Extra ecu ernaast zodat de Fia software gebypassed wordt of valse inputLAD93 schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:47:
Kan nu al niet wachten op de conspiracy theories over de Mercedes software
Andere versnelling gestartikt schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:49:
Ben wel benieuwd hoe die Mercedessen zo bizar goed weg waren. Geen firmware update gehad?
MARSHALS ON TRACK AT TURN 15
4 Oct 2026, 10:49:19, Lap 8
Stukjes voorvleugel van Leclerc lijkt me.StefanVerkerk schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:50:
Overal troep op de baan kennelijk.
MARSHALS ON TRACK AT TURN 15
4 Oct 2026, 10:49:19, Lap 8
4 Oct 2026, 10:50:09, Lap 8
Regen vind ik toch wat veel gezegd... Het is meer wat vochtig.StefanVerkerk schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:49:
VER toch weer de rainmaster?
Welke software bedoel je? Naar mijn weten is die namelijk homologated en voor iedereen hetzelfde. Daardoor kon de FIA een update uitsturen naar alle teams.Zewatanejo schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:43:
[...]
Start in de 2de versnelling en de software van MERC is beter
| 1 | ANT | 1:52.623 |
| 2 | VER | 1:51.887 |
| 3 | RUS | 1:52.623 |
| 4 | HAD | 1:52.021 |
| 5 | LAW | 1:54.122 |
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Uurtje geleden was de stemming wel anders hierStefanVerkerk schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:51:
Heerlijk, hier kijken we F1 voor.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Windows Update is ook buggy. Je kunt wel geüpdatet zijn, maar toch niet in sync zijn.CH4OS schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:51:
[...]
Welke software bedoel je? Naar mijn weten is die namelijk homologated en voor iedereen hetzelfde. Daardoor kon de FIA een update uitsturen naar alle teams.
Edit: SC!
[ Voor 7% gewijzigd door Hompu op 04-10-2026 10:53 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Iemand de rondetijden?
Had wel racing on track willen zien zonder SC
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
4 Oct 2026, 10:53:04, Lap 10
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Het lijkt me echt slimmer om eerst op Inter te zjjn begonnen. Snap het niet zo dat andere teams eerst andersom hebben gekozen?
Kimi op Mediums?
Zonder safety car was het gat nog groter voor degene die de foute gok hadden gemaakt voor slicks.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
ach, nu hebben we iedereen weer een beetje bij elkaar.DarkSide schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:53:
best jammer
Had wel racing on track willen zien zonder SC
Brundle zegt het tegenovergestelde.Gynnad schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:54:
Safety car is gunstig voor degene op slicks, zouden evt. zelfs verse banden kunnen halen en achteraan kunnen aansluiten.
Zonder safety car was het gat nog groter voor degene die de foute gok hadden gemaakt voor slicks.
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Ja, eens met Brundle. Net nu de slicks in het voordeel kwamen, kregen de mensen op inters de kans om goedkoop te wisselen.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Nu heb je alleen die mediums weggegooid.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Snap niet waarom Verstappen op softs gaat rijden, die zal relatief snel weer naar binnen moeten
ja ik ben het daar wel mee eens baan is nog drogende en ze mogen nu de mindere coureurs voorbij op een baan die tricky is
Waarom zou de safety car gunstig zijn voor de mannen op inters? Die hadden al een flinke voorsprong en zouden kunnen stoppen en dan nog steeds 10+ seconden voorsprong hebben op degene die met slicks waren gestart + versere banden. Nu zit het veld dadelijk weer bij elkaar en hebben die ook nieuwe banden gehaald.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
1 stopper?DaniëlWW2 schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:56:
Waarom ga je als je al achteraan zit, van mediums naar hard?
Nu heb je alleen die mediums weggegooid.
Het asfalt is niet echt koud meteen graad of 33 toch?knakworst schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:56:
Interessante bandenkeuze, met koud asfalt lijkt softs me handiger. We zullen zien.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Degenen die op inters startten, hebben een goedkope pitstop en positie op de baan. Degenen die op slicks startten, sluiten terug aan. Opgelopen achterstand kwijtgescholden.
Volgens Ruth is soft op een opdrogend circuit de betere keuze.knakworst schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:56:
Interessante bandenkeuze, met koud asfalt lijkt softs me handiger. We zullen zien.
"When you grow up your heart dies"
Tja zal vast wel weer iemand crashen later in de race.Charles Hill schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:56:
Dit is jammer, alles weer bij elkaar.
Snap niet waarom Verstappen op softs gaat rijden, die zal relatief snel weer naar binnen moeten
Ik was juist hetzelfde aan het denken, gaan ze daar op wachten?StefanVerkerk schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:56:
Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat de achterhoede is aangesloten bij de SC. Dat gaat ook nog lang duren...
[Afbeelding]
Bandenslijtage is hoog, kan nu naar soft -mediumCharles Hill schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:56:
Dit is jammer, alles weer bij elkaar.
De Britten bij Sky roepen wel vaker vreemde dingen. Kravitz het meest, maar op 2 staat Brundle...Otto Jans schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:55:
Brundle zegt het tegenovergestelde.
Nog even COL wordt ingehaald door de SC. Man man man.Harrie schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:57:
[...]
Ik was juist hetzelfde aan het denken, gaan ze daar op wachten?
Knipt u thuis ook kaartjes? Verdomd interessant maar gaat u verder. Wat heb je dit weer smakelijk ontdooid! R.I.P Wim T. Schippers
Alleen had iedereen op inters een gratis pitstop t.o.v. de slicks. Met ruimte over. Dus Brundle zit er weer eens naast.ewrz schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:56:
[...]
Ja, eens met Brundle. Net nu de slicks in het voordeel kwamen, kregen de mensen op inters de kans om goedkoop te wisselen.
4 Oct 2026, 10:58:50, Lap 12
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Of voor beide is iets te zeggen?MikeyMan schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:59:
[...]
Alleen had iedereen op inters een gratis pitstop t.o.v. de slicks. Met ruimte over. Dus Brundle zit er weer eens naast.
Met name de mensen op slicks zou ik zeggen. Die zaten 50s erachter.Het Peertje schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:57:
Iedereen mazzelt min of meer.
Degenen die op inters startten, hebben een goedkope pitstop en positie op de baan. Degenen die op slicks startten, sluiten terug aan. Opgelopen achterstand kwijtgescholden.
12 uur heb ik een lunch. Dacht kan mooi ervoor even. Kan nu de eerste helft niet eens zienknakworst schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:59:
Ik dacht zondag croissantje, koffie, F1 race. Maar ik moet de lunch er ook bij doen lijkt wel
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Want? Nu is iederen bij elkaar op zelfde banden.
"When you grow up your heart dies"
Ik ben wel eens bij Monaco geweest, eerst die Porsches heel gaaf. Daarna F1 alleen een beetje suf gezoemVinniedh schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:59:
Safety car klinkt beter dan de f1 auto's
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2026
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/B8cobLnIm2WCuZmrm3ibfevK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FTj5pU4XpoxexKBqM8UlOka4.jpg?f=fotoalbum_large)