Ervaring Balans Energie: TenneT BSP aFRR Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 62 63 Laatste
Acties:

• jeeedeee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:15
Rick Astley schreef op zondag 6 september 2026 @ 21:00:
[...]

Mijn PV hangt direct aan de Deye en ik had export bij negatieve prijzen.
Zolang je minder teruglevert dan dat je afneemt op jaarbasis, was dat vandaag nog steeds prima. Geen diep negatieve prijzen gezien van < 13 cent... Je wilt ook nog wat te salderen hebben...

• jacovn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Nou het feest is hier compleet, de xsense rookmelder bij de deye ging af. Waren niet thuis en de buurvrouw heeft de DC switch afgeschakeld via telefoon. Ze vond het erg warm.
Nergens rook of iets smeulends te zien, maar ik mag aannemen dat het niet voor niets af gaat. Ik weet nu dat het xsense systeem werkt op alle melders. Alleen een alarm gereset krijgen is niet zo makkelijk. Alle sensoren batterij uitgetrokken en ook de centrale unit atroomloos. Ga ik morgen wel uitzoeken.

8x330 NO12.5°, 8x330 ZW12.5°, 8x350 ZW60°, 8x325 NO10°, SE8K, P500. 6x410 ZW10° Enphase

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:53

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik had de vraag toch gezien ondanks je gestuntel :+

Hier is Pack FullCharge Voltage 56,00V.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW Atlantic Ex V3 200l coil. Gasloos 8-2016, 8620Wp, Panasonic J 7kW radiatoren, 48,2kWh BE manual

• paQ
  • Nu online
Speedy-Andre schreef op zondag 6 september 2026 @ 21:20:
[...]

Ik had de vraag toch gezien ondanks je gestuntel :+

Hier is Pack FullCharge Voltage 56,00V.
AHA!

dat is geen 57.6V. hmmmm

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

jacovn schreef op zondag 6 september 2026 @ 21:12:
Nou het feest is hier compleet, de xsense rookmelder bij de deye ging af. Waren niet thuis en de buurvrouw heeft de DC switch afgeschakeld via telefoon. Ze vond het erg warm.
Nergens rook of iets smeulends te zien, maar ik mag aannemen dat het nier voor niets af gaat. Ik weet nu dat het xsense systeem werkt op alle melders. Alleen een alarm gereset krijgen is niet zo makkelijk. Alle sensoren batterij uitgetrokken en ook de centrale unit atroomloos. Ga ik morgen wel uitzoeken.
Plastic geur (en dus door xsense waargenomen rook) waarschijnlijk?

Xsense schakel je trouwens af via de app door de melder daar te selecteren en dan alarm uit te zetten. Kan eventueel ook via HA : https://github.com/Jarnsen/ha-xsense-component_test

• Rick Astley
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Rick Astley

Never gonna give you up

jeeedeee schreef op zondag 6 september 2026 @ 21:08:
[...]

Zolang je minder teruglevert dan dat je afneemt op jaarbasis, was dat vandaag nog steeds prima. Geen diep negatieve prijzen gezien van < 13 cent... Je wilt ook nog wat te salderen hebben...
Vandaag 13:20-13:30 1 euro/kWh invoeden. Gisteren ook flinke pieken gezien.

Never gonna let you down

• Rick Astley
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Rick Astley

Never gonna give you up

Nergens rook of iets smeulends te zien, maar ik mag aannemen dat het niet voor niets af gaat. Ik weet nu dat het xsense systeem werkt op alle melders. Alleen een alarm gereset krijgen is niet zo makkelijk. Alle sensoren batterij uitgetrokken en ook de centrale unit atroomloos. Ga ik morgen wel uitzoeken.
Op het basis station zit 1 knop. Als je daarop drukt, schakel je alle alarmen direct uit.

Never gonna let you down

• paQ
  • Nu online
Mag ik zeggen dat ik ook niet snap waarom je hem weer gewoon in gebruik neemt dan als je metingen aan de 120 graden zaten, en je "belletjes in de kabel" ziet :S

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• 0xygen500
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:40
zunrob schreef op zondag 6 september 2026 @ 20:18:
[...]

Heb je toevallig plaatjes van de Lilygo op dat moment? Wat was het voltage en het verschil tussen laagste en hoogste cel?
Ik heb geen Lilygo eraan hangen

• jacovn
  • Nu online
paQ schreef op zondag 6 september 2026 @ 21:28:
[...]

Mag ik zeggen dat ik ook niet snap waarom je hem weer gewoon in gebruik neemt dan als je metingen aan de 120 graden zaten, en je "belletjes in de kabel" ziet :S
Bij korte activaties wordt het niet erg warm, graad of 70
De vervorming is het kapje over de accupool, dat voelt niet helemaal glad meer. Als het echt warm wordt komt er een bepaalde geur vanaf.

8x330 NO12.5°, 8x330 ZW12.5°, 8x350 ZW60°, 8x325 NO10°, SE8K, P500. 6x410 ZW10° Enphase

Pagina: 1 ... 62 63 Laatste