Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals ik het nu begrijp wordt er met ECHT geld items gekocht??
Als dat echt waar is ben je toch echt ziek bezig..
en ik vind er nix aan om met mega items van anderen 300x baal te kunnen slayen.
De sport in D2 is dat je het op eigen kracht kunt, en items verkrijgen door vinden, gamblen, ruilen etc.
Anders zuigt het toch echt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

precies, items kopen is niet leuk op eigen kracht (of beetje hulp) alles doen is leuker dan van een gast spullen kopen.

Best wel ziek eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-09 22:56
Kijk maar es, op de Amerikaanse Ebay is er een speciale afdeling Diablo 2 items
check deze link maar es

Een vriend van mij heeft ooit es zijn Tal Rasha's Armor verkocht hier in Nederland. Hij had er geloof ik fl 250,- voor gekregen (is al vrij lang geleden).]

Whoehahaha, ik zie best wel wat items er tussen staan die ik ook heb, 40% war travelers voor US$ 10,50, Mara's Kaleidoscope +30 res stond er zelfs een tussen voor US$ 25. :) Mja, ik ga die dingen nie verkopen hoor.

Als die Windforce bow van Smurv trouwens een HC bow is, dan is ie volgens mij VEEL waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:42

Soullie

Planeshift

zoals al gezegd werd items kopen is gewoon lame.... als iemand een soj koopt voor 2 dollar is het al erg met je...

maar als je voor 250$ een tal armor bv koopt is er serieus iets mis met je...

begrijp me niet verkeerd ik speel redelijk veel diablo2 lod en zow ook graag al die items hebben.... (tal armor is toevallig het enigste wat ik mis in de set.. dus een donatie van een is welkom ;) )

maar als je op die manier aan je items moet komen.. dan ben je gewoon ziek...... :)

de fun voor mij in diablo2 is alles zelf bereiken met hulp van een paar vrienden... traden en MFden doe ik ook graag... en als ik dan een mooi item vind / trade ben ik er gewoon blij mee... ik kan mensen die geld bieden voor pc game items gewoon niet begrijpen.... :?

waarom denk je dat er zoveel geduped en gehacked word... er zijn gewoon mensen die door hebben dat ze redelijk wat geld kunnen verdienen met bv een windforce of IK armor of whatever... volgens mij heeft 80% van de hackers geen hol te maken met diablo2 en spelen ze het niet eens... ze hacken de mensen waarvan ze horen dat die goeie items hebben.. pakken een paypall accountje.. en huppa gaan op ebay ff wat geld verdienen....

ik wow dat blizard ebay dit soort onzin deed verbieden... dit is namelijk een van de grote oorzaken van probs op closed... mensen die gaan cheaten heb je altijd in zown groot spel... maar dit voegt gewoon een extra dimensie van misbruik toe... die ook hackers enzv van buiten het spel aantrekt..

mijn mening iig..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:02

Canon23

>>MY<< world

Amen, alleen zal het verbieden van dat blizzard teveel moeite/mankracht=geld kosten, omdaar op te gaan letten...

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
Kopen vind ik minder erg dan dupen (= cheaten). Dat is mijn persoonlijke mening. Maar mij zal je echt nooit iets zien kopen, alles wat ik tot nu toe heb heb ik gevonden of geruild.

Maar luister, stel er komt iemand lang die zegt, hee, ik bied jou 250 piek voor een bepaalde armor, dan zeg ik echt geen nee hoor. (al zijn die prijzen ook wel flink gedaald hoor, want dat vriend van mij 'm verkocht is al een tijd geleden.)

Gisteren op een battle.net forum gelezen dat (een van) de eerste Arkaine's Valor voor het bedrag van US$ 660 verkocht werd. Tsja, ik zou het er ECHT niet voor geven hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Op woensdag 02 januari 2002 01:22 schreef Toewan het volgende:
Kopen vind ik minder erg dan dupen (= cheaten). Dat is mijn persoonlijke mening. Maar mij zal je echt nooit iets zien kopen, alles wat ik tot nu toe heb heb ik gevonden of geruild.

Maar luister, stel er komt iemand lang die zegt, hee, ik bied jou 250 piek voor een bepaalde armor, dan zeg ik echt geen nee hoor. (al zijn die prijzen ook wel flink gedaald hoor, want dat vriend van mij 'm verkocht is al een tijd geleden.)

Gisteren op een battle.net forum gelezen dat (een van) de eerste Arkaine's Valor voor het bedrag van US$ 660 verkocht werd. Tsja, ik zou het er ECHT niet voor geven hoor. :)
Mij is er 10piek geboden voor me 4e buriza die ik toen had...geweigerd en die gozer vertelt dat ik daar op tegen ben. Zelfs als ze me 250piek geven zeg ik nee...

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 09:49

mvds

Totally awesome!

Is er niet te controleren of iets een dupe is of niet? Is het echt zo dat alles wat op de Europe realm geduped is een socket heeft en persionalized is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op woensdag 02 januari 2002 08:55 schreef obsidian het volgende:
Is er niet te controleren of iets een dupe is of niet? Is het echt zo dat alles wat op de Europe realm geduped is een socket heeft en persionalized is?
er zijnt ook een soj dupe te zijn (geweest)

ik heb gister voor een getrade.. dus ieder game wat ik join check ik ff of ie er nog is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ach soj's heb ik niet, dus dat maakt niet uit. Ik heb nog een swordguard liggen, is het slim om die te laten socketen en daar een shael in te zetten? Of kan ik er beter wat anders inzetten? (voor info, ik ben een clvl 41 barb)

Dus dat zwaard moet ik bewaren tot ik hem kan gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 01 januari 2002 21:06 schreef Toewan het volgende:
Hooray, een Mara Kaleidoscope gevonden (ik had er al 2, een met 21 to all res en een met 27 to all res) maar nu heb ik er nog eentje bij met 30 to all res.. :) :)

Wat zijn die dingen waard eigenlijk ?? (in niet gedupete sojs)
30% is wel 2 soj dacht ik , zal nu wel net 1 soj zijn door de dupes etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een string of ears, zou ik daar een IK belt voor kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D:D Ik word fulltime diablower :P
lekker hoge magicfind en maar slayen en items verkopen :P
zou het geld opleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 02 januari 2002 13:03 schreef Squatter het volgende:
Denk het wel. De belt is niet echt moeilijk te vinden. Als je nog een keer het harnas tegenkomt, dan wil ik hem graag hebben, is het enige item wat ik nog mis van de set. Arcane's Valor mag ook btw... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet alles behalve de helm nog hebben :)

de helm heb ik nu drie keer gevonden.
dus als er geintereseerden zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:35

heuveltje

KoelkastFilosoof

um op me ama heb ik nu IK de belt. en die wil ik best wel ruilen tegen een string of ears ...

is toch niet echt nuttig voor ama .......
wat is je account ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

squatter_GOT jaja :)
alleen wel sc want dood gaan met sc door lag is minder erg dan HC
daar ben ik vanaf gestapt is niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op woensdag 02 januari 2002 13:23 schreef Squatter het volgende:
squatter_GOT jaja :)
alleen wel sc want dood gaan met sc door lag is minder erg dan HC
daar ben ik vanaf gestapt is niet leuk.
um om 2.15 ben ik ff thuis, als je dan online kan zijn regenlen we het ff. anders vanavond na 6 uur, dan ben ik zeker online :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat wordt dan vanavond, ben nu op m'n werk wordt moeilijk om dan ff online te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 02 januari 2002 13:34 schreef Squatter het volgende:
dat wordt dan vanavond, ben nu op m'n werk wordt moeilijk om dan ff online te komen :)
Als je niet online bent, hoe postte je dit dan?

(en nee mensen, je hoeft het niet uit te leggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inkoppertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 02 januari 2002 13:38 schreef Squatter het volgende:
inkoppertje :)
Best wel ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Is die uni sorcstaff nog iets waard?(Chromatic Ire), vond hem gister bij Mephy, samen met Hellslayer

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op woensdag 02 januari 2002 13:53 schreef Cthulhu het volgende:
Is die uni sorcstaff nog iets waard?(Chromatic Ire), vond hem gister bij Mephy, samen met Hellslayer
je moet de juiste gek tegen komen maar hellslayer is nogwel wat waard... ik heb er iig een tals amu voor getrade... en daar vragen mensen 1 soj voor =)... (schijnt wel wat minder waard te zijn... mja je moet geluk hebben zown ding tegen te komen... en aangezien ik barbs toch niet echt super leuk vind :)... om te spelen dus :P)

Chromatic ire is ook un leuke find... ligt aan de resist erop denk ik... ik heb een 22% en een 31%... dat is dus nogal een verschil :)

er zal best wel iemand voor traden dus... alleen geen id hoeveel... die 22% is naar een clan m8 gegaan en die 31% use ik lekker zelf :)..

tis iig een erg leuk ding als je zelf een sorc hebt zeker houden... die +20% life +3 skill +1 to all mastery's + 20 ~ 35% res to all 20% faster cast. is toch een aardig stafje... :) (jammer dat ie 2 handed is >:))

tis naar mijn mening de beste 2 handed staff die er voor een sorc is :)

dus laat me weten wat je er voor kreeg weet ik meteen zelf wat ie waard is >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
Op woensdag 02 januari 2002 10:58 schreef SaURoN het volgende:

[..]

30% is wel 2 soj dacht ik , zal nu wel net 1 soj zijn door de dupes etc :)
Mwa, 1 soj is wel erg weinig (iemand probeerde 'm gisteren ook van mij los te peuteren voor 1 soj). Ik zei vrolijk, dan mag hij iemand anders zoeken. Toen zei hij ook dat hij het gewoon probeerde en dat ie echt wel wat meer waard was dan 1 soj. Iemand anders zei dat ie 3-4 sojs waard was, maar ja, hij hoeft niet meteen weg hoor, ben eigenlijk nergens naar op zoek.
Al zei die dude dat je zijn Tal Rasha's armor (+ perfect topaz) + amu + belt een goede mf combo waren, dat ik maar op zoek moest gaan naar een Tal Rasha's armor voor m'n sorc. Maar ja, veel meer % dan met m'n Skulders Ire (+ topaz) zal ik niet krijgen met die combo.
Heb nu Skulders Ire 131% en Goldwrap 30% (en als amu Mara's Kaleidoscope). Tal Rasha's combo zou me 88% + 24 + 65 + 15% opleveren. Mja, is wel wat meer, maar wanneer ik nog wat lvl met m'n sorc wordt m'n skulders ire natuurlijk ook meer. (ben nu lvl 86, maar dat lvl'en duurt zo f*cking lang. :'()

Ik ga trouwens es een offline char editor proberen, es kijken hoe nou zo'n windforce is, of dat nou echt zoveel kont schopt. :)

edit:

Hier een Duitse Windforce. Zelfs spellen doen ze in het Duits namaken. Ik moet er niet aan denken, NL'se Diablo 2. Een duivelster, zware riem, oorlogs riem. :r :r
Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/a.vandegriendt/Windforce.jpg

Jawohl Ernie, ich habe ein Windmacht gefunden.. muhahaha. Sehr schnelle angriffsgeschwindigkeit (wat een woord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Op woensdag 02 januari 2002 14:27 schreef Soullie het volgende:

[..]

je moet de juiste gek tegen komen maar hellslayer is nogwel wat waard... ik heb er iig een tals amu voor getrade... en daar vragen mensen 1 soj voor =)... (schijnt wel wat minder waard te zijn... mja je moet geluk hebben zown ding tegen te komen... en aangezien ik barbs toch niet echt super leuk vind :)... om te spelen dus :P)

Chromatic ire is ook un leuke find... ligt aan de resist erop denk ik... ik heb een 22% en een 31%... dat is dus nogal een verschil :)

er zal best wel iemand voor traden dus... alleen geen id hoeveel... die 22% is naar een clan m8 gegaan en die 31% use ik lekker zelf :)..

tis iig een erg leuk ding als je zelf een sorc hebt zeker houden... die +20% life +3 skill +1 to all mastery's + 20 ~ 35% res to all 20% faster cast. is toch een aardig stafje... :) (jammer dat ie 2 handed is >:))

tis naar mijn mening de beste 2 handed staff die er voor een sorc is :)

dus laat me weten wat je er voor kreeg weet ik meteen zelf wat ie waard is >:) ;)
Mijn Sorc houd die staff ook wel zelf denk ik(hij heeft 29% resist en 25% life), en die hellslayer probeer ik vanavond wel ff te traden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op woensdag 02 januari 2002 14:44 schreef Toewan het volgende:

[..]

Mwa, 1 soj is wel erg weinig (iemand probeerde 'm gisteren ook van mij los te peuteren voor 1 soj). Ik zei vrolijk, dan mag hij iemand anders zoeken. Toen zei hij ook dat hij het gewoon probeerde en dat ie echt wel wat meer waard was dan 1 soj. Iemand anders zei dat ie 3-4 sojs waard was, maar ja, hij hoeft niet meteen weg hoor, ben eigenlijk nergens naar op zoek.
Al zei die dude dat je zijn Tal Rasha's armor (+ perfect topaz) + amu + belt een goede mf combo waren, dat ik maar op zoek moest gaan naar een Tal Rasha's armor voor m'n sorc. Maar ja, veel meer % dan met m'n Skulders Ire (+ topaz) zal ik niet krijgen met die combo.
Heb nu Skulders Ire 131% en Goldwrap 30% (en als amu Mara's Kaleidoscope). Tal Rasha's combo zou me 88% + 24 + 65 + 15% opleveren. Mja, is wel wat meer, maar wanneer ik nog wat lvl met m'n sorc wordt m'n skulders ire natuurlijk ook meer. (ben nu lvl 86, maar dat lvl'en duurt zo f*cking lang. :'()

Ik ga trouwens es een offline char editor proberen, es kijken hoe nou zo'n windforce is, of dat nou echt zoveel kont schopt. :)

edit:

Hier een Duitse Windforce. Zelfs spellen doen ze in het Duits namaken. Ik moet er niet aan denken, NL'se Diablo 2. Een duivelster, zware riem, oorlogs riem. :r :r
[afbeelding]

Jawohl Ernie, ich habe ein Windmacht gefunden.. muhahaha. Sehr schnelle angriffsgeschwindigkeit (wat een woord)
Het is idd weinig maar het is niet anders, net zo als Hellslayer net 1 soj is al s je geluk hebt, hij is gewoon niet meer waard in de markt dan 1 soj
Op woensdag 02 januari 2002 13:03 schreef Squatter het volgende:
Wel 2 :P String is much beter.
Op woensdag 02 januari 2002 13:53 schreef Cthulhu het volgende:
Hellslayer is 1 soj, iig dat vragen de meeste er voor, heb er toen 1 gevonden netzoals mijn meeste wapen except voor mijn doombringer ;P Chromatic is niet veel waard iedereen wil een coules en dies dacht ik 1-2 sojs :) heb hem toen zelf voor 1 soj gekocht maand gelede netzoals me Skullders :P Die vent vont zijn wealth toch beter als skullders :? ok joh dan koop ik um :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Die vent vont zijn wealth toch beter als skullders :? ok joh dan koop ik um :D
hehe.. zoals ik al zei je moet de juiste gek vinden :)

mwa ik vond hellslayer tegen tals amu best een redeljke trade iig... aangezien ik hellslayer toch niet ga usen... en ik zow amu al een week of 2 a 3 zoek :)...

lekker toch die extra 65% mf (set bonus van 3 items) en extra res tegen lighting en cold... erg leuk voor meph hell :7

mijn probleem is iig traden zonder sojs de paar (idd 2 dus =)) sojs die ik heb use ik lekker zelf op mijn sorcs :)..

ach mfden en genoeg troep vinden en een lul verhaal ophangen tegen die traders en je komt un end :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie
  • Laatst online: 06-09 09:19

Frenkpie

"Crocs Rule !"

kan iemand mijn sorc miss helpen met act1 nm ?

ff andariel slachten... (op hc)

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op woensdag 02 januari 2002 15:24 schreef Soullie het volgende:

[..]

hehe.. zoals ik al zei je moet de juiste gek vinden :)

mwa ik vond hellslayer tegen tals amu best een redeljke trade iig... aangezien ik hellslayer toch niet ga usen... en ik zow amu al een week of 2 a 3 zoek :)...

lekker toch die extra 65% mf (set bonus van 3 items) en extra res tegen lighting en cold... erg leuk voor meph hell :7

mijn probleem is iig traden zonder sojs de paar (idd 2 dus =)) sojs die ik heb use ik lekker zelf op mijn sorcs :)..

ach mfden en genoeg troep vinden en een lul verhaal ophangen tegen die traders en je komt un end :)
Heb er 2 op me necro daarownen sojs voor en 2 op me normale sorc , daar zijn ze de BESTE ringen voor maar voorde rest zijn het SUX ringen, hellslayer vind ik heb je meer aan als een soj :? IIG das mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Sau hellslayer heb je ook meer aan tenzij je verder wilt traden :)

Gisteren bij Lazaruk een cruel war pike gekocht(240%+) 200-601dmg best een soj waard ofzo, wat doe ik socket ik hem :( ...daargaat de trade waarde nu met die duping shit.
Ah well heb er maar een 13%ed +15%ias jewel in gepleurd..en nu is het een leuke speer voor een merc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een 1.08 Chromatic Ire met 50% (!) extra life. Die is neem ik aan wel wat meer waard dan een 1.09?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Op woensdag 02 januari 2002 16:06 schreef zanac het volgende:
Ik heb nog een 1.08 Chromatic Ire met 50% (!) extra life. Die is neem ik aan wel wat meer waard dan een 1.09?
Ja, die is zeker meer waard, 1.09 heeft max. 25%(die van mij is dus max :) )

Is een rare 7% lifeleech ring nog iets waard? Vond ik ook gister bij een van die monsters bij Mephy (en de run daarop een rare 4% lifelech ring)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 16:22 schreef Cthulhu het volgende:

[..]

Is wel humor als ik die gebruik heeft me sorc meer dan 1100 life :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op woensdag 02 januari 2002 15:43 schreef SaURoN het volgende:

[..]

Heb er 2 op me necro daarownen sojs voor en 2 op me normale sorc , daar zijn ze de BESTE ringen voor maar voorde rest zijn het SUX ringen, hellslayer vind ik heb je meer aan als een soj :? IIG das mijn mening :)
zoals ik al zei... ik speel alleen sorc op het moment..... en daar zijn het gewoon ultime ringen voor... :).. hellslayer is idd een leuke axe voor barb of druid... maar ik had dus liever een extra soj... 25% meer mana en +1 skill :9

en de barb die ik heb gebruikt IK maul... dus die hellslayer zat alleen maar te rotten in een mule :)

traden doe ik alleen als ik echt iets nodig heb wat geen van mijn clanmembers heeft.... soj's heeft iedereen altijd te weinig dus ik moest wel =)
Is wel humor als ik die gebruik heeft me sorc meer dan 1100 life
die van mij dus ook.... en alle +20 life charms worden automatisch +22 of +24 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

hoe vet veel life zou je hebben met 2 van die ringen bij een baba met level 25 bo :9~

naja back to reality...iemand al zin om mijn sorcje naar act2 nm te brengen (HC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op woensdag 02 januari 2002 18:00 schreef frenkpie het volgende:
hoe vet veel life zou je hebben met 2 van die ringen bij een baba met level 25 bo :9~

naja back to reality...iemand al zin om mijn sorcje naar act2 nm te brengen (HC)
Welke ringen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op woensdag 02 januari 2002 16:22 schreef Cthulhu het volgende:

[..]

Is een rare 7% lifeleech ring nog iets waard? Vond ik ook gister bij een van die monsters bij Mephy (en de run daarop een rare 4% lifelech ring)
LIGT AAN de rest van de stats. icm met lightning resistant ofzo zeker

maar een cathanseal heeft al 6% ll, en die is niks waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Is Battle.net down ofzo ?? Ik krijg steeds please wait als ik mijn password ingevuld heb en dan komt er niks.. Beetje raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Wie heeft er wat beginitems voor me ?? Ik ben nieuw op battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op woensdag 02 januari 2002 18:15 schreef SaURoN het volgende:

[..]

Welke ringen :?
ow oops :P kdacht dat het ringen waren (dus niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet of dit al voorbei is gekomen maar kijk hier effe : http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/diablo_ii_lod_rune.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Ben zow s ff aan het denken, de ultieme baba items 8-)
Dus wreed veel dam reduce... Ff kijken...

Stormsheild : 35%
Vampire Gaze: 25%
Shaftstop : 30%

Das een lekkere 90% dam reduce >:)
En dan heb je nog ietwat deftige items voor de rest :P
Silence Superior Collussus dingkie met maxed WW >:)
Dan, amulet, eehm, +all resists rare of Mara's, en als ringen RavenFrost/Dwarfstar of ehm, BulKathos/Ravenfrost... Nejtes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

WTF? Nu nog een String of Ears, heb je dan 100% DAM REDUCE :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op woensdag 02 januari 2002 23:06 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
WTF? Nu nog een String of Ears, heb je dan 100% DAM REDUCE :?
90% is max in PvM
75% is max in PvP

geen 100% mogelijk dus =)
Wie heeft er wat beginitems voor me ?? Ik ben nieuw op battle.net
misschien makkelijk als je je accountje en class erbij zet ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PringleMaster
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 22:05

PringleMaster

A.K.A. Delta

(jarig!)
heb ook pvp barb gemaakt
die heb nu
Vamp Gaze (20 % reduce)
Shaftstop (30 % reduce)
Stormshield (35 % reduce)
String of Ears ( 14 % reduce)
Immortal King boots
Cat's eye (amulet)
2 leech ringen (mana & life)
Immortal king gloves

Zoek nu nog het liefst een cruel collossus blade of swiftness en dan 3 sockets vrij he :D

kaasz | specs | i kick ass for the lord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de verdeling HC/SC onder de posters hier :)

Poll: Speel je HC of SC ?
Hardcore
Softcore

Afbeeldingslocatie: http://www.dubbelf.com/poll/img.php?pollid=768&var=.png

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

ik ben een softy dus =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op woensdag 02 januari 2002 23:28 schreef Maarten N. het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de verdeling HC/SC onder de posters hier :)
um en als ik nou meestal sc speel
maar als het lagvrij is, en ik in de stemming ben HC ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Op woensdag 02 januari 2002 22:47 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:

Dan, amulet, eehm, +all resists rare of Mara's, en als ringen RavenFrost/Dwarfstar of ehm, BulKathos/Ravenfrost... Nejtes :P
heehheehehh hoe ga jij aan een 1.08 gaze komen ?
Dupe ofzo ? lol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo ook weer wat geleerd, ik ga eens uitkijken naar de Aldur`s Watchtower set.

Een lekkere druid set met +3 als je alle items hebt, is wel grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online

hmmz 1.08 gaze yeah right :D
Op woensdag 02 januari 2002 23:24 schreef PringleMaster het volgende:
heb ook pvp barb gemaakt
die heb nu
Vamp Gaze (20 % reduce)
Shaftstop (30 % reduce)
Stormshield (35 % reduce)
String of Ears ( 14 % reduce)
Immortal King boots
Cat's eye (amulet)
2 leech ringen (mana & life)
Immortal king gloves

Zoek nu nog het liefst een cruel collossus blade of swiftness en dan 3 sockets vrij he :D
Mijn PVP barb, heb me gaze op me ama zitten omdat ik al aan 95% zat ;)
Stormshield, shaftstop, gore rider boots, mara's amut, 1x dual leech 6%, 1x bijna max ravenfrost, en doombringer met een 12% string :)
Werkt Machtig

35+30+12=77%, en dan had ik nog een gaze maar die heb ik niet op :) niet nodig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op donderdag 03 januari 2002 00:25 schreef tva_goku het volgende:
zo ook weer wat geleerd, ik ga eens uitkijken naar de Aldur`s Watchtower set.

Een lekkere druid set met +3 als je alle items hebt, is wel grappig
armor vinden is nogal lastig :)... maskje boots en mace (of hoe dat ding heet) is wel easy.. :)

bij veel sets is het armor vinden het probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Mijn pvm barb heeft:
Arreats 6% (gesocket met 39% ed jewel)
shaftstop (met um)
String
Ik boots
Ik gloves
raven frost
bul kathos(perfect 5% dus)
crescent moon amu (voor de leech)
hellslayer (met shael)

voor pvp:
honor ettin axe
luna elite unique shield (moet stormshield worden)

Inventory zit vol met faster hit recovery/faster r/w / poison charms...char is best goed gelukt :) (sorceresses zijn pretty easy to beat, pala's ook, ama zonder buri ook nog te doen, necro om te lachen, druid easy, burizon/ duel barbs my worst nightmare :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach ja, het is ff zoeken, ik zoek eigenlijk nog iemand die me door Nightmare heen wil slepen zodat ik elke Act op elk niveau kan spelen.

Dus als iemand nog een tijd heeft, mag hij/zij zich best melden bij me.
matthijsroskam@hotmail.com voor msn

EN alle items die gevonden worden en die je wilt hebben mag je hebben als bedank, want echt iets meer heb ik niet te bieden.

Ja een paar perfect gems, waaronder 2 ruby`s en 3 skulls, maar dat moet je maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op donderdag 03 januari 2002 00:59 schreef Canon23 het volgende:
Mijn pvm barb heeft:
shaftstop (met um)
String
Ik boots
Ik gloves
raven frost
hellslayer (met shael)

voor pvp:
honor ettin axe

Inventory zit vol met faster hit recovery/faster r/w / poison charms...char is best goed gelukt :) (sorceresses zijn pretty easy to beat, pala's ook, ama zonder buri ook nog te doen, necro om te lachen, druid easy, burizon/ duel barbs my worst nightmare :(
Hit had moeite om mijn necro te killen , ik gok dat jij mijn necro niet doodt krijgt:) IM en je killed je zelf ook me fire golem kan je wel wat dmg doen :) Necroz zijn niet klote als je ze maar goed maakt :) +14 skills >:)

Me dual barb kon het laatst ook nog winne :)

me ama is niet echt PVP maar moet ook lukken met 2500 dmg ;)

Me druid met 2,5 k life en hellslayer van 7800 dmg moet die barb ook wel an kunnen kwa dmg en life ;)

Sorc met TS kunjij niet aan :) heb geen TS op me sorc want das lame in PVP :)

btw sorcs staan nooit lang still hoor ;) dus best klote te raken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Op donderdag 03 januari 2002 01:25 schreef SaURoN het volgende:

[..]

Hit had moeite om mijn necro te killen , ik gok dat jij mijn necro niet doodt krijgt:) IM en je killed je zelf ook me fire golem kan je wel wat dmg doen :) Necroz zijn niet klote als je ze maar goed maakt :) +14 skills >:)

Me dual barb kon het laatst ook nog winne :)

me ama is niet echt PVP maar moet ook lukken met 2500 dmg ;)

Me druid met 2,5 k life en hellslayer van 7800 dmg moet die barb ook wel an kunnen kwa dmg en life ;)

Sorc met TS kunjij niet aan :) heb geen TS op me sorc want das lame in PVP :)

btw sorcs staan nooit lang still hoor ;) dus best klote te raken :)
Hehehe ikdacht da jou necro Corpse explosioin gemaxxed had enzo heheh hoe wilj edaarooit iemand mee mollen in pvp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Op donderdag 03 januari 2002 00:59 schreef Canon23 het volgende:
Mijn pvm barb heeft:
shaftstop (met um)
String
Ik boots
Ik gloves
raven frost
hellslayer (met shael)

voor pvp:
honor ettin axe

Tis dat ik mijn ama en mn sorc van items heb gestripped, lol :D, oja die luna is gebanned in legit duels, net zoals slow items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 01:33 schreef Shade het volgende:

[..]

Hehehe ikdacht da jou necro Corpse explosioin gemaxxed had enzo heheh hoe wilj edaarooit iemand mee mollen in pvp
Decripy casten, en rennen :) onderwijl spectres schieten

Bone armor casten kan ook helpen :)

best naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik heb gisteren even wat uitgerekend (SaURoN weet dat wel :P ) En de ultieme barb heeft een:

6 socketed (Silence)
Cruel (Max ed)
Colossal Blade
of Quickness

Dat is dan dus:
Colossal Blade base dmg 58 (two handed min)
+ 300% Cruel max
+ 200% Silence
= 348
Colossal Blade base dmg 115 (two handed max)
+ 300% Cruel max
+ 200% Silence
= 690 dmg
En voor de kenners, dit is dus meer als de grandfather!

Alleen zal een max cruel met 6 sockets en de runes voor Silence nog moeilijker te vinden zijn dan de grandfather... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Oh ja, weet iemand of er ook dual leech jewels zijn? Ik zoek er nog een voor mijn zwaard... Heeft maar een socket dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trasjr531
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-08 09:20
Een jewel dachtik niet,
maar een perfect skull werkt ook wel lekker hoor :)
Iets van 4% life en 3% Mana leech dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een goede tip , ga niet met een laag lvl (51) de ancients (nm) doen ik was lvl 44 en ik werd in 1 knal dood geslagen door Korlic, die lvl 51 heeft mij gelukkig geloot.

ander onderwerp ik denk dat ik een tijdje ga stoppen met diablo omdat Maarten haast geen spullen meer heeft, daarom vind ik het ook niet meer leuk om alleen te spelen, dus ik denk dat ik stop maar misschien kom ik soms nog online.
MzzL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

sc = voor mietjes :)
hc = het echte werk

ik vind gewoon: dead = dead.
kan je wel zeggen van: ja lagged zo erg !!
das bullshit want er zij zoveel mensen die level 99 kunnen worden (zie smurf) en hij zal ook soms last hebben van lag. je moet dan weten dat je dan ff niet moet spelen.

level 99 sc = iemand met teveel tijd.
level 99 hc = ook iemand met teveel tijd maar wel zeer goed gespeeld omdat hij nog nooit dood is gegaan.

sc = boring, leuk voor newbies om te leren hoe het spel is
hc = echte werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op donderdag 03 januari 2002 08:20 schreef MatthijsN het volgende:
Ik heb een goede tip , ga niet met een laag lvl (51) de ancients (nm) doen ik was lvl 44 en ik werd in 1 knal dood geslagen door Korlic, die lvl 51 heeft mij gelukkig geloot.

ander onderwerp ik denk dat ik een tijdje ga stoppen met diablo omdat Maarten haast geen spullen meer heeft, daarom vind ik het ook niet meer leuk om alleen te spelen, dus ik denk dat ik stop maar misschien kom ik soms nog online.
MzzL
ja je bent gewoon niet slim geweest. ik zei nog tegen je: neem mana shield !! heb je gewoon hard nodig.

bij mijn sorc was da ook: zonder mana shield gingen ze allemaal dood met baal runs (door die zelfmoord beeste)

met mana shield overleefde ze da nog met ong een kwart life over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik heb een swordguard (unique dus 1 socket maar), wat kan ik daar het beste in doen? Het zwaard is zelf normal attack speed zonder leech. Dus wat kan ik het beste doen? Leech erin (P. Skull met dual leech of een jewel met enkele leech) of de snelheid verhogen. Ik gebruik het zwaard als two handed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op donderdag 03 januari 2002 07:43 schreef obsidian het volgende:

[..]

Ik heb gisteren even wat uitgerekend (SaURoN weet dat wel :P ) En de ultieme barb heeft een:

6 socketed (Silence)
Cruel (Max ed)
Colossal Blade
of Quickness

= 690 dmg
En voor de kenners, dit is dus meer als de grandfather!

Alleen zal een max cruel met 6 sockets en de runes voor Silence nog moeilijker te vinden zijn dan de grandfather... :(
Ahem
runewords kunnen niet in magische items worden gemaakt ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op donderdag 03 januari 2002 09:38 schreef obsidian het volgende:
Ik heb een swordguard (unique dus 1 socket maar), wat kan ik daar het beste in doen? Het zwaard is zelf normal attack speed zonder leech. Dus wat kan ik het beste doen? Leech erin (P. Skull met dual leech of een jewel met enkele leech) of de snelheid verhogen. Ik gebruik het zwaard als two handed.
denk dat je het beste een ED jewel of een shael ofzo kunt pakken. leech is makkelijk genoeg op andere manieren te verkrijgen (tal rasha mask bv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op donderdag 03 januari 2002 09:46 schreef heuveltje het volgende:

[..]

Ahem
runewords kunnen niet in magische items worden gemaakt ......
Hoezo niet? Volgens mij heb ik dat ook gedaan hoor... Kan je bijvoorbeeld geen zwaard maken met je cube (3 chipped en een zwaard) en er dan bijvoorbeeld King's Grace erin plakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op donderdag 03 januari 2002 09:50 schreef heuveltje het volgende:

[..]

denk dat je het beste een ED jewel of een shael ofzo kunt pakken. leech is makkelijk genoeg op andere manieren te verkrijgen (tal rasha mask bv)
IAS ook wel hoor, heb je gloves voor... :) Maar tals mask is moeilijker te vinden dan een Gem of jewel. En daarbij komt ook nog dat ik de IK helm draag, ik wil graag de hele set...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op donderdag 03 januari 2002 00:09 schreef Shade het volgende:

[..]

Dan steken we er een SoE bij he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op donderdag 03 januari 2002 09:52 schreef obsidian het volgende:

[..]

Hoezo niet? Volgens mij heb ik dat ook gedaan hoor... Kan je bijvoorbeeld geen zwaard maken met je cube (3 chipped en een zwaard) en er dan bijvoorbeeld King's Grace erin plakken?
er zijn enkele uitzonderingen (oa leaf) maar:
To Make a RuneWord:

1) Items used for RuneWords must be gray text items. Low Quality, Superior, and Ethereal can be used as well. You can not use magical, Rare, Set, Crafted, or Unique items, even if they have the correct number of sockets.
2) The item must be of the correct type.
3) The item must have exactly the correct number of sockets (no more).
4) You must insert the Runes in the correct order.
Op donderdag 03 januari 2002 09:53 schreef obsidian het volgende:

[..]

IAS ook wel hoor, heb je gloves voor... :) Maar tals mask is moeilijker te vinden dan een Gem of jewel. En daarbij komt ook nog dat ik de IK helm draag, ik wil graag de hele set...
roflol geloof me. tegen de tijd dat je het ik armor hebt gevonden. heb je vast wel een beter zwaardje :P

en anders gewoon een manald heal ring, en een cathans seal
das ook 6,7 % dualleech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op donderdag 03 januari 2002 09:52 schreef obsidian het volgende:

[..]

Kwoot van Diablo2.net:
Can I make a RuneWord out of a magical or Unique, Set, Rare, Crafted, or Magical items?
No, items must be normal or superior socketed items, (grey colored-text names) to make a RuneWord from them. You can find or make the socketed items with the socket-adding quest in Act Five. Note that some Uniques and all the items in Griswold's Set have two or more sockets in them as inherent properties, which is why they are included here. Crafted Items and Rare items only ever have one socket, but you couldn't make a RuneWord from them even if they had more.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op donderdag 03 januari 2002 10:06 schreef heuveltje het volgende:

[..]

er zijn enkele uitzonderingen (oa leaf) maar:
[..]

[..]

roflol geloof me. tegen de tijd dat je het ik armor hebt gevonden. heb je vast wel een beter zwaardje :P

en anders gewoon een manald heal ring, en een cathans seal
das ook 6,7 % dualleech
Cathans? Heb ik 4x oid :P Wel SC natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op donderdag 03 januari 2002 00:09 schreef Shade het volgende:

[..]

Als je in 1.08 een Gaze gevonden hebt, en die gaat mee naar 1.09, wordt hij dan minder ofzow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Is stealskull iets waard? Heeft 5% dualleech, 39%MF en nog wat andere stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie wil er een hellslayer voor een soj?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
WTH is soj ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 10:33 schreef Jaded het volgende:
WTH is soj ??
stone of jordan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op donderdag 03 januari 2002 10:16 schreef Cthulhu het volgende:
Nee, niks waard, geef maar aan mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op donderdag 03 januari 2002 10:33 schreef Jaded het volgende:
WTH is soj ??
SoJ, das zo'n beetje het "geld" van D2, is erg veel waard. De kans dat je er een vindt in de expansion is zo goed als nihil. Daarom komen de meeste SoJs van D2C, Mandald Heal en Nagelring aan en dan maar Mephrunnen >:)

Is best wel wat waard hoor. Wij handelen niet met goud omdat het zo enorm simpel is voor te vinden (pak op elke cowrun alle wands op, als er ergens +2 skill bij staat is hij 30k waard :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op donderdag 03 januari 2002 10:16 schreef Cthulhu het volgende:
Op donderdag 03 januari 2002 10:49 schreef obsidian het volgende:

[..]

Nee, niks waard, geef maar aan mij :)
Ik heb een Tals mask met 32% ED jewel, ik heb die liever dan stealskull. Die mana leech heb ik nodig enzow :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is 37% chance guards waard? weet iemand dat toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op donderdag 03 januari 2002 10:51 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:

[..]

[..]

Ik heb een Tals mask met 32% ED jewel, ik heb die liever dan stealskull. Die mana leech heb ik nodig enzow :P
Mmm, ik zou die stealskull toch heeeel erg graag willen hebben. Die ED krik ik wel met andere dingen op maar die hoge def en IAS komen me heel erg van pas... Maar zoals altijd moet ik het hebben van gulle gevers want traden kan ik niet omdat ik niks heb wat geld (soj's) waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
1e [Dubbelpost]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op donderdag 03 januari 2002 10:15 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:

[..]

Als je in 1.08 een Gaze gevonden hebt, en die gaat mee naar 1.09, wordt hij dan minder ofzow?
nee dan is hij 30-40 sojs waard :P
omdat ze niet meer te krijgen zijn ;)

1.08 harly is er ook zon 1 :)
Op donderdag 03 januari 2002 10:50 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:

[..]

SoJ, das zo'n beetje het "geld" van D2, is erg veel waard. De kans dat je er een vindt in de expansion is zo goed als nihil. Daarom komen de meeste SoJs van D2C, Mandald Heal en Nagelring aan en dan maar Mephrunnen >:)

Is best wel wat waard hoor. Wij handelen niet met goud omdat het zo enorm simpel is voor te vinden (pak op elke cowrun alle wands op, als er ergens +2 skill bij staat is hij 30k waard :P)
check jij al die zooi
Op donderdag 03 januari 2002 10:53 schreef DarthRaider het volgende:
Ze zijn leuk want 40% is max, leuk voor beginnende mfer ;) heb zelf nu 39% maar 37% vind ik nie slecht
Op donderdag 03 januari 2002 01:33 schreef Shade het volgende:

[..]

curses heb ik er allemaal 1 in :) Ik heb +14 skills jongetje :D dus alles is 15 :D Dat werkt goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Hoe makkelijk vind je in classic eigenlijk soj's? Is het de moeite waard om een wekje classic te spelen en vervolgens je soj's over te zetten of vind je er in een week geen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op donderdag 03 januari 2002 11:40 schreef obsidian het volgende:
Hoe makkelijk vind je in classic eigenlijk soj's? Is het de moeite waard om een wekje classic te spelen en vervolgens je soj's over te zetten of vind je er in een week geen?
je hebt in d2 classic een iets groter kans om soj's te vinden omdat daar maar 3 unique ringen zijn (lod stuk of 7 ofzo). maar das ook het enige voordeel

je zult er echt niet binnen een week een vinden

dat de meeste ringen d2c zijn.
komt doordat er in het verleden bepaalde tijd
-geduped kon worden.
-uniques gegambled konden worden
-je een gamble hack had
-als je al een manald en nagel ring had. dan werd iedere unique ring automagisch een soj

maar dat is dus verleden tijd
(hoop ik, moet maar zien hoe dat dupen nu gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op donderdag 03 januari 2002 10:53 schreef DarthRaider het volgende:
niet veel.... meph op normal en nm dropt die best vaak....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 12:03 schreef Soullie het volgende:

[..]

niet veel.... meph op normal en nm dropt die best vaak....
k vond hem bij baal nm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op donderdag 03 januari 2002 12:05 schreef DarthRaider het volgende:

[..]

k vond hem bij baal nm :P
ik ben meer een meph en pindle runner :)...

al heeft die laatste nog nooit wat leuks voor me gedropt... mja wie weet he :).. als ik lang genoeg volhoud :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 12:13 schreef Soullie het volgende:

[..]

ik ben meer een meph en pindle runner :)...

al heeft die laatste nog nooit wat leuks voor me gedropt... mja wie weet he :).. als ik lang genoeg volhoud :p
normaal doe ik meestal meph hell maar ik had ff zin in wat makkelijkers. k vond laatst bij ShadowFang (viper temple lvl2 hell) radaments sphere, volgens mij is die geen ene zak waard, maar hij's wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

* Frenkpie is LUCKY !

ik was level 43 en zat vast in nm. vraag ik zon baba level 86 : wil ff helpen.

ok hij hielp met andy... ff wat zitten buurten enzo
toen moest ik mijn zooi laten zie (crap)
hij zo: miss heb ik nog wel wa rotzooi..

gooit ie dit voor mij op de grond:

frostburn
tarnhelm
1 to all skill met resis (is zon blauwe unique... sharkenskin ofzo) amor
1 to all skills amulet met 25% mf
een staff met +2 to sorc skills en 50 to life en 17 to energy

*D *D

eindelijk doet mijn sorcje wa dmg :P

owja kep al 120 mf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Sau van je barb verlies ik, ama misschien(60% verliezen).

Druid hak ik, ik heb ook 3000life op barb en doe 5000dmg met ww max.
Sorce heb pas nog een lvl90 sorce gechopt en dan niet 1x deze had TS en FO, sorce tp-ed achter je aan als je rent je moet dan alleen ff terug ww-en en tadaa en op 1 of andere manier TS bij mij wanneer ik loop bijna geen dmg. Necro ik ben niet dom genoeg om je golem te hakken, terwijl IM ben :) , het kan alleen wel een tijdje duren voor ik je rond rennende necro eindelijk raak :)

ps dit wil ik wel is ff testen ;)

Banned items

Knockback on ranged weapons

Pierce items

Slow items

Lightsabre

Buriza-Do Kyanon

Atmas Scarab amulet

Sacred Chanse 1.08 amulet

Poison charms

You are not allowed to use charged items, you can use the item but not use the skill on them.

Waarom is luna dan verboden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje hoe zit dat nou met mf?
Ik heb het volgende:
1 paar handshoenen met 25% mf
1 armor met 30% mf
en een helm met 24%

word dat opgeteld of telt het hoogste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

opgeteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 13:20 schreef tva_goku het volgende:
ff een vraagje hoe zit dat nou met mf?
Ik heb het volgende:
1 paar handshoenen met 25% mf
1 armor met 30% mf
en een helm met 24%

word dat opgeteld of telt het hoogste?
hele zooitje bij elkaar optellen.. hoe dacht je anders dat sommige gasten > 500 mf uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op donderdag 03 januari 2002 13:22 schreef DarthRaider het volgende:

[..]

hele zooitje bij elkaar optellen.. hoe dacht je anders dat sommige gasten > 500 mf uitkomen?
6 socket armor met 6 ists :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op woensdag 02 januari 2002 14:44 schreef Toewan het volgende:

[..]

edit:

[afbeelding]

Waar is de champagne, ik heb net een Opa gevonden :P :+
Steen van Jordan :P SoJ :P
Lijkrouw (Corpsemourn) :P
Bevroren Bal :P
Vuurmuur :P
"Mijn tovenares kan niet zonder Energie Schild" :P
"Roep" (Shout)
"Baba, warcries plz" wordt "Barbaar, oorlogskreten AUB"
Bloedren :P
Draaikolk :P (Whirlwind)

I need a beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op donderdag 03 januari 2002 13:12 schreef Canon23 het volgende:
Sau van je barb verlies ik, ama misschien(60% verliezen).

Druid hak ik, ik heb ook 3000life op barb en doe 5000dmg met ww max.
Sorce heb pas nog een lvl90 sorce gechopt en dan niet 1x deze had TS en FO, sorce tp-ed achter je aan als je rent je moet dan alleen ff terug ww-en en tadaa en op 1 of andere manier TS bij mij wanneer ik loop bijna geen dmg. Necro ik ben niet dom genoeg om je golem te hakken, terwijl IM ben :) , het kan alleen wel een tijdje duren voor ik je rond rennende necro eindelijk raak :)

ps dit wil ik wel is ff testen ;)

Banned items

Knockback on ranged weapons

Pierce items

Slow items

Lightsabre

Buriza-Do Kyanon

Atmas Scarab amulet

Sacred Chanse 1.08 amulet

Poison charms

You are not allowed to use charged items, you can use the item but not use the skill on them.

Waarom is luna dan verboden?
Wrom atmas? 20% bonus to AR, so what, Mahim is +10%def
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.