• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:17
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Datum   ISP Start   Einde   Volume (MW) afregelen (EUR/MWh) opregelen (EUR/MWh)
22-06-2026  81  20:00   20:15   340 95,25   400,00
22-06-2026  81  20:00   20:15   350 95,25   400,00
22-06-2026  81  20:00   20:15   360 95,25   400,00
22-06-2026  81  20:00   20:15   370 94,90   400,00
22-06-2026  81  20:00   20:15   380 94,90   500,00
22-06-2026  81  20:00   20:15   390 94,90   500,00
22-06-2026  81  20:00   20:15   400 93,65   537,40
22-06-2026  81  20:00   20:15   410 92,25   800,00
22-06-2026  81  20:00   20:15   420 92,15   1.438,27
22-06-2026  81  20:00   20:15   430 92,15   1.985,00
22-06-2026  81  20:00   20:15   432     3.974,92
Wat ik begrepen heb:
Als er 340MW opregelen opgroepen wordt, krijgen de voordeligste bieders allemaal €400/MWh.
Als er 430MW opregelen opgeroepen wordt, krijgen de voordeligste bieders allemaal €1985/MWh.

Tennet vraagt aan elke bieder tot maximaal het vermogen wat ze aangeboden hebben.

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.


  • zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06:42
Ben hier al leeg (19 procent), helaas geen verkoop. Bij jullie wel?

  • ede
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:12

ede

Mooie onbalansprijs nu!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nyir4s-RV174QC1HjrYht1qhNSE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/dXEszu3igx3XYjBDpGtVMoDB.png?f=user_large

  • Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:17
23% en volgas dumpen, @zunrob

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.


  • Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01:21
zunrob schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 00:26:
[...]


Ben hier al leeg (19 procent), helaas geen verkoop. Bij jullie wel?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_VfBDfTNcGmWksfbtqvevISii9s=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/hx3b0TUpdW12ihK4cQQK7ey8.png?f=user_large

Hier is het nog steeds gaan met de banaan *O* (inmiddels 18%)

  • ede
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:12

ede

Ging hier net van 26% naar 20%. Toch nog wat mee kunnen pikken

  • zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06:42
Jammer, 19 procent lijkt dan de nieuwe ondergrens te zijn.

  • dof
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:04

dof

zunrob schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 00:33:
Jammer, 19 procent lijkt dan de nieuwe ondergrens te zijn.
Nee hoor, om 00:20 nog een activatie die de SOC van 20% naar 14% trok.

  • zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06:42
dof schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 00:51:
[...]


Nee hoor, om 00:20 nog een activatie die de SOC van 20% naar 14% trok.
Ik bedoelde dat er alleen nog boven de 19 procent activaties worden gecheckt. Dus met 20 deed je idd nog net mee! :)

  • Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Lekker wakker worden zo. Bijna €8 op de teller die inschat wat de verdiensten worden actueel.
Pagina: 1 2 3 Laatste