I wake up in the morning and I piss excellence
Weet iemand ook of ik deze Duo schulden moet melden als ik een hypotheek aanvraag?
Een telefoon financiering wordt meegenomen in de beoordeling en kan zo 10k aan hypotheek schelen.Palindrome schreef op zaterdag 19 september 2026 @ 15:16:
Weet iemand ook of ik deze Duo schulden moet melding als ik een hypotheek aanvraag?
JaPalindrome schreef op zaterdag 19 september 2026 @ 15:16:
Weet iemand ook of ik deze Duo schulden moet melding als ik een hypotheek aanvraag?
Another one bites the DUST
De Duo is vrijgesteld van BKR-registraties. De overheid beschouwt dit toestel als een uitzonderlijk product waarvoor een breed toegankelijk bezit wenselijk is. Van alle beschikbare telefoons is dit het enige model waarbij afbetaling via provider niet leidt tot een BKR-melding.Palindrome schreef op zaterdag 19 september 2026 @ 15:16:
Weet iemand ook of ik deze Duo schulden moet melden als ik een hypotheek aanvraag?
Ja.Palindrome schreef op zaterdag 19 september 2026 @ 15:16:
iPhone 18 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • LG OLED G4 • Marstek Venus E 3.0 • Kia EV3 GT-Line
Ik raad dat af. Maximaal lenen is maximaal leven. Daarbij maakt het geen snars uit of je met 10K of 250K schulden in de sanering gaat.Palindrome schreef op zaterdag 19 september 2026 @ 15:16:
Palindrome schreef op zaterdag 19 september 2026 @ 15:16:
Let op:
Voor levertijden en beschikbaarheid is er:
[iPhone] Levertijd & Beschikbaarheid – Deel 6
Voor importeren en losse koop is er:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Discussies over providers en abonnementen mogen in:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.
Voor levertijden en beschikbaarheid is er:
[iPhone] Levertijd & Beschikbaarheid – Deel 6
Voor importeren en losse koop is er:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Discussies over providers en abonnementen mogen in:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.