Hmm, het kan dus toch wel een beetje met keyboard.
Ik heb alleen een probleem met het taxiën,
taxien werkt toch met de rudders? oftwel, standaard knoppen zijn keypad_0 (insert) en keypad_enter. Maar ja, het lukt me zowat totaal niet om normaal op de baan te taxien. Komt dat door mijn keyboard gevoeligheid (het is drukken of niet, met joystick kan je nog sensitivity aangeven) of moet ik andere knoppen gebruiken?
en op welke throttle hoeveelheid moet ik gaan om genoeg snelheid te krijgen? het is bij mij altijd dat ik te hard ga, en ja, dan taxi je van de baan af
Ik gebruik nu steeds een active runway en dan depart straight-out. Ik zie sommige screenshots ook nog eens met gate en al, is dat een patch (add-on) of zit dat ook standaard erbij en taxien jullie erheen?
Ik gebruik de boeing 747-400
Nog één vraag voor, het enige wat ik nog zelf aan het doen ben is opstijgen, zodra ik de lucht in ben zet ik autopilot aan en dan stuur ik zeg maar door middel van altitude en heading te veranderen door het luchtruim. Oftwel, ik doe niets behalve autopilot instellingen veranderen. is dat een normaal fenomeen?
ik heb nog nooit een landing gemaakt (oftwel; succesvolle vlucht) Ik probeerder er eentje van parijs naar schiphol. voor de landing heb ik gesaved en is mijn vliegtuig na wat foute dingen overstressed geraakt. Daarna heb ik het niet meer geprobeerd.