Ja, en in de 11376 T-Ford die zit jaar is uitgebracht zit er ook een.Mek-Quake schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 12:22:
[...]
De eerste keer dat iemand dat tegen me zei, zei ik: "Are you Lego police? WTF" =D
Maar zonder gekheid, de spanning bij die rail curve valt mee. Er bestaan trouwens ook 'illegale' bouwtechnieken die in de originele Legoboekjes staan. Jaren 70 en 80 natuurlijk.
Of LEGO in de jaren 70 en 80 het concept "illegale" technieken al had gedefinieerd weet ik niet zeker maar er glipt inderdaad wel eens iets door de kwaliteitscontrole.
Ik weet dat uiteraard dat "illegale" technieken niet daadwerkelijk verboden zijnhimlims_ schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 12:29:
[...]
Precies dat, voor mij zijn er geen illegale technieken; als het klikt, blijft zitten en is voor jou werkbaar. Prima toch!
Kijk maar eens op de vele LEGO tentoonstellingen van Lego fan clubs; vol met discutabele verbindingen
scintillating
/f/image/aeeLCl56I5FGksYca0Ddnaxo.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/S6TnFdshpfMOEg2zbExUsKqs.png?f=fotoalbum_tile)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/QldicibddMyJw6p2VcP9KpM9.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/6Ogxk4HG0XzhlFu7DrfnVT6p.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/KYHclQr3mBSpzjTFt7klbAK6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eutKkpSO0nEzhCMyOQf2R513.jpg?f=fotoalbum_large)