Einde van het Greenchoice contract zonder terugleverkosten

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:21
Lees ik hier nou goed (heb niet alles helemaal doorgelezen om eerlijk te zijn), dat de terugleververgoeding die huidig in mijn contract staat (5ct) bij het afschaffen van de saldering omhoog moet naar 50% van mijn kale leverprijs (14,8ct ofzoiets). Dus dat gaat omhoog van 5 naar 7,4ct ?
Mijn verwachting zal zijn dat ik daar tzt dan zelf achteraan zal moeten, maar dat is dan iets dat ik rond 1 januari in de gaten moet houden in mijn contract.

tijd voor wat klusjes!

• Novax
  • Registratie: November 2023
  • Niet online
s0ulmaster schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 13:18:
Lees ik hier nou goed (heb niet alles helemaal doorgelezen om eerlijk te zijn), dat de terugleververgoeding die huidig in mijn contract staat (5ct) bij het afschaffen van de saldering omhoog moet naar 50% van mijn kale leverprijs (14,8ct ofzoiets). Dus dat gaat omhoog van 5 naar 7,4ct ?
Mijn verwachting zal zijn dat ik daar tzt dan zelf achteraan zal moeten, maar dat is dan iets dat ik rond 1 januari in de gaten moet houden in mijn contract.
Klopt, maar daar zal je denk ik niet achteraan hoeven want Greenchoice moet zich aan de wet houden. Ze zullen je daarover uiterlijk eind november al over moeten informeren.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste