I wake up in the morning and I piss excellence
Heb wel eens 400 extra betaald en 6 uur in de auto 👀👀👀👀_Bailey_ schreef op dinsdag 22 september 2026 @ 19:03:
[...]
De echte die hards fans met een goed diepe buidel hebben er vast wel 300 extra voor over, wel dan kort na release leveren 👍
@DonstilEn er bestaan ook scalpers met genoeg fout geld
[ Voor 17% gewijzigd door Toppe op 22-09-2026 19:18 ]
Ah zo, bij scalpers denk ik altijd meer aan bijna-beroepsmatige handelaren. Maar ook winst pakken op eentje is natuurlijk al scalpen…Donstil schreef op dinsdag 22 september 2026 @ 19:07:
[...]
Veel risico? Je besteld er twee, en als ze niet verkopen stuur je het terug.
10% rendement in een weekje is best prima wat mij betreft.
2300 euro en dan van die marktplaats mafklappers aan de deur die proberen af te dingen.
Neu. Bedankt.
Neu. Bedankt.
Haters everywhere but I don’t really care
Het serieuze volk biedt er bovenmatthijst schreef op dinsdag 22 september 2026 @ 19:36:
2300 euro en dan van die marktplaats mafklappers aan de deur die proberen af te dingen.
Neu. Bedankt.
Oh oh ik merk dat ik weer het eerste minuut klaar moet zitten om 'm te bemachtigen, of het echt zo schaars wordt zal nog moeten blijken.
Ik weet uit het verleden dat via iDeal betalen bij Apple niet snel genoeg was. Creditcard was beter, is dat nog steeds zo of heeft Apple daar al wat aan gedaan?
Ik weet uit het verleden dat via iDeal betalen bij Apple niet snel genoeg was. Creditcard was beter, is dat nog steeds zo of heeft Apple daar al wat aan gedaan?
Ik heb ook een Air en overweeg ook naar de Duo over te stappen, ben heel benieuwd hoe dat gaat zijn.Khayma schreef op maandag 21 september 2026 @ 11:38:
Ik heb de Fold 7 ook gehad en de eerste maand klapte ik hem regelmatig open om het binnenste scherm te gebruiken. Na een maand werd dat al veel veel veeeeeel minder en begon ik mij daarna flink te irriteren aan het gewicht. Uiteindelijk geswitcht naar de iPhone Air.
Lang verhaal kort; ga ik de Duo halen? Ja.
Whahaha, prachtig...Khayma schreef op maandag 21 september 2026 @ 11:38:
Ik heb de Fold 7 ook gehad en de eerste maand klapte ik hem regelmatig open om het binnenste scherm te gebruiken. Na een maand werd dat al veel veel veeeeeel minder en begon ik mij daarna flink te irriteren aan het gewicht. Uiteindelijk geswitcht naar de iPhone Air.
Lang verhaal kort; ga ik de Duo halen? Ja.
Ik denk dat Apple uiteindelijk de markt echt gaat openen, omdat ze het goed gaan toepassen en werkbaar maken voor de markt. Ik denk ook dat het de iPads zal kannibaliseren, en dat gaat het bij mij wel doen iig.
I don't have dreams, I have goals!!
Ik zat dus een beetje aan dat laatste te denken, ik heb jaren een iPadPro gebruikt als main privé device, alles deed ik erop, van linux servers managen via een terminal tot mijn Raw foto's van 300 MB per stuk bewerken.Redondo1982 schreef op donderdag 24 september 2026 @ 17:00:
[...]
Whahaha, prachtig...
Ik denk dat Apple uiteindelijk de markt echt gaat openen, omdat ze het goed gaan toepassen en werkbaar maken voor de markt. Ik denk ook dat het de iPads zal kannibaliseren, en dat gaat het bij mij wel doen iig.
Toch heb ik een ruim jaar geleden een 15" Macbook Air gekocht om te proberen en ben ik weer helemaal terug bij macOS voor mijn privé zaken (zakelijk was dat al zo).
Nu gebruik ik mijn iPad Pro M4 13" eigenlijk alleen nog maar in bed om wat te lezen en/of YouTube te kijken.
Ik verwacht dat dit volledig vervangen gaat worden door de duo, in bed kan ik prima af met een 8" scherm en de rest gaat nu toch weer op macOS.
Ik ben mijn iPad ook steeds minder aan het gebruiken. Beetje meer omdat het moet. Het werd al minder en al ingezet als veredelde tv tijdens sporten. Wel deed ik af en toe nog een beetje erop werken, maar dat doe ik nu dan wel o de Macbook Air of de XPS. Echt werken doe ik aan de monitor (Ultrawide).Donstil schreef op donderdag 24 september 2026 @ 17:09:
[...]
Ik zat dus een beetje aan dat laatste te denken, ik heb jaren een iPadPro gebruikt als main privé device, alles deed ik erop, van linux servers managen via een terminal tot mijn Raw foto's van 300 MB per stuk bewerken.
Toch heb ik een ruim jaar geleden een 15" Macbook Air gekocht om te proberen en ben ik weer helemaal terug bij macOS voor mijn privé zaken (zakelijk was dat al zo).
Nu gebruik ik mijn iPad Pro M4 13" eigenlijk alleen nog maar in bed om wat te lezen en/of YouTube te kijken.
Ik verwacht dat dit volledig vervangen gaat worden door de duo, in bed kan ik prima af met een 8" scherm en de rest gaat nu toch weer op macOS.
Landschap verschuift een beetje.
Ja, tv tijdens het sporten is hier ook nog wel een use case, maar dat is alleen omdat ik in de sportruimte een tv heb opgehangen en al maanden op de nieuwe Apple TV wachtRedondo1982 schreef op donderdag 24 september 2026 @ 17:20:
[...]
Ik ben mijn iPad ook steeds minder aan het gebruiken. Beetje meer omdat het moet. Het werd al minder en al ingezet als veredelde tv tijdens sporten. Wel deed ik af en toe nog een beetje erop werken, maar dat doe ik nu dan wel o de Macbook Air of de XPS. Echt werken doe ik aan de monitor (Ultrawide).
Landschap verschuift een beetje.
Dat zal wel meevallen. Voor de prijs van een Duo koop je ook nieuw een iPad én een Macbook Neo én een iPhone Air.Redondo1982 schreef op donderdag 24 september 2026 @ 17:00:
[...]
Whahaha, prachtig...
Ik zei ook de markt openen, niet dat de eeste Duo direct voor iedereen van toepassing zal zijn. Bovendien willen steeds meer mensen ontspullen door de veelvoud van apparaten in bezit en liever wat meer in één hebben, en dat zijn meestal de mensen die alles al hebben (gehad). Je moet het ook allemaal onderhouden en vaak ga je ook het ene meer dan het andere gebruiken en je schuldig voelen over een aantal apparaten die je niet meer gebruikt. Ik praat ook zeker voor mezelflexuzu schreef op donderdag 24 september 2026 @ 18:25:
[...]
Dat zal wel meevallen. Voor de prijs van een Duo koop je ook nieuw een iPad én een Macbook Neo én een iPhone Air.
Haha ja, die ATV duurtttttt lang....Donstil schreef op donderdag 24 september 2026 @ 17:27:
[...]
Ja, tv tijdens het sporten is hier ook nog wel een use case, maar dat is alleen omdat ik in de sportruimte een tv heb opgehangen en al maanden op de nieuwe Apple TV wacht
Zo dat klinkt ruk, dan heb ik drie apparaten die ik precies niet willexuzu schreef op donderdag 24 september 2026 @ 18:25:
Voor de prijs van een Duo koop je ook nieuw een iPad én een Macbook Neo én een iPhone Air.
Gekke mensen. Ik heb geen geld in de zak maar spúllen 😎 hoe meer spullen hoe beter 👍Redondo1982 schreef op donderdag 24 september 2026 @ 19:50:
[...]
Bovendien willen steeds meer mensen ontspullen door de veelvoud van apparaten in bezit en liever wat meer in één hebben
Geen gekke afwijking hoorDNN!S schreef op donderdag 24 september 2026 @ 19:56:
[...]
Gekke mensen. Ik heb geen geld in de zak maar spúllen 😎 hoe meer spullen hoe beter 👍
Klinkt niet alleen ruk, maar de laptopbag mag weer tevoorschijn komen, terwijl de duo in mijn kontzak past. En dan heb ik het zelfde.Donstil schreef op donderdag 24 september 2026 @ 19:53:
[...]
Zo dat klinkt ruk, dan heb ik drie apparaten die ik precies niet wil
Maar de iPad Pro heeft zo’n heerlijk (glossy) scherm om naar te kijken en op te werken. Vooral als je true tone uitzet en het wit nog wat witter maakt met behulp van de kleurfilters.
Dat is voor mij het grote vraagteken voor de Duo; hoe fijn is het binnenste scherm? Ik weet niet of ik daarvoor mijn iPad Pro aan de kant wil doen.
Dat is voor mij het grote vraagteken voor de Duo; hoe fijn is het binnenste scherm? Ik weet niet of ik daarvoor mijn iPad Pro aan de kant wil doen.
Runner-up Community Awards 2025 - Hoogst gewaardeerde forumpost
Dan hou je die toch erbij? De Duo gaat de iPad Pro echt niet vervangen, maar heeft ook hele andere usecasee. De Duo is gewoon een telefoon en heeft de mogelijkheid om zich als een ipad mini te showen als je onderweg bent.MeesterBas schreef op donderdag 24 september 2026 @ 20:55: Ik weet niet of ik daarvoor mijn iPad Pro aan de kant wil doen.
Voor mij gaat de Duo, het kleine resterende gat die de iPad Pro nog achterlaat wel vervangen aangevuld met de Macbook AirYzord schreef op donderdag 24 september 2026 @ 21:43:
[...]
Dan hou je die toch erbij? De Duo gaat de iPad Pro echt niet vervangen, maar heeft ook hele andere usecasee. De Duo is gewoon een telefoon en heeft de mogelijkheid om zich als een ipad mini te showen als je onderweg bent.
Let op:
Voor levertijden en beschikbaarheid is er:
[iPhone] Levertijd & Beschikbaarheid – Deel 6
Voor importeren en losse koop is er:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Discussies over providers en abonnementen mogen in:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.
Voor levertijden en beschikbaarheid is er:
[iPhone] Levertijd & Beschikbaarheid – Deel 6
Voor importeren en losse koop is er:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Discussies over providers en abonnementen mogen in:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.
/f/image/mzwbFhAr7QvERGNVjB8Wz9Rr.png?f=fotoalbum_large)