[FS 2002] Vragen en mooiste screenshots Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste
Acties:
  • 5.288 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik echt zoek is die follow me auto's en dergelijke zodat het nog echter gaat worden allemaal maar waar haal ik die nu vandaan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt Amsterdam Schiphol 2000 goed met FS 2002? Of gaat de fps dan ook dik naar beneden?

Trouwens, als ik die zou installeren, is het allemaal dan ook weer goed weg te krijgen? Zonder dat FS 2002 om zeep wordt geholpen of zo? Ik heb nog nooit eerder extra scenery geinstalleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

^^^ Al je extra scenery komt OF in "FS2K2DirNaam\Addon Scenery", OF in "FS2K2DirNaam\Scenery\NaamVanAddon" te staan - die kun je dus altijd handmatig verwijderen. Verder worden er wat regeltjes aan scenery.cfg toegevoegd die ook zonder problemen kunnen worden weggehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi. Dan ga ik Schiphol maar eens testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol :D
Een klein vliegtuigje in de Amerikaanse staat Californië heeft gisteren uit eigen beweging het luchtruim gekozen. Het vijftig jaar oude toestel van het type Aeronca Champion ging er vandoor, terwijl de piloot de propellor probeerde te controleren. Het vliegtuigje steeg uit zichzelf op en vloog maar liefst twee uur rond, alvorens het door benzinegebrek op onvrijwillige basis landde.

Er zijn geen gewonden gevallen. (bron: Fokzine.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Goed nieuws mbt NL2000v2

Quote van NL-2000 forum:

"Op dit moment zijn een aantal teamleden hard bezig om de update voor NL2000 V2 te testen.

We hebben GOED nieuws:
De testen verlopen uitermate succesvol, zodanig dat het op dit moment lukt om zonder hangups in FS2002 te vliegen.

Onze hoofdesigner Guido van Wijngaarden heeft samen met enkele teamleden na veel zoekwerk kunnen achterhalen wat de problemen met FS2002 veroorzaakt, dit hebben we inmiddels nu aangepast in de beta die we uitproberen zijn en het lijkt erop dat het goed gaat.

Daar we al eerder te enthousiast zijn geweest, wil ik toch een slag om de arm houden, maar we kunnen in ieder geval meedelen dat het de goede kant op gaat.

Blijf het forum en de site bezoeken voor de laatste info m.b.t. de komende update.

Daar we nog volop aan het testen zijn, kunnen we nog geen definitieve datum geven, maar we hopen wel op niet al te lange termijn.

Bert Kuyper"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook een mailing list als je multiplayer gaan vliegen? Met het dan betrefende IP of IP's voor die avond of dag???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06 12:46

fw

Op vrijdag 28 december 2001 11:56 schreef Camel het volgende:
Waar kan ik NL2000 V2 downloaden, via nl-2000.com kom ik flightsim.com uit maar die is altijd busy, weet iemand nog een linkje.

Vriendelijk bedankt.
Een snelle mirror http://www.flightxpress.de/files/1101/FS2000/Niederlande2000_V2/nl2000v2.zip

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Vroeg iemand pas niet om een KLM 777 livery?
Op Flightsim is er 1 te downloaden:
Afbeeldingslocatie: http://stuwww.kub.nl/~s990868/fs2k/zview.jpg

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thetallguy
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Op vrijdag 28 december 2001 14:06 schreef 456 het volgende:
Vroeg iemand pas niet om een KLM 777 livery?
Op Flightsim is er 1 te downloaden:
[afbeelding]
Lelijk :)

En hij klopt niet want de donkerblauwe cheatline hoort bij de ramen te zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Op vrijdag 28 december 2001 14:11 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Lelijk :)
:r
spuuglelijk
:r
heeft zijn rouwkrans al om de motoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Jup...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Kan je add-on scenery van FS98 in FS2002 gebruiken? Moet je dan iets veranderen/converteren :?

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Laatst online: 14-06 16:12
Op vrijdag 28 december 2001 14:53 schreef ND het volgende:
Kan je add-on scenery van FS98 in FS2002 gebruiken? Moet je dan iets veranderen/converteren :?
ik denlk het niet aangezien de lighting in 2002 compleet anders is...het zier errug gaar uit op dat moment

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:04
ff wat anders:
woohooo!!!!!
na 1.5 uur game :7 dit: :)
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/EEPMAOOSHHE
:7
ik sta lekker bovenaan 8-) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
ik ga ook wel ff mohaa spelen...

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emkedouwe
  • Laatst online: 26-11-2021
Is er ook scenery beschikbaar met nederlandse ziekenhuisen met Helipads ?

Ik heb altijd erg genoten van de Royal London hospital scenery maar wil ook wel eens met een lifeliner in nederland landen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op vrijdag 28 december 2001 16:41 schreef emkedouwe het volgende:

Ik heb altijd erg genoten van de Royal London hospital scenery maar wil ook wel eens met een lifeliner in nederland landen ;)
niet zover ik weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emkedouwe
  • Laatst online: 26-11-2021
Zit dat ook niet in de scenery van NL2000 ??

zo niet; dan moeten ze dan maar snel ff doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-10 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op vrijdag 28 december 2001 16:41 schreef emkedouwe het volgende:

In de nl2000 scenery kan je met een (trauma)heli landen op het helideck van het VU-ziekenhuis in Amsterdam.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Review te lezen van Dreamfleet 737-4 (DE dreamfleat ;) ) op Flightsim.com (DE site waar nooit iemand opkomt qua inloggen...)
http://www.flightsim.com/cgi/kds?$=main/review/df737-2/df737-2.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dit nou?? Is dit slecht gevlogen van mij of een bug van FS 2002? Khad niet echt het idee dat ik op mn voorwiel landde

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~poelert/huh.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw

fw

Net even gevlogen met mijn vers aangeschafte Thrustmaster joystick en jeetjeminee wat een verschil is dat, het gaat echt stukken fijner. Moest er wel 20km voor fietsen naar de mediamarkt, maar het was zeker de moeite waard :)

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 12:30 schreef hellogoodbye het volgende:
Mooi. Dan ga ik Schiphol maar eens testen!
Nou, mooi niet dus: FS 2002 wil nogeeneens opstarten! Gedelete dus maar weer.

Ach, erg is het niet: ik zit eigenlijk alleen maar naar het panel van een Boeing te kijken: die scenery zie ik nauwelijks! Stom eigenlijk: die mooie scenery was één van de redenen waarom ik FS 2002 kocht... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op vrijdag 28 december 2001 19:20 schreef hellogoodbye het volgende:

[..]

Nou, mooi niet dus: FS 2002 wil nogeeneens opstarten! Gedelete dus maar weer.

Ach, erg is het niet: ik zit eigenlijk alleen maar naar het panel van een Boeing te kijken: die scenery zie ik nauwelijks! Stom eigenlijk: die mooie scenery was één van de redenen waarom ik FS 2002 kocht... :)
:Z dan moet je als je fs opstart (dan krijg je zo'n waarschuwings schermpje) op no drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Heeft iemand anders ;) NL2000v2 nou werken in FS2002?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07-10 09:37
Op vrijdag 28 december 2001 19:47 schreef rdluca het volgende:
Ik heb het werkend. Bij de PC Zone zat een tijdje geleden een cd met NL2000v2 als software (op de cd stond trouwens NL2002, maar dat was dus een dooie mus). Ik gebruik het niet vanwege de suckende fps. Zal zo wel screenie posten.

edit: toch niet :( Het beeld hangt, maar het geluid gaat gewoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een beetje lompe vraag, maar hoe ken je plaatjes posten? ik krijg het niet voor elkaar, stom he :(
ik dacht rechtermuisknop en dan plakken, maar dat doet het dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op vrijdag 28 december 2001 18:57 schreef AuRal het volgende:
Net even gevlogen met mijn vers aangeschafte Thrustmaster joystick en jeetjeminee wat een verschil is dat, het gaat echt stukken fijner. Moest er wel 20km voor fietsen naar de mediamarkt, maar het was zeker de moeite waard :)
ha...toch op m'n aanraden naar mediamarkt gegaan. WElke heb je uiteindelijk gekocht?

btw...hadden ze die X45 niet :?

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Op vrijdag 28 december 2001 20:11 schreef J-063 het volgende:
misschien een beetje lompe vraag, maar hoe ken je plaatjes posten? ik krijg het niet voor elkaar, stom he :(
ik dacht rechtermuisknop en dan plakken, maar dat doet het dus niet.
Je screenshots moet je eerst converten naar .jpg formaat (standaard bitmaps zijn zo... GROOT), dan uploaden naar een webserver (gratis, prive, betaald), en vervolgens ernaar toe linken met:

[imgX]http://www.adres.com/naamvanplaatje.jpg[x/img] (X'en weghalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja bedankt he
alleen weet ik dus niet hoe ik die plaatjes op me server gooi :(
k geloof dat ik wat minder ontwikkeld ben dan jullie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je zag dus op dat plaatje een vliegtuig dat boven de aarde vloog, in de ruimte, was wel cool
die gast had een of ander filetje veranderd zodat die ietsie meer vermogen had :)
weet iemand hoe je dat moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Weet iemand de squawk voor een kaping of noodsituatie?? Ik wil ff kijken hoe de ATC hier op reageert.

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op vrijdag 28 december 2001 20:35 schreef achappey het volgende:
Weet iemand de squawk voor een kaping of noodsituatie?? Ik wil ff kijken hoe de ATC hier op reageert.
7777
* KIMBLE is snel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Op vrijdag 28 december 2001 20:35 schreef achappey het volgende:
Laat maar, kheb hem al. Nu ff kijken wat er gebeurd.

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op vrijdag 28 december 2001 20:37 schreef achappey het volgende:

[..]

Laat maar, kheb hem al. Nu ff kijken wat er gebeurd.
ik was eerder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Op vrijdag 28 december 2001 20:36 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

7777
* KIMBLE is snel :+
En een kaping is 7500. Maar op die kaping reageert die dus niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op vrijdag 28 december 2001 20:46 schreef achappey het volgende:

[..]

En een kaping is 7500. Maar op die kaping reageert die dus niet. :(
en op noodsituatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Als je VFR vliegt is de transponder code voor kaping sqauwk 1200

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Op vrijdag 28 december 2001 20:46 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

en op noodsituatie?
Reageert die ook niet op. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potatoman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-10 18:39

Potatoman

koniwa

Op vrijdag 28 december 2001 19:47 schreef rdluca het volgende:
Het werkt bij mij op een Tbird1100 met GF2Ultra
Rond amsterdam/schiphol haal ik +- 5fps :(
Maar in mijn omgeving (groningen) haal ik 20, dus dat is te doen.

VRAAG: Lichten: wanneer moet ik welke lichten aandoen?
(en dan bedoel ik niet de taxi en landing lights, want dat spreekt vanzelf)
Ik bedoel: is er een regel dat zegt wanneer je de strobes aan moet doen, en de nav lights etc. ?

The cyclographing developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Op vrijdag 28 december 2001 21:36 schreef Potatoman het volgende:

[..]

\VRAAG: Lichten: wanneer moet ik welke lichten aandoen?
(en dan bedoel ik niet de taxi en landing lights, want dat spreekt vanzelf)
Ik bedoel: is er een regel dat zegt wanneer je de strobes aan moet doen, en de nav lights etc. ?
Beacon lights wanneer APU loopt en voorbereidingen voor engine start worden gemaakt en wanneer de engines lopen. Tijdens taxien kunnen ook de strobes aan mits ze geen hindering veroorzaken voor grond personeel of andere air-crew.
Aircraft position lights wanneer een vliegtuig in beweging is.

4-3-23. Use of Aircraft Lights

a. Aircraft position lights are required to be lighted on aircraft operated on the surface and in flight from sunset to sunrise. In addition, aircraft equipped with an anti-collision light system are required to be operated during all types of operations (day and night) except when the pilot-in-command determines that the anti-collision lights should be turned off when their light output during adverse meteorological conditions would constitute a hazard to safety (14 CFR Section 91.209). Supplementary strobe lights should be turned off on the ground when they adversely affect ground personnel or other pilots, and in flight when there are adverse reflection from clouds.

b. An aircraft anti-collision light system can use one or more rotating beacons and/or strobe lights, be colored either red or white, and have different (higher than minimum) intensities when compared to other aircraft. Many aircraft have both a rotating beacon and a strobe light system.

c. The FAA has a voluntary pilot safety program, Operation Lights On, to enhance the see-and-avoid concept. Pilots are encouraged to turn on their landing lights during takeoff; i.e., either after takeoff clearance has been received or when beginning takeoff roll. Pilots are further encouraged to turn on their landing lights when operating below 10,000 feet, day or night, especially when operating within 10 miles of any airport, or in conditions of reduced visibility and in areas where flocks of birds may be expected, i.e., coastal areas, lake areas, around refuse dumps, etc. Although turning on aircraft lights does enhance the see-and-avoid concept, pilots should not become complacent about keeping a sharp lookout for other aircraft. Not all aircraft are equipped with lights and some pilots may not have their lights turned on. Aircraft manufacturer's recommendations for operation of landing lights and electrical systems should be observed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw

fw

Op vrijdag 28 december 2001 20:12 schreef Evilernie het volgende:

[..]

ha...toch op m'n aanraden naar mediamarkt gegaan. WElke heb je uiteindelijk gekocht?

btw...hadden ze die X45 niet :?
Ik heb die Thrustmaster Top Gun Afterburner gehaald, wel een fijn dingetje tot nu toe. Die X45 hadden ze ook alleen was die f240.- en dat had ik er niet echt voor over. Had ook niet zoveel geld, maar dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07-2024
zo nou me server doet eindelijk weer normaal dus kan ik nog ff de screenies posten van de gipsvlucht op 27dec.

Afbeeldingslocatie: http://people.a2000.nl/jfdercks/pics/27dec/fsscr045.jpg
dit was ff voor de multiplayer game

Afbeeldingslocatie: http://people.a2000.nl/jfdercks/pics/27dec/fsscr052.jpg
me nieuwe 717 panel :9~

Afbeeldingslocatie: http://people.a2000.nl/jfdercks/pics/27dec/fsscr054.jpg
weer...
gvd me server doe weer lijp, nou een ander keer beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
hij doet het weer!
Afbeeldingslocatie: http://people.a2000.nl/jfdercks/pics/27dec/fsscr063.jpgahh ik word gek, nou paktie der est niet meer
ik ga morgen verder, dan hebbik ook de pics van vandaag klaar (die zijn heel leuk, jammer dat ik nu daar bed moet, anders had ik nog tijd gehad om te landen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

De vlucht van vanavond (vannacht :P ) verliep voor mij ERG problematisch: ik had ontzettend last van lag, ik crashde een keer na take-off (flaps vergeten |:( - ik startte trouwens ERG laat, dus ik was ietwat gehaast), daarna had ik een tweede "crash" in mid-air (in een moment van onoplettendheid de AP limiter vergeten aan te zetten, gevolg: fatale overspeed |:( ) en tenslotte was ik betrokken bij een collision met een collega (die daar overigens niets van gemerkt heeft :?). De landing dan? Erhm... laten we maar zeggen dat bier niet bevorderlijk is voor de vliegvaardigheid :+

Ik moest dus drie keer opnieuw starten en heb "wat" gesmokkeld met de simrate - volgende keer minder chaotisch graag :)

Toch heb ik nog 1 mooie plaat kunnen schieten, vlak voor de impact plaatsvond:

Afbeeldingslocatie: http://www.plaapyadda.f2s.com/FSShot01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Voor mensen die nog meer last hebben van de ILS bug in FS2002.
22) Fixing the Altitude ILS bug:
a) It's a typo problem in the autopilot section of the aircraft.cfg files for the default jet aircraft. Someone found this earlier and posted the fix which is to remove the semicolon at the end of the line that reads:

pitch_takeoff_ga=8;

Submitted by Hessel Ooston 3rd November 2001

b) Make this correction to the four *jet.cfg files in the AIRCRAFT\templates folder as well as to all the
jet aircraft configuration files that have been converted.

By John Hirsch 8th November 2001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Ochtendvlucht Bremen Innsbruck
Aan de gate
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/ERTOPEPSHHE

Ready for take off
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/EPSOPEPSHHE

twee vertrokken, de volgende landt al weer. Opletten daar :9
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/EADPPEPSHHE

de alpen...
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/EMEDPEPSHHE

ff een paar boarders van de piste blazen
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/EDODPEPSHHE

laag over Innsbruck
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/ESOMPEPSHHE

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/ETRSPEPSHHE

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/EHSSPEPSHHE

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/EOPHDEPSHHE

eerst ff koffie en appfelstrudel
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/EPHEDEPSHHE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Op zaterdag 29 december 2001 02:52 schreef achappey het volgende:
Voor mensen die nog meer last hebben van de ILS bug in FS2002.
[..]
Bedoel je nou die bug, dat de autopilot telkens te hoog of te laag blijft met ILS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreamfleet 737 piloten: als jullie dalen of stijgen met de ap, doen jullie dat dan met V/S of LVL CHG? V/S wordt in de handleiding als eerste uitgebreid behandeld: LVL CHG komt kort daarna. Maar in de voorbeeldvlucht verderop zegt de piloot dat hij LVL CHG gebruikt voor dalen/stijgen boven de 1000 ft en voor kleine correcties de V/S.

Ik vind die V/S een beetje lastig: soms moet je naar beneden, maar staat de V/S nog op + en ga je omhoog. Het kost allemaal meer tijd. Maar ik wil het graag zo echt mogelijk doen. Dus: wat doen jullie? En wat doen echte piloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Op zaterdag 29 december 2001 10:55 schreef hellogoodbye het volgende:
Dreamfleet 737 piloten: als jullie dalen of stijgen met de ap, doen jullie dat dan met V/S of LVL CHG? V/S wordt in de handleiding als eerste uitgebreid behandeld: LVL CHG komt kort daarna. Maar in de voorbeeldvlucht verderop zegt de piloot dat hij LVL CHG gebruikt voor dalen/stijgen boven de 1000 ft en voor kleine correcties de V/S.

Ik vind die V/S een beetje lastig: soms moet je naar beneden, maar staat de V/S nog op + en ga je omhoog. Het kost allemaal meer tijd. Maar ik wil het graag zo echt mogelijk doen. Dus: wat doen jullie? En wat doen echte piloten?
Het makkelijkst is op vnav en lnav te vliegen. Dan moet wel de route in de FMC zijn geprogrammeerd.
Zelf vlieg ik alleen op v/s en gebruik ik lvl chg nooit. Dit voornamelijk vanwege de instructies die piloten van de ATC krijgen en moeten opvolgen ( met Procontroller / Squawkbox). Als ATC ineens de opdracht geeft "expedite your descent to FL210" moet je van -1800v/s met -3000v/s naar FL210 dalen. Op die hoogte aangekomen geeft ATC dan weer de melding "continue descent at your own descretion", en kan je weer je v/s rustig bijstellen naar -1800v/s. Ook met snelheid verminderen heb je dan alles helemaal zelf onder controle en vind ik dat ik preciezer kan vliegen.

Dit is ook de reden waarom er in het eggie voornamelijk op v/s wordt gevlogen. Ook wordt in het echt veel minder met vnav gevlogen (lnav voor de route en zelf spd alt en v/s regelen) maar dan vanwege economische redenen. op vnav stijgen en dalen zuipt meer en betekent ook meer slijtage voor motoren dus dat is te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
He rdluca...die airbus...Waar is die van :?

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 10:16 plaatste rdluca een paar hele mooie pics:
Ochtendvlucht Bremen Innsbruck
Mooie screenshots!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Op zaterdag 29 december 2001 11:51 schreef Evilernie het volgende:
He rdluca...die airbus...Waar is die van :?
tis de IADG-A320

heb hem van flightsim.com :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

klein vraagje tussen door :) : Hebben jullie nog verschil in FS2002 gemerkt tussen directX 8.0 en DirectX 8.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op zaterdag 29 december 2001 12:02 schreef rdluca het volgende:

[..]

tis de IADG-A320

heb hem van flightsim.com :'(
beter....ik kon weer eens inloggen op flightsim.com ik heb hem ff gedownd WEl panel is het beste ervoor?

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Op zaterdag 29 december 2001 12:12 schreef Evilernie het volgende:

[..]

beter....ik kon weer eens inloggen op flightsim.com ik heb hem ff gedownd WEl panel is het beste ervoor?
zijn op flightsim 3 A320 pnls voor fs2002 te vinden. Heb ze alleen niet geprobeerd (vlieg zelf met DF734 :? panel en dat werkt nog ook). Nu mag PSS wel met zijn A320 panel en planes komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
Flightsim.com maakt van freeware payware. Je kan er bijna alleen nog maar inkomen door een $30 abonnement te nemen. het wordt tijd dat er een nieuwe flightsim.com komt. Met trainsim.com is het trouwens al niet anders helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op zaterdag 29 december 2001 12:20 schreef biobak het volgende:
Flightsim.com maakt van freeware payware. Je kan er bijna alleen nog maar inkomen door een $30 abonnement te nemen. het wordt tijd dat er een nieuwe flightsim.com komt. Met trainsim.com is het trouwens al niet anders helaas :(
het is net na 3 keer op f5 rammen wel gelukt...

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-10 15:11

Freak187

geen

Damn.. ik weet niet wat het is met mij of met de APR functie in FS2002, maar als ik probeer te landen met een 747 of 777 dan vliegt ie te laag. Als ik dan AP uit zet en ik wil omhoog, dan zit ik al bijna op de grond. De altimeter heb ik wel goed ingesteld. Hebben meer mensen deze problemen? Ook al wil ik omhoog met een 747 en ik heb m'n flaps op 10 staan wil ie amper omhoog, zodra ik de stick loslaat dan duikt ie naar beneden. Zwaar klote.

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op zaterdag 29 december 2001 12:23 schreef Freak187 het volgende:
Damn.. ik weet niet wat het is met mij of met de APR functie in FS2002, maar als ik probeer te landen met een 747 of 777 dan vliegt ie te laag. Als ik dan AP uit zet en ik wil omhoog, dan zit ik al bijna op de grond. De altimeter heb ik wel goed ingesteld. Hebben meer mensen deze problemen? Ook al wil ik omhoog met een 747 en ik heb m'n flaps op 10 staan wil ie amper omhoog, zodra ik de stick loslaat dan duikt ie naar beneden. Zwaar klote.
misschien je kist trimmen en tijdens je approach je flight director aanzetten

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
Op zaterdag 29 december 2001 12:23 schreef Evilernie het volgende:

[..]

het is net na 3 keer op f5 rammen wel gelukt...
Dan heb je geluk. Ik probeer er sinds de kerst in te komen en na 500x f5 oid :)) is het me niet gelukt. Ik ga wel een VB progje schrijven dat voor me gaat inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dit echt?!?! Zo is er toch geen zak meer aan! Heb ik nou al een paar keer gehad....ben ik gewoon vrolijk aan het landen, en dit was een behoorlijk goede landing, op het kleine detail na dat ik iets aan de zijkant van de baan zat :7 Maar krijg ik dus weer dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~poelert/wtf.JPG

En geeneens een crash ofzo.....ik vat er echt nix van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eranum
  • Laatst online: 07-10 17:35

Eranum

geek!

Ik heb ook z'n vaag probleem, wanneer ik als startlocatie het vliegveld van New York opgeef, zet hij me midden in een plas water neer die in New York loopt. :r

Kent iemand dat probleem, en heeft er ook iemand een oplossing?

tää on taas niin tätä

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op zaterdag 29 december 2001 13:03 schreef ThePartyBorg het volgende:
Ik heb ook z'n vaag probleem, wanneer ik als startlocatie het vliegveld van New York opgeef, zet hij me midden in een plas water neer die in New York loopt. :r

probeer een andere rwy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de zweefvliegfans onder ons, hier wat screenshots die ik net heb genomen van de Argentinian Schleicher ASW-24 van deze pagina: http://www.simviation.com/fsdgliders4.htm

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~poelert/fsscr000.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~poelert/fsscr001.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~poelert/fsscr002.JPG
De vlieger is geanimeerd of hoe je dat ook zegt, dat houdt in dat als je je joystick naar rechts beweegt het poppetje ook naar rechts kijkt, wel grappig.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~poelert/fsscr003.JPG

Panel is om te kotsen :r, maar mischien een echte uitdaging voor de fotoshoppers :)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~poelert/fsscr004.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op zaterdag 29 december 2001 12:27 schreef Aerodynamic het volgende:
Wat is dit echt?!?! Zo is er toch geen zak meer aan! Heb ik nou al een paar keer gehad....ben ik gewoon vrolijk aan het landen, en dit was een behoorlijk goede landing, op het kleine detail na dat ik iets aan de zijkant van de baan zat :7 Maar krijg ik dus weer dit:

[afbeelding]

En geeneens een crash ofzo.....ik vat er echt nix van
Dit ziet eruit als een 747? Heb je enig idee wat het maximale landingsgewicht is van een 747?? Als je nog teveel brandstof in het vliegtuig hebt zitten zak je inderdaad finaal door de baan heen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 14:01 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Dit ziet eruit als een 747? Heb je enig idee wat het maximale landingsgewicht is van een 747?? Als je nog teveel brandstof in het vliegtuig hebt zitten zak je inderdaad finaal door de baan heen!
Hahaha! Ok tnx....dan is dat het dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op zaterdag 29 december 2001 14:03 schreef Aerodynamic het volgende:

[..]

Hahaha! Ok tnx....dan is dat het dus....
maybe.....
probeer het eens met bijna lege tanks zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Deze is handig, vooral als je de cola bent vergeten
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/ESMSDRPSHHE
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/EMOMDRPSHHE
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/EHHSDRPSHHE
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/ESEHMRPSHHE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
toen je op final zat...ging je express slippen of was kwam dat gewoon zo uit?

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
Op zaterdag 29 december 2001 16:02 schreef rdluca het volgende:
Deze is handig, vooral als je de cola bent vergeten
[afbeelding]
Nah, geen freebee's en geen airmiles daar. Vlieg ik liever een stukje door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-10 16:45
Op zaterdag 29 december 2001 13:03 schreef ThePartyBorg het volgende:

Ik had dat laatst ook. Maar volgens mij is dat een startbaan voor watervliegtuigen. Ik heb nog niet geprobeerd met een watervliegtuig te starten.
Als je dat 'vliegveld' selecteert, dan staat er ook geen 'active runway' maar je kan geloof ik kiezen uit N en S. (van North en South)

Ik zou JFK kiezen als je vanaf New York wilt starten met een heavy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 11:28 schreef rdluca het volgende:
Het makkelijkst is op vnav en lnav te vliegen. Dan moet wel de route in de FMC zijn geprogrammeerd.
Zelf vlieg ik alleen op v/s en gebruik ik lvl chg nooit. Dit voornamelijk vanwege de instructies die piloten van de ATC krijgen en moeten opvolgen ( met Procontroller / Squawkbox). Als ATC ineens de opdracht geeft "expedite your descent to FL210" moet je van -1800v/s met -3000v/s naar FL210 dalen. Op die hoogte aangekomen geeft ATC dan weer de melding "continue descent at your own descretion", en kan je weer je v/s rustig bijstellen naar -1800v/s. Ook met snelheid verminderen heb je dan alles helemaal zelf onder controle en vind ik dat ik preciezer kan vliegen.

Dit is ook de reden waarom er in het eggie voornamelijk op v/s wordt gevlogen. Ook wordt in het echt veel minder met vnav gevlogen (lnav voor de route en zelf spd alt en v/s regelen) maar dan vanwege economische redenen. op vnav stijgen en dalen zuipt meer en betekent ook meer slijtage voor motoren dus dat is te duur.
Bedankt voor de duidelijke info! Dat van dat snellere dalen na 'expedite...' is ook handig om te weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
misschien is dit al gevaagt, maar, wat moet ik nou met die squak codes? waar moet ik die invoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op zaterdag 29 december 2001 19:15 schreef nealzie het volgende:
misschien is dit al gevaagt, maar, wat moet ik nou met die squak codes? waar moet ik die invoeren?
in je transponder en die zit in je bij je radio's

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
en wat voor nut heeft dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op zaterdag 29 december 2001 19:28 schreef nealzie het volgende:
en wat voor nut heeft dat?
een transponder geeft aan wat de positie van het vliegtuig is op de grondrader. Dan weet groundcontrol waar je bent. Je kan tegelijkertijd ook boodschappen verzenden die bij groundcontrol dan zichtbaar zijn. Je hebt een code voor noodsituaties en bijv. een voor kaping die is geloof ik 7500 maar dat is al eerder in het topic voorbij gekomen.

In fs2002 heb je er niks aan omdat atc toch niet reageert op codes die je invoert. :(

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
Op zaterdag 29 december 2001 19:30 schreef Evilernie het volgende:

[..]

In fs2002 heb je er niks aan omdat atc toch niet reageert op codes die je invoert. :(
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
Vanavond vliegen? Zie vluchtplan topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eranum
  • Laatst online: 07-10 17:35

Eranum

geek!

Op zaterdag 29 december 2001 16:58 schreef rellehenk het volgende:

[..]

Ik had dat laatst ook. Maar volgens mij is dat een startbaan voor watervliegtuigen. Ik heb nog niet geprobeerd met een watervliegtuig te starten.
Als je dat 'vliegveld' selecteert, dan staat er ook geen 'active runway' maar je kan geloof ik kiezen uit N en S. (van North en South)

Ik zou JFK kiezen als je vanaf New York wilt starten met een heavy :)
Thanx, voor de info. Weer iemand happy :)

tää on taas niin tätä

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
he papi's, geen vliegen voor mij vanavond...we hebben visite...laters :)

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
Ik ben het tekstbestandje kwijt voor de key commands op het kneeboard. Weet iemand hoe dit bestand heet? Dan kan ik het ff opsnorren van de fs2002 cd zonder fs opnieuw te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

KneeBoard_Keys.txt (zomaar een wilde gok :P )?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

hehe, kom ik er nu pas achter dat FEEL REAL kisten freeware zijn |:( STOM!! van me!! (het is toch freeware? :?)Anyways, ik heb de KLM maar er zit geen panel bij. Nu druk gezocht naar een hele mooie panel. Maar hebben jullie nog aanraders voor een Boeing 747 Panel? Zijn er panels die freeware zijn, en op de panel van Dreamfleet lijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Op zaterdag 29 december 2001 23:45 schreef ND het volgende:
hehe, kom ik er nu pas achter dat FEEL REAL kisten freeware zijn |:( STOM!! van me!! (het is toch freeware? :?)Anyways, ik heb de KLM maar er zit geen panel bij. Nu druk gezocht naar een hele mooie panel. Maar hebben jullie nog aanraders voor een Boeing 747 Panel? Zijn er panels die freeware zijn, en op de panel van Dreamfleet lijken?
Er zijn wel een paar te vinden op de bekende site's. Het grootste verschil tussen freeware en de payware als PSS, PIC en DreamFleet is de fmc. Met dat ding kan het bijna niet echter maar ook voor een simmer niet beter. Alle info is in de cockpit te lezen op een van de schermen of meters. Je kan je route, hoogtes en snelheid aanpassen in een full auto flight.
De PIC767 maakt na 8 uur vliegen op de fmc een autoland die op de meter nauwkeurig :o is voor het geval ik in slaap ben gevallen :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met wat voor editie spelen jullie dit spel???

Fs2002 home of pro

is het makkelijke te spelen?

ik ben van plan om deze spel in de toekomst ook aan te schaffen ik ben een race en vliegfanaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op zondag 30 december 2001 01:47 schreef jw83 het volgende:
met wat voor editie spelen jullie dit spel???

Fs2002 home of pro

is het makkelijke te spelen?

ik ben van plan om deze spel in de toekomst ook aan te schaffen ik ben een race en vliegfanaat :P
tussen home pro en home is bijna geen verschil.. alleen xtra vliegtuigen..

en voorderest:

alles is te leren :)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOW! Ik heb net een Feel Real KLM skin voor de 747-400 gedownload en geinstalleerd. Die ziet er ECHT mooi uit! Net echt! Prachtig! Stukken beter dan de ene die ik al had: die lijkt nu echt nergens meer op! Deze ziet er ZO goed uit: alles zit erop en eraan.

Alleen... weet iemand hoe ik hem werkend kan krijgen met FS 2002...? Ik heb de panel map van de standaard 747 al gekopieerd, en ik zie nu het panel. Maar ik krijg de motoren niet met de hand gestart. En ik hoor ook geen geluiden.

Is dit makkelijk op te lossen? Moet ik nog wat kopieren? Of moet ik echt wachten op een FS 2002 versie...

Dat zou jammer zijn: hij is echt net echt. Inclusief vuiligheid en smeer en zo. Tjonge, m'n vorige KLM ziet er nu opeens wel HEEL amateuristisch uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Op zondag 30 december 2001 11:51 schreef hellogoodbye het volgende:
WOW! Ik heb net een Feel Real KLM skin voor de 747-400 gedownload en geinstalleerd. Die ziet er ECHT mooi uit! Net echt! Prachtig! Stukken beter dan de ene die ik al had: die lijkt nu echt nergens meer op! Deze ziet er ZO goed uit: alles zit erop en eraan.

Alleen... weet iemand hoe ik hem werkend kan krijgen met FS 2002...? Ik heb de panel map van de standaard 747 al gekopieerd, en ik zie nu het panel. Maar ik krijg de motoren niet met de hand gestart. En ik hoor ook geen geluiden.

Is dit makkelijk op te lossen? Moet ik nog wat kopieren? Of moet ik echt wachten op een FS 2002 versie...

Dat zou jammer zijn: hij is echt net echt. Inclusief vuiligheid en smeer en zo. Tjonge, m'n vorige KLM ziet er nu opeens wel HEEL amateuristisch uit...
A> Links
B> Screenies
C> ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op zondag 30 december 2001 12:06 schreef 456 het volgende:

[..]

A> Links
B> Screenies
C> ;)
Screenies heb ik nog wel liggen, ik had ze al eerder een keer gepost, maar ze blijven mooi:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/fs2002_59.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/fs2002_60.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/fs2002_61.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/fs2002_62.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/fs2002_63.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/fs2002_64.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/fs2002_65.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/fs2002_66.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/fs2002_67.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/fs2002_68.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/fs2002_69.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/fs2002_70.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/fs2002_71.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/fs2002_72.jpg

Dit is dus een POSKY 747-400 met de Feelreal KLM skin :)

edit: linkje ook gevonden: http://www.feelrealflight.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
Wel mooi die 747. Alleen heb ik echt niks met een 747.

Mijn vluchtje van gisteravond van Munchen naar Lugano in Zwitserland. Echt een mooi vliegtuig die Airbus. Nu alleen nog een goed werkend A320 panel. Panel van gisteravond had geen werkende radio's |:(

Afbeeldingslocatie: http://www.warande.net/~kuifje/pics/fs2k2/alpen1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.warande.net/~kuifje/pics/fs2k2/alpen2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Op zondag 30 december 2001 12:19 schreef biobak het volgende:
Wel mooi die 747. Alleen heb ik echt niks met een 747.

Mijn vluchtje van gisteravond van Munchen naar Lugano in Zwitserland. Echt een mooi vliegtuig die Airbus. Nu alleen nog een goed werkend A320 panel. Panel van gisteravond had geen werkende radio's |:(

[afbeelding]
[afbeelding]
AAAEERGGHHH hoe kom je aan die a320???

Overigens zijn er al wel een aantal panels uitgekomen van de airbus. Die zijn nl. 'redelijk makkelijk' na te maken. As in a real cockpit, het zijn enkel 2-3 schermpjes, waar je je gegevens op kan aanroepen, en je joystick is in het echt hetzelfde. Want 'fly by wire'.

Nu heb ik er gisteren 1 gezien, kzal eens goed zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op zondag 30 december 2001 12:17 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Screenies heb ik nog wel liggen, ik had ze al eerder een keer gepost, maar ze blijven mooi:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

wat vinden jullie mooi aan die dingen dan, ze zijn om te :r :r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Op zondag 30 december 2001 12:17 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Als je van dirt houdt, moet je die air france eens proberen. Die vink echt vet!

Afbeeldingslocatie: http://stuwww.kub.nl/~s990868/fs2k/af1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

is er scenery die heeeeeeeeeel weinig FPS snoept?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
Op zondag 30 december 2001 12:39 schreef 456 het volgende:

[..]

AAAEERGGHHH hoe kom je aan die a320???

Overigens zijn er al wel een aantal panels uitgekomen van de airbus. Die zijn nl. 'redelijk makkelijk' na te maken. As in a real cockpit, het zijn enkel 2-3 schermpjes, waar je je gegevens op kan aanroepen, en je joystick is in het echt hetzelfde. Want 'fly by wire'.

Nu heb ik er gisteren 1 gezien, kzal eens goed zoeken.
Die A320 komt van Flightsim.com. Er staan nog 2 andere A320's voor FS2002. Ik heb inmiddels ook al een ander panel. Halverwege de vlucht van gisteren ben ik maar overgestapt op het standaard 737 panel.
Nu heb ik deze, maar alleen nog niet uitgeprobeerd
Afbeeldingslocatie: http://www.warande.net/~kuifje/pics/fs2k2/A320-200.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

hier nog ff een screenie. (sorry voor de low quality :))

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/ETDDPEDSHHE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

DAMN! Die feelreal is moeilijk te landen zeg! Niet normaal, ik ploft net gewoon op de baan. De laatste meters viel ik gewoon :( Die ILS hoogte nemen is GEEN 1 KEER gelukt. Hij wil NOOIT op de goeie lijn zitten :( Is dit probleem te veerhelpen met de de tip die hierboven stond? (pagina 22, van achappey)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Line up voor LFPG-EHAM
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/ETHADEDSHHE

broertjes
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/EAPADEDSHHE
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/ETMADEDSHHE

Bende op Schiphol