De status is dat je je moet registreren, aan moet geven wanneer je wel en niet wilt komen enzo, en dan halen we de meest geschikte datum daaruit en die delen we aan iedereen mee, en dan bouwen we een programma aan de hand van de dingen die iedereen wel (of niet
) leuk vind om te doen.
ik registreer me....waar?
http://wgontour.dopesyndicate.com/Op dinsdag 16 april 2002 10:38 schreef Nozzman het volgende:
Topic lezenOp dinsdag 16 april 2002 10:38 schreef Nozzman het volgende:

http://wgontour.dopesyndicate.com/
HEhehe, zie hier mijn hoofd...http://www.thebakery.nl/users/bram/portfolio/
shiiiiiit... kan ik me ook nog uitschrijven dan?Op dinsdag 16 april 2002 10:47 schreef waxle het volgende:
* waxle is in.
Stoer; Marduq
Verwijderd
/me heeft zich weer afgemeld.Op dinsdag 16 april 2002 12:31 schreef Nozzman het volgende:
verstandig B-top
(in het kader van 'Amsterdam heb het, maar Rotterdam heb het niet nodig')
tsss... in amsterdam chillen 'zoals het hoort', dat doe je maar in osdorp in een bubbelbad, wij gaan op weg naar de stad waar het gebeurt.Zeg hallo wanneer gaan jullie nou in Amsterdam chillen (zoals het hoort) dan kan ik er tenminste ook bij zijn.
* 2 is allergisch voor buitenland
* 2 is nog veel allergischer voor Rotterdam
* 2 is vooral lui eigenlijk
Stoer; Marduq
en dan te bedenken dat ik nog nooit in Rotterdam geweest benOp dinsdag 16 april 2002 12:39 schreef Pelle het volgende:
* XangadiX for president!
Stoer; Marduq
WTF, een wereldvreemde in ons middenXangadiX:
en dan te bedenken dat ik nog nooit in Rotterdam geweest ben
Je bedoelt een bibliotheekOp dinsdag 16 april 2002 12:36 schreef XangadiX het volgende:
Verwijderd
LOLOp dinsdag 16 april 2002 12:54 schreef 2 het volgende:
[..]
Je bedoelt een bibliotheek
Volgens mij moet de stelling omgedraaid worden: Rotterdam heeft Pim Fortuyn, Amterdam heeft hem niet nodig (wil hem niet) 
[edit]
Speciaal voor de mensen die niet zo goed in Nederlands zijn, ik noem geen namen *kuch* B-Top
*kuch*: dit was sarcastisch bedoeld.
[edit]
Speciaal voor de mensen die niet zo goed in Nederlands zijn, ik noem geen namen *kuch* B-Top
Nee, jullie hebben al genoeg homo'sOp dinsdag 16 april 2002 14:28 schreef Nelis het volgende:
Volgens mij moet de stelling omgedraaid worden: Rotterdam heeft Pim Fortuyn, Amterdam heeft hem niet nodig (wil hem niet)
Verwijderd
------------------------------------------------------------
USER BREAK!
Dit gaat uitlopen op een gigantische flame! STOP! PLEASE!
USER BREAK!
Verwijderd
Flamen tussen regulars onderling? Lijkt me sterk, is geloof ik nog niet vaak vertoondOp dinsdag 16 april 2002 15:14 schreef B-Top het volgende:
USER BREAK!
* Yellow|A is in, maar wil niet in de buurt van de kuip komen
* Yellow|A schud z'n hoofd
Nee dat kwam er niet erg vlam achtig uit
STERF!!!!!!!!!!!Op dinsdag 16 april 2002 15:17 schreef SpiritX het volgende:
[..]
Flamen tussen regulars onderling? Lijkt me sterk, is geloof ik nog niet vaak vertoond...
* Yellow|A schud z'n hoofd
Nee dat kwam er niet erg vlam achtig uit
|{ brrr }] |
Verwijderd
Tsjaa, maar dan komt er vast een HK regular, die dit soort flames wel toleren, meedoenOp dinsdag 16 april 2002 15:17 schreef SpiritX het volgende:
[..]
Flamen tussen regulars onderling? Lijkt me sterk, is geloof ik nog niet vaak vertoond...
Verwijderd
Nice try, maar inderdaad weinig geloofwaardig. Duidelijk geen die-hard-hk'er...Op dinsdag 16 april 2002 15:19 deed Yellow een poging SpiritX te vervloeken:
STERF!!!!!!!
[ON-topic]
Ik ben nog even aan het twijfelen of ik 30 euro wil betalen om al die creeps hier te meeten, al helemaal als ik vervloekt ga worden. Is Yellow in het echt net zo eng als hier?
Op dinsdag 16 april 2002 15:14 schreef B-Top het volgende:
USER BREAK!
yellow? eng?Op dinsdag 16 april 2002 15:32 schreef SpiritX het volgende:
[..]
Nice try, maar inderdaad weinig geloofwaardig. Duidelijk geen die-hard-hk'er...
[ON-topic]
Ik ben nog even aan het twijfelen of ik 30 euro wil betalen om al die creeps hier te meeten, al helemaal als ik vervloekt ga worden. Is Yellow in het echt net zo eng als hier?
hmmm, pas als die teveel jointjes heeft gerookt en zielig in een hoekje van een disco zit is ie eng
Ik ken veel engere mensen hier..., maar die lijken een stuk minder eng
Stoer; Marduq
Drop me a line als meeting 7 er aan staat te komen.. Ik kom hier (in /13) al sinds 2000 maar ik moet eerst ff een "MrZed PROMO Campagne" voeren zodat jullie me kennen, denk dat dat ongeveer rond meeting 7 klaar is
nog steeds een nickchange
Verwijderd
Luister eens naar 'Portishead-Nobody loves me', en kijk dan eens of je nog zo gemotiveerd bentOp dinsdag 16 april 2002 15:41 schreef MrZed het volgende:
Drop me a line als meeting 7 er aan staat te komen.. Ik kom hier (in /13) al sinds 2000 maar ik moet eerst ff een "MrZed PROMO Campagne" voeren zodat jullie me kennen, denk dat dat ongeveer rond meeting 7 klaar is
Verwijderd
GRMBL
altijd weer in rotterdam
alleen maastricht is nog verder
naja je moet er toch wat voor over hebben nietwaar?
/me is ook v/d partij! (denk ik)
altijd weer in rotterdam
alleen maastricht is nog verder
naja je moet er toch wat voor over hebben nietwaar?
/me is ook v/d partij! (denk ik)
Mei moest juist van prototype vanwege die vakantie..Op dinsdag 16 april 2002 15:50 schreef SFie het volgende:
WAARGH midden in mei vakantie en examenweken...jullie konden geen slechtere data uitzoeken![]()
* Pelle denkt juist dat een dage ontspanning in die drukke periode absoluut geen kwaad kan
* drm in de organisa...?
oh ja, dat wist ik al... half jaar geleden ofzo?
oh ja, dat wist ik al... half jaar geleden ofzo?

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Verwijderd
in examenweken zou eventueel nog kunnen maar 11 mei en 1 juni ben ik op vakantie (1 voor voorbereiden examen en 1 voor vieren examen
)
* drm zit in de organisatie aangezien drm slaapplaatsen aanbood ooit eensOp dinsdag 16 april 2002 15:53 schreef drm het volgende:
* drm in de organisa...?
Verwijderd
B-Top mocht al bij Oh, When pitten????Op dinsdag 16 april 2002 15:56 schreef Pelle het volgende:
[..]
* drm zit in de organisatie aangezien drm slaapplaatsen aanbood ooit eens
k/
uhmmm
ik heb me vanmiddag aangemeld maar nog steeds geen mailtje....
dit is wel een hele harde manier van iemand weigeren ;P
//edit
Heb maar ff opnieuw gedaan
dit is wel een hele harde manier van iemand weigeren ;P
//edit
Heb maar ff opnieuw gedaan
Verwijderd
huggerdiehug 
Overigens lijkt mij dat gewoon iedereen mag komen. 'k bedoel als ik er ben heeft ook iedereen zoiets van "wie ben jij :?" en toch vond ik het niet zo heel erg om mee te gaan

Overigens zou ik wel even benadrukken dat iedereen die zichzelf inschrijft ook wel echt wil komen. 'k bedoel je blijft altijd rekenen op lui die toch niet komen, maar liever minder dan veel.
/me gaat nog even goed nadenken of hij kan/gaat
Overigens lijkt mij dat gewoon iedereen mag komen. 'k bedoel als ik er ben heeft ook iedereen zoiets van "wie ben jij :?" en toch vond ik het niet zo heel erg om mee te gaan
Overigens zou ik wel even benadrukken dat iedereen die zichzelf inschrijft ook wel echt wil komen. 'k bedoel je blijft altijd rekenen op lui die toch niet komen, maar liever minder dan veel.
/me gaat nog even goed nadenken of hij kan/gaat
Dat zal dan wel aan die cool-spot pop-server liggen..Op dinsdag 16 april 2002 16:08 schreef Karp het volgende:
Ja doe dat dan kan ik er ook bij zijn.Rotterdam? Fuck hey! Volgende keer in Parijs?
Komt wel goed uit dat ik in frankrijk zit trouwensTrouwens zie hier mijn hoofd
Je kunt me nog weigeren, zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb
Edit: Blue eagle wat een originele icoon
Edit2: excuses... sie al webgoeroe staan
http://hawvie.deviantart.com/
Staat meen ik al ergens in dit topic. Happy readin'Op dinsdag 16 april 2002 16:42 schreef Jaapf het volgende:
Geregistreerd. Waarom trouwens niet op een zondag?
Ben ik nog op tijd?
Lees normaal nooit van die lange topics..
Maaruhh. ik woon/werk ook in rotjeknor..
om precies te zijn kijk ik vanuit mn slaapkamer op stadhuisplein
Maaruhh. ik woon/werk ook in rotjeknor..
om precies te zijn kijk ik vanuit mn slaapkamer op stadhuisplein
i know, j/kPelle:
* drm zit in de organisatie aangezien drm slaapplaatsen aanbood ooit eens
Slaapplaatsen gaan wellicht beetje moeilijk worden momenteel ivm verhuizing e.d. Maar ik sluit nog niets uit. Helemaal niet als je je eigen spullen meeneemt
Tegen die tijd kan wellicht Pelle wel slaapplaatsen bieden op de plek waar drm het anders had gedaan

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Heb toch maar ff de tijd genomen die posts te lezen.. ben nu officieel geregd... Of jullie het nu willen ofnie
* iain is in... moet alleen de datum nog ff controleren...
I used to be an atheist, until I realised I was god.
klinkt zeeeer aannemelijk helaasOp dinsdag 16 april 2002 16:16 schreef Pelle het volgende:
[..]
Dat zal dan wel aan die cool-spot pop-server liggen..
Onder de 16 kom je de kroeg niet inOp dinsdag 16 april 2002 16:15 schreef Angelic het volgende:
Overigens lijkt mij dat gewoon iedereen mag komen.
Dan moeten we prototype maar even in cutter's broekzak verstoppen ofzoOp dinsdag 16 april 2002 17:16 schreef DeFeCt het volgende:
Onder de 16 kom je de kroeg niet in
Verwijderd
Heb je de spikes van die gast welles gezien? Dan zou ik toch even opletten welke kant je z'n kop opsteekt, anders heb ik behoorlijk wat medelijden met cutterOp dinsdag 16 april 2002 17:18 schreef Pelle het volgende:
[..]
Dan moeten we prototype maar even in cutter's broekzak verstoppen ofzo![]()
The cutter cuttedSpiritX:
Heb je de spikes van die gast welles gezien? Dan zou ik toch even opletten welke kant je z'n kop opsteekt, anders heb ik behoorlijk wat medelijden met cutter![]()
...

~ Gottfried Leibniz
* Blue-eagle blijft weer thuis
`k Heb wel een auto tegen die tijd, en dan mag ik er nog legaal in rijden ook, maar Rotterdam is me te ver weg, qua kosten dan
Ik snap zowieso niet dat het _daar_ wordt gehouden, waarom niet in een meer centrale plaats?
hoeveel mensen van de origanisatie wonen/werken in/vlakbij R`dam?
O well..
Niet dat ik het gevoel heb dat ik een bepalende factor ben ik de fun bij zo`n meeting
`k Heb wel een auto tegen die tijd, en dan mag ik er nog legaal in rijden ook, maar Rotterdam is me te ver weg, qua kosten dan
Ik snap zowieso niet dat het _daar_ wordt gehouden, waarom niet in een meer centrale plaats?
hoeveel mensen van de origanisatie wonen/werken in/vlakbij R`dam?

O well..
Woei
Rotjeknor is lekker dichtbij van hier 
* SchizoDuckie heeft zich ingeschrijft
liefst op 25 mei, dan heb ik net weer geld
* SchizoDuckie might supply vrouwelijk schoon.
* SchizoDuckie heeft zich ingeschrijft
* SchizoDuckie might supply vrouwelijk schoon.
Verwijderd
/me ook(ingeschijfen dan heOp dinsdag 16 april 2002 19:01 schreef papa_eend het volgende:
WoeiRotjeknor is lekker dichtbij van hier
/me heeft zich ingeschrijft
/me might supply vrouwelijk schoon.
dat andere, das zeker alleen voor eigen gebruik?
niet slaan!
zeker welOp dinsdag 16 april 2002 19:05 schreef Akira het volgende:
dat andere, das zeker alleen voor eigen gebruik?![]()
niet slaan!
*mep*
Verwijderd
/me = 22Op dinsdag 16 april 2002 18:58 schreef Karp het volgende:
Nu we het er toch over hebben, hoe oud is iedereen eigenlijk?
heb echt geen idee
Ik heb mijn profiel toch niet voor niets ingevuld??Karp:
Nu we het er toch over hebben, hoe oud is iedereen eigenlijk?
heb echt geen idee

~ Gottfried Leibniz
Op woensdag 17 april 2002 09:11 schreef drm het volgende:
Ik heb mijn profiel toch niet voor niets ingevuld??
* Pelle is 22 overigens
Verwijderd
pelle.age == b-top.ageOp woensdag 17 april 2002 09:23 schreef Pelle het volgende:
[..]
* Pelle is 22 overigens
Dat is foute syntax, dat zou jij toch moeten wetenOp woensdag 17 april 2002 09:29 schreef B-Top het volgende:
pelle.age == b-top.age
code:
1
| pelle.age == bTop.age |
Error on line 1: b is undefinedOp woensdag 17 april 2002 09:29 schreef B-Top het volgende:
[..]
pelle.age == b-top.age
Bossie is 23, maar mogelijk 24 tegen de tijd van de meeting
Je profiel knopje...Op woensdag 17 april 2002 09:23 schreef Pelle het volgende:
[..]
* DeFeCt = 27
Verwijderd
je meent hetOp woensdag 17 april 2002 09:36 schreef Pelle het volgende:
[..]
Dat is foute syntax, dat zou jij toch moeten weten
code:
1 pelle.age == bTop.age
Tegen de tijd van de meeting heb ik vrij zeker een woning bij de Oude Haven, dus er kan evt. een man of twee crashen bij mij mits:
1. hij niets ontvreemd
2. niet aan mijn vriendin komt
3. hij de boel niet onderkotst
4. idem als 3 voor schijten/pissen/komen
5. zelf zijn slaapspullen meeneemnt
Dan vind ik het goed! Eerst komt eerst maalt.
Ow ja, Nozzman = 25!
1. hij niets ontvreemd
Ow ja, Nozzman = 25!
Verwijderd
Maybe leuk om er een formpje met een js'je voor te bouwen?Op woensdag 17 april 2002 10:38 schreef Nozzman het volgende:
Tegen de tijd van de meeting heb ik vrij zeker een woning bij de Oude Haven, dus er kan evt. een man of twee crashen bij mij mits:
1. hij niets ontvreemd
Ow ja, Nozzman = 25!
zo van radiobuttons met :
1.Als ik die Ipod van jouw zie liggen dan ga ik direct:
a.Rondkijken of jij me ziet, zo neej, dan heb ik een nieuw speeltje.
b.Alle nummers naar mijn Ibook gooien, waarbij ik 'per ongeluk' alles er vanaf wis.
c.1 Ipod?<HIK>Ik zou toch zweren dat het er twee waren.
d.Je complimenteren op zo'n smaakvolle aankoop, waarna ik hetzelfde zeg over je vriendin.
e.Ik zeg niets, die dingen hebben iedereen, ik ga lekker slapen.
LOL!
Vind je het erg dat ik helemaal NIETS begreep van deze post?Op woensdag 17 april 2002 10:45 schreef B-Top het volgende:
[..]
Maybe leuk om er een formpje met een js'je voor te bouwen?
zo van radiobuttons met :
1.Als ik die Ipod van jouw zie liggen dan ga ik direct:
a.Rondkijken of jij me ziet, zo neej, dan heb ik een nieuw speeltje.
b.Alle nummers naar mijn Ibook gooien, waarbij ik 'per ongeluk' alles er vanaf wis.
c.1 Ipod?<HIK>Ik zou toch zweren dat het er twee waren.
d.Je complimenteren op zo'n smaakvolle aankoop, waarna ik hetzelfde zeg over je vriendin.
e.Ik zeg niets, die dingen hebben iedereen, ik ga lekker slapen.
LOL!
Verwijderd
Ik bedoelde zo van, maak er een web pagina van die je dan net als het reggen voor de meeting ergens online zet, dan zijn dat de vragen die bepalen of iemand geschikt is om te komen slapen of nietOp woensdag 17 april 2002 10:48 schreef Nozzman het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik helemaal NIETS begreep van deze post?
Verwijderd
Old enough om in de kroeg te komen toch?Op woensdag 17 april 2002 11:22 schreef Karp het volgende:
Dus als ik kom ben ik ... jong!
Ben binnen een weekje 18
Dat vind ik best een goed argument om mee te gaanOp woensdag 17 april 2002 11:26 schreef B-Top het volgende:
[..]
Old enough om in de kroeg te komen toch?
* Yellow|A is nu nog wel 22 maar tegen die tijd net 23
"damn i'm old :)"
Wel weer een kans om CLay eens realtime te zien, want we zitten nu weer op school, maar elkaar ooit gezien hebben, nu huh
Wel weer een kans om CLay eens realtime te zien, want we zitten nu weer op school, maar elkaar ooit gezien hebben, nu huh
|{ brrr }] |
Verwijderd
23......damn...jah....ouwe lul!Op woensdag 17 april 2002 12:01 schreef Yellow het volgende:
* Yellow|A is nu nog wel 22 maar tegen die tijd net 23
* McVirusS is 19 en ik ga gewoon heel erg slijmen bij een paar mensen die met de auto zijn die vast wel zo aardig willen zijn om mij 's avonds in Monster af te gooien... (hey DeFeCt grote vriend
)
McvirusS moet gewoon even zorgen dat ie zijn rijbewijs heeft voor die tijd, dan mag ie * DeFeCt heen en weer rijden.Op woensdag 17 april 2002 13:00 schreef McVirusS het volgende:
* McVirusS is 19 en ik ga gewoon heel erg slijmen bij een paar mensen die met de auto zijn die vast wel zo aardig willen zijn om mij 's avonds in Monster af te gooien... (hey DeFeCt grote vriend)
Verwijderd
/me heeft zich ook opgegeven, maar is nog niet helemaal zeker van zijn komst.
Ik mis dus eigenlijk een optie: misschien.
Ik ben 17 en moet nog een maandje of wat wachten tot ik 18 word...
Rotterdam is inderdaad een pokke-eind, toch jammer dat Deventer een tijdje terug al afviel voor een groot aantal mensen
...
Rotterdam is inderdaad een pokke-eind, toch jammer dat Deventer een tijdje terug al afviel voor een groot aantal mensen
je mag mij halverwege oppikken in apeldoornOp woensdag 17 april 2002 13:12 schreef SpiritX het volgende:
Rotterdam is inderdaad een pokke-eind, toch jammer dat Deventer een tijdje terug al afviel voor een groot aantal mensen...
hmm vooruitPelle:
- [sub]quote:[/sub] [[b]drm[/b]: [i]Ik heb mijn profiel toch niet voor niets ingevuld?? |:([/i]]
Profiel van drm
Geb. datum: 12 november 1982
~ Gottfried Leibniz
Broekies! Moeten we met een stelletje pubers op stap?
Verwijderd
Sorry?Op woensdag 17 april 2002 14:10 schreef Bosmonster het volgende:
Ff een oproep aan iedereen: vul zo snel mogelijk je profiel in, dan kan er zo snel mogelijk een datum geprikt worden
Ben hard bezig maar ik mag blij zijn als ik m'n rijbewijs dit jaar nog haal denk ikOp woensdag 17 april 2002 13:06 schreef DeFeCt het volgende:
McvirusS moet gewoon even zorgen dat ie zijn rijbewijs heeft voor die tijd, dan mag ie * DeFeCt heen en weer rijden.
Mooi, ik ben ouder dan drm
Verwijderd
Same here, /me is 18 trouwens, maar of het wat uitmaakt?Op woensdag 17 april 2002 13:12 schreef SpiritX het volgende:
Verwijderd
Waarom staat er geen koekhappen/spijkerpoepen tussen de te kiezen activiteiten?Op woensdag 17 april 2002 14:10 schreef Bosmonster het volgende:
Omdat dat nog een verrassing is... de bedoeling is dat we na onze kroegentocht een spijkerpoep-competitie gaan houden op de reling van de Erasmusbrug, dus neem je zwembroek meeOp woensdag 17 april 2002 15:13 schreef Seraph het volgende:
Waarom staat er geen koekhappen/spijkerpoepen tussen de te kiezen activiteiten?...
Verwijderd
"neem je zwembroek en een handdoek mee, wat we gaan doen is een verrassing."Op woensdag 17 april 2002 16:01 schreef Pelle het volgende:
[..]
Omdat dat nog een verrassing is... de bedoeling is dat we na onze kroegentocht een spijkerpoep-competitie gaan houden op de reling van de Erasmusbrug, dus neem je zwembroek mee
Verwijderd
Op woensdag 17 april 2002 16:29 schreef B-Top het volgende:
[..]
"neem je zwembroek en een handdoek mee, wat we gaan doen is een verrassing."
zo zag mijn partijtje uitnodiging er altijd uit
(en dan moet je eigenlijk gaan snowboarden ofzo
Verwijderd
over pitten etc gesproken:
/me gaat n iPod van zn eigen geld kopen,
valt niet op oudere vrouwen
kan zich goed inhouden met kotsen, mits hem geen water danwel cannabis wordt gevoerd,
en is 16 jaren jong.
dusse, als mensen nog n plekkie overhebben,
anders moet ik met mn slaapzak maar bij t station liggen
/me gaat n iPod van zn eigen geld kopen,
valt niet op oudere vrouwen
kan zich goed inhouden met kotsen, mits hem geen water danwel cannabis wordt gevoerd,
en is 16 jaren jong.
dusse, als mensen nog n plekkie overhebben,
anders moet ik met mn slaapzak maar bij t station liggen
* Yellow|A weet niet of die blijft slapen
zal misschien wel terug vluchten naar Utrecht
|{ brrr }] |
* waxle zegt: check de details: 24
Verwijderd
/me heeft niet echt zin 8 paginas door te lezen 
uuhm, paar vraagjes
waar?
wanneer?
hoe lang?
wat te doen?
misschien kom ik dan wel, als dat allemaal goed zit
uuhm, paar vraagjes
waar?
wanneer?
hoe lang?
wat te doen?
* HunterPro zegt: ik weet nog niet of ik kom, denk niet dat me ouders het cool vinden als ik 'm smeer naar rotterdam... hoewel... vakantie... 
* HunterPro gaat éééven checken
* HunterPro gaat éééven checken
Type is dus een luie donder.Type:
/me heeft niet echt zin 8 paginas door te lezen
uuhm, paar vraagjes
waar?
wanneer?
hoe lang?
wat te doen?
Spit 't topic stiekum toch nog maar even door.
Dit topic is gesloten.