Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 04:28 schreef smurv het volgende:
mijn bow dmg ook maar ffies posten dan :)
Eej smurf, patser :) (dit is ang, ik wist niet dat je nog d2 speelde, btw)

Smurf ik wil weer gaan beginnen maar dan wel classic diablo 2, heb jij nog wat sc spulletjes die ik ff kan lenen? al me mules zijn vergaan :(

k cu op bnet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 29 december 2001 13:43 schreef Viper2k1 het volgende:
hebben jullie nog karakters uit jullie single-player tijd op je HD staan? Zou leuk zijn als die gepost kunnen worden!
Keh nooit SP gespeelt dus sorry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
damn man ik heb nu een lvl 75 ama (m'n hoogste char ooit :o). En in cow run bak ik er totaal nix van.. Ik doe rond de 380 minimal damage, met merc rond de 600 maar die gaat binnen 30 seconden plat met 1200 def.

Heb ik iets helemaal fout gedaan of hoort dit zo ?
Ik zie al die javazons vet aars schoppen met hun lightning fury..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-09 09:19

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op zaterdag 29 december 2001 16:15 schreef Maarten N. het volgende:
damn man ik heb nu een lvl 75 ama (m'n hoogste char ooit :o). En in cow run bak ik er totaal nix van.. Ik doe rond de 380 minimal damage, met merc rond de 600 maar die gaat binnen 30 seconden plat met 1200 def.

Heb ik iets helemaal fout gedaan of hoort dit zo ?
Ik zie al die javazons vet aars schoppen met hun lightning fury..
je hebt titans he? naja fury max. piercing hoog level maken. voor een hele grote groep cows staan. en SchIETEN !! wedde dat ze zo om zijn :9~ !!! javazones RULEN !! zorg wel voor genoeg manaleech maar da hoef ik jou niet te vertellen denk ik

ow is dit op HC maarten btw? nicely done I must say then

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
ik heb geen titans ik ben bowazon, met een lycander :(
----------------
maar'um... zal ik lycander tegen een titan terug ruilen (pff :P) ?
Mana leech is geen probleem heb voor low lvl 2x manald, en later doe ik genoeg dam. dus dan vervang ik 1tje met ravenfrost, maar... met java kun je ook schild hebben heh? das ook wel zo handig want met 4 koeien hits ben ik plat (m'n decoy dan..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Guided doe je ongeveer 1500 mee met lycanders :) Buriza 2200 ofzo , ligt aan je dex hoe hoger die is hoe hoger je dmg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:09

Smurf

Detri

Op zaterdag 29 december 2001 13:47 schreef KillaScar het volgende:

[..]

Eej smurf, patser :) (dit is ang, ik wist niet dat je nog d2 speelde, btw)

Smurf ik wil weer gaan beginnen maar dan wel classic diablo 2, heb jij nog wat sc spulletjes die ik ff kan lenen? al me mules zijn vergaan :(

k cu op bnet :)
heej ang. sletje :P
wist niet dat jij ook op GoT zat :)

heb nog wel aardig wat spul op classic. Al me mules zijn wel weg, en daarmee de lowlvl uniqs, maar ik heb nog wel wat zooi op me ouwe chars staan denk ik.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op zaterdag 29 december 2001 17:24 schreef smurv het volgende:

[..]

heej ang. sletje :P
wist niet dat jij ook op GoT zat :)

heb nog wel aardig wat spul op classic. Al me mules zijn wel weg, en daarmee de lowlvl uniqs, maar ik heb nog wel wat zooi op me ouwe chars staan denk ik.
Hijs ook net nieuw :P

* SaURoN = evil >:) Net 1 iemand gePKed met me 33 sorcje :) Hij wou duelen met me sorc de dwaas :D Hij was lvl 20 en kon me zo aan :? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op zaterdag 29 december 2001 16:46 schreef Maarten N. het volgende:
ik heb geen titans ik ben bowazon, met een lycander :(
----------------
maar'um... zal ik lycander tegen een titan terug ruilen (pff :P) ?
Mana leech is geen probleem heb voor low lvl 2x manald, en later doe ik genoeg dam. dus dan vervang ik 1tje met ravenfrost, maar... met java kun je ook schild hebben heh? das ook wel zo handig want met 4 koeien hits ben ik plat (m'n decoy dan..)
ow... uuhm tja.. maar dat is wel op HC?
1 tip: start nooit een amazone tenzij je er een goed wapen voor hebt (buriza,windforce enz enz) want anders is je DMG zoo brak en de kans dat je een geod wapen vind is klein (ik praat uit ervaring :( )
Op zaterdag 29 december 2001 17:43 schreef SaURoN het volgende:

[..]

Hijs ook net nieuw :P

* SaURoN = evil >:) Net 1 iemand gePKed met me 33 sorcje :) Hij wou duelen met me sorc de dwaas :D Hij was lvl 20 en kon me zo aan :? :o
FOEI sauron :P >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 14:04 schreef SaURoN het volgende:

[..]

Keh nooit SP gespeelt dus sorry :)
ik ook niet, sp zuigt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08 22:01
Ik heb hier nog nooit gepost, maar ik heb nog wel een single player ventje liggen die j hier kan downloaden:

http://home.wanadoo.nl/vinceroy/diablo2/hellraiser.zip

Hij is wel enorm crappy, dus niet schrikken :)
sp zuigt idd ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:35

heuveltje

KoelkastFilosoof

hmmm ik speel nog steeds wel es sp
heb een lvl 50 barb, en een lvl 21 sorc

heerlijk ongetwinked spelen, geen leeching
en als je ergens niet langskomt kun je het niet overslaan
(ik probeer nu met een sorc met glacial spike, langs een cold imune duriel te komen....... can u spell trouble ?)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
er schijnen ook een hoop kewle Single Player mods te zijn. Ik weet alleen niet waar je ze kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Laatst online: 11-09 20:02

Canon23

>>MY<< world

Op zaterdag 29 december 2001 19:50 schreef Shagura het volgende:
er schijnen ook een hoop kewle Single Player mods te zijn. Ik weet alleen niet waar je ze kan downloaden.
klopt heb ik ook allemaal gehoord :) Op gamefaqs was toen nog al veel te doen over 1 of andere mod die ervoor zorgde dat alle chars een deel van elkaars moves konden overnemen...

assa dual claw WW en een pala met thunderstorm ofzo you name it...

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
klinkt lol.

Het scheen ook dat je baal kon spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Jammer zeg de hele Arreat Summit ligt eruit.

Hier een alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

mmm vind diabloii.net zelfs beter dan as
veel leukere forums..........

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Ga hier heen voor alle mods die je je maar kunt wensen :

http://www.planetdiablo.com/phrozenkeep/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 11:06 schreef -=Indigo=- het volgende:
ey, kent iemand van jullie de clan DND mischien?
M'n broertje speelde namelijk vaak samen met iemand uit die clan (ene sauron :) ), maar nu heeft ie tijdens het mulen een IK maul gejat van m'n broertje. En hij wil em alleen terug geven in ruil voor een tal rasha's amu.

Maar ik vind dat dus echt zo zielig van die gast, dat ik maar eens wilde gaan kijken of ik zijn clan daarover aan kan spreken ofzo.

Zijn acountnaam is btw sauron[dnd]2
dus als je hem tegenkomt, voel je niet geremt of hem eens flink af te maken.
Mijn eerste, en tegelijkertijd, treurige post op dit forum. Ik ben (lees: was) de oprichter van DND. Het was een clan van Real Life personen, waar deze Sauron ook toebehoorde. De clan is door mij doodverklaard na 1.07 (was nogal kwaad op 1.08 :)). Deze Sauron is na de expansion helemaal doorgedraaid. Het is een zelfzuchtig ventje geworden, die helemaal in de hype van de "Buriza Do Kyanon" is geraakt. Hij moest en zou er 1 hebben. Nou heeft hij mij vertelt dat hij van Martijn (jouw broertje) de volgende dingen heeft gstolen:

- PERFECT (200% / 9% LL) Titan's (omgeruild dan)
- Oculus (niet verdwenen, gejat!!!)
- Ik Maul (hoorde ik van Martijn in de channels)

In eerste instantie vond ik het nogal een vage actie van die gozer, maar ik dacht laat maar zitten. Toen ik hoorde dat hij oculus had gestolen (hij schept er nog over op ook!) vond ik hem erg triest worden, ik begon het steeds meer een zwak gozertje te vinden, die zelf te lui was om te MF'en. Die oculus heeft hij btw. omgeruild voor een 196% Buriza. Nu ik net in een NLD channel stond en ik Martijn er over hoorde dat zijn IK maul was gejat, vind ik Sauron pas echt een triest persoon :r :r :r. Ik heb toen besloten Martijn te helpen om al zijn stuff weer terug proberen te krijgen. Sauron[dnd] heb ik sindsdien nog niet online gezien...

Ik kan dit persoon in RL zo chanteren dat het bijna wel zeker is dat hij de stuff terug geeft. Ik zal proberen wat ik kan doen. Als jullie persoonlijke gegevens van Sauron[dnd] nodig hebben >:), ik ben altijd bereikbaar op:

E-mail: Meteor2k2@hotmail.com
BattleNet: GeForce-XX
Board: gameforum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-09 22:56
Op zaterdag 29 december 2001 16:27 schreef frenkpie het volgende:

[..]

je hebt titans he? naja fury max. piercing hoog level maken. voor een hele grote groep cows staan. en SchIETEN !! wedde dat ze zo om zijn :9~ !!! javazones RULEN !! zorg wel voor genoeg manaleech maar da hoef ik jou niet te vertellen denk ik
Whehehe, ik heb zelf een lvl 85 Ama met Buriza en max freezing arrow. Met genoeg mana leech freeze je een hele groep koeien, is echt ZO makkelijk. :) Dan ruled een ama met bow ook wel hoor.

Tsja, over Buriza's gesproken, laatst was ik aan het mephi runnen, en ik vond in 5 runs 2 buri's, een 186% en een 194%. Sloeg echt nergens op, soms vind je niks, maar soms word je doodgegooid met uniques. Ik vond toen ook nog Mara's Kaleidoscope (sorc met 450 mf, soms switch ik nog ff van oculus naar gull dagger, dan nog 50% meer). Mja, es kijken of ik voor een van die buri's goede wartravelers kan krijgen.

Maar ja, dit is wel allemaal SC, want anders was ik al m'n chars al lang kwijt geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
Op donderdag 27 december 2001 19:39 schreef heuveltje het volgende:

[..]

mmmm moeilijk
mijn favoriete char is eigenlijk barb, vind het gezwaai met zwaarden en bijlen gewoon het leukst. +dat ze zwaar destructief zijn in het begin, zonder goede stuff

maar eenmaal in hel zijn behoorlijk minder. te weinig damage, en nog minder leech :(
Mja, ik ben nu ook bezig met een barb, op SC, en ik moet zeggen dat hij best wel redelijke damage doet. Heb een paar leuke dingen erop zitten, zoals 2 baranars, arreats face, mana leech gloves (exc unique, kan zo ff niet op de naam komen), string of ears en gore riders . Tegen physical to cold / fire / lightning kan ik wel op, maar tegen physical to immune kom ik gewoon veel te veel mana tekort. Binnen de kortste keren is mijn mana leeg, ook al ben ik alleen maar aan het "frenzy'en". Misschien mijn string of ears maar vervangen door een mana leech belt en m'n amu door een crescent moon. Maar ik betwijfel of ik dan genoeg mana steel heb.

Ik kan zelf niet zo 1,2,3 zeggen welke char ik het leukst vind, ik heb nu zelf de volgende chars:
lvl 80 pala (verneukte classic pala, een zgn hammerdin, conc + blessed hammer)
lvl 81 druid (m'n eerste LoD char, heeft een hellslayer en nu sinds kort jalals)
lvl 85 amazon (buriza all the way. :) en gladiators bane)
lvl 83 sorceress (m'n mf sorc met harlequin en andere mf stuff)
lvl 70 barb (met dus 2 baranars enzulks)

Heb nog niet met assasin gespeeld en ook niet met necromancer. Dat worden waarschijnlijk dus mijn volgende chars. :)

Maar in het begin viel de Sorc me het meeste tegen, wat was het moeilijk lvl'en als sorc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Gvd gepk'ed door een hydrasorc. Die pk sorc wou mijn oor hebben. (korean) En een barb had snel mijn oor gepakt zodat die spleetoog die niet kreeg. En toen schelde die koreaan iedereen uit voor lamer, terwijl die mongool zelf de lamer was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

* Frenkpie is diablo2 aan het installen :P

CANT LIVE WITHOUT IT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje
  • Laatst online: 30-12-2020

Plantje

groei ;)

buriza nummero 4 gevonden
als iemand intresse heeft contact me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op zondag 30 december 2001 10:44 schreef HitmanWVU het volgende:
Gvd gepk'ed door een hydrasorc. Die pk sorc wou mijn oor hebben. (korean) En een barb had snel mijn oor gepakt zodat die spleetoog die niet kreeg. En toen schelde die koreaan iedereen uit voor lamer, terwijl die mongool zelf de lamer was.
Jij kunt je niet weren m8, ga dan gelijk met mij op :P Heb vandaag een lvl 48 gepked met me 34 sorc :D muhahahaha Geen kans die mongool :P
Mijn advies loop samen met mij mee hit, ga je ook nie steeds naar de eeuwige jachtvelden :)
Op zondag 30 december 2001 03:07 schreef GFX het volgende:

[..]

Mijn eerste, en tegelijkertijd, treurige post op dit forum. Ik ben (lees: was) de oprichter van DND. Het was een clan van Real Life personen, waar deze Sauron ook toebehoorde. De clan is door mij doodverklaard na 1.07 (was nogal kwaad op 1.08 :)). Deze Sauron is na de expansion helemaal doorgedraaid. Het is een zelfzuchtig ventje geworden, die helemaal in de hype van de "Buriza Do Kyanon" is geraakt. Hij moest en zou er 1 hebben. Nou heeft hij mij vertelt dat hij van Martijn (jouw broertje) de volgende dingen heeft gstolen:

- PERFECT (200% / 9% LL) Titan's (omgeruild dan)
- Oculus (niet verdwenen, gejat!!!)
- Ik Maul (hoorde ik van Martijn in de channels)

In eerste instantie vond ik het nogal een vage actie van die gozer, maar ik dacht laat maar zitten. Toen ik hoorde dat hij oculus had gestolen (hij schept er nog over op ook!) vond ik hem erg triest worden, ik begon het steeds meer een zwak gozertje te vinden, die zelf te lui was om te MF'en. Die oculus heeft hij btw. omgeruild voor een 196% Buriza. Nu ik net in een NLD channel stond en ik Martijn er over hoorde dat zijn IK maul was gejat, vind ik Sauron pas echt een triest persoon :r :r :r. Ik heb toen besloten Martijn te helpen om al zijn stuff weer terug proberen te krijgen. Sauron[dnd] heb ik sindsdien nog niet online gezien...

Ik kan dit persoon in RL zo chanteren dat het bijna wel zeker is dat hij de stuff terug geeft. Ik zal proberen wat ik kan doen. Als jullie persoonlijke gegevens van Sauron[dnd] nodig hebben >:), ik ben altijd bereikbaar op:

E-mail: Meteor2k2@hotmail.com
BattleNet: GeForce-XX
Board: gameforum.nl
L3M3 , Kill da son of a bitch >:) Die is de naam nie waardig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan in ieder geval vertellen dat de IK Maul weer terug is :).

De chantage heeft al resultaat >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Op zondag 30 december 2001 10:56 schreef PO_Redrum het volgende:
buriza nummero 4 gevonden
als iemand intresse heeft contact me :)
SC of HC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje
  • Laatst online: 30-12-2020

Plantje

groei ;)

ben nog een SC mietje :P
4-->3 burizas nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Ik kan helaas nie spelen door chello in de middag :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:13

Tcq

Welke Regio zit je dan?

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Gelderland
Gemeente Oldebroek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq
  • Laatst online: 11-09 19:13

Tcq

Raar bedrijf, dat chello.
Bij jou slechte verbinding in de middag en hier de hele dag een ping die gemiddeld rond de 50 ligt en vaak niet hoger komt dan 250.
(Regio Rotterdam Btw)

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Op zondag 30 december 2001 15:51 schreef General_Freakazoid het volgende:
Raar bedrijf, dat chello.
Bij jou slechte verbinding in de middag en hier de hele dag een ping die gemiddeld rond de 50 ligt en vaak niet hoger komt dan 250.
(Regio Rotterdam Btw)
Tja klein dorp veel kabelinternetters....., maar te klein om extra bandbreedte voor een klein dorp aan te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Jah :r en du rkomen er ongeveer nog 150 extra deze maan [januari]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan met chello alleen s`avonds laat niet spelen.

Dan is m`n ping in de 2000 normaal al bagger 150 ofzo.

Echt kut, maar ik kan er niets tegen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

chello is ook vet bagger hier

soms als ik game start krijg ik time out en dan moet ik weer 10 min wachten voordat ik weer kan connecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik jullie zo hoor klagen ben ik toch blij wij eindelijk
adsl hebben(:9~)Zodat ik alleen maar een beetje lag heb als
een paar sorc's blizzards gaan casten terwijl Lister loopt
te beuken(niet dat ik op een patsertje wil lijken ofzo ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok jongens even een minuut stilte graag. Mijn amazon is net dood gegaan door een lagspike in een bloodrun. Jaap die loot had ging een minuut eerder weg. dus nu is mijn amzon dood en in haar graf liggen een lycanders aim,atmas wail en een razortail snik. Ik denk toch niet dat bowazons iets voor mij zijn. misschien dat ik ga proberen een Titans te regelen, en ga ik ook javazon playen. Het ergste is nog el dat ik de afgelopen dage bezig ben geweest iedereen te levelen na hun dood en nu ik eindelijk klaar ben ik zelf dood ga. Ach life is a bitch Louise is alweer aangemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

wel leuk verhaal in je sig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 09:49

mvds

Totally awesome!

Hee dudes, wie kan me helpen aan de IK belt en boots? Zou ik heel erg fijn vinden. Wat ik te ruil heb? Erg weinig, zeg maar niks van waarde.... :P

Mijn eeuwigdurende dank goed genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELP!!!!!!

Kan iemand me helpen zodat ik naar Hell level kan?

Ik zit nu nog in normal en ik vind daar alleen maar items die crap gaan, en m`n exp wil ook niet opschieten.

Kan iemand me helpen, alle rares/uniques die te voorschijn komen mag je hebben, indien je het wilt.

ik hoop dat jullie me willen helpen, thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 30 december 2001 18:27 schreef tva_goku het volgende:
HELP!!!!!!

Ik zit nu nog in normal en ik vind daar alleen maar items die crap gaan, en m`n exp wil ook niet opschieten.

Kan iemand me helpen, alle rares/uniques die te voorschijn komen mag je hebben, indien je het wilt.

*mietje*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 30 december 2001 18:31 schreef waxem het volgende:

[..]

*mietje*
*faggot*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
veranderd er eigenlijk iets als je dood bent gegaan? Krijg je bijvoorbeeld na Diablo een stukje statistiek te zien waarin aangegeven staat hoevaak je dood bent gegaan ofzo?

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Laatst online: 04-09 09:17
Is er een editor die werkt met 1.09d ??
Ik krijg Duriel met mijn zielige Sorceress echt niet dood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op zondag 30 december 2001 18:39 schreef Viper2k1 het volgende:
veranderd er eigenlijk iets als je dood bent gegaan? Krijg je bijvoorbeeld na Diablo een stukje statistiek te zien waarin aangegeven staat hoevaak je dood bent gegaan ofzo?
nee :(
eigenlijk wel jammer .......

enige wat ze bij houden zijn de ladders,
en die zijn met lod pretty useless .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op zondag 30 december 2001 18:27 schreef tva_goku het volgende:
HELP!!!!!!

als je op normal al niet vooruit kan
wat wil je dan in hemelsnaam in hell gaan doen .........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keep the potion to Thaw Anya.

WTF betekend dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lamaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu ff op USEAST aan het spelen met iemand die ik ken van tribes.... die gast is riiiiiijjjjkkkkk, heeft 30+ sojs en van heel veel characters stuk of 5 de top items!! en hij gaf mij een harley, string of ears and een stel tering goeie amus cadeau.. ook krijg ik nog een zooi sojs dalijk, lekker;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
1 woord: Duper......
USEAST kan da zonder personalize en socket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk eens wat ik gevonden heb:
een helm met 3 sockets en leuke druid skillz:
Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/roskamam/helm.jpg

en een leuke club die geen drol doodslaat, maar wel +2 druid skillz:
Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/roskamam/club.jpg

wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op zondag 30 december 2001 21:51 schreef tva_goku het volgende:

[afbeelding]

wat vinden jullie?
ik vind mijn clubje leuker :)
Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~r.vandenheuvel/graphs/diabloii/earthshaker.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 30 december 2001 21:34 schreef SaURoN het volgende:
1 woord: Duper......
USEAST kan da zonder personalize en socket.
Ah nee hoor het is geen dupper, allemaal lev 80/90 chars and hij speelde d2 al toen jij nog in de luiers zat;) iig vanaf de eerste dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 30 december 2001 22:29 schreef heuveltje het volgende:

[..]

ik vind mijn clubje leuker :)
[afbeelding]
lijer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op zondag 30 december 2001 22:50 schreef MrPiccolo het volgende:

[..]

Ah nee hoor het is geen dupper, allemaal lev 80/90 chars and hij speelde d2 al toen jij nog in de luiers zat;) iig vanaf de eerste dag
hoop ik voor je maar iedereen , zegt dat USEAST heaven onder de dupers is en dat er maar heel weinig echt stuff rond dwaalt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh ja wat zijn sojs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op zondag 30 december 2001 21:51 schreef tva_goku het volgende:
een helm met 3 sockets en leuke druid skillz:
[afbeelding]

[afbeelding]

wat vinden jullie?

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 01:41

Reefer

madness

ja en toen had ik mn eerste set ooit compleet op een bruikbaar char!
Berserker's set voor mn lvl 6 barb :+ toch leuk voor lowlevel die bonusses

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok diablo nu officieel dood verklaard en dus van de pc verwijderd. Na vandaag door die K**te lag weer twee high lvl chars verloren te hebben inclusief kickass items (oa Atlantean) heb ik er nu officieel geen lol meer in.
Bloodruns komen mijn neus uit en pk-ers al helemaal (al ben ik nog nooit gepked).

Nog veel lol met dit spel toegewenst. Mij zullen jullie niet meer zien.

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok mensen ik ga nu stoppen mt diablo. Ik vond het spel al een beetje suf geworden maar met jullie spelen en alleen met chars spelen waarvan we een duo hadden (AMA-sisters,PALLA-Brothers)vonk nog wel ff leuk. Maar nu er vandaag voor de zoveelste keer door lag 2 hoge chars dood gegaan zijn hou ik het voor gezien. (een lag die een soort zandloper effect heeft lifebalk loopt gewoon leeg alsof je een kraan openzet potions helpen niet????) Het was weer ff leuk maar ik heb nu alles wel uit de game gehaald. heb voor 160-. vreselijk veel uren misschien wel maanden aan speeltijd/speelplezier gehad Maar diablo is nu officieel van mijn computer gehaald. Ik laat mijn mannetjes in ere ga nu niet iedereen spullen geven ofzo want vind het toch wel leuk om nog iets te hebben waar ik af en toe naar kan kijken... Heb al een halfjaar geen softcore meer gespeeld maar deed met veel plezier om de zoveel tijd een bloodrunnetje met mijn 82 assassin die alleen maar ubergear heeft. Dus jongens bedankt voor het spoeelplezier en tabee.

RIP Diablo2

Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
------edit-------

Hmm... is de razortail er nog? Daar heb ik wel belang bij zoals jullie maar al te goed weten. En die zie je immers toch niet in je 'char overzicht screen'

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Haha, check dit!
Funny story :

-"I was in this game were there were 4 other players trying to trade
with this guy for his unique Grandfather sword in Act 1 town. But
this guy wouldn't trade and kept on taunting us by running away,
dropping the sword, and quickly picking it up. He kept doing this
and running around town. Of course you can't use teleport in town to
try to catch this guy, hoping to get a free Grandfather sword. We
knew he was scamming or showing off when he wouldn't listen to
serious trades."

"Well one of the other players got fed up by his antics. He brought
into the game a high level Necro. Without so much as a warning he
instantly turned the dropped grandfather into an iron Golem."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Op maandag 31 december 2001 12:16 schreef Shade het volgende:
Haha, check dit!
Funny story :

serious trades."

Hahahahahhahahahah vet man

Vraagje: Wat voor rune kan ik nou eigenlijk heb beste in een buriza drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope maarten zoals ik een paar posts terug al aangaf. Is die razortil verloren gegaan toen mijn louise dood ging door een rare lagspike in een bloodrun. daardoor ben ik ook atmas wail kwijtgeraakt en mijn lycanders dus nee je kunt mijn razortail nie krijgen. Sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op maandag 31 december 2001 12:29 schreef HitmanWVU het volgende:

[..]

LOL had het gezicht van die gast wel eens willen zien :)
zal trouwens ook wel een lekkere golem zijn geworden..
het beste kan ik niet zeggen
maar denk oa aan een nef(nr 4) heerlijk cheap
en het geeft je knockback. waardoor je die vrij opdringerige hell-koeien makkelijk van je af kunt houden.......

clegclaw handschoenen doen echter hetzelfde, dus of je een socket wil opofferen voor het vrij kunnen kiezen van gloves is je eigen keuze ........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Op maandag 31 december 2001 12:45 schreef heuveltje het volgende:

[..]

LOL had het gezicht van die gast wel eens willen zien :)
zal trouwens ook wel een lekkere golem zijn geworden..
[..]

het beste kan ik niet zeggen
maar denk oa aan een nef(nr 4) heerlijk cheap
en het geeft je knockback. waardoor je die vrij opdringerige hell-koeien makkelijk van je af kunt houden.......

clegclaw handschoenen doen echter hetzelfde, dus of je een socket wil opofferen voor het vrij kunnen kiezen van gloves is je eigen keuze ........
Hmm nef no way :)

Ik dacht meer aan Shael of Ohm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op maandag 31 december 2001 13:17 schreef HitmanWVU het volgende:

[..]

Hmm nef no way :)

Ik dacht meer aan Shael of Ohm
ohm is nooit slecht :)
40 ed/15ias jewel zou natuurlijk ideaal zijn :)

shael licht eraan wat je nog meer voor equipment hebt
dat hoeft in totaal maar 15% ias te zijn. dan is de volgene upgrade pas weer bij 80% ias oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op maandag 31 december 2001 12:29 schreef HitmanWVU het volgende:

[..]

Hehe remmeber me met die newbie drops hoe ze UIT de town achter mijn OCU aanvlogen >:)
Op maandag 31 december 2001 12:16 schreef Shade het volgende:
Haha, check dit!
Funny story :

serious trades."

WAHAHAHAHHAH , maaruh dan is die gast best dom, met zijn GF droppen :D en die NECRO heeft DE ULTIME IRON GOLEM , die zelfs FIRE golem dolled :D De 1e IRON GOLEM, die van GF gemaakt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:23

Soullie

Planeshift

Op zondag 30 december 2001 11:29 schreef GFX het volgende:
Ik kan in ieder geval vertellen dat de IK Maul weer terug is :).

De chantage heeft al resultaat >:)
Go aart =)

Das tenminse iemand waar ik trots op ben bij in dezelfde clan te zitten :p

mensen die te lame zijn om hun eigen items te zoeken / traden kunnen wat mij betreft doodvallen (de items stealers iig)

toen ik pas begon met Lod heeft zo iemand mij een "Steel" gestolen... ok geen super zwaard maar voor een beginnend char toch sh*t om te maken......
oh ja wat zijn sojs?
http://members.home.nl/soullie/clan/sojsojsoj.JPG

dat is er 1 =).. en happy dat ik was toen ie dropte :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heej, ik heb alleen d2 classic :'( (helaas)
maar zouden jullie eens wat screens willen posten van vette chars, met stats en items enz..
dan kannik een beetje zien hoe jullie het aanpakken

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Hmmz, ik kap er ook mee, lycander's aim ,3x manald, ravenfrost, twitch, kuko shakuku, gave handschoen (+2 bow crossbow, resis), chtons, inferno strider, peasant crown,
iron pelt... alles weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op maandag 31 december 2001 19:51 schreef Maarten N. het volgende:
Hmmz, ik kap er ook mee, lycander's aim ,3x manald, ravenfrost, twitch, kuko shakuku, gave handschoen (+2 bow crossbow, resis), chtons, inferno strider, peasant crown,
iron pelt... alles weg.
kom op ! gewoon doorzetten ! ik ben ook SUPERVEEL goede items verloren... waaronder mijn cruell colossus sword met 450 dmg ! ;( en nog veel meer goede items... je moet gewoon door blijven gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Op maandag 31 december 2001 19:54 schreef frenkpie het volgende:

[..]

kom op ! gewoon doorzetten ! ik ben ook SUPERVEEL goede items verloren... waaronder mijn cruell colossus sword met 450 dmg ! ;( en nog veel meer goede items... je moet gewoon door blijven gaan..
Hey is die ene hotbitch nu al dood? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Happy new year. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
grrrrr, ik word gek van dat gedupe en gecheat, moet je voor de grap eens op deze pagina kijken. Maar, het schijnt dat met de 1.10 patch alle gedupete shit verdwijnt. (EN TERECHT).

En steeds vaker zijn er van die LOSERS die lopen te melden dat je account + pw moet geven omdat anders alle accounts gedelete worden. Heb er vandaag 1'tje ZWAAR uit lopen schelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Maar, het schijnt dat met de 1.10 patch alle gedupete shit verdwijnt'
Alsof Blizzard daar ooit iets over gezegd heeft...

En die screenies zijn vrij nep of ik ga van mijn stoel vallen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Op maandag 31 december 2001 19:51 schreef Maarten N. het volgende:
iron pelt... alles weg.
Ach het is niet zo goed spul. Op sc zou ik alleen lycander's aim ,3x manald en ravenfrost bewaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Op dinsdag 01 januari 2002 04:48 schreef Toewan het volgende:
grrrrr, ik word gek van dat gedupe en gecheat, moet je voor de grap eens op deze pagina kijken. Maar, het schijnt dat met de 1.10 patch alle gedupete shit verdwijnt. (EN TERECHT).

En steeds vaker zijn er van die LOSERS die lopen te melden dat je account + pw moet geven omdat anders alle accounts gedelete worden. Heb er vandaag 1'tje ZWAAR uit lopen schelden.
Screenies zijn nep, want je kan geen soj in een muurvastdrukken :) Kijk maar eens goed. Er zit een soj in de muur gesoept

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Laatst online: 06:32
Op dinsdag 01 januari 2002 13:26 schreef HitmanWVU het volgende:

[..]

Screenies zijn nep, want je kan geen soj in een muurvastdrukken :) Kijk maar eens goed. Er zit een soj in de muur gesoept
het zou best echt kunnen zijn, ik zie nergens bewijs dat dit een realm screenshot is, kan ook SP zijn.

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Zijn nep screenies, kunje ook wel zien. Als dit al echt was, had iedereen nu wel 1 account vol met sojs zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
En hoe verklaar je =>dit=< dan.. :(

GRRRRRR, vieze kut-dupers, die gast is daar gewoon zwaar geld mee aan het verdienen. :(

En ik ging een beetje vragen wat ze er nou zelf van vonden, of dat ze de game daar nou niet mee de vernieling in zouden helpen (op het board van dat Hack-it) en dat topic is meteen op slot gedaan. In plaats van erover te discussieren doet zo'n klote-mod 'm meteen op slot. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
---blaat---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Laatst online: 08-09 11:05
Op dinsdag 01 januari 2002 14:22 schreef Toewan het volgende:

GRRRRRR, vieze kut-dupers, die gast is daar gewoon zwaar geld mee aan het verdienen. :(

En ik ging een beetje vragen wat ze er nou zelf van vonden, of dat ze de game daar nou niet mee de vernieling in zouden helpen (op het board van dat Hack-it) en dat topic is meteen op slot gedaan. In plaats van erover te discussieren doet zo'n klote-mod 'm meteen op slot. :(
tja dat moet wel ge-duped zijn :) omg zeg :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Op dinsag 1 januari 14:22 schreef toewan het volgende
En hoe verklaar je =>dit=< dan..
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP
@#@*#&*@*#&@(*&#@*#&@(*#&@(*#&@(*&#@*&#@*(&#@*&#@*(#&@*#@(*

NIET DE SOJ DUPE TERUG!!....... :'( :( :'( :( :'( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Indigo=-
  • Laatst online: 11-09 22:31
Heeft er iemand mischien nog een Hsarus belt over voor me?Het moet wel op hardcore zijn. Als ik die namelijk ook nog heb dan heb ik de set compleet, en krijg ik wat leuke defence bonussen erbij. En dat is altijd handig op hardcore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen, ik hoorde van een gozer dat je speciale items kan krijgen als je bepaalde Runes in sockets van je helm etc doet.

Alleen die gozer nooit meer kunnen vinden, en de site die die gaf bestaat niet meer.

Weet iemand waar ik dit lijstje kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
Waarom worden alle spellen verziekt door van die schijt-cheaters. Heb een tijdje UT gespeeld, waar op een gegeven moment mensen uit hun kont begonnen te schieten (aimbot) en nu doe ik een beetje fanatiek D2, en krijg je DIT gezeik weer. :(

Echt zielige mensen die lopen te cheaten hoor. Ik begin zelf steeds meer leuke stuff te krijgen (nog niet Windforce enzo), maar heb nu een bul kathos wedding ring en een skulders ire. Maar dit soort dingen verzieken het hele spel, ik ga de eerst komende tijd ook NIET traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 01 januari 2002 15:52 schreef Toewan het volgende:
Waarom worden alle spellen verziekt door van die schijt-cheaters. Heb een tijdje UT gespeeld, waar op een gegeven moment mensen uit hun kont begonnen te schieten (aimbot) en nu doe ik een beetje fanatiek D2, en krijg je DIT gezeik weer. :(

Echt zielige mensen die lopen te cheaten hoor. Ik begin zelf steeds meer leuke stuff te krijgen (nog niet Windforce enzo), maar heb nu een bul kathos wedding ring en een skulders ire. Maar dit soort dingen verzieken het hele spel, ik ga de eerst komende tijd ook NIET traden.
cheaten??

kan dat dan, ik speel meestal in m`n eentje, met een vriend ofzo, maar als ik een open game maak, dan komen er eigenlijk steeds meer aardige gasten, die spelen gewoon mee (ok ze jatten je geld als je dood bent, maar dat doe ik dan gewoon terug).

Net als gister was ik met een paar gasten uit engeland aan het spelen, hardstikke leuk, vervolgens komt er een level 80 sorc binnen, dus wij vragen of die kon helpen Baal te slayen, dat kon niet maar we kregen wel allemaal coole items, met +1 skillz enzo, nou toch aardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op dinsdag 01 januari 2002 14:22 schreef Toewan het volgende:

oplichterij mischien ? je betaal en krijgt nooit je requested item, gebeurt wel zo veel, maarja die dupes zijn toch in volgende patch allemaal gedelete :)

btw die screenies zijn fotosoep zonder meer, dit kan echt zijn :) kan iig wel zien dat die screens 100% neppa zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Laatst online: 11-09 20:02

Canon23

>>MY<< world

Hehe ik hoor her en der over die 1.10patch maar heeft iemand ook daad werkelijk een idee wanneer hij komt? zal wel niet...

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
Op dinsdag 01 januari 2002 17:04 schreef SaURoN het volgende:

[..]

oplichterij mischien ? je betaal en krijgt nooit je requested item, gebeurt wel zo veel, maarja die dupes zijn toch in volgende patch allemaal gedelete :)
Mja, als je dat nu ziet met die Windforce, ik heb er zelf geen, kan er ook bij lange na geen betalen. Maar in principe heb ik er gewoon ook helemaal geen nodig, mijn lvl 85 Ama doet al genoeg damage met een 194% Buri (zelfs met een 160% Buri icm frozen arrow en guided arrow). Waarom hebben al die losers die 'm voor 5 sojs willen hebben 'm dan wel nodig ?? Zo'n ding is leuk om te hebben, maar niet noodzakelijk. En als je er geen kan betalen, jammer dan.

Ik hoop het in ieder geval dat het in de volgende patch allemaal weg is, maar als je die gast dan ziet, 40 sojs voor 50 dollar, en dat adverteert zo'n gast dan 22 keer op ebay. Als het een beetje tegenzit heeft hij dus 22 x 40 sojs = 880 sojs. Hoezo spel verzieken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Op dinsdag 01 januari 2002 15:13 schreef Maarten N. het volgende:
Hmz ik ben erg desperate, ik bied geld (euro's die ik overmaak naar je rekening) voor bepaalde items, waaronder Lycander's Aim, Lava ghout, Manald heal 2x, evt. stealskull.

't gaat om HC items op europe.
Stel je betaald 50 euro voor zoiets en je gaat dood :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op dinsdag 01 januari 2002 17:23 schreef Toewan het volgende:

[..]

Mja, als je dat nu ziet met die Windforce, ik heb er zelf geen, kan er ook bij lange na geen betalen. Maar in principe heb ik er gewoon ook helemaal geen nodig, mijn lvl 85 Ama doet al genoeg damage met een 194% Buri (zelfs met een 160% Buri icm frozen arrow en guided arrow). Waarom hebben al die losers die 'm voor 5 sojs willen hebben 'm dan wel nodig ?? Zo'n ding is leuk om te hebben, maar niet noodzakelijk. En als je er geen kan betalen, jammer dan.

Ik hoop het in ieder geval dat het in de volgende patch allemaal weg is, maar als je die gast dan ziet, 40 sojs voor 50 dollar, en dat adverteert zo'n gast dan 22 keer op ebay. Als het een beetje tegenzit heeft hij dus 22 x 40 sojs = 880 sojs. Hoezo spel verzieken. :(
Toegeven op lvl 99 doet windforce dubbele dmg als jij met je buriza :)

achja als die lui het willen verzieken, met dupes , grote jongens, en de lui die ze kopen ook grote jongens, :r
In een duel game pas met hit, zat zon keel mij uit teschelden toen ik zei dak een DOOMBRINGER had als zwaard of nie hit :r

Btw die keel op Ebay bluffed denk ik hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Die screens zijn echt, ik heb al iemand ontmoet die 25 accounts vol had met alleen maar jordans, als jullie willen kan ik die dupe methode wel posten, hij werkt nu toch niet meer.(ik heb hem niet gebruikt, toen ze hem bekend maakten, had blizzard het al gepatched)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Op dinsdag 01 januari 2002 19:14 schreef Cthulhu het volgende:
Die screens zijn echt, ik heb al iemand ontmoet die 25 accounts vol had met alleen maar jordans, als jullie willen kan ik die dupe methode wel posten, hij werkt nu toch niet meer.(ik heb hem niet gebruikt, toen ze hem bekend maakten, had blizzard het al gepatched)
edit, hier wordt dus de soj dupemethode uitgelegd:

I was the initial finder of the fastest and most powerful duping method ever, that was patched recently. Here I'll briefly describe how I found it, what it involved and what happened.

First, I would like to say that I am not a newbie posting this with nothing to back me up. TechWarrior, Lyncian and ThoHell can all verify that what I say is accurate and that I initially came across it. I'd like to thank Tech for writing the first program needed for the dupe, that was later greatly improved on by himself, and finally augmented by my automation program. ThoHell also wrote his own modules for this, that he used.

By the way, this is not my normal nick. In order to avoid spam, Lyncian suggested this nick to post this thread with.

This method allows someone to quickly (up to 3-4 items PER SECOND) dupe any item in the game without using up any quests nor needing much setup (it will work in act1 with a level 1 mule character, for example). It does not mark the item with a socket or personalization.
Properly automated by a program, this method can generate thousands of items in minutes. With a mule set up with an item grabber, one can fill whole accounts with items faster then any other method. Ever.

When I discovered this method, I told a few trusted friends, but after a week, the public socket/personalize method was released on cheatlist and the economy died. At that point, we emailed the method in to blizzard to be fixed immediately. Since then, the method was leaked and a few people on cheatlist found it out. Thankfully, the forums went down for a few days, so it could not get leaked to a thousand people here. I had nothing to do with the forums going down btw, DDOS is illegal.

Now, the method is fixed and almost no one on cheatlist got a chance to use it. Why is this? Because you publically posted a very easy and damaging dupe method (the socket/personalize one) and went crazy with it. I don't mean to be rude to anyone, but if you guys were sensible, I would have had no qualms about releasing it.

By the way, the method mentioned in Lyncian's recent Stones Duping thread (with the screenshots of heaps of stones all over act1 ground), was this exact method. I didn't post anything in that thread, but patiently waited for this one. I was somewhat annoyed that other people got credit for it.

How the method works
Here is an explanation of what had to be done to dupe with this method while it still worked. This has been patched, so the information here is completely harmless.

Going into trade saves the items on a character, and closing trade reverts them back to how they were at the save. We all know this from the waypoint duping method and the socket/personalize one. All that was needed for a working dupe method was a way of getting an item onto the ground while in trade. Obviously dropping items manually or with packets or all sorts of obvious exploits like that immediately click the client.
Here's the key point Imbuing an invalid item will make it drop at your feet.
That's all there is to it. Go to trade, pick up the item on your cursor (hence sniffing the item code in the 0x17 packet), and send an imbue packet for that code (0x38 packet). An exact copy of the item falls to the floor at your feet, and when you close trade, the original remains in your inventory.

There you go, you have now duped the item.

From there, you can write an automation program that goes into trade for you, does this for each item in your inventory (and stash too, if you want), then closes trade, waits until you are allowed to trade again and repeats the whole process. With this program, someone can make hundreds of thousands of items in a day.

Of course, most of the items have to be 'permed'. That is the process that everyone knows of opening trade with a mule holding the items, closing trade, then leaving the game with the item.

This only has to be done on items spawned in patch 1.07 or later, with a few exceptions (runeword combos etc). Old converted-from-classic items like 99% of the Stones that people have can be freely duped to death without deleting each other.

This is where I would like to say a few things that I wouldn't normally say

To the people that designed/released the socket/personalize dupe You ruined it all for everyone (Public duping is extremely bad. It kills the game. Because my method used the same packet, this was also killed by the same patch.)

To the people who talk about 1x1 items being automatically perm Go do some research before you post ;) This is utter rubbish. Want a technical debate over it?

To anyone who attempted to dupe with the imbue window then said it can only do White text items I find this hilarious. We initially did the method with a small change to the client so that any item could be placed in the imbue window, and followed the same style of instructions used in the public socket/personalize dupe method, though obviously without that knowledge, as it was released later. Even with this method, you'll be able to dupe perfectly, albiet slowly (and you need the quest, but it doesn't get used up). This always worked and has been sitting there for people to exploit!

I saw a post where someone said that they tried imbue duping, and that it was silly because it could only dupe white text items. They then suggested that that thread in question should be closed! I almost fell off my chair in laughter. If you had only tried hacking the client so that it will accept any item in the imbue window (NOPing a few tests, Tech did it very fast, but that's because he is the best -ever- at stuff like this), you would be able to dupe. That's so ironic.

This whole duping thing has left me feeling very bad. I don't like it anymore. I'm now completely on blizzard's side in that I agree that it is ruining the game.

Here's a big hint for all you prospective dupers If you find a method, KEEP IT A SECRET!!! Don't let it get public. My method managed to stay secret for over a week or two (only ruined by the fact that the socket/personalize one was released). Also note that most people you tell WILL betray you. People talk, it's human nature.

By the way, if anyone recognises who I am, PM me with your guess. Do not name me in this thread, I will not be pleased.

Before you flame me, read the following points
1) I have the permission of three moderators to post this.
2) I am not sorry that I did not give the method out to cheatlist. I don't care if it's against the rules for me to post about a method that wasn't publically released, as I am making this post to EDUCATE you about a method that you all missed out on.
3) I do not intend to release future methods to the public.
4) After this was patched, I had to decide whether or not to post anything. I decided to, because some people would be interested in what was involved in the method. I won't appreciate any nasty comments.
5) Also, don't bother posting that this is made up or incorrect. I don't want to have to waste my time shooting down your arguments and getting the mods to verify what I say to prove it to you. If you don't believe me, then you're fighting a losing battle. I don't mean to sound arrogant here, but I just don't want an onslaught of "no u r wrong coz u have a postcount of 1" posts.

Also, I hope you all appreciate how much Lyncian does for this forum. Many of you are acting so immature towards her and questioning why she should be a mod. She's trustworthy, highly clever and moral. What more do you need?

Well there we go. I've said my bit, now it's time for your comments. I'll reply in detail if I need to.

Btw, I hope you all had a good Christmas, and I wish you a happy new year.

Prodigy_One.

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op maandag 31 december 2001 20:49 schreef Shade het volgende:

[..]

Hey is die ene hotbitch nu al dood? :D
ja ze is alweer doodgegaan... ik ging in een baalrun game snel naar baal en deed static maar moest heel dichtbij staan, en vooradt ik het wist lag ik plat :(

maar ik heb weer een nieuwe sorc :) dies level 38 nu weer :P (verslaafd) en die gaat het wel halen... HOOP IK :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Op welke board is die dupemethode gepost? Cheatlist denk ik, maar wat boeit het ook eigelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
Hooray, een Mara Kaleidoscope gevonden (ik had er al 2, een met 21 to all res en een met 27 to all res) maar nu heb ik er nog eentje bij met 30 to all res.. :) :)

Wat zijn die dingen waard eigenlijk ?? (in niet gedupete sojs)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.