Get!em schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 08:28:
Mee eens. Ik vind t ook niet perse handig om 2 zaken te volgen, al heb ik discord voor nog 6 andere hobbies toch al openstaan.
Toch was ik (ondanks dat ik zelf mede veroorzaker ben) ook aan t ergeren in dit topic over de gigantisch snelle aantal posts. 5 pagina’s per dag gemiddeld.
En ook mee eens dat juist uit de kleine opmerkingen zaken kunnen komen. Door daar in Discord nog meer kleine zaken ( onbalansprijs, grafieken, activaties) te kunnen bespreken zou dat mogelijk sneller naar voren kunnen komen, en daarna zeker in dit topic alsnog te posten/bespreken.
Die synergie zou top zijn, maar wat je veelal ziet is dat veel info zijn weg niet goed terug vind naar het topic hier, niemand heeft lol van 2x hetzelfde opschrijven of af en toe summaries schrijven voor hier.
Maar de proof is in the pudding (and the eating), laten we kijken hoe het loopt.
Vooralsnog zou ik vooral wel een update willen van BE hoe de eerste maand verlopen is en wat wij mogen verwachten. De pilot fase is voorbij noemen ze zelf, maar de resultaten zijn er volgens mij nog niet? Zoals ze zelf noemen is de zomer het moment voor activiteit en variatie op het net, dan is er handel, in de winter is er veel minder fluctuatie.
Eigenlijk is de de winst per dag nu voor 95% niet zozeer handel of balanceren, maar het uitgestelde verkopen van PV van overdag naar avond.