Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Op zondag 23 december 2001 13:58 schreef heuveltje het volgende:

[..]

op lvl 40 afaik
Skills zijn in LoD helemaal _niet_ gecapped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoD zuigt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Hmm, Whits is getrade, heb nu NONDUPE (geen naam/socket) IK maul, offers welcome!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 23 december 2001 15:05 schreef SaURoN het volgende:
Jij gaat toch zo doodt ;P geef maar aan mij :D
Ja hoor alsof ik iets aan iemand zou geven waarmee ik nog nooit gespeeld heb. Dan geef ik hemliever aan Hits,T-lor,Maarten/Mathijs/Marlies,K-mile... Sorry maar heb je nog nooit getroffen op battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Misschien zit ik hier verkeerd, maar hoe krijg ik de Summoner in Act 2, in het paleis dood ?
Ik ben altijd al na 10 seconden dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op zondag 23 december 2001 19:38 schreef Jaded het volgende:
Misschien zit ik hier verkeerd, maar hoe krijg ik de Summoner in Act 2, in het paleis dood ?
Ik ben altijd al na 10 seconden dood.
Normal? Welk ventje ben je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Laatst online: 08-09 11:05
Op zondag 23 december 2001 19:39 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:

[..]

Normal? Welk ventje ben je?
he he vraag i beter welk lv ben je ? ik kill hem zo met me lv 76 pala op hell ( KLICK ** ARGGGG dood >:) ) ik ram hem gewoon dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Ik doe het spel ook nog maar een week ofzo.
ik ben een paladin. Lvl 20 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op zondag 23 december 2001 19:53 schreef Jaded het volgende:
Ik doe het spel ook nog maar een week ofzo.
ik ben een paladin. Lvl 20 ofzo.
Pally, met welke skills? Hmm, toch nog een level voor Summoner? Kzal ff komen met me barb :P

Maareuh, level 20 op een week? Da's sloom. Ik zal je ff wat helpen als je wil, post dan gewoon ff je accountnaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Ik snap het hele concept van Diablo2 online niet, dus dat lijkt me geen optie :-)
Maaruh... ik doe dit spel niet zo vaak ,behalve vandaag en gisteren. Daarom heb ik zo'n laag level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op zondag 23 december 2001 20:28 schreef Jaded het volgende:
Ik snap het hele concept van Diablo2 online niet, dus dat lijkt me geen optie :-)
Maaruh... ik doe dit spel niet zo vaak ,behalve vandaag en gisteren. Daarom heb ik zo'n laag level.
Concept? Hoe bedoel je?
Gewoon on-line spelen, net zoals je alleen speelt maar dan plezanter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
En wat moet je dan doen ?
Elkaar neerhakken ofzo ?? Ik met lvl 20 en de ander moet lvl 40. Lijkt me niet echt cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zondag 23 december 2001 19:31 schreef -WestPark- het volgende:

[..]

Ja hoor alsof ik iets aan iemand zou geven waarmee ik nog nooit gespeeld heb. Dan geef ik hemliever aan Hits,T-lor,Maarten/Mathijs/Marlies,K-mile... Sorry maar heb je nog nooit getroffen op battle.net
maakt niet uit ik own je toch wel :P

Ik speel idd meestal alleen moet geen luitjes voor me voeten hebben lopen die sommige dingen niet goe snappen no offense :) Enigste lui waar ik goed mee kan spelen is Hit, Miles en Tlor :) de rest dampt maar voor je voeten en is weg als diablo er an komt :D

me charcs heb er 2 gehad waar ik echt mee speel zijn ook in 70 geworden doordat ik niet met jullie mee deedt :P jullie gingen steeds doodt etc :D

btw items geven aan lui die je niet kent is btw wel dikkebull :D hoevaak geeft ik niet items aan lui weg waarmee ik nooooit speel :) meeste hier op got hebben items van me gehad dacht ik zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 23 december 2001 20:59 schreef SaURoN het volgende:

[..]

maakt niet uit ik own je toch wel :P

Ik speel idd meestal alleen moet geen luitjes voor me voeten hebben lopen die sommige dingen niet goe snappen no offense :) Enigste lui waar ik goed mee kan spelen is Hit, Miles en Tlor :) de rest dampt maar voor je voeten en is weg als diablo er an komt :D

me charcs heb er 2 gehad waar ik echt mee speel zijn ook in 70 geworden doordat ik niet met jullie mee deedt :P jullie gingen steeds doodt etc :D

btw items geven aan lui die je niet kent is btw wel dikkebull :D hoevaak geeft ik niet items aan lui weg waarmee ik nooooit speel :) meeste hier op got hebben items van me gehad dacht ik zo :D
Nou vond ik je al een erg triest mannetje, maar het wordt wel steeds erger met jou hier. Get a life! (aldus de andere broer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat jaap wil zeggen is dat het niet zo moeilijk is om level 70 te worden. De pallatwins zijn een week oud en nu ook level 60. Nikita heb ik niet meer meegespeeld omdat ik crappy claws heb maar zij is ook 67. De mensen waarmee jij speelt spelen altijd graag met ons dus zijn we nu oo superspelers zoals jij. ????? Ik vind het gewoon jammer dat niet alle got ers gezellig samen spelen en lekaar helpen enzo. Jij bent 1 van de mensen die me nooit gecontact hebt dus zou ik zon goed zwaard nooit aan jou geven. crappy shit als normal unqies en sets kan iedereen trouwens weggeven dus daarvan ben ik niet zo onder de indruk,alhoewel het wel aardig van je is hoor. Ik heb het zwaard nu getrade voor 2 except. unique zwaarden zodat de palla bros er allebei wat aan hebben. (plaguebarer,headstriker en hexfire) het zwaard was waarschijnlijk wel wat meer waard in de tradekanalen maar ik heb er nu liever plezeier van dan dat ik een half jaar in die kanalen rondhang. Oh en voordat je weer gaat zeiken over dat ik geen enters gebruik de mensen lezen het toch wel......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 23 december 2001 22:36 schreef -WestPark- het volgende:
Wat jaap wil zeggen is dat het niet zo moeilijk is om level 70 te worden. De pallatwins zijn een week oud en nu ook level 60. Nikita heb ik niet meer meegespeeld omdat ik crappy claws heb maar zij is ook 67. De mensen waarmee jij speelt spelen altijd graag met ons dus zijn we nu oo superspelers zoals jij. ????? Ik vind het gewoon jammer dat niet alle got ers gezellig samen spelen en lekaar helpen enzo. Jij bent 1 van de mensen die me nooit gecontact hebt dus zou ik zon goed zwaard nooit aan jou geven. crappy shit als normal unqies en sets kan iedereen trouwens weggeven dus daarvan ben ik niet zo onder de indruk,alhoewel het wel aardig van je is hoor. Ik heb het zwaard nu getrade voor 2 except. unique zwaarden zodat de palla bros er allebei wat aan hebben. (plaguebarer,headstriker en hexfire) het zwaard was waarschijnlijk wel wat meer waard in de tradekanalen maar ik heb er nu liever plezeier van dan dat ik een half jaar in die kanalen rondhang. Oh en voordat je weer gaat zeiken over dat ik geen enters gebruik de mensen lezen het toch wel......
Dat zeg ik... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Laatst online: 20:02

Canon23

>>MY<< world

Op zondag 23 december 2001 20:48 schreef Jaded het volgende:
En wat moet je dan doen ?
Elkaar neerhakken ofzo ?? Ik met lvl 20 en de ander moet lvl 40. Lijkt me niet echt cool
Nee hoor gewoon de acts doorlopen en xp-en(lvl uppen :) ) doormiddel van runs en wat goeie items zoeken en traden. Alhoewel ik vind dat de trademarkt van diablo2:lod al een aardige afspiegeling wordt van de "echte wereld" (negatief dus). En er zijn genoeg mensen die je wel ff van een begin equipment voorzien.

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op zondag 23 december 2001 22:29 schreef -WestPark- het volgende:

[..]

Nou vond ik je al een erg triest mannetje, maar het wordt wel steeds erger met jou hier. Get a life! (aldus de andere broer)
-1 troll

btw zon lap text leest niemand, enter toets kapot ofzo :?

frenkpie, je moet me ff op icq contacten, heb nog een accountje liggen met stuffies :)

en heb nog 2x ik maul liggen voor de liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Westpark, het vriendelijke verzoek om geen 3 posts achter elkaar te doen en mensen iets vriendelijker aan te spreken. Dank u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry icestorm moest het ff kwijt en dat van 3 posts komt eigenlijk doordat we op 2 verschillende compu''s dezelfde acount gebruiken. Oh en kan je aub weer wat leven in de brouwerij brengen in je campaign???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op zondag 23 december 2001 23:34 schreef -WestPark- het volgende:
sorry icestorm moest het ff kwijt en dat van 3 posts komt eigenlijk doordat we op 2 verschillende compu''s dezelfde acount gebruiken. Oh en kan je aub weer wat leven in de brouwerij brengen in je campaign???
Waarom geen 2 accounts aanmaken ? Lijkt me irri als je allebei onderzelfde naam zit.

edit
Op zondag 23 december 2001 19:02 schreef Exoset het volgende:
LoD zuigt :P
Welk lvl is je barb ? onze barbs moeten de prikkers nog eens kruisen :D Denk dat ik ut verlies, je zal wel paar lvls hoger zijn inmiddels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 23 december 2001 23:39 schreef SaURoN het volgende:

[..]

Waarom geen 2 accounts aanmaken ? Lijkt me irri als je allebei onderzelfde naam zit.

edit
[..]

Welk lvl is je barb ? onze barbs moeten de prikkers nog eens kruisen :D Denk dat ik ut verlies, je zal wel paar lvls hoger zijn inmiddels ;)
sorry ik speel niet echt veel softcore of LOD, maar me barb heeft z'n spul nog, poep circletje ipv helm maarja, als zwaarden heb ik the grandfather en een fury balrog blade :7 msg me maar ik zit op dj-cyraxz en dj-cyraxz2

btw ik heb vandaag me eerste classic hc duel gewonnen, barb vs barb :) ik hakte em in stukkies met me lance, hij was 36(oortje! :)) en ik 41 :P d2 classic hc is echt vet 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Weet iemand of Blizzard nog iets specials in petto heeft ivm kerst?
Nieuwe rune woorden ofzo?

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Op zondag 23 december 2001 23:05 schreef Canon23 het volgende:
Nee hoor gewoon de acts doorlopen en xp-en(lvl uppen :) ) doormiddel van runs en wat goeie items zoeken en traden. Alhoewel ik vind dat de trademarkt van diablo2:lod al een aardige afspiegeling wordt van de "echte wereld" (negatief dus). En er zijn genoeg mensen die je wel ff van een begin equipment voorzien.
Maar doe je dat dan met een groep ofzo ?? Die acts doorlopen. Want anders is er weinig multiplay aan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Op maandag 24 december 2001 09:16 schreef Jaded het volgende:

[..]

Maar doe je dat dan met een groep ofzo ?? Die acts doorlopen. Want anders is er weinig multiplay aan :-)
Je kan een party joinen, maar de kans dat iemand elke quest doet in elke act is wel erg klein.
Meestal willen ze zsm naar act5 hell, en vragen ze hoge lvl characters om ze daarbij te helpen, dus zitten ze al met lvl 15 ofzo in hell act5 |:( (als ik zo iemand tegenkom wordt hij onmiddellijk op hostile gezet)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke trade gemaakt gisterennacht 2 atlenteans voor 50 chipped gems totaal :) en dezelfde gozer bied me guardian angel armor en herald of zakarum voor 70 chipped gems per stuk dat wordt op zoek gaan naar chipped vandaag :).En ja je hebt gelijk Sauron 2 acounts is veel makkelijker maar k ben lui en iedereen kent me nu al als westpark dus vind het wel best zo. *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
ff iets anders... Draaien jullie D2 allemaal op 800x600 ?? I kweet niet waar die standaard op staat, maar het is erg blokkerig, dus ik denk 640x480. Ik heb wel 1.09 geinstalleerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 00:35

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op maandag 24 december 2001 09:42 schreef Cthulhu het volgende:

[..]

Je kan een party joinen, maar de kans dat iemand elke quest doet in elke act is wel erg klein.
Meestal willen ze zsm naar act5 hell, en vragen ze hoge lvl characters om ze daarbij te helpen, dus zitten ze al met lvl 15 ofzo in hell act5 |:( (als ik zo iemand tegenkom wordt hij onmiddellijk op hostile gezet)
nah das niet skillvol, en meestal moet je dan de hele groep hostilen (inclusief die lvl 87 burizon)

passief pk'en is veel leuker. zorg dat je een flinke hoeveelheid koeien oid achter je aan krijgt. en dan naar die leecher wandelen :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Op maandag 24 december 2001 10:51 schreef Jaded het volgende:
ff iets anders... Draaien jullie D2 allemaal op 800x600 ?? I kweet niet waar die standaard op staat, maar het is erg blokkerig, dus ik denk 640x480. Ik heb wel 1.09 geinstalleerd..
ik draai op 640x480, omdatm e laptop het niet trekt :o en tja went wel ;)

Ik begin binnenkort een nieuwe amazone dus als je wilt spelen msg me maar...alleen kijk niet raar op als ik de dag erna als een lvl60+ama rondloop :)

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
RRRR.... alles weg....

ik heb 3x 88 = 264 chipped's liggen
zou iemand me kunnen helpen met items te krijgen anders kap ik er permanently mee. Ik zoek bow (cliff/lycander en andere exceptional bows.) armors ik had crow craw die wil ik wel graag weer...
Een peasents crown. 2x manald heal, 1x eye of etlich.
razortail, exceptional gloves (ik had venomgrip).

ik vraag nooit om hulp op got, geef het meestal alleen maar.
Maar voor alles is een eerste keer, HELLUP!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
ik draai op 640x480, omdatm e laptop het niet trekt :o en tja went wel ;)

Ik begin binnenkort een nieuwe amazone dus als je wilt spelen msg me maar...alleen kijk niet raar op als ik de dag erna als een lvl60+ama rondloop :)
Ik heb geen kabel, dus ik ga maar niet online spelen... Best wel kut...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Op maandag 24 december 2001 14:10 schreef Maarten N. het volgende:
RRRR.... alles weg....

zou iemand me kunnen helpen met items te krijgen anders kap ik er permanently mee. Ik zoek bow (cliff/lycander en andere exceptional bows.) armors ik had crow craw die wil ik wel graag weer...

dude what happened?
Ik wil je graag helpen, maar ik heb nix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
pfff... lightning oid in maggot lair, ik schoot het hoekje om daarna lagde ik 1 sec. en toen was het over.

Ik vraag hier dus eigenlijk om mensen met trade connecties die wat kunnen traden voor me tegen chipped's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op maandag 24 december 2001 14:10 schreef Maarten N. het volgende:
RRRR.... alles weg....

Op hc kank je niet helpen :( sc mischien wel :)

aangezien ditom hc gaat ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Op maandag 24 december 2001 14:48 schreef Maarten N. het volgende:
pfff... lightning oid in maggot lair, ik schoot het hoekje om daarna lagde ik 1 sec. en toen was het over.

Ik vraag hier dus eigenlijk om mensen met trade connecties die wat kunnen traden voor me tegen chipped's.
:( rip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
komop ppl het is kersemis :')

-------edit-------

Ik ga zometeen (op z'n deens) kerst vieren bij m'n oma, ik hoop dat jullie het 1 en ander voor me kunnen vinden, dan lees ik het vanavond wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarten probeer het is bij deze gozer: acountnames:

-*Izual1
-*Izual2
-*Izual4

Gisteren 2x atlentean voor 50 chipped via deze gozer zeg maar dat Sjimmie-HC je gestuurd heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
ReconSlayer of hoe je het ook schrijft, http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/7518 hij/jij hebt het zelfde icon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op maandag 24 december 2001 17:05 schreef SaURoN het volgende:
ReconSlayer of hoe je het ook schrijft, http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/7518 hij/jij hebt het zelfde icon :)
Jij mag zeker nog niet in de HK ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op maandag 24 december 2001 15:13 schreef Maarten N. het volgende:
komop ppl het is kersemis :')

-------edit-------

Ik ga zometeen (op z'n deens) kerst vieren bij m'n oma, ik hoop dat jullie het 1 en ander voor me kunnen vinden, dan lees ik het vanavond wel.
Kwil wel, maar speel SC :(

Anders zou ik je graag wat meuk lenen...

Owja, heb nog steeds een IK Maul (SC, GEEN socket//naam) up for trade!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

EDIT: Alles in 1 post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 09:49

mvds

Totally awesome!

Op maandag 24 december 2001 08:31 schreef Cthulhu het volgende:
Weet iemand of Blizzard nog iets specials in petto heeft ivm kerst?
Nieuwe rune woorden ofzo?
Iedereen die op 31 December om 00:00 uur online is krijgt een complete set afhankelijk van je char. Sorcs krijgen een volledige Tal's set, en barbs een volledige IK set. :P

De rest zoekt het maar uit, ik zorg dan wel dat mijn chars online zijn. :)

edit:
dit is dus een geintje he, of ze wat van plan zijn weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op maandag 24 december 2001 17:36 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:

[..]

Jij mag zeker nog niet in de HK ;)
whehe lol ik zit vanaf januari al hier en heb 3400 posts, maar ik kom zelden in HK. urletje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 09:49

mvds

Totally awesome!

Op maandag 24 december 2001 19:20 schreef heuveltje het volgende:
theezakje
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op maandag 24 december 2001 19:52 schreef obsidian het volgende:

[..]

:?
:? whazzup ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Op maandag 24 december 2001 19:20 schreef heuveltje het volgende:
theezakje
Klootzakje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Op maandag 24 december 2001 20:19 schreef heuveltje het volgende:

[..]

:? whazzup ?
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:35
Yo Lodders,

Ben ook al weer een paar daagjes vakantie aan het vieren (D2 spielen). Account is: RvL speel Pala.

Weten jullie hoe ik het beste een screenshot van een channel kan maken? Iemand probeerde accounts te stelen (acc: blizzard_saver) en ik kreeg in Paint alleen garbage te zien na een print-screen.

Verder heb ik geen flauw idee hoe die "Friends" optie werkt, maar het lijkt me wel handig. Ik had geloof ik al eens de help bij de channels doorgenomen, maar niet gevonden. Hulp is welkom! Verder heb ik nog geen items van betekenis, maar wel leuk om even te vermelden is, dat ik tank aan het spelen ben voor mijn Rogue-merc met Stormstrike (:7). C Ya op het Europe-realm!

Edit:

Ff vergeten, mijn broertje speelt ook onder acc: Yawgmoth_ char: SchizoO (sorcLight) en SchizoOphreniac (Ass)

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Oke bedankt voor die account names, ik heb ze al even in m'n friends list gemikt, dan kan ik snel zien of ie online is, ik hoop dat ie me kan helpen! :)

(/me heeft vanavond voor kerst z'n nieuwe dual optical gekregen :9~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op maandag 24 december 2001 22:15 schreef psych het volgende:
Yo Lodders,

Ben ook al weer een paar daagjes vakantie aan het vieren (D2 spielen). Account is: RvL speel Pala.

Weten jullie hoe ik het beste een screenshot van een channel kan maken? Iemand probeerde accounts te stelen (acc: blizzard_saver) en ik kreeg in Paint alleen garbage te zien na een print-screen.

Verder heb ik geen flauw idee hoe die "Friends" optie werkt, maar het lijkt me wel handig. Ik had geloof ik al eens de help bij de channels doorgenomen, maar niet gevonden. Hulp is welkom! Verder heb ik nog geen items van betekenis, maar wel leuk om even te vermelden is, dat ik tank aan het spelen ben voor mijn Rogue-merc met Stormstrike (:7). C Ya op het Europe-realm!

Edit:

Ff vergeten, mijn broertje speelt ook onder acc: Yawgmoth_ char: SchizoO (sorcLight) en SchizoOphreniac (Ass)
Hmm, friends staat in "Help" d8 ik, maarja:
In het chatscreen typ je:
/f add [username]
om iemand te adden
/f remove [username]
om iemand weg te doen
/f l
om je freindlist te bekijken

Dan kan je ook bv. zien in welke games je vrienden zitten.
Ik zou het wel handig vinden dat jij een account toestemming geeft om op de freindslist ook het paswoord van private games te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Hmm, ik begin twijfels te krijgen over welk runeword in me armor stoppen...
Lionheart
HelLumFal
Hel (15) + Lum (17) + Fal (19)
Body Armor
Clvl Required: 41
v1.09: Realm & Open
-15% Requirements
+20% Enhanced Damage
+30% to All Resistances
+50 Hit Points
+10 Energy
+20 Vitality
+15 Dexterity
+25 Strength

Smoke
NefLum
Nef (4) + Lum (17)
Body Armor
Clvl Required: 37
Level 6 Weaken, 18 charges
Faster Hit Recovery (20)
-1 to Light Radius
+75% Enhanced Defense
+50% to all Resistances
+280 Defense vs. Missiles
+10 to Energy

Heb Lum en Fal, en Nef... Dus, ik kan beide maken, indien ik nog een Hel vind (of trade/krijg).

Die eerste heeft ED enzo, maar geen added defence.
Die tweede lijkt beter, hit recovery, defence, nog meuk, alhoewel die charges redelijk duur zijn, maar, ik gebruik ze nooit, dus boeiuh :P

Is voor een barb BTW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

smoke lijkt me beter voor barb, faster hit recovery is toch wel belangrijk, en flink wat meer res. is altijd welkom, en veel defense letten weinig mensen op, MAAR is echt super relax, vriend van me maakt nu ee ironskin barb, samen met die cry die extra defense doet enzo, hij heeft nu iets van 8% change to GET hit :) echt lekker is dat, gaat gewoon tussen die minions van Baal staan, ze raken hem toch niet :)
En spelen jullie btw allemaal HC, want SC vink zo miet, heb nog nooit SC gespeeld...

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Had ik eindelijk mijn sorc lekker opgebouwd. Vind de hele fucking party het nodig om allemaal tegelijk hem aan te trappen. Sta ik daar alleen en meteen 1 zo'n ijsbal op mijn kop. Hardstikke dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Newbie:
Kan iemand me vertellen waar ik in Act 3 de sewers kan vinden ?? Ik ben lekker rond aan het huppelen, maar niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit heb ik laatst gevonden:

The Iron jang bong war staff:

+2 sorc skills
20% faster cast rate
100% enhanced damage
50% bonus to attack rating
+30 defence
150% damage to undead
+3 frost nova
+2 blaze
+2 nova

ok damage en zo staat er niet bij maar is lijkt mij ook niet belangrijk voor een sorc.

Wat is zo'n staff nu eigenlijk waard en wil er hier iemand 'm kopen ? :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op dinsdag 25 december 2001 11:24 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Lionheart
HelLumFal
Hel (15) + Lum (17) + Fal (19)
Body Armor
Clvl Required: 41
-15% Requirements
+20% Enhanced Damage
+30% to All Resistances
+50 Hit Points
+10 Energy
+20 Vitality
+15 Dexterity
+25 Strength

Smoke
NefLum
Nef (4) + Lum (17)
Body Armor
Clvl Required: 37
Level 6 Weaken, 18 charges
Faster Hit Recovery (20)
-1 to Light Radius
+75% Enhanced Defense
+50% to all Resistances
+280 Defense vs. Missiles
+10 to Energy

Heb Lum en Fal, en Nef... Dus, ik kan beide maken, indien ik nog een Hel vind (of trade/krijg).

Die eerste heeft ED enzo, maar geen added defence.
Die tweede lijkt beter, hit recovery, defence, nog meuk, alhoewel die charges redelijk duur zijn, maar, ik gebruik ze nooit, dus boeiuh :P

Lionheart is beter..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep en ik heb een hel voor je. Dus contact me maar Acount: Nijnvirnocte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 25 december 2001 12:39 schreef encominc het volgende:
dit heb ik laatst gevonden:

The Iron jang bong war staff:

+2 sorc skills
20% faster cast rate
100% enhanced damage
50% bonus to attack rating
+30 defence
150% damage to undead
+3 frost nova
+2 blaze
+2 nova

ok damage en zo staat er niet bij maar is lijkt mij ook niet belangrijk voor een sorc.

Wat is zo'n staff nu eigenlijk waard en wil er hier iemand 'm kopen ? :) :)
hij is helaas nix waard.... Je kan die mods ook op een wand vinden, en dat is maar 1 item slot (1 handed).

Tis wel een cool ding om een sorc mee op te bouwen in principe, maar voor echt hoge levels is ie waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Laatst online: 01:19

Smurf

Detri

Op dinsdag 25 december 2001 11:24 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:

bla...

Het zijn geen van beide echt goeie armours voor barb. Shaftstop, arkaines, of een skullders, als je op de mf tour gaat zijn denk ik een stuk beter. Of een godly met life erop.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Laatst online: 01:19

Smurf

Detri

Op dinsdag 25 december 2001 12:38 schreef Jaded het volgende:
Newbie:
Kan iemand me vertellen waar ik in Act 3 de sewers kan vinden ?? Ik ben lekker rond aan het huppelen, maar niks...
in lower en upper kurast zijn ingangen naar de sewers. (ben niet helemaal zeker van die namen, maar het zijn in ieder geval het 2e en 3e kurast lvls die je na de flayer jungle tegenkomt.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil graag eens een sorcje opbouwen maar he nog nooit een sorc gestart.

waar kan ik het beste mn punten in proppen. denk aan een cold en lightning sorc (firesorcs zijn er al zoveel)

hoe kan ik het beste mn stats en skills invullen?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Thanx !!
Hoe lang spelen jullie allemaal al Diablo 2 ?? Ik ben pas sinds 2 weken verslaafd.. En aangezien ik het niet zo vaak kan spelen heb ik nog maar lvl 25 ofzo.

Hebben jullie nog tips ofzo ?? Het gaat namelijk niet echt goed. Zonder m'n huurling zou ik niet zo vaak winnen ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op dinsdag 25 december 2001 11:45 schreef McFlipp het volgende:
smoke lijkt me beter voor barb, faster hit recovery is toch wel belangrijk, en flink wat meer res. is altijd welkom, en veel defense letten weinig mensen op, MAAR is echt super relax, vriend van me maakt nu ee ironskin barb, samen met die cry die extra defense doet enzo, hij heeft nu iets van 8% change to GET hit :) echt lekker is dat, gaat gewoon tussen die minions van Baal staan, ze raken hem toch niet :)
En spelen jullie btw allemaal HC, want SC vink zo miet, heb nog nooit SC gespeeld...
Mja, ik ga vanaf nu ook meer in IS steken, heb daarvoor meer in Shout gestoken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op dinsdag 25 december 2001 13:29 schreef Pjemco het volgende:

[..]

hij is helaas nix waard.... Je kan die mods ook op een wand vinden, en dat is maar 1 item slot (1 handed).

Tis wel een cool ding om een sorc mee op te bouwen in principe, maar voor echt hoge levels is ie waardeloos.
Idd, en hij doet ook extra dam en AR, en dat zuigt aangezien geen enkele deftige sorc eigenlijk slaagt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Wat moet ik doen als ik Mephisto heb gekilled ?? Ik geb zo'n steen bij me en ik kan niet in de portal, klopt dat ??
In het dorp weer alleen Ormus dat ik hem verslagen heb en die zegt dat ik nog in de portal moet, maar hoe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Op dinsdag 25 december 2001 16:01 schreef Jaded het volgende:
Wat moet ik doen als ik Mephisto heb gekilled ?? Ik geb zo'n steen bij me en ik kan niet in de portal, klopt dat ??
In het dorp weer alleen Ormus dat ik hem verslagen heb en die zegt dat ik nog in de portal moet, maar hoe ?
Gewoon naar portal lopen, bruggetje gaat omhoog en dan moet je erin kunnen---> normaal gesproken anders weet ik het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel D2 sinds 7 december ofzow online. Ik heb 1 HC char gehad (necro) maar die werd in Tristram door zo'n unique monster gekilled op normal, hij was lvl 6. :) Toen had ik al een SC barb van lvl 23, vlak daarna kreeg ik van iemand een account met een aantal chars erop, het hoogste was een lvl 46 barb, daarmee speel ik nu, hij is nu lvl 47. M'n items zuigen best wel :) een armortje (weet niet uit m'n hoofd welke) met 700 def, een zwaardje met +1 to all barb skills enz. enz. Het enige leuke is m'n helmpje met 187 def en ook +1 to all barb skills. Gisteren heb ik m'n HD geformatteerd en D2 heb ik uitgeleend en zonder D2C kan 'k niet LoDen :( dus moet ik nog ff w8en tot ik weer kan spelen. Ik speel ook vaak op open b.net wat barst van de cheaters, ik werd constant gekilld door chars van mijn lvl met 800000 health enz. dus ben ik zelf ook gaan cheaten om toch enigzins te kunnen overleven in een duel :) eigenlijk is cheaten lame, maarja... Maar voeg me a.u.b. toe aan je friends list en maak gerust een praatje met me als je me online ziet. Hier m'n acc informatie :
Eerste account : Liquidlzrd-M (lvl 23 barb)
Twwede account : hoiikbenruud (lvl 47 barb, lvl 45 pala enz.)

C U guyz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Op dinsdag 25 december 2001 16:24 schreef Canon23 het volgende:

[..]

Gewoon naar portal lopen, bruggetje gaat omhoog en dan moet je erin kunnen---> normaal gesproken anders weet ik het ook niet.
Hmmmmm toch niet... Raar ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje
  • Laatst online: 30-12-2020

Plantje

groei ;)

Op dinsdag 25 december 2001 16:50 schreef Jaded het volgende:

[..]

Hmmmmm toch niet... Raar ??
Quest was mischien al completed. Dus moet je zelf een game maken en het overnieuw doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Fuck, had ik een 32% ED jewel, ram ik die in mijn tals mask. Nu vind ik een stealskull, MF, IAS, hit recovery, mana en life steal, leuke meuk dus... Zou'k nu me oude tals aan me barb geven ofwat? Ik doe nu al serieuze damage (zit perfect voor een 73 barb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

kun je eigenlijk een Windforce nie vet lomp maken door 'm een bepaald aantal sockets te geven en 'r dan een superlompe Runeword in te knallen ofzo :?

ps. je kunt toch eigenlijk zoveel sockets erin gooien als je wil, door de windforce steeds aan verschillende chars van je door te geven, die act5q1 halen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Damn ik heb nog steeds niet zoveel items, iig het belangrijkste niet; 2x manald heal (voor mana leech)
Heeft iemand wat connecties onder HC spelers die flink wat meuk tegen chipped ruilen?
Als ik dan manald heb moet er nog meer bij :'(:

-Atma's wail (of andere med./high lvl armor)
-peasent crown (unique warhat)
-venom grip (unique demonhide gloves)
-langer briser (unique arbalest)
-lycanders aim
-razortail (unique sharkskin belt)

das dus zo'n beetje m'n verlanglijstje voor kerst om mij weer een beetje spelende te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Op dinsdag 25 december 2001 18:14 schreef PO_Redrum het volgende:

[..]

Quest was mischien al completed. Dus moet je zelf een game maken en het overnieuw doen :P
Dit is van de single player mode. Ik heb er niet veel verstand van maar ik denk niet dat dat dan opgaat... En ja, de quest is complete, Mephisto is dood, maar nu zou ik dus naar de volgende act meoten. Maar hoe.. Via de portal ja... Maar ja.. dan meot ik door de lava ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 25 december 2001 18:48 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Vraagje:

kun je eigenlijk een Windforce nie vet lomp maken door 'm een bepaald aantal sockets te geven en 'r dan een superlompe Runeword in te knallen ofzo :?

ps. je kunt toch eigenlijk zoveel sockets erin gooien als je wil, door de windforce steeds aan verschillende chars van je door te geven, die act5q1 halen :?
Nope..
Een unique item kun je maar 1 keer socketen. En een runeword werk sowieso niet in een al magical item...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op dinsdag 25 december 2001 19:33 schreef Maarten N. het volgende:
Damn ik heb nog steeds niet zoveel items, iig het belangrijkste niet; 2x manald heal (voor mana leech)
Heeft iemand wat connecties onder HC spelers die flink wat meuk tegen chipped ruilen?
Als ik dan manald heb moet er nog meer bij :'(:

-Atma's wail (of andere med./high lvl armor)
-peasent crown (unique warhat)
-venom grip (unique demonhide gloves)
-langer briser (unique arbalest)
-lycanders aim
-razortail (unique sharkskin belt)

das dus zo'n beetje m'n verlanglijstje voor kerst om mij weer een beetje spelende te krijgen.
Je wilt nog al :P Btw veel lui die hier HC spelen , willen dit zelf ook dus denk niet dat veeeel lui die hebben of aan kunne komen.
Op dinsdag 25 december 2001 18:48 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Vraagje:

Unique = 1 socketed , kunnen er NOOIT meer in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 25 december 2001 20:35 schreef SaURoN het volgende:

[..]

Je wilt nog al :P Btw veel lui die hier HC spelen , willen dit zelf ook dus denk niet dat veeeel lui die hebben of aan kunne komen.
[..]

Er zijn wel uniques met meerdere sockets. Maar je kan er altijd maar één keer één bij-socketen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Welke versie draaien jullie ?? Ik kom niet op dat onlinegedoetje. Kan de versie niet bepalen ofzo... Ik draai 1.09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 25 december 2001 21:33 schreef Jaded het volgende:
Welke versie draaien jullie ?? Ik kom niet op dat onlinegedoetje. Kan de versie niet bepalen ofzo... Ik draai 1.09
moet gewoon werken.... anders heb je denk ik een "verkeerde" versie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Een 'verkeerde' versie ?? Gekopieerd bedoel je ? Don't think so..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op dinsdag 25 december 2001 18:21 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Fuck, had ik een 32% ED jewel, ram ik die in mijn tals mask. Nu vind ik een stealskull, MF, IAS, hit recovery, mana en life steal, leuke meuk dus... Zou'k nu me oude tals aan me barb geven ofwat? Ik doe nu al serieuze damage (zit perfect voor een 73 barb)
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op dinsdag 25 december 2001 20:35 schreef SaURoN het volgende:

[..]

[..]

Nope, Griswold's Heart heeft er 3, en nog anderen ook...
Griswold is nu wel een set, maar ik d8 dat er ook uniques waren met meerdere sockets (ingebouwd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Runewords werken niet in Uniques

je krijgt dan gewoon de bonussen van de runes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Ik bedoelde met 1 socketed dat er maar 1 bij komt met een quest, hon sun dan ofzo heeft er 3 dat weet ik ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Ehhh ja
Wat moet ik in hemelsnaam met die steen van Mephisto doen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Update:
Ik heb nu 1 (6% mana steal) Manald heal ring getrade tegen een (imho) waardeloze ali baba :)
Nu ff kijken of ik een 7% kan krijgen dan ben ik weer happy :)
----
Jaded gooi die steen maar weg, cain heeft ze op voorraad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi gasten,

Ik heb ff een vraagje, waar kan ik het beste xp'en?
Ik ben level 40 en ik kan al naar act 3 nm waar krijg ik de
meeste xp.(ik ben ook nog opzoek naar een goede helm met veel sockets en een beetje def)

ps men acc is Yawgmoth_
alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damnit stomme kut Dupes. Heb vandaag eenstring of ears (perfect stats) geruild tegen een socketed lightsabre(met eth for dualingbug) Niemand wilde dat ding ruilen omdat iedereen bang is voor dupes tegenwoordig (ik niet dus ;) )
Zie ik een half uur later diezelfde gast weer een lightsabre offeren.AI das nie goed dacht ik.. ik heb dus dat ding zo snel mogelijk getrade en het beste wt ik er voor kon krigen was een bartucs met medium stats. Heb ik dus maar gedaan... dankzij die klotedupes dus een perfect string of ears geruild tegen een medium bartucs life sucks!!!

Sorry dit moest ik ff kwijt. Jullie hoeven het niet te lezen of medelijden te hebben maar moest hetvff vanme afschrijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op dinsdag 25 december 2001 22:53 schreef Jaded het volgende:
Ehhh ja
Wat moet ik in hemelsnaam met die steen van Mephisto doen ??
Bij River of Flame kan je ofwel rechtdoor gaan naar Diablo, ofwel een omweg naar The Hellforge. Daar zit Haephesto the Armorer. Dood hem. Die dropt ALTIJD een unique hammer. Identify die. Dat is The Hellforge Hammer. Klik nu op de Hellforge, dan ligt die steen erop. Doe de hamer aan. Klik op de Hellforge. Taadaaa, een hele hoop gems en runes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op dinsdag 25 december 2001 14:16 schreef Jaded het volgende:
Thanx !!
Hoe lang spelen jullie allemaal al Diablo 2 ?? Ik ben pas sinds 2 weken verslaafd.. En aangezien ik het niet zo vaak kan spelen heb ik nog maar lvl 25 ofzo.

Hebben jullie nog tips ofzo ?? Het gaat namelijk niet echt goed. Zonder m'n huurling zou ik niet zo vaak winnen ben ik bang.
Cold+Lightning? Rare combo, maarja... Is het een PvP of PvM char? Je gaat er ten eerste aan gewoon moeten worden dat deze combo pas echt goed zal werken na level 30. Daar ben je snel, trust me...

Cold Tree:

1 punt in Ice Bolt/Ice Ball/Glacial Spike/Blizzard/Frost Nova/Frozen Armour/Shiver Armor
Dit zijn allemaal prereqs. Spijtig genoeg zijn de 2 "beste" cold skills van level 30 min, dus heb je een hoop reqs nodig...

Frozen Orb : Zoveel als je nodig hebt
Chilling Armor: Zoveel als je nodig hebt
Cold Mastery : Doet enkel maar lower resist, nix dus

Lightning Tree:

1 punt in Charged Bolt/Static Feild (meerdere mag, raad ik niet aan, maar dat is persoonlijke voorkeur)/Telekinesis/Lightning/Chain Lightning

Lightning heeft al een hoop minder prereqs, maar meer skills die je (als je mijn build volgt) gaat gebruiken.

Nova : Handig voor PK'ers of voor cowruns (mits goed armor en castrate items)
Teleport : Ook handig voor PK'ers en om je sneller te verplaatsen
TS(Thunder Storm): Ook netjes voor PK'ers (Lightning is de meest gelievde PK tree), leuk voor newbies (zoals jij) aangezien je niet moet mikken :P
Energy Sheild: Een paar punten. Dit verandert Melee en Magic Damage ipv van HP naar mana te gaan :) Leuk voor sorcs.

Zo.
Vragen? Enneuh, je eerste char (welk char dan ook) trekt 99% van de tijd op niets, dat is altijd zo. Opnieuw beginnen, moed niet opgeven, en dan je skills/stats verdelen zodat deze goed is waar de vorige volgens jou tekortkwam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op woensdag 26 december 2001 01:33 schreef Schizophreniac het volgende:
Hoi gasten,

Ik heb ff een vraagje, waar kan ik het beste xp'en?
Ik ben level 40 en ik kan al naar act 3 nm waar krijg ik de
meeste xp.(ik ben ook nog opzoek naar een goede helm met veel sockets en een beetje def)

ps men acc is Yawgmoth_
alvast bedankt.
40? Direct naar ACT5, ik zal je met Ancients helpen. Da's al ene hoop levels. Dan baalrunnen (zien dat je de quest niet krijgt, anders ga je naar Hell) en bloodrunnnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necrite
  • Laatst online: 21-08 18:20
[off topic]
<=nieuw character: Kerst-necromancer :+
[/off topic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi R4C00N_SL4Y3R,

Wat is je account, dan zet ik je in me friends list.
En als iemand nog een goede veel socket sorceress helm
heeft hou ik me aanbevolen(niet met dingen als Harlequin
crest aankomen want daar kan ik toch niet tegen traden:()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op woensdag 26 december 2001 11:21 schreef Schizophreniac het volgende:
Hoi R4C00N_SL4Y3R,

Harlequin Crest heeft toch maar 1 socket max :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Hehe, ik ga met zo weinig mogelijk te betalen proberen aan een Silence zwaardje te komen :P

Wish me luck :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op woensdag 26 december 2001 11:21 schreef Schizophreniac het volgende:
Hoi R4C00N_SL4Y3R,

EBA-IkkE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 26 december 2001 09:35 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:

[..]

Cold+Lightning? Rare combo, maarja... Is het een PvP of PvM char? Je gaat er ten eerste aan gewoon moeten worden dat deze combo pas echt goed zal werken na level 30. Daar ben je snel, trust me...

Cold Tree:

1 punt in Ice Bolt/Ice Ball/Glacial Spike/Blizzard/Frost Nova/Frozen Armour/Shiver Armor
Dit zijn allemaal prereqs. Spijtig genoeg zijn de 2 "beste" cold skills van level 30 min, dus heb je een hoop reqs nodig...

Frozen Orb : Zoveel als je nodig hebt
Chilling Armor: Zoveel als je nodig hebt
Cold Mastery : Doet enkel maar lower resist, nix dus

Lightning Tree:

1 punt in Charged Bolt/Static Feild (meerdere mag, raad ik niet aan, maar dat is persoonlijke voorkeur)/Telekinesis/Lightning/Chain Lightning

Lightning heeft al een hoop minder prereqs, maar meer skills die je (als je mijn build volgt) gaat gebruiken.

Nova : Handig voor PK'ers of voor cowruns (mits goed armor en castrate items)
Teleport : Ook handig voor PK'ers en om je sneller te verplaatsen
TS(Thunder Storm): Ook netjes voor PK'ers (Lightning is de meest gelievde PK tree), leuk voor newbies (zoals jij) aangezien je niet moet mikken :P
Energy Sheild: Een paar punten. Dit verandert Melee en Magic Damage ipv van HP naar mana te gaan :) Leuk voor sorcs.

Zo.
Vragen? Enneuh, je eerste char (welk char dan ook) trekt 99% van de tijd op niets, dat is altijd zo. Opnieuw beginnen, moed niet opgeven, en dan je skills/stats verdelen zodat deze goed is waar de vorige volgens jou tekortkwam...
nOOb |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Op woensdag 26 december 2001 12:17 schreef Exoset het volgende:

[..]

LoL dat dacht ik dus ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

[..]

Voor n00bs dus :P
Wat is er noob aan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online

[..]

:O :D
Op woensdag 26 december 2001 12:30 schreef Shade het volgende:

[..]

LoL dat dacht ik dus ook :D
whehe i did 2 ;)
Op woensdag 26 december 2001 11:56 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Hehe, ik ga met zo weinig mogelijk te betalen proberen aan een Silence zwaardje te komen :P

Wish me luck :)
Ding is duur, believe me ik wou er 1 maandje ook 1 traden maar kon ut nie betalen denk dat ze nu wel wat goedkoper zijn, iig suc6 maar de kans is 0,0001%
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.