tampert, kriminalpolizei
Ik wilde juist laten zien hoe je FS2002 nog wat leuker kan maken.
ik ga die dreemfleet ook kopen denk ik. hij is erg mooi en volgens mij heel erg realistischOp woensdag 05 december 2001 11:28 schreef rdluca het volgende:
Oie, is juist mijn laatste posting met het panel in vier verschillende fases verdwenen.
Ik wilde juist laten zien hoe je FS2002 nog wat leuker kan maken.
tampert, kriminalpolizei

fameuze checkerboard

van de makers van fly to hawai:
http://www.flightsoft.net/index2.htm
tampert, kriminalpolizei
Ben er vanavond waarschijnlijk niet bij, maar ik kan wel server zijn als jullie dat willen.
Hier zijn wat screenies van mijn eerste IFR vlucht van Miami International naar Havana (ja ja Cuba). FL180. Echt geweldig hoe je door de ATC helemaal begeleid wordt! Alleen moest ik nog wat anders doen voordat ik aankwam.. dus 60 nm van Havana heb ik hem naar gesaved. Ik hoop dat ik vanavond verder kan vliegen.

Is die UPS DC-8-73 (Super
Overigens 2 bugjes die ik gevonden heb:
1. Als ik de Simsnelheid verhoog naar 16x ofzo en ik heb de auto pilot + auto throttle aan (op 320 knots bv).. en ik ga dan terug naar normale snelheid (1x), dan schiet mijn airpseed ineens naar de 480 knots!!!! Plane overstressed, BANG! Wat is dat nou?? Is dat een bug met de auto throttle en verhoogde simsnelheid?
2. Ik was aan het taxien op Miami met een 737-400, ik ging iets van 40 knots ofzo. Per ongeluk raakte ik de Y toets aan (voor SLEW).. dus ik stond ineens stil met SLEW op mijn scherm. Ik raak verder niets aan, ik haal wel mijn throttle TERUG naar IDLE (voor het zekere) en ik druk weer op Y om SLEW uit te zetten. Ik heb dus NIET geslewed met mijn kist (ik sta op dezelfde plek). Maar zodra ik slew UIT zet, dan schiet mijn airspeed naar de 260 KNOTS!!! (Throttle op IDLE!!) ik schiet ik als een dolle raket over Miami International Airport met alle narigheid vandien..
Kent iemand deze problemen?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Prepare for unforeseen consequences
tampert, kriminalpolizei
Ja met de standaard 737 en ook met een DC-10, 707 en DC-8. Volgens mij maakt het niet uit WAT voor kist je hebt. Ik had ergens gelezen dat bij Accelerated Time de Autopilot en met name de Auto Throttle functie ngoal in de war lijkt te raken.Op woensdag 05 december 2001 12:40 schreef Evilernie het volgende:
vreemd...met de standaard 737?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Dat heb ik ook wellesOp woensdag 05 december 2001 12:17 schreef tazzman het volgende:
2. Ik was aan het taxien op Miami met een 737-400, ik ging iets van 40 knots ofzo. Per ongeluk raakte ik de Y toets aan (voor SLEW).. dus ik stond ineens stil met SLEW op mijn scherm. Ik raak verder niets aan, ik haal wel mijn throttle TERUG naar IDLE (voor het zekere) en ik druk weer op Y om SLEW uit te zetten. Ik heb dus NIET geslewed met mijn kist (ik sta op dezelfde plek). Maar zodra ik slew UIT zet, dan schiet mijn airspeed naar de 260 KNOTS!!! (Throttle op IDLE!!) ik schiet ik als een dolle raket over Miami International Airport met alle narigheid vandien..
opeens 300 knots terwijl je taxiet en dan rij je dus vet een hangaar in, of je moet snel proberen nog op te stijden voordat je iets ramt. En dan krijg je weer gezeik van de ATC over dat je niet op mocht stijgen

Das heel aardig maar erhm ik zit op mijn werk .. helaas.Op woensdag 05 december 2001 12:44 schreef Saekerhett het volgende:
Voor iedereen die NU met een extra'tje (300) wil vliegen moet komen naar IP: 213.84.188.26
McFlipp was er ook

je mag wel uitstappen saeakerhett
pic is geresized
tampert, kriminalpolizei
bij een cessnaOp woensdag 05 december 2001 13:49 schreef Saekerhett het volgende:
LOL hey ik had m'n dak open! Alleen dat geeft hij niet door!
tampert, kriminalpolizei
Hmmz, ja nou je het zegt...Op woensdag 05 december 2001 13:50 schreef Evilernie het volgende:
[..]
bij een cessna
tampert, kriminalpolizei
rdluca: is dat de Dreamfleet2000 737 in FS2002? Zo ja: heb jij dan de patch?Op woensdag 05 december 2001 13:58 schreef rdluca het volgende:
Was effe pizza scoren in Rome,
[afbeelding]
i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
Yep, Df734 in FS2002. Dit is nog de Beta, testfase, de officiele FS2002 patch is nog niet uit.Op woensdag 05 december 2001 14:13 schreef Muyz het volgende:
[..]
rdluca: is dat de Dreamfleet2000 737 in FS2002? Zo ja: heb jij dan de patch?
Is er al een datum bekend voor de patchrelease? Ik wil dit pakket nl graag aanschaffen, maar die FS2002 support is dan wel belangrijk. Is het mogelijk om die patch (al is het dan maar de beta) nu al te krijgen? Dan kan ik alvast aan de slag namelijkOp woensdag 05 december 2001 14:21 schreef rdluca het volgende:
[..]
Yep, Df734 in FS2002. Dit is nog de Beta, testfase, de officiele FS2002 patch is nog niet uit.
i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
he al deel 3Op woensdag 05 december 2001 14:21 schreef rdluca het volgende:
[..]
Yep, Df734 in FS2002. Dit is nog de Beta, testfase, de officiele FS2002 patch is nog niet uit.
en ik kan ook zo aan die patch komen

en ik had laatst die 767 geinstald maar toen kreeg ik een windhoos (

tampert, kriminalpolizei
zekers.................... (fs2002Op woensdag 05 december 2001 14:34 schreef Evilernie het volgende:
en kimble.....nog steed 2000 fan ?

KIMBLE, ken je PIC767 helemaal dus ook de FMC programmeren, is de DF734 een eitje voor je.Op woensdag 05 december 2001 14:27 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
he al deel 3
en ik kan ook zo aan die patch komenmaar ik wil gaan beginnen aan de pic 767 die 737 is nog wat te moeilijk voor mij
en ik had laatst die 767 geinstald maar toen kreeg ik een windhoos () ongeldige bewerking fout dus snel geuninstald
De patch voor DF2002 wordt nu door alle beta-tester getest en is alleen voor die groep beschikbaar. Wanneer die perfect werkt komt de off. patch voor FS2002 uit.
PIC767 werkt ook nog niet in FS2002 maar ook aan deze patch wordt hard gewerkt.
Op woensdag 05 december 2001 14:43 schreef rdluca het volgende:
[..]
KIMBLE, ken je PIC767 helemaal dus ook de FMC programmeren, is de DF734 een eitje voor je.
>>
De patch voor DF2002 wordt nu door alle beta-tester getest en is alleen voor die groep beschikbaar. Wanneer die perfect werkt komt de off. patch voor FS2002 uit.
>> er bestaat zoiets als warez
PIC767 werkt ook nog niet in FS2002 maar ook aan deze patch wordt hard gewerkt.
>> i know
Op woensdag 05 december 2001 14:49 schreef rdluca het volgende:
>> er bestaat zoiets als warez
You naughty boy
he rdluca wat voor scenery is dat want het ziet er jammyOp woensdag 05 december 2001 13:58 schreef rdluca het volgende:
Was effe pizza scoren in Rome,
[afbeelding]
Wel weer payware. Ik koop me een ongeluk aan die zooi.
zie er goed uit maar 16 euroOp woensdag 05 december 2001 15:00 schreef rdluca het volgende:
Dat is Rome Leonardo da Vinci Intl. (LIRF) van http://www.simflyers.net
Wel weer payware. Ik koop me een ongeluk aan die zooi.
wanneer komt de lotto/staatsloterij/postcode gedoe eens langs
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Op woensdag 05 december 2001 15:02 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
zie er goed uit maar 16 euro
wanneer komt de lotto/staatsloterij/postcode gedoe eens langs
Dit is een ander van ze Bari Palese LIBD, maar zoals je ziet wordt daar nog hard aan gewerkt.
hoeveel $$ heb jij niet aan scenery's/plane's betaald?Op woensdag 05 december 2001 15:09 schreef rdluca het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is een ander van ze Bari Palese LIBD, maar zoals je ziet wordt daar nog hard aan gewerkt.
en nu in geld uitgedruktOp woensdag 05 december 2001 15:15 schreef rdluca het volgende:
Vanaf FS4 begonnen en vanaf FS95 tot op heden eigenlijk alle panels en sceneries die er verschenen zijn.
Doe je mee met de VAOp woensdag 05 december 2001 15:15 schreef rdluca het volgende:
Vanaf FS4 begonnen en vanaf FS95 tot op heden eigenlijk alle panels en sceneries die er verschenen zijn.
tampert, kriminalpolizei
icq: 141860093Op woensdag 05 december 2001 15:16 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
en nu in geld uitgedrukt
Dankzij jou. Moet alleen nog effe uitvinden hoe het werkt allemaal.
down msn dan dat is veel makkelijker,Op woensdag 05 december 2001 15:19 schreef rdluca het volgende:
[..]
Dankzij jou. Moet alleen nog effe uitvinden hoe het werkt allemaal.
iedereen die mij nog niet in zn lijst heb voeg me toe (als je fs speelt)
msn: chatterx@hotmail.com
beetje veel stof misschien maar 't ging wel lekker
toen ff een vluchtje Hong Kong Int. naar Kai Tak
Full Right!
Zitten wat bugs in bij plaatjes schieten, maja kom toch mooi aan op de runway
al met al een mooie landing
lol mooie kruisjesOp woensdag 05 december 2001 16:36 schreef Joppe het volgende:
heb ook ff wat picjes gepost, eerst een vluchtje gemaakt van Heathrow naar London City om ILS landing te oefenen
[url="http://<a href="http://members.home.nl/vangisbergen/londoncity"]http://members.home.nl/vangisbergen/londoncity[/url][/url] 1.jpg" target="_blank">[afbeelding]</a>
beetje veel stof misschien maar 't ging wel lekker
[url="http://<a href="http://members.home.nl/vangisbergen/londoncity"]http://members.home.nl/vangisbergen/londoncity[/url][/url] 2" target="_blank">[afbeelding]</a>
toen ff een vluchtje Hong Kong Int. naar Kai Tak
[afbeelding]
Full Right!
[afbeelding]
Zitten wat bugs in bij plaatjes schieten, maja kom toch mooi aan op de runway
[afbeelding]
al met al een mooie landing
[afbeelding]
Heb gisteren weer ff een mission gespeeld ..
OEPS dat was op het nippertje
Hier ben ik dus levend uit gekomen
oke dan maar alles tegen hebben.
geloof dat dit niet goed af gelopen is
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
't werkt idd niet erg lekkerOp woensdag 05 december 2001 16:37 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
lol mooie kruisjes
edit: nu wel, extensies waren in hoofdletters

tampert, kriminalpolizei
ziet er kewl uit dat CFS 2Op woensdag 05 december 2001 16:38 schreef Blackhole het volgende:
Hier nog ffeen paar screens uit MS CB2.
Heb gisteren weer ff een mission gespeeld ..
[afbeelding]
OEPS dat was op het nippertje(K#T-JAP)
Hier ben ik dus levend uit gekomen
[afbeelding]
oke dan maar alles tegen hebben.
[afbeelding]
geloof dat dit niet goed af gelopen is
ook die Art erbij...typisch jare n40...zeer gaaf
tampert, kriminalpolizei
IK heb ze alletwe maar 2 is gewoon echt heel gaafOp woensdag 05 december 2001 16:57 schreef Evilernie het volgende:
[..]
ziet er kewl uit dat CFS 2
ook die Art erbij...typisch jare n40...zeer gaaf
zeker als je tegen die zero s moet vechten
dan heb ik het weer helemaal naar mijn zin
alleen ze schieten wel terug ..
Oke als je denk dat FS2002 echt is moet je die Combatsim 2 nemen daar is echt alles aan te spreken van olie tot temp
.. maar ook alles kan aan gort geschoten worden.
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
viel opzich wel mee, lijkt zo doordat ik flink ingezoomd heb, maar ik was best nog wel een eindje van de baanOp woensdag 05 december 2001 16:55 schreef Evilernie het volgende:
zit je niet een beetje hoog daar op KAi Tak
Canon EOS 80D En wat glaswerk
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
tampert, kriminalpolizei
Hier zijn de pics!
Zo ready for takeoff!

Net opgestegen!

Bye, bye Heathrow!

Op naar Insbruck!

Lekker bewolkt hier in Insbruck!

On final! Na 3 keer

Net geland!

En veilig bij de gate!

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Of heb je ze zoveel geld betaalt dat je beta tester mocht worden
Cool! Hoe lang heb je over dat vluchtje gedaan??Op woensdag 05 december 2001 17:47 schreef McFlipp het volgende:
Zo net ff een vluchtje Heathrow (EGLL) - Insbruck(LOWD) gedaan.
Hier zijn de pics!
Zo ready for takeoff!
[afbeelding]
Net opgestegen!
[afbeelding]
Bye, bye Heathrow!
[afbeelding]
Op naar Insbruck!
[afbeelding]
Lekker bewolkt hier in Insbruck!
[afbeelding]
On final! Na 3 keer(die ATC stuurde me de eerste keer gewoon dwars door een berg heen!
tweede en derde keer zelf me hoogte bepaald)
[afbeelding]
Net geland!
[afbeelding]
En veilig bij de gate!
[afbeelding]
Dat de ATC geen rekening houdt met heuvels en bergen is wel minder, maar het zal wel lastig te implementeren zijn in FS vrees ik. Wat ik ook mis aan de ATC is het requesten van een ander Flightlevel! Als je nu een IFR vlucht maakt die met de Flight Planner is gemaakt zit je voor de hele vlucht vast aan de hoogte die je in de Flight Planner hebt opgegeven...
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
payware zeker....Op woensdag 05 december 2001 17:58 schreef rdluca het volgende:
German Airports1, de FS2002 update.
PaywareOp woensdag 05 december 2001 17:59 schreef McFlipp het volgende:
[..]
payware zeker....
Eeuhhh 1,5 uur maar heb ook met versnelde tijd gedaan, want moet ook nog huiswerk maken dus een aantal hele lange rechte stukken heb ik op 16x gedaan, maar het meeste deel van de TIJD op normal gevlogenOp woensdag 05 december 2001 17:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Cool! Hoe lang heb je over dat vluchtje gedaan??
Dat de ATC geen rekening houdt met heuvels en bergen is wel minder, maar het zal wel lastig te implementeren zijn in FS vrees ik. Wat ik ook mis aan de ATC is het requesten van een ander Flightlevel! Als je nu een IFR vlucht maakt die met de Flight Planner is gemaakt zit je voor de hele vlucht vast aan de hoogte die je in de Flight Planner hebt opgegeven...
die heb ik hier ook op cd staanOp woensdag 05 december 2001 18:00 schreef rdluca het volgende:
[..]
Payware
ik moet alleen nog ga3 hebben
* McFlipp heeft ja gestemt
IP: 213.84.188.26
En ik d8 om van Parijs (Charles de Gaulle) naar een vliegveld in Wenen te gaan
'k heb geen eigen pc en deze krijg ik niet mee dus
Vlieg je wel mee zometeen?Op woensdag 05 december 2001 19:07 schreef Thetallguy het volgende:
Nee
'k heb geen eigen pc en deze krijg ik niet mee dus
ok, ik wil het weer proberen (ik had multiplayer probs). Ik heb Zonealarm COMPLEET gedeinstalleerd en alles wat met internet te maken heeft doet het, dus in principe zou FS het nu ook moeten doen! Wanneer is het vertrek??Op woensdag 05 december 2001 19:07 schreef Saekerhett het volgende:
Ok, McFlipp wil weer als server spelen
IP: 213.84.188.26
En ik d8 om van Parijs (Charles de Gaulle) naar een vliegveld in Wenen te gaan
http://members.home.nl/saekerhett/Charles-De-Gaulle-to-Schwechat.PLN
Zet in map FS2002\flight\myflts
Is je server al open? Ik wil even testen of ik nu wel anderen kan zien!Op woensdag 05 december 2001 19:01 schreef McFlipp het volgende:
euhhh wat mij betreft wel! doe maar een mooi vluchtje en nu het liefst met nog meer deelnemers!
* McFlipp heeft ja gestemt
Dan zien wij een CessnaOp woensdag 05 december 2001 19:29 schreef Joppe het volgende:
Ik ben er ook weer bij vanavond!, wat zien jullie eigenlijk als ik vlieg met een plane die jullie niet hebben, bv een Airbus A300
Het liefst dus de standaard planes gebruiken!
A300 geeft een B747Op woensdag 05 december 2001 19:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dan zien wij een Cessna
o!Op woensdag 05 december 2001 19:31 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
A300 geeft een B747
Hmm ik had een keer een A300 en toen zag ik mezelf later terug als 747Op woensdag 05 december 2001 19:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
o!Toen we de eerste keer vlogen, vloog ik met de PSS 747 en later zag ik op de screenshots van Roland mezelf als een Cessna
alleen, ik zie nog geen server
tampert, kriminalpolizei
Die doen we als Mcflipp weer opnieuw mislutkOp woensdag 05 december 2001 20:02 schreef biobak het volgende:
jammer
131.211.121.32 dus
We vliegen van parijs naar wenen
Update: KOM allemaal naar BIOBAK!!!Op woensdag 05 december 2001 20:06 schreef McFlipp het volgende:
Als je mee wilt vleigen nu komen naar 213.84.188.26
We vliegen van parijs naar wenen

Wel 2 plaatjes van Tourniquet's 747, plaatje dat ik ondersteboven biobak inhaal is ook nie gesaved
Damn man ik wil ook meevliegen, ik krijg morgenmiddag me Flightsim weer...Op woensdag 05 december 2001 21:40 schreef Thetallguy het volgende:
Hmm opeens vlogen er bij mij 4 van de 7 mensen uiten daarna crashte mn pc dus jah
![]()
Wel 2 plaatjes van Tourniquet's 747, plaatje dat ik ondersteboven biobak inhaal is ook nie gesaved
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan vlieg ik wel gewoon lekker loos met een f16 mee met jullie owke...
niet dat ik kan navigeren ofzow, maar ik pruttel wel gewoon achter jullie aan
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
wat zit er standaard in het spel, dat net zo snel gaat?
lijkt met niet dat ie dan een cesna laat zien, die met mach 1,3 langs komt sjeesen
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Hoe erg vallen de framerates naar beneden als je multiplayer vliegt?
navigeren hoeft niet hoor, ik zat deze vlucht ook alleen maar achter de naampjes aan te vliegenOp woensdag 05 december 2001 21:48 schreef KDZ het volgende:
[..]
Damn man ik wil ook meevliegen, ik krijg morgenmiddag me Flightsim weer...
Dan vlieg ik wel gewoon lekker loos met een f16 mee met jullie owke...
niet dat ik kan navigeren ofzow, maar ik pruttel wel gewoon achter jullie aan
En de framerate blijft gewoon hetzelfde
Dit was puur toeval dat we ja toch wel mooie formatie hadden
Ehmmzz, ja, effe voor de pose
Dit topic is gesloten.