10:14 schreef drm het volgende:
nope. nooit gedaan ook :D
ik ook niet :)
thnx :)
np hoort erbij (bijna een lamme hand van het schudden hierzo siemens is dan vrij groot )
Ja is waar. Ik ben in beide fora wel een soort van regular (meer /14 dan /13 maar ala) dus ik vond het wel leuk om een aantal mensen IRL te ontmoeten en daar zitten zowel /13-ers als /14-ers tussen, vandaar.
ik weet niet zo goed of ik de regulars van hier wil meeten :) (NFI) Ik ken er namelijk maar vrij weinig van (als in spreken met).
Ik denk dat dat voor veel /14-ers geldt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
Er zit denk ik toch nog best wel een groot verschil tussen /13ers en /14ers....dus ik zie zelf niet zo veel in een combimeeting :). Denk trouwens dat op een /13-only meeting al genoeg mensen komen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Ach jongens (meisjes) /13 en /14 zijn allebei onderdeel van het design schuurtje en we hebben vast wel meer gemeen met elkaar dan we denken

* Yellow|A gaat weer terug zijn coma in... :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Op woensdag 02 januari 2002 10:30 schreef McVirusS het volgende:
Er zit denk ik toch nog best wel een groot verschil tussen /13ers en /14ers....
dat bedoelde ik ook te betogen
dus ik zie zelf niet zo veel in een combimeeting :). Denk trouwens dat op een /13-only meeting al genoeg mensen komen ;).
daar heb ik geen zicht op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drm

drm

f0pc0dert

Op woensdag 02 januari 2002 10:30 schreef Yellow het volgende:
Ach jongens (meisjes) /13 en /14 zijn allebei onderdeel van het design schuurtje en we hebben vast wel meer gemeen met elkaar dan we denken
Ik denk dat dat er maar een paar zijn. Er zijn een aantal /14-ers die echt in webdesign en webdev zitten, maar ook een heel aantal Java en C++ devvers die helemaal niets met /13 te maken hebben. Dus wat dat betreft ben ik het wel eens met McVirusS en D2k.
* Yellow|A gaat weer terug zijn coma in... :)
Mazzelpik :P

~ Gottfried Leibniz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Op woensdag 02 januari 2002 10:38 schreef drm het volgende:
Ik denk dat dat er maar een paar zijn. Er zijn een aantal /14-ers die echt in webdesign en webdev zitten, maar ook een heel aantal Java en C++ devvers die helemaal niets met /13 te maken hebben. Dus wat dat betreft ben ik het wel eens met McVirusS en D2k.
ik wens met nl zo min mogelijk met design bezig te houden (ben ook nog eens kleurendoof dus dat helpt ook niet echt)
Mazzelpik :P
idd :(

* D2k springt weer over de schutting naar /14
ut was gezellig moeten we vaker doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Op woensdag 02 januari 2002 09:16 schreef drm het volgende:
* Pelle is drm erkentelijk voor het best-biertje-van-oudejaarsnacht/nieuwjaars-ochtend dat niet eens zo smerig smaakte ;)

hmm laat Yellow het maar niet horen...
Dat dacht ik ook wel.
Hoeft ook niet. D'r valt weinig aan te regelen, en jij hebt al wat slaapplaatsen over dus dat is errug fijn.
Hmmm ik geloof niet dat ik er veel voor voel.. zoals gezegd, er zijn maar een paar mensen die in allebei de fora komen, en ik denk dat 't al tijd genoeg kost om alle W&G'ers een keer gesproken te hebben :)
Enne, die /14-meeting zou binnenkort toch ook al een keer plaatsvinden?

* Pelle wou vanavond aan die site gaan beginnen, maar werd met een opdracht voor school in z'n maag gesplitst over enge referentiemodellen en pakketselectie.. brrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drm

drm

f0pc0dert

Op woensdag 02 januari 2002 10:53 schreef Pelle het volgende:
* Pelle is drm erkentelijk voor het best-biertje-van-oudejaarsnacht/nieuwjaars-ochtend dat niet eens zo smerig smaakte ;)
hmmzja, ik was al redelijk naar de kl*te op dat moment ;)
Hmmm ik geloof niet dat ik er veel voor voel.. zoals gezegd, er zijn maar een paar mensen die in allebei de fora komen, en ik denk dat 't al tijd genoeg kost om alle W&G'ers een keer gesproken te hebben :)
Enne, die /14-meeting zou binnenkort toch ook al een keer plaatsvinden?
True, en ik ben het er mee eens... Dus laat dat idee maar zitten :z
* Pelle wou vanavond aan die site gaan beginnen, maar werd met een opdracht voor school in z'n maag gesplitst over enge referentiemodellen en pakketselectie.. brrrr
Ik heb evt volgende week wel een gaatje om ff wat in elkaar te flanzen.

~ Gottfried Leibniz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zondag :? dat red ik nooit, 13:30 uit me bed, hapje eten, sigaretje doen, auto warm laten worden. Met een beetje geluk ben ik rond 16:00 op de plaats van bestemming. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drm

drm

f0pc0dert

Gordijnstok:
Zondag :? dat red ik nooit, 13:30 uit me bed, hapje eten, sigaretje doen, auto warm laten worden. Met een beetje geluk ben ik rond 16:00 op de plaats van bestemming. :P
Mooie biertijd, toch, 16:00? ;)

Zondag is voor mij niet zo'n geweldige dag. Dan ga ik liever naar de kerk en bij m'n ouders langs etc.

~ Gottfried Leibniz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 10:30 schreef McVirusS het volgende:
Er zit denk ik toch nog best wel een groot verschil tussen /13ers en /14ers....dus ik zie zelf niet zo veel in een combimeeting :). Denk trouwens dat op een /13-only meeting al genoeg mensen komen ;).
Eens.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 16:37

cutter

Wannabe i7 fanboy

Klopt, /14 hebben allemaal een bril en drinken water-joe en bier ergo zien eruit als nerds. /13 hebben allemaal pluizig lang haar, drinken breezers en rode wodka en houden alleen van goede muziek. |:(
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.