D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Verwijderd
"Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet."Op woensdag 26 december 2001 15:06 schreef HitmanWVU het volgende:
Man weer een sorc de pijp uit. Ik start er nu nog 1. En die gaat minimaal 40 anderen pk'en. ZO HET IS ERUIT
Verwijderd
Ik heb nou een vaag iets gevonden genaamd:
Jared`s Stone
WTF is dit? het is opzich niet een bijzonder item, is gewoon comon (witte naam) maar de naam vind ik zo vaag.
alvast bedankt
een staffje voor een sorcOp woensdag 26 december 2001 16:20 schreef tva_goku het volgende:
Kan iemand mij helpen.
Ik heb nou een vaag iets gevonden genaamd:
Jared`s Stone
WTF is dit? het is opzich niet een bijzonder item, is gewoon comon (witte naam) maar de naam vind ik zo vaag.
alvast bedankt
Verwijderd
zeikerd, ok ik zat er een beetje naast, shit happensOp woensdag 26 december 2001 16:26 schreef SaURoN het volgende:
[..]
een staffje voor een sorcbtw zie Jared's Stone = niet, Jared is Stone zoals jij beweert in dat DBZ topic
ps. wat een drol die shithead
Verwijderd
Ga nu een speed-amazon bouwen, ongeveer 150 IAS
en dan met een leuke snelle boog (dus GEEN Buriza) dat Koei-lvl doorrennen
Tot nu toe heerst dat kreng best wel.
Jammer dat Eaglehorn/Windforce zo moeilijk te krijgen is, want dat zou het wapen zijn voor deze ama
3 keer een strafe attack kunnen doen binnen 1 seconde
Dus, als mensen nog een 15% IAS Jewel in de aanbieding hebben, dan hoor ik het graag.
account (europe) Pjemco/pjemo
Eaglehorn is langzaamOp woensdag 26 december 2001 16:55 schreef Pjemco het volgende:
Net weer begonnen met spelen
Jammer dat Eaglehorn/Windforce zo moeilijk te krijgen is, want dat zou het wapen zijn voor deze ama
3 keer een strafe attack kunnen doen binnen 1 seconder0x0rs
Dus, als mensen nog een 15% IAS Jewel in de aanbieding hebben, dan hoor ik het graag.
Nieuwe is nu lvl 9 en act2, dus als iemand me nog wil helpen naar a5 ofzo
hit welk lvl is jou nieuwe sorc nu ? anders ff samen expen
btw eaglehorn is niet zo langzaam hoor, sneller als crossbow en je doet er goede dmg mee
Verwijderd
Inderdaad, daar had ik me best even op verkekenOp woensdag 26 december 2001 17:23 schreef Shade het volgende:
[..]
Eaglehorn is langzaam
Hoewel, in vergelijking met een Buriza is ie poepie-snel
Ik ga denk ik voor de Goldstrike Arch, of een Cruel matriachal bow ofzo.. totdat ik een windforce (fat chance) vind
Verwijderd
dus als jullie eens zin hebben in een spelletje of gewoon ff hulp geven contact me dan ff:
msn: matthijsroskam@hotmail.com
Verwijderd
Mijn speed-amazon gebruikt goldstrike met een SHEAL rune erinOp woensdag 26 december 2001 16:55 schreef Pjemco het volgende:
en voor de rest alleen maar IAS spullen, werkt best goed moet ik zegg
Nu even cain halen! Kan ik eindelijk weer fatsoenlijk itempjes id'en!
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
* M a a r t e n N. is happy
Nu iemand vinden die em trade voor gave stuff

--edit--
Nog ff een leuk plaatje

Kiik hier maar esOp woensdag 26 december 2001 16:55 schreef Pjemco het volgende:
Net weer begonnen met spelen
3 keer een strafe attack kunnen doen binnen 1 seconder0x0rs
handige tabelletje met IAS breakpoints voor alle bogen :
http://www.users.qwest.net/~mlsquires/d2/bows/speed.html
Knalt best lekker hoor zo'n ShaelShael Cruel Matri
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Verwijderd
Ik kan de verleiding niet langer weerstaan... ik MOET weer spelen, ookal is het kerstmis
wat/waar/hoe/welk lvl spelen jullie ondertussen?? wordt er nog lekker HC gespeeld?
naja ik ga nu iig ff spelen, mocht er iemand voor 01:00 online komen /w *K-Mile of /w *KMile-HC
Verwijderd
Ik weet het, ik kwam op het idee na het lezen van Zendragons Bow BibleOp woensdag 26 december 2001 23:41 schreef Optical het volgende:
[..]
Kiik hier maar es
handige tabelletje met IAS breakpoints voor alle bogen :
http://www.users.qwest.net/~mlsquires/d2/bows/speed.html
Knalt best lekker hoor zo'n ShaelShael Cruel Matri
Ik moet naar 142 of 147 IAS
Handig linkje wel ja
Heheh, ook een poosje niet gespeelt ? Ik ook nie zo vaak maar 3 charcs gehad 2 in 70 andere ergens in 20 die vandaag doodt ging door dat ik diablo aanvloog in me eentje als sorcOp woensdag 26 december 2001 23:49 schreef K-Mile het volgende:
Yo gasten...
Ik kan de verleiding niet langer weerstaan... ik MOET weer spelen, ookal is het kerstmis...
wat/waar/hoe/welk lvl spelen jullie ondertussen?? wordt er nog lekker HC gespeeld?
naja ik ga nu iig ff spelen, mocht er iemand voor 01:00 online komen /w *K-Mile of /w *KMile-HC
Wees verstandig, maak mule aan doe hem daar op, maak een Javalin Amazon en haal hem van de mule af als je lvl 45 bent en ga hem gebruikenOp woensdag 26 december 2001 22:59 schreef Maarten N. het volgende:
Wiiiieeehoeee ik heb Titan's revenge zomaar gevonden !!![]()
* SaURoN N. is happy
Nu iemand vinden die em trade voor gave stuff
[afbeelding]
--edit--
Nog ff een leuk plaatje
[afbeelding]
is een machtig ding voor javazons
Verwijderd
Ik kan wel ff wat van je wijze raad gebruiken, m`n druid word meer een soort zwerfer met al de zooi die hij mee shouwt (vast geen goed nederlands)
Verwijderd
ik kan wel huilen, ik heb echt geen zin
moet vrijdag ook heel de dag, zaterdag en zondag moet ik ook heel de dag, en volgens mij maandag ook
*(&$#%(*&$#(%*&#$)(%&)(#^$(%$# ik ga ze dus eens lekker vertellen dat ik een dagje of 2 vrij wil
Yes, I knowOp woensdag 26 december 2001 17:59 schreef SaURoN het volgende:
btw eaglehorn is niet zo langzaam hoor, sneller als crossbow en je doet er goede dmg mee
Maar voor een speedazon is een eaglehorn toch te langzaam
Een Cruel matriarchal...Wooohhh
Oja, weet iemand de marktwaarde van een Cruel Colossus Blade/sword..? Ik zoek er 1..
en hoeveel chipped zou ik ongeveer op moeten gebruiken om zelf zo'n ding te spawnen?
Heb er nu al een hoop opgebruikt en allemaal crap

Verwijderd
Verwijderd
Hij staat bovenaan mijn verlanglijstje..Op donderdag 27 december 2001 00:56 schreef Shade het volgende:
[..]
Yes, I know
Maar voor een speedazon is een eaglehorn toch te langzaam
Een Cruel matriarchal...Wooohhh
en je hebt (weer) gelijk, een Eaglehorn is te langzaam om een 7/2 xstrafe mee te halen. Die is us gelijk gecancelled
Op naar de Windforce of Cruel Matriachal
Voorlopig ben ik weer blij met mijn Goldstrike arch
een shaftstop is dat ook nog wat waard ?... de een zegt namelijk wel de ander niet
lvl 93 sorc op europe... veel diablo players hier =)
M'n broertje speelde namelijk vaak samen met iemand uit die clan (ene sauron
Maar ik vind dat dus echt zo zielig van die gast, dat ik maar eens wilde gaan kijken of ik zijn clan daarover aan kan spreken ofzo.
Zijn acountnaam is btw sauron[dnd]2
dus als je hem tegenkomt, voel je niet geremt of hem eens flink af te maken.
FoeiOp donderdag 27 december 2001 11:06 schreef -=Indigo=- het volgende:
ey, kent iemand van jullie de clan DND mischien?
M'n broertje speelde namelijk vaak samen met iemand uit die clan (ene sauron), maar nu heeft ie tijdens het mulen een IK maul gejat van m'n broertje. En hij wil em alleen terug geven in ruil voor een tal rasha's amu.
Maar ik vind dat dus echt zo zielig van die gast, dat ik maar eens wilde gaan kijken of ik zijn clan daarover aan kan spreken ofzo.
Zijn acountnaam is btw sauron[dnd]2
dus als je hem tegenkomt, voel je niet geremt of hem eens flink af te maken.
wie jat er nou zulke zooi van iemand
Ach de markt is zo fucked up, je moet ze beiden voor 1 soj kunne krijgen, rasha IMHO wel 1 soj waard maar niemand geeft dat er voorOp donderdag 27 december 2001 10:47 schreef Soullie het volgende:
Kan iemand me vertellen wat tals amu waard is ? ik wil tegen 1 traden... en die battle.net aapjes gillen meestal maar een prijs.. =)
een shaftstop is dat ook nog wat waard ?... de een zegt namelijk wel de ander niet
lvl 93 sorc op europe... veel diablo players hier =)
stelen tijdens het mulen is iig extreem lame.... voor ik actief een clan joinde en er dus een mule game voor mij was deed ik het door games te joinen... te droppen... en hopen dat het er nog was als ik terug kwam....
als die gozer lid is van een clan kan hij zich zwaar schamen als hij tijdens een mule game wat pikt... zwaar irritant als iemand dan items oppakt....
vooral een item als IK maul...
Bedankt voor het aanbod, maar ik heb al een andere voor hem kunnen regelen.Op donderdag 27 december 2001 11:18 schreef SaURoN het volgende:
[..]
Foei
wie jat er nou zulke zooi van iemandik maul tegen rasha amulet
damn, laat hij mij ff contacten zal zien of ik er ergens nog 1 heb liggen
En het gaat me opzich ook niet echt om die ene maul, maar ik het gewoon zo laag van die gast dat hij die dingen gewoon jat tijdens het mulen. Hij had namelijk nog gezegd dat hij de maul wel vast wilde houden voor het geval de game zou chrashen (zo was m'n broertje al een keer een occulus kwijt geraakt).
Hahahaha they'll burn.Op donderdag 27 december 2001 10:28 schreef SaURoN het volgende:
Ben al lvl 13Beat that
maar als ik lvl 70 weer ben kom ik jullie een 'bezoekje' brengen
Ga jij dan mee op vrienden bezoek wvu?
![]()
een warm onthaalOp donderdag 27 december 2001 12:03 schreef HitmanWVU het volgende:
[..]
Hahahaha they'll burn.
Op donderdag 27 december 2001 12:18 schreef SaURoN het volgende:
[..]
een warm onthaal
Hmmmmm..Op donderdag 27 december 2001 02:12 schreef Pjemco het volgende:
[..]
Hij staat bovenaan mijn verlanglijstje..
en je hebt (weer) gelijk, een Eaglehorn is te langzaam om een 7/2 xstrafe mee te halen. Die is us gelijk gecancelled
Op naar de Windforce of Cruel Matriachal![]()
Voorlopig ben ik weer blij met mijn Goldstrike arch
Een Cruel Matriarchal of Quickness
300% en dan al 40% IAS en dan ook nog +3 to Bow & Crossbow Skills..
* Shade drools with desire
Mijn corpsemourn weg. Duping SUX
GVD, heel raar. Ik moest crappy items aandoen, en dan killde die gast mij. Dan het te dupen item aandoen, dan killde hij me weer. Hij gaat weg, ik pak corpse, corpsemourn weg
Merry christmas and a happy new year

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Ja, classicOp donderdag 27 december 2001 13:10 schreef Viper2k1 het volgende:
Kun je nog zonder LoD online spelen met bv v1.09?
Jouw Lycanders' tegen mijn Titan ??Op donderdag 27 december 2001 01:09 schreef -WestPark- het volgende:
He maarten heb vandaag string of ears (13% 8% leech) geruild tegen lycanders extreem coole amzon bow. Mijn strafeazon wort erg leuk denk ik . Met atmas wail razortail en deze bow hehehe. Nu nog ff 2x manaldheal en ik zit gebakken. Mijn broer wil trouwens erg graag die titans. Dus mocht je hem willen ruilen tegen atmas wail+razortail dan moet je het maar zeggen. Mag je mijn strafebow ook houden......Jeehaa im happy
Wat is jullie favoriete char ?? Ik heb de paladin, maar ik ga weer eens opnieuw beginnen want mijn skills zijn vergald. En wat zij nde voordelen van de verschillende characters ??
Verwijderd
dit heb ik ook een keer gehad... tenminste, iemand probeerde het... maar het is zo'n lame truuk dat je er niet in moet trappen... en dan nog, proberen te dupen is ook lameOp donderdag 27 december 2001 13:09 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Noooooooo....
GVD, heel raar. Ik moest crappy items aandoen, en dan killde die gast mij. Dan het te dupen item aandoen, dan killde hij me weer. Hij gaat weg, ik pak corpse, corpsemourn weg

want wat ie doet, als jij items aanhebt terwijl je je corpse weer pakt, dan vallen die items op de grond want je kan maar 1 corpse hebben...
Wie probeert er dan ook te dupenOp donderdag 27 december 2001 13:09 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Noooooooo....

Boontje komt om zijn loontje!!! Ik vind dit net goed, laat dit een les voor je zijn! Hacking/cheating met items is

Net goed.
Verwijderd
Je kan bijna een heel kerkhof vullen met je dode chars!Op donderdag 27 december 2001 17:54 schreef MatthijsN het volgende:
ik ben dood gegaan op lvl 68 druid en ik begin nu een Amazon
maar ik weet niet of het lukt .
heey smurv wat heeft jou Windforce multiple of strafe?
Rob en ik zijn ook net aan onze amaz begonnen.
Enne nee Maarten, rob maakt een bowazon en ik een Javazon, dus die boog blijft hier. En je weet dat je oa die sharkskin geleend hebt van ons he?
HAHAHAHAHA loserOp donderdag 27 december 2001 13:09 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Noooooooo....
Oldest trick in the book
Ik ga nie zeggen hoe het werkt anders ga jij het ook doen
Verwijderd
lol, sorry maar dan ben je ook dom ook, komop je weet toch hoe mensen zijn, 90% is niet te vertrouwen (en zeker die duitsers niet)Op donderdag 27 december 2001 13:09 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Noooooooo....
Maar doe dat volgende keer gewoon met iemand die je kent, kan je daarna z`n ass kicken als hij het doet.
/me is opzoek naar een baar frostburn gauntlets (ofzo, naam klinkt bekend, en ik weet hoe ze eruit moeten zien)
schijnt dat je een goeie kans maakt om te gambelen in act 4
Dat je probeerde te dupen ok, corpsemourn is toch niet 40sojs waard, maar dat je zomaar iedereen vertrouw!?!? Je geeft een vreemde toch ook niet zomaar je bankpasje + pincode, omdat jij niet weet hoe te pinnen in een winkel or whatever.Op donderdag 27 december 2001 13:09 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Noooooooo....
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Haha dit is vermakelijkOp donderdag 27 december 2001 13:09 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Noooooooo....
mmmm moeilijkOp donderdag 27 december 2001 16:10 schreef Jaded het volgende:
=Newbie=
Wat is jullie favoriete char ?? Ik heb de paladin, maar ik ga weer eens opnieuw beginnen want mijn skills zijn vergald. En wat zij nde voordelen van de verschillende characters ??
mijn favoriete char is eigenlijk barb, vind het gezwaai met zwaarden en bijlen gewoon het leukst. +dat ze zwaar destructief zijn in het begin, zonder goede stuff
maar eenmaal in hel zijn behoorlijk minder. te weinig damage, en nog minder leech
beste char is eigenlijk mijn amazon. die heeft gewoon meer stopkracht en damage dan all me andere chars. en kan lekker van veraf pijlen pompen. met een perfecte gratis tank als bonus
maar zonder goede boog ben je absoluut nergens......
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Lightning fury is iig enigste skill voor java zon en dan nog doubel dmg etc
maar wel tegen Titan's revenge + tal rasha's mask + 100 chipped, maarja vind ik hem echt wel waard!
Verwijderd
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHANoooooooo....
Mijn corpsemourn weg. Duping SUX GVD, heel raar. Ik moest crappy items aandoen, en dan killde die gast mij. Dan het te dupen item aandoen, dan killde hij me weer. Hij gaat weg, ik pak corpse, corpsemourn weg

maar ff nog een vraagje wat is warpspear ongeveer waard:?
ff een vraagje: wat the hell is dupen ??maar ff nog een vraagje wat is warpspear ongeveer waard:?
En al die items die jullie hebben ?? kun je die alleen in multiplayer op internet vinden/krijgen ofzo ??
Ik kan neit connecten met battlenet ofzo dus ja...

Namaken van items, dus gewoon een kopie, een hackje dus dat is lameOp donderdag 27 december 2001 21:54 schreef Jaded het volgende:
[..]
ff een vraagje: wat the hell is dupen ??
En al die items die jullie hebben ?? kun je die alleen in multiplayer op internet vinden/krijgen ofzo ??

nee kun je ook in sp vindenOp donderdag 27 december 2001 21:54 schreef Jaded het volgende:
[..]
ff een vraagje: wat the hell is dupen ??
just need a lot of mf runs
trouwens me sp barb vond een 48% taRNhelm in zijn 1e bloodrun, met 0 mf
na 1600 bloodruns mephruns cowruns met me mf sorc, heb ik die online nog steeds niet gevonden

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
zow je eens een screenie willen posten van je damage ??Op donderdag 27 december 2001 20:39 schreef Maarten N. het volgende:
jippie ik heb Lycander!
maar wel tegen Titan's revenge + tal rasha's mask + 100 chipped, maarja vind ik hem echt wel waard!
Zeker wel...Op donderdag 27 december 2001 22:02 schreef Maarten N. het volgende:
niet connecten ? oei ben je wel legaal ??
Volgens de Battle.net FAQ heb ik een virus ofzo... De groeten ermee... Ik speel het wel on LAN. Werkt dat hetzelfde ?
Dat is wel erg zielig ja.. Dat is het nadeel van online gamen. Je weet niet wat de rest uitvreet.Op donderdag 27 december 2001 22:17 schreef SaURoN het volgende:
[..]
Namaken van items, dus gewoon een kopie, een hackje dus dat is lameverdiep je verder er maar niet in
had je verwacht dat iedereen zei van : ow jammer dat je 'dupe' mislukt is, nou sorry hoor maar DUPEN is zielig dat je het gaat proberenOp donderdag 27 december 2001 23:48 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Jaja allemaal erg bedankt hoor

Verwijderd
Verwijderd
Juist Sauron op dit punt ben ik het roerend met je eens. Dupen is zoooooo triest. T*ring cheaters!Op vrijdag 28 december 2001 00:57 schreef SaURoN het volgende:
[..]
had je verwacht dat iedereen zei van : ow jammer dat je 'dupe' mislukt is, nou sorry hoor maar DUPEN is zielig dat je het gaat proberenjij ook bedankt dat je de markt nog meer wou gaan verzieken

Verwijderd
Verwijderd

See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Verwijderd
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAOp donderdag 27 december 2001 13:09 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Noooooooo....
en om maar even in Diablo2 LoD style te regeren: Lo-Sur
(runeword voor stumpers
maar nogmaals WAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHA
mijn broertje is LAMEEE !
hij speelt dan nog diablo en soms kijk ik fftjes zo...
hij heeft dan een sorcje level 60 oid, best slap. komt er zon pala level 81
hij zo:
hij:I have some kind of cheat
pala: what is it?
hij: I must kill you 2 times and then you have free items, but your inventory must be full
pala: ok
mijn broertje killed em 2 x.. BAM al zijn spullen vallen zo op de grond, hij alles gejat.
wat wasset?
Barana's star
SUPERVET shield (weet naam niet)
ravenfrost
1 to all skilllevels armor met 700 def en nog meer specs
manald ring
en nog meer kick ass stuff! wa een eikeltje he ! nu heeft hij allemaal kei gave dingen en is da constant aan het doen bij ppl
naja ik geef er geen fuck om. moeten de mensen maar niet zo stom zijn
Op donderdag 27 december 2001 23:50 schreef Soullie het volgende:
[..]
zow je eens een screenie willen posten van je damage ??... ben vooral geintereseerd in de multi damage van die boog

sowwie ik strafe
Er was ook een andere variant, stond Player A in town van Act1(bij de stadsmuur, dus in town) en Player B aan de andere kant van de muur(dus in Bloodmoor), allebei de characters gooien hun spullen op de grond(je moest wel zorgen dat je een sorc was) en dan pikte je zijn stuff door middel van Telekinese. Zo ben ik een keer mijn Iceblink kwijtgeraakt (aan alweer een Koreaan).
Die Koreanen waren best wel creatief
Damn, nu ik hierover nadenk, dat waren echt mijn beste D2 tijden (periode juni 2000 - december 2000)
Vooral die koreanen waren lachen, me need itam
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Verwijderd

Verwijderd
bleeeh stink burizaOp vrijdag 28 december 2001 14:09 schreef Maarten N. het volgende:
[..]
[afbeelding]
sowwie ik strafe
Hij gebruikt een lycander aimOp vrijdag 28 december 2001 19:35 schreef Exoset het volgende:
[..]
bleeeh stink buriza
Buriza doet veel meer dmg
Verwijderd
please help me
Ik ben druid en ik zoek nog wat leuke spullen om te gebruiken en dus te ruilen. (het vet gedrukte gebruik ik)
Rares:
wapens:
Name:Viper Saw Giant Sword
Damage: 12 - 28
Speed:Fast
Magic:+3 min damage
1-7 lightning damage
7% life stolen per hit
+1 to combat skillz (barbarian)
Name:Dread Stake War Spear
Damage: 14 - 52
Speed:normal
Magic: 12% enhanced damage
add 2-10 damage
21 poison damage ove 4 secs
poison resist +9%
Name:Cruel Slayer Broad Axe
Damage: 15 - 28
Speed:Fast
Magic: 10% chance to cast level 8 fire bolt when struck
45% enhanced damage
1 to min damage
70 to attack rating
add 1-4 fire damage
150% damage to undead
Name:Viper Gnash Axe
Damage:5 - 16
Speed:normal
Magic:13% enhanced damage
3 to max damage
20 to attack rating
add 1-8 lightning damage
4% life stolen per hit
1 to mana after each kill
Bescherming
Name:Raven Pelt Splint Mail
Defence:124
Magic:30% enhanced defence
1 to strenght
9 to life
cold resist +5%
poison resist +10%
Name:Fiend Hide Scail Mail
Defence:80
Magic:10% chance to cast lavel 3 nova when struck
32% enhanced defence
fire resist +12%
attacker takes damage of 3
Name:Brimstone Shell Spiked Shield
Defence:20
change to block: 40%
Magic:15% faster block rate
10% chance of blocking
lighting resist +10%
damage reduced by 1
Name: Bitter Hood Falcon Mask
Defence: 22
Magic: 14% change to cast level 5 charge botl when struck
1 to life
3 to mana
lighting resist 18%
Poison resist 10%
repair 1 in 20 seconds
2 to Fury (druid)
2 to Solar Creeper (druid)
Name: Hailstone Veil Circlet (deze wil ik graag gebruiken, maar ben nog geen level 51)
Defence:60
Magic: 4 to minimum damage
95% enhanced defence
15 to dexterity
fire resist 6%
1 to elemental skillz (druid)
gekregen van een aardige engelsman voor z`n level 9 nerco te helpen
Name: Dire Emblem Zombie Head
Defence: 5
Magic: adds 13-28 poison damage over 4 secs
12% damage to mana
reqs -30%
1 to Nerco skill levels
En het erge is ik heb geen ruk aan dit item want necros boeien me niet
Uniques:
Name: Rixot`s Keen Short Sword
Damage: 11 - 16
Speed: Fast
Magic: 100% enhanced damage
5 to min damage
20% bonus to attack rating
25% chance of crushing blow
+25 Defence
+2 lighting radius
Name: Soulflay Claymore (alternate weapon)
Damage: 25 - 56
Magic: 10% increased attack speed
82% enhanced damage
5% mana stolen per hit
4% life stolen per hit
all resistances +5
Name: Crushflange Mace
Damage: 6 - 16
Magic: 64% enhanced damage
33% chance of crushing blow
knockback (what ever dat mag zijn)
16 to strenght
fire resist +50%
+2 light radius
150% to undead
Name: Bladebown Double Axe
Damage: 8 - 20
Magic: 20% increased attack speed
48% enhanced damage
100% damage to undead
40 to attack rating to the undead
adds 8-12 fire damage
+20 Defence
(ja ik verveelde me dus tikte ik dit hele stuk, Sauron wilde me graag helpen, tegen hulp voor iets VAAGS, maar ja dan maar zo)
items moet je me contacten op #sauron2 dan gaat ik naar me mule account en mieter ikw at stuff voor je neer
anywayz SjorsHC kwam ik net in een sewer run tegen
Verwijderd
oh ja het zal welOp vrijdag 28 december 2001 22:07 schreef SaURoN het volgende:
Ik vroeg of jij niet een game voor me had die ik zochtJe mocht het best vragen wat je moest houden etc maar dat vatte jij verkeerd op
![]()
items moet je me contacten op #sauron2 dan gaat ik naar me mule account en mieter ikw at stuff voor je neer
anywayz SjorsHC kwam ik net in een sewer run tegenen maar niet reageren op mij he
jaja net doen of je mij niet kent
Nee maar ff zonder dollen, op het moment heb ik niemand die een game voor me openhoudt, dus ook geen mule ter beschikking, en laat ik ff zo eerlijk zijn, ik vertrouw 99% van de spelertjes niet
Dus m`n kistje, en m`n zakken (incl. rugzak) beginnen aardig vol te zitten en ik wil wel eens weten wat ik kan dumpen en wat ik kan bewaren als handels materiaal
Verwijderd
Shit meen je dat? Toch wat harder typen volgende keer. Ach ik zal wel sago geweest zijn omdat de oude sjors op lvl 72 het loodje legde door mijn eigen stommiteit!Op vrijdag 28 december 2001 22:07 schreef SaURoN het volgende:
Ik vroeg of jij niet een game voor me had die ik zochtJe mocht het best vragen wat je moest houden etc maar dat vatte jij verkeerd op
![]()
anywayz SjorsHC kwam ik net in een sewer run tegenen maar niet reageren op mij he
jaja net doen of je mij niet kent
Dan ben ik even niet meer zo praterig, zit ik even in mijn eigen wereldje...
Niks persoonlijks dus!
jaja
diablo ii nld-1 ben ik te vinden als ik niet druk bezig ben met slay'en.
/msg alixus doet ook wonderen
rofl, ik zie het oude "corpse pop" truukje in een nieuw jasje hierOp donderdag 27 december 2001 13:09 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Noooooooo....
Ok, hier komt ie, in caps:
ALS JE DOODGAAT, EN JE HEBT AL EEN LIJK LIGGEN VALLEN AL DE ITEMS DIE JE DRAAGT OP DE GROND!!!
ps: ik weet hoe je moet dupen, dwz ik heb de proggies en de "gebruiksaanwijzing" maar ik heb het niet getest, en ga dat waarschijnlijk ook niet doen, of alleen met crap items om te kijken of het werkt. Maar om te dupen hoef je NIET DOOD TE GAAN! (het kan namelijk ook op hardcore
)

owja, iedereen die naar hell a5 op hc moet: als ik me morgenmiddag fit genoeg voel ( nu net terug uit de kroeg, en morgen/straks op 6:30 werken
Laat hier ffies weten of je meewil, dan whisp ik wel.
(alleen hell a1-5, geen "leech chars" en baal hell doe ik ook niet, omdat ik op een p2 350 zit, en Lister me dan een dikke 2 sec lag geeft, en dat risico neem ik niet)
)
Dit is me 3e sorc alOp zaterdag 29 december 2001 01:31 schreef Maarten N. het volgende:
Sau gaat HC ? cool
diablo ii nld-1 ben ik te vinden als ik niet druk bezig ben met slay'en.
/msg alixus doet ook wonderen
Heb 2 sorcs in de 70 gehad
Smurc ik kan nog niet mee
heheheOp vrijdag 28 december 2001 14:59 schreef SaURoN het volgende:
Frenkpie, het is jou plicht om nu je broertje naar de eeuwige jachtvelden te helpen, wij rekenen op je ...
![]()
![]()
![]()
ik ga lekker kijken en lachen
en smurf.. vuile eikel ! wa een vette dmg heb jij !!! nie normaal. welk level is je hulpje?
Verwijderd
Na in 1 keer lvl 70 worden in 1 dag ga je ook weleens wat anders doen dan bruut hakken...zat dus een filmpje te kijkenOp zaterdag 29 december 2001 00:43 schreef SaURoN het volgende:
ik heb zeker 2 runs bij je in de game gezeten en jij maar stil staan en leechenen maar niet reageren
![]()
jajaSau-SorceressHC rings a bell ?
Als ik er ben kan je me whisperen, dan hou ik wel een spel voor je open hoor. Geen probleem...Op vrijdag 28 december 2001 22:48 schreef tva_goku het volgende:
[..]
oh ja het zal wel
Nee maar ff zonder dollen, op het moment heb ik niemand die een game voor me openhoudt, dus ook geen mule ter beschikking, en laat ik ff zo eerlijk zijn, ik vertrouw 99% van de spelertjes niet
Dus m`n kistje, en m`n zakken (incl. rugzak) beginnen aardig vol te zitten en ik wil wel eens weten wat ik kan dumpen en wat ik kan bewaren als handels materiaal
ik heb 1 x gehad, toen had ik een ama met titans en dual leech ringen en andere goede stuff.Op zaterdag 29 december 2001 11:05 schreef -WestPark- het volgende:
[..]
Na in 1 keer lvl 70 worden in 1 dag ga je ook weleens wat anders doen dan bruut hakken...zat dus een filmpje te kijken
was binnen 1 dag level 73
Tja hijs lvl 99 en heeft d evetste boogOp zaterdag 29 december 2001 10:49 schreef frenkpie het volgende:
[..]
heheheNOT !
ik ga lekker kijken en lachenveel vetter..
en smurf.. vuile eikel ! wa een vette dmg heb jij !!! nie normaal. welk level is je hulpje?
Sjors-HC was lvl 14 ofzoOp zaterdag 29 december 2001 11:05 schreef -WestPark- het volgende:
[..]
Na in 1 keer lvl 70 worden in 1 dag ga je ook weleens wat anders doen dan bruut hakken...zat dus een filmpje te kijken
OP SC is het makkelijk maar op HC doe je het niet zo super snel als op SCOp zaterdag 29 december 2001 11:45 schreef frenkpie het volgende:
[..]
ik heb 1 x gehad, toen had ik een ama met titans en dual leech ringen en andere goede stuff.
was binnen 1 dag level 73(hele zondag)
Verwijderd
Is toen in 1 dag naar level 72 gegaan. toen zijn we gaan magicrunnen en de game nadat we een 195% buriza vonden (en voor de zekerheid muleden) ging hij weer dood dat was op de 27e.
hij is nu weer level 30 geloof ik heb het nie gevraagd aan hem ben bang dat hij boos word
nikita is ook weer uit het stof gehaald. Ik had al haar magicfind stuff van haar afgehaald voor sjors. En haar toen naakt achtergelaten. Heb nu voor oa wat chipped en suffe items. 2x bartucs en een goldskin voor haar geregeld. Ga nu (wachtend op sjors) weer eens een beetje haar levelen. Ze is nu 67. 75 moet wel haalbaar zijn tot sjors er weer is.
Dit topic is gesloten.