Op woensdag 02 januari 2002 10:58 schreef SaURoN het volgende:
[..]
30% is wel 2 soj dacht ik , zal nu wel net 1 soj zijn door de dupes etc

Mwa, 1 soj is wel erg weinig (iemand probeerde 'm gisteren ook van mij los te peuteren voor 1 soj). Ik zei vrolijk, dan mag hij iemand anders zoeken. Toen zei hij ook dat hij het gewoon probeerde en dat ie echt wel wat meer waard was dan 1 soj. Iemand anders zei dat ie 3-4 sojs waard was, maar ja, hij hoeft niet meteen weg hoor, ben eigenlijk nergens naar op zoek.
Al zei die dude dat je zijn Tal Rasha's armor (+ perfect topaz) + amu + belt een goede mf combo waren, dat ik maar op zoek moest gaan naar een Tal Rasha's armor voor m'n sorc. Maar ja, veel meer % dan met m'n Skulders Ire (+ topaz) zal ik niet krijgen met die combo.
Heb nu Skulders Ire 131% en Goldwrap 30% (en als amu Mara's Kaleidoscope). Tal Rasha's combo zou me 88% + 24 + 65 + 15% opleveren. Mja, is wel wat meer, maar wanneer ik nog wat lvl met m'n sorc wordt m'n skulders ire natuurlijk ook meer. (ben nu lvl 86, maar dat lvl'en duurt zo f*cking lang.

)
Ik ga trouwens es een offline char editor proberen, es kijken hoe nou zo'n windforce is, of dat nou echt zoveel kont schopt.
edit:
Hier een Duitse Windforce. Zelfs spellen doen ze in het Duits namaken. Ik moet er niet aan denken, NL'se Diablo 2. Een duivelster, zware riem, oorlogs riem.
Jawohl Ernie, ich habe ein Windmacht gefunden.. muhahaha. Sehr schnelle angriffsgeschwindigkeit (wat een woord)