10 a 15 sec ofzoOp zaterdag 08 december 2001 20:05 schreef stefijn het volgende:
Even tussendoor, dat weet vast wel iemand: hoe snel bereikt een boeing 737-800 100 km/h bij het opstijgen?
Verwijderd
Wel grappig om te zien: McFlip heeft een texture-pack over de originele files heen gegooid, en Evilernie niet....(over de 747's)
Maar is een andere optie niet gewoon de textures in nieuwe directories gooien, en dan de aircraft.cfg file ff aanpassen?
zodat je ipv de 3 ouwe óf de 3 nieuwe, gewoon 6 versies hebt???
Maar is een andere optie niet gewoon de textures in nieuwe directories gooien, en dan de aircraft.cfg file ff aanpassen?
zodat je ipv de 3 ouwe óf de 3 nieuwe, gewoon 6 versies hebt???
Wow, ik had net een geweldige landing.. Alleen bij runway 6 @ EHAM zit een bug.. eerst rijden de taxiende planes helemaal naar het einde.. maargoe. Ik kwam dus aan vliegen @ 180 knots (vlak voor touchdown 160) en ik zag er 1 helemaal aan het begin klaar staan. Ik bleef iets hoger zitten dan normaal (ik had geen zin in een go-around
) en zette hem gewoon super lekker aan de grond.. ik weet niet hoe ik het deed. Ik miste wel de eerste taxieway maarja.. de landing was wel zacht
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
Ik denk niet dat dat de virtualcockpit is hoorOp zaterdag 08 december 2001 19:49 schreef bolk het volgende:
mooie Virtual Cockpit
de site is weer online
http://213.51.166.187/flightsim
zeker ook weer payware??
Btw ik heb de originele 747 niet aangepast! Dit is gewoon de Feelreal747 die in een aparte map staat!
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Helaas
Is de Airbus die PSS binnenkort inclusief panel gaat uitbrengen maar het ziet er wel gelikt uit.
Net zo als de PSS747/777v2 zijn de panels ook los te kopen en wel bij de freeware te gebruiken en dan heb je er wel heel veel plezier van.
Is de Airbus die PSS binnenkort inclusief panel gaat uitbrengen maar het ziet er wel gelikt uit.
Net zo als de PSS747/777v2 zijn de panels ook los te kopen en wel bij de freeware te gebruiken en dan heb je er wel heel veel plezier van.
A318'sOp zaterdag 08 december 2001 21:17 schreef rdluca het volgende:
Deze al gezien.
[afbeelding]
[afbeelding]
waar kan je plane's downloaden ??
Canon EOS 80D En wat glaswerk
ik mag niet inetten dit weekend (zie een aantal posts naar boven) maar ik zit nu dus illegaal 
Ik had zin om online te gaan vliegen, maarja gaat nu een beetje lastig, als me pa naar boven komt moet ik inet snel afsluiten, dus dat gaat niet zo makkelijk in FS.
Maar ik kan wel spelen als pa en ma slapen
(gisteravond ook gedaan) dus wie heeft er zin om vanavond/vannacht te vliegen?? ik dacht aan een tijd van 0:00 - 2:00 (of als je moe bent stop je eerder..)
Ik had zin om online te gaan vliegen, maarja gaat nu een beetje lastig, als me pa naar boven komt moet ik inet snel afsluiten, dus dat gaat niet zo makkelijk in FS.
Maar ik kan wel spelen als pa en ma slapen
http://www.flightsim.comOp zaterdag 08 december 2001 21:31 schreef Firecow het volgende:
waar kan je plane's downloaden ??
http://www.avsim.com
http://www.avsim.com/csi
http://www.avsim.com/ffg
http://www.avsim.com/hjg
http://www.feelrealflight.com/
http://www.avsim.com/posky/home.shtml
[quote]Op zaterdag 08 december 2001 21:37 schreef McFlipp het volgende:
[..]
http://www.fsfreeware.com
[..]
http://www.fsfreeware.com
heeeeel misschienOp zaterdag 08 december 2001 21:34 schreef McFlipp het volgende:
ik mag niet inetten dit weekend (zie een aantal posts naar boven) maar ik zit nu dus illegaal
Maar ik kan wel spelen als pa en ma slapen(gisteravond ook gedaan) dus wie heeft er zin om vanavond/vannacht te vliegen?? ik dacht aan een tijd van 0:00 - 2:00 (of als je moe bent stop je eerder..)
die a319 is wel rete mooi btw
tampert, kriminalpolizei
HeheheheOp zaterdag 08 december 2001 21:34 schreef McFlipp het volgende:
Maar ik kan wel spelen als pa en ma slapen(gisteravond ook gedaan) dus wie heeft er zin om vanavond/vannacht te vliegen?? ik dacht aan een tijd van 0:00 - 2:00 (of als je moe bent stop je eerder..)
Ik doe niet mee, ik moet morgen vroeg op want ik heb lekker zaalvoetbal
* Bolk wil wel alleen heeft nog probs met zijn router
OMG, wat een schoonhedenOp zaterdag 08 december 2001 21:17 schreef rdluca het volgende:
Deze al gezien.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben morgenavond pas weer van de partij als er gevlogen wordt.
Een vluchtje naar Madeira (Portugees eiland voor de kust van Afrika) lijkt me wel spannend. Te vroeg landen = plons, te laat landen = plons
Rechts onderaan op het eiland, aan de kust, is als je goed kijkt de start en landingsbaan te zien.
Bolk, dan zet joch weer ff je verbinding alleen op je eigen pc? Deed je vorige keer ook, werkte prima!Op zaterdag 08 december 2001 22:14 schreef bolk het volgende:
* Bolk wil wel alleen heeft nog probs met zijn router
Ik heb ook niet zo veel tijd.. Ik wil welOp zaterdag 08 december 2001 22:45 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Bolk, dan zet joch weer ff je verbinding alleen op je eigen pc? Deed je vorige keer ook, werkte prima!En dat is gezellig, dus je doet het voor een goed doel
Kan je meteen hosten
aangezien jullie bij mij allemaal, om een of andere vage reden, gekicked worden
Hmmm, maak je toch tijd? 
Hier alvast het vluchtplan:
[flightplan]
title=GCXO to LPMA
description=GCXO, LPMA
type=IFR
routetype=3
cruising_altitude=26000
departure_id=GCXO, N28* 29.27', W16* 21.44', +002073.00
departure_position=12
destination_id=LPMA, N32* 41.36', W16* 47.07', +000192.00
departure_name=Los Rodeos
destination_name=Madeira
waypoint.0=GCXO, A, N28* 29.27', W16* 21.44', +002073.00,
waypoint.1=GCTFN, V+LOCWAY, N28* 32.20', W16* 16.14', +000000.00,
waypoint.2=GCBRICK, I+LOCWAY, N29* 35.48', W16* 22.37', +000000.00, UN728
waypoint.3=LPORTIS, I+LOCWAY, N31* 24.42', W16* 33.41', +000000.00, UN728
waypoint.4=LPMA, A, N32* 41.36', W16* 47.07', +000192.00,
En hier het bestand
Hier alvast het vluchtplan:
[flightplan]
title=GCXO to LPMA
description=GCXO, LPMA
type=IFR
routetype=3
cruising_altitude=26000
departure_id=GCXO, N28* 29.27', W16* 21.44', +002073.00
departure_position=12
destination_id=LPMA, N32* 41.36', W16* 47.07', +000192.00
departure_name=Los Rodeos
destination_name=Madeira
waypoint.0=GCXO, A, N28* 29.27', W16* 21.44', +002073.00,
waypoint.1=GCTFN, V+LOCWAY, N28* 32.20', W16* 16.14', +000000.00,
waypoint.2=GCBRICK, I+LOCWAY, N29* 35.48', W16* 22.37', +000000.00, UN728
waypoint.3=LPORTIS, I+LOCWAY, N31* 24.42', W16* 33.41', +000000.00, UN728
waypoint.4=LPMA, A, N32* 41.36', W16* 47.07', +000192.00,
En hier het bestand
Verwijderd
waar haal je dit spel? en hoe duur? kan mijn pentium 3 667 mhz, 32 mb Nvidia tnt2 128 mb Ram het nog wel aan?
Ik zag het spel voor 199 piekOp zaterdag 08 december 2001 23:12 schreef goku13 het volgende:
waar haal je dit spel? en hoe duur? kan mijn pentium 3 667 mhz, 32 mb Nvidia tnt2 128 mb Ram het nog wel aan?
Money for nothin' and your chicks for free
neeOp zaterdag 08 december 2001 23:12 schreef goku13 het volgende:
geintjuh, kijk mijn sign, bij mij doet ie het. Bij jouw dus wel ZEKER
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Nee, dat is sneller volgens mij. Ik denk zoŽn 7 seconden, is iemand genegen dat even met zijn sim te testen?Op zaterdag 08 december 2001 20:13 schreef KIMBLE het volgende:
Op zaterdag 08 december 2001 20:05 schreef stefijn het volgende:
Even tussendoor, dat weet vast wel iemand: hoe snel bereikt een boeing 737-800 100 km/h bij het opstijgen?
[..]
10 a 15 sec ofzo
Hoeveel knots is 100km/u?Op zondag 09 december 2001 01:48 schreef stefijn het volgende:
[..]
Nee, dat is sneller volgens mij. Ik denk zoŽn 7 seconden, is iemand genegen dat even met zijn sim te testen?
euh, 1 knot is zo'n 1,8 km/h, dus 100km/h is euh, ff uit het blote hoofd, iets meer dan 50 knots/h. Zal wel zo'n 55 knots/h zijn, sorry kan het ff niet beter berekenen met dit alcoholpromillage
Prepare for unforeseen consequences
Te downloaden op avsim.com
FSChatScroll v1.5 - ZipDive! New!
File Description:
MS Flight Simulator 2002's multiplayer chat window has a bug that causes the window to not scroll properly when new messages are displayed. To see the latest messages, you have to manually scroll the window down each time a new message arrives. FSChatScroll.exe is a simple little program (76Kb) that fixes that problem. Start it up and then just minimize it while you fly in FS2002. When a new message is added to the chat window, FSChatScroll will scroll the window down so you can see it. It runs on all versions of Windows, and since it uses minimal CPU resources (it shows as zero percent on my machine), it won't affect your frame rate in the game. Version 1.5 fixes a problem that happens when the multiplayer session is restarted while FSChatScroll is running.
File Description:
MS Flight Simulator 2002's multiplayer chat window has a bug that causes the window to not scroll properly when new messages are displayed. To see the latest messages, you have to manually scroll the window down each time a new message arrives. FSChatScroll.exe is a simple little program (76Kb) that fixes that problem. Start it up and then just minimize it while you fly in FS2002. When a new message is added to the chat window, FSChatScroll will scroll the window down so you can see it. It runs on all versions of Windows, and since it uses minimal CPU resources (it shows as zero percent on my machine), it won't affect your frame rate in the game. Version 1.5 fixes a problem that happens when the multiplayer session is restarted while FSChatScroll is running.
kijk, dat is nou eens hanidgOp zondag 09 december 2001 06:58 schreef rdluca het volgende:
Te downloaden op avsim.com
File Description:
tampert, kriminalpolizei
Hmm, kan het bestandje niet downloaden op het moment. Ik moet maar eens een batch bestandje maken met daarin allerhande progjes die ik tegelijkertijd opstart met FS (fsscreen, fschatscroll)Op zondag 09 december 2001 12:12 schreef Evilernie het volgende:
[..]
kijk, dat is nou eens hanidg
Ik heb in een 737 gezeten toen ik naar spanje ging.. je word echt wel in je stoel gedrukt.. ik denk dat het in zo'n 6/7/8 sec gaat
Ik kom net uit spanje. Vlieg net boven Barca begint eer een vent met een baard en een rood gewaad te paniekeren dat ie op Ibiza eruit wil.
Beetje vaag verhaal maar tegenwoordig kan je dat soort mensen maar gelijk geven.
Ik in discussie met die dude

Boven Palma heading voor Ibiza

Cabin crew prepare for landing

Ibiza

Touchdown

En achteraf lopen klagen over een brandlucht
Beetje vaag verhaal maar tegenwoordig kan je dat soort mensen maar gelijk geven.
Ibiza
Touchdown
Op zondag 09 december 2001 12:45 schreef rdluca het volgende:
Ik kom net uit spanje. Vlieg net boven Barca begint eer een vent met een baard en een rood gewaad te paniekeren dat ie op Ibiza eruit wil.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ibiza
[afbeelding]
Touchdown
[afbeelding]
[afbeelding]
Die scenery is zeker ook weer payware??
Mag ik vragen, hoe je die dingen koopt? gewoon online, en dan maak je het geld over ofzo, of koop je ze in de winkel in nederland???
P.S. Me ouders zijn naar denhaag
Ikke heb nog ff een vraagje:
Kan iemand mij vertellen hoe ik moet opstijgen met een DC-10 op Kabul airport???
Die runway is veel te kort, ik ben pas op 150kts ofzo als de runwy ophoud
Nog ff een pic erbij, van het airport in Kabul, dat er ondanks de oorlog toch nog netjes uitziet
Kan iemand mij vertellen hoe ik moet opstijgen met een DC-10 op Kabul airport???
Nog ff een pic erbij, van het airport in Kabul, dat er ondanks de oorlog toch nog netjes uitziet

zet je flaps op 10/15Op zondag 09 december 2001 13:30 schreef McFlipp het volgende:
Ikke heb nog ff een vraagje:
[afbeelding]
en voor de mensen die dat chatprogramma net als ik niet kunnen downloaden vanaf avsim.com, is hier een mirror
Niets is Payware alles is gewoon freeware.Op zondag 09 december 2001 13:27 schreef McFlipp het volgende:
[..]
ROFL
Die scenery is zeker ook weer payware??
Mag ik vragen, hoe je die dingen koopt? gewoon online, en dan maak je het geld over ofzo, of koop je ze in de winkel in nederland???
P.S. Me ouders zijn naar denhaagdus ikke lekker inetten!!
De Martinair B767-300 (dirty version) kan je vinden op
http://www.avsim.com/posky
De scenery: Balearen2002 van Toni Agramont en heb ik van
http://www.flightsim.com
Op zondag 09 december 2001 13:43 schreef rdluca het volgende:
[..]
Niets is Payware alles is gewoon freeware.
De Martinair B767-300 (dirty version) kan je vinden op
http://www.avsim.com/posky
De scenery: Balearen2002 van Toni Agramont en heb ik van
http://www.flightsim.com

mijn DC-10/ MD-11 (whatever
MD11 hoop ik dan toch wel
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
ach ja.. detail detailOp zondag 09 december 2001 14:13 schreef 456 het volgende:
[..]
MD11 hoop ik dan toch wel
Verwijderd
Deze heb ik gemaakt bij de Nato/Awacs basis 1 km hier vandaan.
Zo komen ze ongeveer ook over mijn woning vliegen !!!!

Ik weet niet of ik dit soort foto's hier mag plaatsen.
Na de aanslagen is de basis hermetisch afgesloten en je komt er niet meer bij.

Verwijderd
Ik heb ook nog foto's van de runway als ze opstijgen en landen van de zijkant maar die plaats ik liever niet omdat de hele basis hierop te zien is.
Bij de hekken staat verboden te fotograferen namelijk.
Als ze daar taxieen komen ze met de vleugels tot op 5 meter van het hek.
Je kunt de piloten zo zien zitten.
Bij de hekken staat verboden te fotograferen namelijk.
Als ze daar taxieen komen ze met de vleugels tot op 5 meter van het hek.
Je kunt de piloten zo zien zitten.
Mooi op die zwarte strepen te zien op de eerste fotoOp zondag 09 december 2001 14:22 schreef Bamboe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
707 rulen!
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Wow, dat eerste en tweede plaatje zijn bijden echt mooiOp zondag 09 december 2001 14:22 schreef Bamboe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
Verwijderd
Let eens op de kleppen op de laatste 3 foto's.
Als die bomen er niet stonden kon ik zo met een verrekijker de runway zien vanuit mijn keukenraam.
Als die bomen er niet stonden kon ik zo met een verrekijker de runway zien vanuit mijn keukenraam.
Onzin, krijg je geen problemen mee.Op zondag 09 december 2001 14:52 schreef Bamboe het volgende:
Bij nader inzien vind ik het toch verstandiger om deze foto's hier niet te plaatsen, hoe mooi ze ook zijn.
Ik wil hier straks geen militaire politie aan de deur.
(ben jarenlang mil-spotter geweest, net als tazzman)
Gewoon neerzetten die dingen.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Wat zullen ze in Griekenland jaloers zijn.Op zondag 09 december 2001 15:12 schreef BackSlash32 het volgende:
[..]
Onzin, krijg je geen problemen mee.
(ben jarenlang mil-spotter geweest, net als tazzman)
Gewoon neerzetten die dingen.
Ja.
Hoe willen ze dat voorkomen als ze over je huis heen vliegen, willen ze je verbieden er ook naar te kijken dan?
Onzin dat je MP op je dak krijgt
Hoe willen ze dat voorkomen als ze over je huis heen vliegen, willen ze je verbieden er ook naar te kijken dan?
Onzin dat je MP op je dak krijgt
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Ik heb de foto's gemaakt bij de afrastering waar op grote borden staat te lezen "verboden te fotograferen".
Ik denk niet dat ze blij zullen zijn als dit materiaal online word gezet.
Ik denk niet dat ze blij zullen zijn als dit materiaal online word gezet.
Hoeveel cd's is FS 2002?
Money for nothin' and your chicks for free
Verwijderd
3 Stuks.Op zondag 09 december 2001 15:24 schreef DeeJee het volgende:
Hoeveel cd's is FS 2002?
Vind het alleen vreemd dat op de 2de cd niet zoveel mb's staan.
De 1ste en 3de staan wel helemaal vol.
Misschien omdat ik de standaard versie heb ???
dat denk ik wel jaOp zondag 09 december 2001 15:28 schreef Bamboe het volgende:
[..]
3 Stuks.
de pro versie heeft op cd 2 maar 200 MB staan. Ik denk dat ik wel een idee heb waarom dat zo is..Op zondag 09 december 2001 15:28 schreef Bamboe het volgende:
[..]
3 Stuks.
Vaag, ik heb de prof versie (althans, dat zegt ie als ik het opstart) maar ik heb ook cd2 niet vol..
Bij mij 224MB op CD2 van FS2002 ProOp zondag 09 december 2001 15:35 schreef Saekerhett het volgende:
Vaag, ik heb de prof versie (althans, dat zegt ie als ik het opstart) maar ik heb ook cd2 niet vol..
Als ze bij FS alle tierenlantijntjes zoals overige edit zooi weg zouden laten dan kan het op 2 cd's denk ik.Op zondag 09 december 2001 15:37 schreef Bamboe het volgende:
Op de standaard versie staat op cd 2 ook maar 200 MB.
Waarom zou dat zijn.
En 3 cd's zullen sommigen mensen minder snel willen kopieren dan 1 of 2. Ook heb je alle 3 de cd's nodig voor minimale install.
Verwijderd
Nou ik heb er al * moeten ***** voor anderen.
En hoe meer cd's hoe hoger mijn ****** zijn
En hoe meer cd's hoe hoger mijn ****** zijn
Op die 2e cd staan de handleidingen van de vliegtuigen in 6 talen, de scenery files en de Gmax setup
tampert, kriminalpolizei
waar kan je de f16 downloaden ?
Canon EOS 80D En wat glaswerk
rdluca: bij die balearen scenery krijg ik grijze blokken als hangars
Heb jij misschien NOVA geinstalleerd? Dit wordt wel genoemd in de readme, maar is alleen die VOD27 en VOD30 installeren voldoende? NOVA is volgens mij payware
i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
Ik heb VOD3, ASD_tex v2.1 en Nova/NovaGold geinstalleerd. Allemaal freeware.
Zojuist wat aerobatics proberen te doen met een MD83, paste toch niet helemaal tussen die masten door 

hmmm...dit vind ik net op de NOVA site:
NOVA is a shareware program, you can download the program and use all features on it for a period of 10 days for free, all functions and features working at 100 %, after this you will need a registration to continue to use the program and its add-ons.
i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
Het programma zelf is payware maar dat is om sceneries mee te ontwerpen.
De Nova en Nova Gold txt.s die programma's gebruiken zijn gratis te dowloaden http://www.fsnova.com/downova.htm
middelste sectie.
De Nova en Nova Gold txt.s die programma's gebruiken zijn gratis te dowloaden http://www.fsnova.com/downova.htm
middelste sectie.
Op zondag 09 december 2001 16:10 schreef Joppe het volgende:
Zojuist wat aerobatics proberen te doen met een MD83, paste toch niet helemaal tussen die masten door
[afbeelding]
zeer gaafOp zondag 09 december 2001 16:17 schreef bolk het volgende:
[..]
tampert, kriminalpolizei
Op Sunday 09 December 2001 16:49 schreef 4REal het volgende:
heeft er nog iemand een mooi urltje voor een FS2002 FAQje ?
het is alweer een tijdje terug maar hier issie dan....Op zaterdag 08 december 2001 20:05 schreef stefijn het volgende:
737-400 vanuit stilstand naar 100 knots = 185,3 km/h
(Tijden gemeten met een Breitling
1. Full power - brake release
2. brake release - full power
De tweede tijden zijn 53.96 knots (=100 km/h)
ZONDER WIND:
1. 15 sec 7,5 sec
2. 19 sec 11 sec
240 graden severe rugwind:
1. 15 sec 13 sec
2. 20 sec 16,5 sec
60 graden severe tegenwind:
1. 9 sec (meter stond al op 36 knots in stilstand) 3,5 sec
2. 13 sec (meter stond al op 36 knots in stilstand) 5 sec
(betekent dus 36 knots wind)
Die rugwind metingen zijn vals omdat de meter pas begint te lopen als "de rugwind" is overwonnen dus ongeveer bij 36 knots begint de meter te lopen...
tampert, kriminalpolizei
http://www.flightsimnetwork.com/flightsimvetclub/Op Sunday 09 December 2001 16:49 schreef 4REal het volgende:
heeft er nog iemand een mooi urltje voor een FS2002 FAQje ?
Verwijderd
Tsssss.....patserOp Sunday 09 December 2001 17:05 schreef Evilernie het volgende:
(Tijden gemeten met een Breitling)
prijzen varieren van 3000 tot 50000 maar dan heb je wel zo'n echt goud pimp-modelOp Sunday 09 December 2001 17:08 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Tsssss.....patser....ik wil ook een Breiling!!
....hoe duur zijn die dingen trouwens ongeveer?? Want ik heb wel een paar mooie gezien op de site
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Oei....das nog duurder dan ik d8....Op Sunday 09 December 2001 17:09 schreef Evilernie het volgende:
[..]
prijzen varieren van 3000 tot 50000 maar dan heb je wel zo'n echt goud pimp-model
Als ik voor het eerst solo ga ...(en dat is bijna hoop ik ) dan moet ik een paaar rondjes geven...En ik weet niet wat ik van mijn ouders krijg...waarschijnlijk niksOp Sunday 09 December 2001 17:18 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Oei....das nog duurder dan ik d8.......ik had met mn vader afgesproken dat ik een Breitling zou krijgen als ik voor het eerst solo ga met zweefvliegen....hahaha....ik denk dat dat nu niet helemaal meer doorgaat....jezus wat duur zeg...niet normaal
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Lol....Op Sunday 09 December 2001 17:22 schreef Evilernie het volgende:
[..]
Als ik voor het eerst solo ga ...(en dat is bijna hoop ik ) dan moet ik een paaar rondjes geven...En ik weet niet wat ik van mijn ouders krijg...waarschijnlijk niks
jepOp Sunday 09 December 2001 17:23 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Lol........pak je het toch iets minder handig aan
...he maar heb jij nu een Breitling dan?
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Hoe kom je daar dan aan?!? Heb je daar serieus voor gespaard?Op Sunday 09 December 2001 17:34 schreef Evilernie het volgende:
[..]
jep
ja....lolOp Sunday 09 December 2001 17:36 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Hoe kom je daar dan aan?!? Heb je daar serieus voor gespaard?
mooie kist trouwens rdluca opensky ?
tampert, kriminalpolizei
SiOp Sunday 09 December 2001 17:37 schreef Evilernie het volgende:
[..]
ja....lol
mooie kist trouwens rdluca opensky ?
Verwijderd
Gaat deze topic over horloge's of over vliegtuigen ????
Maken we nog een vluchtje vanavond ??
Verwijderd
Nou nou....niet zo strengOp Sunday 09 December 2001 18:03 schreef Bamboe het volgende:
Gaat deze topic over horloge's of over vliegtuigen ????
wie heeft er zin om nu ff te vliegen??
nog ff een vraagje wie weet hoe de gps bij dit

werkt???

werkt???
cool! met DE rdluca vliegen!
kan jij ff hosten?
Waar gaan we naartoe
Ik zag dat je gister GCXO-LPMA op het menu had staan
jahoor lijkt me prima, hier nog een keer het vluchtplan.
En host jij dan rdluca?
En host jij dan rdluca?
moggeh...ik wil wel hosten maar ik heb een up van acht.... Ik weet niet of het genoeg is.
FF voor de duidelijkheid. Ik speel niet mee want ik moet nog leren
tampert, kriminalpolizei
Wil best hosten maar als Evilernie een up van acht heeft kan ik het al niet meer volgenOp Sunday 09 December 2001 19:02 schreef Evilernie het volgende:
moggeh...ik wil wel hosten maar ik heb een up van acht.... Ik weet niet of het genoeg is.
dan heb je toch ook een up van 8Op Sunday 09 December 2001 19:07 schreef rdluca het volgende:
[..]
Wil best hosten maar als Evilernie een up van acht heeft kan ik het al niet meer volgenHeb ADSL-basis van HCCnet
tampert, kriminalpolizei
Dit topic is gesloten.