woei!Op woensdag 17 april 2002 20:22 schreef willem169 het volgende:
[..]
Type is dus een luie donder.![]()
Spit 't topic stiekum toch nog maar even door.
http://wgontour.dopesyndicate.com/
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
woei!Op woensdag 17 april 2002 20:22 schreef willem169 het volgende:
[..]
Type is dus een luie donder.![]()
Spit 't topic stiekum toch nog maar even door.
Verwijderd
omdat ze dat nog niet weten? je kon opgeven wat je koel lijktOp woensdag 17 april 2002 20:28 schreef Type het volgende:
/me heeft zich ingeschreven
en kijk dus nog wel of ik kan komen enzow
maar programma en derg. stond nog niet op de site
Verwijderd
Erm, inschrijven?Op woensdag 17 april 2002 16:51 schreef FoOL het volgende:
ten tijde van de meeting ben ik 17, count me in als dat nog niet gedaan is...
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
* Pelle denkt dat er iets mis is met de server van LuiteOp woensdag 17 april 2002 21:55 schreef dusty het volgende:
Moet ik eerst eens mijn activatie toegestuurd krijgen. (nooit aangekomen..)
Verwijderd
Bij deze laat ik je weten dat ik na een paar uur nog steeds geen mail heb gehad...Op woensdag 17 april 2002 23:18 schreef Pelle het volgende:
[..]
* Pelle denkt dat er iets mis is met de server van Luite
Of in ieder geval, met de mailqueue. Erg raar. Als er nog meer mensen geen mail hebben ontvangen, laat het mij ff weten, dan authorize ik even handmagisch.
* Pelle roept: oh,when?!!!Op woensdag 17 april 2002 23:30 schreef FoOL het volgende:
Bij deze laat ik je weten dat ik na een paar uur nog steeds geen mail heb gehad...
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Klopt. Maar we zijn pas een week onlineOp donderdag 18 april 2002 00:50 schreef gitaarwerk het volgende:
btw : webgoeroe.net is nog een beetje leeg helaas
none
Dat zien we vanzelf wel.. eerst even de datum prikken en het programma in elkaar draaien. Ik moet je overigens helaas teleurstellen, maar 1 april wordt het in ieder geval nietOp vrijdag 19 april 2002 00:37 schreef gitaarwerk het volgende:
Word er op et station afgesproken? (i hope so please dat et 1 april wordt)
Op vrijdag 19 april 2002 00:40 schreef Pelle het volgende:
[..]
Dat zien we vanzelf wel.. eerst even de datum prikken en het programma in elkaar draaien. Ik moet je overigens helaas teleurstellen, maar 1 april wordt het in ieder geval niet
In tegenstelling tot de chinese en hindoestaanse jaartellingen, komt in Nederland na mei de maand juni, en is april de maand vóór meiOp vrijdag 19 april 2002 00:41 schreef gitaarwerk het volgende:
jank..
wie gaat er dan met een bordje "tweakers" staan op het peronOp vrijdag 19 april 2002 00:37 schreef gitaarwerk het volgende:
Word er op et station afgesproken? (i hope so please dat et 1 april wordt)
none
d0h..ik bedoelde juni !!Op vrijdag 19 april 2002 00:47 schreef Pelle het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de chinese en hindoestaanse jaartellingen, komt in Nederland na mei de maand juni, en is april de maand vóór mei![]()
da wil ik wel doenOp vrijdag 19 april 2002 00:47 schreef kidfunk het volgende:
[..]
wie gaat er dan met een bordje "tweakers" staan op het peron
Pas maar op.. mensen van buiten de grote stad pikken ze er zo uit. Vanavond nog een attempt tot beroving meegemaakt bij een Engelse toerist.. klerelijersOp vrijdag 19 april 2002 00:54 schreef gitaarwerk het volgende:
da wil ik wel doenmaar ze moeten dan niet om euro's omen vragen he..
dat was vast in Den Haag ipv RotterdamPelle:
Pas maar op.. mensen van buiten de grote stad pikken ze er zo uit. Vanavond nog een attempt tot beroving meegemaakt bij een Engelse toerist.. klerelijers
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Helaas, het was op een luttele 10 minuten lopen van de DeensestraatOp vrijdag 19 april 2002 10:49 schreef drm het volgende:
dat was vast in Den Haag ipv Rotterdam
wordt er dan wel een voorlichtings progamma gemaakt voor de mensen die nog nooit / niet vaak in de grotere steden van nederland geweest zijn..over kleding voorschiften...bv geen bretels en een korte broek aantrekken met je sokken tot net onder je knieen.dan pikken ze je er zo uitOp vrijdag 19 april 2002 01:22 schreef Pelle het volgende:
[..]
Pas maar op.. mensen van buiten de grote stad pikken ze er zo uit. Vanavond nog een attempt tot beroving meegemaakt bij een Engelse toerist.. klerelijers
none
Verwijderd
Dat is nu toch weer in de mode ofzo?Op vrijdag 19 april 2002 11:14 schreef kidfunk het volgende:
[..]
wordt er dan wel een voorlichtings progamma gemaakt voor de mensen die nog nooit / niet vaak in de grotere steden van nederland geweest zijn..over kleding voorschiften...bv geen bretels en een korte broek aantrekken met je sokken tot net onder je knieen.dan pikken ze je er zo uit
Verwijderd
Daar kunnen ze dus nu het vasthouden van bordjes met 'W&G Tweakers' als minpuntje bij optellen....Op vrijdag 19 april 2002 11:14 schreef kidfunk het volgende:
[..]
wordt er dan wel een voorlichtings progamma gemaakt voor de mensen die nog nooit / niet vaak in de grotere steden van nederland geweest zijn..over kleding voorschiften...bv geen bretels en een korte broek aantrekken met je sokken tot net onder je knieen.dan pikken ze je er zo uit
Op vrijdag 19 april 2002 12:21 schreef B-Top het volgende:
[..]
Daar kunnen ze dus nu het vasthouden van bordjes met 'W&G Tweakers' als minpuntje bij optellen....
none
Hmm, ik zal m'n buren vertellen dat ze daar dan maar mee op moeten houden, die toeristen pesten. 't is nu leuk geweestPelle:
Helaas, het was op een luttele 10 minuten lopen van de Deensestraat
Sneltrein R'dam - Schiedam, net na het uitstappen.
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Verwijderd
Heb je wat tegen mij?!Op zaterdag 20 april 2002 04:02 schreef dayoman het volgende:
[...]
edit:
Beter gaan er een beetje volwassen tweakers mee en niet alleen 16 jarigen als bij de meeting 2.5
nee, we hebben wat voor jouOp zaterdag 20 april 2002 09:35 schreef FoOL het volgende:
[..]
Heb je wat tegen mij?!
Verwijderd
Ach, het lijstje mensen die er nu staat zijn wel allemaal mensen die een belletje doen rinkelen, zal mij een reet boeien wie er 16 is.Op zaterdag 20 april 2002 20:34 schreef gitaarwerk het volgende:
[..]
nee, we hebben wat voor jou
dat je meegaat!!Ik wil iedereen wel eens zien
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
iets meer respect voor de ouderen zou wel op z'n plaats zijn mar ala.Op donderdag 18 april 2002 03:57 schreef tie-rep het volgende:
ik zal morgen eens het stof van Hangloozz afkloppen en kijken of hij samen met deze jonge leute op stap wil... (=way >30)
* tie-rep = tegen die tijd wel 28
Dit alles wordt in toom gehouden door onze frisse lentewind: Kevenius
Allemaal gestationeerd rondom/in R'dam
Verwijderd
Brabant, Eindhoven enzow... hieroOp donderdag 18 april 2002 01:52 schreef kidfunk het volgende:
..Nog meer mensen die komen vanuit het zuiden van het land?
Dat komt gewoon door meeting 1+2 en het feit dat W&G volk gewoon het gezelligste volk is over het algemeenOp zondag 21 april 2002 18:48 schreef Oogst het volgende:
... zoveel mensen het zo leuk en gezellig vinden dat ze met zijn allen wat in real-life (is mijn pc niet echt dan?!?!) zouden willen doen en elkaar zouden willen ontmoeten. Typisch vind ik dat.
* OzBoz haalt met zun 28 het gemiddelde ook fijn omhoog..Op zondag 21 april 2002 22:32 schreef Hangloozz het volgende:
[..]
iets meer respect voor de ouderen zou wel op z'n plaats zijn mar ala.
Dat zijn echt van die dingetjes waar je ongelovelijk snel spijt van krijgtOp maandag 22 april 2002 01:36 schreef gitaarwerk het volgende:
ik wel eens de grote Pelle,oh_when en ome osboz te zien.
Ey, niet teveel in een keer gaan lopen eisen hèOp maandag 22 april 2002 11:12 schreef B-Top het volgende:
En ook een programma?
Verwijderd
Gaan we dan ook de lijst van personen vast zetten?Op maandag 22 april 2002 11:17 schreef Pelle het volgende:
[..]
Ey, niet teveel in een keer gaan lopen eisen hè
Maar ik kan wel globaal wat online zetten hoor, voor sommige dingen zullen we alleen moeten reserveren enzo..
Was ik wel van plan ja.. iedereen even een mailtje sturen met de datum, en dat moet dan weer geconfirmed worden, en als je dat gedaan hebt geef je te kennen dat je ook daadwerkelijk komt, of in ieder geval gaat betalen voor de reserverings- of andere kosten die er door je toezegging gemaakt zijnOp maandag 22 april 2002 11:22 schreef B-Top het volgende:
Gaan we dan ook de lijst van personen vast zetten?
LIEFF!Op dinsdag 23 april 2002 00:41 schreef Pelle het volgende:
Okee, knoop doorgehakt:
<h1>datum W&G meeting 3: 1 juni</h1>
Ik denk eerder andersom, dat julie er spijt van krijgenOp maandag 22 april 2002 08:11 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Dat zijn echt van die dingetjes waar je ongelovelijk snel spijt van krijgt
VEELSTEVEELOp dinsdag 23 april 2002 06:56 schreef Karp het volgende:
HOEVEEL NACHTJES SLAPEN NOOOOOGG??!?!
Verwijderd
neej, ik denk niet dat mijn vriendin mee wilOp dinsdag 23 april 2002 11:47 schreef gitaarwerk het volgende:
btw, komen er ook moioe dames???hehe
mijne ook niet, gok ikJ-roen:
neej, ik denk niet dat mijn vriendin mee wil
~ Gottfried Leibniz
~ Gottfried Leibniz
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Ik spreek volgens mij voor iedereen als ik zeg:Oogst:
Moet je persé een doorgewinterd lange tijd lid W&G-er zijn om mee te mogen, of zou ik, als ik zou gaan, ook een vriend die hier heel soms komt meenemen? Hij is wel tekenaar (manga) en Photoshopper (inkleuren) en computernerd (uiteraard).
~ Gottfried Leibniz
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Inderdaad, 'k zou jou graag eens IRL willen zien!drm:
woei
d'r zijn best heel wat mensen hier in /13 die ik wel eens wil ontmoeten
Nee joh, wij zijn toch stuk voor stuk socio-bastards?Prammenhanger:
...aan de andere kant krijg je dan ook weer last van groepvorming, dan krijg je dus 3 of 4 groepen.
willem169:
Inderdaad, 'k zou jou graag eens IRL willen zien!
~ Gottfried Leibniz
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
In mijn voorstelling nietPrammenhanger:
Zou hij een 169 tattoo hebben en een leren motorrij-hesje?
~ Gottfried Leibniz
Hmm nee.Prammenhanger:
Zou hij een 169 tattoo hebben en een leren motorrij-hesje?
ph34r my m0t0r sk1llzPrammenhanger:
Don't touch my M4M03K13R
Jij bent niet bang... bij iemand in de auto stappen die net het rijbewijs heeft.. go! go! go!Op dinsdag 23 april 2002 14:57 schreef DeFeCt het volgende:
Als McVirusS zijn rijbewijs heeft tegen die tijd is er best kans dat ik ook kom
Op dinsdag 23 april 2002 14:55 schreef drm het volgende:
[..]
mijne ook niet, gok ik
btw, daar had gitaarwerk toch niets aan gehad, way out of his league![]()
ja hoe zitetmetvervoer enzo?? wantikheb geen rijbewijs..Op dinsdag 23 april 2002 16:03 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Jij bent niet bang... bij iemand in de auto stappen die net het rijbewijs heeft.. go! go! go!
oow.. maar er is te komen met openbaarvervoer..dusniet dat we ergends in een of ander achterbuurt moeten zijn?? en zijn er ook mensen die met de trein komen? zodatwewatafspreken daar?Op dinsdag 23 april 2002 16:55 schreef Pelle het volgende:
Mag je helemaal zelf uitzoeken
Ik neem aan dat iedereen oud en wijs genoeg is om voor z'n eigen vervoer te kunnen zorgen. Wat mij betreft kom je op je nieuwe lowrider vanuit Amsterdam of op klassieke doorlopers vanuit Friesland
Je bent toch W&G'er? Wees creatief, en verzin iets leuks! En als je het echt niet meer weet, tsja, dan is er altijd nog iets als openbaar vervoer...
Hahhaha, ik geef je weinig kansOp dinsdag 23 april 2002 14:57 schreef DeFeCt het volgende:
Als McVirusS zijn rijbewijs heeft tegen die tijd is er best kans dat ik ook kom
Verwijderd
Trein! IK!Op dinsdag 23 april 2002 16:58 schreef gitaarwerk het volgende:
[..]
oow.. maar er is te komen met openbaarvervoer..dusniet dat we ergends in een of ander achterbuurt moeten zijn?? en zijn er ook mensen die met de trein komen? zodatwewatafspreken daar?
Chill dude, het is nog lang geen 1 juniOp dinsdag 23 april 2002 16:58 schreef gitaarwerk het volgende:
oow.. maar er is te komen met openbaarvervoer..dusniet dat we ergends in een of ander achterbuurt moeten zijn?? en zijn er ook mensen die met de trein komen? zodatwewatafspreken daar?
tja sorry, ik leen mijn vriendin niet uitgitaarwerk:
Tenzij we besluiten naar de Zevenhuizerplas te gaan om te gaan pootjebaden is er wel te komen met OVgitaarwerk:
~ Gottfried Leibniz
CS? ik komvanuit dordt (dus lekker dichtbij)Op dinsdag 23 april 2002 17:01 schreef B-Top het volgende:
[..]
Trein! IK!
hmm...Op dinsdag 23 april 2002 16:55 schreef Pelle het volgende:
Mag je helemaal zelf uitzoeken
Ik neem aan dat iedereen oud en wijs genoeg is om voor z'n eigen vervoer te kunnen zorgen. Wat mij betreft kom je op je nieuwe lowrider vanuit Amsterdam of op klassieke doorlopers vanuit Friesland
Je bent toch W&G'er? Wees creatief, en verzin iets leuks! En als je het echt niet meer weet, tsja, dan is er altijd nog iets als openbaar vervoer...
lolKarp:
hmm...
waar heb ik die stelten nou toch gelaten?
~ Gottfried Leibniz
dat krijg je als je alfa romeo in de garage staatOp dinsdag 23 april 2002 17:56 schreef drm het volgende:
[..]
lol
Trein! IK!Op dinsdag 23 april 2002 17:01 schreef B-Top het volgende:
[..]
Trein! IK!
en na 11 minuten vanuit Deventer mag je mij oppikken in ApeldoornOp dinsdag 23 april 2002 18:30 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Trein! IK!
kidfunk meld zich af..de datum komt me niet goed uit..sorryOp dinsdag 23 april 2002 00:41 schreef Pelle het volgende:
Okee, knoop doorgehakt:
<h1>datum W&G meeting 3: 1 juni</h1>
Dit was de datum dat de meeste mensen konden; sorry voor degenen die er niet bij kunnen gaan zijn dan, maar helaas, het is niet anders. Programma volgt
none
Op dinsdag 23 april 2002 18:35 schreef Karp het volgende:
[..]
en na 11 minuten vanuit Deventer mag je mij oppikken in Apeldoorn![]()
Verwijderd
Verwijderd
Och dat vind ik aardig van jeOp dinsdag 23 april 2002 22:52 schreef SpiritX het volgende:
/me haakt vooralsnog niet af...
Zijn wel een aantal personen de moeite waard om eens te ontmoeten![]()
...
[..]
ROTFLOp dinsdag 23 april 2002 22:43 schreef OzBoz het volgende:
Maareh.. misschien dat ik ook de hand van Prototype-al vast moet houden. Ik krijg het nog druk
Verwijderd
En vanaf nijmegen zullen Necromancy en Seraph ook in de trein zitten denk ik zo.Op dinsdag 23 april 2002 22:52 schreef SpiritX het volgende:
Ik ga bovendien met de trein, vanuit het noorden van het zuiden des lands en ik zou mijn god niet weten welke rotdorpen ik allemaal voorbij moet en hoe waar ik allemaal over moet stappen. Tot Nijmegen ken ik het wel...
Verwijderd
ow..ik maak me absoluut net drukOp dinsdag 23 april 2002 23:09 schreef Pelle het volgende:
[..]
ROTFL
Enne, gitaarwerk, maar je alsjeblieft niet druk, het komt allemaal dik in orde
hiephoi, gelukkig mag ik je dit keer wel een ijsbeentje geven zonder bang te zijn dat ik dit account kwijt zal rakenOp dinsdag 23 april 2002 22:43 schreef OzBoz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maareh.. misschien dat ik ook de hand van Prototype-[afbeelding] al vast moet houden. Ik krijg het nog druk
lekker knus!Op dinsdag 23 april 2002 22:43 schreef OzBoz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maareh.. misschien dat ik ook de hand van Prototype-[afbeelding] al vast moet houden. Ik krijg het nog druk
Verwijderd
Heeft één van jullie een voordeelurenkaart / OV?Op woensdag 24 april 2002 00:00 schreef Necromancy het volgende:
[..]
En vanaf nijmegen zullen Necromancy en Seraph ook in de trein zitten denk ik zo.
Verwijderd
Op woensdag 02 januari 2002 13:01 schreef cutter het volgende:
Klopt, /14 hebben allemaal een bril en drinken water-joe en bier ergo zien eruit als nerds. /13 hebben allemaal pluizig lang haar, drinken breezers en rode wodka en houden alleen van goede muziek.
Verwijderd
/me wel.Op woensdag 24 april 2002 08:24 schreef SpiritX het volgende:
[..]
Heeft één van jullie een voordeelurenkaart / OV?
Verwijderd
Jeehee! daar kom ik langs ja!Op woensdag 24 april 2002 08:34 schreef Clay het volgende:
Ik moet iig via Utreg, dus als er nog mee lui daarlangs moeten treinen?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq