• HelloIamAldo
  • Registratie: Juli 2012
  • Nu online
Arosa schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 20:47:
Nog een week of 2 dan is het 1 augustus 2026, oftewel nieuwe release van Lego. En ik heb specifiek de 62233 op het oog:
[Afbeelding]
Als bouwkundige wil ik heel de serie hebben. Neemt niet veel plek in, kost niet de wereld. Ze staan al op verschillende websites als pre-order, maar nergens (tot nu toe) kan ik specifieke modellen bestellen (of de hele serie in één keer). Ik hoop dat ze ook in de 'Minifig Scan'-app komen en dan maar naar de lokale speelgoed winkel.
Iemand op Reddit had ze al in z'n lokale Walmart zien staan en ze zitten in net zulke doosjes als de CMFs en de F1-autootjes. Dus dan zitten er ook weer gewoon QRs op die we kunnen gaan scannen.

Zou me geen zorgen maken: Hier zit niets interessants in voor scalpers: geen unieke stukjes, geen minifigs. Mijn advies is rustig een kortingsactie bij de Kruidvat afwachten en dan de hele bups in 1x halen.

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:41

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

mir4dor schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 19:48:
[...]

DM dude, al uuuuuren geleden :P
Kanonne, app dan ook gewoon :+

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:16

Sméagol

Master of Mayhem

Was er op de Lego store een makkelijke manier om een lijst steentjes in te voeren en daarvan de kleur makkelijk te vervangen? Ik zie zo gauw geen andere manier dan handmatig elk onderdeel te vervangen.

Ik heb inmiddels gevonden dat het via Rebrickable wel kan.. alleen lijken ze raar genoeg niet de kleur te hebben die ik wil (Bright Purple).

Edit: Ik zie het al, verwarring over de kleurnamen. Ik ga even verder kijken.

[ Voor 11% gewijzigd door Sméagol op 16-07-2026 22:16 ]

Make lovecraft not warcraft.

• Wippie1234
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Nog een week of 2 dan is het 1 augustus 2026, oftewel nieuwe release van Lego. En ik heb specifiek de 62233 op het oog:
[Afbeelding]
Als bouwkundige wil ik heel de serie hebben. Neemt niet veel plek in, kost niet de wereld. Ze staan al op verschillende websites als pre-order, maar nergens (tot nu toe) kan ik specifieke modellen bestellen (of de hele serie in één keer). Ik hoop dat ze ook in de 'Minifig Scan'-app komen en dan maar naar de lokale speelgoed winkel.
Goede tip! Officieel vanaf 7 jaar maar een prima manier om mijn zoontje van bijna 4 enthousiast te krijgen voor Lego 😊

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:39

FeaR

In GoT we trust

Fraggert schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 12:17:
[...]

Dat zie je scherp! Op de eerste foto, die uit 2022 is dat het beste te zien. @FeaR
Ik zie. Maar op de meest recente foto is het wel correct, geloof ik...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

[Afbeelding]
Afgezien van aantal specifieke parts, lijkt me dat je groot gedeelte met 1 BL bestelling af kan :X

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer. Hier kun je je nieuw aangekochte Lego-set naar hartelust showen. Andere leuke/ interessante topics: :)Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked >:) .