Misschien een kijkje in het gebouw van MagicMinds?
<span style="color: #0000ff"><h1>is er nou al wat geregeld?</h1>Ja 
Of iedereen die dat aan heeft gegeven straks 3 heats kan karten hangt van de drukte af op die dag, maar ik heb in ieder geval voor iedereen 1 heat weten te reserveren. Tijd: 15.00, Plaats: http://www.schiedaminkartcentre.nl
Voor de mensen die hebben opgegeven om te eten: 18.30 in Eetcafe De Dijk aan Oostplein.
En daarna de kroeg in, of nog beter: het terras op. Waarschijnlijk Pardoen of Plan-C in de Oude Haven.
</span>
* Pelle gaat iedereen er nog even een mailtje over sturen met alle details erin, nu geen tijd voor maar ik wou jullie dit nieuws niet onthouden
Of iedereen die dat aan heeft gegeven straks 3 heats kan karten hangt van de drukte af op die dag, maar ik heb in ieder geval voor iedereen 1 heat weten te reserveren. Tijd: 15.00, Plaats: http://www.schiedaminkartcentre.nl
Voor de mensen die hebben opgegeven om te eten: 18.30 in Eetcafe De Dijk aan Oostplein.
En daarna de kroeg in, of nog beter: het terras op. Waarschijnlijk Pardoen of Plan-C in de Oude Haven.
</span>
* Pelle gaat iedereen er nog even een mailtje over sturen met alle details erin, nu geen tijd voor maar ik wou jullie dit nieuws niet onthouden
Schiedam? Hoe komen we daar dan?
da's precies 4 minuten met de trein vanaf rotterdam centraal. dan nog ca. 10/15 minuten lopenBosmonster:
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Met de trein vanaf Rotterdam Centraal. 4 minuten rijden, en uit m'n hoofd gezegd vertrekken deze treinen volgens dit schema:Op donderdag 23 mei 2002 16:33 schreef Bosmonster het volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| spoor tijd soort bestemming 8 xx.04 stoptrein den haag centraal 3 xx.11 stoptrein hoek van holland 8 xx.15 sneltrein amsterdam centraal 8 xx.23 stoptrein leiden 3 xx.26 stoptrein vlaardingen / hoek van holland 8 xx.34 stoptrein den haag centraal 3 xx.41 stoptrein hoek van holland 8 xx.45 sneltrein amsterdam centraal 8 xx.53 stoptrein leiden 3 xx.56 stoptrein vlaardingen / hoek van holland |
Je kunt een treinkaartje kopen, maar ook met een strippenkaart (3 strippen vanaf R'dam CS).
Ook is het mogelijk om de bus te nemen, bus 38, of tram 1.
Taxi kan ook, en vind je dit allemaal maar niks, dan ga je maar lopen
tram 1 is kut... die gaat precies de verkeerde kant op schiedam in.
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Ow ok 
Maar ik neem aan dat we afspreken op RD CS ? Of staat dat allemaal in de soeper meeltje van je?
Maar ik neem aan dat we afspreken op RD CS ? Of staat dat allemaal in de soeper meeltje van je?
* Pelle heeft * drm in vertrouwen verteld dat hij de rest van de details in het mailtje zet
~ Gottfried Leibniz
willem, drm .. tsk tsk .. zoeken op google oid 
Kosten vijf euro voor studenten en PIM leden en en zeven en een halve euro voor plebes
/// EDIT--------------------------------------------------------------------------------
Nightmare on Webstreet
Datum: 30 mei 2002
Aanvang: 19.00 uur
PIM (platform nieuwe media) organiseert Nightmare on Webstreet. Een avond voor blunderverhalen over uitglijders, mis-interpretaties en gemiste kansen in de nieuwe media. Situaties die elke interactieve media ontwerper zal herkennen. Sprekers vertellen hun persoonlijke horror-verhaal. Kortom, enkele zwarte bladzijden uit het ontwerpwereld van interactieve media. U bent uitgenodigd om onder meer te luisteren naar:
Jeroen van Erp en Gert Hans Berghuis (Fabrique) - www.fabrique.nl
Willem Velthoven (Mediamatic) - www.mediamatic.nl
Koert van Mensvoort - www.koert.com
Lost Boys interactive - www.lostboys.nl
en anderen
Uw presentatrice: Annelys de Vet
Uw gastvrouw: Madelinde Hageman
Uw hulpdienst: Luna Maurer
Uw live muziek: Bastiaan Woltjer Quartet
Organisatie: PIM (BNO Platform Interactieve Media), Patrick Aarts, Madelinde Hageman en Annelys de Vet
Kosten vijf euro voor studenten en PIM leden en en zeven en een halve euro voor plebes
|{ brrr }] |
Lol, zat ik nog goed ook met mn MagicMinds
google? wasda
~ Gottfried Leibniz
Verwijderd
[licht offtopic]
Gaat er vrijdag de 31e nog iemand naar de Adobe Expo Dagen? Ik ga in ieder geval de Photoshop 7.0 Show bekijken, wellicht dat er ook nog andere /13-ers heen gaan?
Gaat er vrijdag de 31e nog iemand naar de Adobe Expo Dagen? Ik ga in ieder geval de Photoshop 7.0 Show bekijken, wellicht dat er ook nog andere /13-ers heen gaan?
mja, daar is hier intern wel over gesproken; ik zal hetvuur nog es aanwakkeren lijkt me wel aardig.
ff kijken of PS7 de moeite is.
Valt tegen qua extra funcionaliteit.. Zou geen geld uitgeven aan upgrades voor het hele bedrijf in ieder geval..Op donderdag 23 mei 2002 17:35 schreef Hangloozz het volgende:
mja, daar is hier intern wel over gesproken; ik zal hetvuur nog es aanwakkeren lijkt me wel aardig.
daar ben ik dan weer welOp donderdag 23 mei 2002 17:31 schreef Cheatah het volgende:
[licht offtopic]
als ik ga trek ik m'n officiele Zicht T-shirt wel aan
Doe ik mijn Macaw shirt aan.... brrr nee company wear is niet echt mijn ding...Op donderdag 23 mei 2002 17:49 schreef Hangloozz het volgende:
als ik ga trek ik m'n officiele Zicht T-shirt wel aan
'je herkent me aan mijn rode roos'
Okee, als het goed is heeft iedereen weer een mailtje gehad; iedereen die mij op tijd via email heeft laten weten dat 'ie mee wou kan ervan op aan dat alles in kannen en kruiken is.
Heb je dat niet gedaan: vette pech
Als het goed is heb je m'n mailtje dan toch gehad, maar dat was dus even om te laten zien wat je allemaal gaat missen als je er niet bent
Maare, 's avonds een biertje komen drinken in Pardoen kan natuurlijk altijd, dus er is geen man overboord dan.
Afgezien van het feit dat jullie dit waarschijnlijk helemaal niet willen zien, hier toch even een foto van mij (rechts, links is willem169).. als iedereen die van plan is om te komen nou ook ff een of andere mugshot post, dan herkennen de mensen die elkaar IRL (nog) niet kennen elkaar straks wat makkelijker
Heb je dat niet gedaan: vette pech
Als het goed is heb je m'n mailtje dan toch gehad, maar dat was dus even om te laten zien wat je allemaal gaat missen als je er niet bent
Maare, 's avonds een biertje komen drinken in Pardoen kan natuurlijk altijd, dus er is geen man overboord dan.
Afgezien van het feit dat jullie dit waarschijnlijk helemaal niet willen zien, hier toch even een foto van mij (rechts, links is willem169).. als iedereen die van plan is om te komen nou ook ff een of andere mugshot post, dan herkennen de mensen die elkaar IRL (nog) niet kennen elkaar straks wat makkelijker

Verwijderd

FoOL, Jaapf, Ericston, Prototype, dayoman, IainHecker
ik weet niet wie er allemaal komen, maar verder staat er weinig van mij online, dus vandaar

je had zeker een langharige skaterachtig tiepe verwacht? you're wrong!!
ik zie er gewoon uit als een algemeen jong trance, meeloop geval (maar bennet egt niet

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Ik verwacht helemaal niets, valt toch alleen maar tegengitaarwerk:
je had zeker een langharige skaterachtig tiepe verwacht? you're wrong!!hier staat denk ik helemaal neits aangezien de server raar doet
jaajaik zie er gewoon uit als een algemeen jong trance, meeloop geval (maar bennet egt niet)
Dan zou ik rap eens wat aan je hardware gaan doen, want als een server dat niet aankan, kan hij niets aan(blijkbaar doet server wel![]()
site doet et niet
denk dat ik de server heb overbelast met mijn php scripts, heb namelijk een keileuke gebuwd die 20 ezelfde queries en de hele database leegleest uitgevoerd..konnie denk ik neit aan
)
* drm staat ergens in P&W meeting topic wel op de foto...
maar da's nou niet bepaald de meest representatieve (is gewoon een kutfoto, basically
~ Gottfried Leibniz
* Pelle wist waar hij moest zoekenOp vrijdag 24 mei 2002 00:30 schreef drm het volgende:
maar da's nou niet bepaald de meest representatieve (is gewoon een kutfoto, basically) Als iemand toch zin heeft 't op te zoeken, be my guest, maar anders zal ik je verassen, met mijn langharige skaterachtige tiepje

die /14 meeting foto die dUSTY van mij heeft geschoten, dat was pas een ruk-foto
Yo Yeller!Op donderdag 23 mei 2002 16:59 schreef Yellow het volgende:
willem, drm .. tsk tsk .. zoeken op google oid
[..]
/// EDIT
Kijk, dat zijn dan weer de leuke berichten!
* waxle heeft net gister voor Xan en zichzelf kaartjes gereserveerd... hopefully zijn we dr ook bij
Ik kreeg de officiele uitnodiging ( van papier, jaja
Eh, Eric Bartels.
* Pelle zou graag komen naar die MagicMinds poppenkast
* Pelle moet helaas nog teveel doen de komende 10 dagen (werken, deadlines, school, verslagen, opdracht, inpakken, verhuizen en tentamens.. zucht
* Pelle moet helaas nog teveel doen de komende 10 dagen (werken, deadlines, school, verslagen, opdracht, inpakken, verhuizen en tentamens.. zucht
Ik ga trouwens nog steeds proberen om te komen
Ik weet niet hoe dat zal gaan want ik heb die dag er voor een verjaardag en ik moet vrij regelen maar ok...
we gaan er voor!
dus...
o ja, nog ff iets onzinnigs
Mijn hoofd
Ik ben niet aansprakelijk voor eventuele hartverzakkingen ofzo
Ik weet niet hoe dat zal gaan want ik heb die dag er voor een verjaardag en ik moet vrij regelen maar ok...
we gaan er voor!
dus...
o ja, nog ff iets onzinnigs
Mijn hoofd
* Yellow|A gaat met de overlevenden van de Evildent
designgroep
|{ brrr }] |
Verwijderd
whehe, je iconOp vrijdag 24 mei 2002 13:53 schreef Karp het volgende:
[..]
Mijn hoofd
http://karp.netfirms.com/me/whee.jpg
Verwijderd
Vloek!
/me heeft eergister (=vrijdag) een vrije dag van school genomen omdat ie niet wist hoe lang hij bij de dermatoloog zou gaan zitten, en is dus ook maar naar de kapper geweest. (was wel een vrije dag voor nodig, moest zoveel af
)
oftewel foto's zijn niet meer zo representatief alstware, en ik heb ook geen zin om die brakke Umax Astra scanner van zolder te halen en aan te sluiten...
dusse ik geef wel n beschrijvingkje:
zwart haar
bij kutweer een Gaastra jack aan (kleurstelling: caramel - gebroken wit - donkerblauw)
bij lekker zomers weer een Quiksilver jack aan (over t algemeen beige kleurig)
zeer waarschijnlijk een Docker's broek
zeer waarschijnlijk blauwe schoenen (of afgeragde Osiris, of nieuwe DC's)
hoogstwaarschijnlijk een overhemd aan
hier moeten jullie t maar ff mee doen dan
//edit: week heeft 7 dagen
ik vergat zaterdag..
/me heeft eergister (=vrijdag) een vrije dag van school genomen omdat ie niet wist hoe lang hij bij de dermatoloog zou gaan zitten, en is dus ook maar naar de kapper geweest. (was wel een vrije dag voor nodig, moest zoveel af
oftewel foto's zijn niet meer zo representatief alstware, en ik heb ook geen zin om die brakke Umax Astra scanner van zolder te halen en aan te sluiten...
dusse ik geef wel n beschrijvingkje:
zwart haar
bij kutweer een Gaastra jack aan (kleurstelling: caramel - gebroken wit - donkerblauw)
hier moeten jullie t maar ff mee doen dan
//edit: week heeft 7 dagen

Verwijderd
Opmerkelijke combinaties zegOp zondag 26 mei 2002 15:43 schreef Akira het volgende:
zwart haar

Papa Eend, Dark Blue
Overigens... we gaan waarschijnlijk alleen mee eten... en niet naar de haven toe, ook niet karten.
Ligt eraan of we zin hebben om te komen en of we geld hebben enzo...
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verrek McVir, Fohn ontploft?Op zondag 26 mei 2002 16:01 schreef McVirusS het volgende:
[afbeelding]
De rechterkant is nog een verassingOp zondag 26 mei 2002 16:01 schreef McVirusS het volgende:
[afbeelding]
Verrassing of ver-assing?Op zondag 26 mei 2002 17:06 schreef Tom het volgende:
[..]
De rechterkant is nog een verassing
Verwijderd
scary...Op zondag 26 mei 2002 17:06 schreef Tom het volgende:
[..]
De rechterkant is nog een verrassing
Verwijderd

Und ikke (jah, ik ben de rechtse
En zal waarschijnlijk samen met die gast hierboven mij komen.
Verwijderd
Grr...
Net onder t eten gezeik gehad van mn moeder...
"Ik vind het niet goed dat je 's nachts in de trein zit vanuit Rotterdam"
dusse, is er toevallig iemand in Rotterdam waarbij ik kan overnachten (en ik doel dan niet op een hotel) ?
zo ja, mail me dan ff plz ( denki_akira@mac.com )
dusse, is er toevallig iemand in Rotterdam waarbij ik kan overnachten (en ik doel dan niet op een hotel) ?
Verwijderd
Necromancy en ikke willen je wel naar huis brengen hoorOp zondag 26 mei 2002 18:44 schreef Akira het volgende:
Grr...
Verwijderd
Zullen we ruilen? Ik heb ook zoietsOp zondag 26 mei 2002 18:07 schreef Seraph het volgende:
Ikke en mn soesie (zusje),
Verwijderd
LOL, foto is van anderhalf jaar terug, nu ruilen? Prima!Op zondag 26 mei 2002 18:59 schreef SpiritX het volgende:
[..]
Zullen we ruilen? Ik heb ook zoiets...
Verwijderd
sh*t
nu blijkt dus dat ik wel geld heb, maar geen tijd...
(iig, ik moet 's avonds weer naar een feest)
en ik denk ook geen tijd meer om me in te schrijven
Hmm, ik had jullie eigelijk wel eens willen ontmoeten.
Klotezooi...
Ik ga kijken, schuiven, en Pelle mailen...
Desnoods zit ik er alleen maar bij aan de tafel bij het eten, het zou gewoon gigantisch on-leuk zijn om er niet bij te zijn vind ik...
als het nog moet, mijn hoofd een paar keer, ik deed hier smilies na, is uit een HK draadje geplukt
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
nu blijkt dus dat ik wel geld heb, maar geen tijd...
(iig, ik moet 's avonds weer naar een feest)
en ik denk ook geen tijd meer om me in te schrijven
Hmm, ik had jullie eigelijk wel eens willen ontmoeten.
Klotezooi...
Ik ga kijken, schuiven, en Pelle mailen...
Desnoods zit ik er alleen maar bij aan de tafel bij het eten, het zou gewoon gigantisch on-leuk zijn om er niet bij te zijn vind ik...
als het nog moet, mijn hoofd een paar keer, ik deed hier smilies na, is uit een HK draadje geplukt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
kuch kuch, is 16 niet een beetje jong? Je zit tussen allemaal ouwe lullen daaro
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Whehe, zoiets...was tijd voor iets andersOp zondag 26 mei 2002 16:57 schreef waxle het volgende:
Verrek McVir, Fohn ontploft?
Verwijderd
Dark Blue is ook nog maar 18, prototype (komt die?) is toch ook nog niet zo oud?Op zondag 26 mei 2002 20:46 schreef Prammenhanger het volgende:
kuch kuch, is 16 niet een beetje jong? Je zit tussen allemaal ouwe lullen daaro
En verder kan ik me altijd prima redden bij mij in de familie (ik ben op 1 na de jongste, en diegene 'onder mij' is 8, dus...)
De eerstvolgende 'boven' mij is nu 22 of 23 oid...
Tsja, familie is toch iets anders... dit zijn vierjaar oudere wildvreemden. Nou ja, mensen die je nog niet kent iig.
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Verwijderd
joh, ik red me wel...Op zondag 26 mei 2002 21:26 schreef Prammenhanger het volgende:
Tsja, familie is toch iets anders... dit zijn vierjaar oudere wildvreemden. Nou ja, mensen die je nog niet kent iig.
Chattend gaat het ook, en hier op het forum heb ik ook nog geen rampen gehad...
En ik ben (zacht gezegd) niet verlegen, dus...
prototype denkt dat hij niet komt, dat hangt af van verschillende factoren maar prototype is voor de goede orde 16.9Op zondag 26 mei 2002 21:25 schreef Type het volgende:
[..]
Dark Blue is ook nog maar 18, prototype (komt die?) is toch ook nog niet zo oud?
En verder kan ik me altijd prima redden bij mij in de familie (ik ben op 1 na de jongste, en diegene 'onder mij' is 8, dus...)
De eerstvolgende 'boven' mij is nu 22 of 23 oid...

Webcamshot genomen in Breda, just note the goddamn foute behang
Verwijderd
alvast gefeliciteerd danOp zondag 26 mei 2002 21:49 schreef prototype het volgende:
[..]
prototype denkt dat hij niet komt, dat hangt af van verschillende factoren maar prototype is voor de goede orde 16.9
[afbeelding]
Webcamshot genomen in Breda, just note the goddamn foute behang
Dat zeggen kleine kinderen toch ook altijd? "Ik ben al 8 jaar oud bijna"Op zondag 26 mei 2002 21:49 schreef prototype het volgende:
prototype denkt dat hij niet komt, dat hangt af van verschillende factoren maar prototype is voor de goede orde 16.9
Verwijderd
Ach joh, je hoeft je dr niet voor te schamen. Back in the days, toen ik 16.9 was hield ik ook van Goofy en Mickey.Op zondag 26 mei 2002 21:49 schreef prototype het volgende:
[..]
.. prototype is voor de goede orde 16.9
.. just note the goddamn foute behang
Ach, mijn fohn doet het tenminste nog.Op zondag 26 mei 2002 22:23 schreef McVirusS het volgende:
[..]
Dat zeggen kleine kinderen toch ook altijd? "Ik ben al 8 jaar oud bijna"![]()
.
Doe ik ook nietOp zondag 26 mei 2002 22:38 schreef JayAnzee het volgende:
[..]
Ach joh, je hoeft je dr niet voor te schamen. Back in the days, toen ik 16.9 was hield ik ook van Goofy en Mickey.
Zo.. misschien dat het er nog mensen tot inkeer brengt zodat ze toch niet komen..

Ow.. Proto.. ik kan de heenweg niet je handje vasthouden vanaf Apeldoorn.. sorry. Ik zou het duizend keer liever doen dan naar die bruiloft die ik vrijdag heb.

Ow.. Proto.. ik kan de heenweg niet je handje vasthouden vanaf Apeldoorn.. sorry. Ik zou het duizend keer liever doen dan naar die bruiloft die ik vrijdag heb.
Verwijderd
* ie schrik *Op maandag 27 mei 2002 00:54 schreef OzBoz het volgende:
Zo.. misschien dat het er nog mensen tot inkeer brengt zodat ze toch niet komen..
[afbeelding]
uuuhm, ik... moet naar de tandarts bedenk ik me net...
Ja kuikentje.. kun je nagaan.. het grijze haar is nog weggesjopt ook.Op maandag 27 mei 2002 00:55 schreef Type het volgende:
[..]
* ie schrik *
Heb je mailtje gehad; je kunt altijd komen loeren bij het karten maar iedereen die een of meerdere heats gereserveerd heeft, krijgt voorrang.Op maandag 27 mei 2002 00:55 schreef Type het volgende:
uuuhm, ik... moet naar de tandarts bedenk ik me net...
Evenzo bij het eten, ik heb voor een vast aantal personen gereserveerd, zodra er iemand uitvalt kun je er natuurlijk meteen bij, maar is dat niet het geval dan zul je af moeten wachten of er plek is. Sorry, meer kan ik niet doen; de deadline is meerdere malen verzet.. ik ga niet voor iedereen die er nu bijkomt weer die gasten opbellen.. heb het druk zat de komende dagen
Nogmaals, iedereen die zin heeft moet gewoon komen, erg gezellig, maar vraag jezelf wel af of het de moeite waard is om dat pleures eind naar Rotterdam te komen karren en er daar achter te komen dat je alsnog ergens op het station een broodje moet gaan eten omdat er geen plek meer is in dat eetcafe.
Verwijderd
mee karten heb ik toch geen geld genoeg voor, ben nog maar 16, en luiOp maandag 27 mei 2002 01:10 schreef Pelle het volgende:
[..]
Heb je mailtje gehad; je kunt altijd komen loeren bij het karten maar iedereen die een of meerdere heats gereserveerd heeft, krijgt voorrang.
snap ik, snap ik...Evenzo bij het eten, ik heb voor een vast aantal personen gereserveerd, zodra er iemand uitvalt kun je er natuurlijk meteen bij, maar is dat niet het geval dan zul je af moeten wachten of er plek is. Sorry, meer kan ik niet doen; de deadline is meerdere malen verzet.. ik ga niet voor iedereen die er nu bijkomt weer die gasten opbellen.. heb het druk zat de komende dagen
dan moet ik idd eens gaan kijken of het wel de moeite waard is jah, lijkt me heel erg gezellig, maar als ik daar dadelijk 'loos' sta, dan is het wel weer veel geld voor niets...

Mja, ik kijk wel...
Ik heb de planning, als jullie iemand zien lopen met mijn hoofd, dan schrik maar ofzo...
desnoods bel ik Dark Blue even op voordat ik binnen kom wandelen in het restaurant...
Dan kunnen jullie je al mentaal voorbereiden...
ohja, je hebt mn nummer... ik denk al... 
nah dan heb ik ook meteen het jouwe...
Papa Eend denkt nu nog dat we níet gaan omdat we even een misverstand hadden over dat het dit weekend zou zijn... maar aangezien ik komende vrijdag bij hem ben, moet zaterdagavond (ja toch?) te doen zijn, Den Haag-Rotterdam en terug, kan met Den Haag HS geloof ik wel bereikbaar zijn.
wij gaan mee eten en (Heidi heeft door designtje weer ff geld) maar waarschijnlijk niet mee nog wat drinken...
Papa Eend denkt nu nog dat we níet gaan omdat we even een misverstand hadden over dat het dit weekend zou zijn... maar aangezien ik komende vrijdag bij hem ben, moet zaterdagavond (ja toch?) te doen zijn, Den Haag-Rotterdam en terug, kan met Den Haag HS geloof ik wel bereikbaar zijn.
wij gaan mee eten en (Heidi heeft door designtje weer ff geld) maar waarschijnlijk niet mee nog wat drinken...
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
meeschrijven dan:Op maandag 27 mei 2002 01:30 schreef Dark Blue het volgende:
ohja, je hebt mn nummer... ik denk al...
06-19 ** ** ** zo goed?
moet goed te doen zijn lijkt me, Geldrop - R'dam is verder...Papa Eend denkt nu nog dat we níet gaan omdat we even een misverstand hadden over dat het dit weekend zou zijn... maar aangezien ik komende vrijdag bij hem ben, moet zaterdagavond (ja toch?) te doen zijn, Den Haag-Rotterdam en terug, kan met Den Haag HS geloof ik wel bereikbaar zijn.
en wel komen, want ik wil jou nog irl ontmoeten...
jup hoor, zelfde idee als met e-mailadressen zo neerzetten... voorkomt simpelweg misbruik enzo (hoewel hier in w&g...)Op maandag 27 mei 2002 01:31 schreef Type het volgende:
[..]
meeschrijven dan:
nul zes negen, vijfhonderd... (![]()
) zo goed?
![]()
[..]
moet goed te doen zijn lijkt me, Geldrop - R'dam is verder...
en wel komen, want ik wil jou nog irl ontmoeten...
ja leuk, ik wil jou ook wel irl ontmoeten eig'k
* Pelle wil de pret niet bederven, maarrrrr:Op maandag 27 mei 2002 01:30 schreef Dark Blue het volgende:
Ook van jullie heb ik geen bevestingsmailtje gehad. Ik heb alleen voor die mensen gereserveerd die mij dat persoonlijk via email (zoals gevraagd in een mailtje naar iedereen die zich op de site heeft geregistreerd, en gevraagd hier in dit topic) hebben laten weten. Die dus hebben gezegd hoeveel heats ze mee gaan karten, en of ze mee-eten ja of nee.
Voor jullie gaat dus hetzelfde gelden als voor Type

Verwijderd
ach, anders gaan wij met z'n 3en maccen ofzo 
Er is altijd wel een oplossing...
en anders is er zoutzuur...
Er is altijd wel een oplossing...
en anders is er zoutzuur...
CONGRATULATIONS !prototype:
We've got a 169 wanabee-winner...

Verwijderd
wheheheOp maandag 27 mei 2002 08:43 schreef willem169 het volgende:
[..]
CONGRATULATIONS !
We've got a 169 wanabee-winner...
![]()
*kuch* niet dat jullie hierop zaten te wachten, maar hier zit ik op het terras van het doelencafe:

Doelencafé? Ga je schamen!Op maandag 27 mei 2002 10:43 schreef Bosmonster het volgende:
doelencafe
Dat is dus echt de grootste ballentent die ik ken
Hehe.. twas het meest dichtbijzijnde terrasOp maandag 27 mei 2002 11:00 schreef Pelle het volgende:
[..]
Doelencafé? Ga je schamen!
Dat is dus echt de grootste ballentent die ik ken
kan iemand me verder ff meelen over wat en hoe laat... of zet t ff op de site die ervoor gemaakt was 
k weet nu nl nie wat en hoe... weet dat we gaan karten, maar verder waar en hoe laat
verder zien we wel weer
k weet nu nl nie wat en hoe... weet dat we gaan karten, maar verder waar en hoe laat
verder zien we wel weer
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Mailtje heb je als het goed is gehadOp maandag 27 mei 2002 12:12 schreef disjfa het volgende:
kan iemand me verder ff meelen over wat en hoe laat... of zet t ff op de site die ervoor gemaakt was

Kan ik hier niet checken, want vanaf thuis verstuurd.. dus spit je mailarchieven nog maar ff door, ik kan me niet voorstellen dat je dat mailtje niet gehad hebt namelijk.
En bijwerken op site: geen tijd voor, geen zin in, en waarom dubbel werk als iedereen toch al een mailtje heeft gehad?
/edit
Verder heb ik hier al hetvolgende gezegd:
Dus in het ergste geval dat jij je mail niet meer kan vinden, en ik er niet meer aan denk om 'm nog een keer te sturen, weet je alsnog waar je moet wezen...<span style="color: #0000ff"><h1>is er nou al wat geregeld?</h1>Ja
</span>
k had mn meel... alleen stonden daar geen tijden in... en ik wou nie 6 pagina`s doorzoeken terwijl ik op pagina 30 gestopt was 
zijn er verder nog mensen op schiedam ns station
kunnen we met zn allen
of is dit ook al 6 keer gezegd

zijn er verder nog mensen op schiedam ns station
disjfa.nl
AHA!!!!! Nu weet ik na drie jaar hoe Clay eruit ziet, jij bent dus altijd die nerd die ik van afstand op GoT zie rondhangen in de verschillende lessen...Op maandag 27 mei 2002 09:32 schreef Clay het volgende:
[afbeelding]
Ook al redelijk oude fotomaar da's het recentste wat ik heb.
|{ brrr }] |
Helaas... Papa Eend en ik komen niet.
We hebben het niet zo op de veiligheid in Rotterdam... kijk we zouden dan 's middags met die metro heen moeten, oké; maar als je dan na het eten, zeg maar acht uur half negen, nog terug moet... uh uh, geen zin in.
Ik ben nog nooit in Rotjeknor geweest, en Papa Eend voelt zich er ook niet zo op z'n gemak.
Dus Type, helaas... ik ben er niet... ook FoOL btw.
Maar zodra we in Den Haag gesettled zijn mogen jullie wel ff langskomen... *nee, geen hele meeting met 30 man over de vloer* maar ach, als je langs wilt komen mag dat... of we gaan in den Haag met zn drieën/vieren/weet ik niet hoevelen nog wat eten, over een paar maandjes...
We hebben het niet zo op de veiligheid in Rotterdam... kijk we zouden dan 's middags met die metro heen moeten, oké; maar als je dan na het eten, zeg maar acht uur half negen, nog terug moet... uh uh, geen zin in.

Ik ben nog nooit in Rotjeknor geweest, en Papa Eend voelt zich er ook niet zo op z'n gemak.
Dus Type, helaas... ik ben er niet... ook FoOL btw.
Maar zodra we in Den Haag gesettled zijn mogen jullie wel ff langskomen... *nee, geen hele meeting met 30 man over de vloer* maar ach, als je langs wilt komen mag dat... of we gaan in den Haag met zn drieën/vieren/weet ik niet hoevelen nog wat eten, over een paar maandjes...
Waar moet je heen met de metro dan?
ff opgezocht 
code:
1
2
3
| schiedam station schiedam centrum 14:50 bus 54 slimme watering schiedam de brauweg 14:52 lopen 00:05 schiedam strickledeweg 14:57 |
disjfa.nl
Het spijt me echt heel erg hartelijk, maar als je niet komt omdat je je niet veilig voelt in Rotterdam kun je maar beter altijd thuis blijven, en nooit meer naar buiten gaan; Je kunt overal worden overvallen, aangereden of wat-dan-ook; Die kans is in Rotterdam evengroot als in Den Haag..Dark Blue:
Helaas... Papa Eend en ik komen niet.
We hebben het niet zo op de veiligheid in Rotterdam...
Zelf weten, 't maakt mij ook niet uit verder...
Doelde meer op Dark Blue en Papa Eend.. Geen idee wat die met de metro gaan doen 
Als je bij Marconiplein ofzo moet uitstappen kan ik me voorstellen dat het niet zo prettig is want dan zit je midden in de 'ghetto' van Rotterdam zeg maar
Maar de rest is prima te doen toch?
Als je bij Marconiplein ofzo moet uitstappen kan ik me voorstellen dat het niet zo prettig is want dan zit je midden in de 'ghetto' van Rotterdam zeg maar
Maar de rest is prima te doen toch?
ff ervaring:disjfa:
ff opgezocht
OV: Lopen v.a. Schiedam CS <= 10 minuten.
Kans dat je Bus 54 mist, of dat je 30 minuten staat te wachten: 1 op 2.
54 Komt daar helemaal niet langs trouwens, maar dat daar gelaten. 32 zou beter zijn.
Mij wel, anders moet ik dalijk de hele avond met jou alleen lullenOp maandag 27 mei 2002 13:08 schreef willem169 het volgende:
[..]
Zelf weten, 't maakt mij ook niet uit verder...
ik heb t idd ook ff opgezocht op locatienet.nlOp maandag 27 mei 2002 13:10 schreef willem169 het volgende:
[..]
ff ervaring:
naja... lopen kan ik ook in de buitenlucht... dus ik ga dat gewoon doen
verder als er mensen zijn die ook met de ns gaan meel me ff of roep t ff tegen me dan kunnen we met zn allen ff er naartoe lopen
en verder toeter wat zeg ik nou...

disjfa.nl
en da's niet aan te raden nee!Bosmonster:
Mij wel, anders moet ik dalijk de hele avond met jou alleen lullen

Euh:Op maandag 27 mei 2002 13:16 schreef disjfa het volgende:
ik heb t idd ook ff opgezocht op locatienet.nlidd dicht bij t station
Zie daar, vlakbij Schiedam Centrum. Had je de moeite van het opzoeken bespaard, als je het topic ff had doorgenomen
Wat is er nou precies niet duidelijk aan dat mailtje? Daar staat toch in dat er tussen 14.15 en 14.30 op Schiedam Centrum verzameld wordt? En dat we er vanaf daar naar toe lopen?verder als er mensen zijn die ook met de ns gaan meel me ff of roep t ff tegen me dan kunnen we met zn allen ff er naartoe lopen* disjfa is verder te vinden als je de /14 shirts volgt
Even nog een keer voor de duidelijkheid: iedereen die mij per mail bevestigd heeft wat 'ie wil, heeft een mailtje terug gekregen, en daar staat alles in wat je nodig hebt. Dus is er nog iets onduidelijk, lees dan eerst die mail, dan dit topic, en heb je dan nog geen antwoord, dan kun je 't hier vragen..
ow ow ow
naar mezelf 
te lang geleden dat ik t meeltje had gelezen waarschijnlijk
ik ga me maar weer verschuilen in de hk... hier durf ik nu nix meer te zeggen

te lang geleden dat ik t meeltje had gelezen waarschijnlijk

ik ga me maar weer verschuilen in de hk... hier durf ik nu nix meer te zeggen
disjfa.nl
Doe ze de groeten daar, en drink er een BrEeZaH opOp maandag 27 mei 2002 13:58 schreef disjfa het volgende:
ik ga me maar weer verschuilen in de hk...
mag t ook een biertje zijnOp maandag 27 mei 2002 14:07 schreef Pelle het volgende:
[..]
Doe ze de groeten daar, en drink er een BrEeZaH op
t komt allemaal door mn herzenlose werk dat ik aan t doen ben
disjfa.nl
disjfa:
t komt allemaal door mn herzenlose werk dat ik aan t doen ben
disjfa 's sig
ik wil een baanliefst asp of php oid
~ Gottfried Leibniz
Verwijderd
pfieuw, dat maakt voor mij de keuze ook heel wat makkelijker...Op maandag 27 mei 2002 13:02 schreef Dark Blue het volgende:
Dus Type, helaas... ik ben er niet...
Blijkt dus dat de enige keer dat ik mijn (ex, maar ik ben een ramp) vriendin nog kan zien zaterdag zal zijn, en dan pas weer ergens over een paar weken als school klaar is...
ergo: ik wist niet wel of niet te komen...
argumenten wel: Gezellig, leer ik die gang ook weer beetje kennen, Dark Blue, weer eens weg achter mijn pc
argumenten niet: geld, ex vriendin, tijd, 's avonds ook nog dingen te doen.
dus wordt makkelijker zo...
Daar houd ik je aan hezodra we in Den Haag gesettled zijn mogen jullie wel ff langskomen... *nee, geen hele meeting met 30 man over de vloer* maar ach, als je langs wilt komen mag dat... of we gaan in den Haag met zn drieën/vieren/weet ik niet hoevelen nog wat eten, over een paar maandjes...
* drm begrijpt Dark Blue's en Papa Eend's veiligheidsissue niet zo...
Als je echt heel graag wilt zijn er vast wel wat mensen die even mee willen lopen/rijden naar CS, maar in Rotterdam ben je echt niet minder veilig dan in Den Haag. Zeker niet in de buurt van Holland Spoor... ;)@Pelle
Maar goed, zelf weten
Als je echt heel graag wilt zijn er vast wel wat mensen die even mee willen lopen/rijden naar CS, maar in Rotterdam ben je echt niet minder veilig dan in Den Haag. Zeker niet in de buurt van Holland Spoor... ;)@Pelle
Maar goed, zelf weten
~ Gottfried Leibniz
Precies.. ik loop met iedereen mee.. bekend of onbekendOp maandag 27 mei 2002 17:26 schreef drm het volgende:
* drm begrijpt Dark Blue's en Papa Eend's veiligheidsissue niet zo...
Maar goed, zelf weten
Verwijderd
Vloek #2
Ouders vinden t niet zo koel als ik 's nachts door Rotterdam loop enzo, ook omdat ik jullie allemaal nog nooit IRL heb gezien (sommige wel aan de telefoon
) maar misschien kan ik met een bepaald persoon (met htmlrechten) meeliften dus zie ik dan nog wel.
Ouders vinden t niet zo koel als ik 's nachts door Rotterdam loop enzo, ook omdat ik jullie allemaal nog nooit IRL heb gezien (sommige wel aan de telefoon
In Utrecht hadden zowel ik als lotte ons telefoon nummer gegeven als "oudere" aanwezigen, dit totdat we Ozboz zagen en realiseerden dat er nog veeeeeeeeeeeeeel ou- .. uhm ja
|{ brrr }] |
Wat is dat nou voor gepiep van al die die-hard koningen hiero? Dr word gedaan alsof er in Rotterdam dagelijks drive-by's plaatsvinden en alsof de rest van /13 een stel psycho's zijn?
Beetje disrespectvol naar de organisatoren, en dan heb ik het vooral over De familie Kwak...
Beetje disrespectvol naar de organisatoren, en dan heb ik het vooral over De familie Kwak...
Verwijderd
Vloek #3
Ouders vinden het OPEENS niet goed als ik ga...
Ze zijn dat weekend zelf ook niet thuis, dus als r wat gebeurt kan ik niet naar huis bellen is de beredenering alhier....
Dusse ik kan niet komen

Volgende keer beter dus...
Ze zijn dat weekend zelf ook niet thuis, dus als r wat gebeurt kan ik niet naar huis bellen is de beredenering alhier....
Dusse ik kan niet komen
iemand toevallig uit dordrecht hiero ?? misschien leuk om wat af te spreken om erheen te gaan
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Ah joh dat schiet toch allemaal niet op man, spreek gewoon af op Rotterdam CS, bij de Bruna ofzo...
Waar woon je dan.. ik wil voor mensen op de route die zich een beetje kunnen gedragen best oppas spelen.. als je maar niet gaat zeiken over Mac dingen of het moet over de [pats]iPod[/pats] gaanOp maandag 27 mei 2002 21:54 schreef Akira het volgende:
Vloek #3
Dusse ik kan niet komen![]()
Dit topic is gesloten.