Zo 1 soj voor 5% kathos getrade
Nu is me barb wel af kwa equipment
me 6/6 leech gehouden
Anoniem: 42998
ik heb een ruigereOp vrijdag 04 januari 2002 18:26 schreef SaURoN het volgende:
Net gekeken alle lekkere voordelige stats zitten er op![]()
+3 max dmg
+33% poison resist
Ik houd umheb toch al 8 sojs
en dual leech wordt niet meer gemaakt sinds 1.09 zeggen ze
De ultimate ring voor PvP dus![]()
Nu moet ik nog een Bulkathos hebben![]()
Unknown verkoop jij je 5% nietkun je storm halen
ring
klopt dual leech ringen worden in 1.09 niet meer de dropped cq. ze zijn veel waard
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Mooi dak um gehouden hebOp vrijdag 04 januari 2002 19:21 schreef Canon23 het volgende:
klopt dual leech ringen worden in 1.09 niet meer de dropped cq. ze zijn veel waard
alleen die 1% meer leech is mooier
Waarom vind ik alleen maar ELD en EL (??) Runes ?? Zijn er die andere veel minder beschikbaar ofzo ?? Ik heb nu al 6 van die ene, maar nog nooit een andere... Erg vreemd
Heej Sauron, als ik nu met SC zou beginnen zou je mij dan kunnen voorzien van stuff? (bowazon)
Ik overleg het nog met m'n broertje of hij ook SC wil gaan dan heb ik wel HC spullen for trade.
Ik overleg het nog met m'n broertje of hij ook SC wil gaan dan heb ik wel HC spullen for trade.
Ligt aan jouw level...Op vrijdag 04 januari 2002 20:26 schreef Jaded het volgende:
Waarom vind ik alleen maar ELD en EL (??) Runes ?? Zijn er die andere veel minder beschikbaar ofzo ?? Ik heb nu al 6 van die ene, maar nog nooit een andere... Erg vreemd
Ow juist. Ik ben lvl 20 ofzo. Wanneer krijg ik dat wat betere runes ??Op vrijdag 04 januari 2002 20:32 schreef obsidian het volgende:
[..]
Ligt aan jouw level...
Keb geen bows meerOp vrijdag 04 januari 2002 20:30 schreef Maarten N. het volgende:
Heej Sauron, als ik nu met SC zou beginnen zou je mij dan kunnen voorzien van stuff? (bowazon)
Vanaf level 30 ofzo...Op vrijdag 04 januari 2002 20:54 schreef Jaded het volgende:
[..]
Ow juist. Ik ben lvl 20 ofzo. Wanneer krijg ik dat wat betere runes ??
btw, is een 6 socketed executioners zwaard het waard om bij je te houden? Om er iets leuks mee te doen ofzo...
Anoniem: 18161
ja, ik denk dat die heeeeel wat waard is... maar een 6 socket executioner blade komt ietsje vaker voor, dus ik denk dat je die hebtOp vrijdag 04 januari 2002 22:32 schreef obsidian het volgende:
btw, is een 6 socketed executioners zwaard het waard om bij je te houden? Om er iets leuks mee te doen ofzo...
maaruh, nee, gewoon wegtiefen... alleen als je een 5 sock blade/sword vindt, dan kan je er nl. honor van maken...
Anoniem: 10074
Kijk nou eens wat ik nu weer heb gevonden.
Ben vast 1 van de eerste Druids met een kruisboog als wapen

nee helemaal niet zelfsOp vrijdag 04 januari 2002 23:37 schreef tva_goku het volgende:
Kijk nou eens wat ik nu weer heb gevonden.
[afbeelding]
Mijn druid met hellslayer en fana van een pala

Zal mijn barb equip morgen us post
en me druid items, maaruh dat is met fana etc of niet ?
Wil base shit wel us zien
Anoniem: 10074
doe dat eens ben benieuwd,Op zaterdag 05 januari 2002 01:49 schreef SaURoN het volgende:
Zal mijn barb equip morgen us posten me druid items, maaruh dat is met fana etc of niet ?
btw. nog bedankt voor diablo, een vriend van me heeft Baal afgemaakt, dus ik mag ook door hell komen huppelen
8ppl cow games, met pass bij voorkeur, en mensen die niet zeuren van "ik ga zo slapen" maar gewoon lekker tot 5 uur doorspele.[SaURoN](15:33 PM) :
hoelevelde jij zo snel met je ama ? ik doe 3 uur voor 1 level met me bar op 85
Ook makkelijk: 2 teams, de ene gaat linksom, de ander naar rechts. Op deze manier hebben we cowlvl's geleegd voordat de exp srines afgelopen waren.
Ik ging zelf altijd leg halen, maar keek ondertussen de srines op stony na, en die waren dus ook altijd van mij
(mensen die toch een srine op stony probeerden te pakken die ik al met een tp "gereserveerd" had leavden best snel als een lvl 9x ama hositle ging
)
hehehe cool !Op zaterdag 05 januari 2002 02:50 schreef smurv het volgende:
[..]
8ppl cow games, met pass bij voorkeur, en mensen die niet zeuren van "ik ga zo slapen" maar gewoon lekker tot 5 uur doorspele.![]()
Ook makkelijk: 2 teams, de ene gaat linksom, de ander naar rechts. Op deze manier hebben we cowlvl's geleegd voordat de exp srines afgelopen waren.
Ik ging zelf altijd leg halen, maar keek ondertussen de srines op stony na, en die waren dus ook altijd van mij
(mensen die toch een srine op stony probeerden te pakken die ik al met een tp "gereserveerd" had leavden best snel als een lvl 9x ama hositle ging)
ik heb het probleem, na 11 uur moet de computer uit (ik zit nu op lanparty
en ik heb helemaal niet zoveel vrienden oid of een clan ofzo die met mij cowruns kunnen doen EN lang kunnen spelen
gave items!!!!Op zaterdag 05 januari 2002 01:00 schreef HitmanWVU het volgende:
Mijn ama:
[afbeelding]
MF stuff:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben ik nu idioot ofwat... In het "Nederland" channel zei iemand (geen n00b, level 97 mf sorcie met deftige stuff) dat een 6 socket Collossus Blade 1 a 2 SoJs waard was 
Jah, sorry hoor, het is idd wel handig, maar 1 a 2 SoJs? Als dat waar is ben ik er strax 3 rijker (er zijn altijd Koreanen die meer geven
)
Jah, sorry hoor, het is idd wel handig, maar 1 a 2 SoJs? Als dat waar is ben ik er strax 3 rijker (er zijn altijd Koreanen die meer geven
Ja klopt wel ja, want er is een runeword die owntOp zaterdag 05 januari 2002 10:11 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Ben ik nu idioot ofwat... In het "Nederland" channel zei iemand (geen n00b, level 97 mf sorcie met deftige stuff) dat een 6 socket Collossus Blade 1 a 2 SoJs waard was
Jah, sorry hoor, het is idd wel handig, maar 1 a 2 SoJs? Als dat waar is ben ik er strax 3 rijker (er zijn altijd Koreanen die meer geven)
Die druid is met fanaOp zaterdag 05 januari 2002 01:49 schreef SaURoN het volgende:
Zal mijn barb equip morgen us posten me druid items, maaruh dat is met fana etc of niet ?
Mijn ama is alleen met mijn lvl 86 merc
String of Ears is een goede riem, defence is OK (laat Hell maakt defence weinig tot nix uit) en dam reduce. De betere baba riem dusOp vrijdag 04 januari 2002 14:13 schreef tva_goku het volgende:
Sauron is altijd lekker eerlijk, dus m`n spul was crap
maar ik heb nu net een String of Ears Demonhide Sash gevonden.
die string of ears heb ik al vaker langs horen komen, dus heb ik nou een goed item?
Is iemand nog opzoek naar Gems, want ik heb er een hoop en allemaal perfect, waaronder 4 ruby`s, 3 skullz, 1 diamond en nog een paar
Hier de beloofde eqiup van 3 van me ventjes de rest komt later
Zoals je ziet zijn ze allemaal battle ready
Moet me pally en me assasin nog scrshotten die komen andere keer wel 

Ik heb ook een 5 socketed colossus blade. Die wel bewaren dus?Op vrijdag 04 januari 2002 22:47 schreef K-Mile het volgende:
[..]
ja, ik denk dat die heeeeel wat waard is... maar een 6 socket executioner blade komt ietsje vaker voor, dus ik denk dat je die hebt
maaruh, nee, gewoon wegtiefen... alleen als je een 5 sock blade/sword vindt, dan kan je er nl. honor van maken...
En die executioner is dus niks waard?
Deadly strike ownzOp zaterdag 05 januari 2002 12:25 schreef Shade het volgende:
Waarom gorerider?
in pvM ja, in PvP werkt deadly strike nietOp zaterdag 05 januari 2002 12:41 schreef HitmanWVU het volgende:
[..]
Deadly strike ownz
Bah, jullie moeten allemaal eens een echte RPG gaan spelen ipv Diablo
Dit topic is gesloten.