Op donderdag 03 januari 2002 21:47 schreef Soullie het volgende:
[..]
ben jij niet in de war met een soj die 25% meer mana geef ?
of hebbie daar ook een ring van ?
als je een 1.08 crest draagt kreeg je ook 40% meer life dat in combo met battle orders helpt wel denk ik

Kathos
Op donderdag 03 januari 2002 22:59 schreef Pjemco het volgende:
[..]
Oke, toegegeven met een nova scor zuigt het hard
Maar, een beetje PvP sorc heeft ook geen Nova, met een beetje Frozen orb, en rondteleporten is een nerco ZOOOOOOOOOOOOO kansloos
en bonespirits ontwijken is voornamelijk rennen en dan spontaan de andere kant op teleporten

je verbaast je over de hoeveel heid bonespirits ik kan casten m8

en ja necro zal wel verliezen maar niet DIK.
Op donderdag 03 januari 2002 23:04 schreef Canon23 het volgende:
[..]
Hellslayer en 230+strength en lvl 87 zijn,
life vitality hoog pompen en items die +life doen dragen, dan heb 1350life + bo lvl 23 is 3000+life.
Ik heb geen life charms, wel450posion charms en ik heb geen merc.
Netjes

maar tegen sword+shield is er geen beginnen aan

maargoed het is wat je zelf het tofste vindt, ik persoonlijk ga me barb nu helemaal PvP maken en naar 99 toe halen

dan pas ga ik echt duelen

Op donderdag 03 januari 2002 23:41 schreef Mini-bad het volgende:
Ik speel d2 nu al een tijdje met een kopie. Ik vind het wel een bruut spel. Ik zou het graag over battle.net spelen.
Ik mis natuurlijk een cd-key. Ik wil het spel wel kopen...
Maar moet ik dan En d2 classic En d2 LoD kopen? of heb je genoeg aan 1 key? en zoja... welke, die van D2 of van LoD.
Thx.
Allebei

ik speel nu 3-4 maand, was dagje bij hit ff gezien hij met zijn sorc ensow ik was gelijk van : Pfff mongooltie dat speel je toch niet, maar de dag er naar hij mee naar Dynabyte en allebei ophalen en maar geinstalleert

weet nog goed me eerste barb

tof spel ik ben pas rijk geworden toen hit me 1 soj schonk, daar heb ik zakarum voor gehaalt, die verkocht voor 3 soj, toen 2 soj winst , toen baranar voor 1 soj gekocht en voor 2 verkocht , toen baranar en zakarum voor me zelf en 3 soj winst en zo uitgebouwed etc

heb hit die soj ook al dubbel terug betaalt

SoJ+Skullders en ik dacht dat ik nog wel wat andere zooi voor zijn mf charc had gehaalt

nadat hij was opgelicht met zijn aardappel zakkie
Ik dank hit dus eigenlijk aan deze geweldige game,

Moet oppassen dat hit niet nog meer items van me wil , als betaling/fooi
ADVIES NODIG
Wat is beter
1) Arreats Face
2) Vampgaze 17% dmg reduce
1) 6/6 LL/ML Ring
2) Ravenfrost
3) Bul Kathos
Welke helm kan ik beter doen en welke 2 ringen ??
of 2x bul of 2x raven [heb maar 1 dual leech :P]
Keb al 77% dmg reduce nou