62.163.38.9 Same for RW
...Make every cut count, even if it is one frame...
Ook weer payware van SimflightOp donderdag 06 december 2001 21:25 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Hoe kom je daar aan. Zit dat standaard in fs2002
erg leuk blijft het zeg dat fs2002 NOT
Ho dat is wel minder. Hoeveel heeft je dat gekost?Op donderdag 06 december 2001 21:26 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ook weer payware van Simflight
tampert, kriminalpolizei
Ik heb de demo's, kijk een pagina terug naar mij screenieOp donderdag 06 december 2001 21:28 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ho dat is wel minder. Hoeveel heeft je dat gekost?
kost C 16,50 per vliegveld geloof ik
shit, wacht ff het gaat weer fout bij mijOp donderdag 06 december 2001 21:25 schreef Roland het volgende:
Grmbl Grmbl, dan serveer ik wel! Grmbl Grmbl.... IP komt er aan
62.163.38.9 Same for RW
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Mensen het IP is al bekend hoor!
RW: 62.163.38.9:3782/got
surprise
als die het niet doet ga dan naar
gotVA forum en dan naar plane's en scenery en dan naar het topic daar
waar is cd 1 voor
waar is cd 2 voor
waar is cd 3 voor ?
of aller 3 voor instalatie ?
Canon EOS 80D En wat glaswerk
alle 3 voor installOp donderdag 06 december 2001 22:27 schreef Firecow het volgende:
ff een vraagje
waar is cd 1 voor
waar is cd 2 voor
waar is cd 3 voor ?
of aller 3 voor instalatie ?
en zijn de wtc torens nou wel of niet weg
weg maar je kan ze downloadenOp donderdag 06 december 2001 23:02 schreef Firecow het volgende:
ok
tampert, kriminalpolizei
jaOp donderdag 06 december 2001 23:02 schreef Firecow het volgende:
ok
tenzij je nog een beta versie hebt (als je beta tester bent geweest
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
nah bijna hebben

Damn man, nouwja, dan maar op zoek naar een alternatief
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Delta on Final 27L Tourniquet on final 27R
Free flyinf over KMIA

Ondanks vele probs die ik had, was het toch wel weer een leuke vlucht.
p.s. Biobak: raar dat je mij nog als 747 daar ziet!!! Ik had mijn vliegtuig inmiddels (na de landing) ingewisseld voor een Extra!
Ja wazig. Die 747 zag er wel heel wendbaar uit opeens. Wel een mooi shot vind ik!Op vrijdag 07 december 2001 00:17 schreef Tourniquet het volgende:
p.s. Biobak: raar dat je mij nog als 747 daar ziet!!! Ik had mijn vliegtuig inmiddels (na de landing) ingewisseld voor een Extra!
ja, LOL!Op vrijdag 07 december 2001 00:22 schreef biobak het volgende:
[..]
Ja wazig. Die 747 zag er wel heel wendbaar uit opeens. Wel een mooi shot vind ik!
Het is wel een stoer shot ja!
Maar nou was ik wel benieuwd of mijn systeem nog wat upgraden behoeft, daar weten jullie vast wel meer van:
PIII-800, 256 Mb, 30Gb IBM @ 7200, SB 1024, GForce2 GTS met 32 Mb, stuurtje (joystick is er wel maar s*cks).
Ik heb ooit FS95 nog heel veel gespeeld op mn 486 met 8Mb dus ik weet dat een fps van 1 best naar is.. maar hoe gaat dat op mijn systeem straks? Is het een beetje te vliegen?
En belangrijker: tegen die tijd heb ik eindelijk ADSL, dus:
1. zijn jullie er dan nog om online te vliegen?
2. is ADSL voldoende om te hosten?
Alvast bedankt!
Ik denk dat het wel aardig te spelen zal zijn op jouw systeem. Misschien niet met alle graphics op 100%, maar ach...Op vrijdag 07 december 2001 01:11 schreef Delphi32 het volgende:
En ik maarde hele tijd.. wegens budgettaire redenen komt FS2002 pas over 2 maanden hier
Maar nou was ik wel benieuwd of mijn systeem nog wat upgraden behoeft, daar weten jullie vast wel meer van:
PIII-800, 256 Mb, 30Gb IBM @ 7200, SB 1024, GForce2 GTS met 32 Mb, stuurtje (joystick is er wel maar s*cks).
Ik heb ooit FS95 nog heel veel gespeeld op mn 486 met 8Mb dus ik weet dat een fps van 1 best naar is.. maar hoe gaat dat op mijn systeem straks? Is het een beetje te vliegen?
En belangrijker: tegen die tijd heb ik eindelijk ADSL, dus:
1. zijn jullie er dan nog om online te vliegen?
2. is ADSL voldoende om te hosten?
Alvast bedankt!
En over die ADSL-lijn.... daar bestaan veel verschillende soorten van, dus iets specifieker zijn! (snelheid up en down).
Ik denk dat ik dan al bijna ILS onder de knie heb

Zou ik een kans maken
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Mooi shot. Maar klopt die voorste schijnwerper op dat vliegtuig wel? Ik dacht dat ie op het KLM logo op de cockpit scheen in het echie.Op vrijdag 07 december 2001 03:45 schreef Tourniquet het volgende:
[afbeelding]
Zou ik een kans maken
Maar verder ziet hij er gelikt uit
ik doe meen aan e screenshot contest op flightsim.com
tampert, kriminalpolizei
Klopt, er zaten ook een aantal anderen van St. Maarten bij... maar ik keek pas naar de andere inzendingen toen ik deze al ingestuurd had....!Op vrijdag 07 december 2001 11:03 schreef Evilernie het volgende:
mooie screenie (feelreal of pss) maar het onderwerp is niet origineel. heel veel mensen maak een screenie van hun landing op Princess Juliana Intl....(sint maarten
Maar verder ziet hij er gelikt uit
ik doe meen aan e screenshot contest op flightsim.com
Dit weekend ben ik trouwens weg, dus ff een paar dagen geen vluchtjes voor mij!
Anoniem: 37582
dat met z'n alle vliegen.. doen julli edat elke dag? kan ik ook eens meedoen?? lijkt me wel vet!
moet, ik dan ook alle skins etc. hebben? of is dat niet nodig?
laters
je kan meevliegen. gewoon op ip inloggen en het vluchtplan in je myflts map opslaan en je kan gewoon meevliegen. jhet is werl zo als iemand een vliegtuig vliegt, waarvan jij het model niet hebt, zie jij gewoon een cessna of een standaard boeingOp vrijdag 07 december 2001 11:24 schreef kwabbernoot het volgende:
hey gasten
dat met z'n alle vliegen.. doen julli edat elke dag? kan ik ook eens meedoen?? lijkt me wel vet!
moet, ik dan ook alle skins etc. hebben? of is dat niet nodig?
laters
tampert, kriminalpolizei

ik raad ook iedereen aan om een keer van milaan naar zurich te vliegen en dan overdag (zomer). is schitterend!
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
(let voral ff op de schade
oeps dat was iets teveel van het goede ....
(hier schoot ik mijn eigen staart er af
Hier dus ff wat kleine schade.
zo ff landen ( met schade )
en hier zit ik als gunner
OEPS dat was bijna raak
zo hier nog ff een foto van een Duitsleepvliegtuig
( over rare kisten gesproken )
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Dat zou je niet aan mij moeten vragen ...Op vrijdag 07 december 2001 12:37 schreef tazzman het volgende:
Whoah! Ik moet toch ook maar ff IL-2 gaan kopen. Zit er wel een handleiding bij? Op PAPIER dan?
Ik heb deze versie ff geleend van iemand om te kijken of het wel wat is
ALS jullie meer shots willen zien met shade dan zeg je het maar .
PS dit is geen spel voor mensen die net beginnen met vliegen
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Dit was mijn eerste vlucht onder "Full IFR" van Start tot Landing hoewel ik de landing wel 3x over heb moeten doen.
Het was zowiezo ff wennen want de DC-8 cockpit is HEEL anders dan die van een 737/777 waar ik normaal mee vlieg.
Dat IFR is echt waanzinnig omdat je gewoon helemaal binnen wordt geleid door zowel Havana Control als Havana Tower. Onwijs! En ik word precies naar de Localizer gepraat.. !
Maar goed.. tijdens poging nummer 1 onderschepte ik de Localizer en switch ik Autopilot (AP) naar AP-LOC Hold. Maar ipv naar de baan (060) te draaien, gaat ie compleet de andere kant op... dus ik krijg een go-around in een circuit zogroot dat ik zo'n beetje over BRAZILIE ben terug gevlogen..
Poging nummer 2 ging beter.. wederom de Localizer ondeschept en ik switch AP naar AP-ILS hold en we draaien precies goed, naar 060!
Dus poging nummer 3.. wederom een go-around.. Deze keer gewoon hetzelfde gedaan als poging 2 maar nu gewoon op finals AP uitgezet en met de hand geland. Er stond wel wat zijwind (en ik heb geen rudders!! ARGH) dus ik kwam wat ongelukkig terecht op de linkerhelft van de baan (had er een MD-80 op de taxibaan gestaan dan had ik waarschijnlijk de cockpit onthoofd
Vraagje: In de cockpit van de DC-8 heb ik een "GROUND SPOILER" Hendel...wat doe ik met die dingen? het lijken wel een soort van extra speedbrakes?
Okay hier wat pics geschoten met FSScreen, dat is inderdaad een bijzonder handig tooltje!

Onderweg naar Cuba met wat bewolking

Op 12.000ft, 310 knots, heading 190 kruisen we de kust met Cuba! Geen van de crew was er ooit geweest dus we hingen allemaal met onze snufferd naar buiten te kijken

Gelukkig spreekt Havana Control goed engels en worden we probleemloos richting Havana Int gepraat

Approach, Final en Touch-down op Havana International. We zaten wel even vast op de taxibaan want we moesten wachten op 2 MD-80s, een Beech en een zwik Cessna's. En dat terwijl we toch ZSAM naar het stand wilde!
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Anoniem: 37518
Nog een vraag.. ik heb het plan om zeg maar een wereldreis te maken in fs2002.. is het mogelijk dat als ik ergens bij de gate ben dat ik een nieuw flightplan maak? Zodat ik alleen maar hoef te tanken, instellingen veranderen en hoppa, moven weer... Dus niet dat ik steeds create flight hoef te doen..
THANX!
ff vraagje...zijn deze pics met photoshop zegmaar uitgeknipt of is dit je hele beeldOp vrijdag 07 december 2001 13:04 schreef tazzman het volgende:
Ik heb eindelijk tijd gevonden om mijn allereerste full-IFR vlucht af te maken!Met een UPS DC-8-73 van Miami International - Havana, Cuba. Ik moest de vlucht afbreken omdat ik geen tijd had en ik ben deze week ZEER druk geweest met mijn werk dus helemaal geen tijd gehad om te vliegen.
Dit was mijn eerste vlucht onder "Full IFR" van Start tot Landing hoewel ik de landing wel 3x over heb moeten doen.
Het was zowiezo ff wennen want de DC-8 cockpit is HEEL anders dan die van een 737/777 waar ik normaal mee vlieg.
Dat IFR is echt waanzinnig omdat je gewoon helemaal binnen wordt geleid door zowel Havana Control als Havana Tower. Onwijs! En ik word precies naar de Localizer gepraat.. !
Maar goed.. tijdens poging nummer 1 onderschepte ik de Localizer en switch ik Autopilot (AP) naar AP-LOC Hold. Maar ipv naar de baan (060) te draaien, gaat ie compleet de andere kant op... dus ik krijg een go-around in een circuit zogroot dat ik zo'n beetje over BRAZILIE ben terug gevlogen..![]()
Poging nummer 2 ging beter.. wederom de Localizer ondeschept en ik switch AP naar AP-ILS hold en we draaien precies goed, naar 060!Dus ik denken, ff kijken of hij ook op ILS kan landen. Nou OF een DC-8-73 kan dat gewoon niet OF de ILS voor Havana International klopt gewoon niet want het is dat ik snel ingreep anders had de AP hem gewoon op een zeer drukke taxibaan gezet.
Dus poging nummer 3.. wederom een go-around.. Deze keer gewoon hetzelfde gedaan als poging 2 maar nu gewoon op finals AP uitgezet en met de hand geland. Er stond wel wat zijwind (en ik heb geen rudders!! ARGH) dus ik kwam wat ongelukkig terecht op de linkerhelft van de baan (had er een MD-80 op de taxibaan gestaan dan had ik waarschijnlijk de cockpit onthoofd) maar goed, we waren geland.
Vraagje: In de cockpit van de DC-8 heb ik een "GROUND SPOILER" Hendel...wat doe ik met die dingen? het lijken wel een soort van extra speedbrakes?
Okay hier wat pics geschoten met FSScreen, dat is inderdaad een bijzonder handig tooltje!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Onderweg naar Cuba met wat bewolking
[afbeelding]
Op 12.000ft, 310 knots, heading 190 kruisen we de kust met Cuba! Geen van de crew was er ooit geweest dus we hingen allemaal met onze snufferd naar buiten te kijken
[afbeelding]
Gelukkig spreekt Havana Control goed engels en worden we probleemloos richting Havana Int gepraatOndertussen bekijken we het Cubaanse landschap
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Approach, Final en Touch-down op Havana International. We zaten wel even vast op de taxibaan want we moesten wachten op 2 MD-80s, een Beech en een zwik Cessna's. En dat terwijl we toch ZSAM naar het stand wilde!
tampert, kriminalpolizei
>>>>>>> FSScreen <<<<<<<<
Als het mag zet ff een link neer
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Ik zie hier al die schitterende foto's. Lijkt mij echt een mooi spel. Denk dat ik het ga kopen.
Is het wel een beetje eenvoudig te spelen/leren?
Money for nothin' and your chicks for free
opstijgen enzow is niet moeilijk, denk ik, het lukt mij ook perfect nu, maar dat IFR en ILS enzow, om dat te leren ben je wel ff bezig denk ikOp vrijdag 07 december 2001 14:23 schreef DeeJee het volgende:
Vraagje:
Ik zie hier al die schitterende foto's. Lijkt mij echt een mooi spel. Denk dat ik het ga kopen.
sommige dingen zijn wel lastig zoals navigeren en op de goeie manier landen...Maar je hebt dan nog altijd dit forum en de lessen die IN flightsimulator zittenOp vrijdag 07 december 2001 14:23 schreef DeeJee het volgende:
Vraagje:
tampert, kriminalpolizei
om te zorgen dat je niet tegen die berg aan knalt en te laten zien dat je daar naar rechts moetOp vrijdag 07 december 2001 14:19 schreef 456 het volgende:
Kan iemand trouwens vertellen wat het nut is van een checkerboard.
[afbeelding]
[afbeelding]
copyright www.flightsim.com
Dat ILS enzo is echt niet zo moeilijk! in 1 middag kan je het makkelijk leren, gewoon tutorial van Kimble volgen en een paar keer van Rotterdam naar Schiphol vliegen!Op vrijdag 07 december 2001 14:26 schreef Gump het volgende:
[..]
opstijgen enzow is niet moeilijk, denk ik, het lukt mij ook perfect nu, maar dat IFR en ILS enzow, om dat te leren ben je wel ff bezig denk ik

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
dat is heel mooiOp vrijdag 07 december 2001 14:45 schreef BigB het volgende:
Bow down for tha mighty KIMBLE
Het is me gelukt hoor door die super How-To van jou echt TOP!!!

Maar hier de pics van toen ik nogwel benzine had

Ik wil er eentje hiervan opsturen naar flightsim.com voor die wedstrijd, welke zou in aanmerking komen denken jullie?
Ik wil wel meedoen, maar me BETA fs2002 is verlopen, dus zal ik eerst op zoek moeten naar een nieuwe versieOp vrijdag 07 december 2001 14:54 schreef BigB het volgende:
BTW gaan we vanaaf weer online vlieguh met zun allen?
Is er ergens een demo versie waar ik ff kan kijken of het wat is voor mij?Op vrijdag 07 december 2001 15:06 schreef KDZ het volgende:
[..]
Ik wil wel meedoen, maar me BETA fs2002 is verlopen, dus zal ik eerst op zoek moeten naar een nieuwe versie
Money for nothin' and your chicks for free
Niet dat ik weer, maar ik had een early release BETA versie, met het WTC er nog in bijvoorbeeld, maar die begon te poepen dat de BETA periode wa afgelopenOp vrijdag 07 december 2001 15:07 schreef DeeJee het volgende:
[..]
Is er ergens een demo versie waar ik ff kan kijken of het wat is voor mij?
Kan iedereen die plaatjes post, ook ff zijn bakspecs erbij zetten, ben wel benieuwd welke videokaart die plaatjes eruit drukt
Ik ga vanavond naar de film, dus ik ben er niet bij.Op vrijdag 07 december 2001 14:54 schreef BigB het volgende:
BTW gaan we vanaaf weer online vlieguh met zun allen?
Mijn plaatjes zijn geproduceerd door een P3 1000, MSI i815EP Pro mobo, 512 Mb cas2 geheugen, Elsa GF3. Alle plaatjes zijn genomen op 1024x768 32bits kleur met FSAA aan op m'n videokaart en niet in FS2002 zelf, maar ik resize ze voor het gemak naar 800x600. Voor screenshots gebruikt ik FSScreen.Op vrijdag 07 december 2001 15:10 schreef KDZ het volgende:
Kan iedereen die plaatjes post, ook ff zijn bakspecs erbij zetten, ben wel benieuwd welke videokaart die plaatjes eruit drukt
Plaatjes te vinden in: http://www.warande.net/~kuifje/pics/fs2k2/
FSScreen op: http://www.warande.net/~kuifje/pics/fs2k2/fsscreen.zip
[ma flodder toon]Op vrijdag 07 december 2001 15:11 schreef biobak het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar de film, dus ik ben er niet bij.
FSScreen op: http://www.warande.net/~kuifje/pics/fs2k2/fsscreen.zip
da is verrekte handig
[/ma flodder toon]
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Ik iig wel
Ze zijn niet gephotoshopped behalve dat ik de screenies 50% kleiner zijn gemaakt .. dus van 1024x768 naar erhm.. de helft.Op vrijdag 07 december 2001 14:04 schreef Evilernie het volgende:
[..]
ff vraagje...zijn deze pics met photoshop zegmaar uitgeknipt of is dit je hele beeld
tampert, kriminalpolizei
ASUS GeForce2 GTS 32MB Deluxe met DirectX 8.0a, Det 22.50 onder Win2K/Sp2.Op vrijdag 07 december 2001 15:10 schreef KDZ het volgende:
FS2002 Pro loopt op 1024x768x32bits, aircraft settings op MAX, Bi-Filter, geen Anti-Aliassing, wel T&L. FS2002 Scenery settings staan op HIGH to MAX.
ene.... IK HEB FS2000 weer
Kia Niro-EV 2024
vol gas (f4) , flaps down (f8), en naar beneden sturenOp vrijdag 07 december 2001 15:39 schreef Freak187 het volgende:
Trouwens, als je met een 747 is een stall raakt zak je als een baksteen naar beneden. Maar je hebt genoeg hoogte om te recoveren denk je, hoe kun je dan het beste recoveren? Moet je je flaps naar beneden gooien en de snelheid opvoeren?
probeer gelijk een stall-turn
tampert, kriminalpolizei
Ik had laatst ook een stall met een 747 terwijl ik bijna horizontaal vloog vlak na takeoff.. Ik had een V/s van ong 5000.. ik kon die kist echt niet meer houden met flaps en full throttle..Op vrijdag 07 december 2001 15:40 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
vol gas (f4) , flaps down (f8), en naar beneden sturen
vanuit horizon taale positie (van het vliegtuig) , 0 air speed, kan ik het vanaf 7000ft reddenOp vrijdag 07 december 2001 15:42 schreef bolk het volgende:
[..]
Ik had laatst ook een stall met een 747 terwijl ik bijna horizontaal vloog vlak na takeoff.. Ik had een V/s van ong 5000.. ik kon die kist echt niet meer houden met flaps en full throttle..
Op vrijdag 07 december 2001 15:44 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
vanuit horizon taale positie (van het vliegtuig) , 0 air speed, kan ik het vanaf 7000ft redden
Anoniem: 29252
Kun je de scenery uit de beta niet in de officiele versie gooien zodat je het wtc wel hebt?Op vrijdag 07 december 2001 15:10 schreef KDZ het volgende:
[..]
Niet dat ik weer, maar ik had een early release BETA versie, met het WTC er nog in bijvoorbeeld, maar die begon te poepen dat de BETA periode wa afgelopen
maar ja. maandag wel weer
Waarom vind iedereen met mip-mapping aan beter. Als ik het aankruis en ik kijk naar mijn scnerey textures zijn deze vele malen vager dan zonder mip-mapping...Ik merk wel dat als ik zonder mip-mappping vlieg, de textures "trillen" als het ware....
tampert, kriminalpolizei
Anoniem: 30648

Misschien vanavond weer
http://www.avsim.com/beta/User_files/3c03351855b12149.jpg
idd..mooi screeneiOp vrijdag 07 december 2001 16:46 schreef jos_zwa het volgende:
deze maakt denk ik ook wel een goede kans op avsim.com screenshot wedstrijd
tampert, kriminalpolizei
Anoniem: 31124
Zeer mooiOp vrijdag 07 december 2001 16:46 schreef jos_zwa het volgende:
deze maakt denk ik ook wel een goede kans op avsim.com screenshot wedstrijd
Op vrijdag 07 december 2001 16:44 schreef 4REal het volgende:
als je bij FS2002 de WTC torens download en je gaat 11 september na doen storten die torens dan ook in![]()
nee. Ben je nu echt op zoek naar sensatie ofzo
* Bolk ergert zich nogal aan de mensen die per sé een vliegtuig in het WTC zien vliegen
(no flame intended, en ook niet specifiek gericht)
Anoniem: 30097
PsiesOp vrijdag 07 december 2001 17:20 schreef bolk het volgende:
[..]
nee. Ben je nu echt op zoek naar sensatie ofzo
* Bolk ergert zich nogal aan de mensen die per sé een vliegtuig in het WTC zien vliegen
(no flame intended, en ook niet specifiek gericht)
Dus als ik het kan dan lukt het jullie toch ook.
ff %20 tussen naamloos en 2.JPG zettenOp vrijdag 07 december 2001 17:41 schreef Bamboe het volgende:
Waarom doen die onderste 3 het niet ????
dus:
naamloos%20<nummer>.JPG
spaties snapt topix niet helemaal
//edit:
http://members.home.nl/bamboe/naamloos%202.JPG
zo dus
Das wel een hele korte vlucht BamboeOp vrijdag 07 december 2001 17:38 schreef Bamboe het volgende:
Na het bestuderen van de ILS-faq heb ik de volgende perfecte landing kunnen maken.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dus als ik het kan dan lukt het jullie toch ook.
Op vrijdag 07 december 2001 17:38 schreef Bamboe het volgende:
Na het bestuderen van de ILS-faq heb ik de volgende perfecte landing kunnen maken.
en

Mijn favoriete kisten zijn o.a. de 707s en DC-8s van HJG, DC-10s van FFG en verder alle kisten van POSKY (Project Open Sky) en Feel Real.
Maar verwacht niet veel van de landing bij mij...
Oefenen, oefenen en nog eens oefenen.Op vrijdag 07 december 2001 18:36 schreef Saekerhett het volgende:
Ik!
Maar verwacht niet veel van de landing bij mij...
http://www.feelrealflight.com/sections/aircraft/AA767/AA_767_main.htm
Dit topic is gesloten.