Ja, dit EV laden is wel lastig om eerlijk te zijn.
Tot vorige week gebruikte ik altijd het laatste restje in de ochtend om de auto bij te laden.
Ik hoop eigenlijk dat Balans morgen in de middag flink importeert zodat iedereen de nacht met een volle accu begint. Ik weet niet helemaal waarom, maar nu met het nieuwe algoritme krijg ik de batterij niet meer vol met zoveel PV. Hopelijk morgen beter!
Tot vorige week gebruikte ik altijd het laatste restje in de ochtend om de auto bij te laden.
Ik hoop eigenlijk dat Balans morgen in de middag flink importeert zodat iedereen de nacht met een volle accu begint. Ik weet niet helemaal waarom, maar nu met het nieuwe algoritme krijg ik de batterij niet meer vol met zoveel PV. Hopelijk morgen beter!

/f/image/r5mT1fH4Nz1ztnS4fmhdklgu.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/UvikopDsDfHvcDfSg51qy9hK.png?f=fotoalbum_large)
