[iPhone Duo] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:27
absrnd schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 10:06:
[...]

Die maakt alleen maar negatieve aannames op negatieve persoonlijke gevoelens.
puur clickbait artikel.
Sommigen van zijn bemerkingen vind ik zeker terecht. En aan een ieder om te oordelen of het ook voor hem van toepassing is. Wat hij te zwaar noemt, kan voor een ander geen probleem zijn en vice versa.

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:26
DNN!S schreef op zondag 13 september 2026 @ 11:19:
[...]

Wat ben je al die tijd aan het doen dan? Hier duurt het hooguit 10 minuten :P
Dan heb je weinig persoonlijke dingen aanwezig, dat is wel lekker. Maar voor personen zoals mij met veel zaken die inlog behoeven en checks is het een aardige opgaaf.

I don't have dreams, I have goals!!

• Redondo1982
giantgiantus schreef op zondag 13 september 2026 @ 12:20:
[...]

Ik vind het ook altijd irritant veel werk met alle verschillende accounts, Apple Pay en what not.
Ja, kijk er echt tegenop…

Laatste keer een zooi problemen gehad met authenticatie-apps, niet normaal.

[ Voor 14% gewijzigd door Redondo1982 op 13-09-2026 14:44 ]

• Redondo1982
DNN!S schreef op zondag 13 september 2026 @ 12:28:
[...]

Dat ene kwartier werk geeft mij tenminste nog een béétje het gevoel van een nieuwe telefoon 😂. Vroegah was alles beter, eind jaren ‘90 moest je tenminste nog elke keer een heel nieuw OS leren kennen en instellen :9
Nu weer een kwartier? Heb je wipje erbij opgeteld? :+

• DNN!S
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:31
Redondo1982 schreef op zondag 13 september 2026 @ 14:45:
[...]

Nu weer een kwartier? Heb je wipje erbij opgeteld? :+
Dan blijft er nog een minuut over om telefoon óók nog te herstarten 😎

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:36

Toppe

Oké ✅

DNN!S schreef op zondag 13 september 2026 @ 14:48:
[...]

Dan blijft er nog een minuut over om telefoon óók nog te herstarten 😎
Je zal 14 minuten bedoelen voor het herstarten :+

🏁 F1HUB.APP | De essentie van Formule 1. Geen ruis, geen advertenties, alleen pure data en statistieken. Real-time racing insights.

• DNN!S
Toppe schreef op zondag 13 september 2026 @ 15:42:
[...]

Je zal 14 minuten bedoelen voor het herstarten :+
Er ging ook nog 10 minuten telefoon opnieuw inrichten vanaf 👍

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:10
MediaMarkt heeft de Apple duo cases ook in stock voor de 19e sept. Heb ze beide besteld om te bepalen welke ik ga houden

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

• MeesterBas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

MeesterBas

3 in de rij, kassa erbij

Mooi apparaat, met leuke features in het iOS. Ik denk dat het voor de kantoorgebruiker die veel met de trein reist een ideale telefoon is. Eventueel kun je ‘m dan ook gebruiken met een extern toetsenbord. Zoals ik m’n telefoon gebruik (zittend op de bank snel even wat opzoeken, lopend een appje sturen, als boodschappenlijstje in de winkel, in de auto reageren op een appje), denk ik dat ik het kleine front display snel te klein vind en het ‘moeten’ opvouwen irritant begin te vinden. Ook vind ik de zichtbare vouw, ook al is dit het beste wat de techniek tot nu toe kan bewerkstelligen, toch zonde voor een product van rond de 2500 euro (ik zou voor de 512 GB gaan). Ook ben ik bang dat ik een mat scherm af vind doen aan de wow-factor.

Ik ben ontzettend te spreken over mijn witte Air met 1 TB en had gehoopt dat de Air 2 met een groothoeklens zou worden aangekondigd. Nu ben ik toch bang dat ik 23 oktober de Duo in ontvangst ga nemen |:(

Runner-up Community Awards 2025 - Hoogst gewaardeerde forumpost

• Harrie-Handbak
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:53
MeesterBas schreef op zondag 13 september 2026 @ 18:27:
Mooi apparaat, met leuke features in het iOS. Ik denk dat het voor de kantoorgebruiker die veel met de trein reist een ideale telefoon is. Eventueel kun je ‘m dan ook gebruiken met een extern toetsenbord. Zoals ik m’n telefoon gebruik (zittend op de bank snel even wat opzoeken, lopend een appje sturen, als boodschappenlijstje in de winkel, in de auto reageren op een appje), denk ik dat ik het kleine front display snel te klein vind en het ‘moeten’ opvouwen irritant begin te vinden. Ook vind ik de zichtbare vouw, ook al is dit het beste wat de techniek tot nu toe kan bewerkstelligen, toch zonde voor een product van rond de 2500 euro (ik zou voor de 512 GB gaan). Ook ben ik bang dat ik een mat scherm af vind doen aan de wow-factor.

Ik ben ontzettend te spreken over mijn witte Air met 1 TB en had gehoopt dat de Air 2 met een groothoeklens zou worden aangekondigd. Nu ben ik toch bang dat ik 23 oktober de Duo in ontvangst ga nemen |:(
Ik wacht eerst op de Air 2. En geniet nog maar even van de Air 1. En al jullie ervaringen met de Duo 😂👌

• DNN!S
MeesterBas schreef op zondag 13 september 2026 @ 18:27:
Ik ben ook erg benieuwd of ik hem ga houden of na een paar dagen al terug stuur. Ik wil de Duo proberen omdat het een mooi staaltje techniek en software is. Maar de Air is gewoon de ideale telefoon.

• MeesterBas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

MeesterBas

3 in de rij, kassa erbij

DNN!S schreef op zondag 13 september 2026 @ 19:42:
[...]

Ik ben ook erg benieuwd of ik hem ga houden of na een paar dagen al terug stuur. Ik wil de Duo proberen omdat het een mooi staaltje techniek en software is. Maar de Air is gewoon de ideale telefoon.
Ik sta er exact zo in. Ieder jaar september kijk ik uit naar pakjesochtend ;) Dus er moet wel wat besteld worden. Er is zeker kans dat ik ‘m houd. Maar de Air is voor mij voor nu de perfecte form factor. Ik mis alleen de groothoeklens.

Runner-up Community Awards 2025 - Hoogst gewaardeerde forumpost

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:36

Toppe

Oké ✅

DNN!S schreef op zondag 13 september 2026 @ 19:42:
[...]

@Donstil Dat was jou visie toch ook? Air als ideale telefoon? 🤣

🏁 F1HUB.APP | De essentie van Formule 1. Geen ruis, geen advertenties, alleen pure data en statistieken. Real-time racing insights.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Donstil

Live, Laugh, Toaster bath.

Toppe schreef op zondag 13 september 2026 @ 20:53:
[...]

@Donstil Dat was jou visie toch ook? Air als ideale telefoon? 🤣
Kracht is de moed om op je mening terug te komen.

I wake up in the morning and I piss excellence

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:25
Wat een rust in dit topic trouwens. Zonder de harde kern zaten we nog maar op pagina 1 gok ik. Hoop dat de Duo straks net zo makkelijk te bestellen is als de 18 Pro. Bizarre voorraad of weinig interesse

• Nitai
  • Registratie: November 1999

Nitai

Live the life you love.

Ik ga ook voor de Duo, maar waar ik nog wel twijfels over heb, is de huidige camera van m'n 17 Pro Max tov de Duo. Ik hoop snel dat er wat goede reviews komen over het kwaliteitsverschil.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:21
Nitai schreef op zondag 13 september 2026 @ 21:26:
Ik ga ook voor de Duo, maar waar ik nog wel twijfels over heb, is de huidige camera van m'n 17 Pro Max tov de Duo. Ik hoop snel dat er wat goede reviews komen over het kwaliteitsverschil.
Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen. Zaken als prores proraw gebruik ik nu toch niet. Ik kan me wel voorstellen dat ik de x4 en x8 ga missen.

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || MacBook Air M5 || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-C || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:05

Tylen

Neem mij niet te serieus

Donstil schreef op zondag 13 september 2026 @ 21:06:
[...]

Kracht is de moed om op je mening terug te komen.
Precies. Ik roep al jaren dat als er een telefoon komt in de vorm van een iPad mini dat ik die meteen zou nemen. Eindelijk een normaal groot toetsenbord. (Dikke vingers). Dus de Duo is voor mij de ideale telefoon.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• Dutchy88
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:28
Ik zou hem graag bestellen maar ik ben zelf nog wat terughoudend ten opzichte van de Duo. Afgelopen jaar de Air aangeschaft, geweldig vernieuwend design. Achteraf mis ik toch veel Pro features.

Ik ben bang dat dit product dezelfde kant op gaan als de Air. Een niche product die in dit geval ook nog eens voor de gemiddelde consument onbetaalbaar is. Maar ik ben uiteraard wel erg benieuwd naar de eerste ervaringen.

• Redondo1982
Dutchy88 schreef op zondag 13 september 2026 @ 22:13:
Ik zou hem graag bestellen maar ik ben zelf nog wat terughoudend ten opzichte van de Duo. Afgelopen jaar de Air aangeschaft, geweldig vernieuwend design. Achteraf mis ik toch veel Pro features.

Ik ben bang dat dit product dezelfde kant op gaan als de Air. Een niche product die in dit geval ook nog eens voor de gemiddelde consument onbetaalbaar is. Maar ik ben uiteraard wel erg benieuwd naar de eerste ervaringen.
Enige wat ie echt mist is Face-ID vind ik. Voor de rest is de Duo erg compleet, toch?

De Air daarentegen was inderdaad een enorme downgrade, niet raar dat ie geflopt is.

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Redondo1982 schreef op maandag 14 september 2026 @ 00:26:
[...]

Enige wat ie echt mist is Face-ID vind ik. Voor de rest is de Duo erg compleet, toch?
Ik ben juist blij. FaceID vind ik meer mijn privacy schenden dan TouchID.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Voor levertijden en beschikbaarheid is er:
[iPhone] Levertijd & Beschikbaarheid – Deel 6
Voor importeren en losse koop is er:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Discussies over providers en abonnementen mogen in:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.