Vanochtend bij de Apple Store langsgeweest, dacht dat ik hem wel zo op kon halen. Maar heb nu een tijdsslot om 10:30
Ben benieuwd hoe druk het bij de Mediamarkt in Rotterdam centrum straks is (Apple hoekje).
Meer dan tevreden met de iPhone 17 PM, maar ben zo nieuwsgierig naar de Burgundy en zwarte kleur
Meer dan tevreden met de iPhone 17 PM, maar ben zo nieuwsgierig naar de Burgundy en zwarte kleur
UPS is onderweg naar het UPS Access Point waar ik het vanmiddag de 18PM en AW12 kan ophalen.
Even een snel vraagje, in mijn huidige 16PM heb ik een dual sim. Een zakelijke eSIM van KPN en een gewone Youfone SIM voor mijn privénummer.
Werkt het overzetten van de zakelijke eSIM ook met de Quick Transfer bij het overzetten van de data van de oude naar de nieuwe telefoon naast elkaar? Iemand ervaring hiermee?
Even een snel vraagje, in mijn huidige 16PM heb ik een dual sim. Een zakelijke eSIM van KPN en een gewone Youfone SIM voor mijn privénummer.
Werkt het overzetten van de zakelijke eSIM ook met de Quick Transfer bij het overzetten van de data van de oude naar de nieuwe telefoon naast elkaar? Iemand ervaring hiermee?
Ervaringen uit het verledenTranquility schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 09:43:
UPS is onderweg naar het UPS Access Point waar ik het vanmiddag de 18PM en AW12 kan ophalen.
[ Voor 3% gewijzigd door falconxp op 18-09-2026 09:58 ]
Ik vind het echt een mooie vooruitgang dat ze de cpu en het geheugen niet meer als een stack produceren maar naast elkaar. Batterij gaat ook langer mee en overal veel betere koeling. Tja, als je nu eenmaal al tig jaar op tweakers zit sinds 2002, dan ben je wel groot gebracht met koeling, thermal throttling etc etc. En of je de iPhone 18 nu wel of niet koopt, als nerd zijn dit gewoon gave producten!
Dus Quick Transfer werkt niet bij zakelijke KPN eSIMs?falconxp schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 09:56:
Ervaringen uit het verledenIk heb een nieuwe KPN zakelijke esim moeten aanvragen bij het interne telefonie contactpersoon. Nieuwe esim wordt pas actief na activatie. Heb de nieuwe al in mijn mailbox zitten voor activatie straks. Activatie is QR inlezen. 1 keer te gebruiken.
Nee, ander systeem. Ieder geval bij groot zakelijke klanten.Tranquility schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 10:00:
[...]
Dus Quick Transfer werkt niet bij zakelijke KPN eSIMs?
KPN website
Zakelijke e-sim overzetten wordt niet ondersteund, wat nu?
Wegens veiligheidsredenen is het niet mogelijk om een geactiveerde e-sim te migreren. Vraag daarom een nieuwe e-sim aan via MijnKPN Zakelijk.[ Voor 37% gewijzigd door falconxp op 18-09-2026 10:05 ]
Ok, thanks voor de info. Ik ga het gewoon proberen en anders mag de IT afdeling het voor me regelen. Toch raar die verschillen. Op de KPN site zien je nergens staan dat het niet bij zakelijke eSIMs werkt.falconxp schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 10:03:
Nee, ander systeem. Ieder geval bij groot zakelijke klanten.
Soms wel. Ligt er aan wat er contractueel afgesproken is. Wij hebben een aparte tool.Tranquility schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 10:05:
[...]
Ok, thanks voor de info. Ik ga het gewoon proberen en anders mag de IT afdeling het voor me regelen. Toch raar die verschillen. Op de KPN site zien je nergens staan dat het niet bij zakelijke eSIMs werkt.
hoe is de batterij?Hugo! schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 10:01:
Hier is hij binnen, gelijk maar de screen protector en hoesje erom gedaan. Nu wachten op de backup die wordt teruggezet.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Was dat toevallig Haarlem? Toen ik daar mijn pre-order ging ophalen 08:30 waren er aan aantal mensen die ook hadden gehoopt direct bij openen er op te kunnen halen.LarryD schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 09:09:
Vanochtend bij de Apple Store langsgeweest, dacht dat ik hem wel zo op kon halen. Maar heb nu een tijdsslot om 10:30
Ik ben inmiddels met een iPhone 18 Pro in het zwart weer thuis. Alles wordt langzaamaan overgezet. Zwarte kleur is wel wat besmettelijke voor (vette) vinger afdrukken. Verder valt me op dat het scherm vergeleken met mijn iPhone 16 Pro wat blauwer is (of de 16 Pro geler). Beide met True Tone aan, ze liggen naast elkaar.
Het Bordeaux rood vond ik het echt trouwens wel echt veel mooier dan op de productpagina's van Apple. Heb er even goed naar gekeken in de store en had misschien liever toch het rood gehad dan de zwarte, maar ja die had ik niet gepre-ordered
[ Voor 9% gewijzigd door omgwtfbbq op 18-09-2026 10:12 ]
Hoe is de zilveren dit jaar? Is het enige verschil de backplate?
Battle.net || Strava
Yep!retlaw schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 10:12:
[...]
Hoe is de zilveren dit jaar? Is het enige verschil de backplate?
Dat wordt dan, als ik de stap maak naar Iphone 100% zeker die mooi licht blauwe. Past ook goed bij mijn nieuwe Macbook Air hemelsblauw. Mooie frisse niet al te opvallende blauwe kleur. Prachtig! Itt velen vind ik die paarse/rode dan ook helemaal niks. En zwart en grijs vind ik zo saai.
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 | Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio | MacBook Air 13" M5 24GB 1TB
Rond de 60% toen ik hem uitpakte.
Valt me wel op nu hij alles aan het downloaden en terugzetten is dat hij toch iets warm aanvoelt. Ik vraag me af of dit straks weg trekt. Mijn iPhone 15 pro voelt koel aan.
mooi die silver, heb nu zwart gekozen... moeilijk
no comment
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
De Silver is gewoon prachtig, ik ontvang deze, indien goed, vandaag! Heb altijd voor zwart gekozen maar het Silver is zo de typische "Apple kleur" lekker techie en industrieel, en past bij mijn Mini, Studio Display etc. Alsook zie je kleine stofdeeltjes minder rondom de lenzen etc met de Silver kleur en de welgekende 'chipping' op de donkere kleuren merk je niet, dit waren voor mij de wegingen.Martinus schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 10:20:
iPhone 18 Pro • Mac Mini • Studio Display • ATV 4K • HomePods
Er is al een upgrade van 11,86gb voor de 18 pm als ik hem aansluit op de mac
Hoe bevalt de burgundy kleur? Ben reuze benieuwd 🙌Hugo! schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 10:01:
Hier is hij binnen, gelijk maar de screen protector en hoesje erom gedaan. Nu wachten op de backup die wordt teruggezet.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De zilveren versie kwam er vorig jaar goed vanaf met kleine beschadigingen. Zwart is machtig mooi maar zo’n fingerprint magnetMartinus schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 10:20:
Na de foto van @Rivanov blij dat ik de Burgundy besteld heb. Ziet er prachtig uit !! Nog paar uurtjes geduld ...
12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL
heb nu 2 jr met een zilveren 16 gelopen, dus dacht why not back to basic... nja heb 30 dgn om te beslissen.The Dawn schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 10:36:
[...]
De Silver is gewoon prachtig, ik ontvang deze, indien goed, vandaag! Heb altijd voor zwart gekozen maar het Silver is zo de typische "Apple kleur" lekker techie en industrieel, en past bij mijn Mini, Studio Display etc. Alsook zie je kleine stofdeeltjes minder rondom de lenzen etc met de Silver kleur en de welgekende 'chipping' op de donkere kleuren merk je niet, dit waren voor mij de wegingen.
no comment
Blijft voor mij toch echt een vrouwen kleurtjeheho schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 10:46:
Na de foto van @Rivanov blij dat ik de Burgundy besteld heb. Ziet er prachtig uit !! Nog paar uurtjes geduld ...
ik mis ook een beetje een "in your face kleur" zoals de oranje afgelopen jaarschumi1986 schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 11:02:
[...]
Blijft voor mij toch echt een vrouwen kleurtje
Verkeerd topic
[ Voor 96% gewijzigd door Tijntjuh.eu op 18-09-2026 11:08 ]
Pro Max 18 zwart ook binnen.
- gewicht is fijn, zelfde als 14PM die ik had.
- kleur zwart is mooi (jaja, zwart is geen kleur blabla)
- cameracontrols zijn ook wel cool
Stuur m toch terug, want wil de Duo ook kunnen testen.
Had geprobeerd te cancellen voor verzending maar kon niet meer.
Dus nu oktober Duo checken, als het wat is die houden, zo niet alsnog de Pro Max.
Dus nu oktober Duo checken, als het wat is die houden, zo niet alsnog de Pro Max.
Haters everywhere but I don’t really care
Stuur hem ff hierheenmatthijst schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 11:09:
Pro Max 18 zwart ook binnen.
Erg nice, zwart is weer zwart.Jenzo schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 11:49:
[Afbeelding]
Vanochtend om 8:00 gehaald. Kreeg nog 245 EUR voor de oude 13 Pro Max met 77% batterijcapaciteit.
Zucht...
Ik heb nou net en uurtje mijn nieuwe speelgoed binnen. Nu ben ik data aan het overzetten van de 16 PM, maar nu tijdens het overzetten merk ik dat de 18 PM mega heet wordt. Is dat normaal? De 16 PM is ook wel warm, maar kan de 18 PM inmiddels als kruik gebruiken
Dat is juist het idee van de vapor Chamber. De warmte wordt verspreid over het toestel ipv geconcentreerd op de cpu. Het werkt dus prima bij je toestel!Mykos schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 12:02:
Ik heb nou net en uurtje mijn nieuwe speelgoed binnen. Nu ben ik data aan het overzetten van de 16 PM, maar nu tijdens het overzetten merk ik dat de 18 PM mega heet wordt. Is dat normaal? De 16 PM is ook wel warm, maar kan de 18 PM inmiddels als kruik gebruiken
Battle.net || Strava
Ik heb bij Amac mijn 18 pro besteld. Geklokte tijd vorige week zaterdag 14.02 uur. Nog niets gehoord. Is de kans groot dat ik nog een week of langer moet wachten? Of mag je er vanuit gaan dat de levering nog binnen moet komen vandaag en natuurlijk gescand? Dacht met 14.02 uur aardig op tijd te zijn geweest.
Als je een nieuw Apple product op release day wilt hebben of niet op een of andere manier genaaid wilt worden is mijn advies wegblijven bij AmacJeff5 schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 12:07:
Ik heb bij Amac mijn 18 pro besteld. Geklokte tijd vorige week zaterdag 14.02 uur. Nog niets gehoord. Is de kans groot dat ik nog een week of langer moet wachten? Of mag je er vanuit gaan dat de levering nog binnen moet komen vandaag en natuurlijk gescand? Dacht met 14.02 uur aardig op tijd te zijn geweest.
wilde ik net typen, sorry, ooit voorbesteld daar, dikke betaling gedaan. Werd die niet geleverd, weken gewacht op mn geld.schumi1986 schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 12:08:
[...]
Als je een nieuw Apple product op release day wilt hebben of niet op een of andere manier genaaid wilt worden is mijn advies wegblijven bij Amac
no comment
Serieus? Oeps. Woon te ver van Amsterdam en dacht op deze manier de feestvreugde te verhogen door in een winkel de iphone op te halen. Lekker dan.
Amac. Niet de beste keuze als je bij de eerste lichting wilt zitten.Jeff5 schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 12:07:
iPhone 18 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • LG OLED G4 • Marstek Venus E 3.0 • Kia EV3 GT-Line
Wie zegt dat ik geen vrouw benschumi1986 schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 11:02:
[...]
Blijft voor mij toch echt een vrouwen kleurtje
Wel irritant dat niks van die AI shit werkt. Wat hou je dan over? Betere camera. Betere accu.
Hopelijk werkt Apple snel mee aan de eisen van de EU.
Land en taal op Engels zetten, dan werkt het wel (bij mij iig)matthijst schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 12:45:
Wel irritant dat niks van die AI shit werkt. Wat hou je dan over? Betere camera. Betere accu.
Ja maar schiet niet op. Voor Siri AI werkt Apple Music dan niet meer.boe.i schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 12:50:
[...]
Land en taal op Engels zetten, dan werkt het wel (bij mij iig)
al sinds de eerste versie van AI in apple.boe.i schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 12:50:
[...]
Land en taal op Engels zetten, dan werkt het wel (bij mij iig)
no comment
Bijzonder dat de simtray weer langer is geworden in de iPhone 18 Pro.
iPhone 18 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • LG OLED G4 • Marstek Venus E 3.0 • Kia EV3 GT-Line
Bij bestelling in de winkel altijd op release dag binnen gekregen.THE_BASE schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 12:16:
[...]
Amac. Niet de beste keuze als je bij de eerste lichting wilt zitten.
14P, 15P, 16P en 17P.
Dit jaar voor het eerst bij Apple besteld zodat ik rustig mijn telefoon kan migreren.
Wordt helaas pas na 17:00 bezorgd door DHL Express. Inruilkits heb ik vanochtend al binnen gekregen via UPS. Had gehoopt dat dat mijn iPhone was
Ben ik het wel mee eens, vind dat meer een kleurtje voor de Air, regulier of E.THE_BASE schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 13:27:
[Afbeelding]Glacier. Geen Pro kleurtje op de een of andere manier.
Een donkere blauwe kleur, zoals op de 17 Pro, vind ik dan "beter" staan.
Precies, de meer exclusieve kleuren naast Black en Silver: Brons, Koper, Bordeaux, Donkerblauw.Tijntjuh.eu schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 13:33:
[...]
Ben ik het wel mee eens, vind dat meer een kleurtje voor de Air, regulier of E.
Een donkere blauwe kleur, zoals op de 17 Pro, vind ik dan "beter" staan.
Mijn huidige 15 Pro is Natural Titanium, moet zeggen dat ik dit nog steeds een hele mooie en chique ogende kleur vind.THE_BASE schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 13:34:
[...]
Precies, de meer exclusieve kleuren naast Black en Silver: Brons, Koper, Bordeaux, Donkerblauw.
Ja, heeft te maken met zowel het terugzetten van alle data en het indexeren in iOS27!Mykos schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 12:02:
Den Haag!
Maar mooi ding hoor. Kom van een 14 pro, dus ben ook heel blij met usb-c en de geluidskwaliteit van de speakers.
Als ik de iPhone 18 Pro naast m’n iPhone 17 Pro Max leg dan heeft de 18 een veel blauwer scherm en de 17 Pro Max veel warmer en lichtelijk groener. Is dit normaal?
Ja, kan in het begin altijd wat kleurverschil optreden. Trekt normaliter wel weg.lorenzopot schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 15:18:
Als ik de iPhone 18 Pro naast m’n iPhone 17 Pro Max leg dan heeft de 18 een veel blauwer scherm en de 17 Pro Max veel warmer en lichtelijk groener. Is dit normaal?
En niet ieder scherm is sowieso hetzelfde.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Mee eens, de 16pro in Desert is imho een van de mooiste kleuren voor een pro model.THE_BASE schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 13:34:
[...]
Precies, de meer exclusieve kleuren naast Black en Silver: Brons, Koper, Bordeaux, Donkerblauw.
39
Smaken verschillen gelukkig, prachtige kleur wat mij betreft.THE_BASE schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 13:27:
Loopt de Apple logo kleur nou van donker naar licht?
[ Voor 6% gewijzigd door Mandrake466 op 18-09-2026 15:47 ]
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
de Apple logo?Mandrake466 schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 15:47:
Loopt de Apple logo kleur nou van donker naar licht?
Ik had 2 verschillende spigen clear hoesjes gekocht voor mijn iphone 18 pro max en ook 2 verschillende merken screenprotectors (Torras en JeTech). Het aanbrengen van de screenprotector ging perfect. Maar toen ik het hoesje er omheen had gedaan, begon de screenprotector op 2 hoeken vanzelf gewoon los te komen. Dus het hoesje duwt hem precies omhoog. Het is wel vreemd want op mijn iphone 17 pro max had ik hetzelfde type hoesje en protector en die screenprotector is nooit losgekomen door het hoesje. Nu zou ik toch graag een screenprotector samen met een hoesje gebruiken, maar ik weet niet welke types ik moet bestellen.
Hé jakkes. Hier ging het overzetten van de data niet goed. Had gekozen om van iPhone naar iPhone te gaan. Heb nu een USB-C kabel tussen beide iPhones gestopt en ben via de kabel de data over aan het zetten. Hopelijk gaat dat wel goed.
[ Voor 13% gewijzigd door Alpha89 op 18-09-2026 16:07 ]
iPhone 18 Pro Demand Stronger Than Expected
https://www.macrumors.com/2026/09/18/iphone-18-pro-demand-stronger-than-expected/iPhone 18 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • LG OLED G4 • Marstek Venus E 3.0 • Kia EV3 GT-Line
Met afstand de mooiste kleur van de modellen 2026, dat zwarte model vind ik echt verschrikkelijk. Nou gaat mijn voorkeur sowieso niet uit naar zwart, maar Apple maakt het dit jaar wel heel bont.THE_BASE schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 13:27:
Hier een ander probleem. Ik ben al 3 screenprotectors verder van spigen, maar geen blijft hechten aan de randen! Wat ik ook probeer. Meer hier last van? Met name de linker zijkant en onderkant.Marc14021970 schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 15:57:
Ik had 2 verschillende spigen clear hoesjes gekocht voor mijn iphone 18 pro max en ook 2 verschillende merken screenprotectors (Torras en JeTech). Het aanbrengen van de screenprotector ging perfect. Maar toen ik het hoesje er omheen had gedaan, begon de screenprotector op 2 hoeken vanzelf gewoon los te komen. Dus het hoesje duwt hem precies omhoog. Het is wel vreemd want op mijn iphone 17 pro max had ik hetzelfde type hoesje en protector en die screenprotector is nooit losgekomen door het hoesje. Nu zou ik toch graag een screenprotector samen met een hoesje gebruiken, maar ik weet niet welke types ik moet bestellen.
Uncomfortable silence can be so loud...
Nol_NL schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 16:14:
[...]
Met afstand de mooiste kleur van de modellen 2026, dat zwarte model vind ik echt verschrikkelijk. Nou gaat mijn voorkeur sowieso niet uit naar zwart, maar Apple maakt het dit jaar wel heel bont.
Advies: Zet je oude telefoon even uit en aan als je van iPhone naar iPhone wil overzetten
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Op de foto van heho.
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Daar las ik in het iPhone 17 topic toevallig iets over van de week, wellicht ben jij er ook mee geholpen?erickov schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 16:17:
[...]
Hier een ander probleem. Ik ben al 3 screenprotectors verder van spigen, maar geen blijft hechten aan de randen! Wat ik ook probeer. Meer hier last van? Met name de linker zijkant en onderkant.
retlaw in "[iPhone 17 en iPhone 17 Pro (Max)] Ervaringen & Discussie"
Welke fysieke winkel zou ik de beste buit kunnen pakken voor het verkopen van m’n iphone 16pm , batterijconditie 93%, heb geen zin om toch de volle mep te geven en denk dat ik toch wat van het bedrag kan recupereren.
Ligt eraan of je het eraf kan vegenDonstil schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 16:45:
[Afbeelding]
Iemand nog zin om een gate te starten?
Deze heeft op het moment van de foto, 4 openings uren gezien 😳
Nee dat kon niet helaas.
maar vorig jaar was dit ook een ding, terwijl mijn 17 pro elke dag op de magsafe lader gaat en het niet heeft.
I wake up in the morning and I piss excellence
Ik heb dit gehad op de 17 Pro van mijn zoontje. In eerste instantie gebruikte ik de alcohol wipes niet. Dat was bij alle andere telefoons ook nooit een probleem. Ik heb graag dat de coating intact blijft. De meningen zijn verdeeld over wat een alcohol wipe doet overigens.erickov schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 16:17:
[...]
Hier een ander probleem. Ik ben al 3 screenprotectors verder van spigen, maar geen blijft hechten aan de randen! Wat ik ook probeer. Meer hier last van? Met name de linker zijkant en onderkant.
Uiteindelijk heb ik het scherm goed schoongepoetst met een alcohol wipe die bij de protector meegeleverd was. Dus niet even vlug erover heen, maar overal goed alles schoonmaken.
Daarna plakte hij prima! Dus ik verwacht dat dit bij jou ook zo is.
Het is persoonlijk, maar je hoeft geen screenprotector te gebruiken denk ik. Ik heb mijn 17 Pro overal meegesleept en het scherm is nog krasvrij:). Maar ik snap het ook dat je je dure spullen graag beschermd.
Battle.net || Strava
Ik heb ook geen enkel krasje na een jaar enige waar ik mij aan erger is dat het scherm na een tijdje veel gevoeliger wordt voor vlekken. Die afstotende laag zou het wel wat langer mogen volhouden
Mijn iPhone 12 mag na 6 jaar wel met pensioen....alhoewel....misschien dat deze nog een tweede leven krijgt als de batterij vervangen is.
Ik weet niet of deze al voorbij was gekomen, maar dit is toch wel een profi review!
YouTube: iPhone 18 Pro Review: I Have Mixed Feelings.
YouTube: iPhone 18 Pro Review: I Have Mixed Feelings.
Battle.net || Strava
Er lag nog een zwarte op voorraad! Vorig jaar geen pro gehad maar een normale 17. Voelt weer goed. Erg blij weer met de telefoto..SgtElPotato schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 08:22:
[...]
Ik heb geen order geplaatst, maar ik loop vanmiddag even langs de winkel(s) om te kijken wat er ligt.
Zucht...
Dat dacht ik eerst ook, maar heb al 4 keer met zo’n doekje het scherm schoongemaakt na iedere screenprotector die ik opnieuw probeer. Maar eens langs de Apple Store. Kunnen ze het daar zelf proberen. Als het niet lukt, ga ik m opruimen. Daar heb ik geloof ik 2 weken voor.SvenVis schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 16:41:
[...]
Daar las ik in het iPhone 17 topic toevallig iets over van de week, wellicht ben jij er ook mee geholpen?
retlaw in "[iPhone 17 en iPhone 17 Pro (Max)] Ervaringen & Discussie"
Even voor de zekerheid. Je hebt een nat en een droog doekje bij je screenprotector meegeleverd gekregen. Ik moest het natte doekje gebruiken, ander bleef het niet plakken.erickov schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 17:50:
[...]
Dat dacht ik eerst ook, maar heb al 4 keer met zo’n doekje het scherm schoongemaakt na iedere screenprotector die ik opnieuw probeer. Maar eens langs de Apple Store. Kunnen ze het daar zelf proberen. Als het niet lukt, ga ik m opruimen. Daar heb ik geloof ik 2 weken voor.
Battle.net || Strava
Hier is hij ook binnen. Ik vind de Burundy kleur persoonlijk ook erg chique. De telefoon is nauwelijks groter dan mijn huidige Iphone 15 pro. Wel iets zwaarder.Eftalou schreef op donderdag 17 september 2026 @ 20:29:
Gisteren (woensdag 16 september) 21:14 de Iphone 18 pro 512GB Bordeauxrood besteld als verlenging bij Odido. Het Odido portaal geeft aan dat de telefoon al op voorraad is. Nog geen verzendbevestiging gehad.[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/pa17zVxHqiQfhatsPMtTOp1p.jpg?f=fotoalbum_large)
"There's no place like 127.0.0.1"
Klopt. Zit iets van alcohol in. Natte doekje dusretlaw schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 17:54:
[...]
Even voor de zekerheid. Je hebt een nat en een droog doekje bij je screenprotector meegeleverd gekregen. Ik moest het natte doekje gebruiken, ander bleef het niet plakken.
nee is nu in de breedte zie ikTHE_BASE schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 12:56:
Bijzonder dat de simtray weer langer is geworden in de iPhone 18 Pro.
no comment
Mooie foto die het verschil toont tussen de verpakking en hoe die er werkelijk uitziet.
De tint van de burgundy op de verpakking vind ik een pak mooier dan hoe die er in het echt uitziet. Ik vind het blauwe van de 17 Pro dan toch nog een van de mooiste kleuren in de 17 en 18 Pro reeks.
De tint van de burgundy op de verpakking vind ik een pak mooier dan hoe die er in het echt uitziet. Ik vind het blauwe van de 17 Pro dan toch nog een van de mooiste kleuren in de 17 en 18 Pro reeks.
Ah. Dat verklaart. Niet opengemaakt omdat ik e-sim heb.
Prachtig die burgundy. Blij dat ik die gekozen hebiLColman schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 18:38:
Maximum security by 9Lab Belgie, goofy !! De belichting doet heel veel aan het kleurke me dunkt...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Nee, komt door de foto denk ik
Draadloos snelladen gaat prima. Staat nu zelfs strak op 28,3 Watt
[ Voor 4% gewijzigd door winwiz op 18-09-2026 19:28 ]
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Mijn zusje heeft haar iPhone 18 Pro vandaag binnen gekregen en helaas zat er een dikke kras in de body naast de camera button. Echt jammer. De kleur rood was verdwenen en je zag gewoon wit eronder.
Gelukkig was er nog 1 op voorraad bij een van de stores en kon ze de defecte inleveren en een nieuwe ophalen.
Anderen ook meegemaakt?
Gelukkig was er nog 1 op voorraad bij een van de stores en kon ze de defecte inleveren en een nieuwe ophalen.
Anderen ook meegemaakt?
Let op:
Voor levertijden en beschikbaarheid is er:
[iPhone] Levertijd & Beschikbaarheid – Deel 6
Voor importeren en losse koop is er:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Discussies over providers en abonnementen mogen in:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.
Voor levertijden en beschikbaarheid is er:
[iPhone] Levertijd & Beschikbaarheid – Deel 6
Voor importeren en losse koop is er:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Discussies over providers en abonnementen mogen in:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.
:strip_exif()/f/image/buteGMRLEOSjj6zoxLvRB9oH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SJBvHRdIKeCogHecA9rsFoUf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BYDpwqDQbIdUF6KqkvVwJBHm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6boavOEAdrZgCMrvhe0DrOLQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1EZQM6vrDcEzS5HkSn7YvRli.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/p62Fj2QvEJKL3Zd7iAidItgP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7UG9d0Y5uicrDnVMg5a00wbx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7VyueIBIM8k2LJtSVrRxoh5i.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cXDBTZaeG2azdltHYtQIPyRI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/piY3E0rEYEzZeU3hwQRglD4j.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GpxTYzeiRwZB7iExLSmOC24x.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/9l7FokwLaEZ7cQxmMzmZCiPS.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/C4YvJnf7xrNSxznk6UdT5Qg5.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/hKKxtiRhKwO57RaoZaRP8agh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XtsSV8hpvLowh33G24GwX1fz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Xff4IciJcxRdtYtZINZclYws.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZX9X3tUKUme0WfC3Pk6r3vjF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CPBw7FcCR1yizpCVNLAWi3en.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZN540CPip7oOVTDv0aLDhibC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jdB8IB0LHgxwmgn0gIxGNbq2.jpg?f=fotoalbum_large)